View Full Version : z750 1984
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
Αγαπητέ Μάνο,
Πρώτα να σου δώσω και 'γώ τα συγχαρητήριά μου για τη δουλειά σου.
Προσπαθώντας να βοηθήσω, θα πρότεινα κάποιους επί πλέον ελέγχους που ίσως βοηθήσουν να εντοπίσεις το πρόβλημα:
1. Μέτρηση συμπίεσης. Πιθανή απόκλιση μπορεί να οφείλεται ακόμα και στα διάκενα των βαλβίδων (μη πάει το μυαλό σου στο κακό και ξαναλύσεις κεφαλή), ή στο ότι δεν έχουν πατήσει ακόμα οι βαλβίδες ή/και τα ελατήρια των βαλβίδων. Διαφοροποίηση ανάμεσα στους κυλίνδρους της τάξης των 15-20 PSI μπορεί να είναι υπεύθυνη για «αρρυθμίες».
2. Γράφεις ότι οι λαστιχένιες εισαγωγές είναι σε καλή κατάσταση. Όμως για να αποκλείσεις πιθανό σκάσιμο, ενώ λειτουργεί ο κινητήρας ψέκασε πάνω τους WD40 σε κάθε μία ξεχωριστά. Αν υπάρχει μεταβολή στη λειτουργία του μοτέρ τότε υπάρχει σκάσιμο και περνάει αέρας.
3. Έλεγξε μπροστά σε δυνατό φως τις μεμβράνες των καρμπυρατέρ για μικρά σκασίματα-τρύπες.
4. Το ύψος της στάθμης της βενζίνης στα καρμπυρατέρ είναι πολύ σημαντικό για τη ρύθμιση του μείγματος σε όλο το φάσμα των στροφών. Διπλοτσέκαρέτο.
Sorry αν έχεις κάνει κάποιους από του παραπάνω ελέγχους και δεν το πρόσεξα.
Ελπίζω να βοηθάω
sapila racing
30/10/2012, 10:28
μάλλον εδώ είναι η απάντηση:
The sparkplug caps should read 5K OHMS(5000), any higher, or a reading of infinity means new caps should be ordered. When re-installing the old or new sparkplug caps, cut about ¼” off the sparkplug wires for a new un-corroded connection.
Never run supression sparkplug wires with sparkplug caps containing the 5000 ohm resistor, as now there will be two (2) resistances in the ignition coil’s secondary circuit, causing weak and intermittent spark.
Aλλαξες μπουζόπιπα τελικά?
Ελπίζω να ειναι αυτό και να ξεμπλέξεις.
Αγαπητέ Μάνο,
Πρώτα να σου δώσω και 'γώ τα συγχαρητήριά μου για τη δουλειά σου.
Προσπαθώντας να βοηθήσω, θα πρότεινα κάποιους επί πλέον ελέγχους που ίσως βοηθήσουν να εντοπίσεις το πρόβλημα:
1. Μέτρηση συμπίεσης. Πιθανή απόκλιση μπορεί να οφείλεται ακόμα και στα διάκενα των βαλβίδων (μη πάει το μυαλό σου στο κακό και ξαναλύσεις κεφαλή), ή στο ότι δεν έχουν πατήσει ακόμα οι βαλβίδες ή/και τα ελατήρια των βαλβίδων. Διαφοροποίηση ανάμεσα στους κυλίνδρους της τάξης των 15-20 PSI μπορεί να είναι υπεύθυνη για «αρρυθμίες».
2. Γράφεις ότι οι λαστιχένιες εισαγωγές είναι σε καλή κατάσταση. Όμως για να αποκλείσεις πιθανό σκάσιμο, ενώ λειτουργεί ο κινητήρας ψέκασε πάνω τους WD40 σε κάθε μία ξεχωριστά. Αν υπάρχει μεταβολή στη λειτουργία του μοτέρ τότε υπάρχει σκάσιμο και περνάει αέρας.
3. Έλεγξε μπροστά σε δυνατό φως τις μεμβράνες των καρμπυρατέρ για μικρά σκασίματα-τρύπες.
4. Το ύψος της στάθμης της βενζίνης στα καρμπυρατέρ είναι πολύ σημαντικό για τη ρύθμιση του μείγματος σε όλο το φάσμα των στροφών. Διπλοτσέκαρέτο.
Sorry αν έχεις κάνει κάποιους από του παραπάνω ελέγχους και δεν το πρόσεξα.
Ελπίζω να βοηθάω
θα κοιτάξω τίς επόμενες μέρες να πάρω συμπίεση απο τους κυλίνδρους,το θεωρώ απαραίτητο πριν προχωρήσω σε αναζήτηση άλλης αιτίας
ευχαριστώ για τις επισημάνσεις:a013:
Aλλαξες μπουζόπιπα τελικά?
Ελπίζω να ειναι αυτό και να ξεμπλέξεις.
Πήρα μια καινούργια 5k την μέτρησα και ήταν 5,35k άρα η απόκλιση που είχα στην παλιά ήταν φυσιολογική.
Αγόρασα επίσης μπουζοκαλώδιο χαλκού με το μέτρο και αντικατέστησα όλα τα παλιά προληπτικά
soter3gm
30/10/2012, 15:41
Tip: αγοράζεις από gsxr παλιό NGK πίπες που έχουν καρβουνάκι στη πάνω μεριά αυτό κάνει μεγάλη διαφορά
πρώτα τα συγχαρητήρια μου για την πολύ ωραία δουλειά σου:a18: και κατά δεύτερο μπορείς να αναφερθείς σε πηγές που βρήκες υλικά για το KAWASAKI ,μπας και ξεστραβωθώ και εγώ :a4: (αν υπάρχει κάποιο κόλλημα έστω μέσω P.M)
πρώτα τα συγχαρητήρια μου για την πολύ ωραία δουλειά σου:a18: και κατά δεύτερο μπορείς να αναφερθείς σε πηγές που βρήκες υλικά για το KAWASAKI ,μπας και ξεστραβωθώ και εγώ :a4: (αν υπάρχει κάποιο κόλλημα έστω μέσω P.M)
κυρίως απο όπου βρω καλύτερες τιμές,καμια φορά και απο τοπικά καταστήματα,πχ. η μπουζόπιπα NGK μου στοίχησε 6 ευρω και 1.20 cm μπουζοκαλωδιο 3.5 ευρώ.
η κύρια πήγη ειναι το ebay μια και τα βρίσκω όλα εκει αλλα και κάποια σαιτ απο αγγλία,οτι χρειάζεσαι στείλε μου π.μ.:wave2:
Μέχρι να έρθει το συμπιεσόμετρο που παρήγγειλα τα καρμπυρατέρ λύθηκαν για να περαστεί το σετ που επίσης περιμένω και να αλλαχτούν:
pilot-Screw Air
Main Jet
Jet-pilot
Valve-float
Είχα μια ατυχία καθώς προσπαθούσα να αφαιρέσω τα παλιά Jet-pilot,2 απο αυτα είχαν σπασμένη κεφαλή το ένα το αφαίρεσα σχετικά εύκολα,το άλλο δεν έβγαινε με τίποτα,δοκίμασα τους εξολκείς βιδών αλλά έσπασε η μύτη μέσα,όλα αυτά σε μία οπή 5 χιλιοστών...
273446
Το σενάριο αλλαγής του ενός σώματος απο τα 4 καρμπυρατέρ έκανε έντονη την εμφάνιση και αυτό γιατί ενώ το Jet-pilot είναι από μαλακό μέταλλο (μπρουτζος) και λογικα με ένα τρυπάνι θα το "έτρωγα" στην εσωτερική διάμετρο για να το βγάλω σπάζοντας το σε κομμάτια στη μέση είχε σφηνωθέι η μύτη του σπασμένου εξολκέα που ειναι απο εξαιρετικά σκληρό μέταλλο και το τρυπάνι δεν έκανε τίποτα.. μιλάμε για διάμετρο 3-3.5 χιλιοστά,τό άφησα για την επόμενη μέρα για να ξελαμπικάρω,δέν μπορούσα να δεχτώ ότι θα βγει άχρηστο και θα αναγκαστώ να αγοράσω αλλο αμφιβόλου κατάστασής τη στιγμή που το δικό μου ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.
Τήν επομένη επιστρατεύτηκε το dremel με ένα φρεζάκι απο καδριβίδιο του βολφαμιου και σάν άλλος οδοντίατρος (σόρυ που δέν έχω φώτο απο αυτό το στάδιο άλλα το μυαλό μου ήταν να το σώσω εκείνη την ώρα )
εντέλει το φρεζάκι "έφαγε" την σπασμένη μύτη του εξολκέα αλλά και το μισό σπείρωμα οπότε με ένα σφυράκι και ατσαλόκαρφο το έβγαλά σε κομμάτια.
Έκανα δοκιμή ένα απο τα 2 Jet-pilot που ήταν σε καλή κατάσταση για να δώ άν το κρατάει το σπείρωμα και ήταν οκ,με το παχύμετρο επίσης συνέκρινα την απόσταση απο το χείλος της οπής και με οδηγό τα άλλα 3 σώματα ήμουν στις ίδιες αποστάσεις:)
273447
Στην φώτο φαίνονται τα κομμάτια που λύθηκαν και σε κύκλο αυτά που θα αλλαχτούν ,διακρίνονται και τα 3 Jet-pilot που απομείναν για να καταλάβετε τις διαστάσεις τους...
273449
Για αυτό τον :a29:μιλάμε
273451
kostakis125
04/11/2012, 20:00
Aκριβως οτι περιεγραψες το εχω ζησει και εγω με τον πατερα μου οταν προσπαθησαμε να καθαρησουμε καρμπυρατερ..στο τελος και εμεις με dremel τα καταφεραμε. Θελουν πολυ προσοχη και υπομονη αυτες οι δουλειες.
Καλη συνεχεια!
soter3gm
04/11/2012, 20:23
Από μαστοράκος μιλάμε εξελίχθηκες σε νευροχειρούργος μπράβο φίλε μας γεια στα χέρια σου :beer:
divemaster77
05/11/2012, 01:35
Για αυτό τον :a29:μιλάμε
273451
ρε τσιγκούνη βάλε ένα 5ευρο δίπλα το 1 τι να κάνει... έλα να σε κάνω να γελάσεις λίγο
XristosKa
05/11/2012, 13:27
ρε τσιγκούνη βάλε ένα 5ευρο δίπλα το 1 τι να κάνει... έλα να σε κάνω να γελάσεις λίγο
Βαλε ενα 5ευρο να δεις πως το εξαφανηζει ο στράτος απο την οθονη!!!
Βαλε ενα 5ευρο να δεις πως το εξαφανηζει ο στράτος απο την οθονη!!!
:a10::pipila: :a13:
Μετατροπή τεντωτήρα καδένας σε μηχανικό
Μια και ο τεντωτήρας είχε ένα σπάσιμο που δημιουργούσε αμφιβολίες για την σωστή λειτουργία του...
273503
θα αφαιρεθεί το κομμάτι που έχει την διαγράμμιση
273504
και έγινε έτσι:
273505
επόμενο βήμα άνοιγμα σπειρώματος
273506
πρώτα τρυπάνι ανάλογο του κολαούζου που θα χρησιμοποιήσουμε
273507
κολαούζο
273508
helicoil για να γίνει αθάνατο το σπείρωμα
273509
τελειωμένος
273510
πίσω στη θέση του
273511
srxakias junior
05/11/2012, 16:59
Μάνο μας εχεις αρρωστησει!
μια χαρα μη μασας!
:beer::beer:
:a014:
soter3gm
05/11/2012, 17:34
helicoil για να γίνει αθάνατο το σπείρωμα
273509
τελειωμένος
273510
πίσω στη θέση του
273511
Γάτε :) γουστάρω ψύρικη δουλειά σου :D
helicoil για να γίνει αθάνατο το σπείρωμα
273509
τελειωμένος
273510
πίσω στη θέση του
273511
Ωραιος !!!:beer::a014:
τρομερη μαγκια ο μανουαλ τεντωτηρας.Το τελειωμα της βιδας που ακουμπαει στη γλιστρα το γλυκανες λιγο?
τρομερη μαγκια ο μανουαλ τεντωτηρας.Το τελειωμα της βιδας που ακουμπαει στη γλιστρα το γλυκανες λιγο?
Με ψιλή λίμα ίσα να "γλυκάνει" το τελείωμα του σπειρώματος,εναλλακτικά μπορεί να μπει ανάποδα μια με εξάγωνη κεφαλή να ακουμπάει στη γλίστρα που έχει ποιο φαρδύ πέλμα άπλα δεν θα δίνει εύκολο χέρι στην έξω μεριά,αλλά και πάλι υπάρχει λύση...
νευροχειρουργος?
γιακουμπ εχει γινει το αλανι και παραδιδει μαθηματα:beer:
Τo gourouni
05/11/2012, 22:03
Γιατρέ, εκτός απο τη μεθοδικότητα και τη μηχανή σου ζηλεύω και τη φωτογραφική σου......:beer::wave2:
Μέτρηση συμπίεσης σε κρύο κινητήρα και χωρις να είναι τα καρμπυρατέρ επάνω.
ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ αλλά το σέτ επισκευής καρμπυρατέρ είναι σε αναμονή και αλλά ήθελα να δω τίς αποκλίσεις ανάμεσα στους κυλίνδρους.
έτσι και με βάση το manual της kawasaki:usable range: 125~191psi (ΣΕ ΖΕΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ)
less than 14psi difference between any two cylinders
η αλλιώς με τον γενικό κανόνα λιγότερο απο 10% απόκλιση
ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους.
Μπαταρία καλά φορτισμένη και..
κύλινδρος:1=50psi
κύλινδρος:2=35-40psi
κύλινδρος:3=50psi
κύλινδρος:4=80psi
μέτρηση βάζοντας 5ml (περίπου ένα κουταλάκι του γλυκού)λάδι στόν κάθε κύλινδρο:
κύλινδρος:1=150psi
κύλινδρος:2=110psi
κύλινδρος:3=130psi
κύλινδρος:4=160psi
μέτρηση βάζοντας επιπλέον λάδι μόνο στον κύλινδρο:
κύλινδρος:2=205 psi!
μέτρηση χώρις επιπλέον λάδι στον:
κύλινδρο:1=125psi διαφορα 25 psi ανάμεσα στίς 2 μετρησεις(το λάδι υποχώρησε)
soter3gm
12/11/2012, 16:39
μάλλον πρέπει να κοιτάξεις βαλβίδες μαστοράκο μου, η καλύτερα να πας το καπάκι να στο μετρήσουν και να το φτιάξουν στη φρέζα,;):mad:
Σωτήρη όπως είδες οι μετρήσεις με τήν προσθήκη λάδιου είναι μέρα με τη νύχτα,σε αυτή τήν περίπτωση και με βάση αυτά που ξέρω:
Εάν οι τιμές επανέλθουν σημαντικά, είναι δείγμα ότι τα ελατήρια των πιστονιών ή τα τοιχώματα του κυλίνδρου έχουν φθορές (στην ουσία το επιπλέον λιπαντικό επιδρά ως σφαγιστικό των ανοχών και αυξάνει τη συμπίεση)
Εάν οι τιμές είχαν παραμείνει σχεδόν οι ίδιες, τότε η υποψία θα πηγαίνε στις βαλβίδες αλλά δέν συνέβη αυτό.
Βέβαια αυτό δέν σημαίνει οτι οι βαλβίδες είναι σε καλή κατάσταση.
soter3gm
12/11/2012, 18:58
Σωτήρη όπως είδες οι μετρήσεις με τήν προσθήκη λάδιου είναι μέρα με τη νύχτα,σε αυτή τήν περίπτωση και με βάση αυτά που ξέρω:
Εάν οι τιμές επανέλθουν σημαντικά, είναι δείγμα ότι τα ελατήρια των πιστονιών ή τα τοιχώματα του κυλίνδρου έχουν φθορές (στην ουσία το επιπλέον λιπαντικό επιδρά ως σφαγιστικό των ανοχών και αυξάνει τη συμπίεση)
Εάν οι τιμές είχαν παραμείνει σχεδόν οι ίδιες, τότε η υποψία θα πηγαίνε στις βαλβίδες αλλά δέν συνέβη αυτό.
