Σύνδεση

View Full Version : BMW K100



hks300
10/06/2012, 22:00
Καλησπέρα παιδιά!!εκεί που τον τελευταίο καιρό ήμουν έτοιμος να πάρω ένα f650, θα έχω σύντομα στα χέρια
μου ένα BMW Κ100 με 38000 χιλιόμετρα το οποίο είναι πραγματικά σαν καινούριο. Δεν το ήξερα σαν μοντέλο
και έπαθα πλάκα όταν είδα τον κινητήρα του!!!
Στα δύσκολα τώρα, είναι το γεγονός ότι τα τελευταία 5 χρόνια ήταν σε ακινησία γιατί ο ιδιοκτήτης το αντικατέστησε οπότε θα χρειαστεί
ένα γενικό service. Καμια αποψη για το τι θα χρειαστεί? Κάτι ακόμα είναι ότι είχαν παραδωθεί οι πινακιδες απο το 2007 και δεν ξέρω τι γίνεται
με τα τέλη κυκλοφόριας. τα πληρώνω απο το 2007 μέχρι σήμερα ή μονο του 12?

Θα επανέλθω με περισσότερη ανάγκη για βοήθεια, μιας και σύντομα θα το έχω στα χέρια μου

Acacius
11/06/2012, 01:36
Μεγειά το "ιπτάμενο τούβλο". Κ100 αντί για f650 έχει μια διαφορά...

Αν μπορείς δώσε περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο και τη χρονιά, οι Κ ξεκίνησαν με 8βάλβιδο κινητήρα και έγιναν αργότερα 16βάλβιδες, ενώ εν τω μεταξύ απέκτησαν και ABS. Από τις διάφορες εκδόσεις η πιο διαδεδομένη, στην Ελλάδα τουλάχιστον, νομίζω ότι ήταν η RS.

Αν έχεις 8βάλβιδο μοντέλο στείλε μου πμ να δω τι έχω στον υπολογιστή που μπορεί να σε ενδιαφέρει.

Όσο για τις πινακίδες, εφ'όσον έχουν κατατεθεί (εννοείται προσωρινά) πληρώνεις μόνο το φετινό τέλος, αλλά ίσως τις έχουν καταστρέψει και χρειαστεί να βγάλεις καινούργιες. Εκεί θα σε διαφωτίσουν άλλοι, αλλά νομίζω ότι ΔΕΝ χρειάζεται να πληρώσεις έξτρα, ακόμα κι αν σου πουν διαφορετικά.

Όταν την παραλάβεις βάλε και καμιά φωτό να τη δούμε! :)

hks300
11/06/2012, 07:46
Με μια γρήγορη απάντηση θα πω ότι είναι σίγουρα το 16βαλβιδο, τα υπολοιπα θα τα μάθω και γω σύντομα :D η μηχανή είναι δώρο και λειτουργούσε κανονικά μέχρι την αντικατασταση της

SVX
11/06/2012, 21:16
http://www.flyingbrick.de/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=88&lang=en

hks300
12/06/2012, 19:57
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, επειδή προσπάθησα να βρω τρειλερ για να τη μεταφέρω σε συνεργείο για ένα service ακινησίας, και δεν βρήκα, τι κινήσεις πρέπει να κάνω πριν την βάλω μπρος?Σκεύτικα να την αφήσω να στραγγίξει τα παλια υγρά και λάδια και να τα αλλάξω, να λαδώσω γρανάζια κτλ ψαχνω σε pdf ενα service manual αλλα δεν βρίσκω κάτι, ξερει κανεις που μπορώ να βρω?

DrBig
12/06/2012, 20:36
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, επειδή προσπάθησα να βρω τρειλερ για να τη μεταφέρω σε συνεργείο για ένα service ακινησίας, και δεν βρήκα, τι κινήσεις πρέπει να κάνω πριν την βάλω μπρος?Σκεύτικα να την αφήσω να στραγγίξει τα παλια υγρά και λάδια και να τα αλλάξω, να λαδώσω γρανάζια κτλ ψαχνω σε pdf ενα service manual αλλα δεν βρίσκω κάτι, ξερει κανεις που μπορώ να βρω?

Θα σου βγαλει λιγο την παναγια να μπει μπροστα. Θα προτεινα να ξεχασεις το συνεργειο γιατι θα σε χρεωσουν τον κουκο. Ξεκινησε βγαζοντας το τεποζιτο και καθαριζοντας το, οπως και τα injectors και το ρυθμιστη πιεσης. Αλλαξε/καθαρισε/ελεγξε μπουζι. Παρε και το ειδικο σπρεη που ψεκαζεις στο φιλτροκουτι για ευκολο ξεκινημα. Λαδια (κινητηρα, κιβωτιο και final drive) αλλαξε αφου παρει μπροστα και δουλεψει πρωτα για λιγα λεπτα.
Παρε το Haynes η το Clymer μανουαλ. Σημειωσε το site motorworks.co.uk για ανταλλακτικα καινουργιια και μεταχειρισμενα.
Απο βελτιωσεις θα χρειαστεις μια γεφυρα για τα πηρουνια μπροστα και ενα αμορτισερ για πισω, αλλιως θα πλεει.
Οταν θα μπεις πιο βαθια στο νοημα, γρασαρησε τα splines στους αξονες πριν και μετα το κιβωτιο.
Θα χρειαστεις καλωδια και μια μπαταρια αυτοκινητου (και φορτιστη) για να μπει για πρωτη φορα μπρος. Μπορει να σου καψει και ρελε στη μιζα.
Ειχα μεχρι πολυ προσφατα το 8βαλβιδο Κ100, το πηρα παρατημενο και παρ'ολο που δεν ειχε κανενα προβλημα μου πηρε μερες μεχρι να καταφερω να το βαλω πρωτη φορα μπρος.

hks300
13/06/2012, 22:30
Καμια τλυχη για το manual μεχρι τωρα, φοβάμαι μηπως λαδια και υγρά έχουν κατακάθια και κανω ζημια βάζωντας τη μπρος

MG-KTiNoS
13/06/2012, 22:50
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, επειδή προσπάθησα να βρω τρειλερ για να τη μεταφέρω σε συνεργείο για ένα service ακινησίας, και δεν βρήκα, τι κινήσεις πρέπει να κάνω πριν την βάλω μπρος?Σκεύτικα να την αφήσω να στραγγίξει τα παλια υγρά και λάδια και να τα αλλάξω, να λαδώσω γρανάζια κτλ ψαχνω σε pdf ενα service manual αλλα δεν βρίσκω κάτι, ξερει κανεις που μπορώ να βρω?

Ποιά γρανάζια θα λαδώσεις?

Acacius
14/06/2012, 01:24
Καμια τλυχη για το manual μεχρι τωρα, φοβάμαι μηπως λαδια και υγρά έχουν κατακάθια και κανω ζημια βάζωντας τη μπρος
Διάβασε εδώ (http://k100rt.aforumfree.com/t2960-manual-for-k100rs-16v), δε βλάπτει να τους ρωτήσεις κιόλας.

Έντιτ: Αν μιλάς Γερμανικά, μπορείς να το βρεις πιο εύκολα, αλλά η μία πηγή (http://carlsalter.com) που είχα δε μου λειτουργΑει.

hks300
14/06/2012, 22:17
Μπορείται να μου δώσετε πληροφορίες για το τι λάδια μπουζί και ποια υγρά θα χρειαστούν αλλάγη?

KostasV2
14/06/2012, 22:26
Acacius, εσύ δεν είχες ένα Κ100 για ανακατασκευή; Τι απέγινε;

Acacius
15/06/2012, 02:06
Acacius, εσύ δεν είχες ένα Κ100 για ανακατασκευή; Τι απέγινε;
Άσε Κώστα, απλά μαζεύει σκόνη ημι-αποσυναρμολογημένο στην αποθήκη. Προέκυψε ένα Transalp αναπάντεχα (το οποίο θεώρησα και ευκολότερο) και... έχω αφιερωθεί στο να παραμελώ την ανακατασκευή του Τransalp πρώτα.

Με αυτούς τους ρυθμούς αναμένεται να το ξαναπιάσω σε 5-6 χρόνια... τρομάρα μου.


hks απολογίες για το σπαμ, για τα απολύτως στοιχειώδη σε λάδια/μπουζί κλπ ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=K100RS), σίγουρα θα βρεις αλλού περισσότερες πληροφορίες.

hks300
16/06/2012, 01:48
Άσε Κώστα, απλά μαζεύει σκόνη ημι-αποσυναρμολογημένο στην αποθήκη. Προέκυψε ένα Transalp αναπάντεχα (το οποίο θεώρησα και ευκολότερο) και... έχω αφιερωθεί στο να παραμελώ την ανακατασκευή του Τransalp πρώτα.

Με αυτούς τους ρυθμούς αναμένεται να το ξαναπιάσω σε 5-6 χρόνια... τρομάρα μου.


hks απολογίες για το σπαμ, για τα απολύτως στοιχειώδη σε λάδια/μπουζί κλπ ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=K100RS), σίγουρα θα βρεις αλλού περισσότερες πληροφορίες.


κανενα πρόβλημα :D Είδα ότι χρειάζεται 20-50 λάδι. Με μετάδοση τι κάνω?τι βάζω?

Acacius
16/06/2012, 04:38
κανενα πρόβλημα :D Είδα ότι χρειάζεται 20-50 λάδι. Με μετάδοση τι κάνω?τι βάζω?

Στη μετάδοση θα χρειαστείς 80W90 προδιαγραφών GL5, αν και απ'όσο κατάλαβα μπορείς να βάλεις κι άλλα ιξώδη (μέχρι και 75W140) χωρίς πρόβλημα.

Για τα οδοντωτά/σφηνοειδή άκρα των αξόνων υπάρχει κάποιο γράσσο με όνομα staburags, αλλά μάλλον είναι δυσεύρετο. Αν δεις εδώ (http://k100rt.aforumfree.com/t1196-spline-lube-whats-available) θα χρειαστείς εναλλακτικά κάποιο γράσσο με (δι)θειούχο μολυβδένιο (Molybdenum Disulfide Grease).

Για παραπάνω πληροφορίες κοίτα και σε πιο εξειδικευμένα φόρουμ/α, θα βρεις αρκετό υλικό.
Επίσης, εδώ (http://www.ibmwr.org/ktech.shtml) θα βρεις πολύ πράμα.

hks300
20/06/2012, 21:19
Μπορει να μου κάποιος τι γίνεται με το κτεο?σίγουρα μιας και κάθετε δεν έχει περάσει

KostasV2
21/06/2012, 16:51
Μπορει να μου κάποιος τι γίνεται με το κτεο?σίγουρα μιας και κάθετε δεν έχει περάσει

Το ΚΤΕΟ έγινε υποχρεωτικό φέτος, οπότε λογικά δεν θα έχεις θέμα. Πάρε τηλέφωνο σε κάποιο να σε ενημερώσουν.

Μιχάλης
25/09/2012, 14:46
Καλησπέρα . Έχω βρεί ένα BMW K100 , με μπόλικα (σχετικά) χιλιόμετρα αλλά σε άριστη κατάσταση και πραγματικά το σκέφτομαι.Όμως με προβληματίζει το θέμα των ανταλλακτικών και του service .Μήπως εσύ φίλε hks300 έχεις κάτι να μου πείς σχετικά , μίας και έχεις ήδη αποκτήσει κάποια εικόνα ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μιχάλης

hks300
21/07/2013, 16:39
Καλησπέρα μετά απο καιρό παιδιά, μετά απο μετακομίσεις μεταναστεύσεις κτλ φέτος στην άδεια μου θα ασχοληθώ με το τουβλο μου :D Δυστηχώς πέρισυ δεν προλαβα να το κάνω και κάθεται ακόμα. Ηθελα να πω ένα γεια και πάλι :D