PDA

View Full Version : Βρε ΚΤΜέδες με τα ψοφάλογα σας ..........



Σελίδες : [1] 2

spyro
06/06/2012, 16:00
…….. και τους 5 τόνους σαργούς που βγάλατε επέρσι το καλοκαίρι, μετά από τα 32 κιλά λαγό που πετύχατε με ένα φυσίγγι στο δρόμο για το χωριό. Τι είναι αυτά που λέτε στο κόσμο? …


βλέπω καθημερινά το moto.gr να πορτοκαλίζει μέρα με τη μέρα και χαίρομαι. Ειδικά το Adv έχει ξανανιώσει. Ολόκληρο αμάνικο βάλαμε στο club, δεν είναι και λίγο.

Παράλληλα όμως βλέπω όταν αναφέρονται οι χρήστες στα σχόλια τους ειδικά για το Adv, αρκετές υπερβολές όσον αφορά τη δύναμη του.

Που την είδατε ρε παιδιά τη «λυσαλέα» και «εξωφρενική» δύναμη και απόδοση? Μια χαρά 96,006789865 αλόγακια έχει.
ότι πρέπει και όσα πρέπει για να χωράνε παντού. Ειδικά σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο του όσο και να ανοίγεις το γκάζι ούτε σπινιαρίσματα ούτε, περίεργες συμπεριφορές ούτε τίποτα, όλα γλυκά φιλικά και προβλέψιμα.

Σιγά τις σκληροπυρηνικές καταστάσεις δηλαδή?

Εμένα ξέρετε πόσες φορές μου χει λείψει η δύναμη των 110 αλόγων του Tiger? Ουκ ολίγες… Τεράστια διαφορά.

Έχετε καταλάβει ότι ένα ελαφρώς φτιαγμένο varadero στην Εθνική παίζει να μας τσαγιώσει?

Οκ το μηχανάκι δε παίζεται σε θέματα ζυγισης, γεωμετρίας, και αίσθηση φιλικότητας. Τα άλλα που τα βρήκατε?
Μήπως η γενικότερη φιλικότητα και ενδοτικότητα του που συγχωρεί τόσα πολλά σας έχει κάνει επιτέλους να ανοίγεται τέρμα το γκάζι στην έξοδο χωρίς να φοβάστε? και αυτό εν τέλει το μεταφράζεται σε υπερβολική δύναμη? Μήπως δε τολμάγατε να το κάνετε με τα προηγούμενα μηχανάκια γιατί θα αγοράζατε οικόπεδα οπότε δεν είχατε γνωρίσει τη πραγματική δύναμη των πρώην σας?

Σιγά τη δύναμη λέω εγώ.

Αν και για αυτό το γουστάρω τρελά αυτό το μηχανάκι. Γιατί αποδεικνύει περίτρανα ότι δε χρειάζεσαι πολλά άλογα για πηγαίνεις γρήγορα. Απλώς χρειάζεσαι τα ιδανικά άλογα που δεν είναι αλλά από το κατάλληλο στήσιμο, τις καλές αναρτήσεις και τη σωστή γεωμετρία. Να βράσω εγώ το κινητήρα μπροστά στο υπέροχο συνδυασμό του 150 18’ πίσω και 90 21’ μπροστά που πάει παντού και ακόμα και με τακούνια στρίβει.
Λέω εγώ τωρα …. Και σε κουβέντα να βρισκόμαστε.



PS. Για να μη πιάσω τώρα τον άλλον άκυρο μύθο περί τεραστιότερης μορφής και επιπέδου δύναμης του 950 έναντι του 990, οπου στη πραγματικότητα κυριαρχεί η απίστευτη γλυκύτητα και φιλικότητα του καρμπυρατεράτου 950 έναντι του μαλακισμένου injection του 990.

LOUKILOUK
06/06/2012, 16:21
Πέστα ρε Σπύρε...γιατί όταν γράφω ότι είναι σχολείο, και φιλικο και ευκολοδήγητο, συγχωρεί λάθη και δεν τρομάζει νομίζουν ότι κάνω πλάκα...
Βελούδινο θα το χαρακτήριζα αλλά αξιόμαχο λόγω στησίματος...
Το 990 βέβαια που έχω είναι το "κοντό" που δεν πάει χώμα και γκάζι δεν έχει σε σχέση με το 950...χαχαχαχ

Συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα όσα είπες...
Οι μικροδιαφορές σε 950-990 σε αναρτήσεις, τροφοδοσία, σέλα και πρόσφατα ιπποδύναμη (105 αντί για 96) δεν μεταμορφώνουν το μοντέλο απλά το βελτιώνουν λίγο ή αλλάζουν λίγο(διαλεγετε και παίρνετε...) στα σημεία διατηρώντας τον ίδιο χαρακτήρα
ΝΑΙ χαρακτήρα...

Το μηχάνημα είναι καλό και μπορεί να γίνει και καλύτερο...φρένα αλλά κυρίως κατανάλωση μπορούν να βελτιωθούν...
:beer::wave2:

Shiatman
06/06/2012, 16:27
Πείτε, πείτε έχω αρχίσει και ψήνομαι... μόνο αυτή την κατανάλωση και τη μπελαλίδικη πρόσβαση στον κινητήρα (ίδιο κακό με το LC4) βάζω στα αρνητικά.

sapila racing
06/06/2012, 16:28
Σιγά τη δύναμη λέω εγώ.



Πεστα πέστα γιατί εγω τα λέω και δεν μ ακούνε! :bawl:

faraway
06/06/2012, 16:30
Ωχ , Σπύρο πολλές αλήθειες έγραψες μαζί και τον βλέπω να πέφτει τον server σύντομα :lol::lol:

Shiatman
06/06/2012, 16:34
Α, και για να μην το παραλείψω, ΜΕΓΑΛΟ αρνητικό για μένα είναι ότι τα περισσότερα τα έχουν φλοράντζες, γιαλαντζί αντβεντσουράδες (με ολίγη από 1200GS δηλαδή) :smokin:

freco
06/06/2012, 16:51
Ένας μοντεράτορας δεν υπάρχει; BAN... BAN και κλείσιμο το thread (αν δεν μπορεί να σβηστεί). Τα εν οίκω μη στο φόρουμ... :nono:
Πάει το όνομα. Vstrom γίναμε γμτ:cry:

spyro
06/06/2012, 17:12
ότι ..............
Το μηχάνημα είναι καλό και μπορεί να γίνει και καλύτερο...φρένα αλλά κυρίως κατανάλωση μπορούν να βελτιωθούν...
:beer::wave2:

βάλε στο πρόγραμμα και τη αναβάθμιση όλων των εξαρτημάτων που εννιολογικά εμπεριέχουν τη λέξη "pump" και είσαι μέσα :p


Ένας μοντεράτορας δεν υπάρχει; BAN... BAN και κλείσιμο το thread (αν δεν μπορεί να σβηστεί). Τα εν οίκω μη στο φόρουμ... :nono:
Πάει το όνομα. Vstrom γίναμε γμτ:cry:

για αυτό είμαστε ανωτεροι ρε. Δε φοβόμαστε τις αλήθειες :D

άσε που νομίζω οτι Vstrom έχουμε γίνει εδώ και καιρό που πουλάει το ριμάδι τόσο πολυ σα μεταχειρισμένο.

GhostDog
06/06/2012, 17:12
τι να πω ρε μάγκες.. μάλλον άλλα μηχανάκια οδηγάμε.. μπορεί βέβαια να φταίει ότι έχω το S

1ον γκάζι αντικειμενικά όντως δεν έχει πολύ.. 86-90 άλογα ρόδα με το ζόρι. Στάνταρ, σε τελικές μας τσαγιώνουν και ψιλογαργαλημένα βάρα και βστρομ 1000 κλπ. κλπ.

2ον το δεν σπινιάρει, δεν γλιστράει το αντβέ μα το θεό δεν μπορώ να το καταλάβω.. το δικό μου μια χαρά σπινάρει και γλιστράει, και όταν χουφτώνω όλο το γκάζι στην έξοδο μια χαρά διπλώνει και σουζάρει..

από απλά δυνατότερα ως πολύ δυνατότερα μηχανάκια ΔΕΝ με έχουν τρομάξει όσο το αντβέ, στο οποίο ο συνδυασμός της "στο περίπου" αίσθησης του μπροστινού, μαζί με το ότι ανεβοκατεβαίνει κανά 2 ορόφους στα γκάζια-φρένα συν το ότι το κρατάς με το ζόρι κάτω όταν ανοίγεις φανάρι για να μην σουζάρει συν του ότι μπορεί το μοτέρ του να συμπεριφέρετε σαν ΜΧ και να σου δίνει την αίσθηση ότι κάνει παπάδες αλλά όταν αρχίσει και αμολήσει κάπου λόγω οδηγικού λάθους ή νόμων της φυσικής απλά φαίνονται ΟΛΑ τα 250 κιλά του και το μάζεμα απαιτεί εκτός από γνώση και σωματική δύναμη

γραμμικό ρε παιδιά το 990????????? που κλείνεις το γκάζι με 6η, μπρουμυτίζει και κόβει 70 χλμ; γραμμικό το ον-φφ ταξιδιάρικο και καλά που ανοιγοκλείνεις 3η-τραβάς και στήνετε;

και το 950 μας ρίχνει και σε γκάζι και σε μπαμ Σπύρο. believe me :D

Stabak
06/06/2012, 17:20
τι να πω ρε μάγκες.. μάλλον άλλα μηχανάκια οδηγάμε.. μπορεί βέβαια να φταίει ότι έχω το S


To sporτ εχεις ε; :lol: το ρεις ρεντυ; :a014:

GhostDog
06/06/2012, 17:28
Χρήστο είσαι ΤΡΟΛ :D

spyro
06/06/2012, 17:50
....
2ον το δεν σπινιάρει, δεν γλιστράει το αντβέ μα το θεό δεν μπορώ να το καταλάβω.. το δικό μου μια χαρά σπινάρει και γλιστράει, και όταν χουφτώνω όλο το γκάζι στην έξοδο μια χαρά διπλώνει και σουζάρει..

