PDA

View Full Version : Kawasaki Z800



Giorgos19
06/09/2012, 21:13
Το κειμενάκι στο λινκ---> http://networkedblogs.com/BNYR1

let the games begin! :lol:

PortisHead
06/09/2012, 22:30
Δεν εχω καμια αμφιβολια οτι θα ειναι κουκλι.
Τα τελευταια χρονια η Kawasaki ειναι (προσωπικα για μενα) η μονη εταιρεια που βγαζει όμορφα μηχανακια.

astroman76
06/09/2012, 22:47
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasaki-z800-leaks/21335.html

Joyrider
06/09/2012, 23:02
Ρε σεις πολύ ρετρό το λουκ. Χρειάζεται τουλάχιστον άλλα 7 εκατομμύρια γωνίες. :bawl:

KostasV2
06/09/2012, 23:12
"Νέο Καβασάκι Ζ800. Τώρα, πιό καγκουροφάιτερ από ποτέ!"

TROOPER
07/09/2012, 12:29
...... καγκουροφάιτερ .........

πολυ σωστος!!!:beer:

sniper
07/09/2012, 12:37
Όχι ρπμ.... :rolleyes:

radd
07/09/2012, 12:48
καγκουροφάιτερ και στριτοκιτς :a25:

universalgr1
07/09/2012, 14:11
Θα μπορούσε να είναι λιγότερο αιχμηρός ο σχεδιασμός του.

Τα ίδια έκαναν και στο Ζ1000 πριν κανα-δυο χρόνια. :mad:

panagiwths
07/09/2012, 14:48
Fz8-Z800 0-1 απ´ τα αποδυτηρια. Σε καμια βδομαδα θα δουμε τελικα σκορ!

vangelis 64
09/09/2012, 01:31
Δεν εχω καμια αμφιβολια οτι θα ειναι κουκλι.
Τα τελευταια χρονια η Kawasaki ειναι (προσωπικα για μενα) η μονη εταιρεια που βγαζει όμορφα μηχανακια.

Ε αυτό μπορώ να πω ότι δεν το περίμενα!:uplate:

rantanplan
09/09/2012, 03:48
λοιπόν μαγκες........το μηχανάκι τα σπαει λέμε,το μηχανάκι ειναι στην πένα.....,μάχιμο και ετοιμοπόλεμο φουλ-καγκουρ.
τρέχτε να προλάβετε ξεκίνησαν ήδη οι παραγγελίες......:bawl:

k7600
12/09/2012, 08:45
βλεπω παλι σιδερενιο ψαλιδι και απ οτι καταλαβαινω απ τις φωτο για αλουμινενιο πλαισιο ουτε λογος... κριμα

PortisHead
12/09/2012, 10:19
Ε αυτό μπορώ να πω ότι δεν το περίμενα!:uplate:

Το ξερω , ειμαι απαραδεκτος.
Παραβιασα το netiquette του moto.gr για τα TDM και τα Kawasaki :rolleyes:

Γουστα ειναι αυτα...

PortisHead
12/09/2012, 10:22
βλεπω παλι σιδερενιο ψαλιδι και απ οτι καταλαβαινω απ τις φωτο για αλουμινενιο πλαισιο ουτε λογος... κριμα

Ειλικρινα πες μου , τι θα αλλαζε ή καλυτερα σε τι θα επηρέαζε εναν μεσο αναβατη η ύπαρξη αλουμινενιου ψαλιδιου και πλαισιου ?

byron
12/09/2012, 11:19
Ειλικρινα πες μου , τι θα αλλαζε ή καλυτερα σε τι θα επηρέαζε εναν μεσο αναβατη η ύπαρξη αλουμινενιου ψαλιδιου και πλαισιου ?

Δηλαδή το αλουμίνιο απευθύνεται μόνο στους high class αναβάτες, και ο μέσος αναβάτης δεν χρειάζεται ούτε ένα πλαίσιο-ψαλίδι-φρένα-αναρτήσεις της προκοπής?

Γιατί ο "μέσος αναβάτης" όπως τον περιγράφεις μια χαρά την κάνει την δουλειά του και με δαγκάνες με γλύστρα (για να μην πω ταμπούρα), διπλά αμορτισέρ πίσω και 35mm μπροστινό.

PortisHead
12/09/2012, 11:40
Δηλαδή το αλουμίνιο απευθύνεται μόνο στους high class αναβάτες, και ο μέσος αναβάτης δεν χρειάζεται ούτε ένα πλαίσιο-ψαλίδι-φρένα-αναρτήσεις της προκοπής?

