View Full Version : Honda Cbr 600f....
Hondakias23
19/06/2012, 14:15
Μετα απο αρκετο ψαξιμο και μικρο μπατζετ 2000 ευρω αποφασισα πως το εν λογω μηχανακι ειναι το ιδανικο για εμενα. Χρονολογικα πεφτω σε μοντελα 2002-2003. Θα ηθελα να κανω δυο ερωτησεις. Πρωτον το ποσο που διαθετω ειναι καλο για ενα αξιοπιστο μηχανακη στα χρηματα αυτα? Ξερετε καποιον καλο μηχανικο στην Αθηνα για χοντα εστω και σε πμ αν δεν γινεται δημοσια? Για πιστα κανει? Ερασιτεχνικη χρηση? Πρεπει να προσεξω κατι ιδιαιτερα κατα την αγορα του? Ποναει καπου δηλαδη? Αυτα. Ευχαριστω εκ των προτερων.
πυξιδας990
19/06/2012, 17:56
επειδη το εχει ο μπατζανακης μου,στα λεφτα που λες η σκορπισμενο θα ειναι η αν σου κατσει καμια ευκαρια σκοτωματος,τα καλα ψεκαστα παιζουν 3000-4000ε,στα λεφτα που λες θα βρεις κανα καλο καρμπυρατερατο.αποψη μου ειναι να ψαζεψεις μερικα ευρω ακομα και να παρεις ενα στην περιοχη των 3000ε
GiannisBlessed
19/06/2012, 20:38
υπαρχουν και ευκαιριες τρελες και με λιγοτερα απο 2κ
γνωμη μου ειναι ομως να πας για το φ4 το καρμπυρατερ εκτος και αν πεσεις σε ευκαιρια σε αυτα τα λεφτα.
η να μαζεψεις αλλα 500-1000 και να παρεις το ψεκαστο.
αν θες πες μου να ρωτησω εναν φιλο.
εχει ενα κοκκινο cbr 600 f4i sport.
αν σου αρεσει η διπλη ουρα...
ξεχασα να πω.
λοιπον ελεγχεις το μοτερ.αν δεν κανει κανενα περιεργο θορυβο τοτε ειναι οκ και αν το συντηρεις θα ειναι οκ για πολυυυυ καιρο..
μονη εξαιρεση αν στην νεκρα κανει ενα μικρο θορυβο η καμπανα(στο δεξι καπακι του κινητηρα) και οταν πιεζεις τον συμπλεκτη σταματαει δεν ειναι κατι σημαντικο.
αν ειναι πολυ εντονο ομως καλυτερα να κοιταξεις αλλου.
αν κανει ενα θορυβο απο την δεξια μερια στους κυλινδρους οταν το οδηγας σε καποιες στροφες και αυξανεται μαζι με τις στροφες τοτε ειναι τεντοτηρας καδενας και ειναι μια απο τις βλαβες που βγαζει.
σαν ανταλλακτικο κανει νομιζω ενα 50ρι€
μετα κοιτας φρενα αλυσιδα κτλ.
ολα αυτα αν χρειαζονται αλλαγη δεν ειναι λιγα λεφτα.
και αν μπορεις μετρα και το συστημα με ενα πολυμετρο να βγαζει το σωστο ρευμα μην ειναι σε φαση που θελει ανορθοτη.
Hondakias23
20/06/2012, 16:27
υπαρχουν και ευκαιριες τρελες και με λιγοτερα απο 2κ
γνωμη μου ειναι ομως να πας για το φ4 το καρμπυρατερ εκτος και αν πεσεις σε ευκαιρια σε αυτα τα λεφτα.
η να μαζεψεις αλλα 500-1000 και να παρεις το ψεκαστο.
αν θες πες μου να ρωτησω εναν φιλο.
εχει ενα κοκκινο cbr 600 f4i sport.
αν σου αρεσει η διπλη ουρα...
ξεχασα να πω.