......


Ναι οκ συμφωνώ, αλλά σε περίπτωση που το κυνηγήσεις όπως τα περισσότερα 90+ άλογα μηχανάκια. (είπαμε μηχανάκια παίδες, μη με πρήξετε τώρα με τίποτα άκυρα δίτροχα).

Αυτό που δε καταλαβαίνω όμως με με τη περίπτωση σου, είναι που θεωρείς ότι το μπροστινό είναι στο «ψιλό περίπου» περίεργο .:confused:. Πρέπει να το ψάξεις λίγο.

Το μπροστινό του Adv είναι βράχος (δεδομένου της 21’) εκτός και αν έχεις τα γνωστά θέματα με τη ζάντα που αρπάζει για πλάκα. Που και πάλι όμως δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του στη στροφή, (παρά μόνο στην ευθεία λίγο και στα φρένα).

LOUKILOUK
06/06/2012, 17:57
[QUOTE=spyro;2199236]βάλε στο πρόγραμμα και τη αναβάθμιση όλων των εξαρτημάτων που εννιολογικά εμπεριέχουν τη λέξη "pump" και είσαι μέσα :p



Αυτά δεν θέλουν αναβάθμιση αλλαγή όταν χαλάσουν θέλουν, αν έχεις φραγκα τα αλλάζεις και προληπτικά...όσο δουλεύουν μια χαρά την κάνουν την δουλειά...εγώ δεν έιχα πρόβλημα μέχρι τώρα...


Σχετικά με σούζα παντιλίκι κτλ κανένα πρόβλημα...το μηχανάκι δεν λέει όχι, απλά είναι απόλυτα ελεγχόμενο και στα χέρια σου...αν θες...όποτε θες...αν πάλι θες να πας απλά γρήγορα και γραμμικά το κάνει...δεν τρομάζει τον οδηγό...αλλά αν γουστάρεις αδρεναλίνη στη χαρίζει απλόχερα...
Κατά τα άλλα ναι στριβει εύκολα , (παρά)έχει προοδευτικά φρένα που δεν δαγκώνουν/τρομάζουν και στο χώμα δουλευουν άριστα αλλά στην άσφαλτο υπολείπονται...., μαζεύεται αν κάνεις μικρολαθάκια και δεν τρομάζεις αν πατήσεις μπροστινό πανικού ακόμα και μέσα στη στροφή... Το φιλικό και ευκολο πάει στην οδήγηση όχι στην μετακίνηση...
Οδηγάω σημαίνει ότι πιέζω, το παλεύω, δεν χαλαρώνω...εκεί ακριβώς αν έχεις λίγο εμπειρία και κότσια το μηχάνημα είναι σύμμαχος...και όντως είναι το στήσιμο (πλαίσιο/ανάρτηση) που μετράει εκεί και όλα φαίνονται ευκολότερα...

σχετικά με το 950 και 990 σε γκάζι μπαμ μπουμ κτλ η διαφορά μάλλον είναι μέχρι 5%, ασήμαντη ουσιαστικά...το τελευταίο 990 την εκμηδενίζει φαντάζομαι με τα 105 άλογα...νομίζω ότι ο κινητήρας του SΜΤ990 θα έκανε ουσιαστική διαφορά...:evil:

:wave2:

GhostDog
06/06/2012, 18:03
το μπροστινό του συγκριτικά με οποιοδήποτε 17άρι κλιπονάτο έστω και 10ετίας είναι για τα μπάζα... :D

πράγμα απόλυτα λογικό γιατί μιλάμε για 90/21 με 30 πόντους διαδρομή ανάρτησης. Αν δεν ήταν στο περίπου θα μας κυνήγαγε ο νεύτωνας :p

από κει και πέρα αν μου το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα ον-οφφ κλπ. οκ μαζί σου.

άλλο θέμα η ζάντα που όντως άπαξ και αρπάξει τα πράγματα γίνονται τραγικά ΚΑΙ μες στη στροφή (και το λέω αυτό όντας στην 2η μπροστινή ζάντα που έχω εντέλει κάνει 8άρι :p )

BLiTzER
06/06/2012, 18:11
Aλλάξτε τον τίτλο σε "adventurάδες" όμως γιατί υπάρχουν και αρχιδάτα ΚΤΜ :P

spyro
06/06/2012, 18:31
[QUOTE=spyro;2199236]βάλε στο πρόγραμμα και τη αναβάθμιση όλων των εξαρτημάτων που εννιολογικά εμπεριέχουν τη λέξη "pump" και είσαι μέσα :p



Αυτά δεν θέλουν αναβάθμιση αλλαγή όταν χαλάσουν θέλουν, αν έχεις φραγκα τα αλλάζεις και προληπτικά...όσο δουλεύουν μια χαρά την κάνουν την δουλειά...εγώ δεν έιχα πρόβλημα μέχρι τώρα...





Ρε LoukiLouk τι σημαίνει μια χαρά είναι όταν παραδίδουν πνεύμα όλες τους σε τέτοιο βαθμό? Δε παλεύεται λέμε η ποιότητα τους. Βάλε λεφτά όταν σου χαλάσουν σημαίνει ανάγκη αναβάθμισης της σχεδίασης των υλικών ρε συ.




το μπροστινό του συγκριτικά με οποιοδήποτε 17άρι κλιπονάτο έστω και 10ετίας είναι για τα μπάζα... :D

πράγμα απόλυτα λογικό γιατί μιλάμε για 90/21 με 30 πόντους διαδρομή ανάρτησης. Αν δεν ήταν στο περίπου θα μας κυνήγαγε ο νεύτωνας :p

από κει και πέρα αν μου το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα ον-οφφ κλπ. οκ μαζί σου.

άλλο θέμα η ζάντα που όντως άπαξ και αρπάξει τα πράγματα γίνονται τραγικά ΚΑΙ μες στη στροφή (και το λέω αυτό όντας στην 2η μπροστινή ζάντα που έχω εντέλει κάνει 8άρι :p )

Καλά εντάξει σε εχω δει εσένα στο δρόμο οπότε αντε να σου αλλάξω τα μυαλά τώρα. :p

Πάντως να ξέρεις ότι αν δεν πλακωνόσουν τόσο πολύ στην ευθεία πριν τη στροφή με αποτέλεσμα να πλακώνεσαι στη πορεία σε τόσα πολλά φρένα πριν από αυτήν, θα ανακάλυπτες ένα τελείως διαφορετικό, πολύ πιο στριφτερό μηχανάκι κάτω από τα πόδια σου. έστω για λίγο, θα αναθεωρούσες τον Νεύτωνα να πούμε. Δε σου φταίει ο 21’ μπροστά.

LOUKILOUK
06/06/2012, 18:47
Α, και για να μην το παραλείψω, ΜΕΓΑΛΟ αρνητικό για μένα είναι ότι τα περισσότερα τα έχουν φλοράντζες, γιαλαντζί αντβεντσουράδες (με ολίγη από 1200GS δηλαδή) :smokin:

Μην μασάς με μαλ@κίες τέτοιες...σημασία έχει τι θες εσύ όχι ποιος άλλος το έχει...για μηχανές μιλάμε άσε την κοινωνιολογία...
Το μηχανάκι είναι καλό...το 640 είχα και το άλλαξα...κούμπωσα με την μία πάνω...ακλόνητο μπροστινό όπως και στο 640...
δεν θα πω άλλα θετικά, μόνο αρνητικά...πέρα από αυτά που είπαμε παραπάνω τα ρέστα είναι λεπτομέριες για μίζερους...αυτονομία 200/250 χλμ χωρίς/με ρεζέρβα περίπου (θα σου κάνει μια διαφορά με το 28άρι τάνκερ που καβαλάς...). Έλλειψη δείκτη βενζίνης, λιγοστές ενδείξεις στα όργανα, ζέστη από τον κινητήρα και τις μαμά εξατμίσεις είναι υπαρκτά προβλήματα χωρίς να είναι τραγική για μένα η ζέστη και χωρίς να μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα με τα υπόλοιπα...
Για βλάβες τι να πω...ότι ακούω...για συντήρηση κάθε 5 λάδια καθε 2 αλλαγές και φίλτρο και κάθε 15 μεγάλο, με 15κ τον χρόνο υπολόγιζε κανά 350-400€ σε μηχανικό εξουσιοδωτημένο. Τσεκάρεις τα λαδάκια και όταν χρειαστεί συμπληρώνεις εγώ έχει τύχει να συμπληρώσω από 500ml/5000χλμ μέχρι 500ml/3000. Γενικά 80-100ml/1000χλμ
Την κάνω τώρα...ότι θυμηθώ άλλο αργότερα...:wave2:

vaska
06/06/2012, 18:52
Δλδ εγώ να το πάρω τώρα το 990 ή να το αφήκω????? (ψήνομαι άσκημα λέω)

:confused::confused:

Έχω βρει ένα τσίλικο σχεδόν καινούριο με 7000 Εβραίους κι έχω μπει πρίζα.

devil's animal
06/06/2012, 19:00
Aλλάξτε τον τίτλο σε "adventurάδες" όμως γιατί υπάρχουν και αρχιδάτα ΚΤΜ :P

:hmm: συμφωνοι...για πες τωρα, τι κανει το δικο σου ψοφαλογο...:a029:

granazi
06/06/2012, 19:26
Nα συγχωρνατε που δεν εχει πολλα stromata 1000 εκει εξω :smokin:

υγ η παλια φατσουλα με το τσιγαρο μαρεσε καλυτερα

spyro
06/06/2012, 20:24
Δλδ εγώ να το πάρω τώρα το 990 ή να το αφήκω????? (ψήνομαι άσκημα λέω)

:confused::confused:

Έχω βρει ένα τσίλικο σχεδόν καινούριο με 7000 Εβραίους κι έχω μπει πρίζα.



