Σύνδεση

View Full Version : Adventure-R 1190 147ps 230 kg



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15

stefanos
29/11/2013, 11:23
οκ, μάλλον δεν έγινα κατανοητός....

γράσο σε κούμπωμα φίλτρου δεν έχω δει να βγαίναι από εργοστάσιο ποτέ... (λίγο λαδάκι έχουν όλα τα πλαστικά όταν είναι καινούρια, αλλά όχι γράσο για τη σκόνη 2000χλμ... αυτό είναι κάτι που το κάνεις εσύ γιατι σχεδιάζεις να κάνεις μία ειδική χρήση της μηχανής, όπως και ένα σωρό άλλα πράγματα, συρματασφάλιση στην τάπα λαδιού, ειδικά ελαστικά (το εν λόγω παράδειγμα) κλπ...

Σωστός, και επιπλέον είναι μιά διαδικασία που πρέπει να γίνεται σε όλα τα μηχανάκια κάθε φορά που αλλάζουμε φίλτρο και όχι μόνο στο χώμα,
Εδώ συγκεκριμένα για ΚΤΜ http://www.advridermag.com.au/forum/showthread.php?95-KTM-1190-Adventure-R-Anatomy-of-an-Off-Road-Superbike/page4
Προσωπικά θα τσεκάριζα και την ένωση με τα σώματα του ψεκασμού χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου ψυχοπαθή.

amyroukai
29/11/2013, 12:41
Μία αυτό με τις σκόνες, μία το άλλο με τα νερά που μπάζουν οι "προβοσκίδες" μπροστά και δεν αποχετεύονται από το φίλτροκούτι, μάλλον πολλά δεν είχε στο μυαλό της η ΚΤΜ ότι θα κάνουν οι "άσχετοι" με το αντικείμενο που θα πάρουν το μηχανάκι. Το καλό είναι πως μόντες υπάρχουν...

spyrakos35
29/11/2013, 13:46
οκ, μάλλον δεν έγινα κατανοητός....

γράσο σε κούμπωμα φίλτρου δεν έχω δει να βγαίναι από εργοστάσιο ποτέ... (λίγο λαδάκι έχουν όλα τα πλαστικά όταν είναι καινούρια, αλλά όχι γράσο για τη σκόνη 2000χλμ... αυτό είναι κάτι που το κάνεις εσύ γιατι σχεδιάζεις να κάνεις μία ειδική χρήση της μηχανής, όπως και ένα σωρό άλλα πράγματα, συρματασφάλιση στην τάπα λαδιού, ειδικά ελαστικά (το εν λόγω παράδειγμα) κλπ...

Ναι τωρα παω πασο.....:beer:

Εφοσον βεβαια μιλαμε για εντελως extreme καταστασεις

faraway
29/11/2013, 13:53
Μια χαρά epic fail εξελίσσεται το μηχανάκι για τη KTM .

Μία το ένα , μία το άλλο .... παιδική ασθένεια το ένα , προεφηβική το άλλο ..... και οι καραμέλες πάνε και έρχονται εν έτη 2013 .

spyro
29/11/2013, 14:00
το προβλημα δεν έχει να κάνει με το λαδωμα / γρασάρισμα ή μη αλλά με τη διάταξη εισόδου του αέρα. Κάργα ανοιγμένο από μπροστά σε ευθεία γραμμή με το φίλτρο. Κινητήρας και σχεδίαση street μηχανάκι. το χα πει πριν λίγο καιρό για το όπως είναι σχεδιασμένο καλό είναι να προσέχουν όσοι οδηγούν με αυτό στην βροχή. Τότε ο gefr είχε απαντήσει ότι υπερβολές και όλα καλά και δεν υπάρχει πρόβλημα παρα μόνο με τον ζεστό αέρα στα πόδια

DrBig
29/11/2013, 15:55
Νομιζω λεμε οτι θεμε, τα 950/990 δεν χρειαζονταν γρασο γιατι το φιλτροκουτι εκλεινε ΣΩΣΤΑ.

gefr
29/11/2013, 22:27
Τότε ο gefr είχε απαντήσει ότι υπερβολές και όλα καλά και δεν υπάρχει πρόβλημα παρα μόνο με τον ζεστό αέρα στα πόδια

Μμμμ; είπα εγώ τέτοιο πράγμα; μήπως με παρεξήγησες, γιατί δεν είπα τίποτα για υπερβολές ούτε όλα καλά, ούτε για τη βροχή. Το thread είχε γεμίσει με αγχωμένους για το αν είναι πολύ στρητάδικο ή έχει χαμηλή ανάρτηση ή δεν περνάει ποτάμια... αυτό με τη σκόνη είναι καινούργιο και σοβαρό. Και όποιος νομίζει οτι είναι φυσιολογικό να ανοίγει το φιλτροκούτι του για να βάλει γράσσο, κάθε... πόσο;; σε ταξίδι που κάνει σε χωματόδρομους... νομίζω οτι δεν θα συμφωνήσω.
Τώρα που σε ξαναδιαβάζω στο #503 αν υπάρχει θέμα και με τη βροχή... θα πάει άπατη η ΚΤΜ στην Αγγλία. Δεν νομίζω όμως οτι έχεις δίκιο. Το κατ'ευθείαν που λές έχει μεγάλες κούρμπες και καταλήγει σε φάρδεμα της ροής, που θα βοηθήσει την ταχύτητα να πέσει και τα σταγονίδια να καταλήξουν στο κάτω μέρος του φιλτροκουτιού, που αποχετεύεται. Για το πλύσιμο με πίεση κατευθείαν μέσα στον αυλό, σίγουρα είναι θέμα... βλακείας του πλύστη και όχι τόσο της σχεδίασης.
Συγγνώμη αν κούρασα αλλά για να βάζουμε μερικά πράγματα σε σειρά.:a9:

spyro
29/11/2013, 23:07
....
Συγγνώμη αν κούρασα αλλά για να βάζουμε μερικά πράγματα σε σειρά.:a9:

:D

ο ιδιος λόγος είναι που σε αυτόν έβαλε νερά στον κύλινδρο

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=888518&page=29

ο ίδιος λόγος είναι που στον απο πάνω έβαλε σκόνη

ο ίδιος λόγος είναι που είχα πει για το νερό στο πλύσιμο

και οκ για την οδήγηση στη βροχή μπορεί και να μουν υπερβολικός. αλλά αμα είναι και συνεχόμενη σε τίποτα Αγγλίες, που ξέρεις :p

πυξιδας990
30/11/2013, 08:30
και το 2003,τα 950 ειχαν τα προβληματα τους με δοκιμαστες τους αγοραστες.
απο το 2004 που ξεπεραστηκαν σχεδον ολα,ξυριζουν

Black Mamba
05/12/2013, 08:48
Κοιτα να δεις τι κανει το Photoshop...305065

Eλα να αρχισουν τα σχολια για τη σελα ποδηλατου...:lol:

motomaniac
05/12/2013, 12:08
Κοιτα να δεις τι κανει το Photoshop...305065

Eλα να αρχισουν τα σχολια για τη σελα ποδηλατου...:lol:

και τι ειναι αυτο? μηχανη? προτζεκτ? αισχος? εμετος?