Γιατί ο "μέσος αναβάτης" όπως τον περιγράφεις μια χαρά την κάνει την δουλειά του και με δαγκάνες με γλύστρα (για να μην πω ταμπούρα), διπλά αμορτισέρ πίσω και 35mm μπροστινό.

Ναι , οι παγκόσμιοι αναβάτες που κυκλοφορουν εδω μεσα ,εχουν εξαντλήσει τις δυνατοτητες του συμβατικού μπροστινου , του σιδερενιου πλαισίου , των συμβατικων φρένων , τα εχουν φτασει στα ορια τα υλικα αυτα ,και πρεπει να ανεβουν σε υψηλότερα κλιμάκια γιατι ΑΥΤΑ ειναι που τους καθυστερουν απο την ενταξη τους στα MotoGP.
Μην κρινεις απο τις δικες σου ικανοτητες , οι περισοοτεροι νομιζουν οτι η απουσια του αναποδου μπροστινου των 50χιλ. ειναι που τους κανει αργους π.χ. στην Επιδαυρο.
Αλλο το marketing και αλλο οι πραγματικες αναγκες.

byron
12/09/2012, 11:53
Ναι , οι παγκόσμιοι αναβάτες που κυκλοφορουν εδω μεσα ,εχουν εξαντλήσει τις δυνατοτητες του συμβατικού μπροστινου , του σιδερενιου πλαισίου , των συμβατικων φρένων , τα εχουν φτασει στα ορια τα υλικα αυτα ,και πρεπει να ανεβουν σε υψηλότερα κλιμάκια γιατι ΑΥΤΑ ειναι που τους καθυστερουν απο την ενταξη τους στα MotoGP.
Μην κρινεις απο τις δικες σου ικανοτητες , οι περισοοτεροι νομιζουν οτι η απουσια του αναποδου μπροστινου των 50χιλ. ειναι που τους κανει αργους π.χ. στην Επιδαυρο.
Αλλο το marketing και αλλο οι πραγματικες αναγκες.

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου γρήγορο αναβάτη για να απαιτώ να υπάρχουν κάποια αξιοπρεπή περιφερειακά στο μηχανάκι που θα έσκασα 10.000 πχ και έχει προφίλ αλουμινίου για ψαλίδι.

Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, ΔΕΝ χρειαζεται να είναι κάποιος παγκόσμιος για να κλάσουν στα χέρια του όλα τα περιφερειακά της πλάκας. Αρκεί λίγο πιο γρήγορα να πάει κάποιος από ΚΤΕΛ, για να αρχίσουν οι ζεμπεκιές παντού και δεν αναφέρομαι στο Ζ αλλά σε όλα τα streetfighter look που δεν μπορούν να υποστηρίξουν το fun factor που υπόσχονται.

buckley
12/09/2012, 13:37
Δηλαδή το αλουμίνιο απευθύνεται μόνο στους high class αναβάτες, και ο μέσος αναβάτης δεν χρειάζεται ούτε ένα πλαίσιο-ψαλίδι-φρένα-αναρτήσεις της προκοπής?

Γιατί ο "μέσος αναβάτης" όπως τον περιγράφεις μια χαρά την κάνει την δουλειά του και με δαγκάνες με γλύστρα (για να μην πω ταμπούρα), διπλά αμορτισέρ πίσω και 35mm μπροστινό.

Εκεί προς το τέλος μου φαίνεται ότι βλέπω τα χαρακτηριστικά του SRX σου (μη γελάς εγώ έχω δύο).
Όσο για το "δεν θεωρώ τον εαυτό μου γρήγορο αναβάτη " μάλλον σε τρώει ο κόλος σου και θες να ανεβάσω την φωτό με το 500 Γ και το ψηφιακό μουστάκι...
Να μας πεις κιόλας πόσων ετών ήσουν τότε.
ΥΓ Εδώ θα έβαζα και το κουτσοδόντικο ανθρωπάκι απλώς δεν τα γουστάρω ιδιαίτερα αυτά τα εμότικον πως τα λένε !

byron
12/09/2012, 13:57
Εκεί προς το τέλος μου φαίνεται ότι βλέπω τα χαρακτηριστικά του SRX σου (μη γελάς εγώ έχω δύο).
Όσο για το "δεν θεωρώ τον εαυτό μου γρήγορο αναβάτη " μάλλον σε τρώει ο κόλος σου και θες να ανεβάσω την φωτό με το 500 Γ και το ψηφιακό μουστάκι...
Να μας πεις κιόλας πόσων ετών ήσουν τότε.
ΥΓ Εδώ θα έβαζα και το κουτσοδόντικο ανθρωπάκι απλώς δεν τα γουστάρω ιδιαίτερα αυτά τα εμότικον πως τα λένε !

Παναγιώτη δεν κάνω πλάκα, ούτε το παίζω low profile σ΄αυτό που έγραψα. Δεν έχω απαιτήσεις από ένα πτωχό πλην τίμιο και φθηνό μηχανάκι αλλά με τα wannabe τούμπανα που κρύβουν τον σκελετό με πλαστικά καλύμματα και χρησιμοποιούν αναρτήσεις του κιλού με φρένα 10ετίας.
Κανένα πρόβλημα, αν το τιμολογεί και αντίστοιχα, αλλά συνήθως πληρώνεις το πλαίσιο όσο ένα περιμετρικό αλουμίνιο και τις δαγκάνες για Brembo.

ΥΓ1. To Srx ανήκει στην κατηγορία της πτωχής πλην τίμιας κορασίδας. Μια αρπαχτή της Yamaha ήταν από στοκαρισμένα ανταλλακτικά άλλων μοντέλων. Τώρα αν βρεθεί κάποιος βλάκας σαν του λόγου μου και θελήσει να κάνει τον Duffy Duck σε Jessika Rabit κακό του κεφαλιού του.
ΥΓ2. Εγώ τα λέω γαμώτικον και όλοι καταλαβαίνουν :tooth:

buckley
12/09/2012, 14:57
Παναγιώτη δεν κάνω πλάκα, ούτε το παίζω low profile σ΄αυτό που έγραψα. Δεν έχω απαιτήσεις από ένα πτωχό πλην τίμιο και φθηνό μηχανάκι αλλά με τα wannabe τούμπανα που κρύβουν τον σκελετό με πλαστικά καλύμματα και χρησιμοποιούν αναρτήσεις του κιλού με φρένα 10ετίας.
Κανένα πρόβλημα, αν το τιμολογεί και αντίστοιχα, αλλά συνήθως πληρώνεις το πλαίσιο όσο ένα περιμετρικό αλουμίνιο και τις δαγκάνες για Brembo.

ΥΓ1. To Srx ανήκει στην κατηγορία της πτωχής πλην τίμιας κορασίδας. Μια αρπαχτή της Yamaha ήταν από στοκαρισμένα ανταλλακτικά άλλων μοντέλων. Τώρα αν βρεθεί κάποιος βλάκας σαν του λόγου μου και θελήσει να κάνει τον Duffy Duck σε Jessika Rabit κακό του κεφαλιού του.
ΥΓ2. Εγώ τα λέω γαμώτικον και όλοι καταλαβαίνουν :tooth:

Μ' αρέσει όταν σου απαντώ αστεία (γιατί μου έφυγε ένας πολύωρος πονοκέφαλος και είχα λίγο όρεξη) εσύ απαντάς σοβαρά !
Πιθανόν το δίκιο να είναι κάπου στη μέση.Σίγουρα δυστυχώς το εκάστοτε τμήμα μάρκετινγκ πια υπαγορεύει και την εξέλιξη του μοντέλου πιστεύω.
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τα λεγόμενα σου αλλά ρε συ γιατί αρπαχτή το ταπεινό srxκι και όχι αυτά τα wannabe τούμπανα συνονθυλεύματα απέξω κούκλα... Και το "κλάσιμο" που αναφέρεις ? όλα πια διάολε φασόν Κίνα είναι ??? Επίσης συμφωνώ με τον άνθρωπο ότι ο Έλληνας εύκολα χρεώνει τις αδυναμίες του στα μη έξτρα-σούπερ-ντούπερ μπροστινά-ψαλίδια-φρένα.....
Τέλος για τα μάτια μου τα "γέρικα" το συγκεκριμένο από εμφάνιση είναι άθλιο, πιο πολύ μου κάνει το ταπεινό 250 300 νομίζω τώρα μικρό και ντυμένο νιντζάκι.
Αν θες και καλά 800 άλλαξε το Z σε W...
ΥΓ το xr του Βόλου το είδες ,δεν είπες κάτι ???