ντάξει λέμε κλείστε το το μαγαζί. άμα πάρει και ο Βασίλης ένα κουτσάλογο .... έχουμε διατελέσει το σκοπό μας

:bawl:




in any case ....

να το πάρετε για τη φιλικότητα και προβλεψιμότητα του. Την απόλυτη συνεργασία του. τη γαμάτη γεωμετρία του.


Μην το πάρετε γιατι πιστεύεται οτι "σπέρνει" φωτιές στο δρόμο :cool:

TROOPER
06/06/2012, 20:46
…….Ολόκληρο αμάνικο βάλαμε στο club, δεν είναι και λίγο.........

εχω διαβει καμια μεγαλη πορτα και δεν πηρα πρεφα :confused::look:

DrBig
06/06/2012, 20:55
Μην το πάρετε γιατι πιστεύεται οτι "σπέρνει" φωτιές στο δρόμο :cool:

Dum spiro sperno!

devil's animal
06/06/2012, 22:08
καλα ρε το κανετε επιτηδες?

μολις πηρε ο τρουπης ΚΤΜ adventure, τα βγαλατε χειροτερα απο τα στρωματα!!:lol:

γιατι το κανετε αυτο στο παιδι??:a35:

LOUKILOUK
07/06/2012, 01:27
[QUOTE=LOUKILOUK;2199249]


Ρε LoukiLouk τι σημαίνει μια χαρά είναι όταν παραδίδουν πνεύμα όλες τους σε τέτοιο βαθμό? Δε παλεύεται λέμε η ποιότητα τους. Βάλε λεφτά όταν σου χαλάσουν σημαίνει ανάγκη αναβάθμισης της σχεδίασης των υλικών ρε συ.





Καλά εντάξει σε εχω δει εσένα στο δρόμο οπότε αντε να σου αλλάξω τα μυαλά τώρα. :p

Πάντως να ξέρεις ότι αν δεν πλακωνόσουν τόσο πολύ στην ευθεία πριν τη στροφή με αποτέλεσμα να πλακώνεσαι στη πορεία σε τόσα πολλά φρένα πριν από αυτήν, θα ανακάλυπτες ένα τελείως διαφορετικό, πολύ πιο στριφτερό μηχανάκι κάτω από τα πόδια σου. έστω για λίγο, θα αναθεωρούσες τον Νεύτωνα να πούμε. Δε σου φταίει ο 21’ μπροστά.



Έτσι όπως το θέτεις, οκ δίκιο έχεις...απλά εννοούσα ότι δεν είναι κατώτερες των περιστάσεων και δεν θέλουν αναβάθμιση με κάτι που θα κάνει κάτι περισσότερο απλά να δουλέυουν αξιόπιστα... (φυσικά ανάλογα με το μοντέλο υπάρχουν διαφορές...)

Σχετικά με το μπροστινό είναι κρίμα να το συγκρίνουμε με άλλη κατηγορία μηχανής απλά...γιατί έτσι και το κλιπονάτο βρει χώμα το μπροστινό δυσκολευετε να διαβάσει περισσότερο από ότι το 990 στην άσφαλτο...άσε που στους ελληνικούς δρόμους η διαφορα μικραίνει αισθητά ακόμα και σε αυτές τις συγκρίσεις...

Το μηχανάκι στρίβει, ταξιδεύει, βολτάρει στο χώμα και στην τελική βγάζει και γκόμενα που είναι και ο απώτερος, ο ύστατος σκοπός της μοτοκίνησης ....χαχαχχααχ ΤΙ άλλο θες...

bulmont
07/06/2012, 06:28
Δλδ εγώ να το πάρω τώρα το 990 ή να το αφήκω????? (ψήνομαι άσκημα λέω)

:confused::confused:

Έχω βρει ένα τσίλικο σχεδόν καινούριο με 7000 Εβραίους κι έχω μπει πρίζα.



Και γιατί ρε γύφτο μου ζήταγες 7600 Ευρώ; Και τον φπα;;;;;



:lol::bawl::lol::bawl::bawl:

TROOPER
07/06/2012, 08:13
καλα ρε το κανετε επιτηδες?

μολις πηρε ο τρουπης ΚΤΜ adventure, τα βγαλατε χειροτερα απο τα στρωματα!!:lol:

γιατι το κανετε αυτο στο παιδι??:a35:

αντε ντε με τους παπαρες....αλλα που να ξερουν οτι τους εχω ολους γραμμενους :lol:

vaska
07/06/2012, 08:22
Και γιατί ρε γύφτο μου ζήταγες 7600 Ευρώ; Και τον φπα;;;;;



:lol::bawl::lol::bawl::bawl:


Τα 600 τα έχω μαζέψει λέμε.

:lol:

OldMan
07/06/2012, 11:18
Aλλάξτε τον τίτλο σε "adventurάδες" όμως γιατί υπάρχουν και αρχιδάτα ΚΤΜ :P
Ααα γεια σου λεβέντη μου ...!!! :beer:

(αν και εσύ υπονοείς Δούκες και άλλα τέτοια παραφερνάλια..)

devil's animal
07/06/2012, 11:19
αντε ντε με τους παπαρες....αλλα που να ξερουν οτι τους εχω ολους γραμμενους :lol:

περασε η τριτη και η τεταρτη και δεν εχεις επισκεφτει τον μαστορα ακομα, ε?? :D

TROOPER
07/06/2012, 11:20
περασε η τριτη και η τεταρτη και δεν εχεις επισκεφτει τον μαστορα ακομα, ε?? :D

μαγεεεεεε!!!!!!!!!!:lol:

spyrakos35
07/06/2012, 13:10
μαγεεεεεε!!!!!!!!!!:lol:


ρε φίλε αφού αν δεν σου χαλάσει το Σ/Κ, Δευτέρα - Τρίτη - Τετάρτη δεν το κουνάς.... παιρνεις το παπί..... και από Πέμπτη πάλι νύφη μέχρι την Κυριακή..... :lol:

TROOPER
07/06/2012, 13:23
ρε φίλε αφού αν δεν σου χαλάσει το Σ/Κ, Δευτέρα - Τρίτη - Τετάρτη δεν το κουνάς.... παιρνεις το παπί..... και από Πέμπτη πάλι νύφη μέχρι την Κυριακή..... :lol:

κατσε γιατι ζω σε μια ρευστοτητα ξαφνικα!!! :lol::lol:

PalLoukiLuke
07/06/2012, 15:26
ktm vs f800, ktm χωρις γκαζια, κτμ βλαβες Ωχουυυ λεωωωω
δηλωνω αρχικουλαδι
ευχομαι να πιασω καποτε το 80% των δυνατοτητων των 90 αλογων...

μεχρι τοτε....

αφιερωμενο στο συνφυσικοθεραπευτη τρουπη
260758

260759

και ON

260760

ON OFF γαμμμμμμμμμμμμμμμωτη μου

taisteal
07/06/2012, 15:29
ktm vs f800, ktm χωρις γκαζια, κτμ βλαβες Ωχουυυ λεωωωω
δηλωνω αρχικουλαδι
ευχομαι να πιασω καποτε το 80% των δυνατοτητων των 90 αλογων...

μεχρι τοτε....

αφιερωμενο στο συνφυσικοθεραπευτη τρουπη
260758

260759

και ON

260760

ON OFF γαμμμμμμμμμμμμμμμωτη μου

:a10::a23:

Allst@rf
07/06/2012, 17:23
Ααα γεια σου λεβέντη μου ...!!! :beer:

(αν και εσύ υπονοείς Δούκες και άλλα τέτοια παραφερνάλια..)

Εγώ που εχω το 400αρι ,να πάω να παιξω μπάλα ;

πυξιδας990
07/06/2012, 17:30
ktm vs f800, ktm χωρις γκαζια, κτμ βλαβες Ωχουυυ λεωωωω
δηλωνω αρχικουλαδι
ευχομαι να πιασω καποτε το 80% των δυνατοτητων των 90 αλογων...

