PDA

View Full Version : H Honda στο Dakar το 2013 με Team HRC



MG-KTiNoS
02/07/2012, 17:41
263272

Προτότυπο μηχανάκι με βάση το CRF450X.

Πιλότοι
Helder Rodrigues (πορτογάλος), 3ος στο Dakar 2012, Felipe Zanol (Βραζιλιάνος), Sam Sunderland (UK) e Javier Pizzolito (Arg).

:smokin:

radd
02/07/2012, 17:48
Καλό νέο, αν και στη παραγωγή έχει πραγματικά on-off ανέκδοτα με V4 (άντε και με V6 στο μέλλον :D ) διαδρομές αναρτήσεων παπιού και βάρος τρίκυκλου γκοτζαμάνη... :cry:
Τουλάχιστον να προκύψει ένα νέο και ωραίο Africa Twin!

freco
02/07/2012, 21:00
Ένα τέτοιο 600-800 κυβικά θέλω (κατά προτίμιση αυστριακό). Κατσίκι-bike (Κατσίκι Το Μοτόρι).
Άντε μπας και υπάρξει ανταγωνισμός. Στη φωτό ωραίο φαίνεται.

Allst@rf
02/07/2012, 23:26
Καλη επιτυχία για την τριτη θέση...

:p

:tooth:

chr1s_86
03/07/2012, 10:07
Κουφάλες έρχεται το νέο Africa :tooth:



υγ: ναι, σιγά μην έρθει :cry::lol:

DimChios
03/07/2012, 10:12
αμα γινει ποτε νεο Αφρικα (ξανα)αλλάζω κατηγορία...

αλλάζω πλευρό τωρα...

πυξιδας990
03/07/2012, 11:04
θα παρει το τριτο το μακρυτερο,ευκαιρια ομως να εχουμε ποικιλια.:lol:

byron
03/07/2012, 11:13
Καλη επιτυχία για την τριτη θέση...

:p

:tooth:

ναι καλά...
Ας μην είχε παρατήσει τα χωμάτινα ράλλυ η Honda, και ακόμα θα κέρδιζε ο Neveu kai o Lalay

263323

πυξιδας990
03/07/2012, 11:22
το παρατησε οταν εχασε απο την gagiva:confused:

byron
03/07/2012, 11:51
το παρατησε οταν εχασε απο την gagiva:confused:

Μπα..το παράτησε όταν βαρέθηκαν να κερδίζουν.

sapila racing
03/07/2012, 11:55
Μπα..το παράτησε όταν βαρέθηκαν να κερδίζουν.

Βρε καλωστον Hondakia! :D

sniper
03/07/2012, 12:01
Βρε καλωστον Hondakia! :D

Όλοι τους είναι κρυφοχοντάκιδες..

Απλά η μαμά δεν βγάζει κανένα μηχανάκι της προκοπής πλέον.. και πέρνουν τους ντενεκέδες των άλλων.. και κάνουν τους Ιταλούς κι αυστριακούς λαδέμπορους.

buckley
03/07/2012, 12:05
Βρε καλωστον Hondakia! :D

Έλα ρε σεις και γω όπως ξεκίνησα να διαβάζω τον τίτλο λέω ξανακατεβάζουν το exp-2...
Και φαντάσου ότι δεν είμαι και Χοντάκιας όπως ο Βύρωνας !

DimChios
03/07/2012, 12:23
Όλοι τους είναι κρυφοχοντάκιδες..

Απλά η μαμά δεν βγάζει κανένα μηχανάκι της προκοπής πλέον.. και πέρνουν τους ντενεκέδες των άλλων.. και κάνουν τους Ιταλούς κι αυστριακούς λαδέμπορους.

εχω πυρετο, δεν εξηγειται αλλιως :rolleyes:


+998

byron
03/07/2012, 12:58
Και φαντάσου ότι δεν είμαι και Χοντάκιας όπως ο Βύρωνας !


Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου...
εγώ Χοντάκιας ρε ? Εχετε μουρλαθεί εντελώς μου φαίνεται.:moutza:

Στο Dakar η Honda με 4 νίκες και 9/12 βάθρα στα τέσσερα χρόνια που ασχολήθηκε μ΄αυτό, τους έσκισε στα 8 απλά...
Τι να πει δλδ κάποιος, οτι ήταν βαρύ το τερραίν? :tooth:

buckley
03/07/2012, 13:18
Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου...
εγώ Χοντάκιας ρε ? Εχετε μουρλαθεί εντελώς μου φαίνεται.:moutza:

Στο Dakar η Honda με 4 νίκες και 9/12 βάθρα στα τέσσερα χρόνια που ασχολήθηκε μ΄αυτό, τους έσκισε στα 8 απλά...
Τι να πει δλδ κάποιος, οτι ήταν βαρύ το τερραίν? :tooth:

Ησύχασε ,εγώ τον φίλο σου τον Sap άκουσα και λέω δεν μπορεί κάτι θα ξέρει παραπάνω το παλικάρι !
Που να ξέρω τι θεό πιστεύεις εδώ μέχρι πρότινος δεν ήξερα πως σε λένε...........
ΥΓ Mιας και το έφερε η κουβέντα να γράψουμε τίποτα για το exp-2 ή έχετε γράψει παλαιότερα ???

sapila racing
03/07/2012, 13:35
Ησύχασε ,εγώ τον φίλο σου τον Sap άκουσα και λέω δεν μπορεί κάτι θα ξέρει παραπάνω το παλικάρι !
Που να ξέρω τι θεό πιστεύεις εδώ μέχρι πρότινος δεν ήξερα πως σε λένε...........
ΥΓ Mιας και το έφερε η κουβέντα να γράψουμε τίποτα για το exp-2 ή έχετε γράψει παλαιότερα ???

Το exp-2 θυμάμαι οτι αναφερθεί παλιότερα αλλά το ψαχτήρι δεν το βρίσκει.
Φυσικά και να γράψεις, εξάλλου τα γραφεις πολύ ωραία. :wave2:

MG-KTiNoS
03/07/2012, 13:48
Μπα..το παράτησε όταν βαρέθηκαν να κερδίζουν.

Τα παράτησαν όταν κατάλαβαν ότι το οφ ρόουντ δεν έχει μέλλον (νομικά)
Βλέπε οικολόγοι Ευρώ 1 2 4 8 18 κλπ
Τα ξαναπιάνουν τώρα που ανοίγει η αγορά στο τέως Ανατολικό Μπλοκ ΚΑΙ το ντακάρ πήγε Αμερική.
(ναι οι μεγάλοι είναι δυσκίνητοι)

byron
03/07/2012, 13:52
Ησύχασε ,εγώ τον φίλο σου τον Sap άκουσα και λέω δεν μπορεί κάτι θα ξέρει παραπάνω το παλικάρι !


Οι προαναφερόμενοι εγκάθετοι πρώην υπάλληλοι του ακατανόμαστου της Λ.Καβάλας, sapilas & sniper πάσχουν απ΄το σύνδρομο του κνίτη. Ανακάλυψαν, μόλις οδήγησαν κάτι ευρωπαϊκό, οτι υποστήριζαν μια φανταστική χο(υ)ντική ανωτερότητα που υπήρχε μόνο στο μυαλό τους.
Τυφλωμένοι απ΄το ευρωπαϊκό φως μεν αλλά με την αρτηριοσκλήρωση γραφειοκράτη δε, συνέχισαν όχι μόνο να επιχειρηματολογούν αλλά και να προσηλυτίζουν ανυποψίαστους συμφορουμίτες, μπας και αναπληρώσουν την ψυχική κατάρρευση που τους προκάλεσαν τα bimota, ducati & KTM και ντρέπονται να ομολογήσουν :moutza::moutza:

Τα βαθύτερα αίτια της οπαδοποίησης τους στη Honda πρέπει να αναζητηθούν στο κράξιμο που έτρωγαν, ο μεν sapilas όταν οδηγούσε CB250RS με πατερίτσα, ο δε sniper που κατέβαινε στα λιμανάκια με CM200T :tooth:

Τι περιμένεις από τέτοια μυαλά φίλε buckley? :rolleyes:

Για το EXP-2 προχώρα το!

sapila racing
03/07/2012, 13:58
Οι προαναφερόμενοι εγκάθετοι πρώην υπάλληλοι του ακατανόμαστου της Λ.Καβάλας, sapilas & sniper πάσχουν απ΄το σύνδρομο του κνίτη. Ανακάλυψαν, μόλις οδήγησαν κάτι ευρωπαϊκό, οτι υποστήριζαν μια φανταστική χο(υ)ντική ανωτερότητα που υπήρχε μόνο στο μυαλό τους.
Τυφλωμένοι απ΄το ευρωπαϊκό φως μεν αλλά με την αρτηριοσκλήρωση γραφειοκράτη δε, συνέχισαν όχι μόνο να επιχειρηματολογούν αλλά και να προσηλυτίζουν ανυποψίαστους συμφορουμίτες, μπας και αναπληρώσουν την ψυχική κατάρρευση που τους προκάλεσαν τα bimota, ducati & KTM και ντρέπονται να ομολογήσουν :moutza::moutza:

Τα βαθύτερα αίτια της οπαδοποίησης τους στη Honda πρέπει να αναζητηθούν στο κράξιμο που έτρωγαν, ο μεν sapilas όταν οδηγούσε CB250RS με πατερίτσα, ο δε sniper που κατέβαινε στα λιμανάκια με CM200T :tooth:

Τι περιμένεις από τέτοια μυαλά φίλε buckley? :rolleyes:

Για το EXP-2 προχώρα το!

Εσυ χαραμίζεσαι στην τράπεζα. Επρεπε να γράφεις λόγους για τους πολιτικούς που μας κυβερνούν! :lol:

MG-KTiNoS
03/07/2012, 14:36
Εσυ χαραμίζεσαι στην τράπεζα. Επρεπε να γράφεις λόγους για τους πολιτικούς που μας κυβερνούν! :lol:


τι?
δεν κυβερνά η τράπεζα?
:lol:

nassosxlvbros
03/07/2012, 14:39
Αν και αποδεδειγμένα δε συμπαθεί τα δίχρονα μοτέρ,όλως περιέργως έφτιαξε το τελειότερο..Το Honda EXP-2 όπως το έφτιαξε,τερμάτισε στο Ντακάρ το 95 νομίζω και μετά,το...απέσυρε....:confused:

buckley
03/07/2012, 14:45
Εσυ χαραμίζεσαι στην τράπεζα. Επρεπε να γράφεις λόγους για τους πολιτικούς που μας κυβερνούν! :lol:

To say the least...(τα έγραψε τέλεια όμως ο άτιμος εδώ παραλίγο να πείσει και μένα).Τον ελεύθερο σκοπευτή πως πήρε η μπάλα δεν κατάλαβα...

bulmont
03/07/2012, 14:52
To say the least...(τα έγραψε τέλεια όμως ο άτιμος εδώ παραλίγο να πείσει και μένα).Τον ελεύθερο σκοπευτή πως πήρε η μπάλα δεν κατάλαβα...

Συνήθης ύποπτος.........

sapila racing
03/07/2012, 14:56
To say the least...(τα έγραψε τέλεια όμως ο άτιμος εδώ παραλίγο να πείσει και μένα).Τον ελεύθερο σκοπευτή πως πήρε η μπάλα δεν κατάλαβα...

Ο sniper καβαλάει 954. ;)

Μην ακούς πάντως τι λέει ο baron, εμένα λέει Hondakia που αγόρασα παλι Honda μετα από 25 χρόνια αφού ειχα καταραστεί τον ακατανόμαστο, αλλα΄αυτός όλο Honda βλέπει στον ύπνο του.

Το EXP-2 ηταν πολύ μπροστά, τερμάτισε μια χαρά στο Dakar, έκαιγε λιγότερο απο το 4χρονο, και μέρος της τεχνολογίας που ειχε χρησιμοποιηθεί πέρασε στο CRM250 AR παραγωγής.
Μετα τέλος. :ZZZ:

MG-KTiNoS
03/07/2012, 15:04
Το τέλος όμως δεν το έβαλε η Χόντα.
Το τέλος το έβαλαν οι τιμές των καυσίμων και οι προδιαγραφές που επέβαλαν στα μηχανάκια (και δεν επέβαλαν στα πλοία ή στα αεροπλάνα)

sniper
03/07/2012, 16:01
Οι προαναφερόμενοι εγκάθετοι πρώην υπάλληλοι του ακατανόμαστου της Λ.Καβάλας, sapilas & sniper πάσχουν απ΄το σύνδρομο του κνίτη. Ανακάλυψαν, μόλις οδήγησαν κάτι ευρωπαϊκό, οτι υποστήριζαν μια φανταστική χο(υ)ντική ανωτερότητα που υπήρχε μόνο στο μυαλό τους.
Τυφλωμένοι απ΄το ευρωπαϊκό φως μεν αλλά με την αρτηριοσκλήρωση γραφειοκράτη δε, συνέχισαν όχι μόνο να επιχειρηματολογούν αλλά και να προσηλυτίζουν ανυποψίαστους συμφορουμίτες, μπας και αναπληρώσουν την ψυχική κατάρρευση που τους προκάλεσαν τα bimota, ducati & KTM και ντρέπονται να ομολογήσουν :moutza::moutza:

Τα βαθύτερα αίτια της οπαδοποίησης τους στη Honda πρέπει να αναζητηθούν στο κράξιμο που έτρωγαν, ο μεν sapilas όταν οδηγούσε CB250RS με πατερίτσα, ο δε sniper που κατέβαινε στα λιμανάκια με CM200T :tooth:

Τι περιμένεις από τέτοια μυαλά φίλε buckley? :rolleyes:

Για το EXP-2 προχώρα το!

Σύντροφε, συναγωνιστή κι αδερφέ εν Χριστό baron,

καλά τα λες αλλά δεν ήμουν εγώ με το XR και το RD.. θυμάσαι;

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

byron
03/07/2012, 16:10
Σύντροφε, συναγωνιστή κι αδερφέ εν Χριστό baron,

καλά τα λες αλλά δεν ήμουν εγώ με το XR και το RD.. θυμάσαι;

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Σοφά αποκρίθηκες SoiNiko san. Πες μας όμως...ποιό απ΄τα μηχανάκια σου δεν ήταν Honda, και δεν ξεκίναγε απ΄το γράμμα C? Ακόμα και κατά την (άγνωστη σε ΄μας) τρυφερή σου εφηβεία, με CB50 πρέπει να ροβόλαγες...:smokin:

DimChios
03/07/2012, 16:36
Σοφά αποκρίθηκες SoiNiko san. Πες μας όμως...ποιό απ΄τα μηχανάκια σου δεν ήταν Honda, και δεν ξεκίναγε απ΄το γράμμα C? Ακόμα και κατά την (άγνωστη σε ΄μας) τρυφερή σου εφηβεία, με CB50 πρέπει να ροβόλαγες...:smokin:

Ειχε ενα KAWASAKI MAX100 ενα καιρο

:tooth::tooth::tooth:

sniper
03/07/2012, 16:43
Σοφά αποκρίθηκες SoiNiko san. Πες μας όμως...ποιό απ΄τα μηχανάκια σου δεν ήταν Honda, και δεν ξεκίναγε απ΄το γράμμα C? Ακόμα και κατά την (άγνωστη σε ΄μας) τρυφερή σου εφηβεία, με CB50 πρέπει να ροβόλαγες...:smokin:

Eίχα ένα καβασάκι (μεγαλοδύναμε.. ) κι ένα γιαμάχα.. (νο κόμμεντ)

vaska
03/07/2012, 16:51
Σοφά αποκρίθηκες SoiNiko san. Πες μας όμως...ποιό απ΄τα μηχανάκια σου δεν ήταν Honda, και δεν ξεκίναγε απ΄το γράμμα C? Ακόμα και κατά την (άγνωστη σε ΄μας) τρυφερή σου εφηβεία, με CB50 πρέπει να ροβόλαγες...:smokin:

χαχαχαχαχαχα

δεν παίζεσαι σήμερο λέμε

DimChios
03/07/2012, 17:03
Eίχα ένα καβασάκι (μεγαλοδύναμε.. ) κι ένα γιαμάχα.. (νο κόμμεντ)

πιο ξεφτυλα αυτοκτονεις!

:lol:

Allst@rf
03/07/2012, 23:16
Ναι ναι παντα οι χοντα φτιάχνει τα καλύτερα μοτορια, τους περνει ολονων(νε ) τα σωβρακα για πλάκα και μετα αποσυρεται γιατί βαρεθηκε να μαμαει και θέλει και λίγο να κατουρησει...

Όπως εκείνα τα επικα θρεντ που κάνετε με τον ρεινμαιστερ, που υπερασπίζεται το vtr,,και όλοι οι άλλοι τα ντουκατι...

Νταξει δε λέω κάποτε πήρε τρόπαια...

Τώρα όμως υπαρχει η ktm..

:p

sapila racing
04/07/2012, 10:21
Ναι ναι παντα οι χοντα φτιάχνει τα καλύτερα μοτορια, τους περνει ολονων(νε ) τα σωβρακα για πλάκα και μετα αποσυρεται γιατί βαρεθηκε να μαμαει και θέλει και λίγο να κατουρησει...

Όπως εκείνα τα επικα θρεντ που κάνετε με τον ρεινμαιστερ, που υπερασπίζεται το vtr,,και όλοι οι άλλοι τα ντουκατι...

Νταξει δε λέω κάποτε πήρε τρόπαια...

Τώρα όμως υπαρχει η ktm..

:p

Ναι η ΚΤΜ κερδίζει εδω και κατι χρόνια άνετα μια και δεν τρεχει αλλη εργοστασιακή ομάδα.
Πιστεύεις πραγματικά οτι αν αποφασίσει η Honda να κατεβασει εργοστασιακή ομάδα στο Dakar, η ΚΤΜ θα ξανακερδίσει?

Allst@rf
04/07/2012, 13:16
Ναι η ΚΤΜ κερδίζει εδω και κατι χρόνια άνετα μια και δεν τρεχει αλλη εργοστασιακή ομάδα.
Πιστεύεις πραγματικά οτι αν αποφασίσει η Honda να κατεβασει εργοστασιακή ομάδα στο Dakar, η ΚΤΜ θα ξανακερδίσει?

ανετα...

και δεν το λεω γιατι ειμαι βαμμενος πορτοκαλι...

το λεω γιατι η ΚΤΜ εχει χτισει το ονομα της απο τους χωματινους αγωνες εδω και αρκετα χρονια...

το μοτερ που θα χρησιμοποιησει η χονδα για το ντακαρ ειναι απο το CRF450...

μπορεις να μου πεις σε τι θεση ειναι η χοντα στους παγκοσμιους χωματινους αγωνες ,με το crf450 το εργοστασιακο οπως ισχυριζεσαι?

edit:να μου πειτε οτι κατεβαινει η Husqvarna με εργοστασιακη ομαδα ,να χαρω ,να μου λετε για την χοντα τωρα...:bawl:

sniper
04/07/2012, 13:29
ανετα...

και δεν το λεω γιατι ειμαι βαμμενος πορτοκαλι...

το λεω γιατι η ΚΤΜ εχει χτισει το ονομα της απο τους χωματινους αγωνες εδω και αρκετα χρονια...

το μοτερ που θα χρησιμοποιησει η χονδα για το ντακαρ ειναι απο το CRF450...

μπορεις να μου πεις σε τι θεση ειναι η χοντα στους παγκοσμιους χωματινους αγωνες ,με το crf450 το εργοστασιακο οπως ισχυριζεσαι?

edit:να μου πειτε οτι κατεβαινει η Husqvarna με εργοστασιακη ομαδα ,να χαρω ,να μου λετε για την χοντα τωρα...:bawl:

Το μικρός το γνωρίζαμε.. το ανόητος πάλι όχι.. :moutza:

Allst@rf
04/07/2012, 13:29
μηπως θετε να μιλησουμε για το παγκοσμιο MX?

:bawl:

Allst@rf
04/07/2012, 13:30
Το μικρός το γνωρίζαμε.. το ανόητος πάλι όχι.. :moutza:

σε ακουω μαστορη...

:smokin:

Allst@rf
04/07/2012, 13:33
μηπως να μιλησουμε για τo ISDE?

:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

:moutza:

Allst@rf
04/07/2012, 13:41
να κατεβει η BMW στο ντακαρ...τοτε θα αρχισουμε να μιλαμε σοβαρα...

;)

sniper
04/07/2012, 14:08
να κατεβει η BMW στο ντακαρ...τοτε θα αρχισουμε να μιλαμε σοβαρα...

;)

A OK..

Πίνεις...

sapila racing
04/07/2012, 14:35
ανετα...

και δεν το λεω γιατι ειμαι βαμμενος πορτοκαλι...

το λεω γιατι η ΚΤΜ εχει χτισει το ονομα της απο τους χωματινους αγωνες εδω και αρκετα χρονια...

το μοτερ που θα χρησιμοποιησει η χονδα για το ντακαρ ειναι απο το CRF450...

μπορεις να μου πεις σε τι θεση ειναι η χοντα στους παγκοσμιους χωματινους αγωνες ,με το crf450 το εργοστασιακο οπως ισχυριζεσαι?

edit:να μου πειτε οτι κατεβαινει η Husqvarna με εργοστασιακη ομαδα ,να χαρω ,να μου λετε για την χοντα τωρα...:bawl:

Δεν υπαρχει λόγος να επιμείνω, μια και θα ειναι χαμένος κόπος.
Προφανώς δεν εχεις ιδέα για το τι χρειάζεται για να κερδίσει καποιος το Dakar. Οι συγκρίσεις που πας να κάνεις στερούνται λογικής. :wave2:

nassosxlvbros
04/07/2012, 14:47
Ναι ρε σεις...που έμαθε τώρα η Honda από αγώνες...η χτεσινή...:rolleyes:

STOYBI
04/07/2012, 15:24
Δεν υπαρχει λόγος να επιμείνω, μια και θα ειναι χαμένος κόπος.
Προφανώς δεν εχεις ιδέα για το τι χρειάζεται για να κερδίσει καποιος το Dakar. Οι συγκρίσεις που πας να κάνεις στερούνται λογικής. :wave2:


Προφανως δεν εχετε ιδεα οτι τοσα χρονια η Xoντα ΔΕΝ...... Ειχε μοτερ για να μπει στο Ντακαρ ( καθως τα 4μιση τωρα εγιναν υποχρεωτικα κυβικα) οποτε τωρα εχει το αξιοπιστο crf 4μιση....!!!

Οταν το ντακαρ ηταν στα μεγαλα κυβικα .... :wave2:



Τωρα τι μενει να βρει...??? αναρτησεις και χερια....!!!


:lol::lol:

sniper
04/07/2012, 15:32
Προφανως δεν εχετε ιδεα οτι τοσα χρονια η Xoντα ΔΕΝ...... Ειχε μοτερ για να μπει στο Ντακαρ ( καθως τα 4μιση τωρα εγιναν υποχρεωτικα κυβικα) οποτε τωρα εχει το αξιοπιστο crf 4μιση....!!!

Οταν το ντακαρ ηταν στα μεγαλα κυβικα .... :wave2:



Τωρα τι μενει να βρει...??? αναρτησεις και χερια....!!!


:lol::lol:

Η ταπεινώτητα είναι αρετή. Και ταιριάζει στους νικητές..

bulmont
04/07/2012, 15:39
Η ταπεινώτητα είναι αρετή. Και ταιριάζει στους νικητές..

Ταπεινότης , ταπεινοτήτων τα πάντα.........

(θέλει ο )

Allst@rf
04/07/2012, 15:41
Δεν υπαρχει λόγος να επιμείνω, μια και θα ειναι χαμένος κόπος.
Προφανώς δεν εχεις ιδέα για το τι χρειάζεται για να κερδίσει καποιος το Dakar. Οι συγκρίσεις που πας να κάνεις στερούνται λογικής. :wave2:

εγω μιλαω καθαρα απο την σκοπια του απλου θεατη των αγωνων...

του απλου μοτοσυκλετιστη που του αρεσουν οι αγωνες...

βλεπω τα αποτελεσματα των τελευταιων ετων και με βαση αυτα κρινω...

αν εχετε στοιχεια και ιδεα οπως λες για το τι χρειαζεται για να κερδισει καποιος το ντακαρ ,ευχαριστως να τα δω και να μαθω...

ετσι οπως το λες δειχνει

1.οτι οντως γνωριζεις τι συμβαινει στα ενδωτερα εργοστασιακα και θα χαρω και γω να μαθω

2.εισαι σνομπ και δεν θες να μου πεις γιατι με βλεπεις "μικροτερο" απεναντι σου...


εγω αναγνωριζω οτι οντως ειμαι "μικροτερος" σου μοτοσυκλετιστικα...εσυ γιατι με σνομπαρεις?

Allst@rf
04/07/2012, 15:45
Ναι ρε σεις...που έμαθε τώρα η Honda από αγώνες...η χτεσινή...:rolleyes:

δεν κανεις καλα που ειρωνευεσαι...

εγω αναγνωριζω την χοντα ως τον μεγαλυτερο κατασκευαστη με τα περισσοτερα τροπαια στους αγωνες ΓΕΝΙΚΑ ,που μπροστα της η ΚΤΜ ειναι συνοικιακο συνεργειο...

αυτα που λενε τα παιδια ομως για τους χωματινους αγωνες τα τελευταια 10χρονια ,τουλαχιστον, ειναι αστεια...η χοντα ειναι ανυπαρκτη...

να μου λεγατε για καποιον αλλο ιαπωνα κατασκευαστη (kawa,suzuki) ευχαριστως να συμφωνουσα...

και δεν ειναι τιποτα να το δειτε...ενα απλο google it...:wave2:

sapila racing
04/07/2012, 15:56
εγω μιλαω καθαρα απο την σκοπια του απλου θεατη των αγωνων...

του απλου μοτοσυκλετιστη που του αρεσουν οι αγωνες...

βλεπω τα αποτελεσματα των τελευταιων ετων και με βαση αυτα κρινω...

αν εχετε στοιχεια και ιδεα οπως λες για το τι χρειαζεται για να κερδισει καποιος το ντακαρ ,ευχαριστως να τα δω και να μαθω...

ετσι οπως το λες δειχνει

1.οτι οντως γνωριζεις τι συμβαινει στα ενδωτερα εργοστασιακα και θα χαρω και γω να μαθω

2.εισαι σνομπ και δεν θες να μου πεις γιατι με βλεπεις "μικροτερο" απεναντι σου...


εγω αναγνωριζω οτι οντως ειμαι "μικροτερος" σου μοτοσυκλετιστικα...εσυ γιατι με σνομπαρεις?

Ούτε μεγαλύτερος η μικρότερος μοτοσυκλετιστικά είμαι ουτε σε σνομπάρω.
Απλά εχεις την άποψή σου κι εγω την δική μου και το να προσπαθήσω να σου αποδείξω οτι εχω δίκιο θέλει απο τη μεριά σου να αποστασιοποιηθείς απο το πορτοκαλί χρώμα και να εισαι αντικειμενικός, κι απο τη μεριά μου χρόνο για γράψιμο που δεν τον εχω μια κι ειμαι στη δουλειά.
Μην παρεξηγιέσαι κι εσυ ετσι ευκολα! :wave2:

STOYBI
04/07/2012, 16:01
Το ντακαρ επεσε στην παγιδα των ιαπωνεζικων εταιρειων και εφερε τον αγωνα στα 450 cc ωστε να μην προσπαθησουν αυτοι να μπουν στον ευρωπαικο ανταγωνισμο....!!

Η Χοντα και η yamaha εχουν αρκετες διακρισεις σε κροςς και εντουρο, αλλα τους ελειπε ο απο τους ποιο διασημους αγωνες οπου τους εκτεθετε την ανυπαρξια τους σε οτιδηποτε χωματινο πανω απο 450 cc ...!!

To ντακαρ ειναι θεμα καθαρα αναβατων και στρατηγικης αυτων......

Διαφορα παραδειγματα οπως του Ορφανου με xr 400 η 15η γενικης προπερσυ με το μοναδικο sherco του αγωνα το αποδεικνηουν....

Η συγκρισεις περι εταιρειων ειναι αστοχη καθως μην ξεχναμε οτι τα τελευταια 10 χρονια πανω απο το 50% των συμμετοχων αφορα μονο κτμ...


:wave2:

nassosxlvbros
04/07/2012, 16:02
δεν κανεις καλα που ειρωνευεσαι...

εγω αναγνωριζω την χοντα ως τον μεγαλυτερο κατασκευαστη με τα περισσοτερα τροπαια στους αγωνες ΓΕΝΙΚΑ ,που μπροστα της η ΚΤΜ ειναι συνοικιακο συνεργειο...

αυτα που λενε τα παιδια ομως για τους χωματινους αγωνες τα τελευταια 10χρονια ,τουλαχιστον, ειναι αστεια...η χοντα ειναι ανυπαρκτη...

να μου λεγατε για καποιον αλλο ιαπωνα κατασκευαστη (kawa,suzuki) ευχαριστως να συμφωνουσα...

και δεν ειναι τιποτα να το δειτε...ενα απλο google it...:wave2:

Μη τα παίρνεις και τοις μετρητοίς...μοτοφόρουμ είμαστε! το αν η Χ ή η ψ εταιρεία θέλει ή όχι να εμπλακεί σε αγώνες είναι δικαίωμά της και ρωτάει τη τσέπη της και όχι εμάς...Η Χόντα αποφάσισε έτσι.Απλά.Ούτε έκατσε να μας εξηγήσει γιατί ούτε ενδιαφέρει και τόσο εδώ που τα λέμε...σίγουρα ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ είναι να είναι ανύπαρκτη...όχι αδυναμία! ;)

Allst@rf
04/07/2012, 16:03
Ούτε μεγαλύτερος η μικρότερος μοτοσυκλετιστικά είμαι ουτε σε σνομπάρω.
Απλά εχεις την άποψή σου κι εγω την δική μου και το να προσπαθήσω να σου αποδείξω οτι εχω δίκιο θέλει απο τη μεριά σου να αποστασιοποιηθείς απο το πορτοκαλί χρώμα και να εισαι αντικειμενικός, κι απο τη μεριά μου χρόνο για γράψιμο που δεν τον εχω μια κι ειμαι στη δουλειά.
Μην παρεξηγιέσαι κι εσυ ετσι ευκολα! :wave2:

ρε αρη δεν παρεξηγηθηκα...ισα ισα που στο αναγνωριζω οτι εχεις τραστιες γνωσεις σε σχεση με εμενα...απλα μου εδωσες αυτην την εντυπωση,μη γνωριζωντας οτι εισαι στη δουλεια(λουφαρεις ρε αλητη? :tooth: )

αυτο το ειδες :


Ναι ρε σεις...που έμαθε τώρα η Honda από αγώνες...η χτεσινή...:rolleyes:

δεν κανεις καλα που ειρωνευεσαι...

εγω αναγνωριζω την χοντα ως τον μεγαλυτερο κατασκευαστη με τα περισσοτερα τροπαια στους αγωνες ΓΕΝΙΚΑ ,που μπροστα της η ΚΤΜ ειναι συνοικιακο συνεργειο...

αυτα που λενε τα παιδια ομως για τους χωματινους αγωνες τα τελευταια 10χρονια ,τουλαχιστον, ειναι αστεια...η χοντα ειναι ανυπαρκτη...

να μου λεγατε για καποιον αλλο ιαπωνα κατασκευαστη (kawa,suzuki) ευχαριστως να συμφωνουσα...

και δεν ειναι τιποτα να το δειτε...ενα απλο google it...:wave2:

Allst@rf
04/07/2012, 16:06
Μη τα παίρνεις και τοις μετρητοίς...μοτοφόρουμ είμαστε! το αν η Χ ή η ψ εταιρεία θέλει ή όχι να εμπλακεί σε αγώνες είναι δικαίωμά της και ρωτάει τη τσέπη της και όχι εμάς...Η Χόντα αποφάσισε έτσι.Απλά.Ούτε έκατσε να μας εξηγήσει γιατί ούτε ενδιαφέρει και τόσο εδώ που τα λέμε...σίγουρα ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ είναι να είναι ανύπαρκτη...όχι αδυναμία! ;)

ναι ρε παιδι μου δεν τα παιρνω της μετρητης...με διαθεση πλακας ξεκινησα και πειραγματος ...

αλλα το σοβαρεψαν οι παλαιοι του φορουμ... Respect στους παλαιους αλλα οι χοντα μια φορα θα παρει τα @@ της ΚΤΜ στο ντακαρ...:bawl:

sniper
04/07/2012, 16:30
ναι ρε παιδι μου δεν τα παιρνω της μετρητης...με διαθεση πλακας ξεκινησα και πειραγματος ...

αλλα το σοβαρεψαν οι παλαιοι του φορουμ... Respect στους παλαιους αλλα οι χοντα μια φορα θα παρει τα @@ της ΚΤΜ στο ντακαρ...:bawl:

OK, για τα πρακτικά.

MG-KTiNoS
04/07/2012, 17:33
Το ντακαρ επεσε στην παγιδα των ιαπωνεζικων εταιρειων και εφερε τον αγωνα στα 450 cc ωστε να μην προσπαθησουν αυτοι να μπουν στον ευρωπαικο ανταγωνισμο....!!
Το Ντακάρ δεν έπεσε στην παγίδα κανενός.
Λεφτά βγάζουν οι άνθρωποι και θέλουν όσο πιο πολλούς κατασκευαστές μπορούν να έχουν.
Κατ επέκταση και όσες πιο πολλές συμμετοχές.
Άρα καλή η ΚΤΜ κλπ κλπ αλλά οι Γιαπωνέζοι είναι πιο πολλοί.
Να σου κάνω κι ένα παραλληλισμό, θυμάσαι την Απρίλια στα 2,5?
Που είναι τώρα?





Η Χοντα και η yamaha εχουν αρκετες διακρισεις σε κροςς και εντουρο, αλλα τους ελειπε ο απο τους ποιο διασημους αγωνες οπου τους εκτεθετε την ανυπαρξια τους σε οτιδηποτε χωματινο πανω απο 450 cc ...!!

Η Χόντα ειδικά είναι σε θέση να κατασκευάσει οτιδήποτε. (η ίδια ή να βάλει άλλους)
Κοίτα πως αλλάζει τα πλαίσια στο μοτο τζι πι.
Απλά κοιτάει να τη βγάλει όσο πιο καλά και βολικά μπορεί.
Οι πλούσιοι, που λες, δεν είναι πλούσιοι μόνο επειδή βγάζουν πολλά αλλά και επειδή
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ





To ντακαρ ειναι θεμα καθαρα αναβατων και στρατηγικης αυτων......

Και τι τους εμποδίζει να δώσουν περισσότερα χρήματα και να πάρουν ΟΛΟΥΣ όσους αξίζουν?
Μήπως ο Σούπο δεν έφυγε τρέχοντας απ τη Ντουκάτι για τη Χόντα?
Ο Αγκοστίνη δεν πήγε στη Γιαμάχα κλπ κλπ

Για στο κάνω χώμα λοιπόν όποιος έχει το χρήμα και δεν είναι εντελώς βλαξ κερδίζει
ΠΑΝΤΟΥ
Ποδόσφαιρο, μπάσκετ μοτο τζι πι, κρίκετ, πόκερ, κλπ κλπ
Αν η Χόντα βλέπει το Ντακάρ θετικά για την Αμερικάνικη αγορά είναι σε θέση να το κάνει και μονομάρκα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ

Allst@rf
04/07/2012, 17:52
Αν η Χόντα βλέπει το Ντακάρ θετικά για την Αμερικάνικη αγορά είναι σε θέση να το κάνει και μονομάρκα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ

μονο ετσι μπορει να μαμησει...:lol:

AUFGEBRACHT
04/07/2012, 18:01
'Ντάξει μωρέ, αλλάζει τους κανονισμούς και κάτι θα γίνει...πρώτη φορά είναι; Ποια εταιρεία πρωτοστάτησε στο MotoGP να πάνε σε μοτοσυκλέτες 800cc; Η μετάβαση από τα δίχρονα τα τετράχρονα και αυτή έργο του HRC δεν ήταν; :D

MG-KTiNoS
04/07/2012, 18:29
όχι αλλάζει...
Άλλαξε.

KostasV2
04/07/2012, 18:36
Η μετάβαση από τα δίχρονα τα τετράχρονα και αυτή έργο του HRC δεν ήταν; :D

Ναι είδες; Δεν μπορούσε με τίποτα να κερδίσει η κακομοίρα με το NSR και έφερε τα τετράχρονα...

AUFGEBRACHT
04/07/2012, 19:14
Ναι είδες; Δεν μπορούσε με τίποτα να κερδίσει η κακομοίρα με το NSR και έφερε τα τετράχρονα...

Και βέβαια δεν είχε πρόβλημα με τα NSR αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχει τη δύναμη να αλλάζει τους κανονισμούς ανάλογα με τις επιδιώξεις της...

KostasV2
04/07/2012, 19:48
Και βέβαια δεν είχε πρόβλημα με τα NSR αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχει τη δύναμη να αλλάζει τους κανονισμούς ανάλογα με τις επιδιώξεις της...

Ευτυχώς ή δυστυχώς (δυστυχώς για μένα), τα δίχρονα δρόμου ήταν πια μια τελειωμένη υπόθεση, οπότε λογικά στράφηκαν στα τετράχρονα για την κορυφαία κατηγορία του παγκόσμιου. Δε νομίζω πως ήταν επιλογή ΜΟΝΟ της Honda, αλλά των εταιριών συνολικά. Μην ξεχνάς ότι η αλλαγή των κανονισμών έφερε στο παγκόσμιο και κατασκευαστές όπως η Ducati και η Kawasaki μετά από δεκαετίες απουσίας...

MG-KTiNoS
04/07/2012, 19:49
Και που να δεις πως γύρισαν από τα τετράχρονα στα δίχρονα.

Ρε kugkesraimber, το χρήμα κυβερνάει τον κόσμο και η αγάπη είναι μια πλάνη, τι να λέμε τώρα…



:lol:

devil's animal
04/07/2012, 19:49
καθεστε και "μαλωνετε" για τα παιχνιδια που παιζει ενας κολοσσος δισεκατομμυριων με τις διοργανωτριες εταιρειες αγωνων και γενικοτερα δικαιωματων...:rolleyes:

ποτε θα μαθετε οτι ολα γινονται για το "λιλι" και πως οι πρωτιες το μονο που καταφερνουν ειναι να τις βλεπουν τα προβατακια και να πηγαινουν να αγοραζουν τα "ready to race" μηχανακια της εκαστοτε μαρκας...
:wave2:

KostasV2
04/07/2012, 19:52
@ devil's animal: Αν το "ready to race" είναι σαν το RC30, θα βελάξω κι εγώ! :D

MG-KTiNoS
04/07/2012, 19:59
Άσε που το μηχανάκι μπορεί να είναι ρέντι του ρέις αλλά ο αναβατής 9 στις 10 είναι μόνο ρέντι του πέι




Κάποια είχε γράψει

Πλέει ανάμεσα στα πέη
η δική μου Τάι Πέι
(συνειρμός)

:lol:

marios8
08/07/2012, 10:28
Ο MG-KTiNoS έχει δίκιο οτι με τα λεφτά μπορείς να κατακτήσεις και το Ντακαρ και ότι γουστάρεις .
Το θέμα είναι οτι δεν θέλει να χαλάσει λεφτά για την συγκεκριμένη ιστορία .
Εδώ η άποψη του Στουμπι είναι σωστή . Είναι οικονομικότερο να αλλάξεις τους κανονισμούς παρά να φτιάχνεις μοτέρ , ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να το κάνεις.
Στα 450 το μοτεράκι υπάρχει . Το μεγάλο θέμα είναι οι οδηγοί . Φέτος η ΚΤΜ έχει τον αφρό, οπότε η Χόντα θα μου τον κλάσει τον γκιώνη , εκτός και αν γίνουν τρελά πράγματα.

Μεγαλύτερος σε ένα χώρο είναι αυτός που ασχολείται . Το "αν ήθελε η Χόντα " είναι μια μ@λακια και μισή . Είναι αυτό που λέμε αν η γιαγιά μου είχε @@ θα ήταν παππούς .
Εντουρο και ράλι η ΚΤΜ είναι μπροστά ( το μοτοκρος θέλει πολύ κουβέντα ). Μακάρι η Χόντα να ασχοληθεί να δώσει και κανα φράγκο στο χώρο, όλοι το θέλουν αυτό .

LOUKILOUK
08/07/2012, 18:07
Ο MG-KTiNoS έχει δίκιο οτι με τα λεφτά μπορείς να κατακτήσεις και το Ντακαρ και ότι γουστάρεις .
Το θέμα είναι οτι δεν θέλει να χαλάσει λεφτά για την συγκεκριμένη ιστορία .
Εδώ η άποψη του Στουμπι είναι σωστή . Είναι οικονομικότερο να αλλάξεις τους κανονισμούς παρά να φτιάχνεις μοτέρ , ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να το κάνεις.
Στα 450 το μοτεράκι υπάρχει . Το μεγάλο θέμα είναι οι οδηγοί . Φέτος η ΚΤΜ έχει τον αφρό, οπότε η Χόντα θα μου τον κλάσει τον γκιώνη , εκτός και αν γίνουν τρελά πράγματα.

Μεγαλύτερος σε ένα χώρο είναι αυτός που ασχολείται . Το "αν ήθελε η Χόντα " είναι μια μ@λακια και μισή . Είναι αυτό που λέμε αν η γιαγιά μου είχε @@ θα ήταν παππούς .
Εντουρο και ράλι η ΚΤΜ είναι μπροστά ( το μοτοκρος θέλει πολύ κουβέντα ). Μακάρι η Χόντα να ασχοληθεί να δώσει και κανα φράγκο στο χώρο, όλοι το θέλουν αυτό .

....μιας και ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός μόνο καλός μπορεί να είναι για τον καταναλωτή...είναι όντως έτσι άραγε;

Κατά τα άλλα φανατίλας δεν είμαι με κανέναν τους... το θέαμα θα είναι μάλλον καλύτερο και περισσότερο και ίσως να βάλει και η Χόντα ξανά στην παραγωγή περισσότερες μηχανές με πάθος.... μια χαρά!!!!

MG-KTiNoS
09/07/2012, 08:59
Ο

Μεγαλύτερος σε ένα χώρο είναι αυτός που ασχολείται . Το "αν ήθελε η Χόντα " είναι μια μ@λακια και μισή . Είναι αυτό που λέμε αν η γιαγιά μου είχε @@ θα ήταν παππούς .

Σωστό

MG-KTiNoS
09/07/2012, 09:06
....μιας και ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός μόνο καλός μπορεί να είναι για τον καταναλωτή...είναι όντως έτσι άραγε;

Κατά τα άλλα φανατίλας δεν είμαι με κανέναν τους... το θέαμα θα είναι μάλλον καλύτερο και περισσότερο και ίσως να βάλει και η Χόντα ξανά στην παραγωγή περισσότερες μηχανές με πάθος.... μια χαρά!!!!

Ο ανταγωνισμός καλός είναι έως ενός ορίου.
Δηλαδή στο ΝΒΑ έχει τρελό ανταγωνισμό, αλλά ο διοργανωτής φροντίζει να τροφοδοτεί τους πιο αδύνατους ώστε να συνεχίσει να υπάρχει ανταγωνισμός και σπορ.
Στις μοτοσικλέτες τα τελευταία χρόνια δεν έγινε έτσι και παίξαμε λίγο τον Χάι Λάντερ.
Στο τέλος θα μείνει μόνο ένας (άντε δυο)
Εξ ου και η ανησυχία.
Η χόντα δεν πρόκειται να βγάλει αληθινές μηχανές γιατί ξέρει ότι και εμείς δεν είμαστε αληθινοί μηχανόβιοι….
Γιαλαντζί εμείς ?
Ελαστικότητες αυτοί !

ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ (ΜΠΟΡΕΙ) Ο ΛΑΟΣ

MG-KTiNoS
14/10/2012, 18:39
271601

Ντεμπούτο 25 χρονια μετά στο Ράλλι του Μαρόκο. 2074 km (1544 km ειδ.)
Με Helder Rodrigues, Felipe Zanol, Sam Sunderland, Johnny Campbell και Javier Pizzolito

Να πούμε πως κάποτε πήρα 4 τίτλους σερί
271602

271603

MG-KTiNoS
14/10/2012, 18:40
271604

Carlos.1on2
20/10/2012, 21:08
Το μεγάλο θέμα είναι οι οδηγοί . Φέτος η ΚΤΜ έχει τον αφρό, οπότε η Χόντα θα μου τον κλάσει τον γκιώνη , εκτός και αν γίνουν τρελά πράγματα.


Το αυτό. Ο Rodrigues ειναι φανταστικός οδηγός αλλά αν δεν έχουν τρομερες ατυχίες οι Coma και Despres δεν πρόκειται ούτε να τους πλησιάσει.

Το αποκορύφωμα θα ήταν αν κάποιος εκ των δύο της ΚΤΜ πηγαινε στη Honda, τότε πραγματικά θα είχε τρομερό ενδιαφέρον