View Full Version : Γρανάζωμα adv
Lioulios
27/06/2012, 01:47
Ξενυχτήσαμε πάλι .
Ποιός έχει πειραματιστεί με το 17/45 ή ακόμα και με 16/45 , να πάρω μια γεύση πριν προχωρήσω ;
Χαμηλά ; μεσαία ;
...Ψηλά δεν με ενδιαφέρρει και τόσο .
Κτλ κτλ ...
Thanks .
:smokin:
Τα εχω δοκιμασει ολα απο 16/45 μεχρι 17/42 :
Το 17/45 ειναι καλλιτερ αν εισαι ηπιος οδηγος αλλα προτιμω το 16/45, το οποιο ειναι παντου καλλιτερο μεχρι τα 140, απο κει και πανω και μεχρι τα 160 17/45 και πανω απο τα 160 πας για 17/42.
Το 17/42 ειναι εντελως αχρηστο παρα μονο αν θελεις ταξιδι στην εθνικη με 160+ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο LC8 ειναι φτιαγμενος για να στροφαρει και εχει και χαμηλοτερη καταναλωση οταν δουλευει καπως ψηλοτερα. Με 16/45 εχω χαμηλοτερη καταναλωση απ'οτι με 17/45 πλην εθνικης με ψηλες ταχυτητες (140+)
Για χωμα (η αν μενεις Κρητη) προφανως 16/45.
Ολοι οι συνδυασμοι δουλευουν με την ιδια αλυσιδα.
Lioulios
27/06/2012, 10:24
Το οτι δεν γράφω για το 17/42 πάει να πει πως δεν με ενδιαφέρει καθόλου μιας και οι δουλειές μου δεν είναι σε αυτά τα χλμετρα.
Αυτό με την κατανάλωση είχα και εγώ στο μυαλό μου , πέραν του πως θα συμπεριφέρεται η μοτο και είμαι πιο πολύ στο να βάλω τα δυο που γράφω .
Μάλλον με +3 δόντια πίσω στέλθ (το έχω ερωτευτεί αυτό το γρανάζι)και μια καινούρια 525 Ντιντ ( ή αφάμ ? ) θα είμαι υπερκαλυμένος .
...Το γεγονός ότι η μοτό έχει 17Κ χιλιόμετρα με κάνει να πιστεύω πως ίσως δεν χρειάζεται αλλάγή το μπροστά γρανάζι ....ή να τα κάνω λες όλα μαζί πακέτο ???
Όπως και να χει , ήσουν κατατοπιστικότατος .
Αν θελεις να αλλαξεις τωρα, βαλε ενα 16ρι μπροστα, το μπροστινο φθειρεται πιο γρηγορα απο το πισω, οποτε και θα σου κρατησει παραπανω η αλυσιδα και θα σου ερθει 20 ευρω αντι 70. Εγω για καθε αλυσιδα και 1 πισω γραναζι, αλλαζω 2 με 3 μπροστινα.
17 μπροστινο και πανω απο 45 πισω δεν νομιζω να το χωραει η μαμα αλυσιδα.
Τα εχω δοκιμασει ολα απο 16/45 μεχρι 17/42 :
όλα σε 950? ή έχεις άποψη και για 990?
δεδομένου της συμπεριφοράς του injection μας αλλάζει κάτι στις απόψεις σου? δε μπορεί και με injection και με καρμπυρατερ το 16άρι μπροστά να συμπεριφέρεται το ίδιο. λέω εγω τώρα
MiltiadisK.D
27/06/2012, 14:40
Ξενυχτήσαμε πάλι .
Ποιός έχει πειραματιστεί με το 17/45 ή ακόμα και με 16/45 , να πάρω μια γεύση πριν προχωρήσω ;
Χαμηλά ; μεσαία ;
...Ψηλά δεν με ενδιαφέρρει και τόσο .
Κτλ κτλ ...