Βέβαια αυτό δέν σημαίνει οτι οι βαλβίδες είναι σε καλή κατάσταση.
Πολύ πιθανόν να είναι έτσι αλλά πριν κλείσεις δεν μέτρησες ανοχές ? ...το ρωτάω αυτό γιατί δεν διάβασα πουθενά κάτι τέτοιο ..κάποιο "παιδί" εδώ μέσα λέει πως έχει service manual καλό είναι αν δεν έχεις να στο προμηθεύσει αν μπορεί για να δεις της τιμές
Πολύ πιθανόν να είναι έτσι αλλά πριν κλείσεις δεν μέτρησες ανοχές ? ...το ρωτάω αυτό γιατί δεν διάβασα πουθενά κάτι τέτοιο ..κάποιο "παιδί" εδώ μέσα λέει πως έχει service manual καλό είναι αν δεν έχεις να στο προμηθεύσει αν μπορεί για να δεις της τιμές
Δεν είχα λύσει κυλινδροπίστονα-κεφαλάρι,είπα να μην ανοίγω δουλειές χωρίς λόγο, service manual υπάρχει.
Τελικά δεν απέφυγα λύσιμο σε κυλινδροπίστονα-κεφαλάρι,είναι μια δουλειά που δέν ξέρω που μπορεί να φτάσει:a55:
Το σίγουρο είναι ότι θα την απολαύσω εδώ παρέα μαζί σας μαζεύοντας επιπλέον γνώση:)
Ο χειμώνας θα είναι μακρύς και ο μόνος περιορισμός θα είναι τα οικονομικά μιά και η γριούλα μου φυλάει συνέχεια εκπλήξεις:ninja:
Πάμε λοιπόν:
274260
274261
274262
274269
274270
274271
απο αύριο ξεκινάνε μετρήσεις σε πιστόνια κυλίνδρους κεφαλάρι,πάντως με μιά πρόχειρη μέτρηση στο ένα πιστόνι το πάνω ελατήριο είχε γίνει σχεδόν κωνικό απο την φθορά και στην διάμετρο του πιστονιού επίσης με βάση το manual της kawasaki χρειάζεται αντικατάσταση.
νεώτερα σύντομα:wave2:
υ.γ.
λύνοντας το κεφαλάρι ανακάλυψα ότι η μία απο τίς 2 εσωτερικές βίδες που κρατούσαν το μπλόκ είχε αντικατασταθεί με άλλεν και ξέσφιξε με το χέρι:plaf: σημάδι ότι είχε λυθεί στο παρελθόν,απορώ μέχρι που είχαν φτάσει:whiteflag:
macgyver2180
14/11/2012, 18:05
φιλε μου σε παρακολουθω και μαθαινω πολλα ... ο χειμωνας ειναι μακρυς. μονο εμποδιο τα οικονομικα.υπομονη !!!!!
φιλε μου σε παρακολουθω και μαθαινω πολλα ... ο χειμωνας ειναι μακρυς. μονο εμποδιο τα οικονομικα.υπομονη !!!!!:beer:
Μετρήσεις λοιπόν σήμερα....
274333
η διάμετρος στα πιστόνια με servise limit:65.81 μετρήθηκε στα 65.40mm έως 65.30mm με παχύμετρο βέβαια αλλά ήταν τέτοια η διαφορά στα νούμερα που δέν χρειαζόταν μικρόμετρο για να πάρω ποιο ακριβή μέτρηση.
το piston/cylinder clearance ορίζεται στα 0.040-0.067mm,και μπηκε φίλερ 0.40mm!
Συνεπώς είμαι σε αναζήτηση πιστονιών αφού πρώτα μετρηθεί η διάμετρος των κυλίνδρων για να δω τι διάμετρο πιστόνια θα μπουν επάνω.
274334
ο πύρος του πιστονιού ειδικά στο κέντρο επίσης εκτός ορίων
274339
Μία γεύση από το επάνω ελατήριο του πρώτου κυλίνδρου (διακρίνεται τη κωνική διατομή από την φθορά)
274340
Κατασκευή εργαλείου αφαίρεσης βαλβίδων,σχετικά εύκολη διαδικασία με μικρό κόστος,ο σφιγκτήρας είναι των επιπλοποιών με κόστος κάτω από 5 ευρώ και το ποτηράκι μπορεί να γίνει από ένα σωλήνα η κόβοντας ένα καρυδάκι στην μία πλευρά για να αφαιρέσουμε τις ασφάλειες της βαλβίδας.
274341
274342
συνέχεια προσεχώς:cool:
motomaniac
14/11/2012, 20:44
πωπω.. τοσο απλο και δεν μου ειχε ερθει η ιδεα.. μπραβο! μ'αρεσει! αν και οι φωτο δεν φαινονται..
kostakis125
15/11/2012, 02:12
Οι μετρησεις στα πιστονια παιρνονται σε συγκεκριμενο υψος..στα manual το αναγραφει συνηθως. Ενα πιστονι δεν εχει ιδια διαμετρο στη φουστα και ιδια στην κορονα. Εσυ νομιζω το μετρας πανω απο τα ελατηρια. Ετσι γραφει στο manual σου?
sapila racing
15/11/2012, 09:54
:Συνεπώς είμαι σε αναζήτηση πιστονιών αφού πρώτα μετρηθεί η διάμετρος των κυλίνδρων για να δω τι διάμετρο πιστόνια θα μπουν επάνω.
Aν τα πιστόνια είναι στανταρ, θα πας στο πρώτο oversize που θα είναι 0,25.
Δεν ειναι απλό να μετρήσεις τους κυλίνδρους, το οβαλ κυρίως. Θα πρέπει να εμπιστευτείς ενα μηχανουργείο που θα σου κάνει και το ρεκτιφιέ.
Οι μετρησεις στα πιστονια παιρνονται σε συγκεκριμενο υψος..στα manual το αναγραφει συνηθως. Ενα πιστονι δεν εχει ιδια διαμετρο στη φουστα και ιδια στην κορονα. Εσυ νομιζω το μετρας πανω απο τα ελατηρια. Ετσι γραφει στο manual σου?
Πολυ σωστά το αναφέρεις!
274386
απλα χάρη φωτορομάντσου μια και με το ένα χερι κρατουσα την φωτογραφικη και το αλλο παχυμετρο και πιστονι με βολεψε έτσι:)
Aν τα πιστόνια είναι στανταρ, θα πας στο πρώτο oversize που θα είναι 0,25.
Δεν ειναι απλό να μετρήσεις τους κυλίνδρους, το οβαλ κυρίως. Θα πρέπει να εμπιστευτείς ενα μηχανουργείο που θα σου κάνει και το ρεκτιφιέ.
προφητικός στην αρχή του πόστ θα έλεγα οτι ήσουν όταν ανέφερες:οτι παίζει κιτάκι της wiseco άν χρειαστώ επεμβάσεις στον κινητήρα!
τα πιστόνια ειναι μαμά,σήμερα πήγα σε 2 μηχανουργεία να πάρω γνωμες,ο ένας είδε το κενό που είχαν τα αυλάκια των ελατηρίων στα πιστόνια και δέν χρειάστηκε μέτρηση ανέφερε: ότι πρέπει να βρώ καινούργια πιστόνια και μετα μιλάμε για ρεκτιφιέ-λείανση κυλίνδρων (120 ευρω)
ο άλλος θεώρησε τα κενά φθορά στα ελατηρία αλλα βρήκε φθορά στη διάμετρο των πιστονιών.
Για να μου φύγει η απορία μέτρησα με φίλερ το διάκενο στις αυλακώσεις σε πρώτο και δεύτερο ελατήριο:
φθορά μετρήθηκε μόνο στην πρώτη σειρά ελατηρίων και σε αυλακώσεις και σε ελατήρια .ειδικά στον πρώτο κύλιδρο ήταν μεγαλύτερη.
Η δεύτερη σειρά ελατηρίων-αυλακώσεων ήταν μέσα στα στάνταρ.
Όπως και να έχει χρειάζεται μια σειρά πιστόνια oversize κομπλέ με ελατήρια και πύρους,ασφάλειες.
το κόστος σε kawasaki oversize πλησιαζει το κίτ της wiseco 810cc δοκιμασμένο απο όσο είδα με επιτυχία,μιλάμε για τσουχτερό κοστολόγιο,
οπότε θέλει φιλοσόφιση.
sapila racing
15/11/2012, 18:02
το κόστος σε kawasaki oversize πλησιαζει το κίτ της wiseco 810cc δοκιμασμένο απο όσο είδα με επιτυχία,μιλάμε για τσουχτερό κοστολόγιο,
οπότε θέλει φιλοσόφιση.
Αν σε ενδιαφέρει να παρει και λίγο γκάζι παραπάνω αξίζει πιστευω να βάλεις τα wiseco, κι εγω θυμαμαι οτι ειναι περίπου ίδια λεφτά.
Παντως φαινόταν το πράγμα, αφού είχε ήδη ανοιχτεί σε διάφορα σημεία το μοτέρ.
:wave2:
Τα ευχάριστα ήρθαν απο το κεφαλάρι και τις βαλβίδες,παρ'ολες τις επικαθίσεις άνθρακα στον θάλαμο κάυσης όπως φάινονται και στίς φώτο που έβαλα,πρίν λύσω τις βαλβίδες έβαλα βενζίνη στους αυλούς εισαγωγής-εξαγωγής για δοκιμή στεγανώτητας,δέν δάκρυσε σε καμία βαλβίδα:a09:
λύσιμο βαλβίδες λοιπόν
274389
καθάρισμα μια μια και μέτρημα στο στέλεχος
274391
274392
τακτοποιημένες στο κρεβατάκι τους πλεον:lol: οι εξαγωγής με παίδεψαν στο καθάρισμα μια και η συρματόβρουτσα δέν αφαιρούσε ολες τις επικαθίσεις και έβαλα το dremel να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά:a26:
274397
274398
274399
καμία φθορά οπτικά τουλάχιστον σε οδηγούς πατούρες βαλβίδων,πιστεύω με μια σμυριδοαλοιφή στο μοντάρισμα και αλλαγή στις τσιμούχες βαλβίδων θα γίνουν μιά χαρά!
274403
274404
274405
soter3gm
15/11/2012, 19:34
Χαρτί το καπάκι μαστοράκο μου αν φτιάξεις σε φρέζα την "καμπάνα" των βαλβίδων τότε δεν θα ξαναρυθμίσεις βαλβίδες σχεδόν ποτέ αλλά πρέπει να είναι πολύ γάτος ο μηχανουργός.
Τι μου θυμησες!.
Θα σου προτεινα να μην κανεις oversize αλλα να τα αφησεις μαμα!! Το ιδιο λαθος εκανα και εγω!!!
Αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για γκαζια (τουλαχιστον τωρα) αλλα ενα κοματι της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας .
Αυτο φυσικα εξαρταται απο εσενα εγω απλα την γνωμη μου λεω!!
Καλη συνεχεια!!!:beer:
Αν σε ενδιαφέρει να παρει και λίγο γκάζι παραπάνω αξίζει πιστευω να βάλεις τα wiseco, κι εγω θυμαμαι οτι ειναι περίπου ίδια λεφτά.
Παντως φαινόταν το πράγμα, αφού είχε ήδη ανοιχτεί σε διάφορα σημεία το μοτέρ.
:wave2:το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...
Χαρτί το καπάκι μαστοράκο μου αν φτιάξεις σε φρέζα την "καμπάνα" των βαλβίδων τότε δεν θα ξαναρυθμίσεις βαλβίδες σχεδόν ποτέ αλλά πρέπει να είναι πολύ γάτος ο μηχανουργός. Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.
Τι μου θυμησες!.
Θα σου προτεινα να μην κανεις oversize αλλα να τα αφησεις μαμα!! Το ιδιο λαθος εκανα και εγω!!!
Αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για γκαζια (τουλαχιστον τωρα) αλλα ενα κοματι της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας .
Αυτο φυσικα εξαρταται απο εσενα εγω απλα την γνωμη μου λεω!!
Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος" :a01:
το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...
Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.
Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος" :a01:
0.25 oversize συμφωνω στα 810 cc οχι! Θα μου πεις ποιος μιλαει? εγω που εκανα το δικο μου 836?? Η αληθεια ειναι οτι το μετανιωσα για πολλους λογους. :rolleyes:
Αυτα ! κατα τα αλλα το καπακι κλπ φαινονται σε καλη κατασταση!!
:beer:
0.25 oversize συμφωνω στα 810 cc οχι! Θα μου πεις ποιος μιλαει? εγω που εκανα το δικο μου 836?? Η αληθεια ειναι οτι το μετανιωσα για πολλους λογους. :rolleyes:
Αυτα ! κατα τα αλλα το καπακι κλπ φαινονται σε καλη κατασταση!!
:beer:ειναι μηχανακια 40 χρονων και οχι 80.θα εχουν και αλλη ευκαρια να γινουν μαμα ,στα χερια σας, σιγουρα.καλες βολτες.:wave2:
soter3gm
15/11/2012, 21:33
Σωτήρη κάντο ποιό λιανά,πάντως απο γάτους έχει πολλούς....για να στα παίρνουν.
Όπως βλέπεις και στην κάτω εικόνα η βαλβίδες στη πάνω μεριά τους "καμπάνα" είναι λίγο τετραγωνισμένες αυτό έχει ως αποτέλεσμα να "πιάνει" καρβουνήλα ποιο εύκολα εδώ έρχεται ο μάγκας μηχανουργός και ¨γλυκαίνει τη βαλβίδα μαζί και την έδρα ούτως ώστε μόνο με το κλείσιμο να "χτυπάει" την έδρα και να μην πιάνει τίποτα και με αποτέλεσμα (σε συνάρτηση με τη τιμή του διάκενου)να μην χρειάζεται να ρυθμίζεις βαλβίδες όπως έχουν τα FZR 1000 89-96 και τα YZF 1000 Thunderace 96-97
274410
soter3gm
15/11/2012, 21:44
το ζητούμενο Αρη είναι η λειτουργικότητα,αναρωτιέμαι όμως σε τί κατάσταση βρίσκονται οι στρόφαλος-μπιέλες με τόσο ¨σκάλισμα" που συνάντησα στο μοτέρ...
Χρήστο το oversize δέν το αποφεύγω μια και έχουν φθορά τα κύλινδρα,συμφωνώ ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι κειμήλια και το τελευταίο πράγμα που περνάει απο το μυαλό είναι η βελτίωση αν καί είμαι φάν του "πειράγματος" :a01:
Σε μια παλαιότερη επικοινωνία που είχα με τη wiseco για να κάνω τη γριά FZR 1000 oversize για τον χρόνο ζωής των πιστονιών μου, μου απάντησαν πω έχω χρόνο για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής του Σαββάτου και για τον αγώνα μου μετά θα πρέπει να τα πετάξω και να βάλω καινούργια, Έτσι και έβαλα σφυρήλατα "μαμά" με χιτώνια standard οπότε δεν συνιστώ το oversizing σε καμία μοτοσυκλέτα ειδικά τόσων χρονών και ειδικά με της ίδιες μπιέλες.
sapila racing
16/11/2012, 09:09
Σε μια παλαιότερη επικοινωνία που είχα με τη wiseco για να κάνω τη γριά FZR 1000 oversize για τον χρόνο ζωής των πιστονιών μου, μου απάντησαν πω έχω χρόνο για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής του Σαββάτου και για τον αγώνα μου μετά θα πρέπει να τα πετάξω και να βάλω καινούργια, Έτσι και έβαλα σφυρήλατα "μαμά" με χιτώνια standard οπότε δεν συνιστώ το oversizing σε καμία μοτοσυκλέτα ειδικά τόσων χρονών και ειδικά με της ίδιες μπιέλες.
Προφανώς επρόκειτο για καποιο σετ racing πιστονιών.
Τα forged πιστόνια της wiseco μπαίνουν με μεγαλύτερες ανοχές απο τα μαμα, θελουν λιγο παραπάνω προσοχή στο ζέσταμα, και αν τηρηθούν αυτα τα δύο αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα.
Μπορεί να μην πάνε 100.000 χλμ, αλλά άνετα 60-70.000χλμ.
Τα εχουμε βάλει και σε άλλα μηχανάκια πριν χρόνια και δουλεύουν ακόμα χωρίς να καίνε λάδι.
Η μόνη μου ανησυχία εχει να κάνει με τον στρόφαλο και τις μπιέλες, που αν δεν είναι σε τέλεια κατάσταση μπορεί να ζοριστούν όταν κληθούν να διαχειριστούν παραπάνω δύναμη.
Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε... :wave2:
Αν δεν εχει σκοπο ο ιδιοκτήτης να βάλει kerker και να το λυσσάξει μια στο τόσο, μπορεί να βάλει και τα μαμα φυσικά.
soter3gm
16/11/2012, 10:52
Προφανώς επρόκειτο για καποιο σετ racing πιστονιών.
Τα forged πιστόνια της wiseco μπαίνουν με μεγαλύτερες ανοχές απο τα μαμα, θελουν λιγο παραπάνω προσοχή στο ζέσταμα, και αν τηρηθούν αυτα τα δύο αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα.
Μπορεί να μην πάνε 100.000 χλμ, αλλά άνετα 60-70.000χλμ.
Τα εχουμε βάλει και σε άλλα μηχανάκια πριν χρόνια και δουλεύουν ακόμα χωρίς να καίνε λάδι.
Η μόνη μου ανησυχία εχει να κάνει με τον στρόφαλο και τις μπιέλες, που αν δεν είναι σε τέλεια κατάσταση μπορεί να ζοριστούν όταν κληθούν να διαχειριστούν παραπάνω δύναμη.
Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε... :wave2:
Αν δεν εχει σκοπο ο ιδιοκτήτης να βάλει kerker και να το λυσσάξει μια στο τόσο, μπορεί να βάλει και τα μαμα φυσικά.
Μιλάμε για τα μοναδικά πιστόνια που έδινε η wisaco για το FZR 1000 από 89' μέχρι το 96' από 1003 σε 1149 δεν έδινε τίποτε άλλο και δεν έλεγε αν είναι για racing η για πολιτική χρήση, για το λάδι που "έπιναν" η λύση ήταν από δύο διαφορετικές μεριές η μία ήτα ένα κάτι της μικρότερη ανοχή στο oversizing και αλλαγή στης τσιμούχες βαλβίδων από GSXR ?? νομίζω ? που ήταν απειροελάχιστα μικρότερες (Η αλλαγή οδηγών βαλβίδων με άλλο χρώμα αν ήσουν "χωμένος" στο YRT από άλλο κράμα)
Πιστεύω οτι εδω που έφτασε η δουλειά θα πρέπει να γίνει έλεγχος, αλλιώς κινδυνεύει όλο το εγχείρημα ετσι κι αλλιώς. Κανονικά αυτα τα μοτέρ είναι άθραυστα, το σύστημα αντέχει ακόμα και την δύναμη του GPz750 Turbo, ιδιο στρόφαλο έχει.
Ομως φαίνεται οτι εχει ξανανοιχτεί για καποιο λόγο που δεν ξερουμε... :wave2:
.
Καί εγώ βλέπω μονόδρομο όχι μόνο έλενχο σε στρόφαλο αλλά ολικό λύσιμο του μοτέρ...
Διαβάζωντας στο kzr forum αντίστοιχα θέματα δίνω μεγάλες πιθανότητες για τον θόρυβο του κινητήρα στο ρελαντί να είναι απο την primary chain όταν έλυσα τον άξονα με το κόμπλερ της μίζας διέκρινα κενά μεγάλα στα "μπόσικα" της καδένας, αύριο θα μετρήσω και θα ξέρω αν είναι εκτός ορίων και θέλει αντικατάσταση πράγμα που απαιτεί λύσιμο στροφάλου και πρωτεύοντα άξονα πού ούτως η άλλως θα γίνει ώς εδώ που φτάσαμε.
Πάντως ο θόρυβος που ακούγεται στο βίντεο που τράβηξα ενδέχεται να είναι από αυτό το λόγο ιδίως όταν είναι ασυγχρόνιστα τα καρμπυρατέρ.
Νεώτερα αύριο με κατασκευή στάντ συγκράτησης του μοτέρ:a55:
Καί εγώ βλέπω μονόδρομο όχι μόνο έλενχο σε στρόφαλο αλλά ολικό λύσιμο του μοτέρ...
Διαβάζωντας στο kzr forum αντίστοιχα θέματα δίνω μεγάλες πιθανότητες για τον θόρυβο του κινητήρα στο ρελαντί να είναι απο την primary chain όταν έλυσα τον άξονα με το κόμπλερ της μίζας διέκρινα κενά μεγάλα στα "μπόσικα" της καδένας, αύριο θα μετρήσω και θα ξέρω αν είναι εκτός ορίων και θέλει αντικατάσταση πράγμα που απαιτεί λύσιμο στροφάλου και πρωτεύοντα άξονα πού ούτως η άλλως θα γίνει ώς εδώ που φτάσαμε.
Πάντως ο θόρυβος που ακούγεται στο βίντεο που τράβηξα ενδέχεται να είναι από αυτό το λόγο ιδίως όταν είναι ασυγχρόνιστα τα καρμπυρατέρ.
Νεώτερα αύριο με κατασκευή στάντ συγκράτησης του μοτέρ:a55:
Τι θόρυβο σου κάνει στο ρελαντί,δλδ?
Τι θόρυβο σου κάνει στο ρελαντί,δλδ?
http://www.youtube.com/watch?v=85GrwtlPXtA&feature=channel&list=UL
Μία γεύση από το επάνω ελατήριο του πρώτου κυλίνδρου (διακρίνεται τη κωνική διατομή από την φθορά)
274340
Κατασκευή εργαλείου αφαίρεσης βαλβίδων,σχετικά εύκολη διαδικασία με μικρό κόστος,ο σφιγκτήρας είναι των επιπλοποιών με κόστος κάτω από 5 ευρώ και το ποτηράκι μπορεί να γίνει από ένα σωλήνα η κόβοντας ένα καρυδάκι στην μία πλευρά για να αφαιρέσουμε τις ασφάλειες της βαλβίδας.
274341
274342
συνέχεια προσεχώς:cool:
Ρε γκαμωτο δεν φαινονται οι φωτογραφιες
http://www.youtube.com/watch?v=85GrwtlPXtA&feature=channel&list=UL
Όταν κρατάς τον συμπλέκτη μειώνεται???Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα μπορούσε απλά να έχει μεγάλες ανοχές ο στροφαλοφόρος πλέον και γι'αυτό ακούγεται αυτός ο περιοδικός θόρυβος...
Δν είναι και εύκολο να καταλάβεις από το βίντεο τώρα.
Αν είναι αυτό που νομίζω πρόβλημα δν θα σου δημιουργήσει φυσιολογικά αν και στο μηχανάκι σου ομολογώ πως είναι αρκετά έντονος και αφού έφτασες που έφτασες μέχρι εκεί λύσε και τα κάρτερ να τελειώνεις.
ΗΟΡΝΕΤακιας
17/11/2012, 19:48
Τήν επομένη επιστρατεύτηκε το dremel με ένα φρεζάκι απο καδριβίδιο του βολφαμιου και σάν άλλος οδοντίατρος (σόρυ που δέν έχω φώτο απο αυτό το στάδιο άλλα το μυαλό μου ήταν να το σώσω εκείνη την ώρα )
εντέλει το φρεζάκι "έφαγε" την σπασμένη μύτη του εξολκέα αλλά και το μισό σπείρωμα οπότε με ένα σφυράκι και ατσαλόκαρφο το έβγαλά σε κομμάτια.
273449
υποθετω οτι ηθελες να πεις καρβιδιο του βολφραμιου εεεε? Γιατι ψαχνω και εγω με τι να βγαλω - σπασω ενα κολαουζο που μου εσπασε στη καμπανα του βολαν απο το srx μου
Ρε γκαμωτο δεν φαινονται οι φωτογραφιες
Για κάποιο λόγο ενώ αρχικά φαινόταν στο πόστ στην συνέχεια υπήρχε πρόβλημα,τις βάζω ξανά..
