Σύνδεση

View Full Version : Κάποτε ....



spyro
13/07/2012, 14:40
Κάποτε στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν ο κόσμος κάτω από τα πόδια του είχε κάτι θηρία ανήμερα.
Άνοιγε το γκάζι και το αποτέλεσμα δεν ήταν πότε συγκεκριμένο. Απρόβλεπτα όλα.

Τα λάστιχα ήταν τουλάχιστον 2ετίας ή και 3ετίας με ανύπαρκτη τεχνολογία και υλικά που το πρώτο μέλημα τους δεν ήταν η πρόσφυση στο έδαφος. Είχαν λιώσει κάτω από διάφορες συνθήκες και η έννοια του «ξεραμένου» απλά δεν υπήρχε.

Ο κινητήρας έκανε ότι ήθελε πολλές φορές ενώ εσύ προσπαθούσες να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν έκανες κάτι διαφορετικό.
Εκείνες της εποχές ο Γιώργος ο Μελές, ανέβοκατέβαινε με τον boldora από τη στάση διαβολάκου μέχρι τη πλατεία της Πετρούπολης με συνεχόμενα κολωπάντηλα όπου σε κάθε τιμονιά άκουγες το «γκούπ» από το stop του τιμονιού.

Ποτέ πρόσφυση λέμε.

Εκείνες τις εποχές όμως, σχεδόν όλοι (κάγκουρες και μη) είχαν πάντα το φόβο με τα νερά. Όπου έβλεπαν νερά έκοβαν τελείως και πέρναγαν σα παναγίες. Ο λόγος του κοψίματος δε είχε να κάνει τόσο πολύ με τη πιθανότητα φρεναρίσματος πάνω τους αλλά με τον φόβο για το πώς θα αντιδρούσε το μηχανάκι έστω και με μικρό γκάζι όταν πάταγες σε αυτά. Εδώ δεν είχες πρόσφυση στο στεγνό φαντάσου στο βρεγμένο.

Έ πέρασαν τόσα χρόνια ρε παιδιά. Και μετά από εκατομμύρια των εκατομμυρίων απο χρήματα για εξελίξεις σε λάστιχα, καρμπυρατέρ, ψεκασμούς, συστήματα πέδησης, ABS, CABS, αναρτήσεις κτλ κτλ φτάσαμε στο σημείο να συνεχίζουμε να περνάμε σα κότες πάνω από τα νερά χωρίς κανέναν λόγο.

Μέρα παρα μέρα βλέπω στο δρόμο και απο έναν από τους πρόσφατους «μηχανόβιους» με κατι μηχανές ολοκαίνουργιες, με abs, cabs, xlmss, xrtsslmn xp, με λάστιχα του προηγούμενου μήνα, που όταν τα αγόραζαν ρώτησαν 7 χιλιάδες φόρουμ για το πώς συμπεριφέρονταν στο βρεγμένο, τα οποία είναι και τρίγωμα με αυλακώσεις, ελεγμένες σε ανεξάρτητη πίστα της Ιταλίας, τεσταρισμένα να κρατάνε σχεδόν την ίδια απόδοση για 10χλδ χλμ… κτλ κτλ …

… να κόβουν το ρυθμό του δρόμου σχεδόν τελείως (μαζί και όσους κακόμοιρους κουτάκιδες έχει από πίσω) μόνο και μόνο γιατι είδαν λίγα νερά στην άκρη του δρόμου. Δώρο και η απότομη συμπεριφορά του «τώρα τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και επικίνδυνα. STOP όλοι.

Έλεος ρε εξωγήινοι

VANDA
13/07/2012, 14:45
Τον εμβόλισες τελικά ή πρόλαβες και έκοψες;
Όλα τα 'χουμε.. δρόμο για να βρούμε την πρόσφυση δεν έχουμε..
Είναι οι ίδιοι με εκείνους του μακρινού παρελθόντος, με έξτρα γυαλισματάκι από τα χρόνια που πέρασαν..

sapila racing
13/07/2012, 14:47
Kαι να λερώσει το φρεσκοπλυμμένο μηχανάκι ρε φίλε επειδή εσυ βιάζεσαι ναουμ? :p