μεχρι τοτε....

αφιερωμενο στο συνφυσικοθεραπευτη τρουπη
260758

260759

και ON

260760

ON OFF γαμμμμμμμμμμμμμμμωτη μου

ετσι ,αντε βαζω και εγω μια260762

Allst@rf
07/06/2012, 17:32
ετσι ,αντε βαζω και εγω μια260762
ρε απατεωνα αυτό είναι το παλιο...

DimChios
07/06/2012, 17:36
ρε με τα μπ00ρδελα...

που εχουν και δικα τους θρεντ

DimChios
07/06/2012, 17:39
ο καλυτερος ολων ειναι ο Τρουπης λεμε που σας εχει ολους γραμμενους!

:smokin:

Allst@rf
07/06/2012, 17:42
ο καλυτερος ολων ειναι ο Τρουπης λεμε που σας εχει ολους γραμμενους!

:smokin:

Εμείς των έχουμε κάνει τατουάζ για να μην καθομαστε να τον γράφουμε συνέχεια...

:lol:

MG-KTiNoS
07/06/2012, 18:48
260770

KTM?

πάρε URAL να γουστάρεις (να βάζεις και το σκύλο ρε αδερφέ και τη πεθεράαααα)
:D

πυξιδας990
07/06/2012, 19:00
ρε απατεωνα αυτό είναι το παλιο...
τι να κανουμε,το 990 δεν εχει στα εξωτερικα και ειπα να εχω απο κοντα το Λουκα.

Ktm.Prestige
07/06/2012, 22:32
Το μηχανάκι το εχω περίπου 2 χρόνια.
Ακόμα χαμογελάω όποτε το καβαλάω , είτε πατάω χώμα είτε ανεβαίνω Λασίθι (δρόμος που τα motard τρελαίνονται)είτε χτυπάω μονορούφι Χανιά 215km διπλός με τη γυναίκα (βλ.μένω Άγιο Νικόλαο) δεν με έχει ξενερώσει σε κανένα σημείο.
Ακόμα και το γεγονός του οτι ειμαι κοντοστούπης 1.73 και καβαλάω την έκδοση S και δεν το πατάω , το μηχανάκι δε το φοβάσαι.Όσον αφορά το θέμα δύναμης , προσωπικά με καλύπτει απόλυτα!Έχει τα ιδανικά άλογα και οκ , Κρήτη μένουμε πόσα άλογα πια θέλουμε και εμείς οι γρήγοροι?
Αυτά ,πάρτε και μια λιχουδιά!
260792

TROOPER
08/06/2012, 07:16
........

αφιερωμενο στο συνφυσικοθεραπευτη τρουπη......

:beer::beer:


Εμείς των έχουμε κάνει τατουάζ για να μην καθομαστε να τον γράφουμε συνέχεια...

:lol:

:a17:

Cpt. Haddock
08/06/2012, 07:20
Ένας μοντεράτορας δεν υπάρχει; BAN... BAN και κλείσιμο το thread (αν δεν μπορεί να σβηστεί). Τα εν οίκω μη στο φόρουμ... :nono:
Πάει το όνομα. Vstrom γίναμε γμτ:cry:

Υπάρχεο, βλέπει, επικροτεί και επαυξάνει τα υπο Σπυριδωνος γραφόμενα :smokin:


[...]Το μηχανάκι στρίβει, ταξιδεύει, βολτάρει στο χώμα και στην τελική βγάζει και γκόμενα που είναι και ο απώτερος, ο ύστατος σκοπός της μοτοκίνησης ....χαχαχχααχ ΤΙ άλλο θες...

Το πρόβλημα ειναι οτι οι τελευταίοι πελάτες ειναι (ή σχεδον ειναι) παντρεμένοι :a39:

bulmont
08/06/2012, 07:34
Το πρόβλημα ειναι οτι οι τελευταίοι πελάτες ειναι (ή σχεδον ειναι) παντρεμένοι :a39:




Το ότι ειναι παντρεμένοι, δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να έχουν
γκόμενα.........

Παντρεμένοι ειναι, όχι ανίκανοι..........

Cpt. Haddock
08/06/2012, 07:38
Παντρεμένοι ειναι, όχι ανίκανοι..........

Συγγνώμη, νομισα οτι ειναι το ίδιο :p

TROOPER
08/06/2012, 08:04
....Το πρόβλημα ειναι οτι οι τελευταίοι πελάτες ειναι (ή σχεδον ειναι) παντρεμένοι :a39:

:nono:

το προβλημα θα ηταν να ειναι ελευθεροι και να μη το εφταναν λογω υψους και να κατεληγαν με αγγλικα εσωρουχα αναμεσα στα σκελια :a13::a13:

Cpt. Haddock
08/06/2012, 08:28
:nono:

το προβλημα θα ηταν να ειναι ελευθεροι και να μη το εφταναν λογω υψους και να κατεληγαν με αγγλικα εσωρουχα αναμεσα στα σκελια :a13::a13:

Τι σε κανει να πιστεύεις οτι ειναι καλυτερα?

(ανεβηκα και δοκιμασα γμ την τρελα μου... πιο ευκολα το φτανω το περδικαλι :cry: )

DimChios
08/06/2012, 08:40
(ανεβηκα και δοκιμασα γμ την τρελα μου... πιο ευκολα το φτανω το περδικαλι :cry: )


Neeeeeeeeeeeext.........

:rolleyes:

TROOPER
08/06/2012, 08:42
Τι σε κανει να πιστεύεις οτι ειναι καλυτερα?

(ανεβηκα και δοκιμασα γμ την τρελα μου... πιο ευκολα το φτανω το περδικαλι :cry: )

ναι...

δεν μιλαμε γι' αυτο...

































260802 :rotflmao::rotflmao::rotflmao:

spyrakos35
08/06/2012, 09:49
μλκ.......

ΕΧΕΙ ΧΟΥΦΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!! :bawl:

TROOPER
08/06/2012, 09:51
μλκ.......

ΕΧΕΙ ΧΟΥΦΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!! :bawl:

καταλαβες τωρα γιατι ο καπ10 οταν ακουει ''χουφτωστην-χουφτωστην'' παει και καβαλαει το παραπανω οχημα? :lol::lol:

panos1050
08/06/2012, 12:27
…….. και τους 5 τόνους σαργούς που βγάλατε επέρσι το καλοκαίρι, μετά από τα 32 κιλά λαγό που πετύχατε με ένα φυσίγγι στο δρόμο για το χωριό. Τι είναι αυτά που λέτε στο κόσμο? …


βλέπω καθημερινά το moto.gr να πορτοκαλίζει μέρα με τη μέρα και χαίρομαι. Ειδικά το Adv έχει ξανανιώσει. Ολόκληρο αμάνικο βάλαμε στο club, δεν είναι και λίγο.

Παράλληλα όμως βλέπω όταν αναφέρονται οι χρήστες στα σχόλια τους ειδικά για το Adv, αρκετές υπερβολές όσον αφορά τη δύναμη του.

Που την είδατε ρε παιδιά τη «λυσαλέα» και «εξωφρενική» δύναμη και απόδοση? Μια χαρά 96,006789865 αλόγακια έχει.
ότι πρέπει και όσα πρέπει για να χωράνε παντού. Ειδικά σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο του όσο και να ανοίγεις το γκάζι ούτε σπινιαρίσματα ούτε, περίεργες συμπεριφορές ούτε τίποτα, όλα γλυκά φιλικά και προβλέψιμα.

Σιγά τις σκληροπυρηνικές καταστάσεις δηλαδή?

Εμένα ξέρετε πόσες φορές μου χει λείψει η δύναμη των 110 αλόγων του Tiger? Ουκ ολίγες… Τεράστια διαφορά.

Έχετε καταλάβει ότι ένα ελαφρώς φτιαγμένο varadero στην Εθνική παίζει να μας τσαγιώσει?

Οκ το μηχανάκι δε παίζεται σε θέματα ζυγισης, γεωμετρίας, και αίσθηση φιλικότητας. Τα άλλα που τα βρήκατε?
Μήπως η γενικότερη φιλικότητα και ενδοτικότητα του που συγχωρεί τόσα πολλά σας έχει κάνει επιτέλους να ανοίγεται τέρμα το γκάζι στην έξοδο χωρίς να φοβάστε? και αυτό εν τέλει το μεταφράζεται σε υπερβολική δύναμη? Μήπως δε τολμάγατε να το κάνετε με τα προηγούμενα μηχανάκια γιατί θα αγοράζατε οικόπεδα οπότε δεν είχατε γνωρίσει τη πραγματική δύναμη των πρώην σας?

Σιγά τη δύναμη λέω εγώ.

Αν και για αυτό το γουστάρω τρελά αυτό το μηχανάκι. Γιατί αποδεικνύει περίτρανα ότι δε χρειάζεσαι πολλά άλογα για πηγαίνεις γρήγορα. Απλώς χρειάζεσαι τα ιδανικά άλογα που δεν είναι αλλά από το κατάλληλο στήσιμο, τις καλές αναρτήσεις και τη σωστή γεωμετρία. Να βράσω εγώ το κινητήρα μπροστά στο υπέροχο συνδυασμό του 150 18ʼ πίσω και 90 21ʼ μπροστά που πάει παντού και ακόμα και με τακούνια στρίβει.
Λέω εγώ τωρα …. Και σε κουβέντα να βρισκόμαστε.



