PDA

View Full Version : ΝΕΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟ 2013



Sapadak
20/09/2012, 12:04
Από τις 19 Ιανουαρίου 2013, αλλάζει ο τρόπος απόκτησης διπλώματος οδήγησης. Θα υπάρχουν 4 διπλώματα, το AM για μοτοποδήλατα, και τα Α1, Α2 και Α, με ανάλογες εξετάσεις και κόστος.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού της Ε.Ε. για τα νέα διπλώματα, θεωρούν (σωστά) πως όταν ο αναβάτης ανεβαίνει σταδιακά την κλίμακα των κυβικών και της ιπποδύναμης, η εκμάθηση είναι πιο ασφαλής, και τα ατυχήματα λιγότερα. Γιατί όμως αυτό να συμβαίνει μόνο στη μοτοσικλέτα, ενώ στο αυτοκίνητο να υπάρχει ένα και μοναδικό δίπλωμα, όσα κυβικά ή ίππους κι αν διαθέτει το όχημα; Λογικό είναι λοιπόν οι ενώσεις μοτοσικλετιστών, να μιλάνε για ρατσιστική αντιμετώπιση των δύο τροχών. Φυσικά τα νέα διπλώματα σημαίνουν και έξτρα έξοδα του αναβάτη σε σχολές οδήγησης, παράβολα και εξέταστρα. Το σχέδιο για τις εν λόγω αλλαγές δεν είναι νέο, αφού είχε πάρει έγκριση το μακρινό 2006.

Για ποιον χτυπάει η καμπάνα;
Τα νέα διπλώματα (ΑΜ, Α1, Α2, Α) θα ισχύουν για όσους περάσουν τις εξετάσεις μετά από την 19η Ιανουαρίου του 2013. Δηλαδή αυτό σημαίνει πως όσοι έχουμε ήδη βγάλει δίπλωμα μεγάλης μοτοσικλέτας δεν θα έχουμε τίποτα να ανησυχούμε; Από ότι φαίνεται, ναι. Διατηρούμε τα κεκτημένα μας.

Με δίπλωμα Α (μοτοσικλέτας) τα τρίκυκλα
Ενώ τα τρίκυκλα οδηγούνται σήμερα με δίπλωμα B1, με το νέο νόμο θα οδηγούνται με δίπλωμα Α1. Δηλαδή αν βγάλετε δίπλωμα αυτοκινήτου μετά τις 19/1/2013, δεν θα μπορείτε να οδηγείτε με αυτό νόμιμα MP3 LT, ή Quadro. Πλέον θα χρειάζεστε δίπλωμα μοτοσικλέτας. Τι θα γίνει με όσους αναβάτες τρίκυκλων που τα αγόρασαν έχοντας δίπλωμα αυτοκινήτου; Μιλήσαμε με τον ΣΕΑΑ, και τα νέα είναι αισιόδοξα για εκείνους. Δεν χάνουν τα κεκτημένα τους. Το λέμε ξανά για να μην ανησυχούν οι κάτοχοι MP3 LT και Quadro. Αν το δίπλωμα οδήγησης σας (κατηγορία Β, αυτοκινήτου) έχει βγει πριν τις 19/1/2013 θα μπορείτε να συνεχίσετε να οδηγείτε τρίκυκλα χωρίς πρόβλημα.

Με δίπλωμα Β (αυτοκινήτου) τα μεγάλα ATV
Τα μικρά ATV (ελαφρά τετράκυκλα με τελική έως 45χλμ/ώρα και βάρος μικρότερο των 350kg) θα οδηγούνται με δίπλωμα AM ή A (μοτοσικλέτας). Αντίθετα, τα μεγάλα ATV θα συνεχίσουν να απαιτούν δίπλωμα Β, αυτοκινήτου.

ΝΕΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ

Μοτοποδήλατα
Μιλάμε για παπιά, scooter, δίκυκλα, τρίκυκλα, ή ακόμα και μικρά ATV, με μέγιστο κυβισμό τα 50κ.εκ., και μέγιστη τελική ταχύτητα τα 50χλμ./ώρα. Αν έχετε ήδη δίπλωμα μοτοποδηλάτου, δεν το χάνετε, απλώς αλλάζουν τα ονόματα των κατηγοριών.

