PDA

View Full Version : Γειά σας βοηθείστε μεεε



makku
10/07/2012, 18:21
Γειά σας είμαι καινούριος εδώ αν και έχω χρησιμοποιήσει το φόρουμ εδώ για διάφορες πληροφορίες στο παρελθόν. Είμαι καινούριος και στον χώρο της μοτοσυκλέτας καθώς αγόρασα την μηχανή μου πρίν μερικούς μήνες.:sun: Είμαι φοιτητής και χρησιμοποιώ ενα enduro στην Σάμο για τις μεταφορές σπίτι παραλία σχολή.Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα "ψημένος" στην αρχή αφόρασα ενα δίχρονο Beta rr 50cc "πειραγμένο" στα 80cc και νιώθω οτι δεν με καλύπτει πλέον αφού το πατρικό είναι στην Αθήνα. Όταν μπήκα στην Αττική Οδό τα είδα όλα... Τέρμα δεξιά και ο φόβος όταν έφτανα σε εισόδους στον δρόμο απερίγραπτος:eyepop:... Και πέρα απο αυτό η βρώμα απίστευτη :p
Ξεκίνησα λοιπόν το ψάξιμο και βρήκα το Honda Cbf 250cc και ομολογώ ότι είμαι πλέοον ερωτευμένος τι μου προτείνεται εσείς οι έμπειροι??? Επίσης μπορώ να το οδηγήσω με δίπλωμα Α1??

MG-KTiNoS
10/07/2012, 18:27
Επί ποίου θέματος νεανία μου ?
Το Βέτα (τα λεφτά σου πέτα) το ξέρεις.
Το άλλο είναι ένα απλό μηχανάκι της σειράς. (κι αυτό το ξέρεις)
Άρα από τη μια πατάτα στην άλλη πας και δεν υπάρχει θέμα.
:a08:

npat
10/07/2012, 18:33
Ξεκίνησα λοιπόν το ψάξιμο και βρήκα το Honda Cbf 250cc και ομολογώ ότι είμαι πλέοον ερωτευμένος τι μου προτείνεται εσείς οι έμπειροι??? Επίσης μπορώ να το οδηγήσω με δίπλωμα Α1??

A. Καλό είναι το CBF αλλά κοίτα και το YBR στα ίδια κυβικά. Το CBF έχει κάποια σπαστικά προβληματάκια (όχι τίποτα πολύ σοβαρό) που το YBR δεν τα έχει. Κατά τα άλλα είναι σχεδόν όμοιες μηχανές.

Β. Μπορείς να τα οδηγήσεις με Α1

Γ. Εγώ θα κοιτούσα και κανά μεταχειρισμένο 400άρι (πάντα Honda: CB1, CB400SF, Bros 400). Είναι πολύ πιο "μοτοσυκλέτες" από τα 250άρια, είναι τέρατα αξιοπιστίας και είναι εξίσου ευκολοδήγητα με τα 250άρια. Πρόσεξε απλώς αυτό που θα βρεις να μην είναι πολύ κανιβαλισμένο από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες (η μεγάλη αξιοπιστία τους βοηθάει σε αυτό). Ειδικά αν το χέρι σου πιάνει ΛΙΓΟ και δεν φοβάσαι να κάνεις ένα-δυο ψιλά μαζεματάκια (ΑΝ και όταν χρειαστεί), προτίμησέ τα από τα 250άρια: Με ελάχιστα χρήματα παίρνεις πολύ περισσότερη μοτοσυκλέτα. Επίσης μπορείς να τα οδηγήσεις με το Α1.

Αυτά.

nightwish
10/07/2012, 18:39
A. Καλό είναι το CBF αλλά κοίτα και το YBR στα ίδια κυβικά. Το CBF έχει κάποια σπαστικά προβληματάκια (όχι τίποτα πολύ σοβαρό) που το YBR δεν τα έχει. Κατά τα άλλα είναι σχεδόν όμοιες μηχανές.