PS. Για να μη πιάσω τώρα τον άλλον άκυρο μύθο περί τεραστιότερης μορφής και επιπέδου δύναμης του 950 έναντι του 990, οπου στη πραγματικότητα κυριαρχεί η απίστευτη γλυκύτητα και φιλικότητα του καρμπυρατεράτου 950 έναντι του μαλακισμένου injection του 990.

εμενα παντως και στα δυο που ειχα τον κωλο δεν τον μαζευα με τιποτα,σουζες για πλακα και η λυσα που τα επιανε ηταν απιστευτη σε σχεση με ολα τα υπολοιπα 1000αρια onoff.
τωρα για τη εθνικη αυτο με αφηνε τελειως αδιαφορο,δεν παιρνεις τετοιο μηχανακι να το πηγαινεις ταπα στην εθνικη
αν θες κατι τετοιο υπαρχουν αλλα εργαλεια.
οσο για το tiger επειδη ειχα και απο αυτο ,ναι οντως εχει πιο πολυ γκαζι,εχει πιο μεγαλη διαρκεια(τρικιλυνδρο),αλλα δεν ειναι onoff,ενα ψηλο steet ειναι.:beer:

Allst@rf
08/06/2012, 12:33
:a17:

:a07:


:beer:

DrBig
08/06/2012, 12:57
Επειδη δεν σεβεστε το γεγονος οτι αυτο το θρεντ βρισκεται στις αντιπαραθεσεις (εχω την εντυπωση οτι σε λιγο θα τις βγαλετε εξω και θα την παιζετε ο ενας του αλλου) και επειδη μολις προσεξα αυτην την π@π@ρι@ απο κατω:


…….. και τους 5 τόνους σαργούς που βγάλατε επέρσι το καλοκαίρι, μετά από τα 32 κιλά λαγό που πετύχατε με ένα φυσίγγι στο δρόμο για το χωριό. Τι είναι αυτά που λέτε στο κόσμο? …


βλέπω καθημερινά το moto.gr να πορτοκαλίζει μέρα με τη μέρα και χαίρομαι. Ειδικά το Adv έχει ξανανιώσει. Ολόκληρο αμάνικο βάλαμε στο club, δεν είναι και λίγο.

Παράλληλα όμως βλέπω όταν αναφέρονται οι χρήστες στα σχόλια τους ειδικά για το Adv, αρκετές υπερβολές όσον αφορά τη δύναμη του.

Που την είδατε ρε παιδιά τη «λυσαλέα» και «εξωφρενική» δύναμη και απόδοση? Μια χαρά 96,006789865 αλόγακια έχει.
ότι πρέπει και όσα πρέπει για να χωράνε παντού. Ειδικά σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο του όσο και να ανοίγεις το γκάζι ούτε σπινιαρίσματα ούτε, περίεργες συμπεριφορές ούτε τίποτα, όλα γλυκά φιλικά και προβλέψιμα.

Σιγά τις σκληροπυρηνικές καταστάσεις δηλαδή?

Εμένα ξέρετε πόσες φορές μου χει λείψει η δύναμη των 110 αλόγων του Tiger? Ουκ ολίγες… Τεράστια διαφορά.

Έχετε καταλάβει ότι ένα ελαφρώς φτιαγμένο varadero στην Εθνική παίζει να μας τσαγιώσει?

Οκ το μηχανάκι δε παίζεται σε θέματα ζυγισης, γεωμετρίας, και αίσθηση φιλικότητας. Τα άλλα που τα βρήκατε?
Μήπως η γενικότερη φιλικότητα και ενδοτικότητα του που συγχωρεί τόσα πολλά σας έχει κάνει επιτέλους να ανοίγεται τέρμα το γκάζι στην έξοδο χωρίς να φοβάστε? και αυτό εν τέλει το μεταφράζεται σε υπερβολική δύναμη? Μήπως δε τολμάγατε να το κάνετε με τα προηγούμενα μηχανάκια γιατί θα αγοράζατε οικόπεδα οπότε δεν είχατε γνωρίσει τη πραγματική δύναμη των πρώην σας?

Σιγά τη δύναμη λέω εγώ.

Αν και για αυτό το γουστάρω τρελά αυτό το μηχανάκι. Γιατί αποδεικνύει περίτρανα ότι δε χρειάζεσαι πολλά άλογα για πηγαίνεις γρήγορα. Απλώς χρειάζεσαι τα ιδανικά άλογα που δεν είναι αλλά από το κατάλληλο στήσιμο, τις καλές αναρτήσεις και τη σωστή γεωμετρία. Να βράσω εγώ το κινητήρα μπροστά στο υπέροχο συνδυασμό του 150 18’ πίσω και 90 21’ μπροστά που πάει παντού και ακόμα και με τακούνια στρίβει.
Λέω εγώ τωρα …. Και σε κουβέντα να βρισκόμαστε.



PS. Για να μη πιάσω τώρα τον άλλον άκυρο μύθο περί τεραστιότερης μορφής και επιπέδου δύναμης του 950 έναντι του 990, οπου στη πραγματικότητα κυριαρχεί η απίστευτη γλυκύτητα και φιλικότητα του καρμπυρατεράτου 950 έναντι του μαλακισμένου injection του 990.

...να πω στον Σπάϊρος, οτι δεν εχει ιδεα περι μπαμ V2 εκτος κι αν ο,τι 950/990 οδηγησε, το οδηγησε με το φλωρικο εργοστασιακο γραναζωμα.
Επισης δεν εχει προφανως ιδεα για τις διαφορες ροπης και ισχυος, αλλα αυτο ειναι προχωρημενο δημοτικο.





















Α ξεχασα.... :smokin:

spyro
08/06/2012, 13:42
Επειδη δεν σεβεστε το γεγονος οτι αυτο το θρεντ βρισκεται στις αντιπαραθεσεις (εχω την εντυπωση οτι σε λιγο θα τις βγαλετε εξω και θα την παιζετε ο ενας του αλλου) και επειδη μολις προσεξα αυτην την π@π@ρι@ απο κατω:



...να πω στον Σπάϊρος, οτι δεν εχει ιδεα περι μπαμ V2 εκτος κι αν ο,τι 950/990 οδηγησε, το οδηγησε με το φλωρικο εργοστασιακο γραναζωμα.
Επισης δεν εχει προφανως ιδεα για τις διαφορες ροπης και ισχυος, αλλα αυτο ειναι προχωρημενο δημοτικο.





















Α ξεχασα.... :smokin:




:cool:


επιτέλους.

κάποιος μπήκε στο νόημα..........


βρε ασύδοτε, κακεντρεχή, 16αρογράναζε bigoula ……….. είδες εσυ κανέναν εδώ μέσα όταν εκθειάζει τη δύναμη του Adv και χρησιμοποιεί επίθετα όπως «λυσσασμένο» και «απίστευτο γκάζι» και «δε κρατιέται» να βάζει μπροστά κανα προσδιορισμό του τύπου, ‘δεδομένου της φιλικής, ορθολογικής, και οικογενειακού τύπου διάταξης V’ το μηχανάκι μαμει και δέρνει? ………. γιατι εγώ όχι.

Προφανώς και δε θα το κάνουν …. γιατι άμα το κάνουν τότε παίζει να του τη πέσουν διάφορα αλάνια Ducatisti, Απριλιάδες και Guzzaoi ….. αλλά και και διάφοροι τσαγιωμένοι τύποι από Harley, σαν τον sapila (γκουχου γκουχου :smokin: )….. και να γίνει το έλα να δεις.

οπότε πετάνε ένα γενικό χαρακτηρισμό περι ασύλληπτης δύναμης και όποιον πάρει ο χάρος....

sniper
08/06/2012, 13:47
Κοστίζει η ψυχανάλυση από τους ειδικούς ε;

DrBig
08/06/2012, 14:10
Κοστίζει η ψυχανάλυση από τους ειδικούς ε;

Εγω χρεωνω μονο ενα καφε, στην περιπτωση που το θυμ...ο πελατης πιστευει στην αξια του ορθολογισμου, γιατι αλλιως δεν μας συνδεει τιποτε (εκτος απο τον καφε).

DrBig
08/06/2012, 14:14
:cool:


επιτέλους.

κάποιος μπήκε στο νόημα..........


βρε ασύδοτε, κακεντρεχή, 16αρογράναζε bigoula ……….. είδες εσυ κανέναν εδώ μέσα όταν εκθειάζει τη δύναμη του Adv και χρησιμοποιεί επίθετα όπως «λυσσασμένο» και «απίστευτο γκάζι» και «δε κρατιέται» να βάζει μπροστά κανα προσδιορισμό του τύπου, ‘δεδομένου της φιλικής, ορθολογικής, και οικογενειακού τύπου διάταξης V’ το μηχανάκι μαμει και δέρνει? ………. γιατι εγώ όχι.

Προφανώς και δε θα το κάνουν …. γιατι άμα το κάνουν τότε παίζει να του τη πέσουν διάφορα αλάνια Ducatisti, Απριλιάδες και Guzzaoi ….. αλλά και και διάφοροι τσαγιωμένοι τύποι από Harley, σαν τον sapila (γκουχου γκουχου :smokin: )….. και να γίνει το έλα να δεις.

