View Full Version : Honda Steed 600 μετατροπη σε bobber
srxakias junior
23/09/2012, 21:57
:a014:
KotsosDR
23/09/2012, 22:55
Το φαναρι παντως , μου αρεσει πολυ :) ειναι το κατι αλλο με αυτο το λαστιχο ... :rockon: :beer:
Με το μαλακο σε παω...Εξ'αλλου εγω ο ιδιος δηλωσα οτι μπορειτε να πειτε οτι θελετε για την κατασκευη και οτι συζητω τα παντα.Δεν υπαρχει καμμια προθεση επιθετικη η παρεξηγησης.
Οντως ενα 200ρι δεν ειναι κατι τραγικο, και σιγουρα μπαινει και στην μαμα ζαντα, και το budget το σηκωνει.Απλως με την φωτογραφια που ειδα, συναμα και με τον OCC που ανεφερες, μου εδωσες να καταλαβω αυτα που εγραψα.
Το πισω ελαστικο ειναι οντως ΕΝΤΕΛΩΣ ασυμφωνο με το εμπρος, απο οποια πλευρα και να το δεις.Οπως και με ολα τα πραγματα, οταν κατι ειναι πολυ διαφορετικο απο τα συνηθισμενα, η πολυ τραβηγμενο αν θελεις, η θα το γουσταρεις, η θα το σιχενεσαι.Συνηθως μεση περιπτωση δεν υπαρχει.
Με το πισω ελαστικο αυτοκινητου, ηθελα να παρω ενα λουκ αλλοπροσαλλο, θελεις πες το βιομηχανικο, θελεις πεστο μετα-αποκαλυπτικο(βλεπε Mad Max), θελεις πεστο προκλητικο ακομη, αυτος ειναι ο λογος που το εκανα.Επισης, τα ελατηρια της progressive suspension μου κοστισαν 60ε κομπλε τιμη με μεταφορικα απο αμερικη, δεν μου φανηκε κατι πολυ ακριβο.
dimmie_72
24/09/2012, 02:22
Με το μαλακο σε παω...Εξ'αλλου εγω ο ιδιος δηλωσα οτι μπορειτε να πειτε οτι θελετε για την κατασκευη και οτι συζητω τα παντα.Δεν υπαρχει καμμια προθεση επιθετικη η παρεξηγησης.
Οντως ενα 200ρι δεν ειναι κατι τραγικο, και σιγουρα μπαινει και στην μαμα ζαντα, και το budget το σηκωνει.Απλως με την φωτογραφια που ειδα, συναμα και με τον OCC που ανεφερες, μου εδωσες να καταλαβω αυτα που εγραψα.
Το πισω ελαστικο ειναι οντως ΕΝΤΕΛΩΣ ασυμφωνο με το εμπρος, απο οποια πλευρα και να το δεις.Οπως και με ολα τα πραγματα, οταν κατι ειναι πολυ διαφορετικο απο τα συνηθισμενα, η πολυ τραβηγμενο αν θελεις, η θα το γουσταρεις, η θα το σιχενεσαι.Συνηθως μεση περιπτωση δεν υπαρχει.
Με το πισω ελαστικο αυτοκινητου, ηθελα να παρω ενα λουκ αλλοπροσαλλο, θελεις πες το βιομηχανικο, θελεις πεστο μετα-αποκαλυπτικο(βλεπε Mad Max), θελεις πεστο προκλητικο ακομη, αυτος ειναι ο λογος που το εκανα.Επισης, τα ελατηρια της progressive suspension μου κοστισαν 60ε κομπλε τιμη με μεταφορικα απο αμερικη, δεν μου φανηκε κατι πολυ ακριβο.
Με το θάρρος που μου δίνει το "μπορείτε να πείτε ότι θέλετε" ούτε το βάψιμο, ούτε το στήσιμο, ούτε οι επιδόσεις κραυγάζουν για Mad Max... Αντιθέτως διατυμπανίζουν μία μερακλίδικη budget προσπάθεια που δεν θα συνεγείρει, αλλά θα τραβήξει τα βλέμματα της καφετέριας που παρκάρει κι αυτό είναι πολύ θετικό αν θες, για τα δικά μου δεδομένα. Εδώ δεν συνάδουν τα λάστιχα με το μέγεθος του κινητήρα και όλης της μηχανής, τραβούν το βλέμμα με το μέγεθος και την εκκεντρικότητά τους και όταν το βλέμμα γυρνάει στην υπόλοιπη μηχανή... πως να το κάνουμε, μοιάζει λίγη για να τα υποστηρίξει.
Πιστεύω ότι το λαστιχάκι από HD 883 sportser αφού δεν θες Fat Boy θα του πήγαινε περισσότερο και στοιχίζει ίσως λιγότερο απ το COBRA.
Μιλώντας πάντα μέσα στα πλαίσια και επειδή πραγματικά ενδιαφέρομαι και εκτιμώ τη δουλειά που κάνεις. Καλή συνέχεια ;)
269167
P.S. Φοράς έναν κινητήρα μικρότερο από transalp και δυστυχώς το δείχνει. :(
Πρέπει λοιπόν να αναδειχτεί γιατί σαυτού του τύπου τις κατασκευές το muscle είναι must.;)
Πολύ σωστά λένε οι φίλοι παραπάνω, αν μειώσεις το μέγεθος τεπόζιτου, φαναριών και λοιπών περιφερειακών, θα αναδειχθεί ο κινητήρας και θα δείξει ότι μπορεί να σπρώξει αυτά τα λάστιχα που πήρες. Αν κρατάς όλα τα περιφερειακά ογκώδη, χάνεται το κινητηράκι το καϋμένο και φαντάζει παράταιρη η όλη κατασκευή.
H αισθητική είναι υποκειμενική. Η ισορροπία στην αισθητική είναι δυστυχώς αντικειμενική ......dimmie 2012 ;)
Με το θάρρος που μου δίνει το "μπορείτε να πείτε ότι θέλετε" ούτε το βάψιμο, ούτε το στήσιμο, ούτε οι επιδόσεις κραυγάζουν για Mad Max...
Εγω μιλησα μονο για το πισω ελαστικο οτι προσδιδει τετοιο λουκ, και οχι κατι αλλο επανω στην μοτοσυκλετα.
Αντιθέτως διατυμπανίζουν μία μερακλίδικη budget προσπάθεια που δεν θα συνεγείρει, αλλά θα τραβήξει τα βλέμματα της καφετέριας που παρκάρει κι αυτό είναι πολύ θετικό αν θες, για τα δικά μου δεδομένα.
Και για τα δικα μου δεδομενα ειναι επισης παραπανω απο αρκετο, ειδικα με τις πασαρελες που βλεπουμε εξω απο τις καφετεριες...Το εθεσες πολυ ωραια και για το budget επισης.
Εδώ δεν συνάδουν τα λάστιχα με το μέγεθος του κινητήρα και όλης της μηχανής, τραβούν το βλέμμα με το μέγεθος και την εκκεντρικότητά τους και όταν το βλέμμα γυρνάει στην υπόλοιπη μηχανή... πως να το κάνουμε, μοιάζει λίγη για να τα υποστηρίξει.
Με το μεγεθος του κινητηρα εννοεις δεν συναδουν ως κυβικα, ως υποδυναμη η ως μεγεθος κινητηρα;Γιατι νομιζω ο κινητηρας εχει αξιοπρεπες μεγεθος, απο δυναμη βεβαια ειναι ψοφιος...
Πιστεύω ότι το λαστιχάκι από HD 883 sportser αφού δεν θες Fat Boy θα του πήγαινε περισσότερο και στοιχίζει ίσως λιγότερο απ το COBRA.