Νέα κατηγορία ΑΜ
Το νέο δίπλωμα για τα μοτοποδήλατα θα ονομάζεται ΑΜ, ενώ από ότι μάθαμε η Τροχαία βγαίνει από το παιχνίδι, και τα διπλώματα μοτοποδηλάτου θα χορηγούνται και αυτά από το Υπουργείο. Ενώ σε όλη την Ε.Ε. το ελάχιστο όριο ηλικίας για το ΑΜ είναι τα 16 χρόνια, στην Ελλάδα θα είναι τα 17 με συγκατάθεση κηδεμόνα, ή τα 18 χωρίς. Με αυτό το δίπλωμα, ο αναβάτης μπορεί να οδηγεί:
α) μοτοποδήλατα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και περιορισμό τελικής ταχύτητας τα 45χλμ./ώρα. Περιέργως, δεν μιλάει για περιορισμό ισχύος!
β) μοτοποδήλατα ηλεκτρικά με περιορισμό ισχύος τους 4kW. Περιέργως, εδώ ο νόμος δεν μιλάει για περιορισμό τελικής. Θα μας τρελάνουν!
γ) μικρά τρίκυκλα 50κ.εκ. και κάτω των 4kW (5,3Hp) (πάλι δεν κάνει λόγο για περιορισμό τελικής) και
δ) τετράροδα (ATV) με περιορισμό τελικής 45χλμ/ώρα και βάρος μικρότερο των 350 κιλών.

Νέοι αναβάτες μοτοποδηλάτων μετά τις 19/1/2013
Ο υποψήφιος θα πρέπει να περάσει πρακτική εκπαίδευση σε σχολή οδηγών, θεωρητικό τεστ, και πρακτικό τεστ οδήγησης.

Κατηγορία Α1
Μικρά δίκυκλα/τρίκυκλα/τετράκυκλα –125κ.εκ. με ισχύ έως 11kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 18 έτη. Τα 18 έτη είναι ελληνική επιλογή, αφού σε όλη την υπόλοιπη Ε.Ε. η ελάχιστη ηλικία είναι τα 17.

Κατηγορία Α2
Μεσαία δίκυκλα ανεξαρτήτως κυβικών με ισχύ έως 35kW και «με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW (0,268Hp)/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσικλέτας», και τρίκυκλα/τετράκυκλα έως 15kW. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 20 έτη. Όπως το υποψιαστήκατε, στην υπόλοιπη Ε.Ε. χρειάζεται να είσαι μόλις 19 ετών για να πάρει το Α2. Το Α2 μπορεί να το πάρει κανείς είτε κατευθείαν, εάν είναι 20 ετών, είτε προοδευτικά, αν κατέχει ήδη δίπλωμα Α1 για 2 έτη (πρέπει όμως να περάσει πάλι 7 ώρες τεστ). Ας σας παραθέσουμε μία ακόμα ανεξήγητη διάταξη του νόμου. Οι μοτοσικλέτες του τεστ για το δίπλωμα Α2 πρέπει να είναι τουλάχιστον 400 κυβικά (γιατί; αφού πουθενά στο νόμο της Ε.Ε. δεν γίνεται λόγος για κυβισμό, θα μπορούσε να είναι 300, ή 250, η ότι θέλουμε), και ισχύος έως 15kW (γιατί; αφού ο εξεταζόμενος δίνει για δίπλωμα έως 35kW)! Μιλήσαμε και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης, και μας είπαν πως το τοπίο είναι ακόμα πολύ θολό, και περιμένουν και αυτοί διευκρινήσεις από το Υπουργείο.

Κατηγορία Α
Μεγάλα δίκυκλα/τρίκυκλα ανεξαρτήτως κυβισμού και ιπποδύναμης. Ελάχιστη ηλικία αναβάτη, τα 22 έτη, αν κατέχει ήδη δίπλωμα Α2 για 2 έτη, και τα 24 έτη αν πάρει κατευθείαν το δίπλωμα.

Sapadak
20/09/2012, 12:05
Κόστος παραβόλων
Όλα τα διπλώματα θα χρειάζονται ανανέωση κάθε 15 χρόνια (μόνο με ιατρικές εξετάσεις). Από τα 65 χρόνια και μετά, η ανανέωση γίνεται κάθε 3 χρόνια.
Για κάθε πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια ιατρική εξέταση καταβάλλεται το ποσό των 90 ευρώ (οφθαλμίατρος και παθολόγος). Για κάθε θεωρητική εξέταση καταβάλλονται 10 ευρώ (κάποιες σχολές οδήγησης αναλαμβάνουν αυτό το έξοδο). Για την εκτύπωση της άδειας οδήγησης χρειάζεται παράβολο 30 ευρώ από την Εθνική Τράπεζα. Επίσης από ότι φαίνεται (είπαμε, το τοπίο είναι θολό) θα χρειάζεται ένα ακόμη παράβολο 18 ή 27 ευρώ.

Ανακεφαλαιώνοντας:
- Τα διπλώματα από τρία γίνονται τέσσερα.
- Το νέο δίπλωμα είναι το Α2, ενδιάμεσο του Α1, και του Α.
- Θα χρειάζεστε πλέον έξτρα ώρες εκπαίδευσης σε κάθε δίπλωμα, αλλά και πρακτικές εξετάσεις για όλα τα διπλώματα (έξτρα κόστος).
- Το δίπλωμα μοτοποδηλάτου δεν θα βγαίνει πια από την Τροχαία.
- Τα μικρά ATV και τα τρίκυκλα θα οδηγούνται με δίπλωμα μοτοσικλέτας.
- Τα μεγάλα ATV συνεχίζουν να χρειάζονται δίπλωμα αυτοκινήτου.
- Κάτοχοι διπλωμάτων κατηγορίας Β (αυτοκίνητα) με ημερομηνία έκδοσης πριν την 19η/1/2013 θα μπορούν να οδηγούν τρίκυκλα.


Απο μοτοτριτη

McGyver
20/09/2012, 12:06
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=72807&page=10&p=2231703&viewfull=1#post2231703

:a38:

route 66
16/01/2013, 14:43
Λοιπόν περιληπτικά
Γιά να κατέβει κάποιος στις εξετάσεις εκτός του ΑΜ των 50cc δηλαδή
κράνος full face μόνο, όχι ανοικτό
μπουφάν με προστασίες σε ώμους,αγκώνες
παντελόνι με προστασίες σε γοφούς και γόνατα
γάντια
μποτάκια με αντιολισθητικό πέλμα και προστασία σε αστραγάλους
όλα να είναι εγκεκριμένου τύπου(εκτός τα μπτάκια και τα γάντια)
αυτά έχει υποχρέωση να τα βρίσκει ο μαθητής όχι η σχολή,αν και κάποιοι απο εμάς θα προσπαθήσουμε να τα βρίσκουμε,νάναι καλά ο θανάσης ο css
Μετά, τα μαθήματα γίνονται 14...το ξέρετε οι περισσότεροι υποθέτω
και...οι εξετάσεις δυσκολεύουν.
προσθέτονται δυο νεες δοκιμασίες
ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΜΠΟΔΙΟΥ
χοντρικά για το 125άρι θα γκαζώνεις γιά 55 μέτρα μέσα σε μιά λωρίδα τεσσάρων μέτρων,εξερχόμενος θα αποφεύγεις ένα εμπόδιο δύο μέτρων πλάτους, το οποίο είναι σε απόσταση επτά μέτρων μετά ξαναμπαίνεις στη λωρίδα η οποία είναι συνέχεια της προηγούμενης και φρενάρεις
με τα πιο μεγάλα Α2, Α είναι η ίδια δοκίμασία απλά η λωρίδα είναι 40 μέτρα.
χοντρικα σας το περιγράφω έχει και κάτι λεπτομέριες(που κάνουν τη διαφορά)

ΠΕΔΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ
γκαζώνεις ανάμεσα σε μια λωρίδα 2 μέτρων και μήκους 55(για το 125άρι 40 για τα μεγάλα)και μετά τα 55 μέτρα πρέπει να κοκαλώσετε(νταξ να ακινητοποιήσουμε σε μήκος μεχρι 18 μέτρα)
α,επιτρέπεται και δεύτερη προσπάθεια γιά τις δοκιμασίες αλλά όχι η βοήθεια του κοινού , ούτε το τηλέφωνο
κρίνω ότι καλώς γίνεται αυτό, το παντελόνι είναι υπερβολή θα μπορούσαν να πούνε να έχουν επιγωνατίδες,οι δοκιμασίες είναι χρήσιμες αλλά δύσκολες για αρχάριο και θα πρέπει κάποιος να κάνει πολλά μαθήματα για να περάσει
βέβαια υπάρχει και το λάδωμα ,και πιστεύω ότι θα πάρει τα πολύ πάνω του λόγω δυσκολίας
προσπαθούμε να εφαρμόσουμε ευρωπαική οδηγία στην ελλάδα ε ρε γέλια,στο ελλαδιστάν που θα πέσουν

chr1s_86
16/01/2013, 14:52
ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΜΠΟΔΙΟΥ
χοντρικά για το 125άρι θα γκαζώνεις γιά 55 μέτρα μέσα σε μιά λωρίδα τεσσάρων μέτρων,εξερχόμενος θα αποφεύγεις ένα εμπόδιο δύο μέτρων πλάτους, το οποίο είναι σε απόσταση επτά μέτρων μετά ξαναμπαίνεις στη λωρίδα η οποία είναι συνέχεια της προηγούμενης και φρενάρεις
με τα πιο μεγάλα Α2, Α είναι η ίδια δοκίμασία απλά η λωρίδα είναι 40 μέτρα.
χοντρικα σας το περιγράφω έχει και κάτι λεπτομέριες(που κάνουν τη διαφορά)


Α ωραία, θα λέει και ο "δάσκαλος" πως "στρίβει" το μηχανάκι για να γίνει αυτό ή θα το βρίσκει ο καθένας μόνος του;





ΠΕΔΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ

οι δοκιμασίες είναι χρήσιμες αλλά δύσκολες για αρχάριο και θα πρέπει κάποιος να κάνει πολλά μαθήματα για να περάσει


Είναι καλύτερα να τα μαθαίνει μετά στο δρόμο ;; :confused:

akis_trevor
16/01/2013, 14:56
ολο μ@λ@κιες,λεω εγω...μαρεσει που βαζουν το οριο ταχυτητας 45 χλμ.και το παλιοστρογγυλοφαναρο του πατερα μου(σαν εκεινο του τσακωνα σε μια ταινια)παραπανω παει.θα πρεπει οσοι παιρνουν 50αρι να του βαζουν κοφτη.
κατι αλλο που ποτε δεν καταλαβα:οταν εδινα για 50cc προ 10ετιας περιπου,οταν περναγες τα σηματα,πηγαινες για οδηγηση,με δικο σου μηχανακι(αν δεν ειχες δανειζοσουν καποιου αλλου που εδινε μαζι σου).αρα εν γνωση τους οσοι εδιναν οδηγηση,πηγαιναν εκει παρανομα και χωρις διπλωμα....χωρις σχολες δασκαλους κλπ...αυτο εχει αλλαξει-θα αλλαξει ποτε;τουλαχιστον για τα ματια του κοσμου...

route 66
16/01/2013, 15:50
Α ωραία, θα λέει και ο "δάσκαλος" πως "στρίβει" το μηχανάκι για να γίνει αυτό ή θα το βρίσκει ο καθένας μόνος του;
στην κύπρο εκτός απο δάσκαλος πρέπει να έχεις παρακολουθήσει και το riding school γιά να διδάξεις,οπότε θα ξέρουν πως να τους πουν να στρίψουν, στην ελλάδα είναι στις γνώσεις και την όρεξη του εκπαιδευτή




Είναι καλύτερα να τα μαθαίνει μετά στο δρόμο ;; :confused:
όχι αλλά πρέπει να πληρώσει κάμποσα,και αυτό δεν το πολυθέλουν οι μαθητές,μόνο αν μπορούσαν να καταλάβουν πόσο πραγματικά καρεπικίνδυνη είναι η μηχανή όπως οι πιο παλιοί οδηγοι που έχουμε δει το χάρο με τα μάτια μας,ο χούντρας πάντως μας δίνει το autofestival να κάνουμε μαθήματα,αν συγκεντρώσουμε μαθητές,τεσπά πάντα υπάρχει τρόπος κάποιος ακόμα και σε αυτή τη χώρα να βρεί την άκρη

a.fil
16/01/2013, 16:55
Και ρωτω εγω τωρα κατοχος διπλωματος 'μικρου' μεχρι 25 kw που ισχυει μεχρι προτινος.Το 2011 που το 'εβγαλα'(20 ετων) ηξερα οτι το 2013 θα πληρωσω το παραβολο μου και θα γινει ανεξαρτητο το διπλωμα. Απ'οτι καταλαβαινω τωρα παμε ξανα μανα για νεα μαθηματα αρα και νεα εξοδα και παραβολα και νεα λαδωματα? Συγγνωμη αλλα δεν τους κανω την χαρη για αλλη μια φορα αποδυκνιεται οτι το ιδιο το κρατος μας οδηγει στην παρανομια.

route 66
16/01/2013, 18:03
Και ρωτω εγω τωρα κατοχος διπλωματος 'μικρου' μεχρι 25 kw που ισχυει μεχρι προτινος.Το 2011 που το 'εβγαλα'(20 ετων) ηξερα οτι το 2013 θα πληρωσω το παραβολο μου και θα γινει ανεξαρτητο το διπλωμα. Απ'οτι καταλαβαινω τωρα παμε ξανα μανα για νεα μαθηματα αρα και νεα εξοδα και παραβολα και νεα λαδωματα? Συγγνωμη αλλα δεν τους κανω την χαρη για αλλη μια φορα αποδυκνιεται οτι το ιδιο το κρατος μας οδηγει στην παρανομια.

όχι,υσχίει ότι και πριν κράτα το αισιχτιρ γιά τα πιο σοβαρά(χαράτσια,ανεργία,μισθός βασικός 450 ευρώ,ατιμωρισία πολιτικών,ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας,ψήφο στους ίδιους και τους ίδιους κλπ)απο αυτό τη γλύτωσες

Verde
31/01/2013, 03:22
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=105885&page=9

περάστε μία βόλτα και από εδώ..

p@nos
06/02/2013, 06:06
πολυ καλο το μετρο

αλλα απο περιεργεια δε θα επρεπε να ισχυει το ιδιο και στα αυτοκινητα?

δλδ στα 18 εχει ο μπαμπας φραγκα παρε καρο γιε μου 300 αλογα να πουλας μουρη (και να το καρφωσεις στην πρωτη κολονα με την παρεα σου μεσα που πας να κανεις επιδειξη....)

chr1s_86
06/02/2013, 12:20
θα επρεπε να ισχυει το ιδιο και στα αυτοκινητα?


+1000

xristoss
25/05/2013, 00:12
μια ερωτηση κλεινω τα 18 και θελω τιν ktm duke 125 αλλα ειναι παραπανω απο 11 ιππους δεν με καλυπτει το διπλωμα α1?

MouzasSierra117
26/05/2013, 02:30
μια ερωτηση κλεινω τα 18 και θελω τιν ktm duke 125 αλλα ειναι παραπανω απο 11 ιππους δεν με καλυπτει το διπλωμα α1?
το οτι σε καλιπτη σε καλιπτη λογο κιβικων εκατοστων, αλλα καλο θα ηταν να μην ξεκινισεις με ktm και να παρεις ενα παπη για αρχη. Αμα πας κατευθιαν σε αυτη την κατηγωρια θα δισκολευτης πολυ λιγω εως και πολυ. Μονο μετατροπες να μην κανεις γιατι αμα εχεις διπλομα για 125 και φανει οτι το μιχανακι, παπι οτιδιποτε παρεις ειναι πανω απο 125cc εκει σου κοβη των κωλο...

NinjaLover7
26/05/2013, 20:19
Πεδία έχω και εγώ να κάνω μια ερώτηση.... Είμαι 17 και μισό. Όταν κλείσω τα 18 μου χρόνια μπορώ να πάρω μηχανή 249 cc και 33bhp όπως ήταν παλιά;

xristoss
26/05/2013, 23:20
το οτι σε καλιπτη σε καλιπτη λογο κιβικων εκατοστων, αλλα καλο θα ηταν να μην ξεκινισεις με ktm και να παρεις ενα παπη για αρχη. Αμα πας κατευθιαν σε αυτη την κατηγωρια θα δισκολευτης πολυ λιγω εως και πολυ. Μονο μετατροπες να μην κανεις γιατι αμα εχεις διπλομα για 125 και φανει οτι το μιχανακι, παπι οτιδιποτε παρεις ειναι πανω απο 125cc εκει σου κοβη των κωλο...

εχω εμπειρια απο παπακια οδηγω το innova 3 χρονια αλλα χωρις διπλομα και τορα 8ελω μια μηχανη κανονικη για να αποκτησο εμπειρια...

διαβασα τουν νεους νομους για τα διπλωματα και λεει στα 18 μεχρι 125 κυβικα εως 11 ιππους... δλδ αρκει να ειναι 125 κυβικα η πεζουν ρολο και η ιπποι αυτο δεν εχο καταλαβει αν μπορει να μου εξηγηση καποιος..

Mits-fz6
08/10/2013, 13:13
Βέβαια αυτό κάπου μπάζει. Αναφέρομαι για παράδειγμα για το Α2. Ο νόμος λέει ότι το maximum kw πρέπει να είναι στα 35. Μα έλα που καμία άδεια δεν το γράφει. Στην άδεια του fazer μου το σημείο που θα έπρεπε να γράφει τα kw είναι κενό (όχι ότι με χαλάει βέβαια). Κοίταξα στο wiki και αναφέρει πως το fazer είναι 72 kw. Άρα θεωρητικά εμένα δεν επιτρέπεται να το οδηγώ. "Αλλά έλα απέδειξε μου το αντίθετο σε κάποιο μπλόκο, αφού στην άδεια δεν φαίνεται." Και καθώς το σκεφτόμουν αυτό να μου στους καθρέφτες μου ένα TDM και ένα Vstrom της ομάδας ΔΙΑΣ, ένα πρωί να μου κάνουν νόημα να σταματήσω. Κοιτάνε όλα τα χαρτιά μου κομπλέ και στέκονται στην κατηγορία του διπλώματος. Ο ένας εκ των τεσσάρων λέει 600cc είναι η μηχανή του άρα μάλλον το καλύπτει το παιδί. Οι άλλοι δύο δεν είχαν ιδέα και ο τρίτος έχει την φαεινή ιδέα να το ψάξει στο Google. Μετά από λίγο γυρίζει και μου λέει "φίλε μου με το δίπλωμα αυτό δεν μπορείς να οδηγείς την μηχανή αυτή, επιτρέπεται να οδηγάς μέχρι 395cc." Την στιγμή στην οποία πήγα να τον διορθώσω για την κοτσάνα που πέταξε μαζεύτηκα γιατί άρχισε να μου λέει τα ευχάριστα ότι κανονικά θα μου έβαζε πρόστιμο 200€ αλλά έχει την καλή πρόθεση να με αφήσει να φύγω. Έτσι ανέβηκα γρήγορη στην μηχανή και εξαφανίστηκα πριν το ξανασκεφτούν.

dudukas
08/10/2013, 13:38
Φιλε μου προβλημα δεν θα εχεις σε μπλοκο μονο αμα ειναι ψαγμενος αυτος που θα σου κανει τον ελενχο προβλημα θα υπαρξει αν εμπλακεις σε ατυχημα(μακρια απο μας) εκει οι σφαλιστηκες προκυμενου να μην πληρωσουν θα ψαξουν τα παντα.....δεν θελω να σε ξενερωσω απλα να σε προετοιμασω...

apo_kun
03/11/2013, 17:58
όχι,υσχίει ότι και πριν κράτα το αισιχτιρ γιά τα πιο σοβαρά(χαράτσια,ανεργία,μισθός βασικός 450 ευρώ,ατιμωρισία πολιτικών,ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας,ψήφο στους ίδιους και τους ίδιους κλπ)απο αυτό τη γλύτωσες

Ομοιοπαθής με τον a.fil. Για να κατανοήσω πλήρως την απάντηση σου route66, λες πως οι κάτοχοι του μέχρι πρότινος <μικρού> (25kw) διπλώματος μπορούν να γίνουν κάτοχοι διπλώματος απεριορίστων κυβικών απλά με το γνωστό παράβολο με την συμπλήρωση 2 ετών από την απόκτηση του <μικρού>?
Πρόσφατα φίλος μου επίσης κάτοχος του μικρού που συμπλήρωσε τα 2 έτη με πληροφόρησε πως δεν μπόρεσε να κάνει την πολυπόθητη αυτή μετάβαση αλλα μπορεί μόνο να κάνει αναθεώρηση(νομίζω) διπλώματος για Α2.

Τα φώτα σας παρακαλώ.. :confused:

maim2004
12/11/2013, 15:05
Καλησπέρα σας,
Δεν είμαι σίγουρος αν είμαι στο σωστο thread αλλα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Μπορείς να δώσεις για δίπλωμα μηχανής χωρις να είσαι με κάποια σχολή οδηγών. Και εξηγούμαι...έχεις κάνει τα υποχρεωτικά μαθήματα, έχεις περάσει τα θεωρητικά και σε κόβουν στην οδήγηση.
Μπορείς να πάρεις την κάρτα σου απο τον δάσκαλο οδήγησης, να πληρώσεις το παράβολο , να έχεις βρεί και μηχανή σωστη (μηχανικά) και να δώσεις "solo"????
Η πρέπει αναγκαστικά να είσαι team με σχολή οδηγών??

Τα γράφω όλα αυτά γιατι σε περίπτωση που πέσεις σε "χαβαλέ" δάσκαλο που σε βλέπει πορτοφόλι μόνο και σου δίνει 1 χρεπι για να δώσεις εξετάσεις, με αποτέλεσμα να μπερδεύει στο δρόμο η μηχανή, να σβήνει χωρις λόγο και να μην παίρνει μπρος μετα...και άλλα!!!! Και να σε κόβουν!!!!!

Κανένας συμφορουμίτης μπορει να με βοηθήσει??

Ευχαριστώ πολύ

AristidisZ
12/11/2013, 15:09
αν θυμάμαι καλά, παλιά ξανάκανες υποχρεωτικά κάποια πρακτικά αν κοβόσουν...
τώρα δεν έχεις κι άδικο, αν όντως ο δάσκαλος είναι γτπκ, τι προστασία έχεις άραγε εσύ (και ο κάθε εσύ) σαν υποψήφιος ;

nickosmoto
12/11/2013, 15:30
Νομίζω φίλε ότι δεν μπορείς να ξαναδώσεις ως solo

corsa2
15/11/2013, 21:19
Μπουρδες κατσαρες....... Ελλας forever.......:yuck:

dxeavy
18/11/2013, 00:22
Όχι δε μπορείς φίλε, αναγκαστικά πρέπει να πας σε σχολή.


Καλησπέρα σας,
Δεν είμαι σίγουρος αν είμαι στο σωστο thread αλλα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Μπορείς να δώσεις για δίπλωμα μηχανής χωρις να είσαι με κάποια σχολή οδηγών. Και εξηγούμαι...έχεις κάνει τα υποχρεωτικά μαθήματα, έχεις περάσει τα θεωρητικά και σε κόβουν στην οδήγηση.
Μπορείς να πάρεις την κάρτα σου απο τον δάσκαλο οδήγησης, να πληρώσεις το παράβολο , να έχεις βρεί και μηχανή σωστη (μηχανικά) και να δώσεις "solo"????
Η πρέπει αναγκαστικά να είσαι team με σχολή οδηγών??

Τα γράφω όλα αυτά γιατι σε περίπτωση που πέσεις σε "χαβαλέ" δάσκαλο που σε βλέπει πορτοφόλι μόνο και σου δίνει 1 χρεπι για να δώσεις εξετάσεις, με αποτέλεσμα να μπερδεύει στο δρόμο η μηχανή, να σβήνει χωρις λόγο και να μην παίρνει μπρος μετα...και άλλα!!!! Και να σε κόβουν!!!!!

Κανένας συμφορουμίτης μπορει να με βοηθήσει??

Ευχαριστώ πολύ