οπότε πετάνε ένα γενικό χαρακτηρισμό περι ασύλληπτης δύναμης και όποιον πάρει ο χάρος....


:moutza:

Θα συμφωνουσα, αλλα σεβομαι το θρεντ.

taxydromos
08/06/2012, 16:01
ΕΛΕΟΣ με τους κατεμάδες πιά!!!......τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας????...ο δικύλινδρος lc8 κινητήρας της ktm σήμερα στο Erzberg 2012!!!!!!!και δεν μιλάμε μόνο για τον πρόλογο αλλά για το HARE SCRAMBLE!!!φτου σας ρε!
:a41: :a03: :priest: :whiteflag:

260825

sniper
08/06/2012, 16:10
ΕΛΕΟΣ με τους κατεμάδες πιά!!!......τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας????...ο δικύλινδρος lc8 κινητήρας της ktm σήμερα στο Erzberg 2012!!!!!!!και δεν μιλάμε μόνο για τον πρόλογο αλλά για το HARE SCRAMBLE!!!φτου σας ρε!
:a41: :a03: :priest: :whiteflag:

260825

Ένα κάθισμα πάνω σ' εναν κινητήρα με ρόδες.. Ενδιαφέρον..

taxydromos
08/06/2012, 16:14
Ένα κάθισμα πάνω σ' εναν κινητήρα με ρόδες.. Ενδιαφέρον..

και λίγα λες φίλαι!

spyro
08/06/2012, 16:27
Θα συμφωνουσα, αλλα σεβομαι το θρεντ.


:bawl:


ΕΛΕΟΣ με τους κατεμάδες πιά!!!......τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας????...ο δικύλινδρος lc8 κινητήρας της ktm σήμερα στο Erzberg 2012!!!!!!!και δεν μιλάμε μόνο για τον πρόλογο αλλά για το HARE SCRAMBLE!!!φτου σας ρε!


260825


ελα τσωπα μη το περνεις κατάκαρδα.













στο χωματινο terain .... είναι πάρα πολλά τα άλογα τους


:a15:

tthodor
08/06/2012, 16:59
Εσείς οι KαΤεΜάδες έχετε άλλο κώδικα επικοινωνίας μάλλον εε?!?!?!?....... Δε καταλαβαίνω τίποτα...... :eek:

Εγώ πάντως σαν BMW-φλωρος/Ψώνιο/Βουτυρομπεμπές που είμαι δε κατέχω πράμα από γραναζώματα/ρυθμίσεις κλπ κλπ..... Ούτε τα λάδια δε κοιτάω ρε φούστη μου..... όλα μια φορά στο συνεργείο καθε 10.000 km απο τσι ειδικούς ..... κατάντια . . . . . .:evil: :smokin::evil: :smokin::evil: :smokin:

DrBig
08/06/2012, 17:13
Αυτο το καθισμα σε κινητηρα με ροδες, λεγεται 950SE :lol:
(με μινι σελα και τεποζιτο και εξατμιση ακριβως σα κι αυτη που θελω να φτιασω)

taxydromos
08/06/2012, 17:25
Εσείς οι KαΤεΜάδες έχετε άλλο κώδικα επικοινωνίας μάλλον εε?!?!?!?....... Δε καταλαβαίνω τίποτα...... :eek:

Εγώ πάντως σαν BMW-φλωρος/Ψώνιο/Βουτυρομπεμπές που είμαι δε κατέχω πράμα από γραναζώματα/ρυθμίσεις κλπ κλπ..... Ούτε τα λάδια δε κοιτάω ρε φούστη μου..... όλα μια φορά στο συνεργείο καθε 10.000 km απο τσι ειδικούς ..... κατάντια . . . . . .:evil: :smokin::evil: :smokin::evil: :smokin:

:a9:

DrBig
08/06/2012, 17:30
Εσείς οι KαΤεΜάδες έχετε άλλο κώδικα επικοινωνίας μάλλον εε?!?!?!?

Παιδια, tthodor sbit dede-trip uguga tikipomb! :lol:

DrBig
08/06/2012, 17:31
ΕΛΕΟΣ με τους κατεμάδες πιά!!!......τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας????...ο δικύλινδρος lc8 κινητήρας της ktm σήμερα στο Erzberg 2012!!!!!!!και δεν μιλάμε μόνο για τον πρόλογο αλλά για το HARE SCRAMBLE!!!φτου σας ρε!
:a41: :a03: :priest: :whiteflag:

260825

για ριξε λινκ με την φωτο γιατι κατι θελω να δω που δε φαινεται καλα...

christof40
08/06/2012, 17:38
ΕΛΕΟΣ με τους κατεμάδες πιά!!!......τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας????...ο δικύλινδρος lc8 κινητήρας της ktm σήμερα στο Erzberg 2012!!!!!!!και δεν μιλάμε μόνο για τον πρόλογο αλλά για το HARE SCRAMBLE!!!φτου σας ρε!
:a41: :a03: :priest: :whiteflag:

260825
θα μεινει με την μια.θα σπασει η εξατμιση ετσι ακαλυπτη που ειναι διπλα απο την ποδια και στο μοχλικο:p

taxydromos
08/06/2012, 18:40
για ριξε λινκ με την φωτο γιατι κατι θελω να δω που δε φαινεται καλα...


link: http://www.megaserviceshop.com/shop/popup_image.php?pID=5073&image=0

DrBig
08/06/2012, 18:40
θα μεινει με την μια.θα σπασει η εξατμιση ετσι ακαλυπτη που ειναι διπλα απο την ποδια και στο μοχλικο:p

δεν εχει μοχλικο, ασχετε!

DrBig
08/06/2012, 18:41
link: http://www.megaserviceshop.com/shop/popup_image.php?pID=5073&image=0

καλημερα κι απο μενα :D

christof40
08/06/2012, 18:48
δεν εχει μοχλικο, ασχετε!
καλα αυτο σε πειραξε?:tooth::tooth:

taxydromos
08/06/2012, 18:57
καλημερα κι απο μενα :D

τη φωτο την ειδα στο φατσοβιβλιο,δεν υπαρχει λινκ..

DrBig
08/06/2012, 19:20
τη φωτο την ειδα στο φατσοβιβλιο,δεν υπαρχει λινκ..

σαγιοναρα=καλημερα τζαπανιστι :)

Cpt. Haddock
08/06/2012, 21:52
:a39:

260850

DrBig
08/06/2012, 22:00
:a39:
260850
Επειδη εχει πληγει τωρα τελευταια ο περτικαλις μας εγωισμος, βαλαμε το πολιτ-μπiρο να χαραξει την αναλογη στρατηγικη προβοκατσιας.
Watch this space!

Allst@rf
08/06/2012, 22:49
:a39:

260850

Μη τα δείχνεις σε μας. Στον τρουπ δείξτα...

:p

Stabak
09/06/2012, 09:45
Αυτο το καθισμα σε κινητηρα με ροδες, λεγεται 950SE :lol:
(με μινι σελα και τεποζιτο και εξατμιση ακριβως σα κι αυτη που θελω να φτιασω)

και αλλο ψαλιδι, και αλλα πλαστικα και αλλο υποπλαισιο και ενισχυμενο δοχειο λαδιου και αλλα φρένα και πιθανότατα αλλο μπροστινο ολοκληρο , ενα ΣΕ λεμε οχι οτι δεν εχει παει/μπορει να παει ΣΕ στο ερζμπεργκ...

Το πισω δηλαδη πρεπει να ειναι απο χουσαμπεργκ πλαστικα υποπλαισιο

Παιδες σας ικετευω, μην βαζετε αγωνιστικα μηχανάκια φωτο για να αποδειξετε/επιχειρηματολογησετε για τα παραγωγής...

DrBig
09/06/2012, 09:55
και αλλο ψαλιδι, και αλλα πλαστικα και αλλο υποπλαισιο και ενισχυμενο δοχειο λαδιου και αλλα φρένα και πιθανότατα αλλο μπροστινο ολοκληρο , ενα ΣΕ λεμε οχι οτι δεν εχει παει/μπορει να παει ΣΕ στο ερζμπεργκ...

Το πισω δηλαδη πρεπει να ειναι απο χουσαμπεργκ πλαστικα υποπλαισιο

Παιδες σας ικετευω, μην βαζετε αγωνιστικα μηχανάκια φωτο για να αποδειξετε/επιχειρηματολογησετε για τα παραγωγής...

Ικετευε οσο θελεις!