Δεν νομιζω, το cobra κοστισε 80ε, αν και καταλαβαινω(μαλλον) τι θες να πεις υποστηριζω την επιλογη του ελαστικου παρα πολυ(για την ωρα, αναλογα τις εμπειριες μπορει να αλλαξει αυτο).
Μιλώντας πάντα μέσα στα πλαίσια και επειδή πραγματικά ενδιαφέρομαι και εκτιμώ τη δουλειά που κάνεις. Καλή συνέχεια ;)Ευχαριστω παρα πολυ, για το ενδιαφερον και την εκτιμηση.Καταλαβαινω οτι αναλογα με το γουστο, τις αντιληψεις και τις εμπειριες ο καθενας μας εχει διαφορετικη αποψη για το τι ειναι "καλα ξοδεμενος χρονος" και "καλα ξοδεμενα χρηματα".
P.S. Φοράς έναν κινητήρα μικρότερο από transalp και δυστυχώς το δείχνει. :(
Ο κινητηρας σιγουρα ειναι μικροτερος σε δυναμη, αλλα σε ογκο ειναι μεγαλυτερος λογω των ψυκτρων στο μοτερ.Ο κινητηρας απο transalp ειναι μια bolt-on μετατροπη που την κανουν πολλοι για να παρουν τις επιδοσεις του, για μενα ομως χωλαινει στο αισθητικο κομματι, δεν ειμαι σιγουρος πως εννοεις οτι το δειχνει το μοτερ οτι ειναι μικροτερο απο transalp αφου ουσιαστικα εξωτερικα ειναι μεγαλυτερο...Επισης ο κινητηρας του transalp εχει μια διαφορα στον στροφαλο οσον αφορα τις μοιρες των κομβιων μπιελων, με αποτελεσμα να χανεται ο ηχος potato-potato που λενε και οι αμερικανοι.
Πρέπει λοιπόν να αναδειχτεί γιατί σαυτού του τύπου τις κατασκευές το muscle είναι must.;)
Ειμαι μαζι σου 100% αλλα ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος.Να σκεφτειτε οτι το μηχανακι αρχικα προοριζοταν για ενα "συμμαζεμα" και να βγει στον δρομο και μπλεξαμε με τα ασυμμαζευτα...Παρ'ολα αυτα, τι προτασεις για πιο muscle κινητηρες εχεις;
Πολύ σωστά λένε οι φίλοι παραπάνω, αν μειώσεις το μέγεθος τεπόζιτου, φαναριών και λοιπών περιφερειακών, θα αναδειχθεί ο κινητήρας και θα δείξει ότι μπορεί να σπρώξει αυτά τα λάστιχα που πήρες. Αν κρατάς όλα τα περιφερειακά ογκώδη, χάνεται το κινητηράκι το καϋμένο και φαντάζει παράταιρη η όλη κατασκευή.
Αυτο δεν το ειχα σκεφτει μεχρι τωρα που το αναφερεις.Πιθανον να εχεις δικιο, αλλα εδω που φτασαμε δεν ειμαι για πισωγυρισματα, παντως και αυτο θα το εχω στο νου μου κρατημενο...
H αισθητική είναι υποκειμενική. Η ισορροπία στην αισθητική είναι δυστυχώς αντικειμενική ......dimmie 2012 ;)Εδω ενισταμαι αγαπητε, ο πατερας μου φορουσε καμπανα παντελονι με 40 ποντους καμπανα και αλλους 30 ποντους πετο στον γιακα του σουπερ στενου πουκαμισου του.Τοτε ετσι ηταν η μοδα, και δεν ειχε καμμια ισσοροπια.Πιστευω πως οτι αφορα την αισθητικη ειναι υποκειμενικο, σε καποια λογικα παντα πλαισια...
dimmie_72
24/09/2012, 22:23
Εδω ενισταμαι αγαπητε, ο πατερας μου φορουσε καμπανα παντελονι με 40 ποντους καμπανα και αλλους 30 ποντους πετο στον γιακα του σουπερ στενου πουκαμισου του.Τοτε ετσι ηταν η μοδα, και δεν ειχε καμμια ισσοροπια.
Μήπως γι αυτό δεν άντεξε στο χρόνο (αντίθετα θεωρείται κιτς), ενώ οι πετυχημένες δημιουργίες είναι διαχρονικές; :hmm:
Πιθανον, τωρα κανω κατι μαλλον μοδατο και οχι τοσο κλασικο, ισως καποια στιγμη να περασει στην σφαιρα του μπαναλ, και να βαλω λαστιχο M/C.
Για να ειμαι ειλικρινης, εαν εβρισκα λαστιχο fireston champion deluxe και για πισω θα το επαιρνα...
Μπηκε ο τροχος πισω σφιχτηκαν ολα, περιμενουμε να πατησει κατω με το καλο για να ρεγουλαρουμε τιν αλυσιδα.Εδω βλεπετε την βαση της πινακιδας με το στοπ και την πινακιδα.
269584
Και εδω την αλυσιδα...
269586
κατα την ταπεινη μου αποψη,η βαση της πινακιδας ειναι λιγο χοντροκομενη και θα αδικει το υπολοιπο εξαιρετικο αποτελεσμα.επισης εξεχει πολυ στα πλαγια και ειναι θεμα ασφαλειας.θα μπορουσες να την κοψεις πολυ μικροτερη και το φαναρακι να ειναι αυτονομο απο πανω.για μειωση του πλατους μπορεις να γυρισεις τα γραμματα 120 μοιρες.μπορω να σου φτιαξω οτι πινακιδα θελεις με οτι γραμματοσειρα θελεις.για τσεκαρε εδω;)(εννοειτε δωρεαν)....269592
μπορω να πω οτι εχει δικιο ο σπυρος αν θες ακουσε τον....οσο για το εργαλειο σου τι να πω ειναι ποοοοολυ ομορφο μπραβο σου...το μονο που με ξενιζει καπως ειναι το λαστιχο αυτοκινητου που κανει μπαμ και πιστευω οτι δεν του παει εγω αν εημουν στη θεση σου θα εβαζα με κορωνα κανονικα....αυτα
Σπυρο αδερφε μπορει να εχεις δικιο, αλλα η πρωταρχικη σκεψη ηταν να μην εχω θεματα με την αστυνομια, γι'αυτο και τα γραμματα βγηκαν σε μεγεθος οσο ειναι και στην κανονικη πινακιδα και το λευκο χρωμα ειναι ανακλαστικο αυτοκολλητο.Αυτο που θα μπορουσε να γινει και δεν το ειχα σκεφτει αλλα φαινεται τωρα(δυστυχως, καποια πραγματα εγιναν κατα την διαρκεια της ανακατασκευης με αποτελεσμα να μην υπαρχει η πολυτελεια της προβας), ειναι να γινει η βαση με τετοιον τροπο ουτως ωστε να μπαινει λιγο προς τα μεσα, δηλαδη να ερχεται πισω απο την αλυσιδα οπως και βλεπουμε στην φωτο που δινεις.Ας περπατησει μια φορα το μηχανακι γιατι το παλλικαρι που το εχει φορτωθει στον χωρο του αρχιζει και τσιναει, και κατοπιν, θα γινονται διαρκεις βελτιωσεις...ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ.Ευχαριστω πολυ ολους.
Υ.Γ: Να επισημανω οτι στην φωτογραφια φαινεται πιο μεγαλη και πιο παραταιρη απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα η βαση, καθως και η εξατμιση φαινεται να εξεχει σαν μπαζουκα απο το πλαϊ, κατι που δεν ισχυει στην πραγματικοτητα.