Πλάκα πλάκα αυτός ειναι ο λόγος που σχεδόν σταματάνε αρκετοί στα νερα. ;)

Red Rider
13/07/2012, 14:57
Kαι να λερώσει το φρεσκοπλυμμένο μηχανάκι ρε φίλε επειδή εσυ βιάζεσαι ναουμ? :p

Πλάκα πλάκα αυτός ειναι ο λόγος που σχεδόν σταματάνε αρκετοί στα νερα. ;)

+ 1

nikos_abel
13/07/2012, 15:20
Αρχικά συμφωνώ, αλλά μαζί με τα νερά μπορεί να έχει σαπουνάδες, λάδια, πετρέλαιο κλπ.

vaska
13/07/2012, 15:32
Kαι να λερώσει το φρεσκοπλυμμένο μηχανάκι ρε φίλε επειδή εσυ βιάζεσαι ναουμ? :p

Πλάκα πλάκα αυτός ειναι ο λόγος που σχεδόν σταματάνε αρκετοί στα νερα. ;)

Και τα παπούτσια και τα παπούτσια που κάνουν πια μια περιουσία, έναν ολάκερο μισθό σας λέω.

Bowleno
13/07/2012, 15:46
Και τα παπούτσια και τα παπούτσια που κάνουν πια μια περιουσία, έναν ολάκερο μισθό σας λέω.

ολάκερο μισθό κάνουν τα παπούτσια σου; χμ.....

θα ενδιαφέρει πολύ την εφορία σου αυτό... :p

sniper
13/07/2012, 15:56
....

Έλεος ρε εξωγήινοι

Ανάψανε τα βεντιλατέρ κι αγχώθηκες ή ζεστάθηκες; :bawl:

bulmont
13/07/2012, 16:01
Ρε Σπύρο μην ξεχνάς πως ένας ακόμα λόγος που κόβαμε
παλιά στά νερά ήταν μην λερωθή και η κουρελού της μάνας μας,
που είχαμε γιά σέλα, καθότι φτερά δεν, και οι σκούπες τότε
ήταν χορταρένιες με κοντάρι ξύλινο..........

ktmakis
13/07/2012, 16:28
Επίσης αν θές το κόβεις το σενάριο από μακρυά και αν προλαβαίνεις περνάς πρώτος τα νερά σε 1 μέτρο και κάτι απόσταση από το προπορευόμενο........

QSpec
13/07/2012, 16:32
Αν με δείτε στον δρόμο μην με αρχίσετε στα καντήλια για τα νερά. Με τα λάστιχα που έχω η μηχανή πέφτει κι απ' το stand αν έχω παρκάρει σε βρεγμένο...

Επειδή δεν μπορείς να ξέρεις τις ικανότητες του άλλου ή την κατάσταση των ελαστικών του, καλύτερα να σου την σπάει που κόβει την ροή και σε φρενάρει παρά να τον περάσεις από πάνω όταν σέρνεται μπροστά σου.

spyro
13/07/2012, 16:32
Ανάψανε τα βεντιλατέρ κι αγχώθηκες ή ζεστάθηκες; :bawl:

:p

η αλήθεια είναι οτι αυτές τις μέρες έχει παραζεστάνει ο καιρός


Ρε Σπύρο μην ξεχνάς πως ένας ακόμα λόγος που κόβαμε
παλιά στά νερά ήταν μην λερωθή και η κουρελού της μάνας μας,
που είχαμε γιά σέλα, καθότι φτερά δεν, και οι σκούπες τότε
ήταν χορταρένιες με κοντάρι ξύλινο..........

είμαι λίγο παλιός αλλά όχι τόσο τόσο παλιός ρε Βαγγέλη
:lol:

Τέσπα προς λοιπούς φίλους:

Δε διαφωνώ ρε παιδες ότι είναι και αυτός ο λόγος (λέρωμα) . Αλλά νομίζω ότι δεν είναι μόνο αυτός.

Ποτέ στην ιστορία της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα οι δικυκλιστές δε παρήγαγαν τόσο συμπεριφοριακή «φασαρια» στους δρόμους.

Πλέον το μηχανάκι δεν είναι εργαλείο ταξιδιού, περιπέτειας, μετακίνησης, καγκουριάς, αλητείας, ή ακόμα και εργαλείο πέσιματος σε γυναίκες στις καφετέριες. Δέκτα και σεβαστά όλα τα άνωθεν.

Το μηχανάκι είναι εργαλείο επιβολής και προς στιγμήν διεκδίκησης αναγνώρισης σε ένα κόσμο που απλά δε δίνει σημασία στη ανυπαρξία τους. Και ενώ παλιά στο μικρό κοσμό τους το παιζαν νταήδες στο σπίτι και στα γυναικόπαιδα, πλέον ούτε αυτοί δεν δίνουν σημασία.

"Δε δίνουν αυτοί σημασία σε μένα? Σε μένα το κουλό, αγχωμένο, φοβισμένο, καρπαζοεισπράκτορα? Γιατί ρε με πήρανε χαμπάρι?

Ε? εγώ επειδή μπορώ και επειδη δεν αντέχω άλλο με αυτούς τους κωλο Έλληνες, που έφαγαν τα λεφτά και μας χρεοκόπησαν, όπου με παίρνει θα «παρουσιάζομαι»". Έχουν ταξιδέψει και στο εξωτερικό και έχουν δει τι κάνουν οι «πολιτισμένοι».

"Τώρα θα σας δείξω εγώ. Ήρθα. Κάντε στη άκρη. Εχω δίκυκλο και χωράω, φρενάρω, γκαζώνω περισσότερο από εσάς. Δε μετράω πουθενά είμαι ένας τίποτας αλλά τουλάχιστον το μηχανάκι μου δίνει την ευκαιρία να επιβάλω τη μικρο-τάξη για μια στιγμή."

Για μια στιγμή όπως, στο να κωλύσω στο RX7, στη Μ3, ή στο Χ5, και να τους παίξω τα φώτα να κάνουν στην άκρη, από την αριστερή λωρίδα της Εθνικής Οδού όταν πηγαίνουν με 130 ενώ εγώ χωρίς να με πάρει χαμπάρι κανείς μπορώ να το ανοίξω και μέχρι 134. Να ξεκινάω από την αριστερη λωρίδα να ανάβω φλάς και να παίζω τα φώτα σε ότι 4κίνητο στέκεται μπροστά μου, γιατί πάει με 16 χλμ πιο αργά από μένα.

Να σταματάω τη κυκλοφορία τελείως γιατι χωράω να περάσω μπροστά και να επιβάλω το ρυθμό όπως θέλω εγώ, να βρίζω όποιο αμάξι πάει να κάνει προσπέραση γιατι δεν με έχει δει που έρχομαι εδώ και μια ώρα από πίσω του (και ας έχω αλλάξει 2-3 φορές λωρίδες χωρίς ουσιαστικό λόγο), να βρίζω και να μουντζώνω ότι κινείται με 4 ρόδες γιατι είναι δύσκολο να πιάσει και να με σφαλιαρίσει, να σας περνάω όλους στην ευθεία που τολμήσατε ρε κουτάκιδες να μου κωλύσατε στη στροφή που δε το χω, Να κορνάρω σε όποιο κίτρινο όχημα βλέπω γιατί έχω διαβάσει στο φόρουμ πολλές ιστορίες με ταξιτζίδες. κτλ κτλ

Ουστ ρε εξωγήινοι, μου θέλετε και συναδερφικό μοτοσυκλετιστικό χαιρετισμό κιόλας τρομάρα σας…

motomaniac
13/07/2012, 17:01
τι να σε πω ρε φιλε.. εγω με το cbr περναω αερα τα νερα.. τωρα με το διιχρονακι που θαπαρω το οποιο θα ειναι "παλιο" ισως και να κοβω.. η αληθεια ειναι οτι τον χειμωνα πηγαινα λιγο "κυρια" στο βρεγμενο διοτι με τα λιωμενα χιονια γλιστραγε κατιτις το ρημαδι.. να φανταστω οι "μοτοσυκλετιστες" που λες καβαλανε συνηθως βστρωματεξ η βαρκαντερο η τζιεσεξαρρρρρρρρ... (κακιουλες)













ελαμην ντρεπεσαι πες οτι γεμισε ο κοσμος φλωρους και κοτες διτροχες...

dimzan
13/07/2012, 17:42
εγω κοβω στα νερα γιατι το πισω δεν εχει γραμμωση σε μεγαλο βαθμο απο το λιωσιμο. Κι ας εχω abs.

Δεν ειναι να σου φυγει στα νερα, το χω παθει σε λειο δρομο με νερα να δωσω λιγο γκαζι με 6η και να ντριφταρει λες κι εχω 300αλογα. Σε καλο δρομο με νερα δεν εχω θεμα αλλα οκ σιγουρα κοβω


καλυτερα αργα κι ορθιος παρα γρηγορα και με ρισκο. η κολονα ειναι πιο σκληρη απ το κεφαλι αλλωστε





ΥΓ εμενα πιο πολυ μου τη σπανε οι μοτοσυκλετιστες και τα παπακια χωρις καθρεπτες αλλα ακομα κρατιεμαι και δεν εχω ανοιξει θεμα...

BLiTzER
13/07/2012, 18:06
Kαι να λερώσει το φρεσκοπλυμμένο μηχανάκι ρε φίλε επειδή εσυ βιάζεσαι ναουμ? :p


Εγώ, πάντως, γι'αυτό κόβω.

BLACKGAS
13/07/2012, 21:16
Spyro εγώ πάντα στα νερά πάω σαν κότα και μάλιστα λυράτη. Ποτέ στο Ελλάντα δεν ξέρεις τι μπορεί να κρύβει δρόμος κάτω από τα νερά (τρύπες, φρεάτια ανοιχτά, λάδια χοντρά, λάδια ψιλά, λάδια καμμένα, λάδια καινούργια, πετρέλαιο κίνησης, πετρέλαιο θέρμανσης, jp8, βενζίνη απλή, αμόλυβδη, βενζίνη 100άρα, βενζίνη νερωμένη, βενζίνη με πρόσθετα, κροκόδειλους, yellow submarines, την πηγή του Αχέροντα κλπ)! Οπότε καλιό να χάσω την pole παρά τα υπόλοιπα!

:)

jimmis5
13/07/2012, 22:00
:p


Το μηχανάκι είναι εργαλείο επιβολής και προς στιγμήν διεκδίκησης αναγνώρισης σε ένα κόσμο που απλά δε δίνει σημασία στη ανυπαρξία τους. Και ενώ παλιά στο μικρό κοσμό τους το παιζαν νταήδες στο σπίτι και στα γυναικόπαιδα, πλέον ούτε αυτοί δεν δίνουν σημασία.


"Τώρα θα σας δείξω εγώ. Ήρθα. Κάντε στη άκρη. Εχω δίκυκλο και χωράω, φρενάρω, γκαζώνω περισσότερο από εσάς. Δε μετράω πουθενά είμαι ένας τίποτας αλλά τουλάχιστον το μηχανάκι μου δίνει την ευκαιρία να επιβάλω τη μικρο-τάξη για μια στιγμή."



http://www.youtube.com/watch?v=eSTZW9VvoYE&feature=player_detailpage#t=166s
Μας εχουν γραμμενους στα παλια τους καρμπυρατερ...

Νομιζω πως παντα ετσι ηταν και πιο παλια ακομα πιο πολυ ο ψιλομπατηρις που δεν εχει φραγκα να παρει την τετρακουνα την τουρμπατη που φουσκωνει και ακους την σκαστρα περνει το γρηγορο μηχανακι που μπορει να πατησει ολους εκεινους που τα εχουν

Παρολα αυτα και εγω κοβω στα νερα κυριως εντος πολης οποιος εχει καει στον χυλο φυσα και το γιαουρτι ;)

spyro
14/07/2012, 08:19
παιδες με παρεξηγατε

μιλάμε για ισάδια κια οχι κατηφοροανηφόρες και το νερό λιγοστό και επιφανειακό οχι μπόλικο για να μη ξέρεις τι υπάρχει απο κάτω.

μια χαρά ξεκάθαρος ο δρόμος απο κάτω.

Cpt. Haddock
14/07/2012, 08:47
Φιλαράκι.....


Επειδή πήρες εσυ ΚΤΜ δε σου ανήκει ο δρόμος να πούμε....:D