Για τα υποπλαισια ψαλιδια 'ενισχυμενο δοχειο λαδιου' κλπ μαλλον χανεσαι εδω, αλλος ειναι ο πραγματικος 'σνιπερ' οπως αποδυκνυεται!

crfouras
09/06/2012, 12:12
Αχ πως τα φερνει ο καιρος.....ταγμενοι αντι-ΚΤΜ-ικοι, φανατικοι BMW-ικιδες κ ορκισμενοι Japan-οφιλοι, που ολοι μαζι θα κανανε χαρακιρι, ακομα κ αν τους χαριζανε ενα στο προσφατο παρελθον........να καταληγουν κ γινονται οι πιο ενθερμοι υπερμαχοι της KTM!!!! Αχ, αχ πως τα φερνει ο καιρος πως τα φερνει!!!!!
Τεσπα κ αφου λοιπον εχουμε ανοιξει ενα ωραιο τετοιο θεμα, να πω κ εγω την παπατζα μου.....ξεκινοντας απο τα βασικα. Οι υπερβολες οσων αφορα την υποδυναμη του Adv, δεν νομιζω οτι γινονται λογω των απολυτων νουμερων....το οποιο να διορθωσω οτι μαμα μοτορια 950 εχουν δειξει απο 90 ως 92κατι hp, δυναμομετρημενα κ συμφωνα με τα περιοδικα ειδικου τυπου, ενω τα 990 παρουσιαζοντουσαν να φτανουν στους τροχους τους απο 86...ως 90hp..... κ επανερχομαι....οτι δεν ειναι τοσο τα απολυτα νουμερα, οσο τον τροπο τον οποιο φτανουν αυτα τα αλογα στον δρομο, χωρις ιδιαιτερα ξεσπασματα, χωρις κομπιασματα....απολυτα γραμμικη αποδοση......
Μαλιστα αν λαβει κανεις υποψην του την σχετικα μικρη αποδοση ροπης -εν σχεση με τα υπολοιπα V2 της κατηγοριας- το εντουραδικο στησιμο αναρτησεων, πλαισιο, υποπλαισιο, κτλ κτλ.......δινει μια "ψευδαισθηση" στον αναβατη, οτι λογω του οτι πλεον λογω του οτι μπορει να ανοιγει το γκαζι νωριτερα....πιο ματσουκομενα.....πιο θαραλεα απο αλλα 1000ρια......,να καταληγει να νομιζει κ να φωναζει οτι το μηχανακι ξυριζει κτλ κτλ!!!
Η υποδυναμη της βεβαια, ειναι ικανη να οδηγησει σε πλαγιολισθησεις ισχυος.....σε σουζες.....κ σε οποιοδηποτε κασκαντερικο ζητησει ο αναβατης της....αρκει να ξερει το πως!!!!
Στην πραγματικοτητα, δεν ειναι καποιο σκληροπυρηνικο μοτο, αλλα λογω του οτι προερχεται απο ενα εργοστασιο, οπου η ιστορια του ειναι δαφνοστεφανομενη με πρωταθλητες κ πρωταθληματα τοσο σε enduro, motocross κτλ κτλ......η θεση οδηγησης κ το συνολικο σεταρισμα του Adv ειναι τετοιο κ κατασκευαστηκε με σκοπο ωστε να μπορει να κινειται με ιδιατερη ανεση σε χωματινα τερεν, παρα το μεγαλο της βαρος, το οποιο ουσιαστικα κρινεται ακαταλληλο για τετοια χρηση-κ που σε συγκριση με οποιοδηποτε αλλη μοτο στην κατηγορια της....ας μην το συζητησουμε-συγκρινουμε καν.....
Οι αναρτησεις προσφερουν παρα πολυ καλη πληροφορηση, αλλα κ αρκετα περιθωρια διορθωσεων....συγχωρεσεων......κτλ κτλ.....κ ειναι κατι που εμπνεει εμπιστοσυνη στον αναβατη της. Στην κατηγορια της παλι......ειναι οτι πιο κορυφαιο εχει χρησιμοποιηθει.....εξου κ τα μεγαλα περιθωρια κλισης-κρατηματος παρα τα 21-18.......
Τα Varadero μας τσαγιαζουν για πλακα σε τελικες τουλαχιστον....αλλα αν θυμαμαι καλα.....κ με το Tiger με ειχανε τσαγιωσει κ ενω εβλεπα 230κατι στο κοντερακι της.......αυτο ωστοσο δεν τα κανει καλυτερες μοτοσυκλετες.....αλλιως αν μας απασχολολυσε η τελικη κ τα νουμερα επιδοσεων.......θα εμενες ακομα κ εσυ ενδεχομενως με το Tiger.....γιατι μη μου πεις αλλα στα χαρτια ηταν παντου καλυτερη η τιγρεισα....απο πολλα αλλα σωστα???:D:D
Τωρα για την συγκριση 950 990......θεωρω οτι δεν εχει να κανει με τα νουμερα.....αλλα με την διαχειρηση.....οπου στο 990 στο ανοιξε κλεισε του γκαζιου, ειναι αποτομο αρκετα κ πολλες φορες τρομαζει αυτη η ατσουμπαλια.....που στα καρμπυρατερατα, απλα δεν υπαρχει. Να πω βεβαια οτι με διαφορα "ματζουνια" μικρου σχετικα κοστους τα 990 πλεον μπορουν να γινουν πολυ δυνατοτερα απο τα 950.....αλλα κ απο αλλα μοτοσακα που υπερηφανεύονται για τα αλογα τους!!!!
Το Adventure εχει ενα παρα πολυ καλο συνολο προσδιδοντας του την ικανοτητα να κινηθει με ανεση σε ολα....κ οταν λεμε ολα, εννοουμε ολα τα τερρεν!!! Δεν εχει αρκουδογκαζα.....μην παραμυθιαζομαστε, αλλα ειναι τετοιο το συνολο που θα σε παει σβελτα κ σιγουρα πιο γρηγορα απο πολλα Βαρκαντερο.....Tiger-ογατακια.....κτλ κτλ, παντου!!!!!

LOUKILOUK
09/06/2012, 15:11
Αχ πως τα φερνει ο καιρος.....ταγμενοι αντι-ΚΤΜ-ικοι, φανατικοι BMW-ικιδες κ ορκισμενοι Japan-οφιλοι, που ολοι μαζι θα κανανε χαρακιρι, ακομα κ αν τους χαριζανε ενα στο προσφατο παρελθον........να καταληγουν κ γινονται οι πιο ενθερμοι υπερμαχοι της KTM!!!! Αχ, αχ πως τα φερνει ο καιρος πως τα φερνει!!!!!
Τεσπα κ αφου λοιπον εχουμε ανοιξει ενα ωραιο τετοιο θεμα, να πω κ εγω την παπατζα μου.....ξεκινοντας απο τα βασικα. Οι υπερβολες οσων αφορα την υποδυναμη του Adv, δεν νομιζω οτι γινονται λογω των απολυτων νουμερων....το οποιο να διορθωσω οτι μαμα μοτορια 950 εχουν δειξει απο 90 ως 92κατι hp, δυναμομετρημενα κ συμφωνα με τα περιοδικα ειδικου τυπου, ενω τα 990 παρουσιαζοντουσαν να φτανουν στους τροχους τους απο 86...ως 90hp..... κ επανερχομαι....οτι δεν ειναι τοσο τα απολυτα νουμερα, οσο τον τροπο τον οποιο φτανουν αυτα τα αλογα στον δρομο, χωρις ιδιαιτερα ξεσπασματα, χωρις κομπιασματα....απολυτα γραμμικη αποδοση......
Μαλιστα αν λαβει κανεις υποψην του την σχετικα μικρη αποδοση ροπης -εν σχεση με τα υπολοιπα V2 της κατηγοριας- το εντουραδικο στησιμο αναρτησεων, πλαισιο, υποπλαισιο, κτλ κτλ.......δινει μια "ψευδαισθηση" στον αναβατη, οτι λογω του οτι πλεον λογω του οτι μπορει να ανοιγει το γκαζι νωριτερα....πιο ματσουκομενα.....πιο θαραλεα απο αλλα 1000ρια......,να καταληγει να νομιζει κ να φωναζει οτι το μηχανακι ξυριζει κτλ κτλ!!!
Η υποδυναμη της βεβαια, ειναι ικανη να οδηγησει σε πλαγιολισθησεις ισχυος.....σε σουζες.....κ σε οποιοδηποτε κασκαντερικο ζητησει ο αναβατης της....αρκει να ξερει το πως!!!!
Στην πραγματικοτητα, δεν ειναι καποιο σκληροπυρηνικο μοτο, αλλα λογω του οτι προερχεται απο ενα εργοστασιο, οπου η ιστορια του ειναι δαφνοστεφανομενη με πρωταθλητες κ πρωταθληματα τοσο σε enduro, motocross κτλ κτλ......η θεση οδηγησης κ το συνολικο σεταρισμα του Adv ειναι τετοιο κ κατασκευαστηκε με σκοπο ωστε να μπορει να κινειται με ιδιατερη ανεση σε χωματινα τερεν, παρα το μεγαλο της βαρος, το οποιο ουσιαστικα κρινεται ακαταλληλο για τετοια χρηση-κ που σε συγκριση με οποιοδηποτε αλλη μοτο στην κατηγορια της....ας μην το συζητησουμε-συγκρινουμε καν.....
Οι αναρτησεις προσφερουν παρα πολυ καλη πληροφορηση, αλλα κ αρκετα περιθωρια διορθωσεων....συγχωρεσεων......κτλ κτλ.....κ ειναι κατι που εμπνεει εμπιστοσυνη στον αναβατη της. Στην κατηγορια της παλι......ειναι οτι πιο κορυφαιο εχει χρησιμοποιηθει.....εξου κ τα μεγαλα περιθωρια κλισης-κρατηματος παρα τα 21-18.......
Τα Varadero μας τσαγιαζουν για πλακα σε τελικες τουλαχιστον....αλλα αν θυμαμαι καλα.....κ με το Tiger με ειχανε τσαγιωσει κ ενω εβλεπα 230κατι στο κοντερακι της.......αυτο ωστοσο δεν τα κανει καλυτερες μοτοσυκλετες.....αλλιως αν μας απασχολολυσε η τελικη κ τα νουμερα επιδοσεων.......θα εμενες ακομα κ εσυ ενδεχομενως με το Tiger.....γιατι μη μου πεις αλλα στα χαρτια ηταν παντου καλυτερη η τιγρεισα....απο πολλα αλλα σωστα???:D:D
Τωρα για την συγκριση 950 990......θεωρω οτι δεν εχει να κανει με τα νουμερα.....αλλα με την διαχειρηση.....οπου στο 990 στο ανοιξε κλεισε του γκαζιου, ειναι αποτομο αρκετα κ πολλες φορες τρομαζει αυτη η ατσουμπαλια.....που στα καρμπυρατερατα, απλα δεν υπαρχει. Να πω βεβαια οτι με διαφορα "ματζουνια" μικρου σχετικα κοστους τα 990 πλεον μπορουν να γινουν πολυ δυνατοτερα απο τα 950.....αλλα κ απο αλλα μοτοσακα που υπερηφανεύονται για τα αλογα τους!!!!
Το Adventure εχει ενα παρα πολυ καλο συνολο προσδιδοντας του την ικανοτητα να κινηθει με ανεση σε ολα....κ οταν λεμε ολα, εννοουμε ολα τα τερρεν!!! Δεν εχει αρκουδογκαζα.....μην παραμυθιαζομαστε, αλλα ειναι τετοιο το συνολο που θα σε παει σβελτα κ σιγουρα πιο γρηγορα απο πολλα Βαρκαντερο.....Tiger-ογατακια.....κτλ κτλ, παντου!!!!!