Εμένα μου αρέσει το πίσω λάστιχο, ίσως γιατί εκτός από παχύ και "μάτσο" είναι και λίγο καρτουνίστικο (βλέπε Δικαστή Ντρέντ). Κρίμα μόνο που δε μπορείς να βάλεις κάτι αντίστοιχο και μπροστά (εκτός κι αν το οδηγείς μόνο σε ευθείες με 30...)
εγω εχω την εντυπωση ,οτι δεν θα στριβει το εργαλειο γιατι ειναι πολυ τετραγωνη η ροδα(δεν πλαγιαζει καθολου)Καντω μια δοκιμη ,πριν το (τελειωσεις)το μοτο και μετα το ξαναλυνεις !
stynikop
28/09/2012, 16:23
Εμένα μου αρέσει το πίσω λάστιχο, ίσως γιατί εκτός από παχύ και "μάτσο" είναι και λίγο καρτουνίστικο (βλέπε Δικαστή Ντρέντ). Κρίμα μόνο που δε μπορείς να βάλεις κάτι αντίστοιχο και μπροστά (εκτός κι αν το οδηγείς μόνο σε ευθείες με 30...)
Κι εμένα μου αρέσει το λάστιχο, αν και δεν θα το έκανα εγώ.
Πάντως, ανυπομονώ να ακούσω τις πρώτες εντυπώσεις όταν βγεις στο δρόμο.
Όσο περνάει ο καιρός δείχνει όλο και πιο ωραίο :beer:
srxakias junior
28/09/2012, 19:32
πολυ μου αρεσει
:beer:
Σπυρο αδερφε μπορει να εχεις δικιο, αλλα η πρωταρχικη σκεψη ηταν να μην εχω θεματα με την αστυνομια, γι'αυτο και τα γραμματα βγηκαν σε μεγεθος οσο ειναι και στην κανονικη πινακιδα και το λευκο χρωμα ειναι ανακλαστικο αυτοκολλητο.Αυτο που θα μπορουσε να γινει και δεν το ειχα σκεφτει αλλα φαινεται τωρα(δυστυχως, καποια πραγματα εγιναν κατα την διαρκεια της ανακατασκευης με αποτελεσμα να μην υπαρχει η πολυτελεια της προβας), ειναι να γινει η βαση με τετοιον τροπο ουτως ωστε να μπαινει λιγο προς τα μεσα, δηλαδη να ερχεται πισω απο την αλυσιδα οπως και βλεπουμε στην φωτο που δινεις.Ας περπατησει μια φορα το μηχανακι γιατι το παλλικαρι που το εχει φορτωθει στον χωρο του αρχιζει και τσιναει, και κατοπιν, θα γινονται διαρκεις βελτιωσεις...ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ.Ευχαριστω πολυ ολους.
Υ.Γ: Να επισημανω οτι στην φωτογραφια φαινεται πιο μεγαλη και πιο παραταιρη απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα η βαση, καθως και η εξατμιση φαινεται να εξεχει σαν μπαζουκα απο το πλαϊ, κατι που δεν ισχυει στην πραγματικοτητα.
Παναγιώτη ακόμα και την ιδια γραμματοσειρά να βάλεις απο την στιγμή που η πινακίδα δεν ειναι του υπουργείου , θεωρείτε παραποίηση....και άντε να καθαρίσεις με το καρακόλι που θα βρεθεί μπροστά σου !
υ.γ
φτου σκατά στο στόμα μου και μακρυά απο μας...
To θρεντ καθαρίστηκε...
Συνεχίστε να λέτε τα δικά σας...
The_bandit
29/09/2012, 13:51
Phatt θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις την εγκεκριμένη πινακίδα-το ξέρω ότι είναι σαν ταψί αναθεμά την :D-και βάλε κάποιο πλαίσιο γύρω σε νίκελ ή κάτι παρόμοιο. Είναι κρίμα να ταλαιπωρηθείς άσκοπα λόγω μη κρατικής πινακίδας. Η ποιότητα της δουλειάς σου είναι εξαιρετική. Δώσε πόνο και φωτό. Καλή συνέχεια.
nassosxlvbros
29/09/2012, 14:07
To θρεντ καθαρίστηκε...
Συνεχίστε να λέτε τα δικά σας...
Έτσι...Now we're talking...;)
269689
nassosxlvbros
29/09/2012, 14:09
Και αυτό....:
269690
sapila racing
29/09/2012, 14:23
Ευχαριστω πολυ αγαπητοι για τα καλα σας λογια.
Οσο για το πισω ελαστικο αυτοκινητου, ναι θα χρησιμοποιηθει, σε διασταση 205/60/15.Καταλαβαινω οτι αυτο ακουγεται ακραιο και επικινδυνο, αλλα:
1. Το χρησιμοποιουν δεκαδες αν οχι εκατονταδες ανθρωποι στο εξωτερικο με πολυ καλα αποτελεσματα για πανω απο 10 χρονια τουλαχιστον, ως επι το πλειστον σε μοτοσυκλετες cruiser.
2. Παρ'οτι το χρησιμοποιουν αρκετοι μοτοσυκλετιστες, δεν παυει να ειναι ενα πειραμα για μενα, εγω το δοκιμαζω προφανως παιρνοντας οσες προφυλαξεις πιστευω οτι ειναι αρκετες, και οδηγικα θα κανω τις δοκιμες μου.
3. Ειναι ενα λαστιχο, αμα δεν κανει, βαζω παλι μοτοσυκλετας, δεν εγινε και τιποτα.
4. Εχω την πληρη πεποιθηση οτι τελικα θα λειτουργησει χωρις προβληματα.
5. Ειμαι κατοχος και ενος ΚΤΜ LC4 640 Supermoto '03 και σε καμμια περιπτωση δεν θα το δοκιμαζα εκει, η σε αλλη μοτοσυκλετα.Το οτι το δοκιμαζω εδω ειναι καθαρα επειδη το μηχανακι δεν εχει γεωμετρια για σκληρο στριψιμο/πλαγιασμα καθως επειδη εξυπηρετει το custom λουκ που θελω να διατηρησω.
6. Οσοι φιλοι θελουν να ενημερωθουν περισσοτερο για την μετατροπη αυτη λεγε Darkside conversion και υπαρχουν πολλες πηγες στο internet, καθως και video.
7. Οσοι φιλοι υποστηριζουν σθεναρα οτι αυτη η μετατροπη θα ειναι αποτυχια, το εχουν δοκιμασει και δεν ηταν καλο, η μηπως ειχαν καποιο ατυχημα;Μηπως καποιος φιλος τους που το δοκιμασε τους ειπε οτι δεν ηταν καλο η ειχε καποιο ατυχημα;Δεν ειναι λιγο αδικο να κατακρινουμε κατι που δεν το εχουμε δοκιμασει εμεις η τουλαχιστον καποιος που γνωριζουμε;
8. Δεν προκειται να ερθω σε σκληρη αντιπαραθεση με κανεναν για αυτο το θεμα, ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει.Εγω απο την μερια μου θα κανω τις δοκιμες μου, γιατι αρκετα πραγματα τα οποια εχω καταφερει να κανω, ειναι επειδη πολλοι μου λεγανε οτι ειναι ασχημο/βλακεια/αποτυχια αλλα εγω το προσπαθουσα.
Να ειστε καλα ολοι.
Καταλαβαίνω οτι είσαι επηρεασμένος απο τα dragster αφού όπως είδα ασχολήθηκες και με τον αγώνα στις Σέρρες, αλλά το μηχανάκι σου δεν είναι dragster.
Αυτα που διαβάζεις στο darkside είναι η μια πλευρά, υπάρχει όμως και η άλλη!