Thanks .
:smokin:
Ποιο ειναι το μαμα γραναζωμα στα 950?πρεπει να κοιταξω τι φοραει το δικο μου,το 16/45 πρεπει ναναι ιδανικο για εμας εδω,δε σε ξεχασα αυριο θα εχω και τον πειρο οποτε θα περασω να τον βαλω;)
Lioulios
27/06/2012, 15:44
Αν θελεις να αλλαξεις τωρα, βαλε ενα 16ρι μπροστα, το μπροστινο φθειρεται πιο γρηγορα απο το πισω, οποτε και θα σου κρατησει παραπανω η αλυσιδα και θα σου ερθει 20 ευρω αντι 70. Εγω για καθε αλυσιδα και 1 πισω γραναζι, αλλαζω 2 με 3 μπροστινα.
17 μπροστινο και πανω απο 45 πισω δεν νομιζω να το χωραει η μαμα αλυσιδα.
Δεν εχω στο μυαλο μου να βαλω κατι πανω απο 45 πισω.
Μιλτο Ειμαι σχεδον σιγουρος πως ολα τα 950/990 φορανε μαμα αλυσιδα 525 καιγραναζωμα 16/42...γιαυτο λεω +3 να παω στο 45.
...Και οτι θα σε επαιρνα τηλ για τον πυρο. Δεν παλευεται με το σκουτερ.
...Και επισης πιστευω πως οι διαφορες στα 950/990 δεν ειναι ικανες να αλαξουν κατι ως προς το θεμα του γραναζωματος...Σιγα τις μεγαλες διαφορες !!
Εντιτ..
525 με 118 λινκς λεει εδω http://makinaparts.com/ktm/2228-didvxlc8-drive-chain-set-ktm-adventure-950-990-16-45-set-granazia-alysida.html
όλα σε 950? ή έχεις άποψη και για 990?
δεδομένου της συμπεριφοράς του injection μας αλλάζει κάτι στις απόψεις σου? δε μπορεί και με injection και με καρμπυρατερ το 16άρι μπροστά να συμπεριφέρεται το ίδιο. λέω εγω τώρα
καλα λες.
Τα 950 εβγαιναν ολα με 17/42 -> τρατζικ
Τα πρωτα 990 με 17/42 και τα επομενα με 16/42.
Γεγονος ειναι οτι τα 990 εχουν καλλιτερη ροπη χαμηλα οποτε εχουν μικροτερη αναγκη απο κοντο γραναζωμα. Αλλα και παλι, νομιζω οτι σε οποιον αρεσει να αισθανεται G και δεν τον πολυενδιαφερει να πηγαινει ταπα εθνικη, το 16/45 ταιριαζει καλλιτερα. Επισης τονιζω οτι πανω απο τα 140 μονο το αισθανεσαι κοντο. Με δεδομενο οτι η αλλαγη μπροστινου γραναζιου ειναι ευκολη και φτηνη υποθεση, το καλλιτερο ειναι να εχεις ενα 45ρι πισω και να αλλαζεις το μπροστινο αναλογα την χρηση. Σε ταξιδι εθνικη το 17ρι, οπουδηποτε αλλου το 16ρι.
δειτε κι εδω:
www.gearingcommander.com (νομιζω εχει λαθος τις μεγιστες στροφες κινητηρα)
Lioulios
27/06/2012, 17:24
λαθος εντυπωση ειχα τελικα.Νομιζα πως μπροστα εχω 16αρι απο μαμα..
...Τι ωραια που ειναι τα φορα ωρες ωρες !!!
Ktm.Prestige
04/07/2012, 19:15
Να πω και εγω την άποψη μου.
Το μηχανάκι το εχω τωρα 2 και κάτι χρόνια.΄Φοράει τα μαμά 17/42 και παρότι εχω πάει βουνό 3 φορές , εθνική Άγιο-Χανιά κάμποσες, επαρχιακό Άγιο-Λασίθι-Σητεία-Κάτω Ζάκρος με απίστευτο στοφηλίκι κτλ πολλές φορές
το μηχανάκι το βλέπω πολύ καλά όπως είναι.Για το δικό μου οδηγικό στύλ είναι ιδανικό , ούτε κουράζει ούτε "σπάει"!
Περί ορέξεως...
τι γινεται με τον δεικτη των στροφων η το ταχυμετρο σε περιπτωση αλλαγης γραναζωματος;;;
Black Mamba
05/07/2012, 13:59
τι γινεται με τον δεικτη των στροφων η το ταχυμετρο σε περιπτωση αλλαγης γραναζωματος;;;
Απολυτως τιποτα γιατι περνει σημα (το ταχυμετρο) απο την μπροστινη ροδα.
Το στροφομετρο αν το "κοντυνεις" το γραναζωμα φυσικα και θα δειχνει περισσοτερες αλλα και πραγματικες στροφες
με την ιδια ταχυτητα...
Παρήγγειλα αλυσίδα με 16/45 γρανάζια και θα πρέπει να περιμένω 7-8 ημέρες για το 45άρι.
Δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. :confused:
Lioulios
12/10/2012, 14:55
Παρήγγειλα αλυσίδα με 16/45 γρανάζια και θα πρέπει να περιμένω 7-8 ημέρες για το 45άρι.
Δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. :confused:
....Και ;;;
MiltiadisK.D
05/06/2013, 15:24
Χτες παιξαμε κανα δυο γκαζιδια με το φιλο Lioulio εχοντας ανταλλαξει μοτασυκλετες.Φοραω μαμισιο γραναζωμα(17/42) και ο Γιαννος ενα δοντι μικροτερο μπροστα(16).Πολυ καλυτερη αισθηση και ανταποκριση στο γκαζι ειχε του Γιαννη:a015:,το βρηκα γαματο(ασε που με ψακωσα κανα δυο φορες:lol::vroum::a018:)οποτε παμε για αλλαγη γραναζακι μπροστα με 16 με την πρωτη ευκαιρια.Γιαννο thanks για τα σιδερακια:pipila:;)
Lioulios
05/06/2013, 17:56
Δεν κάνει τίποτα Μίλτε .
Όσο αναφορά το θέμα γρανάζωμα Adv επειδή το χαμε αφήσει λίγο ...να πω πως στο 950 για τα δικά μου πάντα γούστα το 16/42 δουλεύει καλύτρερςα από το μαμίσιο 17/42 .
Μέσα στην πόλη δουλεύει με σχεδόν 1 ταχύτητα πάνω και τελικές έχω δει 190(θα πήγαινε και παραπάνω) πολύ ελυκολα ...Σίγουρα με μεγαλύτερο αριθμό στροφών ,αλλά ...είπαμε εγώ προσωπικά δεν θέλω να πηγαίνω πάνω από 170 ...Δεν εχω καμια δουλειά σε αυτές τις ταχύτητες .
Ανοίξαμε 3ες με το Μίλτο και το δικό μου 950 που οδηγούσε αυτός , έφευγε αισθητά πολύ μπροστά . Το μόνο θεματάκι είναι πως σπάνε οι ταχύτητες γρηγορότερα ,αρα και γρηγορότερες αλλαγές .
...'Όταν λέμε πως τα ανοίξαμε ....Τα ανοίξαμε !!
...και όταν θα δοκιμάσω το 16/45 θα επανέλθω πάλι με λεπτομέρειες
Vagtav έβαλες τελικά 16/45 ; Εντυπώσεις ;
...και όταν θα δοκιμάσω το 16/45 θα επανέλθω πάλι με λεπτομέρειες
υπομονη, υπομονη....;)
MiltiadisK.D
05/06/2013, 20:22
Με χωρις να εχω εμπειρια απο το 16/45(μηπως μου φαινεται πολυ κοντο)πιστευω οτι το 16/42 ειναι ιδανικο για την χρηση που κανω(μεχρι να βαλει ο Lioulios 45 πισω να το ξανακαβαλησω και ισως αλλαξω αποψη παλι:evil:)Anyway το 17 θα γινει στα σιγουρα 16!:):beer::wave2:Γιαννη οι γρηγορες αλλαγες ειναι για μενα το συν,σκετη Κ@@@@βλ@@@@!!!
Lioulios
06/06/2013, 00:15
Διαβάζοντας τα αρχικά πόστ του Άγη και με την ήδη εμεπειρία μου μετο 16/42 ...Και εγώ πιστεύω πως είναι ιδανικότερο για εμάς Μίλτε .
Με το 16/45 πάντως που θα δοιμάσω , θέλω να έχω άποψη ,αλλά πιστεύω πως θα κοντίνει πολύ και θα είναι δύσκολο για την μηχανή να ακολουθήσει μια γρήγορη πορεία ας πούμε στην Εθνική ...
Όμως αν ξαναπάμε στα χώματα το χειμώνα , τότε θα είναι πιο διασκεδαστικό και δεν θα ζορίζεται και το μηχανάκι ...Ακόμα και βεντυλατέρ έχω την αίσθηση πως θα παίρνουν μπροστά πιο δύσκολα .
Όπως και να χει ξαναλέω πως διαβάζοντας τα πρώτα πόστ του νήματος ...Πιστεύω και εγώ πως αν έχεις ένα 45άρι πίσω και δύο μπροστινά (ένα 16 και ένα 17) μπορείς εύκολα αλλάζοντάς τα να κάνεις αυτό που θες ,ανάλογα την περίπτωση .
....Και ;;;
Και είναι σούπερ.
Για μετακινήσεις εντός πόλης (χώμα δεν το έχω βάλει ακόμα) και ταχύτητες έως 130-140 είναι σαφώς καλύτερο.
Τα ανοίγματα σε όλο το φάσμα είναι απίστευτα και συνέχεια ξεχνιέμαι και πάω να βάλω 7η :)
Μία έως δύο ταχύτητες επάνω για τα ίδια χλμ χωρίς σκορτσαρίσματα.
Για την κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι έχω δει μείωση μιας και τα "παιχνίδια" με τα ανοίγματα είναι πλέον πολύ συχνότερα από πριν.
Στη μετά παίδων εποχή, οι τελικές και τα κατεβάσματα της κηφισίας με 200άρες είναι πλέον παρελθόν, οπότε καταλαβαίνεις.
Το συνιστώ σε όποιον έχει εμπειρία και λίγο πιο επιθετικό στυλ οδήγησης μιας και το μαμά γρανάζωμα είναι ήδη καλό για την μηχανή.
Lioulios
25/09/2013, 00:49
Γειά χαράαααααα .
Από σήμερα το απόγευμα φοράω και εγώ το 16/45 .
Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα , αφού το συνεργείο είναι 100μέτρα από το σπίτι μου και τόσα μέτρα έκανα . Αύριο θα δω τί λέει .
Υπάρχει όμως ένα προβληματάκι .
Το πάληκάρι που μου το έβαλε ...
Μου είπε χαρακτηριστικά πως η αλυσίδα είναι τσίτα στους ρεγουλαδόρους - δεν έχω κανένα θέμα έτσι , αλλά πιο μεγάλο γρανάζι προστά ένα δόντι δεν θα το πάρει .
Κουβεντιάσαμε και αφού του είπα πως ξέρω ότι γίνεται και του εξήγησα πως θέλω να το βάλω να δω τί γίνεται και μετά να ξαναβάλω από 16 που έχω τώρα ..Το μαμίσιο 17άρι ...Μου είπε πως δεν γινεται ., μου λέει πως το μηχανάκι δεν είχε DID μαμά που φοράει τώρα και πως όταν την είχαν αλλάξει , παίζει να έβαλαν άλλο μέγεθος ή να αφαίρεσαν κομάτι ή δεν ξέρω και γω τί κάνανε , αλλά δόντι παραπάνω δεν παίζει μπρος .
Ο μόνος τρόπος για να ξαναμακρύνει είναι ή αλλάγή αλυσίδας με μεγαλύτεη για να χωρέσει το 17 μπρος ή ξανα πίσω 42άρι .
Εγώ θέλω όπως είχα γράψει και παραπάνω να έχω 45άρι πίσω και να αλλάζω τα μπροστινά όποτε γουστάρω .
Την ώρα που κάναμε τη δουλειά κοίταζα και είδα πως ίσως να μπορεί να γυρίσει ανάποδα το παρακάτω σίδερο που δεν ξέρω πως το λένε , αλλά φαίνεται πως από την άλλη μεριά που δεν έχει την εξοχή ...Μικράινει την απόσταση .
Ξέρει κανείς αν μπαίνει το π@π@ρι αυτό ανάποδα ??
Σχόλια για τη ζωγραφική είναι περιτά
Γίνεται ???
299988
Lioulios
25/09/2013, 01:11
Στην απο κάτω φωτό είναι το 990 που το φόραγε πριν το πάρω εγώ και φαίνεται καθαρά πιο έξω , αλλά τα μέταλλά αλλάζουν στο σχέδιο .
Κανείς να έχει άποψη από εμειρία ???
299989
Lioulios
25/09/2013, 01:30
Ά να γειά σου ... ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!
Μα το είδα που γύρναγε και λέω ...Δεν μπορεί θα μπαίνει και ανάποδα χωρίς πρόβλημα ...Ίσως είναι και για περιπτώσεις σαν την δικιά μου που έχει να κάνει με τα γρανάζια ...Αλλιώς τί δουλειά έχει εκεί η αξοχή ???
Τώρα εκεί που κόλησα είναι που βλέπω το 990 με διαφορετικό σχέδιο από το δικό μου 950 , το οποίο δικό μου είναι ίδι με τη φωτό που έβαλες που πρέπει να είναι από SD
http://www.ktmtwins.com/techtips.html
Lioulios
25/09/2013, 01:41
...¨This will allow you to go one or maybe two teeth bigger on your rear sprocket, depending on the condition of your chain " ...
Εγώ που ψάχνω χώρο για 1+ μπροστά γίνεται και με το παραπάνω λοιπόν .
Ευχαριστώ ρε μαν για την γρήγορη απόκριση (ώρα που είναι ) .. Τελικά τα πράγματα είναι απλά . Πιο απλά από ότι τα φανταζόμαστε συνήθως .
:beer:
:wave2:
Τπτ φίλος,περιμένουμε να μας πεις εντυπώσεις απο το εργαλείο...
TOMASKTM
25/09/2013, 08:27
αν ενδιαφέρεται κανένας παίζει ενα μπροστινό jt 17 για adv, δεν εχει φορεθεί ποτέ,τιμή προνομιακή.
Lioulios
25/09/2013, 09:04
Το ανταλλαζεις με πισω ας πουμε ?...τωρα εχω 2 42αρια .
Το γραναζι που λες εχει και σινεμπλοκ ?
el patron
25/09/2013, 10:05
299990
Αυτό εννοείς?
Το εκανα καί εγώ κάποτε όταν του είχα βάλει 48 πίσω.
TOMASKTM
25/09/2013, 12:50
Το ανταλλαζεις με πισω ας πουμε ?...τωρα εχω 2 42αρια .
Το γραναζι που λες εχει και σινεμπλοκ ?
Τι εννοείς σινεμπλόκ;;;; http://www.motomixas.gr/index.php?id=2&productid=10302&catid=875&subcatid=&lang=gr αυτο ειναι το γρανάζι. ανταλαγή δεν με βολεύει γιατί δεν χρειάζομαι το πίσω. 20€ με κουριερ δικά μου.
Lioulios
25/09/2013, 16:41
Φίλε Θωμά , δυστυχώς δεν μπορώ να το πάρω αν και δελεαστική η προσφορά σου , αφού έχω ήδη 3 πίσω και 2 μπροστά και ψάχνω να ξεφορτοθώ παρά να παίρνω και άλλα .
Πιστεύω όμως πως κάποιος θα το πάρει από εδώ .
Το μαμά μπροστά γρανάζι έχει σινεμπλόκ και είναι αυτό το υλικό κάτι σαν λάστιχο που φαίναεται στην φωτό
300020
Τπτ φίλος,περιμένουμε να μας πεις εντυπώσεις απο το εργαλείο...
Το 16/45 ... Ξυράφι !!
Από αυτά που άκουγα , περίμενα πάντως το μηχανάκι πολύ κοντίτερο και πως θα κράταγα το γρανάζωμα αυτό για λίγο ... Σε εμένα πάντως που έκανα τη δουλειά με το κόντεμα σταδιακά φαίνεται σούπερ και σκέφτωμαι να το κρατήσω συνέχεια πάνω .
Μέσα στην πόλη με 1η πάει χωρίς γκάζι ...δούλευα 4η - 5η και δεν καταλάβαινε Χριστό .
Όταν βγήκα έξω , τα ανοίγματα που έκανα ήταν σαφώς καλύτερα , αλλά όχι τρελές διαφορές από το 16/42. Με 140 χλμ/ω είχα 6.οοο στροφές και στις 6.5οο ελεγε 160 χλ/ω .
Στα 160 καταλάβαινα πως ήθελα 7η σχέση , αλλά αλλού χάνεις - αλλού παίρνεις .
Για μένα και αυτά που θέλω να κάνω ...Αυτά που παίρνω σε σχέση με αυτά που χάνω είναι ποερισσότερα , απότε και θα κρατήσω το σετάρισμα αυτό και αν δω πως θέλω το κάτι παραπάνω σε τελική για κάποιο λόγο αργότερα ... Θα κουμπώσω το 17 μπροστα .
Μέχρι τότε :vroum::vroum::vroum::vroum:
:wave2:
MiltiadisK.D
25/09/2013, 17:02
Φίλε Θωμά , δυστυχώς δεν μπορώ να το πάρω αν και δελεαστική η προσφορά σου , αφού έχω ήδη 3 πίσω και 2 μπροστά και ψάχνω να ξεφορτοθώ παρά να παίρνω και άλλα .
Πιστεύω όμως πως κάποιος θα το πάρει από εδώ .
Το μαμά μπροστά γρανάζι έχει σινεμπλόκ και είναι αυτό το υλικό κάτι σαν λάστιχο που φαίναεται στην φωτό
300020
Το 16/45 ... Ξυράφι !!
Από αυτά που άκουγα , περίμενα πάντως το μηχανάκι πολύ κοντίτερο και πως θα κράταγα το γρανάζωμα αυτό για λίγο ... Σε εμένα πάντως που έκανα τη δουλειά με το κόντεμα σταδιακά φαίνεται σούπερ και σκέφτωμαι να το κρατήσω συνέχεια πάνω .
Μέσα στην πόλη με 1η πάει χωρίς γκάζι ...δούλευα 4η - 5η και δεν καταλάβαινε Χριστό .
Όταν βγήκα έξω , τα ανοίγματα που έκανα ήταν σαφώς καλύτερα , αλλά όχι τρελές διαφορές από το 16/42. Με 140 χλμ/ω είχα 6.οοο στροφές και στις 6.5οο ελεγε 160 χλ/ω .
