Σύνδεση

View Full Version : Suzuki SFV 650 Gladius Sheene Limited Edition



Sapadak
11/08/2012, 20:15
Suzuki has launched a limited edition Gladius with Barry Sheene's 1970s RG500 inspired paint scheme.

266063

266066

266068

SVX
11/08/2012, 20:18
266072

KostasV2
12/08/2012, 00:27
Μήπως θα έπρεπε να διαλέξουν ένα GSXR για να τιμήσουν τον Sheene, αντί γι'αυτή τη μ@λ@κία το Gladius;

Acacius
12/08/2012, 01:37
Μήπως θα έπρεπε να διαλέξουν ένα GSXR για να τιμήσουν τον Sheene, αντί γι'αυτή τη μ@λ@κία το Gladius;

Το GSXR πουλάει και χωρίς παπάτζες του μάρκετινγκ. Κατά τα άλλα +1 (θα ήταν και ωραίο αν το κάναν σωστά)

Billy7
12/08/2012, 08:00
Tο Gladius είναι ένα εύχρηστο μηχανάκι για την πόλη.
Προσωπικά αν ήμουν Gay θα χτύπαγα μια Harley με όλο το πακέτο.Δερμάτινα με κρόσια,αγκράφες,μπαντάνες κτλπ.

SVX
12/08/2012, 09:02
Tο Gladius είναι ένα εύχρηστο μηχανάκι για την πόλη.
Προσωπικά αν ήμουν Gay θα χτύπαγα μια Harley με όλο το πακέτο.Δερμάτινα με κρόσια,αγκράφες,μπαντάνες κτλπ.

για να εβρισκες φουξια το Harley ομως , θα πρεπε να πληρωσεις κατι παραπανω...

266168

και αλλες εταιρειες βγαλαν στη παραγωγη μοντελα ευχρηστα με χαμηλη σελα για νεους αναβατες και γκομενες.....

αλλα δεν βγαλαν μηχανακια ΜΟΝΟ για νεους αναβατες και γκομενες

266169

Billy7
12/08/2012, 13:18
Δεν είναι φούξια,είναι ''candy rouby magenta".:D

RaGe_Raptor
12/08/2012, 23:07
+1 στο οτι είναι πολύ gay μοτοσυκλέτα και θα έπρεπε να τιμήσουν το Sheene με ένα GSXR κι όχι μ'αυτή τη μαλακία.

kostakis125
17/08/2012, 20:06
οχι δεν θα επρεπε να τον τιμησουν με gsxr θα επρεπε να τον τιμησουν με ενα διχρονο racing replica..rg500 καβαλαγε ο ανθρωπος..αλλα μας εφαγε η τεχνολογια αντιρυππανσης.

Μανολης67
01/10/2015, 20:55
για να εβρισκες φουξια το Harley ομως , θα πρεπε να πληρωσεις κατι παραπανω...

266168

και αλλες εταιρειες βγαλαν στη παραγωγη μοντελα ευχρηστα με χαμηλη σελα για νεους αναβατες και γκομενες.....

αλλα δεν βγαλαν μηχανακια ΜΟΝΟ για νεους αναβατες και γκομενες

266169



Και όμως......

342202

Desperado
01/10/2015, 21:10
Και όμως......

342202

342205

:lol::bawl::lol:

Bob_o_mastoras
01/10/2015, 21:13
To Gladius ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GAY!!!
Mια χαρα naked V2 ειναι! Ποιο αλλο V2 naked ιαπωνικο παραγεται πλεον;;; Και εχει και κινητητρα με αποδεδειγμενη αξιοπιστια.
Και ομορφο πλαισιο, και ωραια χρωματα (αντε πλην του φουξ).. :D
Εγω απο τοτε που το ειδα απο κοντα, ενα απογευμα στη Βαρκελωνη (οπου υπαρχουν απειροι gay.. :tooth: τυχαιο;; :p) μου εχει μεινει. Πολυ ομορφο!!