Έτσι έτσι....
τα έχω ψιλογράψει και εγώ στο περίπου, αλλά διάσπαρτα και όχι τόσο εμπεριστατωμένα...
Τελικά τα πράγματα είναι λίγο ποιο απλά από τους "αστικούς μύθους" που μας ποτίζουνε...το μηχάνημα δεν σπέρνει στα γκάζια, αλλά ούτε σε ταλαιπωρεί κάνοντάς σε κολλητό του μάστορα. Από απόδοση στα νούμερα είναι κοντά στον ανταγωνισμό αλλά στον δρόμο και στο χώμα στέκετε καλύτερα γενικά...Ζημιές και βλάβες ουσιαστικά ξεπεράστηκαν στα μετά το 04 μοντέλα και η συντήρηση του δεν είναι δαπανηρώτερη από τον μέσω όρο της κατηγορίας.
Τώρα φυσικά όπως σε όλα τα θέματα στην Ελλάδα (και όχι μόνο...) ο κόσμος ζει και αποφασίζει με τον φόβο που του σερβίρουνε... και τα ξέρει και όλα...και όταν κάνει και την κωλοτούμπα γίνετε και βασιλικότερος του βασιλέως...
Τεσπά, τα μηχανάκια καλά είναι για να τα οδηγάμε και να τα φχαριστιόμαστε...να κάνουμε και την πλάκα μας που και που και να κάνουμε και κάνα φίλο αν είμαστε τυχεροί...
Όποιος είναι ικανοποιήμενος και χαρούμενος για αυτό που έχει είναι μια χαρά και χαίρει της εκτιμήσεώς μου...εγώ προσωπικά είμαι ακόμα ενθουσιασμένος με το 990 και δεν ξενοκοιτάω δεξιά και αριστερά...άντε καμιά ξεπέτα όταν κάτσει κάτι καλό και μετά πάλι στην θαλπωρή της δικιάς μου... ;):D

spyro
09/06/2012, 16:22
....
Το Adventure εχει ενα παρα πολυ καλο συνολο προσδιδοντας του την ικανοτητα να κινηθει με ανεση σε ολα....κ οταν λεμε ολα, εννοουμε ολα τα τερρεν!!! Δεν εχει αρκουδογκαζα.....μην παραμυθιαζομαστε, αλλα ειναι τετοιο το συνολο που θα σε παει σβελτα κ σιγουρα πιο γρηγορα απο πολλα Βαρκαντερο.....Tiger-ογατακια.....κτλ κτλ, παντου!!!!!


:beer:

το αυτο

Da.Vintage
12/06/2012, 08:32
Τελικά... επειδή το είχα κουβέντα όλο το βράδυ με ένα φίλο... και το ξενυχτύσαμε διαφωνώντας κάθετα...

Είναι Κάθε ΤΡΙΤΗ Μάστορα ή Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑ?

TROOPER
12/06/2012, 08:35
Τελικά... επειδή το είχα κουβέντα όλο το βράδυ με ένα φίλο... και το ξενυχτύσαμε διαφωνώντας κάθετα...

Είναι Κάθε ΤΡΙΤΗ Μάστορα ή Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑ?

ειπε και καβαλησε το στρωμα μπας και κοιμηθει λιγακι....:bawl::bawl:

DrBig
12/06/2012, 08:37
Τελικά... επειδή το είχα κουβέντα όλο το βράδυ με ένα φίλο... και το ξενυχτύσαμε διαφωνώντας κάθετα...

Είναι Κάθε ΤΡΙΤΗ Μάστορα ή Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑ?

τουλαχιστον περασατε καλα?

sniper
12/06/2012, 13:58
Ευτυχώς δεν έχω ΚΤΜ...

Πολύ φλώροι οι σημερινοί αναβάτες τους.. ούτε ένα καντήλι μέχρι τώρα..

OldMan
12/06/2012, 14:27
Ευτυχώς δεν έχω ΚΤΜ...
Πολύ φλώροι οι σημερινοί αναβάτες τους.. ούτε ένα καντήλι μέχρι τώρα..
Σχέσεις με καντήλια (και μάλιστα στενές) έχουν οι αναβάτες BMWYAMAHATRIUMPH, λόγω συχνότητας με την οποία τα ανάβουν στα εικονοστάσια κάθε στροφής... ;)

taxydromos
12/06/2012, 14:36
Σχέσεις με καντήλια (και μάλιστα στενές) έχουν οι αναβάτες BMWYAMAHATRIUMPH, λόγω συχνότητας με την οποία τα ανάβουν στα εικονοστάσια κάθε στροφής... ;)


είσαι θεός!:a29:

bulmont
12/06/2012, 14:39
Σχέσεις με καντήλια (και μάλιστα στενές) έχουν οι αναβάτες BMWYAMAHATRIUMPH, λόγω συχνότητας με την οποία τα ανάβουν στα εικονοστάσια κάθε στροφής... ;)

Ε γ ρ α ψ ε ς ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

:a18::a18:

okourkoulos
12/06/2012, 15:32
ναι...

δεν μιλαμε γι' αυτο...

































260802 :rotflmao::rotflmao::rotflmao:

ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

LOUKILOUK
12/06/2012, 22:55
Τελικά... επειδή το είχα κουβέντα όλο το βράδυ με ένα φίλο... και το ξενυχτύσαμε διαφωνώντας κάθετα...

Είναι Κάθε ΤΡΙΤΗ Μάστορα ή Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑ?

Κολλητάρι...;

Mariner
12/06/2012, 23:28
Τελικά... επειδή το είχα κουβέντα όλο το βράδυ με ένα φίλο... και το ξενυχτύσαμε διαφωνώντας κάθετα...

Είναι Κάθε ΤΡΙΤΗ Μάστορα ή Κάθε ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΑΣΤΟΡΑ?

Eγώ το πάω Πέμπτη πάντως για να μήν έχει κόσμο.. :lol::lol::lol:

MG-KTiNoS
13/06/2012, 06:43
Κατιμάαααδεεεεεεεςςςςςςς

















ουουουου ουουουουουουουουουουου !!!







Γιαμάχα οι κοπέλες....

:p
261224

DrBig
13/06/2012, 06:49
Κατιμάαααδεεεεεεεςςςςςςς

ουουουου ουουουουουουουουουουου !!!

Γιαμάχα οι κοπέλες....

:p
261224

Τις ειπαν οτι αν αδυνατησουν θα πηγαινουν καλλιτερα στο χωμα?
















Και το πιστεψαν?

spyrakos35
13/06/2012, 07:29
Τις ειπαν οτι αν αδυνατησουν θα πηγαινουν καλλιτερα στο χωμα?

Και το πιστεψαν?

ναι ρε τα μπάζα......

δεν παίρνανε τίποτα τρελοκοτσιδουδες από την αυστρία με αξύριστες μασχάλες να τραγουδάνε και την μελωδία της ευτυχίας??? :a020:

vaska
13/06/2012, 07:30
Κατιμάαααδεεεεεεεςςςςςςς







ουουουου ουουουουουουουουουουου !!!





Γιαμάχα οι κοπέλες....

:p
261224


:eyepop::eyepop:

Έτσι έτσι, πρωί πρωί ν' ανοίγει ο μάτης μας

bulmont
13/06/2012, 08:05
:eyepop::eyepop:

Έτσι έτσι, πρωί πρωί ν' ανοίγει ο μάτης μας

Να σε πάρει χαμπάρι το MILF να στο ''ξανακλείσει'' παλιομινάρα..........



:bawl::bawl: