PDA

View Full Version : Νεo ZX-6R με traction παρακαλώ



endopandou
13/09/2012, 21:08
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2013-kawasaki-zx-6r-gets-traction-control/21411.html

Tα τράξια πλέον και στα 600άρια !
Η νέα λαχανίδα είναι κούκλα :a18:

DeusEx
14/09/2012, 11:51
δεν ειναι μονο το τρακτιον κοντρολ που με ενυουσιαζει σε αυτην την μοτο, ειναι και το ABS.
ειναι 2 τεχνολογιες που κατα την γνωμη μου θα επρεπε να ειναι πλεον στανταρ σε ολες τις μοτο (οπως εχει γινει και στα αμαξια πλεον)
Πολυ καλη δουλεια απο kawasaki, respect!

nikos_abel
14/09/2012, 12:06
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2013-kawasaki-zx-6r-gets-traction-control/21411.html

Tα τράξια πλέον και στα 600άρια !
Η νέα λαχανίδα είναι κούκλα :a18:

Εντο παντού με τράξιον και αβσ, χμμμμμμ...:hmm:

devil's animal
14/09/2012, 15:20
ξαναγυρισαν στα (επιτυχημενα) 636cc...
και μπηκαν και στην λογικη του ABS οπως το CBR...

μενει να δουμε και πως παει στην πιστα, γιατι απο ομορφια μια χαρα τα παει...
:beer::beer:

endopandou
14/09/2012, 19:33
Ναι Νίκο έχεις δίκιο για το abs. Δεν με ενθουσιάζει αφού δεν βοηθάει στα κόλπα γι αυτό και δεν το ανέφερα στο πρώτο post ;)

endopandou
14/09/2012, 19:41
Aν και τα 37 επιπλέον cc κάνουν όντως κάποια διαφορά, ειδικά στα χαμηλομεσαία το θέμα που προκύπτει με την μικρή λαχανίδα είναι πως δεν θα ομολογκαριστεί για τα ss αφού απο ότι είπαν δεν θα βγάλουν 600άρι.
Περίεργη έως ακατανόητη βρίσκω την κίνηση αυτή μιας και εκεί τα πάνε πολύ καλά. σημ. ο Σοφούογλου τους έχει ξεπουπουλιάσει όλους
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτονται.
Ωστόσο η νέα λαχανίδα παραμένει κούκλα.

nikos_abel
14/09/2012, 19:43
Ναι Νίκο έχεις δίκιο για το abs. Δεν με ενθουσιάζει αφού δεν βοηθάει στα κόλπα γι αυτό και δεν το ανέφερα στο πρώτο post ;)

Νέος, πάρε 60που θα με πεις και με το μικρό μου :smokin:.

Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις περίπου σιξ ζίλιον θέματα και αντιπαραθέσεις για το ABS, οπότε να μην
ξεκινήσω άλλη μία εδώ ;).
Πάντως σε γενικές γραμμές, η ωμή δύναμη και η οδήγηση με βάση την αίσθηση
είναι κάτι που εξιτάρει (και εμένα) αλλά πάντα η εμφάνιση μιας τεχνολογίας που υποβοηθά
τις αισθήσεις είναι καλοδεχούμενη. Τουλάχιστον σε οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν και
από μέτριους (δεν είναι και πολλοί οδηγοί παραπάνω) σε δημόσιους δρόμους.
Και αν κάποιος μέτριος κατεβάσει και χρόνους στη πίστα, φαντάσου τι θα κάνει ένας καλός.

Τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα.

Κούκλα όμως και αυτό έχει σημασία. :beer:

endopandou
14/09/2012, 20:19
Νέος, πάρε 60που θα με πεις και με το μικρό μου :smokin:.

Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις περίπου σιξ ζίλιον θέματα και αντιπαραθέσεις για το ABS, οπότε να μην
ξεκινήσω άλλη μία εδώ ;).
Πάντως σε γενικές γραμμές, η ωμή δύναμη και η οδήγηση με βάση την αίσθηση
είναι κάτι που εξιτάρει (και εμένα) αλλά πάντα η εμφάνιση μιας τεχνολογίας που υποβοηθά
τις αισθήσεις είναι καλοδεχούμενη. Τουλάχιστον σε οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν και
από μέτριους (δεν είναι και πολλοί οδηγοί παραπάνω) σε δημόσιους δρόμους.
Και αν κάποιος μέτριος κατεβάσει και χρόνους στη πίστα, φαντάσου τι θα κάνει ένας καλός.

Τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα.

Κούκλα όμως και αυτό έχει σημασία. :beer:

@Λέουρα :cool:

Ξεχωρίζοντας τα βοηθήματα στα μοτοσακά ρίχνω θετική ψήφο στα τράξια αλλά για τα abs σηκώνει κουβέντα μιας και υπάρχουν καλά όπως του μεγάλου τίγρη πχ, αλλά και επικίνδυνα όπως του v-strom.
Μιλάω για μοτοσακά που έχω οδηγήσει, αν είναι καλό και πόσο στο μεγάλο cbr δεν ξέρω παρά μόνο ότι έχω διαβάσει στα test.
Στο ZX πάντως καλά έκαναν και του τα φόρεσαν (τα βοηθήματα). Μόνο όφελος έχουμε εμείς απο τέτοιες κινήσεις αφού θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλοι κατασκευαστές και η τεχνολογία θα εξελιχτεί γρήγορα.
Ας υπάρχει όμως και το μαγικό κουμπάκι της απενεργοποίησης για καμιά καγκουριά που και που-συνεχώς :D