View Full Version : sapila racing team Track Bike
Ναι θα βαλουμε τιτανιο ολόσωμη μολις βρούμε σπονσορα....
Arrow ολόσωμη είναι Νίκο, μια χαρά είναι η εξατμιση, εχει και φιλτρο το μηχανακι, πρόγραμμα δεν εχει. :look:
Α οκ. Μοιάζει επικίνδυνα με τη μαμά. :beer:
Σπάστε τοοο! Πιείτε του το αίμα, κάντε το κυυυβουυς!
:beer: :beer:
taisteal
14/06/2016, 12:34
Πολυ ωραιο..
:beer::beer:
fazerakis
14/06/2016, 14:04
Καντε μια καλη μελέτη στο τι λαστιχα θα παρετε.
Αναμένονται πολυ ψηλές θερμοκρασιες το ΣΚ.
Σε Dunlop KR ισως θέλει 4άρι μπροστα και 3 πισω.
sapila racing
14/06/2016, 14:08
Καντε μια καλη μελέτη στο τι λαστιχα θα παρετε.
Αναμένονται πολυ ψηλές θερμοκρασιες το ΣΚ.
Σε Dunlop KR ισως θέλει 4άρι μπροστα και 3 πισω.
Βαλαμε GP211 πριν 10 μερες.
Μπροστα Soft πίσω Medium.
Το είδα οτι θα εχει μινι καυσωνα το ΣΚ, αλλά τωρα ετσι κι αλλιώς αυτα ειναι τα λαστιχα και αλλα φραγκα δεν παίζουν.
Ε απο τα Rennsport καλύτερα θα ειναι! :wave2: Μην διαλυσουν μονο, κουβερτες δεν παιζουν.
Καντε μια καλη μελέτη στο τι λαστιχα θα παρετε.
Αναμένονται πολυ ψηλές θερμοκρασιες το ΣΚ.
Σε Dunlop KR ισως θέλει 4άρι μπροστα και 3 πισω.
4αρι, 3άρι? :confused:
Εγώ έβαλα τελικά Michelin Power Evo SP (όχι cup). Είδομεν..
4αρι, 3άρι? :confused:
Εγώ έβαλα τελικά Michelin Power Evo SP (όχι cup). Είδομεν..
Γόμες ρε τουρίστα.
Tycho Moon
14/06/2016, 14:12
Πολύ ωραίος ο sapilas!!! :beer:beer::beer:
Γόμες ρε τουρίστα.
Ok, ρε μαν. Sorry που ρώτησα δηλαδή. :moutza:
Ok, ρε μαν. Sorry που ρώτησα δηλαδή. :moutza:
Πες μας τι θα κάνουν τα Sp και άσε το μελόδραμα.
RaGe_Raptor
14/06/2016, 14:21
Βύρωνα μήπως τα λένε Michelin power supersport evo? γιατί αυτά παρήγγειλα.
Τα power cup evo δεν είναι ευαίσθητα στα Heat cycles αν και λάστιχο πίστας και άρα ,σύμφωνα με όσα λέει η Michelin, η χρήση κουβέρτας σε td δεν είναι απαραίτητη ,με λίγο ζέσταμα πριν πιέσεις δε θα φαγωθούν. Και μάλλον θα είναι το επόμενο βήμα μετά τα supersport...
Επίσης υπάρχει μόνο μια γόμα διαθέσιμη . Υποτίθεται πως είναι κατάλληλη για όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες
fazerakis
14/06/2016, 14:23
4αρι, 3άρι? :confused:
Εγώ έβαλα τελικά Michelin Power Evo SP (όχι cup). Είδομεν..
Εσυ μια χαρά εισαι.
Ο Σαπιλα με τα soft μπροστα εχει ενα ρισκο.
Βρειτε ρε ενα μεταχειρισμενο μπροστινο για καθε ενδεχομενο να το εχετε μαζι...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1696295913936039&set=a.1405454156353551.1073741831.100006669400520&type=3&theater
Βύρωνα μήπως τα λένε Michelin power supersport evo? γιατί αυτά παρήγγειλα.
Τα power cup evo δεν είναι ευαίσθητα στα Heat cycles αν και λάστιχο πίστας και άρα ,σύμφωνα με όσα λέει η Michelin, η χρήση κουβέρτας σε td δεν είναι απαραίτητη ,με λίγο ζέσταμα πριν πιέσεις δε θα φαγωθούν. Και μάλλον θα είναι το επόμενο βήμα μετά τα supersport...
Επίσης υπάρχει μόνο μια γόμα διαθέσιμη . Υποτίθεται πως είναι κατάλληλη για όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες
Ναι, αυτά λέω. βαριόμουνα να γράψω supersport :lol:
Εσυ μια χαρά εισαι.
Thanks George
Με έβαλες σε σκέψεις λόγω του καύσωνα, και πήρα ένα τηλέφωνο για τις πιέσεις. Η Michelin είπε 30 μπροστά, 21 πίσω :uplate: (από 28-26 που μου είχαν πει αρχικά...)
sapila racing
14/06/2016, 14:44
Εσυ μια χαρά εισαι.
Ο Σαπιλα με τα soft μπροστα εχει ενα ρισκο.
Βρειτε ρε ενα μεταχειρισμενο μπροστινο για καθε ενδεχομενο να το εχετε μαζι...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1696295913936039&set=a.1405454156353551.1073741831.100006669400520&type=3&theater
Τωρα που το λες εχεις ενα δικιο.
Βλέπω οτι το soft ειναι ισως πολύ soft! :look:
Απο εδω
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/news/news_article.jsp?id=71712
'The GP Racer D211 is available in a choice of three compounds: Soft (S) has been developed for maximum performance over 20-25 lap distances; Medium (M) compound is optimised for 35-40 laps; Endurance (E) for 65-70 laps.'
bros400pgm
14/06/2016, 14:50
Τι laps; Στο nurburbring;
Τι laps; Στο nurburbring;
Στο Isle of man.
