PDA

View Full Version : Αγορά μεταχειρισμένης μηχανής-παπί!



vergogc
27/06/2012, 19:06
Χαιρετώ την παρέα! :wave2:
Βρήκα το φορουμ, απο διάφορες αναζητήσεις που έκανα στο διαδίκτυο ψάχνοντας για παπί!
Είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος με τις μηχανές, και οτι ξέρω το έμαθα στην μια εβδομάδα αναζήτησης στο διαδίκτυο.
Επειδή πλέον τα λεφτά για βενζίνη στο αμάξι δεν φτάνουν ούτε να το πας στην γωνία, αποφάσισα να κάνω την δουλειά μου με παπί!
Προσανατολίζομαι σε μεταχειρισμένο 3-4-5 χρόνων λόγω χρημάτων, και τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω είναι κάπου στα 600-800ευρώ!
Αυτά που εχω στο μυαλό μου είναι το Modenas Kriss ή Kristar, Honda Innova, Yamaha Crypton.
Η χρήση που θα του κάνω θα είναι από νορμάλ, δηλαδή 10-15 χιλιόμετρα την ημέρα έως και χρήση περιστασιακή σαν ντελιβερι!
Τι μου προτείνεται εσείς σαν πιο έμπειροι?:D

* Έχω και άλλη μια απορία, σε διάφορες αγγελίες που είδα για το crypton, έλεγε απομίμηση crypton! Tι εννοούν?

chr1s_86
27/06/2012, 19:20
Από αυτά που λες εγώ θα πρότεινα το Crypton...

Αν λέει απομίμηση μακριά! Θα είναι κινέζικη αντιγραφή και πολύ χαμηλής ποιότητας

vergogc
27/06/2012, 19:27
Από αυτά που λες εγώ θα πρότεινα το Crypton...

Αν λέει απομίμηση μακριά! Θα είναι κινέζικη αντιγραφή και πολύ χαμηλής ποιότητας
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, γιατί μου προτείνεις το crypton σε σχέση με τα αλλά? Πιστεύεις σε αυτά τα λεφτά μπορώ να βρω κάτι καλό μεταχειρισμένο?Πως γίνεται να κυκλοφορεί απομίμηση έτσι ελεύθερα?Το λέω γιατί σχεδόν οι μισές έλεγαν απομίμηση, και μου κάνει εντύπωση! Σαν να λέμε απομίμηση του toyota corolla???:confused:

chr1s_86
27/06/2012, 20:08
Το "απομίμηση crypton" λογικά το λέει αυτός που το πουλάει για να ακούγεται καλύτερα στον πελάτη. Τα μηχανάκια δεν γράφουν πάνω Υamaha ή Crypton αλλά είναι κάτι κινέζικες εταιρίες που αντιγράφουν τα Ιαπωνικά παπιά.