Ομοφοβικοι ειστε ρπστμ... :p

Μανολης67
01/10/2015, 21:21
[QUOTE=Bob_o_mastoras;2640129]To Gladius ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GAY!!!
Mια χαρα naked V2 ειναι! Ποιο αλλο V2 naked ιαπωνικο παραγεται πλεον;;; Και εχει και κινητητρα με αποδεδειγμενη αξιοπιστια.
Και ομορφο πλαισιο, και ωραια χρωματα (αντε πλην του φουξ).. :D
Εγω απο τοτε που το ειδα απο κοντα, ενα απογευμα στη Βαρκελωνη (οπου υπαρχουν απειροι gay.. :tooth: τυχαιο;; :p) μου εχει μεινει. Πολυ ομορφο!!

Ομοιοπαθείς!

Bob_o_mastoras
01/10/2015, 21:32
Θα αξιζε βεβαια να αναζητησουμε τις αιτιες που θαφτηκε στην ελληνικη αγορα και αυτο και το sv (το naked).. :confused:
Eνω πχ το monster, για Ducati, εκανε θραυση..

Για πειτε......

Μανολης67
01/10/2015, 21:42
Θα αξιζε βεβαια να αναζητησουμε τις αιτιες που θαφτηκε στην ελληνικη αγορα και αυτο και το sv (το naked).. :confused:
Eνω πχ το monster, για Ducati, εκανε θραυση..

Για πειτε......

Τι να πει κανείς? άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου! παρόμοια τύχη είχε και το( μονοκύλινδρο) ΜΤ-3 της YAMAHA που δεν περπάτησε αν και καλό για τα Ελληνικά δεδομένα, κανόνας είναι ότι κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει την επιτυχία ενός μοντέλου.

Bob_o_mastoras
01/10/2015, 21:47
Τι να πει κανείς? άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου! παρόμοια τύχη είχε και το( μονοκύλινδρο) ΜΤ-3 της YAMAHA που δεν περπάτησε αν και καλό για τα Ελληνικά δεδομένα, κανόνας είναι ότι κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει την επιτυχία ενός μοντέλου.

Και το αστειο ειναι οτι τα αντιστοιχα on-off με τα ιδια μοτερ (ΧΤ 660, Vstrom) εχουν κανει απιστευτη θραυση στην αγορα. Παιζει στα 400cc και πανω τα μισα μηχανακια να ειναι ΧΤ και vstrom..:uplate:

lykourgi
01/10/2015, 21:51
Και το αστειο ειναι οτι τα αντιστοιχα on-off με τα ιδια μοτερ (ΧΤ 660, Vstrom) εχουν κανει απιστευτη θραυση στην αγορα. Παιζει στα 400cc και πανω τα μισα μηχανακια να ειναι ΧΤ και vstrom..:uplate:
Ε, είμαστε λαός αdventure.

Τι δεν καταλαβαίνεις; :giggle:

spyrakos35
01/10/2015, 22:09
Στη γαλλια παντως τα εςβέ κυκλοφορουν ακομη....

kordix
01/10/2015, 22:49
To Gladius ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GAY!!!
Mια χαρα naked V2 ειναι! Ποιο αλλο V2 naked ιαπωνικο παραγεται πλεον;;; Και εχει και κινητητρα με αποδεδειγμενη αξιοπιστια.
Και ομορφο πλαισιο, και ωραια χρωματα (αντε πλην του φουξ).. :D
Εγω απο τοτε που το ειδα απο κοντα, ενα απογευμα στη Βαρκελωνη (οπου υπαρχουν απειροι gay.. :tooth: τυχαιο;; :p) μου εχει μεινει. Πολυ ομορφο!!

Ομοφοβικοι ειστε ρπστμ... :p


Τι κόλλημα εχετε φάει με τους gay ρε πστ μου :bawl:

Μα τώρα είναι όνομα αυτό για v 2 ;, ποιος πστ της το σκέφτηκε; :yuck: :yuck::yuck:
θα μπορούσε να ναι κουκλάρα με αλλη μούρη και άλλο κόλο, όπως τόσες και τόσες γυμνές δίτροχες αλλά και δίποδες που το παίζουν και καλά γκόμενες αλλά κάτι σοβατίσματα, σπατουλαρίσματα και για κάτι μερεμετάκια πλερώνουν κάμποσα μεροκάματα, πριν βολτάρουν :evil::p

Κρίμα αυτό το μοτεράκι και αυτό το πλαίσιο που φαινεται καλό, να είναι σε μια μοτοσυκλέτα με τέτοια αισθητική.

Bob_o_mastoras
01/10/2015, 22:55
Δηλαδη συγνωμη, το γυμνο fazer πχ, το s2 ας πουμε, ή το s1, ηταν πιο ομορφο;; Ή το Hornet;; :confused:
Βλεπετε ολοι κατι στο sfv που δεν βλεπω εγω;; Εμενα γιατι μου φαινεται απο τα πιο ομορφα naked..;;; Ειδικα για Γιαπωνεζο..

Joyrider
01/10/2015, 23:07
Ή το Hornet;; :confused:

Ιιιιιιιιιιιιιι :faint:

ΒΑΝ

toyar
02/10/2015, 06:00
ο ελληνας αγοραζει μουρη ακομα και υποσυνειδητα
γιατι το v-storm πουλαγε σαν τρελο ενω το sv με ιδιο μοτερ οχι;
γιατι το v-storm ειναι ψηλο επιβλητικο και φαινεται μεγαλυτερο σε κυβικα απο οτι ειναι
το ιδιο το ΜΤ3 με το XT και πολλα αλλα
γιατι cbr κι οχι hornet; γιατι το cbr εχει φερινγκ και φαινεται ''αγωνιαρικο''

duke200
02/10/2015, 06:52
δεν λεω οτι δεν μ' αρεσει το gladius, αλλα το πρωτο SV650 είναι πολύ πιο όμορφο. Κατι χάσανε στο δρόμο οι σχεδιαστές..

Desperado
02/10/2015, 07:42
Παίδες το Gladius είναι "ωραίο"....αλλά με αυτή την ιδιαίτερη αισθητική, που κοιτάμε κάτι μερικές φορές και το βρίσκουμε ωραίο, αλλά δεν θα το παίρναμε ποτέ!!!! :bawl: 2 περιπτώσεις ξέρω με gladius, ο ένας το έβαψε όλο μαύρο, ο άλλος του έβαψε το ντεπόζιτο και το έκανε όλο άσπρο πέρλα (κατήργησε την διχρωμία) και του άλλαξε το φανάρι με στρογγυλό και την εξάτμιση (την θεωρούσε "σκουτεροειδή"):lol:..........σαν μοτέρ είναι άψογο, αλλά με τα χρώματα της η ΣουΤζούκι το κατέστρεψε.....σαν χρώματα κινητού μοιάζουν! Πάντως στα χρώματα sheene limited edition δεν κακό.....
Α! Παρακαλώ πολύ , μην συγκρίνουμε στο θέμα αισθητικής το gladius :a04: με την Hornetara:a8::D

πυξιδας990
02/10/2015, 07:47
βασικα ηθελε και ενα αναποδο μπροστα....

amyroukai
02/10/2015, 07:50
Βασικά είναι τόσο καλό στον δρόμο που δεν θέλει παρά μόνο βενζίνη...

πυξιδας990
02/10/2015, 07:53
βασικα ηθελε και ενα μονομπρατσο...

amyroukai
02/10/2015, 15:03
βασικα ηθελε και ενα μονομπρατσο...

Και θα έδινε κανείς ένα δεκάρικο να το πάρει; Α θα ήθελε και 150 άλογα. Και ατραξιόν κοντρόλ, race abs, cbs, msnbc, hbo, universal studios, mgm, brazzers και δεν συμμαζεύεται.

Μήπως κατά βάση θέλεις κάτι πορτοκαλί ή κόκκινο;

o_gavros
02/10/2015, 17:05
Και θα έδινε κανείς ένα δεκάρικο να το πάρει; Α θα ήθελε και 150 άλογα. Και ατραξιόν κοντρόλ, race abs, cbs, msnbc, hbo, universal studios, mgm, brazzers και δεν συμμαζεύεται.

Μήπως κατά βάση θέλεις κάτι πορτοκαλί ή κόκκινο;

μπορεί κανείς να αρνηθεί την ποιγότητα; :bawl:

skylaros
02/10/2015, 17:38
βασικα ηθελε και ενα μονομπρατσο...


Και θα είχες ένα υποκατάστατο monster ε? Έλα αφού εκεί το πας!

πυξιδας990
02/10/2015, 19:56
γιατι κακο θα ηταν να ειχε μονομπρατσο και αναποδο...

skylaros
02/10/2015, 20:29
Τι να τα κάνει, απλά κόστος στην αγορά θα ανέβαζαν στο συγκεκριμένο δε νομίζεις ?

πυξιδας990
02/10/2015, 20:31
Για να επιπλευσει..

Bob_o_mastoras
02/10/2015, 22:43
Δηλαδη, η αποτυχια τους εγκειται στην απουσια ογκου;; Δεν νομιζω.. Κατι αλλο συμβαινει..
Διοτι κανενα naked δεν μπορει να θεωρηθει ογκωδες..
Οφειλεται στο οτι προτιμαμε τα on-off;; Οχι απολυτα.. Υπαρχουν αρκετα naked και street μηχανακια, αλλα ολα 4κυλινδρα (τα περισσοτερα, οκ).. why???

πυξιδας990
03/10/2015, 08:01
στην εμφανιση παει η αποτυχια........

Desperado
03/10/2015, 08:04
Η αποτυχία του, κατά την ταπεινή μου γνώμη, οφείλεται στους άθλιους χρωματισμούς της Σουτζουκι, στον σχεδιασμό του γενικότερα (βλ. φανάρι, εξάτμιση σκουτερ κλπ) και στην τιμή του που είναι ακριβό για αυτό που είναι, π.χ. το ΜΤ-07 με ολοκαίνουργιο κινητήρα έχει 6000 και 6500 με ABS, ενώ το gladius έχει κοντά 7500 σκέτο, με κινητήρα που τον έχει η ΣουΤζούκι εδώ και τόσα χρόνια (αυτό δεν το λέω για κακό, έτσι?), άρα θα μπορούσε να το πλασάρει φθηνότερα. Πάντως πιστεύω ότι επειδή το στρομ πουλάει εδώ σαν ζεστό ψωμί, δεν πολυασχολήθηκαν με το γκλάντιους....

stam2
03/10/2015, 08:05
η μαγκιά του συγκεκριμένου είναι ότι πάει πολύ καλά και χωρίς μονόμπρατσα και ανάποδα....

doctoras
03/10/2015, 08:46
αλλαξε αυτό βγαίνει με κανονικά χρώματα πλέον και είναι μούρλια

Ζεύκας
03/10/2015, 09:09
μοιάζει με μια πουτσα που μαραζώνει με το που έχεις τελειώσει τη μαλακία

doctoras
03/10/2015, 09:15
χαχαχχχ

skylaros
03/10/2015, 10:11
στην εμφανιση παει η αποτυχια........

Όταν με 5.000 μπορείς να αγοράσει Monster (696 ,796 με 10 -20 χιλιάδες χιλιόμετρα και μετά του 2008) που όλα αυτά τα μηχανάκια αυτής της κατηγορίας από εκεί έχουν αντιγράψει και αν μπορούσαν εκεί θα ήθελαν να μοιάζουν, ένα μηχανάκι σαν το Gladius που κάνει όπως είναι 7.500 πως θα μπορούσε να πουλήσει αν έκανε 9.000 ή και 10.000 ? Δηλαδή υπάρχει τρελός στην Ελλάδα της κρίσης που θα έδινε 7.500 για αυτό το μηχανάκι ?

spyrakos35
03/10/2015, 10:23
Δλδ που εχει γεμισει ο τοπος με τα 1190 και τα τζιες ειναι πιο λογικο;

:confused:

skylaros
03/10/2015, 10:39
Όχι φυσικά και γι'αυτό έβαλα και την τιμή στο παιχνίδι. Η αγορά στην Ελλάδα τώρα φωνάζει για μεταχειρισμένο, εκτός αν κάποιος έχει τα λεφτά και το κόλλημα ή την ανάγκη για πολύ συγκεκριμένο καινούργιο μοντέλο. Το Gladius καλό χρυσό αλλά δεν είναι ούτε μηχανάκι που θα γυρίσει κόκκινο στο κεφαλογυριστρόμετρο αν αυτό είναι ο σκοπός, ούτε θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο στην κατηγορία του. Αυτό δεν είναι κακό για τύπους σαν εμένα που δε με απασχολούν τα παραπάνω αλλά γίνετε κακό όταν ζητάνε 7.500 !

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 12:53
Ναι, οκ, αλλα ουτε το sv 650 πουλησε στην Ελλαδα.. Αρα δεν ειναι θεμα gladius.. Το gsr (που ειναι suzuki) γιατι πουλαει (οσο πουλαει τελωσπαντων) ;;;

Δηλαδη, gsr υπαρχουν αυτη τη στιγμη 89 προς πωληση, gladius υπαρχουν 8, sv650 γυμνα 3, Monster απο την αλλη κοντα στα 65 (μεταχειρω). Γιατι;;
Φυσικα fazer και hornet δεν κοιταω καν ποσα παιζουν, δεν ξερω να μετραω μεχρι εκει.. :tooth:

Εχει να κανει μηπως με το οτι ειναι δικυλινδρα;; Και απλα το Ντουκατι το παιρναν γιατι ειναι Ντουκατι;; Και το er-6 γιατι πουλαει σαν τρελο;;

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 12:55
Δλδ που εχει γεμισει ο τοπος με τα 1190 και τα τζιες ειναι πιο λογικο;

:confused:

Αυτα ειναι adventure και ειπαμε, ειμαστε περιπετιωδης λαος.. :D

skylaros
03/10/2015, 13:23
Σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό μετράει η προώθηση στην Ελλάδα ειδικά. Το ντουκάτι πουλάει γιατί είναι μια κούκλα και μόνο για γνώστες :p Το gsr γιατί ήταν το πιο γρήγορο 600άρι γυμνό. Τα χόρνετ και φέιζερ γιατί είναι Τζαπάν τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Τα er γιατί ήταν φτηνά και ιδανικά για entry level και το sv δεν πούλησε γιατί όταν έβγαινε αν είχες μηχανάκι με τόσο επιθετική σχεδίαση και δεν ήταν 130 άλογα στα μάτια πολλών ήταν σαν φεράρι με κινητήρα φίατ. Το ψώνιο bob μας έχει φάει στην Ελλάδα, η μούρη σε όλους τους τομείς.

amyroukai
03/10/2015, 13:35
Επίσης το gladius Αγγλία είναι πιο φτηνό από bandit, εδώ πολύ ακριβότερο... Παίζει το ρόλο της και η τιμολογιακή πολιτική.

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 13:37
Το ντουκατι ειναι οντως πολυ καλο μοτορι, αλλα δεν θα μπορεσω να συνηθησω ποτε αυτο τον ηχο που ειναι λες και το μοτερ ειναι ενα βημα πριν την καταστροφη.

Παντως σε αλλες χωρες το gladius κατι πουλαει.

Η αποτυχια τους εδω εγκειται μαλλον σε συνδυασμο ολων των παραγοντων που αναφερθηκαν, γιατι ολα λιγο πολυ ισχυουν (εκτος απο την εμφανιση που τη βρισκω μια χαρα).

Μανολης67
03/10/2015, 17:01
Bob_o_mastoras
Το ντουκατι ειναι οντως πολυ καλο μοτορι, αλλα δεν θα μπορεσω να συνηθησω ποτε αυτο τον ηχο που ειναι λες και το μοτερ ειναι ενα βημα πριν την καταστροφη.

Τα είπες όλα, οταν ήμουν 14 θυμάμαι DUCATI που τα ειχαμε για Θεες τότε, να χάνουν λάδια...εγινα 47 και εδώ στην Μυτιλήνη βλέπω εναν γρηγορο με Monster...και το λυπάμαι το μηχανάκι...βγάζει ενα ,ντουμάνι μίγμα TAXΙ volkswagen με κάτι απο RD 350....
:D

Ζεύκας
03/10/2015, 18:36
ααααα ωραία μάθαμε και πως ήταν τα ντουκάτι ΤΡΕΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ

toyar
03/10/2015, 18:50
Το ντουκατι ειναι οντως πολυ καλο μοτορι, αλλα δεν θα μπορεσω να συνηθησω ποτε αυτο τον ηχο που ειναι λες και το μοτερ ειναι ενα βημα πριν την καταστροφη.


γιατι το λες αυτο;:nono:
https://www.youtube.com/watch?v=MgqJI0M30_s

Desperado
03/10/2015, 18:56
Μηπως εννοειτε ντουκο ξηροκάμπανο? Μου προκαλουν κι εμενα στα φαναρια την αισθηση οτι κατι ειναι έτοιμο να διαλυθεί.......και να σκεφτείτε οτι έχει πληρωθεί εξτρά αυτή η ιστορία....
Το βιντεάκι έχει πολύ πλάκα!!!!

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 19:00
γιατι το λες αυτο;:nono:
https://www.youtube.com/watch?v=MgqJI0M30_s

342298

342299

342300

byron
03/10/2015, 19:27
Βασικά είναι τόσο καλό στον δρόμο που δεν θέλει παρά μόνο βενζίνη...

και ένα σπίρτο, μπορεί να γίνει καλύτερο...

amyroukai
03/10/2015, 21:40
και ένα σπίρτο, μπορεί να γίνει καλύτερο...

Τι να σου πω, όλα τα μη τετρακυλινδρα βελτιώνονται έτσι που λες. :)

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 22:04
Ωραιοι ειναι οι τεσσερεις κυλινδροι αν εχεις ανοιχτο δρομο να πηγαινεις..
Μεσα στην πολη ομως χανουν το πλεονεκτημα τους, πιστευω.
Περι ορεξεως βεβαια...:D

amyroukai
03/10/2015, 22:49
Μεσα στην πολη ομως χανουν το πλεονεκτημα τους, πιστευω.

Ε ναι. Και αυτό με τον τοτό καλό ήταν επίσης.

Δεν υπάρχει μονοκύλινδρο που θα αργοτσουλαει ανάμεσα στα κουτιά με την χαλαρότητα του 4κ λίγο πάνω από το ρελαντί, με την ίδια χαλαρότητα που θ'ανοίξει στην πρώτη υποψία άπλας. Το ότι δεν βολεύονται όλοι με αυτά, άλλο θέμα.

lykourgi
03/10/2015, 23:00
Αν υπάρχουν μπόλικα κυβικά, ναι.

Αν δεν υπάρχουν, άστα να πάνε.

Bob_o_mastoras
03/10/2015, 23:06
Ε ναι. Και αυτό με τον τοτό καλό ήταν επίσης.

Δεν υπάρχει μονοκύλινδρο που θα αργοτσουλαει ανάμεσα στα κουτιά με την χαλαρότητα του 4κ λίγο πάνω από το ρελαντί, με την ίδια χαλαρότητα που θ'ανοίξει στην πρώτη υποψία άπλας. Το ότι δεν βολεύονται όλοι με αυτά, άλλο θέμα.

Εμενα το fazer 6 στην κινηση με κουραζε παντως.. Οχι μονο η απουσια αμεσης αποκρισης λογω απουσιας ροπης αλλα και το εξτρα βαρος. Ναι, δεν ειχε το "σκορτσαρισμα" που υπαινισσεσαι και τσουλαει σιγα σιγα πιο ηρεμα αλλα και παλι..
Και μιλαμε για κινηση εξωτερικου. Κλαϊν μαϊν πουτς δηλαδη.. Σε μποτιλιαρισμα στην Αθηνα πχ θα βαριομουν να βγω μπροστα σε φαναρι.. :lol:
Αλλα οπως λες ειναι πως βολευει τον καθενα..
Μες την πολη ο 1 κυλινδρος ειναι το ιδανικο για εμενα. Οι δυο ειναι συμβιβασμος για να μπορω να ταξιδευω πιο ανετα και στους τεσσερεις θα ειχα και παπι! :tooth:

amyroukai
04/10/2015, 01:31
Πάντως το gladius σε κίνηση ήταν απίθανο.

spyrakos35
04/10/2015, 05:28
Αν υπάρχουν μπόλικα κυβικά, ναι.

Αν δεν υπάρχουν, άστα να πάνε.

Γι αυτο σας λεω...... Fjr να παρετεεεεεεε

dimmie_72
04/10/2015, 16:56
Ωραιοι ειναι οι τεσσερεις κυλινδροι αν εχεις ανοιχτο δρομο να πηγαινεις..
Μεσα στην πολη ομως χανουν το πλεονεκτημα τους, πιστευω.
Περι ορεξεως βεβαια...:D

παίδες μη νομίζετε ότι και οι 2 είναι σαν παπιά.. ;)

το γρανάζι εμπρός και το πρόγραμμα είναι μάλλον που μετράει. :)