Σύνδεση

View Full Version : ZP Moto από το Zschopau



sapila racing
12/07/2012, 14:22
Μια νέα προσπάθεια, στον απόηχο της παλιάς MZ.
Μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα για λίγους, με κινητήρα Gas Gas, ρετρό look και μια δόση αίγλης των παλιών αγωνιστικών της MZ.

http://zpmoto.de/?pg=zpsport449

radd
12/07/2012, 17:59
Αυτού του στυλ τα μηχανάκια τα γουστάρω πολύ, πιστεύω πως τα μεγάλα εργοστάσια θα μπορούσαν να τα βγάζουν με αερόψυκτα μοτερ σε πολύ χαμηλές τιμές.
Αλλά τι λέω; η καλή μας χουντοΕ.Ε. έχει απαγορεύσει τα αερόψυκτα με τις δήθεν "προδιαγραφές καυσαερίων" που δήθεν είναι για το καλό μας αλλά στην πραγματικότητα είναι για να μην επιτρέψουν στους Κινεζους (κι όχι μόνο) και στις μικρές εταιρίες να "χαλάσουν την πιάτσα".

Λευκάδιος
12/07/2012, 19:09
ωραιο ειναι και με καλες προδιαγραφες αλλα η τιμη ειναι :cry:

Αλλά τι λέω; η καλή μας χουντοΕ.Ε. έχει απαγορεύσει τα αερόψυκτα με τις δήθεν "προδιαγραφές καυσαερίων" που δήθεν είναι για το καλό μας αλλά στην πραγματικότητα είναι για να μην επιτρέψουν στους Κινεζους (κι όχι μόνο) και στις μικρές εταιρίες να "χαλάσουν την πιάτσα".+1

bikas
12/07/2012, 21:50
οτι και να ναι μζ για 22000 ευρω πολλά ειναι.
γενικα τα 2200 ειναι πολλά και ασχέτως μάρκας.

sapila racing
13/07/2012, 09:32
οτι και να ναι μζ για 22000 ευρω πολλά ειναι.
γενικα τα 2200 ειναι πολλά και ασχέτως μάρκας.


Οπως ειπα και στην αρχή ειναι μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα για λίγους.
Με 2200 παίρνεις τα πίσω Ohlins και μπορεί να φτασουν να παρεις και τις ρόδες. :lol:

SVX
13/07/2012, 09:35
Οπως ειπα και στην αρχή ειναι μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα για λίγους.
Με 2200 παίρνεις τα πίσω Ohlins και μπορεί να φτασουν να παρεις και τις ρόδες. :lol:

δηλαδη δικαιολογειται το ποσο σε : περιφερειακα ; μοναδικο design /αισθητική ; τεχνολογικες καινοτομιες ;


με το παρδον αλλα, 22μιση χιλιαρικα... μονο ξεπλυμα μαυρου χρηματος θα μπορουσα να φανταστω οτι σκεφτοταν αυτος που "τιμολογουσε"

Shaolin Monk
13/07/2012, 09:39
με το παρδον αλλα, 22μιση χιλιαρικα... μονο ξεπλυμα μαυρου χρηματος θα μπορουσα να φανταστω οτι σκεφτοταν αυτος που "τιμολογουσε"


:lol::lol::lol:

Λευκάδιος
13/07/2012, 10:36
Με 2200 παίρνεις τα πίσω Ohlins και μπορεί να φτασουν να παρεις και τις ρόδες. :lol:ποσο εχουν αυτα τα αμορτισερ?πανω απο 600-700 δεν νομιζω να κοστιζουν.τα χειροποιητα εξαρτηματα θα ειναι το πλαισιο-ψαλιδι,μαρσπιε,το κοστουμι αντε και κανα φαναρι.κινητηρας,ψεκασμος,μπροστινο,αμορτισερ,ζαντες, φρενα υπαρχουν σε αρκετα μηχανακια με κοστος απο 7 εως 12-13 χιλιαδες ευρω(τα πιο εξωτικα).αρα μας μενει μια διαφορα των 10000 ευρω(το λιγοτερο) για τα χειροποιητα εξαρτηματα
:wave2:

sapila racing
13/07/2012, 11:27
ποσο εχουν αυτα τα αμορτισερ?πανω απο 600-700 δεν νομιζω να κοστιζουν.τα χειροποιητα εξαρτηματα θα ειναι το πλαισιο-ψαλιδι,μαρσπιε,το κοστουμι αντε και κανα φαναρι.κινητηρας,ψεκασμος,μπροστινο,αμορτισερ,ζαντες, φρενα υπαρχουν σε αρκετα μηχανακια με κοστος απο 7 εως 12-13 χιλιαδες ευρω(τα πιο εξωτικα).αρα μας μενει μια διαφορα των 10000 ευρω(το λιγοτερο) για τα χειροποιητα εξαρτηματα
:wave2:

Tα αμορτισέρ εχουν περίπου 1000 Ευρω.
Το κόστος για να ομολογκαριστεί για χρήση δρόμου ενα όχημα ειναι πολύ μεγάλο και μια μικρή βιοτεχνία σαν αυτην αναγκαστικά θα το μοιράσει στα ελάχιστα μηχανάκια που θα πουλήσει. ;)
Μην νομίζετε οτι πρόκειται να πλουτίσουν κιόλας, αν καταφερουν να το βγαλουν στην παραγωγή και να πουλάνε τα 50 κομμάτια που εχουν υπολογίσει.

GFawkes
13/07/2012, 12:19
H moto ειναι μ@υν@ρ@....

σιγουρα 22500 ειναι τρελα λεφτα, αλλα αν τα χα για πεταμα και μου περίσσευαν θα την χτυπουσα με την μια!!!

Λευκάδιος
13/07/2012, 13:21
Tα αμορτισέρ εχουν περίπου 1000 Ευρω.
Το κόστος για να ομολογκαριστεί για χρήση δρόμου ενα όχημα ειναι πολύ μεγάλο και μια μικρή βιοτεχνία σαν αυτην αναγκαστικά θα το μοιράσει στα ελάχιστα μηχανάκια που θα πουλήσει. ;)
Μην νομίζετε οτι πρόκειται να πλουτίσουν κιόλας, αν καταφερουν να το βγαλουν στην παραγωγή και να πουλάνε τα 50 κομμάτια που εχουν υπολογίσει.
το ξερω οτι η εγκριση τυπου κοστιζει ρε Αρη αλλά το μοτερ προερχεται απο καθαρο εντουρο(GG FSE450).θα μπορει να ανταποκριθει σωστα για συχνη χρηση στον δρομο?(να κανει και την φιγουρα του ο ιδιοκτητης?).μηπως θα επρεπε να το βγαλουν χωρις φωτα-πινακιδες με πολυ μικροτερο κοστος και αναλογως την ζητηση να προχωραγαν στην street legal εκδοση?δεν βλεπω να βρισκει εδαφος αυτο το προτζεκτ στους καιρους που διανυει η Ευρωπη.εναλλακτικα θα επαιρνα το CCM SR-40 το οποιο και ξεχωριστο ειναι και χειροποιητο ΚΑΙ με τζαπαν μοτερ:lol: .και ολα αυτα με 5700 λιρες.τα υπολοιπα θα τα σκορπαγα για αναβαθμιση των περιφερειακων ή θα τα εκανα μπυρες:beer:

sapila racing
13/07/2012, 14:01
το ξερω οτι η εγκριση τυπου κοστιζει ρε Αρη αλλά το μοτερ προερχεται απο καθαρο εντουρο(GG FSE450).θα μπορει να ανταποκριθει σωστα για συχνη χρηση στον δρομο?(να κανει και την φιγουρα του ο ιδιοκτητης?).μηπως θα επρεπε να το βγαλουν χωρις φωτα-πινακιδες με πολυ μικροτερο κοστος και αναλογως την ζητηση να προχωραγαν στην street legal εκδοση?δεν βλεπω να βρισκει εδαφος αυτο το προτζεκτ στους καιρους που διανυει η Ευρωπη.εναλλακτικα θα επαιρνα το CCM SR-40 το οποιο και ξεχωριστο ειναι και χειροποιητο ΚΑΙ με τζαπαν μοτερ:lol: .και ολα αυτα με 5700 λιρες.τα υπολοιπα θα τα σκορπαγα για αναβαθμιση των περιφερειακων ή θα τα εκανα μπυρες:beer:

Δεν εχεις αδικο βέβαια.
Εγω προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ ούτε το ένα ούτε το άλλο αν ηθελα ψιλοχωμάτινο μηχανάκι. :D

Κατι τετοιο μου αρεσει πολύ περισσότερο και φυσικά ειναι και φτηνότερο κι απο το CCM να φτιαχτεί.
http://classic-motorbikes.net/specials/category/yamaha/xt500/