PDA

View Full Version : Γειά σας βοηθείστε μεεε

makku
10/07/2012, 18:21
Γειά σας είμαι καινούριος εδώ αν και έχω χρησιμοποιήσει το φόρουμ εδώ για διάφορες πληροφορίες στο παρελθόν. Είμαι καινούριος και στον χώρο της μοτοσυκλέτας καθώς αγόρασα την μηχανή μου πρίν μερικούς μήνες.:sun: Είμαι φοιτητής και χρησιμοποιώ ενα enduro στην Σάμο για τις μεταφορές σπίτι παραλία σχολή.Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα "ψημένος" στην αρχή αφόρασα ενα δίχρονο Beta rr 50cc "πειραγμένο" στα 80cc και νιώθω οτι δεν με καλύπτει πλέον αφού το πατρικό είναι στην Αθήνα. Όταν μπήκα στην Αττική Οδό τα είδα όλα... Τέρμα δεξιά και ο φόβος όταν έφτανα σε εισόδους στον δρόμο απερίγραπτος:eyepop:... Και πέρα απο αυτό η βρώμα απίστευτη :p
Ξεκίνησα λοιπόν το ψάξιμο και βρήκα το Honda Cbf 250cc και ομολογώ ότι είμαι πλέοον ερωτευμένος τι μου προτείνεται εσείς οι έμπειροι??? Επίσης μπορώ να το οδηγήσω με δίπλωμα Α1??

MG-KTiNoS
10/07/2012, 18:27
Επί ποίου θέματος νεανία μου ?
Το Βέτα (τα λεφτά σου πέτα) το ξέρεις.
Το άλλο είναι ένα απλό μηχανάκι της σειράς. (κι αυτό το ξέρεις)
Άρα από τη μια πατάτα στην άλλη πας και δεν υπάρχει θέμα.
:a08:

npat
10/07/2012, 18:33
Ξεκίνησα λοιπόν το ψάξιμο και βρήκα το Honda Cbf 250cc και ομολογώ ότι είμαι πλέοον ερωτευμένος τι μου προτείνεται εσείς οι έμπειροι??? Επίσης μπορώ να το οδηγήσω με δίπλωμα Α1??

A. Καλό είναι το CBF αλλά κοίτα και το YBR στα ίδια κυβικά. Το CBF έχει κάποια σπαστικά προβληματάκια (όχι τίποτα πολύ σοβαρό) που το YBR δεν τα έχει. Κατά τα άλλα είναι σχεδόν όμοιες μηχανές.

Β. Μπορείς να τα οδηγήσεις με Α1