View Full Version : Πίσω ανάρτηση Cb600f
Σφήγκας600
22/09/2005, 14:48
Γειά σας παιδιά, καλώς σας βρήκα! Έχω ένα μικρό παράπονο απο το καινούργιο μου Hornet.Η πίσω ανάρτηση είναι λίγο μαλακή. Είναι ακόμα στην θέση 2 απο το εργοστάσιο.Σε ποιά θέση θα δω διαφορά στον δρόμο; Είμαι 87 κιλά και ο συνεπιβάτης 55.Κάθε απάντηση θα βοηθήσει.Thanks!:wave2:
Zan_Prizol
22/09/2005, 15:35
CBF 600 έχω εγώ και απότι ξέρω είναι ίδια...
Εγώ είμαι 100 κίλος και στην 4 είναι μπόμπα...δοκίμασε το...νομίζω ότι είναι μια χαρά εκεί και για σένα και για διπλό...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Σφήγκας600
Γειά σας παιδιά, καλώς σας βρήκα! Έχω ένα μικρό παράπονο απο το καινούργιο μου Hornet.Η πίσω ανάρτηση είναι λίγο μαλακή. Είναι ακόμα στην θέση 2 απο το εργοστάσιο.Σε ποιά θέση θα δω διαφορά στον δρόμο; Είμαι 87 κιλά και ο συνεπιβάτης 55.Κάθε απάντηση θα βοηθήσει.Thanks!:wave2:
:confused: :confused: :confused:
Εγκώ ντεν καταλαμπαίνει τι είναι "θέση 2" ???
Αν αναφέρεσαι στην προφόρτιση του ελατηρίου, προφανώς εννοείς ότι το μηχανάκι "κάθεται" αρκετά όταν ανεβαίνεις (ετε) επάνω.
Σφίξε το ελατήριο (μεγάλωσε την προφόρτιση), αλλά ΔΕΝ θα δεις διαφορά στον δρόμο (μόνο σταματημένος)!!!
:wave2: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:confused: :confused: :confused:
Εγκώ ντεν καταλαμπαίνει τι είναι "θέση 2" ???
Αν αναφέρεσαι στην προφόρτιση του ελατηρίου, προφανώς εννοείς ότι το μηχανάκι "κάθεται" αρκετά όταν ανεβαίνεις (ετε) επάνω.
Σφίξε το ελατήριο (μεγάλωσε την προφόρτιση), αλλά ΔΕΝ θα δεις διαφορά στον δρόμο (μόνο σταματημένος)!!!
:wave2: :beer: :wave2:
Ορθόν! Δεν διαβάζουν και τα ποστ περί αναρτήσεων...... Τζάμπα κόπος παππούλη..... :lol:
Εγώ πάντως το είχα στο 6 και ήταν μια χαρά.... χόρευε όμως στα δύσκολα....
Zan_Prizol
22/09/2005, 15:52
Τα ξέρουμε τα περί αναρτήσεων...τουλάχιστον αυτά που πρέπει...
Ζήτησε κάτι το παλικάρι για να μην κάθεται η μηχανή...
Απτον λαιμό να τον πάρουμε;
Και ναι μόνο στο ''κάθεται'' θα δεις διαφορά...
:wave2:
Σφήγκας600
23/09/2005, 12:23
Thanks zan για το tip! δεν περμένω καμία δραματική βελτίωση αλλά τι να κάνουμε... Απλά δέν ήθελα να πάρω φόρα και να το σφήξω τέρμα.Old boy είμαι newbie στο forum και απλά δεν πρόλαβα να τα διαβάσω όλα.Υπόσχομαι να είμαι διαβαστερός απο εδω και πέρα! :beer:
nikonian
23/09/2005, 13:10
Το σωστό είναι να ρυθμίσεις το sag κανονικά. Επειδή όμως η διαδικασία είναι δύσκολη και όσες φορές μετρήσεις τόσα διαφορετικά sag θα πάρεις, άκου το εξής:
Έχω το γιαπωνέζικο που είναι πιο μαλακό απ το δικό σου. Παίζω μεταξύ 3 και 4 και είμαι 75 κιλά.
Το δικό σου είναι ιταλικό και ως εκ τούτου λίγο πιο σκληρό (πάγια τακτική της Honda). Θεωρώ ότι κι εσύ πρέπει να παίζεις μεταξύ3-4 μονοκάβαλος και 5-7 δικάβαλος και φορτωμένος.
Σκέψου ότι με κράνος και δερμάτινα φτάνεις τα 95-100 κιλά , δηλαδή το 54% του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους. Συνεπώς το 4 out of 7 ακούγεται καλό.
Αν το έχεις πολύ μαλακό πλέει.
Αν το έχεις πολύ σκληρό γίνεται απότομο στις αντιδράσεις, γιατί δεν έχει την δυνατότητα υπερέκτασης που πρέπει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.