Εγώ απλά θα σου υπενθυμίσω, σε περίπτωση που δεν το εχεις λάβει υπ όψιν, οτι η πρόσφυση στους δρόμους της Αμερικής δεν έχει καμμία σχέση με αυτην της Ελλάδας, και επίσης οτι εκτός του σχήματος και της ακατάλληλης γεωμετρίας αυτό το λάστιχο δεν θα έρθει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας φορεμένο στην μηχανή σου.
Στην Αμερική τα βαζουν στα cruiser που δεν στρίβουν και πολύ, για να κάνουν οικονομία, εδώ στην Ελλάδα βαζουμε παντα πιο μαλακά λάστιχα απ οτι όλοι οι υπόλοιποι στην Ευρώπη, μπας και την γλυτώσουμε. ;)
Ελπίζω τελικά να καταλάβεις και να βαλεις ενα κατάλληλο λάστιχο, το οποίο και πιο ωραίο θα είναι αλλά και πιο ασφαλές.
269699
μια ιδεα για την πινακιδα σου.
Δοικειν δια του παραδειγματος.
:a012:
H η δουλεία σου είναι φανταστική.
συνέχισε έτσι και μην μασάς
απλά συμμάζεψε λίγο την πινακίδα πίσω από την αλυσίδα όπως είπαν και άλλοι
Καταλαβαίνω οτι είσαι επηρεασμένος απο τα dragster αφού όπως είδα ασχολήθηκες και με τον αγώνα στις Σέρρες, αλλά το μηχανάκι σου δεν είναι dragster.
Αυτα που διαβάζεις στο darkside είναι η μια πλευρά, υπάρχει όμως και η άλλη!
Εγώ απλά θα σου υπενθυμίσω, σε περίπτωση που δεν το εχεις λάβει υπ όψιν, οτι η πρόσφυση στους δρόμους της Αμερικής δεν έχει καμμία σχέση με αυτην της Ελλάδας, και επίσης οτι εκτός του σχήματος και της ακατάλληλης γεωμετρίας αυτό το λάστιχο δεν θα έρθει ποτέ σε θερμοκρασία λειτουργίας φορεμένο στην μηχανή σου.
Στην Αμερική τα βαζουν στα cruiser που δεν στρίβουν και πολύ, για να κάνουν οικονομία, εδώ στην Ελλάδα βαζουμε παντα πιο μαλακά λάστιχα απ οτι όλοι οι υπόλοιποι στην Ευρώπη, μπας και την γλυτώσουμε. ;)
Ελπίζω τελικά να καταλάβεις και να βαλεις ενα κατάλληλο λάστιχο, το οποίο και πιο ωραίο θα είναι αλλά και πιο ασφαλές.
Δεν εχει να κανει με το dragster αδερφε, εξ'αλλου στο TETRAKOSARI μονο αυτοκινητα τρεχουν...Οπως προειπα, θελω με τον τροπο μου, να κανω το κατι διαφορετικο, να προκαλεσω.Δυστηχως εχεις δικιο για τους δρομους, σε ολο τον κοσμο ειναι ασφαλτινοι και σε εμας γυαλινοι.
Drake Ramore
29/09/2012, 18:14
Εγω έγραψα ένα σχετικό ποστ, αλλά εφυγε με τα υπόλοιπα (ενώ δεν ειχε καμία σχέση με την διαμάχη), οπότε θα ξανατοποθετηθώ.
Ενω αισθητικά το αποτέλεσμα στο πίσω λάστιχο μου αρέσει, με προβληματίζει η πολύ περισσότερη τριβή που θα έχει και η ροπή που θα χρειάζεται για να κινηθεί. Μήπως με αυτό το λάστιχο γίνει πολύ αργό το μηχανάκι όχι μονο στις αντιδράσεις του μανουβραρίσματος και στριψίματος, αλλά και της επιτάχυνσης;
Το οδήγησες καθόλου; Τραβάει;
Το μηχανακι δεν πηρε μπροστα ακομη, απο βδομαδα λογικα θα κινηθει και θα σας λυσω ολες τις αποριες περι στησιματος, συμπεριφορας, αισθηση θεσης οδηγησης και οτιδηποτε σχετικο.Επισης οποιος θελει μπορει να το παρει βολτα, εφοσον βρεθουμε και εχει διπλωμα.
Μπορω ομως να πω το εξης, οτι εχω οδηγησει την ιδια μοτοσυκλετα, με ψηλο τιμονι και μακριες μπουκαλες και λαστιχο πισω 195/50/15.Και πηγαινε το ιδιο ακριβως, κανενα θεμα με το γκαζι.Κασα ηταν, κασα ειναι χεχε...Βεβαια ο φιλος ειχε φουσκωμενο πολυ το λαστιχο με αποτελεσμα στις στροφες να καταλαβαινεις το σκαλοπατι που κανει το λαστιχο.Ελπιζω οτι με το 60ρι προφιλ που θα εχει το δικο μου καθως και με λιγοτερη πιεση θα γινει καλυτερα η δουλεια.
Σημερα εβαλα λιγο το τεποζιτο και την σελα επανω για να εχουμε μια πρωτη εικονα για το πως θα δειχνει η μοτοσυκλετα...Να με συμπαθατε, οι φωτο ειναι απο το κινητο.
269757
269758
KostasV2
29/09/2012, 18:39
Με το αμορτισέρ τελικά έβγαλες άκρη;
Κωστα εβαλα το δικο του το μονοσοκ, θα δουμε πως θα συμπεριφερθει στην πορεια.Γενικως, περιμενω να βγει μια φορα το μηχανακι να μπορει να περπατησει, και μετα, θα εχουμε πολλες δουλειες να γινουν τα σαββατοκυριακα, εχω πραγματα στο μυαλο μου που θελω να διορθωσω, κυριως αισθητικα.
Drake Ramore
29/09/2012, 18:48
Θέλω να μου κάνεις μια ανάλυση στον "old school" δείκτη βενζίνης που έφτιαξες. Τα υλικά που χρησιμοποίησες, καθώς και την στεγανοποίηση που έκανες. Με ενδιαφέρει.
Ετοιμο κιτ ειναι Drake, αλλα δεν ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενος απο τα υλικα.Θα μπορουσες να το φτιαξεις και μονος, το μοναδικο σημειο το οποιο ειναι δυσκολο να βρεθει ειναι η νικελ γωνια/ρακορ που βιδωνει στο τεποζιτο και μπαινει ο σωληνας.Για την στεγανοποιηση εβαλα τεφλον και το βιδωσα, αν και τα ρακορ εχουν κωνικο πασο.Εαν εχω προβληματα επειδη η βενζινη ειναι πολυ λεπτορευστη θα βαλω κολλα στο πασο.Εδω μπορεις να το δεις αναλυτικα στο ebay. http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Custom-Racing-Fuel-Sight-Gauge-Kit-with-Chrome-Fittings-/130744878485?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e71008595&vxp=mtr
KostasV2
29/09/2012, 19:12
Κωστα εβαλα το δικο του το μονοσοκ, θα δουμε πως θα συμπεριφερθει στην πορεια.Γενικως, περιμενω να βγει μια φορα το μηχανακι να μπορει να περπατησει, και μετα, θα εχουμε πολλες δουλειες να γινουν τα σαββατοκυριακα, εχω πραγματα στο μυαλο μου που θελω να διορθωσω, κυριως αισθητικα.
Έτσι είναι αυτά τα project, δεν τελειώνουν ποτέ...
Drake Ramore
29/09/2012, 19:18
Ετοιμο κιτ ειναι Drake, αλλα δεν ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενος απο τα υλικα.Θα μπορουσες να το φτιαξεις και μονος, το μοναδικο σημειο το οποιο ειναι δυσκολο να βρεθει ειναι η νικελ γωνια/ρακορ που βιδωνει στο τεποζιτο και μπαινει ο σωληνας.Για την στεγανοποιηση εβαλα τεφλον και το βιδωσα, αν και τα ρακορ εχουν κωνικο πασο.Εαν εχω προβληματα επειδη η βενζινη ειναι πολυ λεπτορευστη θα βαλω κολλα στο πασο.Εδω μπορεις να το δεις αναλυτικα στο ebay. http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-C...008595&vxp=mtr
Γενικά είναι καλή ιδέα, αλλά νομίζω έδωσες μεγάλη γωνία κλίσης. Ισως θα έπρεπε να το κοψεις πιο μικρό και να το βάλεις σχεδόν κάθετα.
Την χρησιμοτητα αυτου του δεικτη την διαπίστωσα στο δοχείο λαδιου του Caponord που έχει παρόμοιο.
269769
έχω υπόψιν μου μια ανακατασκευη για τσόπερ (αν μου κάτσει ο πωλητης στην τιμή που δινω για το χρέπι του), οπότε αν το επιχειρήσω θα δεις τι εννοώ.
Φανταζομαι εννοεις κατι τετοιο.
269783
Drake Ramore
29/09/2012, 20:01
Περιπου. Δεν θα το πήγαινα τόσο ψηλα. Δεν υπάρχει λόγος να έχω ένδειξη απο τέρμα γεμάτο ντεπόζιτο. Στο πλάγιο μέρος θα ήταν και το πάνω μέρος της πατέντας. Η κλίση του θα ακολουθούσε την σχεδόν κάθετη γραμή του ρεζερβουαρ μπροστά. Αλλά γενικώς αυτή είναι η ιδέα (με καλύτερα υλικά φυσικά, γιατί ο τύπος έβαλε οτι πιο μάπα βρήκε σε σωληνάκι!)
εχει γινει αρκετα ωραιο.... μπραβο, τα υπολοιπα θα τα δεις στην πορεια....
SpyrosAfricaner
29/09/2012, 20:41
Φιλε το μηχανακι σου εχει βγει παρα πολυ ομορφο...το πισω ελαστικο που εχει γινει ντορος δεν με ξενιζει καθολου και μπορω να πω οτι μου αρεσει αφου εχεις επεμβει σχεδον στο συνολο της μηχανης και εχεις κανει κατι τοσο διαφορετικο... εγω πχ εχω μια Africa και την εχω κανει motard με κωλο απο tt600 κομμενο.. μια μερα σε φαναρι ηρθε διπλα ενας με μια ιδια με τριβαλιτσα, με κοιταγε και η ξυνιλα του εχει μεινει βαθια χαραγμενη στη μνημη μου.. Χεστηκα ομως ειλικρινα φιλε. Ειναι δικια μου η γρια και εμενα μου αρεσει και στριβει τρελλα τωρα. Αυτο κανε κι εσυ..αν δεις οτι το πισω ελαστικο δεν ειναι πρακτικο το αλλαζεις ετσι απλα.. δεν σ εχω κοψει για ασχετο. Κανε μια χαρη στο φιλοθεαμων κοινο..ολοκληρωσε το project και ανεβασε οσες φωτο μπορεις. Ειναι παρα πολυ ωραιο το αποτελεσμα και πιστευω υπαρχουν αρκετοι silent viewers που θελουν να το δουν τελειωμενο.. πρωτος εγω. καλη συνεχεια
GOGOS2612
29/09/2012, 20:45
πιστευω υπαρχουν αρκετοι silent viewers που θελουν να το δουν τελειωμενο.. πρωτος εγω. καλη συνεχεια
+1000
KotsosDR
29/09/2012, 21:18
+1000
:a014:
Επισης οποιος θελει μπορει να το παρει βολτα, εφοσον βρεθουμε και εχει διπλωμα.
ο καφές που θα πίναμε ακυρώθηκε λόγω ανωτέρας βίας...
αλλα με προκαλεις για βολτίτσα :vroum:δέν είμαστε μακρια Σέρρες,θεσσαλονικη μια γκαζια...
(πλακα κανω:) )
Με το καλό πάνο να βγεί στον δρόμο και να το γουστάρεις,όσο παει και μου αρέσει:beer:
astroman76
29/09/2012, 23:06
δεν ειναι ασχημο, εμενα μου φενοντε λιγο περιεργες οι εξατμησεις ειναι πολυ μακριες και τα ελατηρια πισω στην σελα η τα βγαζεις μιας και εχεις πισω ανσαρτηση.. η βαζεις κατι πιο χαμηλο για να αναδηξει την γραμμη της μηχανης κατα την ταπινη μου γνωμη..
οπως αυτο
http://image.streetchopperweb.com/f/8830544+w750+st0/stcp_0707_04z+2006_torres_bobber+seat.jpg
siraxanz
30/09/2012, 01:11
Σημερα εβαλα λιγο το τεποζιτο και την σελα επανω για να εχουμε μια πρωτη εικονα για το πως θα δειχνει η μοτοσυκλετα...Να με συμπαθατε, οι φωτο ειναι απο το κινητο.
Πολύ μου αρέσει...
Μπράβο για την προσπάθεια σου...
nightwish
30/09/2012, 08:02
Φιλε το μηχανακι σου εχει βγει παρα πολυ ομορφο...το πισω ελαστικο που εχει γινει ντορος δεν με ξενιζει καθολου και μπορω να πω οτι μου αρεσει αφου εχεις επεμβει σχεδον στο συνολο της μηχανης και εχεις κανει κατι τοσο διαφορετικο... εγω πχ εχω μια Africa και την εχω κανει motard με κωλο απο tt600 κομμενο.. μια μερα σε φαναρι ηρθε διπλα ενας με μια ιδια με τριβαλιτσα, με κοιταγε και η ξυνιλα του εχει μεινει βαθια χαραγμενη στη μνημη μου.. Χεστηκα ομως ειλικρινα φιλε. Ειναι δικια μου η γρια και εμενα μου αρεσει και στριβει τρελλα τωρα. Αυτο κανε κι εσυ..αν δεις οτι το πισω ελαστικο δεν ειναι πρακτικο το αλλαζεις ετσι απλα.. δεν σ εχω κοψει για ασχετο. Κανε μια χαρη στο φιλοθεαμων κοινο..ολοκληρωσε το project και ανεβασε οσες φωτο μπορεις. Ειναι παρα πολυ ωραιο το αποτελεσμα και πιστευω υπαρχουν αρκετοι silent viewers που θελουν να το δουν τελειωμενο.. πρωτος εγω. καλη συνεχεια
:a18: +1000
stynikop
30/09/2012, 11:38
Συνεχίζουμε λοιπόν στα δικά μας - γιατί ο διαχειριστής συνεχίζει να μην καταλαβαίνει πως ο τρόπος του είναι αυτός που προκάλεσε τόσες ενστάσεις και όχι το ότι έχει μια άλλη άποψη για το λάστιχο, όπως πολλοί από μας, και πόσο ο τρόπος του αντιβαίνει την υπογραφή του. Για τις εξατμίσεις συμφωνώ με τον astroman76. Καταλαβαίνω πως ίσως σε αυτή τη φάση είναι βολικές αλλά στην παρακάτω μετατροπή μου άρεσαν πολύ οι εξατμίσεις που έφτιαξε: http://www.youtube.com/watch?v=u9G9qBHJshA&feature=fvwrel
Μπαινοντας οι εξατμησεις ειδα και εγω οτι ισως εδειχναν καλυτερα πιο κοντες.Παιδια οπως ειπε και ο KostasV2, αυτα τα project δεν τελειωνουν ποτε.
Βεβαια με το να ειναι μακριες, δινουν ακομη μια κλασσικη νοτα...Δεν ξερω αν τελικα τις κοψω καποια στιγμη η οχι, θα φανει.Η φασαρια ειναι κατι αλλο που σκεφτομαι, οποτε δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να μπουνε πολυ κοντες, για να μην μπορω να κανω καποιο σιλανσιε.
Τo gourouni
30/09/2012, 19:59
Σημερα εβαλα λιγο το τεποζιτο και την σελα επανω για να εχουμε μια πρωτη εικονα για το πως θα δειχνει η μοτοσυκλετα...Να με συμπαθατε, οι φωτο ειναι απο το κινητο.
269757
269758
:uplate::eek: ....η κυρία θα τραβά τα βλέματα στο περασμά της.....:a18::a20:
dimmie_72
30/09/2012, 23:45
Νομίζω έπιασα την ψυχολογία σου... Τα θέλεις όλα και πολύυυυ! ;)
Πολυ ωραιο το μηχανακι!!Μπραβο!!!:beer:
The_bandit
02/10/2012, 18:28
Μπαινοντας οι εξατμησεις ειδα και εγω οτι ισως εδειχναν καλυτερα πιο κοντες.Παιδια οπως ειπε και ο KostasV2, αυτα τα project δεν τελειωνουν ποτε.
Βεβαια με το να ειναι μακριες, δινουν ακομη μια κλασσικη νοτα...Δεν ξερω αν τελικα τις κοψω καποια στιγμη η οχι, θα φανει.Η φασαρια ειναι κατι αλλο που σκεφτομαι, οποτε δεν προκειται σε καμμια περιπτωση να μπουνε πολυ κοντες, για να μην μπορω να κανω καποιο σιλανσιε.
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΕΕΕΕΕΕΛΟΣ ?????? Μην τις πειράξεις τις εξατμίσεις !!!! Είναι κ@υλ@@@@@@@@@@ :D
Καθηστε να σας πω τα νεα...Εχει εδω και τρεις μερες που παλευουμε να βαλουμε μπροστα το μηχανακι...Ακουστε λοιπον τι εγινε.Παμε να βαλουμε μπροστα και βλεπουμε οτι σκαει αλλου για αλλου, ξεφυσαει και οτι ναναι γενικως...βλεπουμε τα σημαδια με το βιβλιο, σωστα.Δεν μπορω να βγαλω ακρη, και μια και δυο, παω το μηχανακι σε μαστορα.Το παλευει απο εδω, το παλευει απο εκει, ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΗΜΕΡΑ...Το μοτερ ειναι απο Transalp!Δεν το ειχα καταλαβει γιατι αυτος που εκανε την αλλαγη φροντισε να κρατησει τα καπακια τα πλαϊνα και των βαλβιδων τα παλια και δεν το καταλαβα με την πρωτη.Κοιταζοντας την αδεια ειδα μαλιστα οτι δεν ειναι και δηλωμενο, τα πιασαμε τα λεφτα μας.Εκανα την γκαφα να μην δω εαν ο αριθμος κινητηρα ταιριαζει με αυτον που γραφει στην αδεια, θα το εχω στο νου μου στο μελλον, να το εχετε και εσεις...Παμε παρακατω...Ο "μαστορας" που εδεσε το μοτερ τελικα αποδειχθηκε πολυ γιοβανης, γιατι ειχε βαλει και τους εκκεντροφορους αναποδα, τι να πεις...Οπως και να εχει σημερα πηρε μπροστα το μηχανακι.Το καλο ειναι οτι το μοτερ απο το Transalp εχει 5 ταχυτητες και μερικα αλογα παραπανω.Το κακο ειναι οτι χανω τον κλασικο ηχο που θα ηθελα να εχει αυτη η μοτοσυκλετα, καθως και το καρμπιρατερ ειναι απο Steed, οχι απο Transalp.Μπερδεμενες καταστασεις, να δουμε τι θα βγει...
Ο "μαστορας" που εδεσε το μοτερ τελικα αποδειχθηκε πολυ γιοβανης, γιατι ειχε βαλει και τους εκκεντροφορους αναποδα
Είσαι τυχερός στην ατυχία σου που δεν χτύπησε βαλβίδες... πάμε παρακάτω,έχεις διαφορά κυβισμού βάση αδείας? τσέκαρε τα γράμματα(όχι αριθμό) του κινητήρα στην άδεια είναι τα ίδια? αν ναι δεν έχεις πρόβλημα.
Το κακο ειναι οτι χανω τον κλασικο ηχο που θα ηθελα να εχει αυτη η μοτοσυκλετα δέν νομίζω οτι έχεις θέμα αυτο εξαρτάται απο τις εξατμίσεις,τα μοτέρ σαν φιλοσοφία είναι ίδια.
KostasV2
04/10/2012, 21:33
δέν νομίζω οτι έχεις θέμα αυτο εξαρτάται απο τις εξατμίσεις,τα μοτέρ σαν φιλοσοφία είναι ίδια.
Νομίζω πως τα Steed/Shadow είχαν άλλη διαφορά φάσης από τα TA/AT/Bros. Αυτό μάλλον εννοεί και ο Phatt...
Ο κινητηρας σαν κυβικα ειναι ολοϊδιος, και εξωτερικα ειναι ιδιος(εφ'οσον υπαρχουν και τα καπακια του Steed μονο απο τον κωδικο καταλαβαινεις την διαφορα). Η διαφορα στον κωδικο ειναι η εξης, ο ενας (steed) εχει κωδικο PC21E και ο αλλος (transalp) εχει κωδικο PD06E.Οποτε και χρειαζεται να δηλωθει.
Η βασικη διαφορα που εχει να κανει με τον ηχο λειτουργειας, ειναι αυτο που λεει ο Κωστας.Για του λογου το αληθες, δειτε τις παρακατω φωτο.
Στροφαλος Steed
270380
Στροφαλος Transalp
270381
Ο κινητηρας σαν κυβικα ειναι ολοϊδιος, και εξωτερικα ειναι ιδιος(εφ'οσον υπαρχουν και τα καπακια του Steed μονο απο τον κωδικο καταλαβαινεις την διαφορα). Η διαφορα στον κωδικο ειναι η εξης, ο ενας (steed) εχει κωδικο PC21E και ο αλλος (transalp) εχει κωδικο PD06E.Οποτε και χρειαζεται να δηλωθει.
Παναγιώτη πιθανόν να "σκονταψεις", κάθε αλλαγή μοτέρ που δεν είναι στη λίστα παραγωγής του συγκεκριμένου μοντέλου από το εργοστάσιο (για την δική μας χώρα) χρειάζεται έγκριση τύπου,δηλαδή αν έχει προηγηθεί κάποιος πριν από εσένα και έχει κάνει αυτή τη διαδικασία περνάς εύκολα αν όχι θέλει τρέξιμο και γερά νεύρα ( τα έχω περάσει) .
ελπίζω να μήν έχεις θέμα .
Κοιτα εγω για να ειμαι ειλικρινης θα κανω την προσπαθεια μου, πιθανον να το εχουν κανει πριν απο μενα γιατι ειναι γνωστη αλλαγη μοτερ σε αυτα τα μηχανακια.Απο εκει και περα αν πεσω σε τοιχο θα δω τι θα κανω...
angeloti
18/10/2012, 10:45
http://www.youtube.com/watch?v=FHEswDfFthU
:ninja:
Γι αυτό σου έλεγα στη ρετσίνα
φιλε δωσε πονο στο λαο...
τι μας εκανες με την κουκλα που ετοιμαζεις δεν ξερεις......ααααχχχχ....
εχει ο αδερφος μου ενα του 96 αλλα το εχει πιπιλα κ δεν ψηνεται να το αλλαξει με τιποτα...οταν λεμε πιπιλα εννοουμε πιπιλα....
ωραιο το σημα στο τεποζιτο...dark angels 40κ.....αλλα ραγισμενο το σπαθι?
συνεχισε κ οτι δεν σου αρεσει το αλλαζεις μετα....
:beer:
Κοιτα εγω για να ειμαι ειλικρινης θα κανω την προσπαθεια μου, πιθανον να το εχουν κανει πριν απο μενα γιατι ειναι γνωστη αλλαγη μοτερ σε αυτα τα μηχανακια.Απο εκει και περα αν πεσω σε τοιχο θα δω τι θα κανω...
το εχουν κανει και το εχουν μετανιωσει... μπορω να σου δωσω πληροφοριες αν θελεις να μιλησετε
petrosvolos
07/11/2012, 18:24
πολυ ωραιο το bobber!εχεις κανει πολυ καλη δουλεια και ολα δενουν τελεια μεταξυ τους
armada11
14/11/2012, 01:16
:a014:
[QUOTE=Phatt;2242065]QUOTE]
Πολύ ωραίο!
Με το λάστιχο δεν σύμφωνω καθαρά για λόγους ασφάλειας. Στο μάτι (τουλάχιστον στο δικό μου) είναι πού ωραίο αλλά δεν θα το έβαζα. Ελπίζω να σου τσουλήσει ωραία τελικά.
Πάντως μην μασάς για τον θόρυβο.... με τέτοιες εξατμίσεις θα κάνει γ@μω τους θορύβους έτσι και αλλιώς :-)
Καλή συνέχεια
ApostolosVr
27/11/2012, 18:50
Ωραίο μηχανάκι! Μπράβο για το μεράκι σου, περιμένω να το δω τελειωμένο. :beer:
Ωραίο μηχανάκι! Μπράβο για το μεράκι σου, περιμένω να το δω τελειωμένο. :beer:
κανα νεο????? ελα και περιμενουμε
siraxanz
09/12/2012, 20:38
κανα νεο????? ελα και περιμενουμε
+1 ;)
Οι εξατμίσεις είναι φανταστικές... Εσωτερικά είναι βαμμένες με υψηλής να υποθέσω;
HONDA 9903
29/12/2012, 09:39
τελειο το μοτο και το λαστοιχο πισω ειναι γα.....το απλα 8α στρηβη με λιγη δυσκολεια και λιγουσ κραδασμουσς παραπανω τελοσ παντων ειναι τελειο μπραβοσου και βαλε φοτο
ειναι πολυ ωραιο το στυλ που προσπαθεις να δωσεις :beer:
για το λαστιχο-δεικτη στο τεποζιτο ψαξου εδω για tygon (http://emurdock.com/index.aspx) πολυ καλης ποιοτητας και για οτι εφαρμογη θες ;)
:beer::beer:
HondaSteed
10/01/2013, 21:56
Σημερα ηρθε το λαστιχο για μπροστα.Καλα μιλαμε το firestone ειναι αλλου...Ειναι οτι ομορφοτερο εχω δει σε κλασικο λαστιχο.
Με το πισω λαστιχο ειχαμε ενα μπερδεμα στην παραγγελια, και ηρθε μια παραλλαγη του μοντελου, χωρις ασπρα γραμματα.
266908
266909
tha sumfwnisw mazi sou...polu kalh douleia mpravo sou....
http://www.youtube.com/watch?v=NYhkCA_JwJM
Πολύ καλή δουλειά! περιμένουμε να δούμε και τα αποτελέσματα! Μαρέσει το κοψε ραψε!
MitsPondius
01/02/2013, 10:15
Καλημέρα και απο'μένα παιδιά και καλώς σας βρήκα.Πάνω που ψαχνόμουν στο net για πληροφορίες σχετικά με το δικό μου project,που αφορά ένα Honda Steed 600 σε custom bobber,έπεσα πάνω στο forum και γράφτηκα κατευθείαν.Καταρχάς πολύ καλή η δουλειά σου Phatt.Δείχνει τρέλα και μεράκι.Και νόμιζα μόνο εγώ ήμουνα ο τρελός με τα bobber.Και'γώ αρχικά είχα σκάλωμα με chopper και όχι διακριτικά μηχανάκια.Μιλάμε για BigBear με πιρούνες απο'δώ μέχρι το αύριο.Αλλά όταν ανακάλυψα τι πάει να πει bobber απλά τα ξέχασα όλα.ΟΛΑ!Για τους μερακλήδες,σαν εμάς,είναι πιστεύω η ανώτερη αίσθηση οδήγησης,όσον αφορά τέτοιου είδους μηχανές.Οκ θα
με πεις υπάρχουν και οι Harley.Aλλη αίσθηση.
Anyway θα ήθελα να ρωτήσω τον φίλο Phatt αν το φτερό πίσω είναι custom ή αγορασμένο και αν δεν κάνω λάθος είναι κολλημένο με ηλεκτροκόλληση πίσω??
Drake Ramore
01/02/2013, 11:02
Άντε, προχωράει το θέμα; Που βρισκόμαστε;:a014:
Κατι σας χρωσταω....
283858
Κατι σας χρωσταω....
283858
Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο! Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι το πίσω λαστιχο πρέπει να το αλλάξεις.
Το μηχανακι εχει κανει δυο φορες την διαδρομη Σερρες-Θεσσαλονικη, εχει κανει ορεινη διαδρομη σε χωρια με αρκετα κλειστες στροφες, εχει κανει γενικως καποια χιλιομετρα.Εχει καποια θεματα που πρεπει να βελτιωθουν οπωσδηποτε, αλλα μεχρι στιγμης το λαστιχο δεν ειναι ενα απο αυτα.
motomaniac
06/03/2013, 17:12
πολυ ωραιο. οι εξατμισεις δεν εξεχουν πισω απο την ροδα? η οπτικη γωνια με γελαει ετσι?
Κατι σας χρωσταω....
Η φωτογραφια ειναι για καδρο!!!
Drake Ramore
06/03/2013, 17:21
Εξαιρετική δουλειά! Κάπως έτσι θα φανταζόμουν κι εγώ ένα ιδανικό bobber! Ωραίος!:beer:
harris_x
06/03/2013, 18:02
πολύ ωραίο :beer:
αν άλλαζα κάτι θα ήταν λίγο ποιο κοντή εξάτμιση
Πανεμορφο!
Ουτε κι εμενα μου φαινεται προβλημα παντως το πισω λαστιχο, σιγουρα βεβαια δε θα μπορεις να στριβεις αλλα οκ, σε τετοιο μηχανακι δε στριβεις ετσι κι αλλιως
Ανεβασε κι ενα βιντεο, ξερεις το κλασσικο γυρω γυρω απο τη μηχανη , λιγο μαρσαρισμα... :a014: :beer:
Τι προβληματα εχεις?
Η εξατμιση οντως εξεχει περιπου 3-4 δαχτυλα εαν δουμε το μηχανακι καθαρα απο το πλαι.Ειναι ενα στυλ love it or hate it, καποιοι μου λενε μη τυχον και τις κοψω, καποιοι μου λενε οτι θα δειχνει καλυτερα με λιγο μικροτερες εξατμισεις.Εγω πραγματικα δεν εχω αποφασισει ακομη...Οι φωτο ειναι του φιλου John Dom (https://www.facebook.com/JohnDomPhotography/app_102076423177195).
καποια χωροταξικα θεματα εχω σχετικα με τα ρευματα κατω απο την σελα.Και τους πολλαπλασιαστες θελω να τους βαλω καπου καλυτερα.
Παρα πολυ καλο,
εκανες εξαιρετικη δουλεια κατα την γνωμη μου.
Εγω θα κοιταγα να αλλαξω και το φιλτρο αερα με κατι πιο μικρο ισως και σιγουρα λιγοτερο νικελ αλλα θα προσθετα επισης και φισουνες στο πιρουνι (μαυρες κατα προτιμηση).
Το λαστιχο μου αρεσει
Αν δεν υπαρχει θεμα ασφαλειας εγω θα το αφηνα.
μου αρεσει.ετσι απλα.αν θα το εκανα διαφορετικο?ναι σιγουρα αλλα μου αρεσει...
η φωτο με το φωτισμο και το background ειναι για wallpaper.
και εις αλλα με υγεια:beer:
Ευχαριστω παρα πολυ παιδια για τα καλα σας λογια...
Corki, αρχικα μπηκαν χοανες, αλλα δεν καταφεραμε με τιποτα να το στρωσουμε στο δουλεμα.Μπορει να μην ξερουμε οσα πρεπει...Παντως σκεφτομαι και την σατανικη περιπτωση μελλοντικα να μπει λαιμος 2σε1 και να μπει αλλο καρμπυρατερ, κανενα FCR :evil:
Φισουνες στο πιρνουνι θελω κι εγω, αλλα δεν καταφερα ακομα να βρω στις διαστασεις και το σχεδιο που θελω.Θελω να ειναι με χοντρο κυμματισμο, και οχι ψιλο, οπως αυτα που εχουμε συνηθισει στα enduro.Αν εχεις καμια προταση μη διστασεις, με ενδιαφερει.
giovani64
07/03/2013, 01:13
πατριωτακι τελεια δουλεια. μας αργησες αλλα αξιζε με το παραπανω η αναμονη. ΕΥΓΕ :eek:
μου αρεσει.ετσι απλα.αν θα το εκανα διαφορετικο?ναι σιγουρα αλλα μου αρεσει...
η φωτο με το φωτισμο και το background ειναι για wallpaper.
και εις αλλα με υγεια:beer:
+1 ....
Κατι σας χρωσταω....
283858
:eyepop::eyepop: ooooooOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
πολύ ωραίο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:a18::a18::a013:
sapila racing
07/03/2013, 09:19
Φισουνες στο πιρνουνι θελω κι εγω, αλλα δεν καταφερα ακομα να βρω στις διαστασεις και το σχεδιο που θελω.Θελω να ειναι με χοντρο κυμματισμο, και οχι ψιλο, οπως αυτα που εχουμε συνηθισει στα enduro.Αν εχεις καμια προταση μη διστασεις, με ενδιαφερει.
Εγινε πολύ ωραίο, συγχαρητήρια! Eχει πολύ ιδιαίτερο look, και σιγουρα δεν περνάει πουθενα απαρατήρητο. :beer:
Αν θέλεις old look φυσούνες μαλλον θα σου ταιριάξουν από BMW boxer της δεκαετίας του 70.
Δες εδω πως είναι: http://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=267785&stc=1&d=1347132077
Για το φιλτρο......απλα εχεις κανει ενα πολυ ωραιο "dark look" μηχανακι και το φιλτρο ειναι περα απο γυαλιστερο, το χαρακτηριστικοτερο steed/shadow φιλτρο. ΠΧ αν μπορουσες να βρεις κανα μπροστινο ταμπουρο απο παλιο καφε ρεισερ και το εβαφες ....αυτο θα ελεγε πολυ. Απλα σαν καπακι να το εβαζες και το εσωτερικο να ειναι το stock για να μην αλλαζει και ρυθμισεις....!
Εκτος απο τις χοανες στα καλαμια, θα μπορουσες να βαλεις και φιλετακι σκουροχρωμο στο κομματι με-taxi των τιμονοπλακων (οχι ογκωδες) ισα να γινει ομοιομορφα σκουρο το πιρουνι, χωρις να βαφεις κτλ.
Τελος ...εγω θα εκοβα τις εξατμισεις ωστε οι αποληξεις να ειναι ισες και να κρυβουν λιγο το πισω ταμπουρο.
Αλλα και ετσι να το αφησεις ...το μηχανακι σου τα σπαει οποτε ....μια χαντρα-ματακι βαλε και εισαι οκ πιστευω
JOB VERY WELL DONE MY FRIEND
divemaster77
07/03/2013, 11:58
απλά respect.........:beer: :beer: :beer:
Εγινε πολύ ωραίο, συγχαρητήρια! Eχει πολύ ιδιαίτερο look, και σιγουρα δεν περνάει πουθενα απαρατήρητο. :beer:
Αν θέλεις old look φυσούνες μαλλον θα σου ταιριάξουν από BMW boxer της δεκαετίας του 70.
Δες εδω πως είναι: http://www.moto.gr/forums/attachment.php?attachmentid=267785&stc=1&d=1347132077
κοντες φουσκες θα παρεις απο κρεμαγιερα αυτοκινητου η μικρου φορτηγου;)εχει σε πολλες διαμετρους και μηκη και κυριως φθηνες.εδω απο mini cooper πχ
283930
Ευχαριστω παρα πολυ παιδια.Ειλικρινα για μενα εχει μεγαλη σημασια να αναγνωριζεται η δουλεια που εχω κανει πανω στο μηχανακι, σας ευχαριστω παρα πολυ.
Οσον αφορα για το φιλτρο, μερες πριν γινει η φωτογραφιση ειχα τις χοανες, και τελικα κατεληξα στο φιλτρο για τους λογους που προανεφερα.Εαν κρατουσα το φιλτρο απο την αρχη και αυτο θα βαφοταν μαυρο ματ.Θα δουμε τι θα γινει με αυτο, σιγουρα κατι θα μονταρω.
Το στυλ που ψαχνω σε φισουνες ειναι κατι τετοιο.
283937
dlabrakis
07/03/2013, 20:42
συγχαρητηρια για το αποτελεσμα.....εχεις πολυ ωραιο γουστο.....Α Ψ Ο Γ Ο Σ!!!!
πολυ ωραιο το μιχανακι. το συνεργειο ειναι του Θωμα?
alexzafeir
08/03/2013, 19:45
:a18: :a20: :a012: Συγχαρητηρια, αψογο δεν θα αλλαζα τίποτα , το λαστιχο το μπροστα είναι φοβερο και το πισω του αυτοκινητου του πάει και του δίνει ενα ιδιαιτερο στυλ και πάλι μπράβο
Drake Ramore
08/03/2013, 21:36
Πέρα από το οπτικό αποτέλεσμα, τι επίπτωση είχε το πίσω λάστιχο στην κατανάλωση;
Φαντάζομαι ότι λόγο μεγαλύτερης επιφάνειας τριβής έχει αυξηθεί σημαντικά.
Πολυ καλο το αποτελεσμα μπραβο σου
Καποιες απο τις φωτο, ειναι και στον χωρο του Θωμα ναι.
Αγαπητε Drake, για να ειμαι ειλικρινης το μηχανακι δεν το καβαλησα ποτε με κανονικο λαστιχο για να σε πω...Παρατημενο το αγορασα και οταν εκανα για πρωτη φορα βολτα ηταν bobber.Ευχαριστω και παλι παιδια, μακαρι να τυχει να παμε καμια βολτα μαζι.
Drake Ramore
09/03/2013, 11:44
Κι εγώ πιθανότατα θα ακολουθήσω παρόμοιο δρόμο. Ψάχνω κάνα παρατημένο τσοπεράκι κι εγώ, για να το κάνω bobber. Πιθανότατα θα παίξω κι εγώ με λάστιχο αυτοκινήτου πίσω για αισθητικούς λόγους. Απλά θα ήθελα να ξέρω τι παίζει με την κατανάλωση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.