λοιπον ελεγχεις το μοτερ.αν δεν κανει κανενα περιεργο θορυβο τοτε ειναι οκ και αν το συντηρεις θα ειναι οκ για πολυυυυ καιρο..
μονη εξαιρεση αν στην νεκρα κανει ενα μικρο θορυβο η καμπανα(στο δεξι καπακι του κινητηρα) και οταν πιεζεις τον συμπλεκτη σταματαει δεν ειναι κατι σημαντικο.
αν ειναι πολυ εντονο ομως καλυτερα να κοιταξεις αλλου.
αν κανει ενα θορυβο απο την δεξια μερια στους κυλινδρους οταν το οδηγας σε καποιες στροφες και αυξανεται μαζι με τις στροφες τοτε ειναι τεντοτηρας καδενας και ειναι μια απο τις βλαβες που βγαζει.
σαν ανταλλακτικο κανει νομιζω ενα 50ρι€
μετα κοιτας φρενα αλυσιδα κτλ.
ολα αυτα αν χρειαζονται αλλαγη δεν ειναι λιγα λεφτα.
και αν μπορεις μετρα και το συστημα με ενα πολυμετρο να βγαζει το σωστο ρευμα μην ειναι σε φαση που θελει ανορθοτη.
Με το καρμπιρατερ τι μοντελο ειναι? Διπλη ουρα? χαχαχαχχα Βαλε καμια φωτο! Με λιγα λογια για τι μοντελα μιλαμε? Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
GiannisBlessed
20/06/2012, 18:03
αυτο το κοκκινο που βλεπεις στην φωτο ειναι.
το f4 εβγαινε μεχρι το 00
απο το 01 εγινε ψεκαστο και ονομαστικε f4i (injection)
και υπηρχαν δυο εκδοσεις.
μονη διαφορα η ουρα και οτι το σπορτ δεν ειχε κεντρικο σταντ.
το σπορτ βγηκε μεχρι το 03 γιατι μετα βγηκε το rr το απλο συνεχισε μεχρι το 06
και νομιζω οτι στο 04 και μετα η το 03 και μετα εχασε τις φουλ ρυθμισεις στις αναρτησεις.
δεν τον βρηκα τον φιλο στο τηλ αλλα φανταζομε μεχρι το βραδυ θα τον βρω και θα σου πω.
παντως λογικα σιγουρα ζηταει απο 2500 και πανω.
τεσπα θα μας πει αυτος.
https://www.google.gr/search?hl=el&q=cbr+600+f+sport&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=644&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=dPPhT4WNOoTF0QX0mt3EAw
Hondakias23
20/06/2012, 18:27
αυτο το κοκκινο που βλεπεις στην φωτο ειναι.
το f4 εβγαινε μεχρι το 00
απο το 01 εγινε ψεκαστο και ονομαστικε f4i (injection)
και υπηρχαν δυο εκδοσεις.
μονη διαφορα η ουρα και οτι το σπορτ δεν ειχε κεντρικο σταντ.
το σπορτ βγηκε μεχρι το 03 γιατι μετα βγηκε το rr το απλο συνεχισε μεχρι το 06
και νομιζω οτι στο 04 και μετα η το 03 και μετα εχασε τις φουλ ρυθμισεις στις αναρτησεις.
δεν τον βρηκα τον φιλο στο τηλ αλλα φανταζομε μεχρι το βραδυ θα τον βρω και θα σου πω.
παντως λογικα σιγουρα ζηταει απο 2500 και πανω.
τεσπα θα μας πει αυτος.
https://www.google.gr/search?hl=el&q=cbr+600+f+sport&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=644&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=dPPhT4WNOoTF0QX0mt3EAw
οκ. οποτε μπορεσεις ρωτα. Μην αγχωνεσαι. Βασικα πιο απο τα δυο αξιζει να κοιταω πιστευεις περισσοτερο? Σε υπερευχαριστω για την βοηθεια!
GiannisBlessed
20/06/2012, 19:20
αν εννοεις πιο απο τα δυο μεταξι ψεκαστου και καρμπυρατερ.
εχω ακουσει - διαβασει οτι το καρμπυρατερατο ηταν πιο οικονομικο.
αυτο ισως ισχυει στο ταξιδι που ταο γκαζι ειναι σταθερο και το φ4 ειχε πιο μακρυα 5η και 6η οποτε δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες.
το φ4ι ομως πιστευω στην πολη θα καιει λιγοτερο.
το παλιο επισης εχει μονο φαναρι μπροστα που εγω το βρισκω πιο "παλιο" σχεδιαστικα και νομιζω οτι φεγγει λιγοτερο.
τα οργανα του επισης ειναι καπως πιο πεπαλαιομενα απλα αναλογικα σε σχεση με του φ4ι.
απο εκει και περα οι μηχανες ειναι παρομοιες και αν βρεις καλο φ4 στα λεφτα που δινεις παρε το.
απλα ισως το φ4ι να εχει λιγο καλυτερη μεταπωλητικη αξια λογου του ψεκασμου.
αν εννοεις πιο μεταξι σπορτ και απλου τοτε εχει να κανει με το τι θες να κανεις.
αν θες ανετη σελα για εσενα και τον συνοδηγο για ταξιδια κτλ τοτε πας στο απλο.
εχει και χερουλι να κρατιεται ο συνοδιγος που βοηθαει αρκετα.
αν θες να κανεις βολτες στην πολη μονος και κανα μικρο ταξιδακι το πολυ 200-300κμ εισαι μια χαρα με το αλλο.
παντως δεν εχουν τρελες διαφορες μεταξι τους οποτε παρε αυτο που σου αρεσει καλυτερα στο ματι.
Hondakias23
21/06/2012, 14:52
αν εννοεις πιο απο τα δυο μεταξι ψεκαστου και καρμπυρατερ.
εχω ακουσει - διαβασει οτι το καρμπυρατερατο ηταν πιο οικονομικο.
αυτο ισως ισχυει στο ταξιδι που ταο γκαζι ειναι σταθερο και το φ4 ειχε πιο μακρυα 5η και 6η οποτε δουλευει σε πιο χαμηλες στροφες.
το φ4ι ομως πιστευω στην πολη θα καιει λιγοτερο.
το παλιο επισης εχει μονο φαναρι μπροστα που εγω το βρισκω πιο "παλιο" σχεδιαστικα και νομιζω οτι φεγγει λιγοτερο.
τα οργανα του επισης ειναι καπως πιο πεπαλαιομενα απλα αναλογικα σε σχεση με του φ4ι.
απο εκει και περα οι μηχανες ειναι παρομοιες και αν βρεις καλο φ4 στα λεφτα που δινεις παρε το.
απλα ισως το φ4ι να εχει λιγο καλυτερη μεταπωλητικη αξια λογου του ψεκασμου.
αν εννοεις πιο μεταξι σπορτ και απλου τοτε εχει να κανει με το τι θες να κανεις.
αν θες ανετη σελα για εσενα και τον συνοδηγο για ταξιδια κτλ τοτε πας στο απλο.
εχει και χερουλι να κρατιεται ο συνοδιγος που βοηθαει αρκετα.
αν θες να κανεις βολτες στην πολη μονος και κανα μικρο ταξιδακι το πολυ 200-300κμ εισαι μια χαρα με το αλλο.
παντως δεν εχουν τρελες διαφορες μεταξι τους οποτε παρε αυτο που σου αρεσει καλυτερα στο ματι.
Κατατοπιστικοτατος. Σ΄ευχαριστω πολυ αδερφε!
Χιαρ αι αμ.Φιλε μου καλησπερα για το προαναφερθεν "κοκκινο" στειλε μου πμ.
Hondakias23
21/06/2012, 15:08
Χιαρ αι αμ.Φιλε μου καλησπερα για το προαναφερθεν "κοκκινο" στειλε μου πμ.
Σου εστειλα....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.