PDA

View Full Version : Επιλογή μηχανής



kivotos
28/06/2012, 14:38
Καλησπέρα! Είμαι καινούργιος στο forum κ αρχάριος με τις μηχανές. Θα ήθελα την βοήθειά σας σχετικά με το ποιά μηχανή να επιλέξω. Κατ'αρχήν είμαι 30 χρονών 1,90 και 95 κιλά. Ενδιαφέρομαι για πραγματική on/off μηχανή γιατί θέλω να πηγαίνω και εκτός δρόμου αλλά την θέλω και για εθνική. Μου αρέσουν οι ογκώδεις μηχανές κ γι'αυτό αυτή που μου αρέσει περισσότερο είναι η bmw gs 1150r, (βρίσκω και στα χρήματα που διαθέτω περ. 4000).Ζω σε χωριό κ έτσι δεν έχω πρόβλημα περί ευελιξίας. Αυτό που με απασχολεί είναι το οτι είμαι αρχάριος. Θα μπορώ να την κουμαντάρω?
Ευχαριστώ!

taisteal
28/06/2012, 14:41
καλωσηρθες.παρε μια αφρικανα και μαθε επανω της,και να σου μεινουν και γκαφρα για τα στανταρ πεσιματα :wave2:

MikeG
28/06/2012, 15:11
Αν είσαι άπειρος όπως λες το 1150 GS δεν είναι για σένα. Άσε που αφού θέλεις να πηγαίνεις και εκτός δρόμου, αυτό το μηχανάκι δε κάνει & άσε τι λένε διάφοροι.
Βρες ένα μεταχειρισμένο BMW F650GS Dakar ή ένα Honda Transalp 650 ή ένα Africa όπως λέει ο tommy.

kivotos
28/06/2012, 15:27
Η F650gs μου φαίνεται λίγο "μικρή" σε μέγεθος, με λίγα λόγια δεν μου γεμίζει το μάτι, (όπως είπα όμως είμαι άσχετος και μόνο με το μάτι κρίνω προς το παρών). η africa νομίζω ότι είναι πολύ παλιά, άσε που η τιμές είναι περίπου 3000 μοντ.98'. Έχω οδηγήσει tdm, varadero, vstrom και γι'αυτό έχω κολλήσει λίγο με τον όγκο, αλλά δε νομίζω οτι κάνουν έστω και λίγο για εκτός δρόμου.

taisteal
28/06/2012, 15:30
δες το ντακαρ..ειναι μια χαρα..τουλαχιστον για μενα,με 1 87 υψος και 110 κιλα.

MikeG
28/06/2012, 15:33
Ο όγκος δε θα σε βοηθήσει σε τίποτα, πέρα από τη μούρη.

kivotos
28/06/2012, 15:46
Όταν λες dakar εννοείς το bmw 650? Αυτά που βρίσκω έχουν πολλά χιλιόμετρα. Είναι πολλά 40-60000 χιλ. για αυτη την μηχανή? Κανένα site για μεταχειρισμένες μηχανές εκτός απο το car.gr?

taisteal
28/06/2012, 15:53