Β. Μπορείς να τα οδηγήσεις με Α1

Γ. Εγώ θα κοιτούσα και κανά μεταχειρισμένο 400άρι (πάντα Honda: CB1, CB400SF, Bros 400). Είναι πολύ πιο "μοτοσυκλέτες" από τα 250άρια, είναι τέρατα αξιοπιστίας και είναι εξίσου ευκολοδήγητα με τα 250άρια. Πρόσεξε απλώς αυτό που θα βρεις να μην είναι πολύ κανιβαλισμένο από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες (η μεγάλη αξιοπιστία τους βοηθάει σε αυτό). Ειδικά αν το χέρι σου πιάνει ΛΙΓΟ και δεν φοβάσαι να κάνεις ένα-δυο ψιλά μαζεματάκια (ΑΝ και όταν χρειαστεί), προτίμησέ τα από τα 250άρια: Με ελάχιστα χρήματα παίρνεις πολύ περισσότερη μοτοσυκλέτα. Επίσης μπορείς να τα οδηγήσεις με το Α1.

Αυτά.


Σωστότατος!!!!!

makku
10/07/2012, 18:57
Ναί ξέχασα να τονίσω ότι είμαι 1.70 60 κιλά άνθρωπος φίλοι μου και δέν ξέρω αν θα αντέξω αρκέτα κιλά...

georgio
10/07/2012, 18:59
CB400SF και CB-1 δεν τα οδηγάς με το Α1, έχουν 50+ άλογα, το Α1 σε καλύπτει μέχρι 33,5. Το Bros 400 έχει μεν 37 περίπου άλογα αλλά μπορείς να το οδηγήσεις λόγω του περιορισμού ίπποι ανά κιλό.

Χώμα όμως απλά περνάς χωματόδρομο. Δεν ξέρω σε τι παραλίες πας στη Σάμο με το Beta, enduro ή motard είναι; Πες μας τι θες γενικότερα από τη μηχανή (δρόμου ή πας και χώμα) και σε τι λεφτά παίζεις να σε βοηθήσουμε παραπάνω.


Υ.Γ.: μην ξαναμπεις Αττική Οδό με το 50άρι, κινδυνεύεις πάρα πολύ. Άσε που άμα γίνει κάτι, επειδή τυπικά απαγορεύεται να είσαι με 50άρι σε αυτοκινητόδρομο, μπορεί να σου βγει συνυπαιτιότητα.

makku
10/07/2012, 19:07
Όλες οι διαδρομές που κάνω είναι σε κανονική άσφαλτο εκτός απο κάποιες περιπτώσεις (κοντά στο σπίτι) πλακόστροτος δρόμος το beta είπα στην αρχή είναι enduro αλλά θελω να φύγω απο το είδος αυτό... Και μου αρέσουν ιδιέταιρα οι Naked χωρίς να απορρίπτω σε κάποιες περοπτώσεις on/off όποιες φτάνω :P Αυτό που θέλω είναι οδήγηση στον δρόμο με την δυνατότητα να προσπερνάω "δημόσιους κινδύνους" στον δρόμο. budget pes 1500 καθαρά για την μηχανή μόνο... και 1700 no prob

GiannisBlessed
10/07/2012, 19:14
με εξαιρεση το bros 400 ολα τα αλλα θελουν απεριοριστο.δεν οδηγουνται δλδ με το α1.
το bros ειναι εξαιρετικη επιλογη.
αν βρεις ενα καλο και "καθαρο" ειναι σχεδον σιγουρο οτι δεν θα σου βγαλει τπτ!!
και ειναι πολυ πιο σοβαρη μηχανη απο τα ψευτομηχανακια που βγαζουν σημερα.

edit.
δες αυτο εδω.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2356497/

ειναι ενως φιλου μου.
ΔΕΝ θελω να φανει σαν διαφημηση-απλα το ξερω το μηχανακι και ειναι αρκετα "καθαρο".
αλλαχτηκε πριν λιγες ημερες η τρομπα καυσιμου με μηχανικη υποπιεσης.που σημαινει οτι δεν θα σε ξανααποσχολησει ποτε αυτη.(ειναι ενα θεμα στα μπροσακια γιατι εχουν ηλεκτρικη τρομπα που καιει τις επαφες της)
και νομιζω προχθες μπηκε πανω καινουρια did xring αλυσιδα με γραναζια.
αν σε ενδιαφερει παρε ενα τηλ το παιδι για ενα τεστ ride.
ειναι στο υψος σου το παιδι ισως και λιιγο κοντυτερος και του ειναι μια χαρα.

MG-KTiNoS
10/07/2012, 19:18
Ναί ξέχασα να τονίσω ότι είμαι 1.70 60 κιλά άνθρωπος φίλοι μου και δέν ξέρω αν θα αντέξω αρκέτα κιλά...

Το μηχανάκι δεν είναι άρση βαρών, ούτε μποξ.
Μαθαίνεις να ζεις με τα κιλά (άσε που είναι και ζυγισμένα)

makku
10/07/2012, 19:34
Όμορφο και σίγουρα καλό για Α1 αλλά με βάζει σε σκέψη η δύναμή του...νομίζω ότι ενα 250 θα με καλύψει καλύτερα αλλα σε ευχαριστώ πολυ Γιάννη γιώργο και npat προς το παρόν και θα κοιτάξω το Bros αλλά αν μπορεί να προτείνει κάποιος κατι σε 250 θα ήμουν ευγνώμον ή έστω κάποιος να μου πεί ξεχασέ το παρε παραπανω κυβικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά :D

makku
10/07/2012, 19:45
με εξαιρεση το bros 400 ολα τα αλλα θελουν απεριοριστο.δεν οδηγουνται δλδ με το α1.
το bros ειναι εξαιρετικη επιλογη.
αν βρεις ενα καλο και "καθαρο" ειναι σχεδον σιγουρο οτι δεν θα σου βγαλει τπτ!!
και ειναι πολυ πιο σοβαρη μηχανη απο τα ψευτομηχανακια που βγαζουν σημερα.

edit.
δες αυτο εδω.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2356497/

ειναι ενως φιλου μου.
ΔΕΝ θελω να φανει σαν διαφημηση-απλα το ξερω το μηχανακι και ειναι αρκετα "καθαρο".
αλλαχτηκε πριν λιγες ημερες η τρομπα καυσιμου με μηχανικη υποπιεσης.που σημαινει οτι δεν θα σε ξανααποσχολησει ποτε αυτη.(ειναι ενα θεμα στα μπροσακια γιατι εχουν ηλεκτρικη τρομπα που καιει τις επαφες της)
και νομιζω προχθες μπηκε πανω καινουρια did xring αλυσιδα με γραναζια.
αν σε ενδιαφερει παρε ενα τηλ το παιδι για ενα τεστ ride.
ειναι στο υψος σου το παιδι ισως και λιιγο κοντυτερος και του ειναι μια χαρα.

Τέλειο.Όταν έκανες το edit το είχα ήδη στείλει στον θείο μου που είναι μηχανικός. Την αγορά βέβαια σκοπεύω να την κάνω μέσα στον χειμώνα απλά τώρα τα συζητάω αυτά που είμαι ακόμη στο πατρικό μου με τα γονίδια και και τον θείο που θα την φροντίσει πρίν την κουβαλίσω στο νησί.

GiannisBlessed
10/07/2012, 19:46
εγω μαλλον ειμαι ο λαθος ανθρωπος για να στα πω αυτα...:lol::lol:
κοιτα οι περισοτεροι απο εδω μεσα ειμαστε μοτοσυκλετιστες.
και γουσταρουμε.....
τις.....
μοτοσυκλετες...
σχεδον ολοι μας ξεκινησαμε απο κατι μικρο.
οπως εσυ πχ με το μπετα.
και μετα αρχισαμε να ανεβαινουμε την σκαλα της ΔΥΝΑΜΗΣ.
αλλοι αποτομα αλλοι σιγααα σιγααααα.
παντως ειναι σιγουρο οτι σε λιγο καιρο μολις βγεις επιτελους στην ατικη οδο! θα δεις οτι το 250 θα σου ειναι λιγο...
γιατι?
γιατι ισως ψηθεις για κανα ταξιδακι..η ισως εχεις απο πισω την κοπελια σου και δεν θα τραβαει και τοτε θα θες παλι να το αλλαξεις.
για εμενα το bros(με αυτο ξεκινησα και εγω) ειναι απο τις καλυτερες επιλογες.
μην κοιτας τον κυβισμο.
δεν παιζει αυτος ρολο.ρολο παιζουν τα αλογα.
το cbf,ybr κτλ εχουν καπου 20-25 αλογα.
ενω το bros εχει 30-35.(37 ισως ειχε καποτε αλλα δεν νομιζω να τα εχει κρατησει)
αυτη η διαφορα αλογων δεν θα σε κανει να τρομαξεις η κατι τετοιο.απλα οταν εισαι σε ανοιχτο δρομο θα εισαι πιο ανετος και θα μπορεις να βγεις και στην αριστερη να κανεις καμια προσπεραση.
οσον αφορα το στησιμο(πλαισιο,φρενα,λαστιχα κτλ) το bros ειναι ΣΧΟΛΕΙΟ και κατα πολυ ανωτερο απο τα cbf ybr.
οταν λεω ανωτερο εννοω και ασφαλεστερο.
το μοτερ ειναι υδροψυκτο και ανωτερο τεχνολογικα σε σχεση με το απλο μονοκυλινδρο αεροψυκτο.
τελος το bros ειναι v2 και εχει ηχο σχεδον ducati και γουσταρεις τρελα σε σχεση με τον παπισιο ηχο που εχουν τα cbf κτλ.
κανε τον κοπο και παρε τηλ τον φιλο μου και πηγαινε απο κοντα να το δεις και να το καβαλησεις δεν θα μετανιωσεις!;)
αυτα!!!

makku
10/07/2012, 19:59
Η αλήθεια είναι ότι το φαντάστικα ότι δεν θα μου φτάνουν τα κυβικά όσο τα συνιθίζω αλλά δεν θέλω να το πιστέψω ακόμη :p

GiannisBlessed
10/07/2012, 20:18
εγω πριν παρω το πρωτο μου μηχανακι το μονο κριτιριο που με ενοιαζε να καλυπτει ηταν να ανεβαινει την ανηφορα που ειναι το σπιτι μου...
μετα πηγαινε τελικη 50 με αερα απο πισω και τσουπ η αναγκη για μεγαλυτερη δυναμη.
το bros ειναι μια μηχανη που μπορει να τα κανει ολα.
το ταξιδι για εμενα δεν ηταν το δυνατο της σημειο(για αυτο και τελικα την αλλαξα.δεν μου αρεσει να ταξιδευω με πολυ μεγαλες ταχυτητες αλλα μου αρεσει το μοτορι να πηγαινει 130 πχ ΧΑΛΑΡΑ και για την πλακα του.)
τα cbf πιστευω θα πηγαινα με την ψυχη στο στομα.
κατι που μου ειχε κανει εντυπωση στα πρωτα μου ταξιδια ηταν οτι και το πιο μικρο σαραβαλακι κουτι πηγαινε με 120-130!!
οποτε πρεπει η μηχανη να μπορει να κινηθει με αυτες τις ταχυτητες για εισαι ασφαλης και να μην περνανε οι αλλοι απο πανω σου.

makku
11/07/2012, 01:29
Σε ευχαριστώ φιλε Γιάννη με βοηθάς πραγματικά παρα πολύ!Τα ίδια ακριβώς μου λέει και ο πατέρας μου με την εξαίρεση να αποφύγω street και naked λόγο της "άβολης" όπως λέει οδήγησης.
(Τι λέτε εσείς?? Ο πατέρας μου είχε μια gpz ninja 600 του 88 μήπως αυτή ήταν άβολη η απλά είναι όντως περίεργος ο τρόπος οδήγησης?)

Και συγνώμη αν σας κουράζω απλά να μάθω θέλω ο άμοιρος!! :S

MikeG
11/07/2012, 01:39
Βρες ένα KLX 250S ή ένα WR250R να ευχαριστηθείς το Καρβούνι & το Κέρκι.

makku
11/07/2012, 01:58
Ευχάριστω πολύ για την απάντηση σου αλλα ήλπιζα να παρατήσω την "βρωμιά" του enduro και να πάρω κάτι που να φαίνεται πιο καθαρό βρε αδερφέ :p
Nα έχω την χαρά να το πάρω να το γυαλίσω να το βάλω και κάτω από το μπαλκόνι και να το χαζεύω από πάνω πίνοντας ένα frappe :p
+ Δεν ξέρω κατά ποσο θα πατάω κάτω :)

harris_x
11/07/2012, 09:01
Σε ευχαριστώ φιλε Γιάννη με βοηθάς πραγματικά παρα πολύ!Τα ίδια ακριβώς μου λέει και ο πατέρας μου με την εξαίρεση να αποφύγω street και naked λόγο της "άβολης" όπως λέει οδήγησης.
(Τι λέτε εσείς?? Ο πατέρας μου είχε μια gpz ninja 600 του 88 μήπως αυτή ήταν άβολη η απλά είναι όντως περίεργος ο τρόπος οδήγησης?)

Και συγνώμη αν σας κουράζω απλά να μάθω θέλω ο άμοιρος!! :S

Κατά τη γνώμη μου τα naked δεν έχουν άβολη θέση οδήγησης, απλά ίσως σε κουράσουν λόγω του αέρα που θα σε χτυπάει.

GiannisBlessed
11/07/2012, 10:38
τα μεγαλα naked(z750-1000,hornet,gsr κτλ) μπορει να ειναι κουραστικα αν θες να πηγαινεις γρηγορα.
ο αερας σε αυτες τις ταχυτητες ειναι κουραστικος.
σε μικρους κυβισμους αρα και ταχυτητες μεχρι 140-150 δεν ειναι τπτ σπουδαιο.
η θεση οδηγησης παει αναλογα με την μηχανη.
δεν εχεις παρα να καβαλησεις αυτη που σε ενδιαφερει και να διαπιστωσεις εσυ το αν σε βολευει η οχι.
συνηθως παντως δεν ειναι ανετες η sport μηχανες.
αλλα και εκει δεν ειναι απολυτα τα πραγματα.
και να ξερεις αν η θεση οδηγησης ειναι λιγο σκυφτη τοτε βοηθαει στα ταξιδια γιατι οταν σε χτυπαει ο αερας ερχεσε σε μια ισοροπια ενω αν ησουν ορθιος προσπαθει το σωμα σου να αντισταθει στον αερα.
μεσα στην πολυ οι ταχυτητες ειναι μικρες καθως και ο χρονος παραμονης στην σελα ειναι συνηθως μικρος οποτε αυτο που παιζει ρολο ειναι πως χωνεται η μηχανη αναμεσα στα αμαξια και ποσο ευκολοδηγητη ειναι.

Doufe
11/07/2012, 11:02
καλημερα, εγω παντως θα σου προτεινα να παρεις ενα ΧΤ 600 μπορεις να πας παντου κ ειδικα στο νησι που παιζουν ολων των ειδων οι δρομοι, ειναι σχολειο, αξιοπιστια στο μεγιστο κ γνκ ενα μηχανακι που θα το ευχαριστιθεις μεχρι να παρεις κατι μεγαλο....

georgio
11/07/2012, 11:05
καλημερα, εγω παντως θα σου προτεινα να παρεις ενα ΧΤ 600 μπορεις να πας παντου κ ειδικα στο νησι που παιζουν ολων των ειδων οι δρομοι, ειναι σχολειο, αξιοπιστια στο μεγιστο κ γνκ ενα μηχανακι που θα το ευχαριστιθεις μεχρι να παρεις κατι μεγαλο....

Δεν μπορείς να οδηγήσεις το XT με Α1.

GiannisBlessed
11/07/2012, 11:54
μπορει το 500.
εγω προσωπικα ποτε δεν το συμπαθησα το xt.
γουστα ειναι αυτα...

Doufe
11/07/2012, 11:58
Δεν μπορείς να οδηγήσεις το XT με Α1.

σιγουρα δν μπορει, κ ξεχασα να γραψω ο @@ρας οτι θα ηταν φρονιμο να παρει κ το διπλωμα !!!

georgio
11/07/2012, 12:54
Έχει από ό,τι κατάλαβα, αλλά έχει το A1, οπότε μπορεί να οδηγήσει χοντρικά μέχρι 33,5 άλογα.

makku
11/07/2012, 12:55
Είμαι 19 ακόμη οποτε το απεριόριστο το ξεγράφω προς το παρών :P

Doufe
11/07/2012, 13:07
Είμαι 19 ακόμη οποτε το απεριόριστο το ξεγράφω προς το παρών :P

AAAA....εισαι οντως φουλ νεοπας (ακου 19 ?)

αν οντως εισαι μονιμα σε νησι τοτε κ σε αυτα τα κυβικα βρες κανα DR 250 να το λιωσεις με κανα 700ρι ευρα, για τα ybr κ τα ρεστα πολυ καλα αλλα στους νησιωτικους δρομους εκ πειρας αρχιζουν κ σπανε τριζουν κλπ κλπ

makku
11/07/2012, 13:20
Να σου πω την αλήθεια ο φούρναρης διπλα στο σπίτι μου που κάθομαι και συζητάω συνήθως για μηχανές έχει μια cb και κάθε μηνα κάνει τον γύρο του νησιού για τον χαβαλέ του.
Oποτε υποθέτω ότι δεν μπορεί να είναι τόσο ζόρικοι οι περισσότεροι δρόμοι στο νησί...να μην ξεχνάμε ότι είναι και Σάμος και όχι δωδεκάνησα που οι δρόμοι είναι τρομακτικοί :P
Οι διαδρομές πάντως που κάνω είναι αρκετά ομαλές με 2 λακκούβες όταν πάω σχολη και 4 όταν γυρνάω xD