PDA

View Full Version : Π.Ο.Υ.: Τα καυσαέρια των πετρελαιοκινητήρων είναι καρκινογόνα



Xrider
13/06/2012, 10:11
Καπου ειχαμε κανει μια συζητηση πριν καιρο για τα ντιζελ αυτοκινητα κλπ..
ειχα γραψει τοτε οτι εκτος απο το "τυρακι" για πιο φτηνο καυσιμο που στην συνεχεια θα ειχε σχεδον μηδεν διαφορα απο την βενζινη,την πιο ακριβη συντηρηση του ντιζελ απο τον βενζινοκινητηρα,τα ακριβα φιλτρα και η ακομα χειροτερη μολυνση οχι μονο σε επιπεδο ατμοσφαιρας αλλα και αναπνευστικου σε περιπτωση μη συντηρησης/αλλαγης των φιλτρων..οτι με λιγα λογια θα ειναι το αναπνευστικο τελος των Αθηναιων.
Σημερα στην ναυτεμπορικη εχει αρθρο που επιβαιβεωνει ¨

Π.Ο.Υ.: Τα καυσαέρια των πετρελαιοκινητήρων είναι καρκινογόνα.

Για πρώτη φορά η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας προειδοποιεί ότι τα καυσαέρια από τους πετρελαιοκινητήρες των οχημάτων είναι καρκινογόνα, απόφαση που, όπως λέει, τα καθιστά εξίσου επικίνδυνα για την υγεία με το παθητικό κάπνισμα, τον αμίαντο, το αρσενικό και την υπεριώδη ακτινοβολία.
συνεχεια
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2193174

Ενας λογος που στην Αθηνα και σε αλλες μεγαλες πολεις της Ελλαδας ΔΕΝ θα πρεπει να επιτραπει η κυκλοφορια Ντιζελ κινητηρων.
Σε αυτα αν προσθεσουμε οτι σχεδον ΟΛΕΣ οι πολυκατοικιες ειναι με λεβητες πετρελαιου,μπορει ευκολα κανεις να καταλαβει,τι μειγμα αερα θα ανεπνεει κανεις χειμωνα καλοκαιρι και ειδικα το καλοκαιρι που η τσιμεντωμενη Αθηνα εχει αλλες τασεις μικροκλιματικες.....

@ngelos
13/06/2012, 10:54
σε περιπτωση μη συντηρησης/αλλαγης των φιλτρων..

Αν συντηρηθούν σωστά δηλαδή δν είναι?
Και οι βενζινοκινητήρες είναι βέβαια καρκινογόνοι μέσω των καυσαερίων τους.Αν υπήρχε ένας μηχανισμός τακτικού ελέγχου των αυτοκινήτων,ας το πούμε ένα "σοβαρό" ΚΤΕΟ δν θα υπήρχαν κακο-συντηρημένοι κινητήρες και μη αλλαγμένα φίλτρα.Η απορία μου όμως είναι αν αυτό μας λέει με βεβαιότητα ότι τότε δν θα είναι καρκινογόνα?

:confused:

p@nos
13/06/2012, 10:58
ara mazi me ta aftokinita 8a prepi na katargi8ei to dizel apo ergostasia, fortiga trena aeroplana kai genika efoson ine karkinogono 8a prepi na stamatisi


i olos tixeos mono to diesel poy bgainei apo ta aftokinita meseoy kivismoy ine karkinogono eno opoydipote alloy xrisimopoieite to diesel mirizi triadafilo :lol:

sniper
13/06/2012, 11:09
Ενώ η αμόλυβδη, σουπερ κλπ είναι μια χαρά...

Επίσης, οι χαλασμένοι ή οι ανύπαρκτοι καταλύτες σε αυτοκίνητα και μηχανές είναι ΟΚ..