274509
274510
274511
Όταν κρατάς τον συμπλέκτη μειώνεται???Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα μπορούσε απλά να έχει μεγάλες ανοχές ο στροφαλοφόρος πλέον και γι'αυτό ακούγεται αυτός ο περιοδικός θόρυβος...
μείνε συντονισμένος και θα καταλάβεις στή πορεία τι ήταν:wave2:
274512
274513
Ώρα για καφέ!
274514
ΗΟΡΝΕΤακιας
17/11/2012, 20:17
274512
274513
Ώρα για καφέ!
274514
μαλλον καποιο θεμα υπαρχει με το ανεβασμα φωτο.
Ας το κοιτάξουν οι mod,ξαναβάζω τις φώτο..
274515
274516
274517
Ωραιο τραπεζακι για τον καφε!!!
Πολυ καλα εκανες και κατεβασες τον κινητηρα ωστε να εισαι ησυχος οτι ολα ειναι ΟΚ και εκει!!.
Κριμα θα ηταν να το αφηνες για μετα, και να ειχες προβλημα!!!
:beer::wave2:
kostakis125
17/11/2012, 20:48
1) οι μπιελες εχουν ανοχες στο πανω κατω με το χερι? καταλαβενεις καθολου το χαρακτηριστικο κενο στο χερι?
2) Τα ελατηρια σου δεν πιστευω να εγιναν ετσι απο την φθορα..μαλλον τα μαμα πιστονια εχουν ελατηρια τραπεζοειδους σχηματος.
3) Ωραια βαση μοτερ
4) Αφου μπηκες στη διαδικασια ελεγχου-φρεσκαρισματος βαλε και τα wiseco να γινει θεριο! χαχαχα
πολυ γουσταρω βαση μοτερ,δωσε φωτο:beer:
FRAGISCOS
17/11/2012, 20:55
Ωραια η βαση,ωραιος και ο εξωλκεας για τις βαλβιδες.
Συνεχα!!!:wave2::a014:
Ωραιο τραπεζακι για τον καφε!!!
Πολυ καλα εκανες και κατεβασες τον κινητηρα ωστε να εισαι ησυχος οτι ολα ειναι ΟΚ και εκει!!.
Κριμα θα ηταν να το αφηνες για μετα, και να ειχες προβλημα!!!
:beer::wave2:
Χρήστο βλέποντας το δέσιμο στο cb750 και το ψείρισμα που κάνεις θα το έχω σάν οδηγό:beer:
Φτάνοντας ως εδώ δέν περίμενα ότι το άμοιρο Z750 θα είχε φάει το ξύλο στο παρελθόν!
τα σπασίματα είχαν κολήθεί αλλα δέν είχε "δέσει" η κόλληση
274527
274528
274530
1)
2) Τα ελατηρια σου δεν πιστευω να εγιναν ετσι απο την φθορα..μαλλον τα μαμα πιστονια εχουν ελατηρια τραπεζοειδους σχηματος.
καμία σχέση τα υπόλοιπα δέν έχουν τόσο έντονη φθορά αν πρόσεξες σε προηγούμενο ποστ έβαλα φίλερ και οι ανοχές σε οδηγούς ελατηρίων και ελατήρια πρώτης σειράς είναι εκτός ορίων βάση μάνουαλ.
οι μπιελες εχουν ανοχες στο πανω κατω με το χερι? καταλαβενεις καθολου το χαρακτηριστικο κενο στο χερι?
καθόλου ανοχές στο πάνω κάτω με το χέρι δεξια αριστερα μόνο..
το primary chain slack ήταν εκτός ορίων
274534
274536
Τo gourouni
17/11/2012, 23:20
καμία σχέση τα υπόλοιπα δέν έχουν τόσο έντονη φθορά αν πρόσεξες σε προηγούμενο ποστ έβαλα φίλερ και οι ανοχές σε οδηγούς ελατηρίων και ελατήρια πρώτης σειράς είναι εκτός ορίων βάση μάνουαλ.
καθόλου ανοχές στο πάνω κάτω με το χέρι δεξια αριστερα μόνο..
το primary chain slack ήταν εκτός ορίων
274534
274536
Κιπ γκοινγ.....:beer::beer:
Ευτυχώς το κόμπλερ που παράγγειλα απο Αμερική είχε και καδένα μαζί, φαίνεται σε καλύτερη καταστασή και χωρίς κενά γιατί η τιμή για καινούργια είναι 226 ευρω:eyepop:
Θα μπει πρόχειρα επάνω και θα μετρηθεί το κενό στα "μπόσικα"
274557
Ανοίχτηκε ο κορμός
274558
μερικές ακόμα
274559
274560
274561
οι μπιέλες είχαν λυθεί ξανα,το παξιμάδι του πρώτου κυλίνδρου έχει σημάδια βανδαλισμού:a26:
274565
η μπιέλα του πρώτου κυλίνδρου έχει διαφορετική απόχρωση:confused:
274566
274567
Μία εικόνα από τα κομβία του στροφάλου
274568
274570
μέταλλα πρώτης μπιέλας
274574
δεύτερης
274576
τρίτης
274577
τέταρτης:confused:
274578
To κόστος αλλαγής στα μέταλλα στροφάλου ειναι 10X8ευρω=80 και των μπιελών 8X9.5=76 χώρια τις τσιμούχες στρόφαλου 20 και τα ρουλεμάν 87+43 στο σασμάν που σκέφτομαι να τα αλλάξω.
Τα μέταλλα στροφάλου θα μετρηθούν με plastigauge αν βρω από Ελλάδα,στις μπιέλες λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν όλα.
εδώ που έφτασα όμως θα χορέψω:a49:
soter3gm
18/11/2012, 16:40
To κόστος αλλαγής στα μέταλλα στροφάλου ειναι 10X8ευρω=80 και των μπιελών 8X9.5=76 χώρια τις τσιμούχες στρόφαλου 20 και τα ρουλεμάν 87+43 στο σασμάν που σκέφτομαι να τα αλλάξω.
Τα μέταλλα στροφάλου θα μετρηθούν με plastigauge αν βρω από Ελλάδα,στις μπιέλες λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν όλα.
εδώ που έφτασα όμως θα χορέψω:a49:
Και θα πρέπει να χορέψεις καλά μάστορα μου γιατί το βλέπω πως ο προηγούμενος ήταν κανίβαλος και σιδεροφάγος ούτε λάδια της προκοπής δεν έβαζε ,μόνο τίποτα μεταχειρισμένα τιγανόλαδα θα έβαζε.
Γουστάρω όμως γιατί είσαι άρχοντας και ψείρης :D:a014:
οι μπιέλες είχαν λυθεί ξανα,το παξιμάδι του πρώτου κυλίνδρου έχει σημάδια βανδαλισμού:a26:
274565
η μπιέλα του πρώτου κυλίνδρου έχει διαφορετική απόχρωση:confused:
274566
274567
Ο τροπος σημαδεματος των μπιελων κατι μου θυμιζει!!! :p
To κόστος αλλαγής στα μέταλλα στροφάλου ειναι 10X8ευρω=80 και των μπιελών 8X9.5=76 χώρια τις τσιμούχες στρόφαλου 20 και τα ρουλεμάν 87+43 στο σασμάν που σκέφτομαι να τα αλλάξω.
Τα μέταλλα στροφάλου θα μετρηθούν με plastigauge αν βρω από Ελλάδα,στις μπιέλες λογικά θα πρέπει να αλλαχτούν όλα.
εδώ που έφτασα όμως θα χορέψω:a49:
Plastigauge αν θες σου στελνω
Και καλο ειναι να χορεψεις οπως ειπε και ο συνγεροντας απο πανω :a024: μια και αυτη η δουλεια δεν γινεται ευκολα και η ζημια που τυχων προκληθει θα ειναι αρκετα πολλαπλασια .
Ασε που θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο !!
συγχαρητηρια για τη λεπτομερη δουλεια και παρουσιαση.οπως ειπαν και τα δυο τζοβενα απο πανω τωρα που μπηκες στο χορο θα χορεψεις.
δωσε φωτο,καλη συνεχεια:beer:
theofilos888
19/11/2012, 07:33
Καλά έκανες που το άνοιξες! Κρίμα θα ήταν να πάει, τόση καλή δουλειά που έχεις κάνει, χαμένη! Το κακόμοιρο το μηχανάκι πρέπει να ήταν στα χέρια του Κόναν του σιδεροφάγου! Πολύ σπάσιμο! Καλό κουράγιο! :a014:
sapila racing
19/11/2012, 09:09
Plastigauge μπορείς να παραγγείλεις απο διάφορα site.
Αν σε ενδιαφέρει να ειναι Ελληνικό πήγαινε www.darlas.gr και βαλε στην αναζήτηση Plastigauge, θα σου βγάλει 3 προιόντα και διαλέγεις ανάλογα την διάσταση που θέλεις.
Μην παραλείψεις να βαλεις καινούριες βίδες και παξιμάδια στις μπιέλλες!
Αναρωτιέμαι ακόμα τι κάνανε εκει μέσα...
soter3gm
19/11/2012, 10:07
δεύτερης
274576
τρίτης
274577
τέταρτης:confused:
274578
Τώρα που το βλέπω δεύτερη φορά τα μέταλλα πρέπει να είναι από κάποιο άλλο μοντέλο η να μην ήξεραν να διαβάσουν της πόντες στο πλάι από της μπιέλες Η να άλλαξαν τα κάτω μέρη των μπιελών μεταξύ τους κατά ? λάθος ? παλικάρι μου τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα δες (κατα τη γνώμη μου ) τα νούμερα στη κάσα και πάρε καινούργιες μπιέλες να είσαι ήσυχος ότι δεν θα σου "ανατιναχτεί" σε καμιά νεκρά όπως σε πολλά kawa
theofilos888
19/11/2012, 10:38
Τώρα που το βλέπω δεύτερη φορά τα μέταλλα πρέπει να είναι από κάποιο άλλο μοντέλο η να μην ήξεραν να διαβάσουν της πόντες στο πλάι από της μπιέλες Η να άλλαξαν τα κάτω μέρη των μπιελών μεταξύ τους κατά ? λάθος ? παλικάρι μου τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα δες (κατα τη γνώμη μου ) τα νούμερα στη κάσα και πάρε καινούργιες μπιέλες να είσαι ήσυχος ότι δεν θα σου "ανατιναχτεί" σε καμιά νεκρά όπως σε πολλά kawa
Μία κουβέντα μου ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας τα παραπάνω: Τα μαστόρια, τα βαπόρια και τα γαλανά μπολντόρια.......!!! Τα τρία κακά της μοίρας μας!!!!
soter3gm
19/11/2012, 10:58
Μία κουβέντα μου ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας τα παραπάνω: Τα μαστόρια, τα βαπόρια και τα γαλανά μπολντόρια.......!!! Τα τρία κακά της μοίρας μας!!!!
Για κάντο ποιο λιανά αδελφέ τι εννοείς? μήπως λέω τίποτα στραβό ?
theofilos888
19/11/2012, 11:44
Για κάντο ποιο λιανά αδελφέ τι εννοείς? μήπως λέω τίποτα στραβό ?
Απολύτως τίποτα στραβό! Απλώς και η μέχρι τώρα εμπειρία μου και από όσο βλέπω και των υπολοίπων λέει, πως όπου βάλει κάποιος χέρι που δεν κατέχει το άθλημα, η στραβή καραδοκεί! Και καθώς όλοι βλέπουμε στο μοτέρ του φίλου έχει περάσει τα πάνδεινα! Έφταιγε ο μάστορας, ο ιδιοκτήτης, ο διάολος που έβαλε την ουρά του δεν μπορώ να το ξέρω! Αυτό που ξέρω είναι πως είναι τρελά ταλαιπωρημένο ενώ δεν θα έπρεπε σε κανονικές συνθήκες. Και φυσικά απαιτεί μεγαλύτερο χρηματικό ποσό για να αποκατασταθεί από όσο μπορεί να είχε υπολογίσει ο φίλος για να γίνει! Άρα ορμόμενος από το άρθρο του Πολίτη στο Μοτο προ αμομνημονεύτων ετών: Τα μαστόρια, τα βαπόρια και τα γαλανά μπολντόρια.... Με έμφαση στα μαστόρια! Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες με τα λεγόμενα μου! :beer:
soter3gm
19/11/2012, 13:00
Απολύτως τίποτα στραβό! Απλώς και η μέχρι τώρα εμπειρία μου και από όσο βλέπω και των υπολοίπων λέει, πως όπου βάλει κάποιος χέρι που δεν κατέχει το άθλημα, η στραβή καραδοκεί! Και καθώς όλοι βλέπουμε στο μοτέρ του φίλου έχει περάσει τα πάνδεινα! Έφταιγε ο μάστορας, ο ιδιοκτήτης, ο διάολος που έβαλε την ουρά του δεν μπορώ να το ξέρω! Αυτό που ξέρω είναι πως είναι τρελά ταλαιπωρημένο ενώ δεν θα έπρεπε σε κανονικές συνθήκες. Και φυσικά απαιτεί μεγαλύτερο χρηματικό ποσό για να αποκατασταθεί από όσο μπορεί να είχε υπολογίσει ο φίλος για να γίνει! Άρα ορμόμενος από το άρθρο του Πολίτη στο Μοτο προ αμομνημονεύτων ετών: Τα μαστόρια, τα βαπόρια και τα γαλανά μπολντόρια.... Με έμφαση στα μαστόρια! Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες με τα λεγόμενα μου! :beer:
Τώρα που το έκανες λιανά μια χαρά απλά νόμιζα πως έλεγες ότι λέω ασυναρτησίες ..μια χαρά όλα
sapila racing
19/11/2012, 13:50
μια χαρά όλα
εκτος απο το Kawasaki...
με το καλο σου λογο αρη παντα :p
Οπως είπα καί ποιό πάνω ο κινητήρας εδώ που εφτασα πρεπει να γινει σωστά,θελει ομως μια λεπτη ισσοροπια καθοτι το κοστος για να αλλαχτουν ολα οσα πρεπει (σε εισαγωγικα αυτο)ειναι απαγορευτικο.
Ενα ξερω σιγουρα:στο τελος θα δουλεψει αψογα,θελει η δεν θελει:a9:
Σας ευχαριστω ολους για τις γνωμες αποψεις ειλικρινα με βοηθανε :beer:
Χρηστο plastigauge στο σαιτ του darlas η διασταση που θελω 0.025-0.175 (τυπος Α) εχει τελειωσει οποτε σου στελνω π.μ.
Το αστειο ειναι οτι θεσσαλονικη που ρωτησα για plastigauge συνεργεια,ανταλλακτικα,εξοπλισμου εργαλειων,ακομη και σε 3 τορνατζιδικα με κοιτουσαν σαν εξωγηινο:eyepop:
Οι sv9cvk έχουν υπερβεί το όριο των προσωπικών μηνυμάτων τους και δεν μπορούν να δεχθούν άλλα μηνύματα μέχρι να ελευθερώσουν κάποιο χώρο.:lol:
motomaniac
19/11/2012, 22:02
:lol:[/QUOTE]
κλασσικα.. ειναι περιζητητο ο απρομαλης κυριος! χαχαχα
Τώρα που το βλέπω δεύτερη φορά τα μέταλλα πρέπει να είναι από κάποιο άλλο μοντέλο η να μην ήξεραν να διαβάσουν της πόντες στο πλάι από της μπιέλες Η να άλλαξαν τα κάτω μέρη των μπιελών μεταξύ τους κατά ? λάθος ? παλικάρι μου τα πράγματα είναι τρομερά δύσκολα δες (κατα τη γνώμη μου ) τα νούμερα στη κάσα και πάρε καινούργιες μπιέλες να είσαι ήσυχος ότι δεν θα σου "ανατιναχτεί" σε καμιά νεκρά όπως σε πολλά kawa
Χμμ! Σωτηρη τα νουμερα στην κασα και στον στροφαλο εχουν ισχυ μεχρι μερικες χιλιαδες χιλιομετρα ,μετα θελει μετρησεις και αναλογα την φθορα και τον πινακα στο service manual να μπουν τα αντιστοιχα μεταλλα.
Ετσι την πατησα και εγω και εφαγα ωρες ατελειωτες να δω τι εγραφε ο στροφαλος και τελικα το καταλαβα μετα απο αρκετο χαμενο χρονο!!! :rolleyes:
Οπως είπα καί ποιό πάνω ο κινητήρας εδώ που εφτασα πρεπει να γινει σωστά,θελει ομως μια λεπτη ισσοροπια καθοτι το κοστος για να αλλαχτουν ολα οσα πρεπει (σε εισαγωγικα αυτο)ειναι απαγορευτικο.
Ενα ξερω σιγουρα:στο τελος θα δουλεψει αψογα,θελει η δεν θελει:a9:
Σας ευχαριστω ολους για τις γνωμες αποψεις ειλικρινα με βοηθανε :beer:
Χρηστο plastigauge στο σαιτ του darlas η διασταση που θελω 0.025-0.175 (τυπος Α) εχει τελειωσει οποτε σου στελνω π.μ.
Το αστειο ειναι οτι θεσσαλονικη που ρωτησα για plastigauge συνεργεια,ανταλλακτικα,εξοπλισμου εργαλειων,ακομη και σε 3 τορνατζιδικα με κοιτουσαν σαν εξωγηινο:eyepop:
:lol:
Θες την κοκκινη δλδ !! εχω !! :smokin: στειλε διευθυνση με ΠΜ (εσβυσα μερικα!!) :D
:lol:
κλασσικα.. ειναι περιζητητο ο απρομαλης κυριος! χαχαχα[/QUOTE]
:blush::a024:
Ο τροπος σημαδεματος των μπιελων κατι μου θυμιζει!!! :p
απόλυτα λογικό χρήστο με την διαφορά ότι στην δική μου περίπτωση πρέπει να πίνανε μπύρες όταν έδεναν μπιέλες ,κοιτώντας καλύτερα σε αυτή την φώτο πρίν λύσω μπιέλες
274902
αλλά και αυτή που τις έχω βάλει με την σειρά όπως τις έβγαλα
274903
παρατήρησα οτι με βάση τις πόντες που έχουνε κάνει για να τις αριθμήσουν μετρώντας απο δεξιά αριστερά (λάθος)έχουν αλλάξει θέση την 3 και την 2:eyepop:
Σε αυτή την περίπτωση τις βάζουμε όπως ήταν η ακολουθούμε την σωστή σειρα?
υ.γ. Παρατηρώντας προσεκτικά όλες τις φωτογραφίες (μεγάλη υπόθεση να τραβάς πολλές σε κάθε στάδιο) όταν είναι οι μπιέλες επάνω στον στρόφαλο όρθιες,τα σημάδια από τις πόντες κοιτάνε εμπρός στις 3 πρώτες απο αριστερά προς δεξιά,στην 4 κοιτάνε πίσω.
απόλυτα λογικό χρήστο με την διαφορά ότι στην δική μου περίπτωση πρέπει να πίνανε μπύρες όταν έδεναν μπιέλες ,κοιτώντας καλύτερα σε αυτή την φώτο πρίν λύσω μπιέλες
274902
αλλά και αυτή που τις έχω βάλει με την σειρά όπως τις έβγαλα
274903
παρατήρησα οτι με βάση τις πόντες που έχουνε κάνει για να τις αριθμήσουν μετρώντας απο δεξιά αριστερά (λάθος)έχουν αλλάξει θέση την 3 και την 2:eyepop:
Σε αυτή την περίπτωση τις βάζουμε όπως ήταν η ακολουθούμε την σωστή σειρα?
:uplate:Μανο κατα την γνωμη μου θα σου προτεινα να αλλαξεις μεταλλα .Εγω δεν θα τα αφηνα ετσι!
Που ξερεις αν μετρουσαν απο το 1 ως το 4 η αν ξεκινουσαν απο τον 4 προς τον 1 :cry:
Μετρησε βεβαια με το plastigauge (που θα σου στειλω) :p κανε τις μετρησεις του manual και αποφασιζεις.Αν εισαι στις ανοχες τοτε ...
Καλη συνεχεια και υπομονη!!!:beer::a014:
soter3gm
23/11/2012, 05:56
:uplate:Μανο κατα την γνωμη μου θα σου προτεινα να αλλαξεις μεταλλα .Εγω δεν θα τα αφηνα ετσι!
Που ξερεις αν μετρουσαν απο το 1 ως το 4 η αν ξεκινουσαν απο τον 4 προς τον 1 :cry:
Μετρησε βεβαια με το plastigauge (που θα σου στειλω) :p κανε τις μετρησεις του manual και αποφασιζεις.Αν εισαι στις ανοχες τοτε ...
Καλη συνεχεια και υπομονη!!!:beer::a014:
Και να μετρήσει της ανοχές τα μέταλλα, όπως είδα, δεν πρέπει να είναι σωστά, οι τρύπες δεν είναι στο σωστό σημείο για να περνάει το λάδι στα κομβία ...διορθώστεμε αν κάνω λάθος.
Και να μετρήσει της ανοχές τα μέταλλα, όπως είδα, δεν πρέπει να είναι σωστά, οι τρύπες δεν είναι στο σωστό σημείο για να περνάει το λάδι στα κομβία ...διορθώστεμε αν κάνω λάθος.
Ναι ,δικιο εχεις !! το ειχα ξεχασει !!! :a024:
srxakias junior
24/11/2012, 20:13
:a014:
Σήμερα παρέλαβα το μικρόμετρο 25-50mm που χρειαζόμουν για μέτρηση στα κομβία στροφάλου-μπιελών,κινέζος μεν αλλά ακριβής όσο αφορά τις μετρήσεις αφού με την καλίμπρα 25mm που είχε μέσα σε αντιπαράθεση με το ρώσικο (0-25mm) μου έδωσαν ίδιες τιμές με ακρίβεια 1/100mm.
275320
οπότε άρχισα τις μετρήσεις για να δω σε τι κατάσταση βρίσκονται τα κομβία του στροφάλου
αλλα εδω :eyepop:
275321
αναρωτιόμουν αν έκανα λάθος σε σημείο που επανέλαβα τις μετρήσεις απο διαφορετικές μεριές, αλλά :hunter:
όλα τα κομβία ήταν οριακά αλλά εντός προδιαγραφών εκτός από το τελευταίο κομβίο της τετάρτης μπιέλας που είχε διαφορά με τα αλλά 0.35mm!
έτσι με ένα πρόχειρο πίνακα που έκανα για να πάρουμε μια γεύση τι συμβαίνει,άρχισα να συνειδητοποιώ 'οτι ο στρόφαλος θα πάει για διακοσμητικό στοιχείο πλέον:a7:
275323
275324
sapila racing
27/11/2012, 15:59
αναρωτιόμουν αν έκανα λάθος σε σημείο που επανέλαβα τις μετρήσεις απο διαφορετικές μεριές, αλλά :hunter:
όλα τα κομβία ήταν οριακά αλλά εντός προδιαγραφών εκτός από το τελευταίο κομβίο της τετάρτης μπιέλας που είχε διαφορά με τα αλλά 0.35mm!
έτσι με ένα πρόχειρο πίνακα που έκανα για να πάρουμε μια γεύση τι συμβαίνει,άρχισα να συνειδητοποιώ 'οτι ο στρόφαλος θα πάει για διακοσμητικό στοιχείο πλέον:a7:
275323
275324
Τι να πω, έπεσες σε κουφή περίπτωση. Κανονικά είναι άθραυστος κινητήρας, αλλά κατι παίχτηκε παλιότερα απ οτοι φαίνεται.
Το κακό είναι οτι δεν μπορούσες να το ξέρεις πριν το λύσεις. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, η ο μηχανικός που το ειχε περιλάβει, ήξεραν οτι ειναι εκτός ορίων κι επέλεξαν να βαλουν άσχετα μέταλα στο κομβίο αυτό και να κανουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Στην φωτό που εχεις βαλει με τα μέταλλα, φαίνεται καθαρά οτι ειναι οτι ναναι αυτό που έβαλαν, και είναι και τελείως άλλη διάσταση, εκτός του οτι δεν εχει την σωστή οπή λίπανσης.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.