Black Mamba
05/12/2013, 13:15
και τι ειναι αυτο? μηχανη? προτζεκτ? αισχος? εμετος?

Oλα τα παραπανω!!!:lol:
Photoshoπιες, μαλλον...
Μπες εδω να χαζεψεις πραματα και θαματα
https://www.facebook.com/Holographically.Hammered

motomaniac
05/12/2013, 13:39
Oλα τα παραπανω!!!:lol:
Photoshoπιες, μαλλον...
Μπες εδω να χαζεψεις πραματα και θαματα
https://www.facebook.com/Holographically.Hammered

εχουν καποια πολυ ωραια πραγματα.. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=611809415534558&set=pb.535599126488921.-2207520000.1386246910.&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F1398634_611809415534558_223286815_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2F1467444_611809415534558_223286815_n.jpg&size=1000%2C1425 αλλα το παραπανω ειναι αισχος..

road spirit
06/12/2013, 16:19
σε συνέχεια των πόστ του Σπύρου, στα ποστ #479, #480, κάπου εκεί ήταν, που το μηχανάκι σε κάνει τζάμπα μάγκα με όλα τα ηλεκτρονικά ...

πάρτε και μια επίδειξη του συστήματος MSC που θα φοράνε απο το 2014. Ειναι αμ τι άλλο, εντυπωσιακό. Σε λίγα χρόνια, δεν θα νοείται μοτοσικλέτα χωρίς τέτοιο.

http://www.youtube.com/watch?v=2h9MVbkpLZQ

spyrakos35
06/12/2013, 16:32
Εγω το εχω πει..... στο μελλον θα του λεμε που παμε κ μετα απλα θα καθομαστε

KotsosDR
06/12/2013, 16:35
Εγω το εχω πει..... στο μελλον θα του λεμε που παμε κ μετα απλα θα καθομαστε

για αυτο ολοι θα περνουν ενα παλιο να το κανουν ... cafe racer :lol:

faraway
06/12/2013, 16:38
Δεν θα ζούμε σε αυτό το μέλλον που λες .
Είναι πρόβλημα τον επόμενων γενεών , αν και η γνώμη μου είναι πως οι επόμενες γενιές θα έχουν απορρίψει τη μοτοσυκλέτα ως μέσο μεταφοράς ως πολύ επικίνδυνο . :winka:

Καλά είναι όλα αυτά , αλλά για βοηθητικά συστήματα . ;)

MG-KTiNoS
06/12/2013, 18:11
Δεν θα ζούμε σε αυτό το μέλλον που λες .
Είναι πρόβλημα τον επόμενων γενεών , αν και η γνώμη μου είναι πως οι επόμενες γενιές θα έχουν απορρίψει τη μοτοσυκλέτα ως μέσο μεταφοράς ως πολύ επικίνδυνο . :winka:

Καλά είναι όλα αυτά , αλλά για βοηθητικά συστήματα . ;)

Όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες
κι υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες
Στράτος
:cool:

Kostas2B
06/12/2013, 19:23
Σου επιτρέπει δηλαδή να φρεναρεις όσο θες πάνω στη στροφή;

DrBig
06/12/2013, 19:26
Σου επιτρέπει δηλαδή να φρεναρεις όσο θες πάνω στη στροφή;

Ναι για!

faraway
06/12/2013, 19:46
Εν ολίγοις αν ανακαλυφθεί και traction για τον εμπρόσθιο τροχό , δεν θα χρειάζεται πλέον καν να προσπαθείς .

Θα έχεις full γκάζι πάντα και παντού , και το μηχανάκι θα αναλαμβάνει τα υπόλοιπα . :rolleyes:

DrBig
06/12/2013, 19:55
Εν ολίγοις αν ανακαλυφθεί και traction για τον εμπρόσθιο τροχό , δεν θα χρειάζεται πλέον καν να προσπαθείς .

Θα έχεις full γκάζι πάντα και παντού , και το μηχανάκι θα αναλαμβάνει τα υπόλοιπα . :rolleyes:

Αστα να πανε. Εγω ξεσυνεδεσα την ECU απο το δικο μου και κανω τους υπολογισμους μονος μου.

faraway
06/12/2013, 19:57
Καλά κάνεις ... όποιος έχει μυαλό έτσι κάνει .

DrBig
06/12/2013, 19:59
Καλά κάνεις ... όποιος έχει μυαλό έτσι κάνει .

ωχ :bawl:

faraway
06/12/2013, 20:02
Προσαρμόζεις και ένα τέτοιο άμα θες στο τιμόνι να σε βοηθάει :lol:

305174

road spirit
06/12/2013, 20:27
Αστα να πανε. Εγω ξεσυνεδεσα την ECU απο το δικο μου και κανω τους υπολογισμους μονος μου.


:bawl:

gefr
07/12/2013, 09:21
Εγώ μπήκα να διαβάσω για το καινούργιο μηχανάκι της ΚΤΜ αλλά ....:eek:

gefr
08/12/2013, 10:53
Νομίζω οτι αυτό είναι η ταφόπλακα της ΚΤΜ
http://advrider.com/forums/showpost....1&postcount=39
πιό πολύ με την άρνησή τους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα άμεσα, δημιουργούν ένα περιβάλλον εχθρικό που θα δυσκολευτούν να ξεπεράσουν (άν τα καταφέρουν ποτέ)

faraway
08/12/2013, 11:07
Δεν παίζει το Link

gefr
08/12/2013, 11:32
Διορθώνω

http://www.youtube.com/watch?v=6QjMx5De-QA

stefanos
08/12/2013, 12:41
Διορθώνω

http://www.youtube.com/watch?v=6QjMx5De-QA

Να αντιμετωπίσουν άμεσα τα φανταστικά προβλήματα κάποιων που τους "είπε ο καλός μηχανικός ότι ...."
Και ο ίδιος λέει ότι οι υπόλοιποι ρυθμίσανε βαλβίδες στην εγγύηση και είναι οκ.

cosgili
08/12/2013, 16:35
Διορθώνω

http://www.youtube.com/watch?v=6QjMx5De-QA
Οκ έχεις προβλήματα με τη μηχανή σου. Απευθύνεσαι στην εταιρεία και προχωράς. Αν η εταιρεία κάνει τον Αλέκο ακολουθείς τη νομική οδο. Δεν ξεκινάς σταυροφορία με σελίδα στο φατσοβιβλίο, κανάλι στο σωλήνα και special email για να επικοινωνούν οι άλλοι ταλαίπωροι μαζί σου. Και μόνο από την γραφικότητά του δεν δίνω καμία βάση στα λεγόμενά του:rolleyes:

spyrakos35
08/12/2013, 17:09
Οκ έχεις προβλήματα με τη μηχανή σου. Απευθύνεσαι στην εταιρεία και προχωράς. Αν η εταιρεία κάνει τον Αλέκο ακολουθείς τη νομική οδο. Δεν ξεκινάς σταυροφορία με σελίδα στο φατσοβιβλίο, κανάλι στο σωλήνα και special email για να επικοινωνούν οι άλλοι ταλαίπωροι μαζί σου. Και μόνο από την γραφικότητά του δεν δίνω καμία βάση στα λεγόμενά του:rolleyes:

προφανώς τα πήρε στην κράνα γιατί η εταιρεία τον έγραψε στα απαυτά της...... δεν την βρίσκω γραφική την αντίδρασή του....

cosgili
08/12/2013, 18:02
προφανώς τα πήρε στην κράνα γιατί η εταιρεία τον έγραψε στα απαυτά της...... δεν την βρίσκω γραφική την αντίδρασή του....
Πετυχαίνει κάτι με αυτήν??? ΤΣΟΥ. Άρα άχρηστη είναι. Πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές των σταυροφοριών!;)

faraway
08/12/2013, 18:05
Πετυχαίνει !!

Δυσφημίζει την εταιρεία και επηρεάζει άμεσα 100ντάδες ή και 1000αδες ( για να μην πω παραπάνω ) ανθρώπους αρνητικά σε σχέση με τη ktm .

cosgili
08/12/2013, 18:34
Πετυχαίνει !!

Δυσφημίζει την εταιρεία και επηρεάζει άμεσα 100ντάδες ή και 1000αδες ( για να μην πω παραπάνω ) ανθρώπους αρνητικά σε σχέση με τη ktm .
Πιστεύεις ότι ο επόμενος πιθανός αγοραστής KTM θα επηρεαστεί από κάτι τέτοιο για την πιθανή αγορά του? Προσωπικά εγώ πάντως όχι. Πιο πολύ θα επηρεαζόμουν από μία έρευνα σε μοτοσυκλετιστικά φόρουμ ή από την κουβέντα με ένα κάτοχο παρά από τέτοιες γραφικές κινήσεις. Και δίκιο να έχει (που πολύ πιθανό να έχει) με αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας το χάνει σύμφωνα με τη δική μου κρίση.:wave2:

faraway
08/12/2013, 18:36
Είμαι βέβαιος ότι επηρεάζεται , και καταλήγει στο "ου μπλέξεις" . ;)

spyrakos35
08/12/2013, 18:41
Πετυχαίνει κάτι με αυτήν??? ΤΣΟΥ. Άρα άχρηστη είναι. Πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές των σταυροφοριών!;)


Πετυχαίνει !!

Δυσφημίζει την εταιρεία και επηρεάζει άμεσα 100ντάδες ή και 1000αδες ( για να μην πω παραπάνω ) ανθρώπους αρνητικά σε σχέση με τη ktm .

Πλεον οποιος το αγορασει ξερει τι μπορει να του συμβει κ ισως να το αποφυγει/αποτρεψει......

Ενημερωνει...... μεχρι να διογκωθει το θεμα κ να γινει ανακληση...... φανταζεσαι να μαζευτουν χιλιοι νοματαιοι να βριζουν? Βαλε κ ποσοι φιλοι τους (στο φατσοβιβλιο)
θα το προωθησουν......
Ειναι ενα μεσο πιεσης προς τις εταιρειες μην το υποτιματε.....

amyroukai
08/12/2013, 22:19
Επ αυτού του τελευταίου περί πίεσης: Σε ένα από τα τελευταία ΜΟΤΟ (περιοδικά) είχαν συναντηθεί οι συντάκτες με κάποιον product manager και του είπαν ότι πήγαν στο mega test το καλοκαίρι με τα ΚΤΜ και είχαν τα χψζ παράπονα και δεν έφερε καμμία αντίρρηση, ίσα ίσα τους είπε για το μεγαλύτερο παράπονο (την άβολη σέλα) ότι είχαν παραδόσεις λάθος υλικών αλλά επειδή δεν ξέρουν που μπήκαν οι λάθος σέλες, τις αλλάζουν ανεπίσημα σε όσους διαμαρτυρηθούν... Οπότε το να οργανωθείς ας πούμε και να βρεθούν όσοι πήραν τα προβληματικά υλικά (που κανείς δεν ξέρει πόσα ήταν) δεν ακούγεται και τόσο κακό ξαφνικά.

gefr
09/12/2013, 05:04
Και φυσικά και έχει αντίκτυπο. Το 2006 αν θυμάμαι καλά, έγινε μία κίνηση από Ισπανούς για το πίσω φρένο. Μάλιστα ζητούσαν και δεθνή υποστήριξη για μήνυση. Δεν ξέρω αν δικάστηκε, αλλά ξέρω οτι έγινε γενική ανάκληση στο πίσω φρένο όλων των μοντέλων με διαφορετικά τμήματα να αντικαθίστανται ανάλογα με την ημερομηνία. Το αποτέλεσμα ήταν να μου αντικαταστήσουν όλο το master cylinder στο 990 του 2006, το 2010.
Άσχετο βέβαια αλλά σε δύο χρόνια το φρένο έχανε και χρειάστηκε να αγοράσω καινούργιο master cylinder.

gefr
09/12/2013, 05:13
Οκ έχεις προβλήματα με τη μηχανή σου.3 μηχανάκια από ότι λέει. Απευθύνεσαι στην εταιρεία και προχωράς. Αν η εταιρεία κάνει τον Αλέκο ακολουθείς τη νομική οδο. Δεν ξεκινάς σταυροφορία με σελίδα στο φατσοβιβλίο, κανάλι στο σωλήνα και special email για να επικοινωνούν οι άλλοι ταλαίπωροι μαζί σου. Και μόνο από την γραφικότητά του δεν δίνω καμία βάση στα λεγόμενά του:rolleyes:

Άν με το διαδίκτυο μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, και μάλιστα γρηγορότερα και ανέξοδα, τί θα προτιμήσεις;
Άν είχες τα 15χιλ στην τσέπη και ήσουνα για αγορά καινούργιου, ή μάλλον μεταχειρισμένου από τα φτηνά που κυκλοφόρησαν τελευταία στην Αθήνα, θα έδινες βάση. Και αν δεν έδινες στην αρχή, με το που θα έβρισκες τρείς κολλητούς και θα σου έλεγαν: άκουσα κάτι για σκόνη στους κυλίνδρους θα έδινες... φαντάσου μάλιστα τι θα γίνει στην αγορά μεταχειρισμένων, που κανείς δεν θα αγοράζει μοτό παραγωγής μέχρι τη χρονολογία εφαρμογής του προφίλτρου, που φαίνεται οτι έγινε σαν πρώτη λύση.

amyroukai
09/12/2013, 09:16
Η unifilter πάντως στο κιτ, έχει προφιλτρα στις "προβοσκιδες" και έξτρα "τελάρο" απο αφρό που κάθεται αναμεσα στο καπάκι του φίλτρου και της βάσης. Από φωτογραφίες αγοραστών φαίνεται να σφραγίζει.

πυξιδας990
09/12/2013, 10:28
γραφικο-ξεγραφικο,το 2013 μοντελο θα αποκτησει τη φημη του μουλαριου.
οτι εγινε και με το 950 το 2003

stefanos
09/12/2013, 13:09
Η unifilter πάντως στο κιτ, έχει προφιλτρα στις "προβοσκιδες" και έξτρα "τελάρο" απο αφρό που κάθεται αναμεσα στο καπάκι του φίλτρου και της βάσης. Από φωτογραφίες αγοραστών φαίνεται να σφραγίζει.


Η έννοια "καθαρισμός φίλτρου" θα πάρει νέα διάσταση.:lol:

p@nos
09/12/2013, 13:10
ρε παιδια...πρωτο μοντελο ειναι απο ολοκαινουριο μηχανακι...οι μαλακες που πηγαν και το πηραν για να πουλησουν μοστρα οτι το πηραν πρωτοι ειχαν απαιτησεις να μη τους βγαλει προβληματα παιδικα?

spyrakos35
09/12/2013, 13:32
ρε παιδια...πρωτο μοντελο ειναι απο ολοκαινουριο μηχανακι...οι μαλακες που πηγαν και το πηραν για να πουλησουν μοστρα οτι το πηραν πρωτοι ειχαν απαιτησεις να μη τους βγαλει προβληματα παιδικα?

ντιφάιν "παιδικά" σιβουπλές γιατί παιδίκό ΔΕΝ είναι...

μαλακί@ στο πάτερον είναι καθώς, ΔΕΝ μπορεί, θα το τεστάρανε και στο χώμα...... ΔΕΝ τους έδειξε τίποτα?

p@nos
09/12/2013, 13:43
file καινουρια μοτερ ανατιναζονται και τα εχουμε δει παρα πολλες φορες...τωρα το αν μπαζει σκονη το φιλτροκουτι η αν τα παιζουν τα ηλεκτρικα ειναι αναμενομενα πραγματα...τι να τεσταρουνε μη συγκρινεις ανομοια πραγματα οσα τεστ και να κανεις δε προκειται ποτε να πετυχεις τις συνθηκες που θα περασει το μηχανακι μολις βγει στο κοινο

faraway
09/12/2013, 13:45
Nαι σωστά ... αυτόι φταίνε που το πήρανε , όχι η ktm που εν έτη 2013 και χρησιμοποιώντας έναν ήδη γνωστό κινητήρα από το rc8 δεν μπορεί να βγάλει ένα σωστό μηχανάκι στην αγορά , και πρέπει ο κόσμος να τρέχει με πατέντες και φιλτροκούτια aftermarket . :smokin:

p@nos
09/12/2013, 13:49
ειπα πουθενα οτι φταινε αυτοι που το πηραν?

faraway
09/12/2013, 13:50
...οι μαλακες που πηγαν και το πηραν για να πουλησουν μοστρα οτι το πηραν πρωτοι ειχαν απαιτησεις να μη τους βγαλει προβληματα παιδικα?

Όχι .... ακόμα χειρότερα τους είπες και μ@λ@κες .

bros400pgm
09/12/2013, 13:50
2 ιταλοι μιλουσαν για προβληματα :lol:

faraway
09/12/2013, 13:53
2 ιταλοι μιλουσαν για προβληματα :lol:

We know better !!! :lol:

p@nos
09/12/2013, 13:55
Όχι .... ακόμα χειρότερα τους είπες και μ@λ@κες .


α καλα δε συνεννοουμαστε...θελετε επεξηγηση σε καθε προταση σα τα μωρακια δε πειραζει ο καθενας με τη νοημοσυνη του...να στο εξηγησω λοιπον

οταν παιρνεις μια ολοκαιρουρια μοτο(γενικα ισχυει σε οτι και να παρεις για τις πρωτες παρτιδες) ΘΑ εχει προβληματα...100%...γι αυτο βγαινουν οι επομενες εκδοσεις
αν πας και παρεις το πρωτο, και εχεις απαιτησεις να ΜΗ σου βγαλει το παραμικρο, εισαι μαλακας

λυθηκε το θεμα τωρα?πιο απλα δε μπορω να το εξηγησω

p@nos
09/12/2013, 13:56
2 ιταλοι μιλουσαν για προβληματα :lol:



ο τριτος κουτσομπολευει? τι ειδος πανταχου παρον εισαι συ ρε μπρος :lol:

faraway
09/12/2013, 13:57
Πραγματικά χαίρομαι που το εξήγησες και έγινε ξεκάθαρο τι εννοείς . Αυτό δλδ που φαίνεται και από το αρχικό ποστ !!! :lol::lol:


Ανυπομονώ να μπει ένας απο τους μ@λ@κες ( όπως αναφέρεις ) που το έχουν πάρει να δούμε τη άποψη θα έχει για αυτά που γράφεις . ;)


By the way το crosstourer 1200 τι παιδικές ασθένειες είπαμε ότι είχε ?
το versys 1000 ? :confused:

p@nos
09/12/2013, 14:00
ωραια συγκριση οι πουτσες με τις βουρτσες...τεσπα ψαξε να δεις τι ανακλησεις εχουν αυτα τα μηχανακια να δεις τι προβληηματα βγαλαν τα πρωτα

bros400pgm
09/12/2013, 14:21
ο τριτος κουτσομπολευει? τι ειδος πανταχου παρον εισαι συ ρε μπρος :lol:


Ενημερωνομαι. Συγνωμη κιολας. Συνεχιστε :smokin:

stefanos
09/12/2013, 14:49
By the way το crosstourer 1200 τι παιδικές ασθένειες είπαμε ότι είχε ?
το versys 1000 ? :confused:

Δηλαδή υπονοείς ότι κάποιος με versys 1000 η crosstourer παγκοσμίως το πήρε "κούτα" και ξεκίνησε για 1000 χιλ βόλτα
σε χώμα?:lol:

spyrakos35
09/12/2013, 16:58
Ωχ μωρε παιδια ωρες ωρες σα μωρα κανετε....

Πανο.... ετσι η αλλιως μιναρες τους ειπες αυτους που αγορασανε πρωτοι πρωτοι

Φαραγουει..... εχουν κανει και οι γιαπωνες παπαριες..... ισως οχι τοσο χοντρες

Στεφανε.... η κτμ το διαφημιζει σαν υπραντβεντιουρ αλλα και στην παραλια μου φαινεται με τα ποδια θα παει ο οποιος κατοχος.....καλα μπορει να υπερβαλω λιγο μην το παρεις τοις μετρητοις

irinia
10/12/2013, 05:48
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ...............ΤΕΛΙΚΑ




Άνακαλύψαμε τήν Άμερική τό 2013....
Άντε παλουκάρια......έτσι τά γούστα..........
Έπίσης σήμερα μάθαμε τί σημαίνει παιδική άσθένεια καί πώς όσοι
άγοράζουν τόν πρώτο χρόνο πού κυκλοφοράει ένα μηχανάκι
λέγονται ΜΑΛΑΚΕΣ....... έπειδή τόν τρώνε γιατί οί έταιρίες
πειραματίζονται έπάνω τους βεβαίως ....βεβαίως.
Κι έγώ πού περίμενα τό καινούργιο κορόλα.........μαλακία ε....???
Νά έλπίζω σέ 5....6 χρόνια....???!!!! πού θάχει στρώσει...??
Τό μόνο πού μού έμεινε άπορία είναι πώς θάναι άραγε
οί ώριμες άσθένειες..??

bulmont
10/12/2013, 06:35
Ε,ε,ε,εεεε..................................


Αυτοί που θα το αγοράσουν τον δεύτερο χρόνο, πώς θα λέγονται, τι θα είναι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

teogtp
10/12/2013, 08:06
Ε,ε,ε,εεεε..................................


Αυτοί που θα το αγοράσουν τον δεύτερο χρόνο, πώς θα λέγονται, τι θα είναι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Συνειδητοποιημενοι μαλακες.........

MISKIN
10/12/2013, 08:11
α καλα δε συνεννοουμαστε...θελετε επεξηγηση σε καθε προταση σα τα μωρακια δε πειραζει ο καθενας με τη νοημοσυνη του...να στο εξηγησω λοιπον

οταν παιρνεις μια ολοκαιρουρια μοτο(γενικα ισχυει σε οτι και να παρεις για τις πρωτες παρτιδες) ΘΑ εχει προβληματα...100%...γι αυτο βγαινουν οι επομενες εκδοσεις
αν πας και παρεις το πρωτο, και εχεις απαιτησεις να ΜΗ σου βγαλει το παραμικρο, εισαι μαλακας

λυθηκε το θεμα τωρα?πιο απλα δε μπορω να το εξηγησω

Συγνώμη αλλά αυτό που λες δεν ισχύει. Δεν είναι ο κανόνας. Για την ακρίβεια παρατηρείται το ανάποδο σε κάποια μηχανάκια. Το vstrom ας πούμε τα πρώτα μοντέλα δεν κάνανε κιχ. Τα μοντέλα του 2008 είναι που έκαιγαν πηνία. Αυτό που λες εσύ ήταν κανόνας τις προηγούμενες δεκαετίες. Τώρα πιο πιθανόν είναι να ρίξει τη ποιότητα των υλικών αφού το μηχανάκι έχει πουλήσει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.

πυξιδας990
10/12/2013, 08:13
τι διαβαζουμε.....................................................

gefr
10/12/2013, 09:00
Άν οι "μαλάκες" δεν φωνάξουν και δεν τραβηχτούν με το εργοστάσιο, δεν θα στρώσουν τα προϊόντα στη συνέχεια. Επειδή υπήρξα και εγώ τέτοιος με μοντέλο Δεκεμβρίου του 2003, θα ήθελα περισσότερο σεβασμό για τους "μαλάκες" και λιγότερα ειρωνικά σχόλια. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα τα έχω γράψει εδώ και είναι μεγάλος ο κατάλογος. Και υπομονή και τσαντίλα και σχέση αγάπης-μίσους, όλα τα πέρασα.
Αυτά για να μή νομίσετε οτι οι παιδικές ασθένειες λύνονται δια μαγείας, ούτε έχουν χρονικό περιορισμό. Στην ΚΤΜ λόγω μικρής παραγωγής, αργούν περισσότερο. Και 2 και 3 χρόνια. Εμένα ήταν 1,5 χρόνο σε παραγωγή αν θυμάμαι καλά.
Αυτά περί παιδικών ασθενειών. Και οι περισσότερες, λύθηκαν με την αναβάθμιση του 2005 στο 950 και του 2009 στο 990.
Γειά χαρά.

Lioulios
10/12/2013, 09:11
Για αυτό και γω θα το πάρω σε 5-6 χρόνια

:evil:

devil's animal
10/12/2013, 10:20
σ'αυτο που λεει ο p@nos εχει δικιο...αλλα τους αγοραστες δεν μπορεις να τους λες μ@λακες...testers with a lot of money μπορει...:lol:

και αυτα ισχυουν κατα κανονα (υπαρχουν και εξαιρεσεις) για ολοκαινουργιες μοτοσυκλετες σχεδιασμενες απο λευκο χαρτι, οχι για μοντελα 2ης και 3ης γενιας...

οι παιδικες ασθενειες παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν, το θεμα ειναι ποσο σοβαρες ειναι και ποσο θα ταλαιπωρηθουν και θα τραβηχτουν οι πρωτοι αγοραστες λογω της κατανοησης ή μη της εταιρειας...

MikeG
10/12/2013, 11:07
Για αυτό και γω θα το πάρω σε 5-6 χρόνια

:evil:

& τώρα τι θα πάρεις...;

Allst@rf
10/12/2013, 16:41
Κατι μου λεει οτι τα προβλήματα που ειχε το 990 ,σε σχεση με αυτα που ( θα) εχει το 1190,βλεπωντας το παρον, ολιγον τι χονδρο προβλημα με το φιλτροκουτι, ηταν οντως παιδικες ασθένειες.. .
:tooth::tooth:

gefr
10/12/2013, 17:08
Κατι μου λεει οτι τα προβλήματα που ειχε το 990 ,σε σχεση με αυτα που ( θα) εχει το 1190,βλεπωντας το παρον, ολιγον τι χονδρο προβλημα με το φιλτροκουτι, ηταν οντως παιδικες ασθένειες.. .
:tooth::tooth:
Αυτό με το φιλτροκούτι μοιάζει με γεροντική ασθένεια δηλαδή; κάποια μετατροπή θα κάνουν και θα το λύσουν. Νομίζω οτι έχουν κάνει κάποια ανάκληση για τοποθέτηση προφίλτρου; Τα μοτέρ που θα βγάζουν βλάβες στο μεταξύ, ποιός θα τα πληρώσει; αυτό είναι το ζήτημα.

Allst@rf
10/12/2013, 17:12
Δε σε πιανω,αλλα δε νομιζω οτι διαφωνουμε καπου απο τη στιγμη που γραφεις αυτο


Τα μοτέρ που θα βγάζουν βλάβες στο μεταξύ, ποιός θα τα πληρώσει; αυτό είναι το ζήτημα.

;)

spyro
10/12/2013, 17:24
εγώ πάντως είμαι περίεργος να δω τι θα κάνουν (εάν κάνουν κάτι)

μπορει και να είναι και η τιμωρία τους εδώ που τα λέμε. «να φτιάξουμε ένα χωμάτινο που να πιάνει τα 270»!

Στην πραγματικότητα δεν είναι ένα εν γένει πρόβλημα γιατι το 1190 όπως είχα πει και παλιότερα είναι ένα καθαρό street μηχανάκι που φωνάζει για Σέρρες και όχι για Πάρνωνα. Ο κινητήρας του για να δουλέψει σωστά χρειάζεται forced feed air, και μπόλικο μάλιστα. αν θα το πάρεις με αυτή τη σκέψη τότε ουσιαστικά δεν έχεις πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινάει για αυτούς που νομίζουν ότι το μηχανάκι μπορεί να κάνει αυτά που έκανε το 950/990 (βλ. Αμερικάνους). τώρα που το σκέφτομαι, γελάω και με αυτούς που έβλεπαν βιντεάκια στο youtube με τις χωμάτινες δυνατότητες του και μας τα κότσαραν εδώ για να βλέπουμε εμείς οι δύσπιστοι.

ξεπερνάμε πολύ εύκολα και απλά το γεγονός ότι το 950 έχει αγωνιστικές χωμάτινες καταβολές.

είναι κρίμα που εμείς σαν αγοραστές δεν επιζητάμε κάτι ανάλογο και πάμε και πληρώνουμε ότι μας πασάρει το marketing. τα πιτσιρίκια σε κάθε εταιρεία (οποιαδήποτε εταιρεία) κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και συζητάνε μεταξύ τους για εμάς λέγοντας ότι, «οκ αυτοί νομίζουν ότι γουστάρουν adventure μηχανάκια, αλλα στη τελική αυτό που γουστάρουν είναι περισσότερα κυβικά και περισσότερα άλογα».

πραγματικά αναμένω την εξέλιξη με μεγάλη περιέργεια.

faraway
10/12/2013, 17:26
Έχω την αίσθηση ότι το "πρόβλημα" της ktm ξεπερνά το ίδιο το φιλτροκούτι , που μπορεί και να είναι υπερβολές κάποιων χρηστών ή να αφορά όντως πρόβλημα για το 5% ( ?) που θα το πάει χώμα . ;)

Το πραγματικό πρόβλημα της ktm ( κατ εμε ) είναι οτι εν έτη 2013 ,

έχοντας την ρετσινιά των προηγούμενων ετών (η οποία ακολουθεί καλώς η κακώς όλα τα ευρωπαικά) ,
έχοντας ένα μοτέρ γνωστό σε αυτήν στα χέρια της ,
έχοντας όλο το χρόνο να δοκιμάσει και να τεστάρει τα πάντα και να βγάλει κάτι μοναδικό ,


έρχεται και αρχίζει πάλι να ταλαιπωρεί το δύσμοιρο fun club της ( που έτρεξε να αγοράσει ) με βλακείες ,
να επιβεβαιώνει τους επικριτές της και να τους δίνει την αφορμή να στάξουν χολή ,
και να κάνει αυτούς που ήταν ένα βήμα πριν την αγορά της ( χωρίς να είναι οπαδοί ) να κάνουν δεύτερες σκέψεις .

Με το 1190adv και το 1290duke είχε τη δυνατότητα να σβήσει το παρελθόν μια και καλή και να φύγει πολύ μπροστά ,
αλλά δείχνει να τη κλωτσάει αυτήν την ευκαιρία , και το θεωρώ μεγάλη ΒΛΑΚΕΙΑ τους !!!

Μακάρι να κάνω λάθος , να ήταν μεμονομένα περιστατικά όλα αυτά , και να μην υπάρξουν άλλα χειρότερα ( και να το πάρουμε σε κανά χρόνο στη μισή τιμή :lol: ) αλλά πλέον έχω τις αμφιβολίες μου . :rolleyes:

Allst@rf
10/12/2013, 17:31
Sorry κιολας ,αλλα και κατεξοχην ασφαλτινο να ειναι το 1190 ,το προβλημα με το φιλτροκουτι ειναι απαραδεκτο.. .

:(

spyrakos35
10/12/2013, 17:45
Τι αξια να εχουν τα 990 τωρα στο χρηματιστηριο μετα την φουσκα του 1190;

MiltiadisK.D
10/12/2013, 18:35
Άν οι "μαλάκες" δεν φωνάξουν και δεν τραβηχτούν με το εργοστάσιο, δεν θα στρώσουν τα προϊόντα στη συνέχεια. Επειδή υπήρξα και εγώ τέτοιος με μοντέλο Δεκεμβρίου του 2003, θα ήθελα περισσότερο σεβασμό για τους "μαλάκες" και λιγότερα ειρωνικά σχόλια. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα τα έχω γράψει εδώ και είναι μεγάλος ο κατάλογος. Και υπομονή και τσαντίλα και σχέση αγάπης-μίσους, όλα τα πέρασα.
Αυτά για να μή νομίσετε οτι οι παιδικές ασθένειες λύνονται δια μαγείας, ούτε έχουν χρονικό περιορισμό. Στην ΚΤΜ λόγω μικρής παραγωγής, αργούν περισσότερο. Και 2 και 3 χρόνια. Εμένα ήταν 1,5 χρόνο σε παραγωγή αν θυμάμαι καλά.
Αυτά περί παιδικών ασθενειών. Και οι περισσότερες, λύθηκαν με την αναβάθμιση του 2005 στο 950 και του 2009 στο 990.
Γειά χαρά.
Έτσι ακριβώς ;)

MiltiadisK.D
10/12/2013, 18:55
Τι αξια να εχουν τα 990 τωρα στο χρηματιστηριο μετα την φουσκα του 1190;

:lol:και τα 950 ε?

Lioulios
10/12/2013, 20:12
& τώρα τι θα πάρεις...;

Κάτι έχω να κάνω τη δουλειά μου ...

stam2
11/12/2013, 09:11
Έχω την αίσθηση ότι το "πρόβλημα" της ktm ξεπερνά το ίδιο το φιλτροκούτι , που μπορεί και να είναι υπερβολές κάποιων χρηστών ή να αφορά όντως πρόβλημα για το 5% ( ?) που θα το πάει χώμα . ;)

Το πραγματικό πρόβλημα της ktm ( κατ εμε ) είναι οτι εν έτη 2013 ,

έχοντας την ρετσινιά των προηγούμενων ετών (η οποία ακολουθεί καλώς η κακώς όλα τα ευρωπαικά) ,
έχοντας ένα μοτέρ γνωστό σε αυτήν στα χέρια της ,
έχοντας όλο το χρόνο να δοκιμάσει και να τεστάρει τα πάντα και να βγάλει κάτι μοναδικό ,


έρχεται και αρχίζει πάλι να ταλαιπωρεί το δύσμοιρο fun club της ( που έτρεξε να αγοράσει ) με βλακείες ,
να επιβεβαιώνει τους επικριτές της και να τους δίνει την αφορμή να στάξουν χολή ,
και να κάνει αυτούς που ήταν ένα βήμα πριν την αγορά της ( χωρίς να είναι οπαδοί ) να κάνουν δεύτερες σκέψεις .

Με το 1190adv και το 1290duke είχε τη δυνατότητα να σβήσει το παρελθόν μια και καλή και να φύγει πολύ μπροστά ,
αλλά δείχνει να τη κλωτσάει αυτήν την ευκαιρία , και το θεωρώ μεγάλη ΒΛΑΚΕΙΑ τους !!!

Μακάρι να κάνω λάθος , να ήταν μεμονομένα περιστατικά όλα αυτά , και να μην υπάρξουν άλλα χειρότερα ( και να το πάρουμε σε κανά χρόνο στη μισή τιμή :lol: ) αλλά πλέον έχω τις αμφιβολίες μου . :rolleyes:

φίλε μου ωραία τα λες και δεν έχεις άδικο, αλλά δεν συχνάζει όλος ο κόσμος στα φόρουμ και δεν παίρνει όλες τις πληροφορίες αυτές που θα δημιουργούσαν την αμφιβολία... σίγουρα έχει κάνει καλή δουλειά η ΚΤΜ και με όποιον ασχολείται ή έχει ασχοληθεί με παραγωγή, θα γνωρίζει ότι ακόμα και το πιο απλό πράγμα να παράγεις, που είναι βίδες, από παρτίδα σε παρτίδα αλλάζει το αποτέλεσμα, αλλά και από γενιά σε γενιά μέσω του r&d βελτιώνονται τα λάθη που γίνονται....
θωρώ ότι δεν έχει υπάρξει μηχανή που να μην "πονάει" σε κάποιο σημείο απλώς άλλες είχαν χτίσει φήμη απροβλημάτιστου και άλλες προβληματικού, ωστόσο καμία δεν ξεφεύγει από τον κανόνα, ότι είναι ένα σύνολο από υλικά και μηχανισμούς τελευταίας τεχνολογίας, και όσο να δοκιμαστεί σε εργαστήρια πριν λανσαριστεί, οι αληθινοί δοκιμαστές είναι οι πρώτοι χρήστες....

η KTM θα βρει το δρόμο της όπως τον βρίσκει τόσα χρόνια, παρά την κακή φήμη που την συνοδεύει, ειδικά για τις Τετάρτες....

spyrakos35
11/12/2013, 09:21
θωρώ ότι δεν έχει υπάρξει μηχανή που να μην "πονάει" σε κάποιο σημείο απλώς άλλες είχαν χτίσει φήμη απροβλημάτιστου και άλλες προβληματικού, ωστόσο καμία δεν ξεφεύγει από τον κανόνα, ότι είναι ένα σύνολο από υλικά και μηχανισμούς τελευταίας τεχνολογίας, και όσο να δοκιμαστεί σε εργαστήρια πριν λανσαριστεί, οι αληθινοί δοκιμαστές είναι οι πρώτοι χρήστες....

σωστότατο αυτό που λες αλλά υπάρχει διαφορά από σφάλμα σε σφάλμα.....

είναι άλλο το να υπάρχει αστοχία υλικού ή λάθος διάμετρος στο τάδε σωληνάκι κατά ένα χιλιοστό που μπορεί να φανεί και μετά από χρόνια χρήσης και άλλο το να βγάζεις ονοφ και να ρουφάει χώμα και νερά από την εισαγωγή αέρα.....

πώς να το κάνουμε τώρα....

καλά τα έγραψε ο σπύρος και ο φαρεγουέι

indianos950
11/12/2013, 14:42
Δηλαδή το ρ6 του 2006 που έλυνε τις βίδες από το φιλτροκουτι και φρακαραν τις πεταλούδες στο τέρμα το σημαίνει;;;; Θέλει πέταμα;;; Το Άλλαξαν κ όλα λύθηκαν. Όσοι έπεσαν έπεσαν. Μην μιλήσω για κομμένους σκελετούς στην κολληση πάνω στα fζ1

cosgili
11/12/2013, 16:48
Παίδες μη βάφεστε με τα χρώματα της μοτό σας. Ναι ΚΑΙ τα γιαπωνέζικα έχουν βγάλει αστοχίες στην πρώτη τους κυκλοφορία, όπως και όλα τα μηχανάκια. Το θέμα είναι να λυθούν. Το κακό στην προκειμένη είναι ότι η ΚΤΜ σφυρίζει ανέμελα ακόμα. Ε ίδωμεν...;)

irinia
11/12/2013, 19:18
ΠΛΑΚΑ............ΕΧΕΤΕ





Μερικοί...........κουράγιο παιδιά,έχουμε άκόμα

spyrakos35
11/12/2013, 20:20
ΠΛΑΚΑ............ΕΧΕΤΕ
Μερικοί...........κουράγιο παιδιά,έχουμε άκόμα

καλώς τον.... νίκησες στο ντερμπυ κορυφής με τον Ηρόδοτο και εσκασες μύτη πρωτοπόρος????? :bawl:

cosgili
11/12/2013, 20:26
καλώς τον.... νίκησες στο ντερμπυ κορυφής με τον Ηρόδοτο και εσκασες μύτη πρωτοπόρος????? :bawl:

:moutza::bawl:

gefr
12/12/2013, 22:19
και η λύση από την unifilter

http://www.uniflow.com.au/contents/en-us/d321.html

άντε και καλές αγορές

amyroukai
12/12/2013, 22:30
και η λύση από την unifilter

http://www.uniflow.com.au/contents/en-us/d321.html

άντε και καλές αγορές

Και για να καθαρίσεις φίλτρα, λύνεις ολάκερη τη μηχανή σε βίδες...

irinia
14/12/2013, 10:25
KAI MHN ΞΕΧΝΑΤΕ................ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΦΥΛΛΟ




Γιά νά μή μάς καεί τό κατσίκι.....

geez996
19/12/2013, 21:39
Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
Πρώην κάτοχος 950.
Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ. :D

Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

Αυτά από μένα.

Stabak
19/12/2013, 21:50
Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
Πρώην κάτοχος 950.
Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ. :D

Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

Αυτά από μένα.

ε ψημένο ζυμάρι ήσουν... αίντε με το καλο :D

geez996
19/12/2013, 22:23
:lol:

MiltiadisK.D
20/12/2013, 09:52
Σήμερα έκανα και εγω το τεστ ντραιβ μιας και με ενδιαφέρει να το αγοράσω.
Πρώην κάτοχος 950.
Το 1190 έχει αυτά που ζητάω εγω στην επόμενη μοτοσυκλέτα για τα δικά μου γούστα και χρήση.
Είδα μια καλή κατασκευή ,ποιοτική. Η αίσθηση που μου έδωσε ήταν πολύ καλή και άνετη.
Οι ρυθμίσεις του τεστ ξεκίνησαν με abs στον μπροστινό τροχό και χωρίς abs πίσω. Με το traction on και οι αναρτήσεις μονοκαβαλος με μπαγκαζια.
Κινητήρας εκπληκτικός... Απλά υπέροχος. Δύναμη ΠΑΝΤΟΥ και άφθονη ροπή.
Μου άρεσε πολύ ο 19 αρις τροχός , τα ακτινικα φρένα και το μοτέρ.

Γενικά είναι σαν κάποιος εκεί στην κτμ να άκουσε τι θα ήθελα και μου τα έδωσε.

Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν ότι θα επιλέξω το basic μοντέλο χωρίς τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και ειλικρινά όλα τα μπλιμπλικια και κοκοκοψαρα δεν με ενδιαφέρουν. Ομως στο basic μοντέλο η απουσία ρύθμισης της συμπίεσης είναι ένα φάουλ στην κτμ από μένα. Επιμένω στο basic για δικούς μου λόγους.

Κατάλαβα όμως γιατί βάλανε traction control , όταν γυρνώντας αποφάσισα να το απενεργοποιησω.... Εντάξει... ΚΟΛΑΣΗ απλά σούζα ΠΑΝΤΟΥ. :D

Το γκάζι που έχει είναι απλά εντυπωσιακό...
Δεν μου άρεσε η εξατμιση και ο ήχος...

Γενικά δεν κάνω ποτέ τεστ ντραιβ άσκοπα... Σήμερα έχοντας πάρει την απόφαση να το αγοράσω είπα να το οδήγησω. Είναι αυτό που περίμενα από την κτμ να φτιάξει και εξεπλαγειν με το γκάζι.
Για τα δικά μου γούστα και χρήση μου κάνει και θα το πάρω.

Αυτά από μένα.

Φίλε σου έυχομαι με το καλό να το αποκτήσεις και σύντομα:beer:

stam2
20/12/2013, 10:21
Καλοτάξιδο και καλολάσπωτο...


μου αρέσει η επιλογή απενεργοποίησης του ABS μόνο στον πίσω τροχό...!

Lioulios
20/12/2013, 10:50
Εγώ θα περιμένω ακόμα καμιά 4-5ετία

pipe_smoker
20/12/2013, 11:13
73 σελίδες and counting μέχρι το τέλος του έτους...

Όσα χρόνια διαβάζω δε θυμάμαι thread για μηχανάκι να έχει τόση πέραση.

Εγώ λέω να του δώσουμε τον τίτλο "Μοτοσικλέτα της χρονιάς 2013 by moto.gr" και να κληρώσουμε και ένα στην επόμενη κοπή τη πίτα :lol:

Allst@rf
20/12/2013, 14:37
Καλοτάξιδο και καλολάσπωτο...


μου αρέσει η επιλογή απενεργοποίησης του ABS μόνο στον πίσω τροχό...!

Ναι βεβαια ,αλλα το θεμα ειναι να ξερουμε και για ποιο λογο δεν θελουμε ads στο πισω ,γιατι αν ειναι να το απενεργοποιησουμε ,να αρχισουμε τα παντιλικια και να σαβουρωθουμε ,δε θα μας φταιει η ktm και η καθε εταιρεία...

:tooth:

Lioulios
20/12/2013, 14:41
73 σελίδες and counting μέχρι το τέλος του έτους...

Όσα χρόνια διαβάζω δε θυμάμαι thread για μηχανάκι να έχει τόση πέραση.

Εγώ λέω να του δώσουμε τον τίτλο "Μοτοσικλέτα της χρονιάς 2013 by moto.gr" και να κληρώσουμε και ένα στην επόμενη κοπή τη πίτα :lol:

Αφού έχουμε να κάνουμε με epic bike , τί ήθελες να γίνει ;

stam2
20/12/2013, 14:53
Ναι βεβαια ,αλλα το θεμα ειναι να ξερουμε και για ποιο λογο δεν θελουμε ads στο πισω ,γιατι αν ειναι να το απενεργοποιησουμε ,να αρχισουμε τα παντιλικια και να σαβουρωθουμε ,δε θα μας φταιει η ktm και η καθε εταιρεία...

:tooth:

υπάρχει μία σκέψη που λέει ότι αν πας χώμα και προσπαθήσεις να κατέβεις κεκλιμένο με abs απλά θα κατέβεις τσουλώντας ή κουτρουβαλώντας....
υπάρχει και μια άλλη που λέει ότι γουστάρεις να παντιλικώνεις σε ότι άσφαλτο βρεις....

pipe_smoker
20/12/2013, 15:10
Αφού έχουμε να κάνουμε με epic bike , τί ήθελες να γίνει ;

Epic thread με τα ανάλογα epic arguments, epic battles κλπ, όπως κι έγινε.

Γι'αυτό ΣΕ λέω. Κλήρωση στην πίτα και το φλουρί στον Τέρενς.:lol:

Allst@rf
20/12/2013, 15:16
υπάρχει μία σκέψη που λέει ότι αν πας χώμα και προσπαθήσεις να κατέβεις κεκλιμένο με abs απλά θα κατέβεις τσουλώντας ή κουτρουβαλώντας....
υπάρχει και μια άλλη που λέει ότι γουστάρεις να παντιλικώνεις σε ότι άσφαλτο βρεις....

Εσυ εισαι σωστος αλλα δε σκεφτονται ολοι με αυτο τον τροπο ...και ευτυχως δλδ γιατι αν ηταν να ειμαστε ολοι ιδιοι τοτε δε θα ειχε πλακα.. .

:beer: