View Full Version : HJC RPHA10
Γεια σας,
Βγήκα για κράνος σήμερα και ένας πωλητής μου έδειξε το HJC RPHA10. Το έχει φορέσει κανείς; Εντυπώσεις; Το σκέφτομαι αντί του Shoei XR1100 για Vstrom 650. Γενικά την HJC δεν την ξέρω καθόλου καλα και το συγκεκριμένο δεν μπορω να το βρω στο site της HJC.
Γεια σας,
Βγήκα για κράνος σήμερα και ένας πωλητής μου έδειξε το HJC RPHA10. Το έχει φορέσει κανείς; Εντυπώσεις; Το σκέφτομαι αντί του Shoei XR1100 για Vstrom 650. Γενικά την HJC δεν την ξέρω καθόλου καλα και το συγκεκριμένο δεν μπορω να το βρω στο site της HJC.
αν εχεις φορεσει και τα 2 , διαλεξε αυτο που σου καθεται καλυτερα στο κεφαλι
Και τα 2 καλα μου κάθονται. Ρωτάω να δω αν έχει κανείς γνώμη για το HJC
Μια χαρά κρανάκι είναι το HJC. Αρκετά ποιοτική εταιρεία. Αν & η τιμή είναι δελεαστική τότε πάρτο.
http://www.youtube.com/watch?v=2x6DygAvjsY
gregogti
01/09/2012, 18:24
καλο το hlc .εγω εχω το zf-10 που ειναι κατοτερο και παρολαυτα ειναι ακετα ποιοτικο και ελαφρυ.τα μαξιλαρακια του δεν εχουν κατσει καθολου.σε τι τιμη το βρηκες?
400 euro με έκπτωση. Ίντερνετ 340 περιπου
το έχω περίπου 1,5 χρόνο.Πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του, και απίστευτα ελαφρύ (πιο ελαφρύ από xr1100.Στα σύν του΄το ότι παραδίδεται με όλα τα έξτρα (υποσιαγώνιο,επιρήνιο, pin - lock, kit καθαρισμου.Επίσης έχει και 5 χρόνια εγγύηση!!!κα πραγματικά στην colori ισχύει με τα χίλια!!!Για την τιμή που λες, νομίζω ότι είναι απο τα πιο αξιολογα κρανη.Κοιτα μία και αυτό το review
http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/hjc/rps-10/
τ Στα σύν του΄το ότι παραδίδεται με όλα τα έξτρα (υποσιαγώνιο,επιρήνιο, pin - lock, kit καθαρισμου.Επίσης έχει και 5 χρόνια εγγύηση!!!κα πραγματικά στην colori ισχύει με τα χίλια!!! [/url]
ολα εκτος απο το κιτ καθαρισμου , ισχυουν & για το Shoei
Το RPHA 10 είναι αυτό που υποτίθεται φοράει ο Spies. Οπότε θα είναι αρκετά πιο σπορ από το 1100. Πιο πολύ σαν X-spirit
DoctoR_k6
03/09/2012, 11:28
Αν φορας κ μεγαλο νουμερο τσεκαρισε στο lidsdirect.co.uk γιατι εχει κατι τρελες προσφερες σε κανα δυο χρωματισμους στο μοντελο.
Οσο για το κρανος εγω εχω το fg-15 το trophy του Spies και οταν περασα colori και δοκιμασα το καινουριο επαθα πλακα!!Μου φανηκε χαωτικη η διαφορα μεταξυ τους!!
Παρτο με κλειστα ματια...
το έχω περίπου 1,5 χρόνο.Πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του, και απίστευτα ελαφρύ (πιο ελαφρύ από xr1100.Στα σύν του΄το ότι παραδίδεται με όλα τα έξτρα (υποσιαγώνιο,επιρήνιο, pin - lock, kit καθαρισμου.Επίσης έχει και 5 χρόνια εγγύηση!!!κα πραγματικά στην colori ισχύει με τα χίλια!!!Για την τιμή που λες, νομίζω ότι είναι απο τα πιο αξιολογα κρανη.
Ξέχασες τη 2η ζελατίνα (φιμέ).
kostas777
05/09/2012, 15:20
δεν το βρίσκεις γιατί στην Αμερική λέγεται RPS-10.
οι πρώτες εντυπώσεις μου: πανάλαφρο (αν και DOT/Snell γιατί το πήρα από Αμερική), πολύ αεροδυναμικό, όμορφο, με καλή ποιότητα κατασκευής.
το εσωτερικό έχει ωραία και μαλακή αίσθηση και δεν δείχνει να παραμορφώνεται εύκολα. πιάνει σαν αγωνιστικό κράνος στο μέτωπο και χαμηλά στα μάγουλα και αφήνει κενό στα αυτιά (οπότε μπορείς να βάλεις ακουστικά ή γυαλιά πιο εύκολα). στις μεγάλες ταχύτητες δεν κουνιέται καθόλου και είναι πολύ ξεκούραστο. ακόμη και με naked μηχανή μπορείς να πας πιο γρήγορα με αυτό και για περισσότερη ώρα γιατί δεν κουράζεσαι. ο θόρυβος είναι αρκετός αλλά ανεκτός για μικρά ταξίδια.
από μειονεκτήματα μέχρι στιγμής το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν φαίνεται πολύ στιβαρό το double-d ring και τα λουριά, αν και δεν νομίζω να κόβονται εύκολα.
Το RPHA 10 είναι αυτό που υποτίθεται φοράει ο Spies. Οπότε θα είναι αρκετά πιο σπορ από το 1100. Πιο πολύ σαν X-spirit
Συμφωνώ και αυτό με προβληματίζει λίγο
δεν το βρίσκεις γιατί στην Αμερική λέγεται RPS-10.
οι πρώτες εντυπώσεις μου: πανάλαφρο (αν και DOT/Snell γιατί το πήρα από Αμερική), πολύ αεροδυναμικό, όμορφο, με καλή ποιότητα κατασκευής.
το εσωτερικό έχει ωραία και μαλακή αίσθηση και δεν δείχνει να παραμορφώνεται εύκολα. πιάνει σαν αγωνιστικό κράνος στο μέτωπο και χαμηλά στα μάγουλα και αφήνει κενό στα αυτιά (οπότε μπορείς να βάλεις ακουστικά ή γυαλιά πιο εύκολα). στις μεγάλες ταχύτητες δεν κουνιέται καθόλου και είναι πολύ ξεκούραστο. ακόμη και με naked μηχανή μπορείς να πας πιο γρήγορα με αυτό και για περισσότερη ώρα γιατί δεν κουράζεσαι. ο θόρυβος είναι αρκετός αλλά ανεκτός για μικρά ταξίδια.
από μειονεκτήματα μέχρι στιγμής το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν φαίνεται πολύ στιβαρό το double-d ring και τα λουριά, αν και δεν νομίζω να κόβονται εύκολα.
Είναι 200γρ πιο ελαφρύ από το XR1100. 1300 το ένα, 1500 το άλλο
Επίσης βρήκα πως έχει 3 αστέρια το HJC και 5 το Shoei.
KARDITSARA
06/09/2012, 11:07
το hjc στην κατηγορια μεχρι 400-500 ευρο ειναι η καλύτερη επιλογη
τι νουμερο φορας?
kostas777
06/09/2012, 13:09
Επίσης βρήκα πως έχει 3 αστέρια το HJC και 5 το Shoei.
δεν του έχουν κάνει test ακόμα, μόνο το max το οποίο έιναι flip-up και τα flip up σπάνια παίρνουν πάνω από 3. αν και στο sharp έχω δει βαθμολογία του rpha-10 η οποία όμως εμφανίζεται μόνο από την αρχική σελίδα και όχι αν ξανακάνεις την αναζήτηση από μέσα. οπότε ή δεν το έχουν δοκιμάσει ακόμη και έχει μπει η καταχώρηση από λάθος, ή είναι αρκετά παλιότερο μοντέλο που έχει ξεχαστεί εκεί. πάντως το κατώτερο σε προδιαγραφές HQ1 έχει 5 αστέρια και όλα πράσινα.
Μακάρι να είναι λάθος
Αυτό είναι σίγουρο.
Το κράνος είναι απλά κορυφαίο και εάν κάθεται καλά στο κεφάλι σου πάρτο με κλειστά μάτια.
και ομως τα βαθμολογεί με 3 αστέρια γιατί έχει κακή επίδοση στις πλαινές συγκρούσεις.........
Τώρα το κατα πόσο δέχετε κανείς αυτά τα τεστ είναι άλλο θέμα.
Για παράδειγμα τα περισσότερα arai τα έχει και αυτά με 3 αστέρια.ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.....
bentouza
07/09/2012, 14:58
τσεκαρε και στο louis.de
ειναι τελος εποχης κ εχει καποια καλα κομματια στα κρανη
τσεκαρε και στο louis.de
ειναι τελος εποχης κ εχει καποια καλα κομματια στα κρανη
Δεν έχει HJC και δεν έχει το σχέδιο Shoei που θέλω αλλά ευχαριστώ πάντως.
ALX GS 11½
22/09/2012, 17:22
Πήγα κι εγώ και το είδα σήμερα. Πολύ καλό και δείχνει ποιοτικό. Πανάλαφρο με ωραία αίσθηση όταν το φοράς.
Επειδή προ ημερών είχα φορέσει και το XR1100 θα μπορούσα να πω ότι είναι ισοδύναμα σαν κράνη σε όλους τους τομείς που μπορείς να ελέγξεις στατικά, με έεεεενα μικρό κλικ πιο πάνω το Shoei από άποψη ποιότητας κατασκευής. Η διαφορά τιμής όμως που έχουν, την εξανεμίζει.
Σε τεστ που διάβασα εγώ (του Γερμανικού Motorrad, το βγάζουν στην 1η θέση με το XR1100 στην 4η ή 5η θέση απ' όσο θυμάμαι!)
Οι αεραγωγοί πάντως πρέπει να δουλεύουν καλύτερα σε SS και ST μηχανάκια (σκυφτά) Για ον οφ δεν ξέρω.
