PDA

View Full Version : RCV replica?



KostasV2
21/09/2012, 22:14
Σύμφωνα με το ιταλικό Motosprint, "η επόμενη σπορ Honda θα γράψει ιστορία", παίρνοντας τεχνολογία κατ' ευθείαν από τα MotoGP... Δεν θα είναι αντικαταστάτης του Fireblade, αλλά θα παράγεται παράλληλα. Εδώ όλο το άρθρο: http://www.motosprint.it/produzione/2012/09/21-7485/La+prossima+Honda+sportiva+far%C3%A0+storia

Ρε λες;;; :eyepop:

astroman76
21/09/2012, 22:24
Δεν θα ειναι κατι κενουργιο η χοντα παντα το εκανε CBR900RR/RVF750 CBR929/954RR/VTR1000R τωρα RCV1000 /CBR1000RR

Acacius
22/09/2012, 18:40
Αμήν και πότε, δεν είμαι χοντάκιας αλλά μηχανές σαν το RC30 έχουν στοιχειώσει τα νιάτα μου.

Ας είναι ακριβό, ας είναι περιορισμένης παραγωγής, αλλά ένα μοντέλο "το φτιάξαμε επειδή μπορούμε" με το αυτοκολλητάκι του HRC το χρειαζόμαι και εγώ αλλά ακόμα περισσότερο νομίζω οι τωρινοί 12χρονοι.

@Κώστα: Πες μου ότι θα το παρουσιάσουν στην Κολωνία....

KostasV2
22/09/2012, 18:47
Γιώργο, όπως λέει κι εδώ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130941&p=2236581#post2236581 , πιθανολογείται σαν μοντέλο του '14, οπότε αν είναι θα παρουσιαστεί το επόμενο φθινόπωρο... Λογικά πρεμιέρα θα κάνει στο σαλόνι του Τόκυο.

dmf
22/09/2012, 19:01
Όπα όπα άλλο είναι αυτό?? Γιατί λέγανε ότι θα βγει και το RVF1000. Τώρα και RCV??

KostasV2
22/09/2012, 19:05
Μάλλον για το ίδιο μιλάμε. Στο όνομα θα κολλήσουμε; :)

Acacius
22/09/2012, 19:35
Γιώργο, όπως λέει κι εδώ http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130941&p=2236581#post2236581 , πιθανολογείται σαν μοντέλο του '14, οπότε αν είναι θα παρουσιαστεί το επόμενο φθινόπωρο... Λογικά πρεμιέρα θα κάνει στο σαλόνι του Τόκυο.

Λογικότερο να το δείξουν στην έδρα τους... δε βαριέσαι, ας το βγάλουν και ας παρουσιαστεί και στην Ουαγκαντούγκου.

chr1s_86
22/09/2012, 20:17
Ας είναι ακριβό, ας είναι περιορισμένης παραγωγής, αλλά ένα μοντέλο "το φτιάξαμε επειδή μπορούμε" με το αυτοκολλητάκι του HRC

Ακριβώς! Πρέπει να υπάρχει απλά. :a013:

KostasV2
22/09/2012, 20:31
Η ίδια είδηση και από το MCN: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/September/Sep2112-honda-rc213v/

Μιλάνε και για σκοπιμότητα, δηλαδή τη χρησιμοποίηση του μοτέρ για τα crt...

MG-KTiNoS
12/10/2012, 22:07
271462

MG-KTiNoS
12/10/2012, 22:08
271463

dimitris_speed
12/10/2012, 22:16
:a014:

KostasV2
13/10/2012, 10:09
Από τις φωτογραφίες δεν φαίνεται και πολύ "εξωτικό". Αλλά ας μη βιαζόμαστε...

dmf
13/06/2013, 21:24
http://www.automotoscooter.it/honda-rcv-1000-dalla-pista-alla-strada/2756

Plzz ας μην είναι photoshop!

RaGe_Raptor
13/06/2013, 21:28
φωτοΣΟΥΠΙΑ καραμπινάτη...

byron
13/06/2013, 21:36
http://www.automotoscooter.it/honda-rcv-1000-dalla-pista-alla-strada/2756

Plzz ας μην είναι photoshop!

Μπά...:tooth:
Ελπίζω να βγεί με άλλο μπροστινό μόνο, γιατί αυτό εχει κανένα 10άρι χιλιάρικα :tooth:

Antonisss
13/06/2013, 22:33
50 χιλιαρικάκια ε?

Τζαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα αααααααααααμπα...

Δεκαετίες περιμένουν οι Χονταίοι αυτό το 1000 V4 που να δέρνει και τώρα που θα βγει, κάνει μόνο 50.000....

sniper
13/06/2013, 22:38
50 χιλιαρικάκια ε?

Τζαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα αααααααααααμπα...

Δεκαετίες περιμένουν οι Χονταίοι αυτό το 1000 V4 που να δέρνει και τώρα που θα βγει, κάνει μόνο 50.000....

Αν φοράει τα πράγματα του RCV φτηνό είναι...

Η Αprilia με τι τρέχει στα GP και κάνεις και σχόλια;

golis
13/06/2013, 23:04
Δεν έχει ανάγκη τα GP,μας αρκεί το ράψιμο που ρίχνει στα wsbk...όοοταν χορτάσει απ τις κούπες στα wsbk
(που είναι πιό κοντά στα πολιτικά μοτο απ τα GP)βλέπουμε.

Άλλωστε κι εκεί έχει πρωτιές τι να μας πουν.Βέβαια μπορεί να έγινε παρ ολίγο φλαμπέ ο Colin αλλά :

After all, the Italians were the first to use pneumatic-valve springs in MotoGP, with their RS Cube in 2002, the first year of the 990cc four-strokes.
The Cube engine was developed by Cosworth, so it featured more Formula 1 tech than any other MotoGP bike: pneumatic valves, traction control, ride-by-wire and a mini carbon clutch.
The Cube was crazy fast – it became the first MotoGP machine to top 200mph, at the 2002 Mugello GP – but the bike was a little too wild for race-winning lap times

byron
14/06/2013, 00:14
Αν φοράει τα πράγματα του RCV φτηνό είναι...

Η Αprilia με τι τρέχει στα GP και κάνεις και σχόλια;

Ποιά είναι τα πράγματα του RCV δηλαδή? Τα Ohlins, οι brembo και η Marelli ? :tooth:

7 Ave maria και 26 απολυτίκια που έπιασες στο στόμα σου την aprilia :moutza:

dmf
14/06/2013, 02:32
Έχει να φάει πολύ σούσι η ιταλίδα....
Πάντως μου φαίνεται λίγο αδύνατο να το βγάλει με τέτοια τιμή, γιατί η Χόντα τελευταία μας έχει συνηθίσει μόνο σε οικονομικά ασφαλείς κινήσεις.
Με 50000 το κομμάτι πόσοι θα την αγοράσουν; Οπότε μάλλον (σίγουρα) θα βγει με υποδεέστερα περιφερειακά στην αγορά.

imitrelos
14/06/2013, 03:36
Ναί αλλά έχει την δυνατότητα σαν Honda να πουληση 1500 κομμάτια (αν θυμάμαι καλά ) για να βάλει από το παράθυρο ένα crt στα sbk τουλάχιστον αυτό βλέπω εγώ σε αυτή την κίνηση

Γιατί με το υπάρχον δέν ..... Και πουλάει ακόμα σιγά μην βγάλουν καινούριο

sniper
14/06/2013, 10:14
Ποιά είναι τα πράγματα του RCV δηλαδή? Τα Ohlins, οι brembo και η Marelli ? :tooth:

7 Ave maria και 26 απολυτίκια που έπιασες στο στόμα σου την aprilia :moutza:

1. Kάτσε να το βγάλει πρώτα η Η και μιλάμε μετά (για το πόσο θα κάνει και τι θα φοράει)
2. Το Ave Maria δεν το ξέρω, να πω το Ade Maria?
3. Φήμες θέλουν να κατεβαίνει η Aprilia στα GP το 2016 που θα έχουν καταφέρει να στήσουν το σταντ να πουλάνε μπλουζάκια.
4. Ρε άει παράτα μας. :moutza:

Antonisss
14/06/2013, 10:16
Αν φοράει τα πράγματα του RCV φτηνό είναι...

Η Αprilia με τι τρέχει στα GP και κάνεις και σχόλια;

Από αυτά που έχει δείξει η Χόντα τα τελευταία χρόνια, τι πιστεύεις ότι θα φοράει αυτό το μηχανάκι για να το βγάλει σε παραγωγή στο κοινό??

Το σχόλιο για τα GP και την Aprilia δεν το έπιασα ομολογώ, αλλά τουλάχιστον οι Ιταλοί τολμήσανε και βγάλανε ένα V4 Superbike από το πουθενά, είχανε τα προβλήματα τους, τα περισσότερα τα έχουνε λύσει, η τιμή που πουλιέται σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτά που έχει η κάθε μία έκδοση είναι άμεσα συγκρίσιμη και καθόλου ακριβή πλέον όπως πριν μερικά χρόνια...

sapila racing
14/06/2013, 10:56
byr0n το πηρούνι έχει 12.000 και το μηχανάκι 50.000, νορμάλ πράγματα είναι αυτα για φραγκάτους αναβάτες. Τα Desmosedici πούθλησαν σαν ζεστα ψωμάκια, η αρχική έκδοση (Limited) επακτάθηκε και ξαναεπακτάθηκε.
Ε το Honda που θα μπορεί ο αναβατης να το κανει και καμμια βόλτα χωρίς να φοβάται αλλα κόστη, γιατί να μην πουλήσει?

Ομως αυτη ειναι η φτηνή έκδοση, εμείς θα περιμένουμε την ακριβή που θα έχει 1.000.000 Ευρω και θα είναι κατ ευθείαν για Motogp.
Μονο σπονσορα δεν εχουμε βρεί ακόμα.... :D Α! Και αναβάτη! :lol:

sniper
14/06/2013, 10:58
....
Μονο σπονσορα δεν εχουμε βρεί ακόμα.... :D Α! Και αναβάτη! :lol:

Θα βάλουμε τον byron...

Μας τα χει κάνει μπαλόνια τόσα χρόνια οτι καβαλάει τα πάντα.

:smokin:

spyrakos35
14/06/2013, 11:01
προσοχή με τις καβάλες παιδιά.... ;)

sapila racing
14/06/2013, 11:26
Θα βάλουμε τον byron...

Μας τα χει κάνει μπαλόνια τόσα χρόνια οτι καβαλάει τα πάντα.

:smokin:

Αυτός θα το χαλάσει επίτηδες για να μας πεί μετα οτι ηταν μπ&^%#ελο. ;)

Bowleno
14/06/2013, 11:31
Αυτός θα το χαλάσει επίτηδες για να μας πεί μετα οτι ηταν μπ&^%#ελο. ;)

Γιατί ρε συ Άρη; δεν είναι; λαδάκια θα καίει, ανορθωτές θα καίει, ε, πολύ θέλει; :p

spyrakos35
14/06/2013, 11:36
Και λετε οτι θα τον αφησει ο χριστοφορος;

sapila racing
14/06/2013, 11:41
Γιατί ρε συ Άρη; δεν είναι; λαδάκια θα καίει, ανορθωτές θα καίει, ε, πολύ θέλει; :p

Τα Honda που καινε λάδια, είναι ελάχιστα σε αντίθεση πχ με τα Yamaha. Ανορθωτές καινε αρκετά βέβαια.
Οταν μιλάμε για μηχανακι 50.000 Ευρω εννοείται οτι δεν θα παίζουν τετοια θέματα...ελπίζω!

spyrakos35
14/06/2013, 11:58
Τα Honda που καινε λάδια, είναι ελάχιστα σε αντίθεση πχ με τα Yamaha. Ανορθωτές καινε αρκετά βέβαια.
Οταν μιλάμε για μηχανακι 50.000 Ευρω εννοείται οτι δεν θα παίζουν τετοια θέματα...ελπίζω!

ε, αμα είναι να δώσεις ενα σκασμό λ7, πρέπει να είναι αλεξίσφαιρο ρε φίλε.....

αλλιώς,
αμορτισέρ από ολινς
φρένα απο μπρέμπο (λέμε τώρα)
το ένα από δω
το άλλο από κει

ε, αυτό που θα φτιάξεις εσύ (δλδ μοτέρ και σχεδιασμό) ας μην έχει θέμα......

Da.Vintage
14/06/2013, 13:52
Εγώ πάλι πιστεύω οτι όσο πιο ξεζουμισμένο ένα μηχανάκι είναι για δύναμη τόσο πιο επιρρεπής σε ζημιές!

notakos600
14/06/2013, 14:09
Εγώ πάλι πιστεύω οτι όσο πιο ξεζουμισμένο ένα μηχανάκι είναι για δύναμη τόσο πιο επιρρεπής σε ζημιές!

Και σε τακτικότατα service που δεν περιλαμβάνουν μόνο λαδοξυδόμπουζα αλλά το μισό μοτέρ.

SoulGR
14/06/2013, 14:14
τι ωραιο ψαλιδι ειναι αυτο...:D
το μονο που με χαλαει λιγο ειναι η χοντρη εξατμιση κατω αλλα δε γμτ....αλλαζει :P

KostasV2
14/06/2013, 19:17
Πάντως μου φαίνεται λίγο αδύνατο να το βγάλει με τέτοια τιμή, γιατί η Χόντα τελευταία μας έχει συνηθίσει μόνο σε οικονομικά ασφαλείς κινήσεις.
Με 50000 το κομμάτι πόσοι θα την αγοράσουν; Οπότε μάλλον (σίγουρα) θα βγει με υποδεέστερα περιφερειακά στην αγορά.

Το NR δεν το έλεγες και φτηνό...

dmf
14/06/2013, 21:34
Τελευταία λέω.. Το NR είναι 20ετίας

chr1s_86
15/06/2013, 17:01
Ναι, Honda all the way αλλά όταν έχει η Aprilia V4 που ράβει τόσα χρόνια και δεν μπορείς ούτε να το ακουμπήσεις με το CBR δεν μπορείς να λες και πολλά. Κι ας μην τρέχει επίσημα στα GP...

KostasV2
15/06/2013, 19:23
Τελευταία λέω.. Το NR είναι 20ετίας

Εννοώ ότι δεν είναι υποχρεωτικό να το δει με εμπορικά κριτήρια η Honda.

Da.Vintage
19/06/2013, 08:33
Εννοώ ότι δεν είναι υποχρεωτικό να το δει με εμπορικά κριτήρια η Honda.


Όχι θα το κάνει για την ψυχή της μάνας της... παγκόσμια ειρήνη και τέτοια... και με τα έσοδα θα ταΐσει τα παιδιά της Αφρικής

devil's animal
19/06/2013, 13:13
Όχι θα το κάνει για την ψυχή της μάνας της... παγκόσμια ειρήνη και τέτοια... και με τα έσοδα θα ταΐσει τα παιδιά της Αφρικής

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

RaGe_Raptor
19/06/2013, 13:31
Ισως κάνει ότι και με το NR...αυτό εννοεί ο άνθρωπος...

pipe_smoker
19/06/2013, 13:39
Όχι θα το κάνει για την ψυχή της μάνας της... παγκόσμια ειρήνη και τέτοια... και με τα έσοδα θα ταΐσει τα παιδιά της Αφρικής

:lol::lol::lol::lol:

Άμα το βγάλει σε limited edition φάση (όχι 2.000 μηχανάκια πχ, αλλά 500) δεν αποκλείεται να "μπει και μέσα".
Ανάλογα το πόσα λεφτά θα της έχουν φύγει στο R&D και στο πώς στα κομμάτια θα βγάλουν έναν τέτοιο σατανά να μπορεί να τον καβαλήσει ένας κοινός θνητός χωρίς να τον πάρει ο διάολος με το καλημέρα. Δε νομίζω να είναι τόσο απλό όσο το να πάρουν το μηχανάκι του Marquez, να βάλουν φτηνότερα (αλλά όχι φτηνά) περιφερειακά, προβόλια, φλας και αλάρμ και να το βγάλουν στην παραγωγή.

Πιο πολύ θα τους κοστίσει η "μελέτη" παρά τα όποια φρένα, πλαίσια, κινητήρες, μπροστινά πισινά και δε συμαζεύεται. Για να μπορέσουν να κάνουν απόσβεση αυτής της "μελέτης" θα πρέπει να πουλήσουν το μηχανάκι μόνο σε Σαουδάραβες με disclaimer "Εάν σας μπλεχτεί η κελεμπία στην αλυσίδα ουδεμία ευθύνη φέρουμε".

Με μια τέτοια κίνηση δε νομίζω ότι πάνε για να βγάλουν φράγκα με την έννοια "Ποιό είναι το πλάνο της Honda για το 2014 προκειμένου να αυξήσει με άμεσο τρόπο τα έσοδά της? Ααααα! Να βγάλει ένα αγωνιάρικο στο δρόμο".

Αν το κάνει σαφώς και δε θα το κάνει για τον φούτσο του Θεού (http://www.slang.gr/lemma/show/gia_ton_poutso_tou_Theou_2831), αλλά ούτε και για ΑΜΕΣΟ κέρδος από αυτή καθεαυτή την κίνηση.

Θα ζυγίσει το κόστος για τη "μελέτη" (εκτός κι αν το πάρει έτοιμο, δεν ξέρω), το κόστος για αυτά που θα κουβαλάει το μηχανάκι πάνω του, το κατά πόσο και πόσο συλλεκτικό θα θέλει (εάν θέλει) να το κάνει, κι αναλόγως θα κοστολογήσει.
Θα γίνει ντόρος, θα κλείσουν στόματα, θα ακουστεί ότι πατάει τα ευρωπαϊκά αλλά αυτό δε σπάει και τα χίλια δυο άλλα αληθινά και μη, και παράλληλα το χρήμα θα ρέει αύθονο από τα NC700X, τα καινούρια 500άρια, και τις κατηγορίες που πουλάνε σα ζεστές φρατζόλες.

Εμπορικά θα είναι σαφώς τα κριτήρια. Αλλά δε νομίζω να έχει σα σκοπό το άμεσο κέρδος από την πώληση μιας τέτοιας μοτοσικλέτας. Τουλάχιστον από τα όσα έχω καταλάβει μέχρι στιγμής εγώ.

sniper
19/06/2013, 14:25
:lol::lol::lol::lol:

Άμα το βγάλει σε limited edition φάση (όχι 2.000 μηχανάκια πχ, αλλά 500) δεν αποκλείεται να "μπει και μέσα".
Ανάλογα το πόσα λεφτά θα της έχουν φύγει στο R&D και στο πώς στα κομμάτια θα βγάλουν έναν τέτοιο σατανά να μπορεί να τον καβαλήσει ένας κοινός θνητός χωρίς να τον πάρει ο διάολος με το καλημέρα. Δε νομίζω να είναι τόσο απλό όσο το να πάρουν το μηχανάκι του Marquez, να βάλουν φτηνότερα (αλλά όχι φτηνά) περιφερειακά, προβόλια, φλας και αλάρμ και να το βγάλουν στην παραγωγή.

Πιο πολύ θα τους κοστίσει η "μελέτη" παρά τα όποια φρένα, πλαίσια, κινητήρες, μπροστινά πισινά και δε συμαζεύεται. Για να μπορέσουν να κάνουν απόσβεση αυτής της "μελέτης" θα πρέπει να πουλήσουν το μηχανάκι μόνο σε Σαουδάραβες με disclaimer "Εάν σας μπλεχτεί η κελεμπία στην αλυσίδα ουδεμία ευθύνη φέρουμε".

Με μια τέτοια κίνηση δε νομίζω ότι πάνε για να βγάλουν φράγκα με την έννοια "Ποιό είναι το πλάνο της Honda για το 2014 προκειμένου να αυξήσει με άμεσο τρόπο τα έσοδά της? Ααααα! Να βγάλει ένα αγωνιάρικο στο δρόμο".

Αν το κάνει σαφώς και δε θα το κάνει για τον φούτσο του Θεού (http://www.slang.gr/lemma/show/gia_ton_poutso_tou_Theou_2831), αλλά ούτε και για ΑΜΕΣΟ κέρδος από αυτή καθεαυτή την κίνηση.

Θα ζυγίσει το κόστος για τη "μελέτη" (εκτός κι αν το πάρει έτοιμο, δεν ξέρω), το κόστος για αυτά που θα κουβαλάει το μηχανάκι πάνω του, το κατά πόσο και πόσο συλλεκτικό θα θέλει (εάν θέλει) να το κάνει, κι αναλόγως θα κοστολογήσει.
Θα γίνει ντόρος, θα κλείσουν στόματα, θα ακουστεί ότι πατάει τα ευρωπαϊκά αλλά αυτό δε σπάει και τα χίλια δυο άλλα αληθινά και μη, και παράλληλα το χρήμα θα ρέει αύθονο από τα NC700X, τα καινούρια 500άρια, και τις κατηγορίες που πουλάνε σα ζεστές φρατζόλες.

Εμπορικά θα είναι σαφώς τα κριτήρια. Αλλά δε νομίζω να έχει σα σκοπό το άμεσο κέρδος από την πώληση μιας τέτοιας μοτοσικλέτας. Τουλάχιστον από τα όσα έχω καταλάβει μέχρι στιγμής εγώ.

Το μετέφρασα και το έστειλα στο εργοστάσιο για να ξέρουν κι αυτοί γιατί το κάνουν.

Aπάντησαν : ありがとう

AristidisZ
19/06/2013, 14:28
Aπάντησαν : ありがとう

μετάφραση:

293520

kerasaki
19/06/2013, 15:00
Υπηρχαν φορες που ειχαν μπει οχηματα σε παραγωγη που κοστιζαν στις κατασκευαστριες εταιρειες παραπανω απο οσα εισεπραττε σε μετρητα απο την πωληση, οι διευθυντες τους γνωριζουν κι αλλη μια λεξη image maker. Νομιζω οτι ενα προσφατο σχετικα παραδειγμα ηταν το Ford Focus RS

KostasV2
19/06/2013, 19:43
Όχι θα το κάνει για την ψυχή της μάνας της... παγκόσμια ειρήνη και τέτοια... και με τα έσοδα θα ταΐσει τα παιδιά της Αφρικής

Απάντησαν οι από πάνω...

pipe_smoker
19/06/2013, 20:20
Το μετέφρασα και το έστειλα στο εργοστάσιο για να ξέρουν κι αυτοί γιατί το κάνουν.

Aπάντησαν : ありがとう

Αυτοι ξερουν (οπως και οι 29 κατασκευαστες πλυντηριων που συνηστουν skip).

Εμεις κανουμε υποθεσεις για να περναει η ωρα.

dmf
06/08/2013, 00:23
Α ωραία πήγαμε στις 100 χήνες τώρα :cry:
http://www.insella.it/news/honda-rcv1000-potrebbe-essere-la-novita-del-2014

KostasV2
06/08/2013, 00:30
Α ωραία πήγαμε στις 100 χήνες τώρα :cry:
http://www.insella.it/news/honda-rcv1000-potrebbe-essere-la-novita-del-2014

Υποθέσεις κάνει το άρθρο...

dmf
06/08/2013, 00:44
Σίγουρα δεν είναι επίσημος τιμοκατάλογος;

GMR
05/09/2013, 20:29
Αφού βγήκε το Desmosedici RR, η Honda έρχεται δεύτερη.

astroman76
05/09/2013, 23:54
καμια σχεση το ενα ειναι μια ρεπλικα η χοντα εχει σκοπο να φτιαξει κατι που θα μπορει να τρεξει μοτοGP.... αν το παμε ετσι η Yamaha ειναι πρωτη με το RD500 αλλα ουτε αυτο ειχε σχεση με το YZR/TZ

byron
06/09/2013, 01:23
καμια σχεση το ενα ειναι μια ρεπλικα η χοντα εχει σκοπο να φτιαξει κατι που θα μπορει να τρεξει μοτοGP....

:bawl::bawl:
Eλα ρε astro με τις μαρκετιστικες μαλακίες τώρα που τις λες και εσυ...

Αντε, σε κανένα playstation να τρέξει κι αυτό δύσκολα :tooth::tooth:

astroman76
06/09/2013, 10:39
http://www.asphaltandrubber.com/racing/scott-redding-gresini-honda-rcv1000r-contract/

byron
06/09/2013, 11:04
http://www.asphaltandrubber.com/racing/scott-redding-gresini-honda-rcv1000r-contract/

Πλάκα μου κάνεις Γιάννη, ναι?

Οταν το ΜΟΤΕΡ για leasing του Μ1 έχει 800.000€, ενώ ένα οχι και τόσο εργοστασιακό RCV213V 1.000.000€ για να είναι απλά πιο ανταγωνιστικά απ΄τα CRT, πιστεύεις οτι δεν είναι marketing μαλακιούλες τα περί συμμετοχής στον αγώνα του production?


http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2013/May/may1013-yamaha-reveal-m1-lease-plan/

Ασε που και το DD RR αν είχε stong support απ΄το Ducati Corse, μια χαρά θα μπορούσε να κάνει βόλτες στη πίστα για να μάθει ο οδηγός τα λάστιχα.

astroman76
06/09/2013, 13:42
η διαφορα ειναι οτι δεν περνεις απλα ενα μηχανακι με 1.000.000 αλλα και ολλο το σαπορτ και ανταλακτικα για μια σεζον.. το μηχανακι του στονερ πουληθηκε για 200.000 αλλα μονο ενα μηχανακι ουτε εχτρα ανταλακτικα ουτε σαπορτ απο το εργοστασιο...

το 1.000.000 που θελει η χοντα δεν ειναι απλα ενα μηχανακι... ξερο παρε το και τρεξε εχει και πολλα αλλα απο πισω του!

byron
06/09/2013, 13:58
η διαφορα ειναι οτι δεν περνεις απλα ενα μηχανακι με 1.000.000 αλλα και ολλο το σαπορτ και ανταλακτικα για μια σεζον.. το μηχανακι του στονερ πουληθηκε για 200.000 αλλα μονο ενα μηχανακι ουτε εχτρα ανταλακτικα ουτε σαπορτ απο το εργοστασιο...

το 1.000.000 που θελει η χοντα δεν ειναι απλα ενα μηχανακι... ξερο παρε το και τρεξε εχει και πολλα αλλα απο πισω του!

Τα πρώην εργοστασιακά μηχανάκια που βγαίνουν προς πώληση αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν λειτουργικό μοτέρ (ισως μόνο demo μοτέρ).
Στο 1mio της Honda πιθανόν δεν έχει καν support και να είναι νέτο. Support για τον δανεισμό 3 μοτέρ + 2 επισκευές δίνει ο Jarvis και τέλος σεζόν τα παίρνει πίσω. Και μόνο για μοτέρ. Ούτε καν ψυγεία/εξατμίσεις/ECU.

Ρε Γιάννη τα ξέρεις καλύτερα, τι να λέμε? Οι εποχές που κάποιος πλούσιος ιδιώτης/ομάδα μπορούσε να αγοράσει RS500 και να τρέξει βλέποντας έστω από μακρυά τα εργοστασιακά, έχουν τελειώσει εδώ και 20 χρόνια.

astroman76
06/09/2013, 14:06
οχι τα μηχανακια της ντουκατι δουλεβουν κανονικα απλα δεν θες να σπασει... σινηθως φαρανε τα μοτερ απο τα μουλαρια οχι τα Α....

οκ το RCV1000R δεν θα βαλει φωτια στην πιστα αλλα φενετε οτι η χοντα θελει να εχει χοντα εκει που ειναι τωρα τα CRT...

sapila racing
06/09/2013, 14:14
Τα πρώην εργοστασιακά μηχανάκια που βγαίνουν προς πώληση αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν λειτουργικό μοτέρ (ισως μόνο demo μοτέρ).
Στο 1mio της Honda πιθανόν δεν έχει καν support και να είναι νέτο. Support για τον δανεισμό 3 μοτέρ + 2 επισκευές δίνει ο Jarvis και τέλος σεζόν τα παίρνει πίσω. Και μόνο για μοτέρ. Ούτε καν ψυγεία/εξατμίσεις/ECU.

Ρε Γιάννη τα ξέρεις καλύτερα, τι να λέμε? Οι εποχές που κάποιος πλούσιος ιδιώτης/ομάδα μπορούσε να αγοράσει RS500 και να τρέξει βλέποντας έστω από μακρυά τα εργοστασιακά, έχουν τελειώσει εδώ και 20 χρόνια.

Κι όμως το Honda θα εχει support και τα service του θα τα κάνει η Honda, είναι προπληρωμένα.
Η μεγάλη διαφορά απο τα μεχρι τώρα ειναι οτι το μηχανάκι το αγοραζεις (μαζί με το support ανταλλακτικά κλπ) κι είναι δικό σου πλέον.
Την επόμενη χρονιά το ξανατρέχεις, το αναβαθμίζεις (υπαρχει πρόβλεψη κι εχει κι αυτή ενα κόστος βέβαια) η το πουλάς.

Ο σκοπός δεν ειναι βέβαια το βάθρο, αλλά υποψιάζομαι οτι θα αλλάξει ολο το grid του χρόνου με παρόμοιες προσπάθειες. Προς το παρόν πάντως αυτό το πακέτο μοιαζει δελεαστικό μπροστά στην πρόταση της Yamaha (800.000 για leasing μοτερ Μ1).

KostasV2
06/09/2013, 20:04
Παιδάκια, τα μπλέξατε λιγάκι............

Άαααααλλο, το production racer που θα είναι κάτι σαν τα RS/RSF ας πούμε, και άαααααλλο το replica, που θα είναι (αν βγεί...) μηχανάκι που θα κυκλοφοράει κανονικά στο δρόμο με φώτα/φλας/καθρέπτες.

byron
06/09/2013, 20:50
Παιδάκια, τα μπλέξατε λιγάκι............

Άαααααλλο, το production racer που θα είναι κάτι σαν τα RS/RSF ας πούμε, και άαααααλλο το replica, που θα είναι (αν βγεί...) μηχανάκι που θα κυκλοφοράει κανονικά στο δρόμο με φώτα/φλας/καθρέπτες.

Μπα δεν έχουμε μπλέξει τίποτα. Απλά λέω οτι το Honda replica θα είναι κάτι σαν Desmocedici και σε καμμία περίπτωση σαν RCV production.

Αρη, οκ θα έχει υποστήριξη το RCV με το 1,000.000€. Τα Yamaha άστα γιατί πάει σε πολλά 00000. Απλά θεωρώ ότι το replica των 100.000 που θα τρέξει και καλά στα MotoGp είναι το budget στις ομπρελοκοπελίτσες. Διαφωνείς οτι είναι marketing μπουρδίτσες τα περί συμμετοχής στους αγώνες?