Στα 160 καταλάβαινα πως ήθελα 7η σχέση , αλλά αλλού χάνεις - αλλού παίρνεις .
Για μένα και αυτά που θέλω να κάνω ...Αυτά που παίρνω σε σχέση με αυτά που χάνω είναι ποερισσότερα , απότε και θα κρατήσω το σετάρισμα αυτό και αν δω πως θέλω το κάτι παραπάνω σε τελική για κάποιο λόγο αργότερα ... Θα κουμπώσω το 17 μπροστα .
Μέχρι τότε :vroum::vroum::vroum
:wave2:
Μπραβο ρε ΜΑΝ,μας κ@@@@βλωσ3ς παλι μεσημεριατικα,παρε και κανα τηλ.να το βολταρουμε και εμεις να ξεθυμανουμε λιγο:rockon::a44::beer:αντε ρε καλες βολτες!!!!!!!
Lioulios
25/09/2013, 17:04
Με το που ξεκίνησα σήμερα , πήγα και γέμισα βενζύνη . Τώρα η μηχανή έχει κάνει 40 χλμ ....Όταν θα ανάψει το λαμπάκι θα σας πω και πόσα χλμ έκανε για να δούμε και την κατανάλωση .
Lioulios
25/09/2013, 17:33
Μίλτο, έλα αύριο ή όποτε θες να το πάρεις . Εσύ πάρε τηλ .
:wave2:
MiltiadisK.D
25/09/2013, 19:13
Μίλτο, έλα αύριο ή όποτε θες να το πάρεις . Εσύ πάρε τηλ .
:wave2:
:p:pipila:;)Αυριο θα πιουμε καφεδακι!
Εγω στην αρχή του καλοκαιριού έβαλα το 16αρι μπροστά...εχω 990 adventure...μου φάνηκε ότι κοντινε αρκετά..πριν το γρανάζι όμως είχα βάλει λαστυχο 140 / 80 φουλ τακουνατο και είχε κόψει ήδη απο τελικες και με το γρανάζι ήρθε και εδεσε..200 τα φτάνω δεν τα φτάνω ...όχι ότι τα πάω με το λαστυχο αλλά λέμε τώρα!μετρησεις για να δώσει τι παίζει...απο κατανάλωση τώρα αν και πάλι δεν είμαι καλό παράδειγμα με το set up που έχει,το καλοκαίρι δικαβαλος,τριβαλιτσος,με τακουνια και ταχύτητες 125-140 είχα κανεί 240 χιλιομετρα και λόγο του ότι το λαμπάκι είχε ανάψει απο τα 200 επειδή ήμουν σε κατηφόρα σταμάτησα για βενζίνη και έβαλα 15 λίτρα ...οποτε δεν τα πήγε και άσχημα...
Lioulios
08/10/2013, 01:51
Να το πω διαφορετικα, για το σουπερ εντουρο που εχει ακραια σχετικα γεωμετρια για μηχανη χωματος, την ιδια σχεση μεταδοσης εχεις με 17/45 και με 16/42 αλλα οδηγεις αλλη μηχανη με το ενα και αλλη με το αλλο γραναζωμα.
Εξηγήσου .
Τώρα έχω στο ADV 16/45 . Κάποια στιγμή θα του βάλω το 17άρι μπροστά . Δεν θα είναι το ίδιο το 17/45 με το 16/42 που είχα παλιότερα ?
Τί διαφορές θα παρουσιαστούν ?
Εξηγήσου .
Τώρα έχω στο ADV 16/45 . Κάποια στιγμή θα του βάλω το 17άρι μπροστά . Δεν θα είναι το ίδιο το 17/45 με το 16/42 που είχα παλιότερα ?
Τί διαφορές θα παρουσιαστούν ?
16/42=17/45, με το δευτερο ομως θα εχεις μικροτερο μεταξονιο κατα 16.45 μμ (πολυ!)= πιο παιχνιδιαρικη συμπεριφορα, πιο γρηγορο στριψιμο και λιγοτερη σταθεροτητα, πιο ευκολα σουζιδια, ο ποπος θα ψαλιδιζει περισσοτερο στο γκαζι κλπ. Στο χωμα θα εχεις μεγαλυτερη μεταφορα βαρους στον πισω τροχο=καλλιτερη προσφυση και θα αισθανεσαι πιο ελαφρυ το μπροστινο.
indianos950
12/10/2013, 23:12
Κατατοπιστικοτατος ο doc για μένα το 16-42 με κάλυψε παντού. Και γνήσιο 16 έχει 30€ στην αντιπροσωπεία
Lioulios
10/11/2013, 21:40
To 16/45 ... Άναψε λαμπάκι στα 190 χλμ μόνο πόλη και με τα σχετικά καγκουριλίκια , χωρίς ίχνος συμβιβασμού ως προς την φιλική προς την κατανάλωση οδήγηση .
erotisakias
15/12/2014, 08:41
να ρωτήσω όποιον το έχει κάνει, στο 17/45 η αλυσίδα με 118 κρίκους φτάνει?
erotisakias
15/12/2014, 22:34
950 adventure 05'
παιδιά αν υπάρχει εμπειρία ευπρόσδεκτη..
λέω να πάρω γρανάζι μπροστά 16 & 17 jt, (τι είναι το σινεμπλόκ;)?) γρανάζι πίσω 45 supersprox (αξίζει?). Εδώ έχω κολλήσει..στην αλυσίδα
όλες x-ring
DID ZVMX-GG (GOLD) 155€ (λένε πως είναι υπερβολή)
DID VXGB (GOLD-BLACK) 106€
AFAM 525 XHR GOLD RACING HEAVY DUTY 118€
και τα ίδια μοντέλα σε μαύρο γιατί είναι φτηνότερα; άλλα μέταλλα ή ακριβότερη επεξεργασία για καλύτερη εμφάνιση και μείωση σκουριών?
Lioulios
15/12/2014, 23:01
Αυτό είναι χωρίς σινεμπλόκ
328711
και αυτό που έχω βάλει στο μην πιο πάνω έχει . Είναι αυτό το λαστιχάκι που το κάνει να πατάει γενικά καλύτερα και να μην έχει καθόλου τζόγους .
Το καλύτερο γρανάζι πίσω είναι το στέλθ κάπου στα 95 ευρώ . Εχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής . Και τα μαμα όμως είναι οκ
Ή καλύτερη αλυσίδα είναι η regina αλλά φεύγει πολύ ... στο 150άρι
... Αλλά υπάρχουν σετάκια φούλ που είναι οκ
μακινα πάρτσ , EMC κτλ .
Φτηνά φτηνά και ωραία , με ένα 180άρι είσαι κύριος
Να και καλύτερα
Ο κόκκινος κύκλος δεν είναι μέταλο
328712
16/42=17/45....
μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό;
17/45 = 0.3777 και
16/42 = 0.3809
είναι μικρή η διαφορά αλλά μήπως δεν υπολογίζεται έτσι και είναι ακριβώς ίδια;
Έχω ακούσει ότι 1 δόντι μπροστά είναι (σαν ??) 3 πίσω.
Lioulios
18/06/2015, 16:35
1 μπρος - 3 πίσω
Για τα δικά μου γούστα και επειδη τα δοκίμασα όλα ...Ο καλύτερος συνδυασμός ήταν το 16/42 . Απλά όπως έχει γραφτεί στις πρώτες σελίδες , το 17/45 ειναι καλύτερο γιατί σου δίνει την δυνατότητα πολύ εύκολα να το κάνεις 16/45 ....αν εχεις ενα 45αρι πισω και δυο διαφορετικα μπροστα (16 και 17 ) και να τα αλλάζεις αναλογα τη περιπτωση
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.