Motoneos
05/10/2012, 11:37
Είναι 200γρ πιο ελαφρύ από το XR1100. 1300 το ένα, 1500 το άλλο
Επίσης βρήκα πως έχει 3 αστέρια το HJC και 5 το Shoei.
To XR1100 είναι 1350γρ. Επίσης το βρίσκεις στην καλλιρόης με 440Ε μετρητά (αν υπάρχει μετρητό).
To XR1100 είναι 1350γρ. Επίσης το βρίσκεις στην καλλιρόης με 440Ε μετρητά (αν υπάρχει μετρητό).
Το XR1100 είναι 1450 g.
kostas777
05/10/2012, 13:15
πριν συνεχίσετε την αντιπαράθεση των βαρών, να ξέρετε ότι κυμαίνονται ανάλογα με το μέγεθος. επίσης ότι δεν είναι μόνο ο αριθμός που δείχνει η ζυγαριά, αλλά η αίσθηση του βάρους του κράνους επηρεάζεται από το πως αυτό είναι κατανεμημένο, το πόσο αεροδυναμικό είναι, το πως «κάθεται» στο κεφάλι κ.α.
http://www.webbikeworld.com/motorcycle-helmets/motorcycle-helmet-weights.htm
πριν συνεχίσετε την αντιπαράθεση των βαρών, να ξέρετε ότι κυμαίνονται ανάλογα με το μέγεθος. επίσης ότι δεν είναι μόνο ο αριθμός που δείχνει η ζυγαριά, αλλά η αίσθηση του βάρους του κράνους επηρρεάζεται από το πως αυτό είναι κατανεμημένο, το πόσο αεροδυναμικό είναι, το πως «κάθεται» στο κεφάλι κ.α.
http://www.webbikeworld.com/motorcycle-helmets/motorcycle-helmet-weights.htm
πολυ σωστο αυτο... το "ζυγισμα" ειναι επιστημη... και τα φτηνα κρανη διογκωμενης πολυουρεθανης , ελαφρια ειναι...λιγες εταιρειες ομως ειναι μαστορες σε αεροδυναμικη και ζυγισμα...
Facts..
Διαφωνείτε για τα βάρη χωρίς να αναφέρετε νούμερο.
Τα βάρη στο wbw είναι για τα large ή έχτρα large μοντέλα. (Νομίζω για τα XL)
Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το ζύγισμα παίζει τεράστιο ρόλο
Τα Hjc έχουν απίστευτο εσωτερικό. Μετά από 4 χρόνια καθημερινής χρήσης στο δικό μου, είναι ακόμα σε πάρα πολύ κατάσταση.
Τα Hjc, ανάλογα και με το μοντέλο, έχουν πάρα πολύ καλή ποιότητα για την τιμή τους. (Αν τα συγκρίνουμε με τα shoei ίσως τα τελευταία να έχουν ένα μικρό προβάδισμα).
Τα shoei έχουν καλό εσωτερικό αλλά λίγο πιο χμμ scratchy από τα Hjc. Δεν ξέρω σε τι ωφελεί.
Το HJC RPHA10 είναι καλύτερο απ' το fg-15 απ' όλες τις απόψεις. (Και στην αεροδυναμική)
Η λέξη που έψαχνα παραπάνω ήταν το τραχύ.
Σε τομείς όπως αεροδυναμική και εξαερισμός δεν ξέρω πόσο καλά είναι τα κορυφαία μοντέλα της hjc. Το fg-15 πάντως δεν είναι ιδανικό για κάποιον που οδηγεί μπούσα και ας διαφήμιζαν πως είναι σχεδιασμένο σε αεροσήραγγα.
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απ' την αεροδυναμική του xr-1000 και σε on-off μηχανάκι και σε street. Το 1100 θεωρώ πως θα είναι καλύτερο τουλάχιστον για τα δεύτερα.
Έχω πάθει πλάκα απ' την αεροδυναμική γενικά της shoei. Αν έχουν κάνει το hornet να μην κουνάει και να μη ακούγεται σε on-off, καταλαβαίνετε σε τι επίπεδο είναι τα υπόλοιπα.
:)
Υγ. Έχω μείνει ευχαριστημένος και με τις δύο μάρκες.
SHOEI XR1100
"Low weight of only 1,450 g (+/-50 g) for size M, to reduce neck muscle fatigue"
http://www.shoei-europe.com/uk/products/XR-1100/
Το έχω σε Μ αλλά δεν έχω ξετρελαθεί ούτε με την αεροδυναμική του (100% δεν είναι ARAI σε αυτό) ούτε με τον αερισμό ούτε με την εφαρμογή του (επίσης δεν είναι ARAI σε αυτό). Επιπλέον, ο θόρυβος με ανοικτούς αεραγωγούς μου κάνει το κεφάλι καζάνι.
Πάρα πολύ ποιοτικά μαξιλαράκια και ευκολία στην αλλαγή ζελατίνας.
Motoneos
05/10/2012, 20:33
SHOEI XR1100
"Low weight of only 1,450 g (+/-50 g) for size M, to reduce neck muscle fatigue"
Σωστά, το S είναι 1350γρ. Λάθος μου σόρυ.:):)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.