View Full Version : αγορά παλιού lc4
Γεια σε όλους,
ρε παιδιά αν πάρω ένα lc4 με κάνα 1.500 Ευρώ, μοντέλο 2000, τι θα χρειαστεί να αλλάξω ώστε να γίνει αξιόπιστο;
Αρχικά...
...Μηχανάκι
:lol::lol::lol:
Τυχερά είναι αυτά.Μπορεί να είνα κια μια χαρά!!!
:wave2:
sorry μιλάω για το 640 :):wave2:
το ξέρω ότι το πιθανότερο είναι να μην είναι μια χαρά. Ρωτάω τι θα χρειαστεί για να γίνει μια χαρά...
Τι τι θα χρειαστεί; Λεφτά θα χρειαστείς είναι το μόνο σίγουρο. Δώσε περισσότερες πληροφορίες λίγο παλιό μοντέλο. :D
ΠΟΛΛΑ λ7 κιόλας, εδώ καινούργια και κάθε τριτοτετάρτη είναι στον μάστορα....:D
χμμμ, για να δούμε, τι λέτε γι αυτά π.χ. ;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2459172/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2432864/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2401369/
σκέφτομαι να δω και για ttr600 αλλά δεν ξέρω με τα ανταλλακτικά τι γίνεται. Απ' ότι βλέπω στο ebay δεν έχει τίποτα. :)
χμμμ, για να δούμε, τι λέτε γι αυτά π.χ. ;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2459172/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2432864/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2401369/
σκέφτομαι να δω και για ttr600 αλλά δεν ξέρω με τα ανταλλακτικά τι γίνεται. Απ' ότι βλέπω στο ebay δεν έχει τίποτα. :)
Το Adv φαίνεται να έχει και λάστιχα,ενώ το δεύτερο LC4 με 1200 κρατάς και τα υπόλοιπα για ότι χρειαστεί.
Τι ακριβώς δν μπορείς να ξέρεις.Για αρχή πήγαινε να τα δεις και σιγουρεψου ότι δν κάνει θορύβους σαν να τρώει τα σωθικά του...:lol:
Για το ttr η Yamaha έχει τα πάντα.Το ebay ούτε καν θα σου χρειαστεί...Αν αντέχεις τις μανιβελιές είναι τρομερό σκαπτικό το συγκεκριμένο...
Edit:Ααααα,παίζει να το βγάζανε και με μίζα...
devil's animal
19/06/2012, 00:47
αυξησε το budget σου...
δεν γινετε να παρεις 10ετιας μηχανακια μονοκυλινδρα επιδοσεων (και καλα) και να μην σου βγαλουν κατι...
:wave2:
dukeandthecity
19/06/2012, 09:34
να ξέρεις οτι ο LC4 θελει στα 50.000 χλμ αλλαγη η καδενα του εκκεντροφόρου και το πρωτο μηχανακι που εχεις απο το car.gr δεν το αναφέρει, αρα θα δώσεις και αλλα λεφτα με το καλημέρα.
Το 2ο είναι 2 good 2 b true. Πηγαινε δεστο και ψαξε γιατι ένα μηχανακι 10 ετών έχει μονο 21.000 χλμ. Επίσης στον lc4 απεφυγε την μανιβέλα. Εκτος οτι θα τρως ενα ζευγάρι παπουτσια τον μήνα μια "χαζη" ζημια οπως να σπασει το ελατήριο επαναφοράς θέλει ολικο λύσιμο τους μοτέρ.
Το 3ο μοιαζει για πιο τιμια λύση. Βρες καλο συνεργείο για να στο αξιολογήσει αλλα και να στο συντηρεί. Οι lc4 είναι σκυλια αν τους συμπεριφερθείς σωστά.
να ξέρεις οτι ο LC4 θελει στα 50.000 χλμ αλλαγη η καδενα του εκκεντροφόρου και το πρωτο μηχανακι που εχεις απο το car.gr δεν το αναφέρει, αρα θα δώσεις και αλλα λεφτα με το καλημέρα.
Το 2ο είναι 2 good 2 b true. Πηγαινε δεστο και ψαξε γιατι ένα μηχανακι 10 ετών έχει μονο 21.000 χλμ. Επίσης στον lc4 απεφυγε την μανιβέλα. Εκτος οτι θα τρως ενα ζευγάρι παπουτσια τον μήνα μια "χαζη" ζημια οπως να σπασει το ελατήριο επαναφοράς θέλει ολικο λύσιμο τους μοτέρ.
Το 3ο μοιαζει για πιο τιμια λύση. Βρες καλο συνεργείο για να στο αξιολογήσει αλλα και να στο συντηρεί. Οι lc4 είναι σκυλια αν τους συμπεριφερθείς σωστά.
Έχω lc4 του 2002-2003 και μίζα δεν έχω γιατί είχε κανά 300αρι σύνολο για να μπει όλο το σύνολο του κόμπλερ-μίζας-καρβουνάκια-καρβουνοθήκη-αυτόματος αποσυμπιεστής κτλπ. και 1 χρόνο τώρα παίρνει με μανιβέλα...Πόσο ανυπόστατα μπορείς να θέσεις παραπληροφόρηση για ένα ζητημα όμως...Τ_Τ
1ον Αν θες να πάρεις lc4 άκουσε με γιατί μέχρι στιγμής έχω αλλάξει 5 από δαύτα τα οποία ήταν μπόμπα και τα 5 και τώρα έχω το 6ο. Πάρε τον μηχανικό σου και πήγαινε δες τα. Αν ψάχνεις για lc4 συγκεκριμένα ψάξε μοντέλο 2004 και μετά. Τα 2003 βγαίνουν με ψιλόελατωματική κεφαλή high flow το οποίο συνηστώ με το που το πάρεις αν το πάρεις πήγαινε το για επισκευή κεφαλής έχει δεν έχει πρόβλημα. Αν θες μοντέλο πριν του 2003 για οικονομικούς λόγους(που δν βρίσκω τον λόγο γιατί και τα 2003+++ τα βρίσκεις σε πολύ καλές τιμές πλέον) πάρε μοντέλο με κινητήρα με γκρι κράμα μηχανής. Απέφυγε δια ριπάς τα lc4 με μαύρο κινητήρα.. Ξέρω που σου λέω το κράμα τους είναι για τον π..... (Έχεις δει κύλινδρο να σπάει από το σφίξιμο με χέρι ούτε καν αερόκλειδο..? Γάματα είναι).. Οι μύθοι της μανιβέλας..?? μλκιες.. Ίσα ίσα που θα φτιάξεις και πόδι. Πρόσεχε τις ανάποδες όμως...Λαδάκια και service στην ώρα τους και λίγο πιο νωρίς και κάνε αυτό για το οποίο δημιουργήθηκαν...ΠΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ..
thanks για τις συμβουλές και τις πληροφορίες παιδιά. :beer:
Θα πάω να δοκιμάσω κανένα και θα επανέλθω...
να ρωτήσω και κάτι. Βλέπω κάποια μοντέλα πριν το 2003 με γκρι κινητήρα και κάποια με μαύρο. Το ίδιο μηχανάκι έβγαινε με 2 τύπους κινητήρα;
Αν θες μοντέλο πριν του 2003 για οικονομικούς λόγους(που δν βρίσκω τον λόγο γιατί και τα 2003+++ τα βρίσκεις σε πολύ καλές τιμές πλέον) πάρε μοντέλο με κινητήρα με γκρι κράμα μηχανής. Απέφυγε δια ριπάς τα lc4 με μαύρο κινητήρα.. Ξέρω που σου λέω το κράμα τους είναι για τον π..... (Έχεις δει κύλινδρο να σπάει από το σφίξιμο με χέρι ούτε καν αερόκλειδο..? Γάματα είναι)..
Τόσο χάλια ο μαύρος κινητήρας ε...;
dukeandthecity
25/06/2012, 10:29
Έχω lc4 του 2002-2003 και μίζα δεν έχω γιατί είχε κανά 300αρι σύνολο για να μπει όλο το σύνολο του κόμπλερ-μίζας-καρβουνάκια-καρβουνοθήκη-αυτόματος αποσυμπιεστής κτλπ. και 1 χρόνο τώρα παίρνει με μανιβέλα...Πόσο ανυπόστατα μπορείς να θέσεις παραπληροφόρηση για ένα ζητημα όμως...Τ_Τ
οχι ρε φιλε... το εχεις ένα ολοκληρο χρόνο και δεν δεχεσε τις ανυποστατες παραπληροφορίες????
εχω κλάσει μέντες.... παω να κοροιδεψω σε κανενα αλλο φορουμ εδω μεσα εχει "γάτες"
thanos_s
25/06/2012, 10:31
thanks για τις συμβουλές και τις πληροφορίες παιδιά. :beer:
Θα πάω να δοκιμάσω κανένα και θα επανέλθω...
να ρωτήσω και κάτι. Βλέπω κάποια μοντέλα πριν το 2003 με γκρι κινητήρα και κάποια με μαύρο. Το ίδιο μηχανάκι έβγαινε με 2 τύπους κινητήρα;
Τόσο χάλια ο μαύρος κινητήρας ε...;
Ποσοι δενουν κινητηρες με αεροκλειδο? :D
duke ξέρεις οτι δεν ήθελα να στην "πω" ούτε να σε θίξω προς θεού. Αν έδωσα τέτοια εντύπωση που μάλλον έδωσα συγνώμη από μέρους μου. Ναι βαγγ ο μαύρος κινητήρας είναι τόσο για τον π..... Θάναρε κτίνος ΧD...! Εννοούσα συγκεκριμένα μπουλόνια, κατευθείαν να χωθείς!
Παντως αυτο το θεμα με το κομπλερ εχει καταντησει αηδια, δεν υπαρχει καπιος κατοχος lc4 που να μην το'χει αλλαξει τουλαχιστον μια φορα. Οσο για τη μανιβελα δε νομιζω οτι χαλαει τοσο ευκολα το ελατηριο επαναφορας ειδικα αν σκεφτεις οτι στα smc εχουν μονο μανιβελα.
MG-KTiNoS
25/06/2012, 23:56
Το λέω και το ξαναλέω αλλά με γράφουν όλοι…
Άμα ρε φίλε ΔΕΝ έχεις το χρήμα τι ψάχνεις σε τέτοια μηχανάκια ?
(δεν κακό, ούτε εγώ έχω έτσι?)
Πάρε κανένα νορμάλ καθημερινό να το χαρείς!
Δε λέω μούρη το 640 αλλά όταν σου πει ο μάστορας ρουλεμάν στροφάλου τι θα πεις?
Και όλα τα ΚΤΜια είναι καλά και δεν κάνουν τσικ.
Κάνουν ΜΠΑΜ μια κι έξω και γίνονται σίδερα και βίδες.
Γνώμη μου ?
Κοίτα για ΧΤ ΤΤ 600 (με λίγα χλμ) που είναι στα μέτρα της τσέπης σου
dukeandthecity
26/06/2012, 09:49
.. έδωσα συγνώμη από μέρους μου.
:beer::beer::beer::beer:
dukeandthecity
26/06/2012, 09:53
ρε μαγκες επειδη εχετε φαει σκαλωμα με την μανιβέλα, δεν ειπα πουθενα οτι το ελλατηριο σπαει ευκολα. Είπα οτι αν σπάσει θέλει 400+ ευρο για φτιάξιμο. + οτι με την συμπίεση που έχει μέχρι να το μαθεις θα έχεις μια ωραια μελανια στην δεξια σου γάμπα ;-)
πυξιδας990
26/06/2012, 10:28
παντος ενας τυπακος που το κυκλοφοραει εδω κατω,αυτο με τη μανιβελα το smc,το εχει κανα 2 χρονια και απο οτι το βλεπω ακαθεκτο ,πιστολι απλως θελει να το μαθεις λιγο πως παιρνει μπρος.συμφωνω ομως οτι ειναι καλυτερο το γκρι μοτερ(πιο εξελιγμενο σε θεμα αξιοπιστιας).
συμφωνω ομως οτι ειναι καλυτερο το γκρι μοτερ(πιο εξελιγμενο σε θεμα αξιοπιστιας).
Αμα ο αλλος ειναι κανιβαλος και αμελεις με τα σερβις του στυλ "ελα μωρε τι θα παθει, αλλαζω τα λαδια του χρονου αφου τσουλαει ακομα..." τι γκρι μοτερ και τι κοκκινα μοτερ θα το παρεις παραμασχαλα, εχω ακουσει και για μαυρα μοτερ χωρις κανενα σοβαρο προβλημα να γραφουν 50000 χλμ και να συνεχιζουν να δουλευουν τωρα μυθος η αληθεια...
dukeandthecity
26/06/2012, 15:42
δες και αυτο http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=102780&highlight=%F1%E1%E3%E9%F3%EC%DD%ED%E7+%EA%E5%F6%E1%EB%E7
αρε ΒΒΚος που σας χρειαζεται
δες και αυτο http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=102780&highlight=%F1%E1%E3%E9%F3%EC%DD%ED%E7+%EA%E5%F6%E1%EB%E7
αρε ΒΒΚος που σας χρειαζεται
σωστός...αλλά με μία παράθεση σχετικά με το link που ανέβασες. Το 2002 έβγαινε και μισό γκρι μισό μαύρο μοτέρ. !!!!
ktmaniac640
11/08/2012, 21:03
πολλα λεγονται για το μαυρο το μοτερ..εγω λεω ειναι μηθος..αν το προσεχεις το μηχανακι δεν εχει προβλημα.ο κολητος μου εχει λσ4 με το μαυρο και δεν εχει βγαλει κανενα απολητως προβλημα.
THANOS_KTM
14/08/2012, 10:14
Εχω το 620 του 1997 και είναι μια χαρά.!!!
Το μαύρο μοτέρ αν είναι προσεγμένο μην το φοβάσαι,είναι πιο σκυλί...αργότερα με τις high flow κεφαλές τα ραγίσματα έδιναν και έπαιρναν..
LOUKILOUK
28/02/2013, 17:13
Το μαύρο μοτέρ αν είναι προσεγμένο μην το φοβάσαι,είναι πιο σκυλί...αργότερα με τις high flow κεφαλές τα ραγίσματα έδιναν και έπαιρναν..
ΤΟ ADV640 02 το έδωσα το 2009 με 55κ χλμ μια χαρά...καρβουνάκια του είχα αλλάξει (από ινόβα...), γρανάζι αντλίας λαδιού...και 2 ντίζες συμπλέκτη μέχρι να καταλάβω την σωστή θέση που έπρεπε να έχει...λάδια κάθε 2500-3000 και σέρβις κάθε 6000 περίπου...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.