Είναι σαν την μαλακία που είχα ακούσει για συγκεκριμένο καπνό

-Να τον κόψεις αυτόν τον καπνό, θα κάνεις πολύποδες
-ΟΚ, να κάνω τον άλλο με τον καρκίνο;

bulmont
13/06/2012, 11:14
Γιά κοίτα ρε φίλε μου κάτι συμπτώσεις....... Τωρα που ''παίζει'' την διαφήμηση της εταιρείας γκαζιού,
νυχθημερόν η τηλεόραση, άρχισε να μας βρωμάει και το πετρέλαιο....... Λες και όλα τ' άλλα γύρω μας
ειναι τέλεια....... Κανένα λεωφορείο, δεν βγάζει πίσω του ντουμάνι, μόλις ο οδηγός πατήσει λίγο
παραπάνω γκάζι. Το αυτό και γιά νταλίκες - φορτηγά. Δεν θα επεκταθώ σε καυστήρες (που όλοι ειναι
εφοδιασμένοι με καπνοσυλλέκτες....χα χα χα) Και πάει λέγοντας.....
Αντί να ελέγξουν την σωστή λειτουργία όλων αυτών....απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης ΙΧ

Από δημόσιους υπαλλήλους τι παραπάνω να περιμένει κανείς....... Πέρα από μικρόνοες απάγορεύσεις....
Ο,τι δεν είμαστε ικανοί να ελέγξουμε, το απαγορεύουμε.

Ετσι απλά.....


:moutza::moutza:

Cpt. Haddock
13/06/2012, 11:18
Το γραφόμενα ειναι του Π.Ο.Υ. , δεν εχουν καμια σχεση με Ελλαδα.

Xrider
13/06/2012, 11:31
Παμε παλι,να και τα εχω ξαναγραψει,αυτη την φορα θα τα πω επιγραμματικα και οποιος θελει το ψαχνει και βλεπει οτι εχει βαση αυτο που λεω και γραφει και η εφημεριδα
1.Η βενζινη με μολυβδο εκπεμπει μικροσωματιδια που οι διαστασεις τους ηταν τετοιες που σε ιατρικες εξετασεις εμφανιζοντουσταν στους πνευμονες και το αποτελεσμα ηταν αναπνευστικα προβληματα. Ο σκοπος της αμολυβδης με τον καταλυτη ΕΙΝΑΙ να κανει οσο πιο μικρα τα σωματιδια της καυσης με σκοπο την μεγαλυτερη δυνατη τελεια καυση τους ,αποτελεσμα ειναι οτι τωρα εκτος απο τους πνευμονες αυτα τα σωματιδια ανιχνευονται και στο αιμα και αρα προσβαλλουν και αλλα οργανα.
Το ντιζελ για να πετυχει την καυση του βενζινοκινητηρα αμολυβδης 2 γενιας,θα πρεπει να ειναι ντιζελ σειρα 5!!Που σημαινει οτι οταν ΔΕΝ συντηρεις σωστα τα φιλτρα στον ντιζελ βγαζεις πολυ περισσοτερους ρυπους απο ενα οποιοδηποτε βενζινης και ειναι και χειροτερης μορφης,ειναι κινουμενη βομβα μικροσωματιδιων.
2.Ολα αυτα ειναι τα μικροσωματιδια που ακουτε να λενε στα δελτια καιρου και φυσικα το ποσοσστο συγκεντρωση τους ειναι αυτο που παιζει ρολο....ειναι εντελως διαφορετικο να υπαρχουν σε περιβαλλον που ειναι διπλα στην θαλασσα η διπλα σε δασος και διαφορετικο μεσα σε μια πολη απο τσιμεντο.Αλλο 1000αυτοκινητα στην Αμφιλοχια και αλλο 10000 αυτοκινητα στην Αθηνα
3.Καταλυτη δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να αλλαζει ,γιατι ειναι και σχετικα ακριβως και υπαρχει και το δε βαριεσαι κλπ κλπ...οπως υπαρχει και το οτι μολις παρκαρεις το αυτοκινητο στην αμμο με ζεστο ακομα κινητηρα ο καταλυτης "τελος" ,οπως και αν σπρωξεις το αυτοκινητο γιατι εμεινες απο μπαταρια και βαλεις μια ταχυτητα ,παλι "τελος" ο καταλυτης..οποτε μια συντηρηση ντιζελ με πιο ακριβα φιλτρα και πιο συχνη αλλαγη θα ειναι ακομα πιο δε βαριεσαι και ακομα περισσοτερο ρυπογονος απ'οτι τα καταλυτικα
4.Τα αεροπλανα καινε ΚΥΡΟΖΙΝΗ και οι εξατμισεις τους ειναι στα 2-3 χλμ υψος,ειναι λιγοτερα απο τα αυτοκινητα της Αθηνας,εχουν κινητηρες που μπορει και να κανουν τελεια καυση.
5.Τα εργοστασια υποτιθεται πρεπει να τηρουν προδιαγραφες και να αλλαζουν τα φιλτρα οποτε πρεπει,αλλα επειδη στην Ελλαδα ζουμε,δεν νομιζω οτι γινεται κανενας ελεγχος αλλα και να γινεται θα υπαρχει τροπος αποφυγης της αλλαγης.
6.Τα τρενα στην υπολοιπη Ευρωπη ειναι ηλεκτρικα..ντιζελοκινητα μονο στην ελλαδα υπαρχουν και γιαυτο δεν μπορεις να εχεις και τις ταχυτητες 200/250/300χλμ που πιανουν τα τρενα Γαλλιας ,Ιταλιας,Αγγλιας κλπ

akis_trevor
13/06/2012, 13:59
το οτι εγιναν "νομιμα" τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα ειναι κολπο για να πουλησουν κανα αυτοκινητακι οι αντιπροσωπειες,πριν κλεισουν ολες...να πω κατι σε σχεση με την σουπερ και την αμολυβδη που μας ειχε πει ενας σε ενα σεμιναριο που ειχα παρακολουθησει περι περιβαλλοντος.χωρις τον καταλυτη τα επικινδυνα καυσαερια πηγαιναν στον αερα.με τ ους καταλυτες τα πηραμε και τα βαλαμε στο εδαφος.και αυτο γιατι δεν υπαρχει προνοια στο πως αποσυρουμε τους παλιους καταλυτες και απλα τους θαβουν στις χωματερες.

ego_o_idios
13/06/2012, 14:42
re sis iparxoun kafsaeria pou ine igioina?:lol: mipos tou igraeriou? ama ine na ta paro spiti na exo ka8ari igioini atmosfera,mipos tis amolivdis? ama ine na ta paro spiti na exo orea ka8ari atmosfera:lol:

ma ti diaolo sas simveni?:lol:

skefteste tin katastrofi tou planiti?
afti exi arxisi edo ke pola xronia etsi opos ine ta pramata ke mia klania epipleon kani zimia:lol:
ante parte tis mixanes ke vgite kamia volta pou prospa8ite na kanete entiposi ke na es8aneste simantiki me kimena amplaoumpla:lol:

OldMan
13/06/2012, 14:44
να πω κατι σε σχεση με την σουπερ και την αμολυβδη που μας ειχε πει ενας σε ενα σεμιναριο που ειχα παρακολουθησει περι περιβαλλοντος. χωρις τον καταλυτη τα επικινδυνα καυσαερια πηγαιναν στον αερα. με τους καταλυτες τα πηραμε και τα βαλαμε στο εδαφος.
Ωραίο επιμύθιο για σεμινάριο κομμωτικής/ονυχοφροντίδας...
(με κατι τέτοια εντυπωσιάζονται οι πελάτισες)

Η πιθανόν να μην είχε υπόψη του την αδρανοποίηση που συμβαίνει στους καταλύτες..

akis_trevor
13/06/2012, 14:49
δεν το κατεχω γιαυτο και απλα εγραψα αυτο που ειπε καποιος σχετικα με τα των καυσιμων...:)

georgio
13/06/2012, 14:50
[...]
3.Καταλυτη δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να αλλαζει ,γιατι ειναι και σχετικα ακριβως και υπαρχει και το δε βαριεσαι κλπ κλπ...οπως υπαρχει και το οτι μολις παρκαρεις το αυτοκινητο στην αμμο με ζεστο ακομα κινητηρα ο καταλυτης "τελος" ,οπως και αν σπρωξεις το αυτοκινητο γιατι εμεινες απο μπαταρια και βαλεις μια ταχυτητα ,παλι "τελος" ο καταλυτης..οποτε μια συντηρηση ντιζελ με πιο ακριβα φιλτρα και πιο συχνη αλλαγη θα ειναι ακομα πιο δε βαριεσαι και ακομα περισσοτερο ρυπογονος απ'οτι τα καταλυτικα
[...]

Αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. :D

Ο κατασκευατής δίνει στην συντήρηση του αυτοκινήτου αλλαγή καταλύτη και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα/χρόνια;

Για πες για αυτό με την άμμο. Γιατί άμα παρκάρεις ένα αμάξι δεν μπορεί να μην είναι ζεστός ο κινητήρας. Σπρωχτό το πήγες ή το έφερες από τη γωνία και μόλις πήρε μπροστά;

Αυτή την παπαριά με το σπρωχτό ξέρω να στην απαντήσω, δαπάνησα πολλή φαιά ουσία να βρω την αλήθεια πίσω από αυτό που όλοι το ήξεραν αλλά κανένας δεν ήξερε γιατί. Απάντησε μου στα άλλα και θα στο πω.

Κάτι άλλο, τα καράβια πως κινούνται, ηλεκτροκίνητα; Μάλλον ντιζελοκίνητα είναι. Τι κινητήρα λες να έχουν; Δίλιτρο τετρακίλινδρο τούρμποντίζελ; 3,2 V6; Δε νομίζω...

Τα 100, 500, 1000 ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα πόση διαφορά θα κάνουν στην Αθήνα από τη στιγμή που υπάρχουν μια με δύο τάξεις μεγέθους περισσότερα ντιζελοκίνητα οχήματα (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά) και ένα λιμάνι στα πόδια μας;


Θυμήθηκα τώρα και ένα άλλο θέμα που είχε ανοιχτεί ότι η σκόνη από τα τακάκια είναι επικίνδυνη για το αναπνευστικό μας. Με έσωσε, μέχρι τότε όποτε άλλαζα τακάκια έκανα και μερικές εισπνοές. Τώρα αλλάζω τακάκια μόνο με στολή ΡΒΧ.

Πότε θα γίνει μια επιστημονική μελέτη να μας πει ότι τα υγρά φρένων είναι επιβλαβή αν τα χρησιμοποιείς για κολλύριο;



edit
ορισμός του καταλύτη: "Καταλύτης ονομάζεται μία χημική ουσία που αλλάζει τη ταχύτητα μιας χημικής αντίδρασης χωρίς όμως να μεταβάλλεται η ίδια"

παίζει να είναι ύλη γυμνασίου

Xrider
13/06/2012, 17:42
Αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. :D

Ο κατασκευατής δίνει στην συντήρηση του αυτοκινήτου αλλαγή καταλύτη και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα/χρόνια;

Για πες για αυτό με την άμμο. Γιατί άμα παρκάρεις ένα αμάξι δεν μπορεί να μην είναι ζεστός ο κινητήρας. Σπρωχτό το πήγες ή το έφερες από τη γωνία και μόλις πήρε μπροστά;

Αυτή την παπαριά με το σπρωχτό ξέρω να στην απαντήσω, δαπάνησα πολλή φαιά ουσία να βρω την αλήθεια πίσω από αυτό που όλοι το ήξεραν αλλά κανένας δεν ήξερε γιατί. Απάντησε μου στα άλλα και θα στο πω.

Κάτι άλλο, τα καράβια πως κινούνται, ηλεκτροκίνητα; Μάλλον ντιζελοκίνητα είναι. Τι κινητήρα λες να έχουν; Δίλιτρο τετρακίλινδρο τούρμποντίζελ; 3,2 V6; Δε νομίζω...

Τα 100, 500, 1000 ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα πόση διαφορά θα κάνουν στην Αθήνα από τη στιγμή που υπάρχουν μια με δύο τάξεις μεγέθους περισσότερα ντιζελοκίνητα οχήματα (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά) και ένα λιμάνι στα πόδια μας;


Θυμήθηκα τώρα και ένα άλλο θέμα που είχε ανοιχτεί ότι η σκόνη από τα τακάκια είναι επικίνδυνη για το αναπνευστικό μας. Με έσωσε, μέχρι τότε όποτε άλλαζα τακάκια έκανα και μερικές εισπνοές. Τώρα αλλάζω τακάκια μόνο με στολή ΡΒΧ.

Πότε θα γίνει μια επιστημονική μελέτη να μας πει ότι τα υγρά φρένων είναι επιβλαβή αν τα χρησιμοποιείς για κολλύριο;



edit
ορισμός του καταλύτη: "Καταλύτης ονομάζεται μία χημική ουσία που αλλάζει τη ταχύτητα μιας χημικής αντίδρασης χωρίς όμως να μεταβάλλεται η ίδια"

παίζει να είναι ύλη γυμνασίου

Πρωτα απ'ολα ο καταλυτης "εξαντλητε" δηλαδη σταδιακα η κατασταση του πεφτει με τις αντιδρασεις των αεριων που κανει και ετσι δεν φιλτραρει πια τα καυσαερια που ειναι και τα μικροσωματιδια.
Εκτος απο αυτο ,οι καταλυτες ειναι φτιαγμενοι απο κεραμικο και η μακροχρονια χρηση μπορει να σπασει τις κυψελες του κεραμικου και να χαλασει.αυτος μαλλον ειναι και ο λογος οτι αυτοκινητο στην παρκαρισμενο στην αμμο με τις υψηλες θερμοκρασιες μπορει να σπασει το κεραμικο.
Η αλλαγη του καταλητη νομιζω ειναι γραμμενη στο εγχειριδιο του αυτοκινητου η μηχανης.νομιζω οτι η αλλαγη ειναι καθε 80000/100000χλμ και εξαρταται απο το οχημα.
Λογικα σε ελεγχο καυσαεριων αν δεν ειναι απλα για να παρουν τα $ το βλεπουν αμεσως.


Τωρα να συγκρηνουμε πλοια που ειναι μεσα στο Αιγαιο η τους Ωκεανους ,ειναι πραγματικα αυτο που λενε σταγονα στον Ωκεανο. μιλαμε για τεραστια αρεωση των ρυπων αν και νομιζω οτι και τα πλοια εχουν φιλτρα -τα τελευταιας γενιας 10ετιας - και εν πασει περιπτωση ενα πλοιο μεταφερει 2000 ατομα και καμια 200αρια αυτοκινητα αν οχι παραπανω,αρα συγκρητικα θα ηταν σαν να δουλευουν 2200 κινητηρες και 2200 εξατμισεις και νομιζω οτι ειναι περισσοτερο ρυπογονο απο ενα πλοιο στην θαλασσα.
πιο απλα...εισαι σε ενα δωματιο 50τμ με 20 φιλους σου και κλανουν οι 10...ασφαλως και θα την μυρησεις και θα την ακουσεις¨)))
Εισαι παλι με τους 20 κλανιαριδες φιλους σου σε μια αυλη στο Δερβενι σε ανοιχτο αερα και κλανουν και οι 20,ποσες πιθανοτητες εχεις να την μυρησεις σε σχεση με τον κλειστο χωρο?(μικροκλιμα Αθηνας και μεγαλων πολεων)
Το περιβαλων και η αραιωση του αεριου παιζουν σημαντικοτατο ρολο.
Το πιο απλο ειναι να δεις τι ατμοσφαιρα εχεις στην Αθηνα και τι στην επαρχια και φαντασου οτι με τα ντιζελ θα ειναι σαν να εισαι στο γκαραζ του πλοιου την ωρα που ολοι βαζουν μπρος τα αυτοκινητα.

Μηχανικος δεν ειμαι αλλα με λιγη κοινη λογικη καταλαβαινει κανεις.

ego_o_idios
13/06/2012, 18:31
ti diaolo se pion planiti zoume?:D

leme exoume ksilosi pano apo tin misi vlas8isi tis gis tin exoume karafliasi leme ta dentra os gnosto ka8arizoun aera ektos ton alon
viomixanies pagkosmios gemizoun edo ke ekatontades xronia tin atmosfera me ripous ta aftokinita ine ikana ke exoun sovaro komati stin ripansi tin teleftea 20etia ala ke ola stin akri na ta kanoume den sozete tipota kati dilistiria kati apovlita genikos ke aoristos kati ipsikamini genikos gia tin xora mas

ala i eladitsa ine mia klania mprosta se ala mega8iria viomixanika se ales xores pou ripenoun ka8imerina kati atiximata se tsernompil playmobil pos legonte kati se iaponies ke kana dio psila pou den vgikan stin dimosiotita genika

kati pou tripisame to ozon ke mas epiti8ete ke i viosfera kati anodous 8ermokrasias


ke si milas gia kati pramata mikra....
:lol::lol::lol: