PDA

View Full Version : Dοοhan-Rossi και λοιποι μικροί θεοί



Σελίδες : 1 2 [3]

byron
21/09/2012, 11:03
:confused:
Οι αριθμοί και οι θέσεις δε λένε ψέματα κύριε μπάρον....δείξε μου τις ανακρίβειες και το κουβεντιάζουμε με νούμερα όχι γενικότητες...

Ποστάραμε μαζί, και το διόρθωσα εκ των υστέρων. Στα ποστ του JOHNIAK αναφερόμουν :wave2:

spyrakos35
21/09/2012, 11:06
ο καθένας ήταν ότι μπορεί να ήταν στην εποχή του....

δυστυχώς δεν ξέρουμε - και προφανώς δεν θα μάθουμε ποτέ - τι θα γινόταν αν τρέχανε όλοι μαζί με τα ίδια όμως μηχανάκια και να είναι όλοι στα φόρτε τους....

ο γκάλης άλλαξε το μπάσκετ στην ευρώπη αλλά δεν ξέρουμε αν έπαιζε σήμερα όπως είναι το μπασκετ πλέον τι και αν θα φτούραγε..... οπότε ας περιοριστούμε σε αναλύσεις "εποχών"....


νομίζω τουλάχιστον

nassosxlvbros
21/09/2012, 11:07
Ε,μα είπα και γω,τόσο πολύ κουρκούτιανα;:uplate: :lol:

nassosxlvbros
21/09/2012, 11:11
Να συμπληρώσω λίγο για τον Ντούχαν: Ο Μιχαλάκης μπορεί να μην ήταν ΤΟ ταλέντο,αλλά απέδειξε πως οι αγώνες κερδίζονται (και)με μυαλό αλλά (και )με ψυχή...και από αυτή είχε μπόλικη...με ένα 99% άχρηστο πόδι και το πίσω φρένο στο αριστερό χέρι-σα ποδήλατο-έκανε απίστευτους γύρους στη κόψη του πέφτω-δε πέφτω...respect πολλά από μένα...;)

vassilis88
21/09/2012, 11:27
νασο στο λορενθο εχεις αδικο...... το παιδι ειναι 1-2 παντου κ παντα κ δν κανει λαθη ποτε
κ σμουθ ας σιλκ να συμπληρωσω:D
δε χαρακτηριζουμε κανενα απτην πρωτη χρονια.............
οσο για ταλεντα κλπ ολοι ειναι απιστευτοι
γενικα η νεα γενια οπως ειναι φυσικο ειναι ταχυτερη παντου
γιατι ξεκινανε με πιο ψηλα τον πηχη απ οτι οι παλιοτεροι
ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο του ροσσι ειναι οτι εχει μια αλφα αντοχη στο χρονο
δλδ ειναι 10+ χρονια τοπ
κ αν καποιος απ τους νεους μπορει να το κανει αυτο
ισως ειναι μονο ο λορενθο;)

byron
21/09/2012, 11:28
ο καθένας ήταν ότι μπορεί να ήταν στην εποχή του....

δυστυχώς δεν ξέρουμε - και προφανώς δεν θα μάθουμε ποτέ - τι θα γινόταν αν τρέχανε όλοι μαζί με τα ίδια όμως μηχανάκια και να είναι όλοι στα φόρτε τους....



H ιστορία δεν αλλάζει, αλλά αν λάβουμε υπ όψη οτι το 1992 ήταν οι (βασικοί τουλάχιστον) διεκδικητές στα φόρτε τους, ο Doohan φάνηκε οτι τους είχε πολύυυυ εύκολα. Οι 65 βαθμοί διαφορά που είχε με τον 2ο Rainey μόνο από κάποιο πολύ σοβαρό ατύχημα θα μπορούσαν να καλυφθούν όπως και έγινε.

Αν και δεν ήμουν ποτέ θαυμαστής του, μιας και προτιμούσα τον κερδίζω ή πέφτω Schwantz, δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί οτι είχε πολλά κιλά @@, ενώ ήταν εξίσου γρήγορος και πιο ολοκληρωμένος ως αναβάτης απ΄τους συναθλητές του.

buckley
21/09/2012, 11:37
ο καθένας ήταν ότι μπορεί να ήταν στην εποχή του....

δυστυχώς δεν ξέρουμε - και προφανώς δεν θα μάθουμε ποτέ - τι θα γινόταν αν τρέχανε όλοι μαζί με τα ίδια όμως μηχανάκια και να είναι όλοι στα φόρτε τους....

ο γκάλης άλλαξε το μπάσκετ στην ευρώπη αλλά δεν ξέρουμε αν έπαιζε σήμερα όπως είναι το μπασκετ πλέον τι και αν θα φτούραγε..... οπότε ας περιοριστούμε σε αναλύσεις "εποχών"....


νομίζω τουλάχιστον

Φίλτατε Keyser επειδή έχω παίξει πολύ μπάσκετ και έχω παρακολουθήσει ακόμα περισσότερο ο Νικ θα έπαιζε παντού (Ευρώπη - Αμερική ) και πάντοτε ....
Όσο για τους μηχανόβιους μικρούς θεούς "χωρίς να το έχω" όπως μερικά παιδιά εδώ μέσα πιθανότατα πέραν των αριθμών να είναι απλώς θέμα γούστου η προτίμηση , κατά βάση νομίζω γουστάρουμε αναβάτες της εποχής μας , ΟΚ μερικοί είναι μάλλον πολύ ψηλά Roberts , Rossi...
ΥΓ Εγώ ας πούμε γούσταρα τον Gardner που δεν έχει πολυ αναφερθεί και δεν θα ξεχάσω ένα Αυστραλιανό grand prix που κέρδισε τρέχοντας με σπασμένο από τις βάσεις fairing !

πυξιδας990
21/09/2012, 11:38
Σόρρυ αλλά ο Ρόσσι έφυγε από την Χόντα για τη του τη ΜΠαίξανε με τα λεφτά! (και κάλά τους έκανε)
Ο Σβάντς έφυγε όχι γιατί δε διασκέδαζε αλλά γιατί ο Ρένεη έμεινε στην καρέκλα για πάντα.
Να διασκεδάσει μπορούσε και με τους άλλους αλλά τότε υπήρχαν και φίλοι.
Σήμερα αν ο Χόρχες (τοκ τοκ ξύλο ) πάθει κα΄τι θα υπάρξουν πολλοί που θα κάνουν πάρτυ !
(για την ιστορία)

αυτο εννοουσα για το σβαντς,απλως ισως να διατυπωθηκε λαθος

πυξιδας990
21/09/2012, 11:41
Mια και το ξεκίνησες ας το συνεχίσω για λίγο ...
Μαξ Μπιάτζι: ο... "Mad Max"-λέγε με Biaggi-ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στα 250 από το '94 ως το '97 αν θυμάμαι καλά.Μόλις πέρασε στα 500 δίχρονα άρχισαν να φαίνονται -ελάχιστα μεν αντιλήψιμες δε-οι αδυναμίες του: Ο εκρηκτικός και επιθετικός 250άρης-με την καταπληκτική οδήγηση για μένα- μετατράπηκε σε νευρικό και ελαφρώς "άτσαλο" οδηγό (και ερειστικό και γκρινιάρη αλλά δεν είναι του παρόντος) στα 500 καλές θέσεις μεν αλλά όχι πρωτιές,και με τους πρώτους να παραπαίουν στο τέλος της καριέρας τους.Συνέχισε με πείσμα αλλά και γκρίνιες και με τα αποτελέσματα που η καλύτερη επίδοσή του ήταν μια δεύτερη θέση...Ποτέ δεν έφτασε το Βάλε όσο και αν τσίτωνε.Καλός μεν οδηγός,αλλά πολύ "λίγος"για τον άπιαστο Βάλε...

Sete Gibernau: ο εγγονός του Μπούλτο (Bultaco) απέδειξε πως το μήλο δε πέφτει κάτω από τη μηλιά...ή μήπως όχι;Ξεκίνησε στα 500 το 1997 αν δεν απατώμαι.Πεισματάρης αρκετά αλλά με ένα μεγάλο μείον: χαλιόταν με το παραμικρό,δε γκρίνιαζε σα τον Μαξ αλλά του έβγαινε στην οδήγηση.Ο Βάλε τον πήρε πρέφα αμέσως και του έκανε τρελλά άζα που μας χάρισαν ατέλειωτες ώρες θεάματος...πίεζε και πίεζε μέχρι το λάθος,και οι πολλές πτώσεις πιθανόν να του έκοψαν τη φόρα...έδειξε όμως τα δόντια του στο Βάλε περισσότερο από τον Μαξ και το πάλεψε κι αυτός...Η αστάθειά του ήταν χαρακτηριστικότατη,πολλά σκαμπανεβάσματα σε γυρολόγια και θέσεις,σημάδι έντονου χαρακτήρα που ήθελε να γίνεται το δικό του αλλά όχι πάντοτε με τον ορθό τρόπο...κακομαθημένο πλουσιόπαιδο; ποιος ξέρει...τέλειωσε κι αυτός άδοξα πάνω που είχε γίνει ορκισμένος κυνηγός του Βάλε...καλός αλλά λίγος κι αυτός...

Οι νεώτεροι είναι ένα κράμα διαβασμένων οδηγών,με πείσμα και μεθοδολογία ίδια ή και καλύτερη του Βάλε και πάνω από όλα καλύτερες επιδόσεις και πολύ πιο σταθερά γυρολόγια...θα μου πείτε άλλες τεχνολογίες; μπα...περισσότερη δουλειά πάνω στον εαυτό τους-στα πρότυπα του Βάλε ίσως-και στο πως μπορούν να προσαρμόσουν την τέχνη τους πάνω στο όχημα που έχουν...περισσότερο ουσία από το να γυρνάνε εδώ κι εκεί γκρινιάζοντας και κατηγορώντας μηχανικούς και κατασκευαστές...

Casey Stoner: ο Αυστραλός μπορεί να μην είναι τόσο ευρέως αποδεκτός-δε θα γίνει ποτέ Ρόσσι,στανταράκι αυτό-αλλά είναι οδηγάρα με αποτελέσματα...έδωσε πρωτιές με τελείως διαφορετικές μοτό (Ducati-Honda)συνεπώς έχει πολλά να μας πει ακόμα ίσως...ίδωμεν...

Dani Pedrosa:
Ο μικρόσωμος Ντάνι έχει δείξει κορυφαίο μέχρι στιγμής palmarès αποδεικνύοντας σε πολλούς που τον χλεύαζαν πως κάνουν λάθος με την πάρτη του...κοντός αλλά ταχύτατος,και πιστεύω αν μάθει από τα λάθη του και περιορίσει τις πτώσεις θα έχει πολύ καλή συνέχεια...

Nicky Hayden: πολλά υποσχόμενο αστέρι αρχικά αλλά δε ξέρω,δε με πολυ-πείθει...Καλή βαθμολογικά περεία μέσα στα χρόνια πολλές καλές θέσεις,αλλά και πολλές πτώσεις-σαν τον πατέρα του ένα πράμα-αλλά ακόμα παλεύει...

Jorge Lorenzo:
Ταχύτατος επιθετικός αλλά και βρόντακας...θα τολμήσω να τον πω ελαφρώς άγαρμπο για τα γούστα μου παρόλο που η πορεία του είναι καλή...μακάρι να συνεχίσει καλά,αλλά τον φοβάμαι...


Valentino Rossi:
Ότι και να πούμε,όσο μισητός ή αγαπητός και να είναι έχει προσφέρει απίστευτο θέαμα,πολλά "σεμινάρια" οδήγησης,τις περισσότερες πρωτιές,pole positions,κλπ.κλπκλπκλπ λέτε να βαρέθηκε ή να γέρασε;Με τόσα € που έχει μαζέψει απορώ πως κάθεται ακόμα και κυνηγιέται...πιθανότατα ο σκοπός του να μην είναι η νίκη πια αλλά το παιχνίδι....

Για να δούμε τι θα γίνει......
οκ,μονο για τον pentroza δεν συμφωνω

byron
21/09/2012, 11:44
ΥΓ Εγώ ας πούμε γούσταρα τον Gardner που δεν έχει πολυ αναφερθεί και δεν θα ξεχάσω ένα Αυστραλιανό grand prix που κέρδισε τρέχοντας με σπασμένο από τις βάσεις fairing !

θύμισε μου να στο φέρω σε DVD τον συγκεκριμένο αγώνα :D

byron
21/09/2012, 11:45
Εκανα και μια συγχώνευση btw γιατί παρόμοιο θέμα υπάρχει απ΄το 2007 :wave2:

nassosxlvbros
21/09/2012, 11:51
νασο στο λορενθο εχεις αδικο...... το παιδι ειναι 1-2 παντου κ παντα κ δν κανει λαθη ποτε
κ σμουθ ας σιλκ να συμπληρωσω:D
δε χαρακτηριζουμε κανενα απτην πρωτη χρονια.............
οσο για ταλεντα κλπ ολοι ειναι απιστευτοι
γενικα η νεα γενια οπως ειναι φυσικο ειναι ταχυτερη παντου
γιατι ξεκινανε με πιο ψηλα τον πηχη απ οτι οι παλιοτεροι
ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο του ροσσι ειναι οτι εχει μια αλφα αντοχη στο χρονο
δλδ ειναι 10+ χρονια τοπ
κ αν καποιος απ τους νεους μπορει να το κανει αυτο
ισως ειναι μονο ο λορενθο;)



Lorenzo 2008:
Κάνει μια τρομερή εμφάνιση στο Κατάρ νύχτα τερματίζοντας 2ος...
3ος και 1ος σε Ισπανία και Πορτογαλία αντίστοιχα...πτώση στην Κίνα και 4ος...
2ος στη Γαλλία και μετά από μερικές πτώσεις ακόμα (Ιταλία Γερμανία Αμερική-Μαλαισία) τερματίζε 4ος στη γενική κατάταξη...

2009 4 πτώσεις και δω αλλά και πολλά βάθρα και πρωτιές κατάταξη 2ος και μπράβο του
2010 καμμία πτώση και 1ος...;)
2011 κάτι του φταίει πέφτει και πάλι,χάνει και λίγο δάχτυλο στο αριστερό αλλά και πάλι είναι συνολικά 2ος...
2012 Η χρονιά ξεκίνησε καλά και αν δε πέσει έχει το κύπελο στο τσεπάκι....αλλά είναι επίφοβος...
όπως γράφω και πιο πάνω,μακάρι να συνεχίσει καλά,αλλά τον φοβάμαι...σε αναμονή λοιπόν...:)

nassosxlvbros
21/09/2012, 11:54
οκ,μονο για τον pentroza δεν συμφωνω

που δεν συμφωνείς με τον Πεντρόζα;ρε παιδιά κουβέντα κάνουμε,αν είναι να απαντάμε με ένα ναι ή όχι,συμφωνώ δε συμφωνώ θα φτάσουμε τα 1000000 πόστ για το τίποτα...

nassosxlvbros
21/09/2012, 12:07
ΘΑ ΤΟΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΣΣΙ........................


D O O H A N

Άπλά...............

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ............έκεί γύρω στό 90 κάτι...........

Οί μάγκες δέν ύπάρχουν πιά...............

ΦΟΡΑΝΕ...........ΤΡΑΚΣΙΟΝ...........ΚΟΝΤΡΟΛ...........!!!!!!!!!!

:wave2:


Και ο Ντούχαν θα ήθελε να είχε τις νίκες του Ρόσσι....αλλά μην το τραβάμε ως εκεί,εδώ δεν έχουμε διαμάχες,απλά αναφορές...;)
Όσο για το traction control ο Βάλε απέδειξε σε πραγματικό και μετρήσιμο χρόνο (τηλεμετρία) πως διαθέτει πολύ καλύτερο έλεγχο του γκαζιού από οποιοδήποτε ηλεκρονικό βoήθημα...

astroman76
21/09/2012, 12:10
Ενας ειναι ο οδηγος ... Βαρρι Σιν! και μονο απο τις τουμπες που εφαγε Daytona, Silverstone....

astroman76
21/09/2012, 12:11
Ασχετο, σχετικο αλλα το τρακτιον αρχησε να εξελησετε απο τα μεσα του 90 τα τελευταια NSR500 ειχανε απο τα καλητερα τρακτιον πανω σε διχρονο μηχανακι!

buckley
21/09/2012, 12:24
Οι προαναφερθέντες όπως και οι Lawson-Rainey-Roberts Snr-Shwantz κλπ, έτρεχαν σε αγώνες απ΄τα 5 τους, όποτε άτοπο το επιχείρημα.

Ο μοναδικός που ξεκίνησε τους αγώνες μεγάλος, (17-18-20 δεν θυμάμαι) σε ενιαίο RD ήταν ο Doohan.

:wave2:

Όχι ρε παίχτη ο μοναδικός ,μεγάλος και με RD ξεκίνησε και ο Νίκος ο Αρνόκουρος (πολύ μεγάλη ταλεντάρα ,παντού, ο Νικολάκης).......
ΥΓ καλά ρε θυμάσαι το Αυστραλιανό με τον Gardner, τώρα διαβάζω τα παλιά πόστ !

nassosxlvbros
21/09/2012, 12:25
Ενας ειναι ο οδηγος ... Βαρρι Σιν! και μονο απο τις τουμπες που εφαγε Daytona, Silverstone....

Καλός και χρυσός αλλά όχι σαν τον King Kenny...:cool:

268829

byron
21/09/2012, 12:30
Όχι ρε παίχτη ο μοναδικός ,μεγάλος και με RD ξεκίνησε και ο Νίκος ο Αρνόκουρος (πολύ μεγάλη ταλεντάρα ,παντού, ο Νικολάκης).......
ΥΓ καλά ρε θυμάσαι το Αυστραλιανό με τον Gardner, τώρα διαβάζω τα παλιά πόστ !


Καλά, σορρυ δεν είχα στο μυαλό μου Ελληνες οδηγούς αλλά Π.Πρωταθλητές που κατά 99% ξεκινάνε από βρέφη.

ΥΓ. Πως να ξεχάσω τον καλύτερο αγώνα μοτό που έχω δεί ποτέ?

sapila racing
21/09/2012, 12:45
Καλά, σορρυ δεν είχα στο μυαλό μου Ελληνες οδηγούς αλλά Π.Πρωταθλητές που κατά 99% ξεκινάνε από βρέφη.

ΥΓ. Πως να ξεχάσω τον καλύτερο αγώνα μοτό που έχω δεί ποτέ?

Ο Bayliss ξεκίνησε πολύ αργά τους αγώνες. Καβαλούσε μικρός στο χώμα, αλλά δεν το συνέχισε.
Δούλευε σε φανοποιείο, και αγορασε μηχανάκι οταν του ειχαν παρει το δίπλωμα του αυτοκινήτου και κυκλοφορούσε με ποδήλατο.
Ηταν ενα ZXR750 με το οποίο μετα ετρεξε και καποιος τοπικούς αγωνες και κερδιζε, τελικά έτρεξε πρωτη φορά σε πρωτάθλημα στο Australian Supersport Championship στα 26 του.

Ο αγωνας του Gardner ειναι απο τους top! To είχε σπάσει λολο το φαίρνγκ μονος του σε high που όμως το γλύτωσε. Η καρίνα σερνόταν και υπήρχε φόβος να του βγαλουν και μαυρη σημαία!

vassilis88
21/09/2012, 14:57
Ο Bayliss ..
διαβαζα καπου .. κ καλα στον πρωτο του αγωνα στην αυστραλια κατι τετοιο
κ λεει ρυθμιζανε ολοι, στηνανε-ξεστηνανε ..... κ αυτος τους περνουσε με μαμα μηχανακι:D
μορ ορ λες γιου γκετ δε ποιντ....... εφτασε εκει που εφτασε ξεκινωντας στα 20++ που να αρχιζε 5 χρονω οπως ολοι

MG-KTiNoS
21/09/2012, 15:16
Επειδή του αλλάξατε τα φώτα και που να διαβάζω 11 σελίδες τώρα, έγραψε κανείς ότι ο Ντούχαν έκανε μαθήματα στο Ρόσσι πριν πάει στα 500?
Θα μου πεις κι o Ρέννει έκανε στο Καπιρόσσι αλλά τι να το κάνεις…?
Τεσπα η ουσία είναι ότι ο καθ’ ένας στην εποχή του.
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι…
Ο Ρόσσι είναι 4ος στην λίστα όλων των εποχών και ο Ντούχαν είναι από κάτω.
Ο Ρόσσι έχει κερδίσει με 125 250 500 1000 800 ο άλλος όχι.

nassosxlvbros
21/09/2012, 15:50
Επειδή του αλλάξατε τα φώτα και που να διαβάζω 11 σελίδες τώρα, έγραψε κανείς ότι ο Ντούχαν έκανε μαθήματα στο Ρόσσι πριν πάει στα 500?
Θα μου πεις κι o Ρέννει έκανε στο Καπιρόσσι αλλά τι να το κάνεις…?
Τεσπα η ουσία είναι ότι ο καθ’ ένας στην εποχή του.
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι…
Ο Ρόσσι είναι 4ος στην λίστα όλων των εποχών και ο Ντούχαν είναι από κάτω.
Ο Ρόσσι έχει κερδίσει με 125 250 500 1000 800 ο άλλος όχι.

σπαμ ον:

...και ο afrotwin τους έχει μια δευτέρα...:cool:


σπαμ οφ.

imitrelos
21/09/2012, 18:28
Ενας ειναι ο οδηγος ... Βαρρι Σιν! και μονο απο τις τουμπες που εφαγε Daytona, Silverstone....

Σύμφωνο ένας απο τούς καλύτερους ο βαρρι και πώς πήγαινε το μηχανάκι

για Ντουχαν και ρόσσι η τηλεμετρία και η ιατρική τα λένε όλα μετα απο το ατύχημα ο ντουχαν έγινε βιονικός το πάλεψε και θυμάμε αγγλικό άρθρο που έλεγε ότι είχε σε πίεση λόγο άσκησης χαμηλότερους παλμούς απο τόν μαραθονοδρόμο σιμπριλανσιε και κατα πολύ απο σουμάχερ και άλλους

ο Ρόσσι η τηλεμετρία δείχνει ότι στα φρένα είναι ο πιο ακριβής

Βέβαια στούς μεγάλους εγώ θα βάλω άν και ποτέ δέν του αναγνωρίστηκε (αν και λόγο χαρακτήρα στα @@ του ) Joey dunlop

Υ.Γ προχθές ο ρόσσι στο tweeter πόσταρε φωτο του sheen με σχόλιο ωραίες εποχές και μεγάλοι οδηγοί :smokin:

buckley
21/09/2012, 19:37
Σύμφωνο ένας απο τούς καλύτερους ο βαρρι και πώς πήγαινε το μηχανάκι

για Ντουχαν και ρόσσι η τηλεμετρία και η ιατρική τα λένε όλα μετα απο το ατύχημα ο ντουχαν έγινε βιονικός το πάλεψε και θυμάμε αγγλικό άρθρο που έλεγε ότι είχε σε πίεση λόγο άσκησης χαμηλότερους παλμούς απο τόν μαραθονοδρόμο σιμπριλανσιε και κατα πολύ απο σουμάχερ και άλλους

ο Ρόσσι η τηλεμετρία δείχνει ότι στα φρένα είναι ο πιο ακριβής

Βέβαια στούς μεγάλους εγώ θα βάλω άν και ποτέ δέν του αναγνωρίστηκε (αν και λόγο χαρακτήρα στα @@ του ) Joey dunlop

Υ.Γ προχθές ο ρόσσι στο tweeter πόσταρε φωτο του sheen με σχόλιο ωραίες εποχές και μεγάλοι οδηγοί :smokin:

Joey Dunlop OK σίγουρα "αγαπητός αλήτης" τον έχω μνημονεύσει και σε ένα παλιό θρεντ σχετικά με την κλοπή κρανών από μια συλλογή αλλά και Mike the Bike αλλά μιας και πιάσαμε τους Αγγλοσάξωνες θυμηθείτε ή ανατρέξτε στα επιτεύγματα του John Surtees....

imitrelos
21/09/2012, 19:41
κανενας δεν ξεχνα τον μικε απλα δεν τον ανεφερα λογο του οτι δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητηση κανενας την αξια του

KostasV2
21/09/2012, 21:56
Λίγο ό,τι να'ναι το thread, αλλά τεσπα. Πολύ καφενείο οι απόψεις του στυλ "ο μπαμπάς μου ειναι ο καλύτερος" ρε παιδιά... Μεγάλοι αναβάτες πάντα υπήρχαν και ελπίζω πως πάντα θα υπάρχουν!
Ο Johniak γράφτηκε στο φόρουμ για να μειώσει την αξία του Doohan; :confused: Αν όντως παρακολουθούσες αγώνες τότε φίλε και έχεις αυτή την άποψη, είσαι το λιγότερο εμπαθής... Το NSR ήταν το πιό δύσκολο μηχανάκι από τα 3, αν και με το πιό δυνατό μοτέρ. Όπως ειπώθηκε, το 1992 τους είχε ξεφτιλίσει όλους πριν το ατύχημα στο Assen, ενώ είχε ήδη να κερδίζει αγώνες από το 1990 (στη 2η του σεζόν δλδ.) με όλα τα αστέρια της εποχής μέσα: Dainey, Schwantz, Lawson, Gardner...

Υ.Γ. Ο αγώνας με το σπασμένο φέρινγκ του Gardner πρέπει να ήταν στο Phillip Island αν θυμάμαι καλά. Yeap, τώρα που το έψαξα: http://www.youtube.com/watch?v=0niPmkyXzNc

motor12
21/09/2012, 22:08
νομιζω οτι ο ροσι ειναι πηγαιο ταλεντο
ο ντουχαν σε σχεση με τον ροσι ειναι πιο ψυχακιας
αν και καποτε θαυμαζα περισσοτερο τον ντουχαν οπως και τον σενα
τωρα αρχιζω και συνειδητοποιω οτι αυτοι ηταν απλα πιο τρελοι απο τους αλλους οδηγους
βλεποντας μονο την νικη και στρεσαρονταν απο αυτη την εννοια
ενω ο ροσι δειχνει τουλαχιστον , πιο ανετος, κανει και τον χαβαλε του
αυτοι την ανεση εκτιμω πιο πολυ οσο περναει ο καιρος και οχι το στρες
καποτε εδειχνε διπλα διπλα το στυλ οδηγησης δυο οδηγων εξισου γρηγορων και κορυφαιων σε αγωνες ραλυ (δεν θυμαμαι , ο ενας ηταν σκανδιναβος)
εκει ο σκανδιναβος οδηγουσε με το ενα χερι εξω απο το παραθυρο που λεει ο λογος ενω ο αλλος πηγαινοντας ισως και πιο γρηγορα αλλα οδηγουσε πολυ αγχωμενα
ασχετως απο το επιπεδο που βρισκεται ο καθενας (δηλαδη αν προκειται για παγκοσμιο η για τρακ ντει) αναλογικα παντα πιστευω οτι δεν πρεπει καποιος να περνει στα σοβαρα αυτα τα πραγματα και να πιεζεται για να παει γρηγορα

astroman76
21/09/2012, 22:12
Καλός και χρυσός αλλά όχι σαν τον King Kenny...:cool:

268829


Ναι γιατι ο Κεννι δεν εσπασε οτι κοκαλο ειχε... ο Βαρι το εκανε χαχαχαχ ασε που ειτανε και ο μονος που ειχε τρυπα στο κρανος για το τσιγαρο.... και εφτιαχνε μονος του τα μηχανακια! Οποιον γουσταρουμε δεν κανουμε καλητερο σε αυτο το θεμα η οχι? χαχαχαχαχαχ


Και ο Βιατσι ξεκηνησε στα 17-18 με ενα Απριλια φουτορα νομιζω..

astroman76
21/09/2012, 22:21
Επειδή του αλλάξατε τα φώτα και που να διαβάζω 11 σελίδες τώρα, έγραψε κανείς ότι ο Ντούχαν έκανε μαθήματα στο Ρόσσι πριν πάει στα 500?
Θα μου πεις κι o Ρέννει έκανε στο Καπιρόσσι αλλά τι να το κάνεις…?
Τεσπα η ουσία είναι ότι ο καθ’ ένας στην εποχή του.
Υπάρχει όμως ένα θεματάκι…
Ο Ρόσσι είναι 4ος στην λίστα όλων των εποχών και ο Ντούχαν είναι από κάτω.
Ο Ρόσσι έχει κερδίσει με 125 250 500 1000 800 ο άλλος όχι.

ο ντουχαν δεν ετρεχε μικρα.... εκεινη την εποχη για να μαθενεις, καθε οδηγος ειχει και τον τυπο της μηχανης... τα 80/125/250 δεν ειτανε φυτοριο για να πας πιο πανω...

Ειπηρχανε 125ριδες εξεπερτς ειπηρχανε 250ριδες εξπερτς (Bradl, Cardus, Cornu, Pons, Lavado, Mang) και μετεπιτα στα 90σ μια στρατια απο Ιαπωνες σαροσανε τα 125 και 250 με ελαχιστους να πανε στα μεγαλα... (Itoh, Ukawa, Okada,Aoki)

o Doohan ειτανε 500ρης οδηγος... ισως να μην πηρε 1000, 800 οπως ο Ροσσι αλλα εκεινες τις εποχες τρεχανε με 500 δεν αλαζανε καθε 2 χρονια κιβησμο για τον Α η Β λογο....

Επισης ο Ντουχαν στα μεσα προς τελη του 90 ετρεχε σε ενα πρωταθλημα που ειχε ξεπεσει... ο μοτοσηκλετιστικος κοσμος ειτανε στραμενος σε αυτο που λεγανε WSBK εχασε τρελα εκεινη την εποχη η κατηγορια....

MG-KTiNoS
21/09/2012, 22:35
ο ντουχαν δεν ετρεχε μικρα.... εκεινη την εποχη για να μαθενεις,

Άσχετο...
πΌΣΟ χρονών είσαι ?

KostasV2
21/09/2012, 22:36
Άσχετο...
πΌΣΟ χρονών είσαι ?

76 να υποθέσω; :p

radd
21/09/2012, 23:17
O Doohan είχε τέτοια βαθμολογική διαφορά από τους (μεγάλους) αντιπάλους του το '92 που παραλίγο να το πάρει παρότι τσακίστηκε στη μέση της σεζόν.
Το '93 δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να αμφιβάλλει για το ποίος θα το έπαιρνε αν ήταν υγιής, χαρακτηριστική η στούκα του στη λαγκούνα και η αγωνιώδης παραμονή του στο οδόστρωμα επειδή δεν μπορούσε να πατήσει το πόδι για να βγει στο χώμα...
Κρίμα που ξανατσακίστηκε το '99 κι αναγκάστηκε να σταματήσει τους αγώνες παρότι η πρώτη του δήλωση μετά το ατύχημα ήταν: "θα επιστρέψω, δεν είναι αυτός τρόπος για να εγκαταλείψω..."
Αυτό που θυμάμαι και με είχε τρελάνει με τον μεγάλο Μικ, είναι στα δοκιμαστικά κάποιου αγώνα, κάποια χρονιά, που γινόταν μάχη με τον (σπουδαίο αλλά άτυχο λόγω εξωγήινου ανταγωνισμού) Κριβιλ για την πολ και αρχίζει να ψιχαλίζει στο τελευταίο λεπτό με τον Ισπανό να έχει το προβάδισμα και τους εκφωνητές να λένε "έχουμε πόλμαν", βγαίνει ο Ντούχαν και γράφει τον κορυφαίο χρόνο! -τι να λέμε τώρα... κρίμα που σε παρόμοιες συνθήκες σταμάτησε η καριέρα του.

astroman76
22/09/2012, 00:50
Άσχετο...
πΌΣΟ χρονών είσαι ?


Εχει σημασια? ειμαι 36, αλλα εσυ θα επρεπε να ξερεις οτι τον ντουχαν και ολλους εκεινους την εποχη εκεινη δεν τους ενοιαζε να κερδισουν τα 125 η τα 250 η να ανηρηχηθουν στα μεγαλα... απο ολλους τους μεγαλους 500ριδες μονο ο Ρεινυ εχει τρεξει φουλ στα 250 ολλοι οι αλλοι ειτε ξεκινισανε απο την F1(ξερεις τι ειναι?) οπως ο Gardner/Magee/Σβαντς η απο τα Συπερβαικς (Lawson,Σπενσερ,Ντουχαν).

Αν και εδω που τα λεμε και ο Ρεινει απο τα Συπερβαικς (KZ1000S1,GPz750,VF750R) μεταπηδησε στο 250ρι τεαμ του ροβερτς το 1986 και μετα καπακι στο 500ρι τεαμ της Λακι Στραικ με Μαμολα..

Αρα αν θελανε και ολλοι αυτοι που πρωειπα θα μπορουσανε να κερδισουν 2-3 στα μικρα αλλα δεν το κανανε πλην του Σπενσερ και αυτος το εκανε οδηγωντας και 500.

Αλλοι 500ριδες που κατεβικαν κατηγορια και το πηρανε ειτανε Biaggi & Capirossi αν δεν κανω λαθος...

imitrelos
22/09/2012, 05:10
βασικα ο ντουχαν απο ενιαιο 350 στην αυστραλια ξεκινησε τον παραδεχομε για 2 πραγματα
το οτι εβαλε την φυσικη κατασταση στο αθλημα και την ψυχολογια ανετα τσακιζε την ψυχολογια του αντιπαλου ...οτι κανει και ροσσι που τον ειχε συμβουλο στα 500

και για την επιμονη του ντουχαν να θυμισω οτι στα 350 αλλα ειδικα τα 2πρωτα χρονια στα 500 θεωρουταν στουκας αλλα βελτιωθηκε και τα σαρωσε ολα

Antonisss
22/09/2012, 06:00
Ρε παιδιά είναι λίγο άκυρο να συγκρίνετε αναβάτες που ποτέ δεν ανταγωνίστηκαν μεταξύ τους παρά μόνο στα στατιστικά. Η όποια σύγκριση πάντα θα χάνει από κάπου. Μπορεί οι αριθμοί να μην πουν ποτέ την αλήθεια, αλλά για αυτόν τον αναβάτη ή οδηγό σε άλλα αθλήματα που είχε τα ηνία της εποχής του, ποιος μπορεί να τον μειώσει?

Ποιος μπορεί να μειώσει τους πόσους τίτλους του Agostini? Του Doohan? Του Rossi?

Ποιος μπορεί να μειώσει τους 5 τίτλους του Fangio? Τους 7 του Schumacher? Τους 9 συνεχόμενους του Loeb στο WRC?

MG-KTiNoS
22/09/2012, 07:35
Εχει σημασια? ειμαι 36, αλλα εσυ θα επρεπε να ξερεις οτι τον ντουχαν και ολλους εκεινους την εποχη εκεινη δεν τους ενοιαζε να κερδισουν τα 125 η τα 250 η να ανηρηχηθουν στα μεγαλα... απο ολλους τους μεγαλους 500ριδες μονο ο Ρεινυ εχει τρεξει φουλ στα 250 ολλοι οι αλλοι ειτε ξεκινισανε απο την F1(ξερεις τι ειναι?) οπως ο Gardner/Magee/Σβαντς η απο τα Συπερβαικς (Lawson,Σπενσερ,Ντουχαν).

Αν και εδω που τα λεμε και ο Ρεινει απο τα Συπερβαικς (KZ1000S1,GPz750,VF750R) μεταπηδησε στο 250ρι τεαμ του ροβερτς το 1986 και μετα καπακι στο 500ρι τεαμ της Λακι Στραικ με Μαμολα..

Αρα αν θελανε και ολλοι αυτοι που πρωειπα θα μπορουσανε να κερδισουν 2-3 στα μικρα αλλα δεν το κανανε πλην του Σπενσερ και αυτος το εκανε οδηγωντας και 500.

Αλλοι 500ριδες που κατεβικαν κατηγορια και το πηρανε ειτανε Biaggi & Capirossi αν δεν κανω λαθος...

Κοίτα είναι ΚΑΙ έτσι.
Νομίζω ότι οι τίτλοι στα μικρά άρχισαν να μετράν ή μάλλον ν αναφέρονται από την εποχή που ο Ρόσσι είχε πολλούς και ο Πετρογκαζάκης κανέναν (στα μεγάλα)
Τα 500 φυσικά ήταν μια ιστορία μόνα τους με τεράστια διαφορά απ όλα τα άλλα.
Ως εκείνη την εποχή λοιπόν όλοι μιλούσαν μόνο για τα 500. (και σωστά για μένα)
Στα 500 όμως δεν πέφτεις από τον ουρανό κάπου έτρεχες πριν ρε αδερφέ.
Θες 2,5 θες σούπερ μπάικ κάπου.
Εκεί λοιπόν πρέπει να κάνεις και κάτι για να σε πάρουν.
Ο Ρόσσι εκεί γάμησε κι έδειρε πράγμα που ο Ντούχαν δεν έκανε.
Έδειξε ένα πιο πολύπλευρο ταλέντο.
Ένας πιλότος δεν κάνει ότι τον ενδιαφέρει κάνει ότι μπορεί για να φτάσει στην κορφή.
Όλα αυτά όμως σε τεράστια εισαγωγικά γιατί όπως είπα και πριν και είπες κι εσύ ήταν άλλες εποχές.
Ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει και θα ήθελα να μου πεις (εσύ απ όσο έχω καταλάβει είσαι Ελληνοαμερικάνος έτσι?)
Γιατί τα τελευταία χρόνια οι Αμερικάνοι πιλότοι δεν έχουν πάει και τόσο καλά.
Δεν βγήκαν καλοί ή όπως είπε ο Σπιζ έχουν λάθος διαβατήριο?
Ο Μπιάτζι δεν κατέβηκε κατηγορία. Στα 2,5 ήταν αυτοκράτορας.
Ο Ελίας κατέβηκε.

MG-KTiNoS
22/09/2012, 07:39
Ποιος μπορεί να μειώσει τους 5 τίτλους του Fangio? Τους 7 του Schumacher? Τους 9 συνεχόμενους του Loeb στο WRC?

Αυτοί με side car έτρεχαν???
:eek:

Κι αυτό ο Σκούματσερ που λέτε από χτες...
Ήταν καλός οδηγός?
:confused:

υγ
Η Ντουκάτι το Σέννα το γράφει για το φυτό Σέννα γνωστό για τις καθαρτικές του ειδικότητες.
ΤΗ βλέπεις και τα κάνεις πάνω σου
:lol:

buckley
22/09/2012, 08:29
Λίγο ό,τι να'ναι το thread, αλλά τεσπα. Πολύ καφενείο οι απόψεις του στυλ "ο μπαμπάς μου ειναι ο καλύτερος" ρε παιδιά... Μεγάλοι αναβάτες πάντα υπήρχαν και ελπίζω πως πάντα θα υπάρχουν!
Ο Johniak γράφτηκε στο φόρουμ για να μειώσει την αξία του Doohan; :confused: Αν όντως παρακολουθούσες αγώνες τότε φίλε και έχεις αυτή την άποψη, είσαι το λιγότερο εμπαθής... Το NSR ήταν το πιό δύσκολο μηχανάκι από τα 3, αν και με το πιό δυνατό μοτέρ. Όπως ειπώθηκε, το 1992 τους είχε ξεφτιλίσει όλους πριν το ατύχημα στο Assen, ενώ είχε ήδη να κερδίζει αγώνες από το 1990 (στη 2η του σεζόν δλδ.) με όλα τα αστέρια της εποχής μέσα: Dainey, Schwantz, Lawson, Gardner...

Υ.Γ. Ο αγώνας με το σπασμένο φέρινγκ του Gardner πρέπει να ήταν στο Phillip Island αν θυμάμαι καλά. Yeap, τώρα που το έψαξα: http://www.youtube.com/watch?v=0niPmkyXzNc

Αν ρε φιλαράκο τα σχόλιά σου αφορούν το γεγονός ότι είπαμε και μερικά ονόματα της εποχής μας αλλά και παλαιότερα γιατί γουστάρουμε την Ιστορία λυπάμαι πολύ...
Αν πάλι κατάλαβα λάθος (που δεν νομίζω) γράψε άκυρο.
Θα μπορούσες να το θεωρήσεις και μια ευκαιρία να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου , εκτός αν προτιμάς να διαβάζεις καμμιά 20ριά σελίδες Doohan vs Rossi.
Αν δεν κάνω λάθος το ονοματάκι του θρεντ γράφει και για κάποιους "μικρούς Θεούς".
Καλημέρα.

KostasV2
22/09/2012, 09:23
Αν ρε φιλαράκο τα σχόλιά σου αφορούν το γεγονός ότι είπαμε και μερικά ονόματα της εποχής μας αλλά και παλαιότερα γιατί γουστάρουμε την Ιστορία λυπάμαι πολύ...
Αν πάλι κατάλαβα λάθος (που δεν νομίζω) γράψε άκυρο.
Θα μπορούσες να το θεωρήσεις και μια ευκαιρία να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου , εκτός αν προτιμάς να διαβάζεις καμμιά 20ριά σελίδες Doohan vs Rossi.
Αν δεν κάνω λάθος το ονοματάκι του θρεντ γράφει και για κάποιους "μικρούς Θεούς".
Καλημέρα.

Απλά είπα ότι έρχεται ο καθένας εδώ και πετάει από ένα όνομα και καθάρισε. Ουτε επιχειρήματα, ούτε τίποτα...
Ο KR έφερε το "μοντέρνο στυλ". Αλλά το έκλεψε από τον Saarinen. Μα ο Ago τους είχε πάρει τα σώβρακα. @@ σαν του Hailwood δεν είχε κανένας. κλπ. κλπ. Αυτός είναι ο ορισμός της κουβέντας καφενείου. Δεν ξέρω γιατί θίχτηκες...
Φιλικά πάντα!

astroman76
22/09/2012, 10:20
Κοίτα είναι ΚΑΙ έτσι.
Νομίζω ότι οι τίτλοι στα μικρά άρχισαν να μετράν ή μάλλον ν αναφέρονται από την εποχή που ο Ρόσσι είχε πολλούς και ο Πετρογκαζάκης κανέναν (στα μεγάλα)
Τα 500 φυσικά ήταν μια ιστορία μόνα τους με τεράστια διαφορά απ όλα τα άλλα.
Ως εκείνη την εποχή λοιπόν όλοι μιλούσαν μόνο για τα 500. (και σωστά για μένα)
Στα 500 όμως δεν πέφτεις από τον ουρανό κάπου έτρεχες πριν ρε αδερφέ.
Θες 2,5 θες σούπερ μπάικ κάπου.
Εκεί λοιπόν πρέπει να κάνεις και κάτι για να σε πάρουν.
Ο Ρόσσι εκεί γάμησε κι έδειρε πράγμα που ο Ντούχαν δεν έκανε.
Έδειξε ένα πιο πολύπλευρο ταλέντο.
Ένας πιλότος δεν κάνει ότι τον ενδιαφέρει κάνει ότι μπορεί για να φτάσει στην κορφή.
Όλα αυτά όμως σε τεράστια εισαγωγικά γιατί όπως είπα και πριν και είπες κι εσύ ήταν άλλες εποχές.
Ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει και θα ήθελα να μου πεις (εσύ απ όσο έχω καταλάβει είσαι Ελληνοαμερικάνος έτσι?)
Γιατί τα τελευταία χρόνια οι Αμερικάνοι πιλότοι δεν έχουν πάει και τόσο καλά.
Δεν βγήκαν καλοί ή όπως είπε ο Σπιζ έχουν λάθος διαβατήριο?
Ο Μπιάτζι δεν κατέβηκε κατηγορία. Στα 2,5 ήταν αυτοκράτορας.
Ο Ελίας κατέβηκε.


Ελληνοαμερικανος οχι δεν ειμαι αν ειμουν δεν θε εμενα Ελλαδα ΛΟΛ...

οι Αμερικανοι τα πανε μια χαρα στα GP, ο Σπις ειχε μια χαλια χρονια φετος δεν ειναι ο μονος οδηγος, ο Χαιντεν εχει μπλεξει με το ντουκατι και ο Εντουαρτς οδηγοντας εργοστασιακα ειτανε παντα τοπ 5.....

radd
22/09/2012, 16:56
Εκτός από τους διάφορους διάσημους πρωταθλητές υπάρχουν και τιτανοτεράστιοι αναβάτες ανάμεσα μας που είτε από καθαρή ατυχία δεν έκαναν μεγάλη καριέρα, είτε επειδή τους πολέμησε το σύστημα.
Εδώ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου ταλέντου που το έφαγαν κριτές και ομοσπονδίες:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xXifyrjyTic

motor12
22/09/2012, 20:02
Εκτός από τους διάφορους διάσημους πρωταθλητές υπάρχουν και τιτανοτεράστιοι αναβάτες ανάμεσα μας που είτε από καθαρή ατυχία δεν έκαναν μεγάλη καριέρα, είτε επειδή τους πολέμησε το σύστημα.
Εδώ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου ταλέντου που το έφαγαν κριτές και ομοσπονδίες:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xXifyrjyTic


χαχαχαχαχα ποιο ειναι αυτο το οργιο?