Αρη τα δ211 σε τι πιέσεις θα τα δουλεύεις;
sapila racing
14/06/2016, 15:02
Αρη τα δ211 σε τι πιέσεις θα τα δουλεύεις;
Μαλλον συμφωνα με αυτο
http://www.dunlopracing.com/Pressures.pdf
fazerakis
14/06/2016, 15:04
Πιεσεις κρυο μιας και η θερμοκρασια περιβαλοντος ειναι ψηλή μετρήστε τα κρυα στο πανω ακρο του ευρους.
Για GP racer 2.1bar μπροστα 1.2-1.25 πισω
sapila racing
14/06/2016, 15:11
Πιεσεις κρυο μιας και η θερμοκρασια περιβαλοντος ειναι ψηλή μετρήστε τα κρυα στο πανω ακρο του ευρους.
Για GP racer 2.1bar μπροστα 1.2-1.25 πισω
Εμπρός ετσι τα λεει και το pdf παραπανω.
Πισω λες 18 psi πίσω δηλαδή. Δεν παραείναι χαμηλό?
Εμπρός ετσι τα λεει και το pdf παραπανω.
Πισω λες 18 psi πίσω δηλαδή. Δεν παραείναι χαμηλό?
Οχι, έτσι δουλεύουνε αυτά γιατί έχουνε σούπερ σκληρό σκελετό κλπ κλπ...
Πισω λες 18 psi πίσω δηλαδή. Δεν παραείναι χαμηλό?
Να πάς λιγάκι γρηγόροτερα :D
• NTEC construction allows rider to tune tyre by adjusting pressure: inflate to manufacturer’s recommended pressure for road use, deflate for dry tracks
Juohmaru!
15/06/2016, 09:40
Πράγματι εντυπωσιακό το R6 με το νέο του κουστούμι!!!!:eek:
Μπράβο Άρη! Να το χαρείτε στην πίστα!!!
Μιας που γίνεται επιστημονική ανάλυση παραπάνω σε λάστιχα και πιέσεις...
Επιτρέψτε μου μια "χαζή" ερώτηση... Πως μετράτε αξιόπιστα τις πιέσεις πριν ξεκινήσει το κάθε session;:hmm:
Παίζει κάποιο καλό πιεσόμετρο χειρός; Και αν ναι, ποιό...;
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=123114
RaGe_Raptor
15/06/2016, 10:12
Πάντως η επαναληψιμότητα της μέτρησης μετράει όχι αν η απόλυτη τιμή ένδειξης είναι η σωστή, αρκεί να ξέρεις πόσο off είναι το πιεσόμετρό σου.
Κι επίσης (αν δεν έχω καταλάβει κάτι λάθος) το με τί πίεση ξεκινάς ένα σέσσιον εξαρτάται από το με τί πίεση τέλειωσες το προηγούμενο (Μέτρηση hot pits) κι εξαρτάται μεταξύ άλλων από θερμοκρασία ασφάλτου(+περιβάλλοντος) κ ρυθμό σου. Δλδ αυτό που θέλω να πω είναι πως ο τελικός στόχος είναι η πίεση λειτουργίας οπότε ρυθμίζεις ανάλογα το με τί πίεση θα ξεκινήσεις.
fazerakis
15/06/2016, 11:07
Εμπρός ετσι τα λεει και το pdf παραπανω.
Πισω λες 18 psi πίσω δηλαδή. Δεν παραείναι χαμηλό?
Εφοσων η Dunlop προτείνει 21psi βάλε 21. Αφου δεν θα εχετε και κουβέρτες ειναι πιο ασφαλης επιλογη. Στα ΚR παιζουμε απο 1.15Bar μεχρι 1.2 οχι παραπανω. Αλλα αυτα ειναι D211 GP racer. Στα site της Dunlop που ειδα δεν αναφέρει πιεσεις συγκεκριμενα για αυτα.
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_pressure_recommendations.jsp
sapila racing
15/06/2016, 11:49
Εφοσων η Dunlop προτείνει 21psi βάλε 21. Αφου δεν θα εχετε και κουβέρτες ειναι πιο ασφαλης επιλογη. Στα ΚR παιζουμε απο 1.15Bar μεχρι 1.2 οχι παραπανω. Αλλα αυτα ειναι D211 GP racer. Στα site της Dunlop που ειδα δεν αναφέρει πιεσεις συγκεκριμενα για αυτα.
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_pressure_recommendations.jsp
Ευχαριστω! :beer:
Τωρα με εχεις βαλει βεβαια σε σκεψεις περι του αν θα αντεξει το εμπρός soft.
Τουλαχιστον το δελτιο καιρού αλλαξε σημερα και δειχνει Κ/Δ χαμηλότερη θερμοκρασία στους 34.
Πολυ ομορφο!!Καλοστριφτα γυρολογια και παντα ορθιοι:beer:
καλοστριφτο το μηχανακι και να χαιρεσαι το εργαστηρι :beer::beer:
με την καρινα θα κανουμε καμια τρουπα απο κατου; :lol:
sapila racing
02/08/2016, 12:19
Ξεχασα να γραψω ανταπόκριση, τωρα το συνειδητοποίησα.
Τελικά τα GP211 μας εβγαλαν ασπροπρόσωπους, το πίσω τα παιξε βέβαια στο τελος της 2ης μερας, αλλά ηταν αναμενόμενο εφ όσον το καβαλαγαμε 2 ατομα.
Το εμπρός είναι ακόμα μια χαρα.
Τρυπα στην καρινα δεν εκανα, την λυπάμαι! :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.