PDA

View Full Version : ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη



kostas777
24/09/2012, 13:22
το έψαξα, έχει ξαναπαίξει, αλλά βρέθηκε στις ..αντιπαραθέσεις.

ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη. το κάνει κανείς; αν όχι, γιατί όχι;

έχω δει ότι πάω πιο γρήγορα όταν ανεβάζω καρφωτές. η μηχανή «κελαηδάει», οι ταχύτητες κουμπώνουν τέλεια και φαίνεται ότι αν χρησιμοποιήσω συμπλέκτη χάνω χρόνο και η αλλαγή δεν είναι τόσο ομαλή. αυτά βέβαια όταν πάω σβέλτα, όχι μέσα στην κίνηση με 3 χιλιάδες στροφές.

πως γίνεται:
πριν ανεβάσουμε βάζουμε το πόδι στον λεβιέ και πιέζουμε μέχρι να βρούμε αντίσταση, τον «προφορτίζουμε» δηλαδή με το πόδι χωρίς να κουμπώσουμε
όταν είναι να ανεβάσουμε, κλείνουμε στιγμιαία το γκάζι, κουμπώνουμε την ταχύτητα και μετά ανοίγουμε πάλι γκάζι, κάνοντας την ίδια κίνηση που θα κάναμε αν χρησιμοποιούσαμε τον συμπλέκτη. η κίνηση κλείσιμο-κούμπωμα-άνοιγμα είναι πολύ γρήγορη με το κλείσιμο-κούμπωμα να γίνεται σχεδόν ταυτόχρονα.
φυσικά όλα αυτά στην περίπτωση που δεν έχουμε quickshifter, στην οποία κρατάμε το γκάζι πάντα ανοιχτό.

τα κατεβάσματα πάντα με συμπλέκτη και rev matching (εκτός αν παίζει slipper).

spyrakos35
24/09/2012, 13:30
...............ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη. το κάνει κανείς; αν όχι, γιατί όχι;.........

αν είναι να το κάνει κάποιος, να το κάνει για να πάει στο συνεργείο να αφήσει την μηχανή (εφόσον του έβγαλε εν κινήσει το προβλημα)

αν είναι να το κάνει για πιο γρήγορα κλπ κλπ, να ξέρει οτι μπορεί να πάρει τα γραναζάκια στο χέρι.... διαφορετικά δεν θα είχε νόημα η ύπαρξη του συμπλέκτη

(λέω γω τώρα)

Bladerunner
24/09/2012, 13:35
ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη. το κάνει κανείς;

Συνέχεια.

kostas777
24/09/2012, 13:46
διαφορετικά δεν θα είχε νόημα η ύπαρξη του συμπλέκτη (λέω γω τώρα)

φυσικά και θα είχε, στις εκκινήσεις και τα κατεβάσματα, γιαυτό μιλάμε μόνο για τα ανεβάσματα

sniper
24/09/2012, 13:55
Φυσικά και κάνουμε.. κατεβάσματα δεν κάνουμε...

Αν κι όταν μας κόπηκε η ντίζα, για να το πάμε κάναμε κι απ' αυτά... θέλει τρόπο για να μην σου έρθει η μηχανή καπέλο..

sapila racing
24/09/2012, 13:57
Οταν το συνηθίσεις και γίνει αυτόματη κίνηση εχεις καλύτερες αλλαγές και πιο γρήγορες φυσικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
Αρκεί να μην εφαρμόζεται σε μοτοσυκλέτες που το κιβώτιό τους δεν το σηκώνει! πχ σε BMW boxer μην το δοκιμάσετε, θα το πάρετε στο χέρι.

PortisHead
24/09/2012, 13:58
Σου παραθετω μια φωτογραφια.
Αυτα τα μερη ειναι κινουμενα και αλληλοσυνδεδεμενα.
Βαλε τωρα με το μυαλο σου τι φθορες και που τις δημιουργεις ,
οταν δεν απομονώνεις την μεταφορα ισχύος με το συμπλέκτη.

:)

kostas777
24/09/2012, 14:25
Αν κι όταν μας κόπηκε η ντίζα, για να το πάμε κάναμε κι απ' αυτά... θέλει τρόπο για να μην σου έρθει η μηχανή καπέλο..

αυτό πως το κάνουμε; για την περίπτωση που μείνουμε από ντίζα

kostas777
24/09/2012, 14:28
Βαλε τωρα με το μυαλο σου τι φθορες και που τις δημιουργεις ,
οταν δεν απομονώνεις την μεταφορα ισχύος με το συμπλέκτη.:)

αν το κάνεις με τον τρόπο που γράφω, δεν δημιουργείς καμία φθορά. και άτσαλα να το κάνεις, θα είναι σαν να έχεις κάνει ένα κακό συμπλεκτάρισμα, ή λάθος αλλαγή, δεν παίρνεις έτσι εύκολα το κιβώτιο στο χέρι. ίσα ίσα που ανεβάζοντας καρφωτά προκαλείς λιγότερη φθορά στη μηχανή. όπως είπα «κουμπώνουν τέλεια, η μηχανή κελαηδάει, κλπ», αλλιώς φθείρεις αναγκαστικά τον συμπέκτη μαζί με όλα τα παρελκόμενά του.

sniper
24/09/2012, 14:46
αυτό πως το κάνουμε; για την περίπτωση που μείνουμε από ντίζα

1. Δεν πας γρήγορα.. ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!
2. Κλείνεις εντελώς το γκάζι το αφήνεις να τουλήσει λίγο και πατάς ΑΠΑΛΑ το λεβιέ σου.
3. Είσαι προετοιμασμένος να σου ντριφτάρει ο πίσω και να ματσουκώσει ο μπροστά... Γι αυτό ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΟΓΟΡΑ

Το πρόβλημα είναι όταν σε πιάσει κίνηση ή φανάρι... και σου σβήσει πριν προλάβεις να βάλεις νεκρά... αν είσαι σε ανηφόρα τον ήπιες. Εκεί αυτοσχεδιάζεις.

Κι αφου το πιάσαμε... είσαι σε φανάρι, με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη. Πως ξεκινάς;

1. Κουμπώνεις μια 2α και σου σβήνει...
2. Με 2α μέσα (ΟΧΙ 1Η!!!!) μιζάρεις κι αρχίζει να κοπανάει σαν καθαρόαιμο αλλά κάποια στιγμή μετά απο 1-2" παίρνει μπροστά...
3. Αφου πάρει μπροστά συνεχίζεις

nassosxlvbros
24/09/2012, 15:20
+1000 στο ανέβασμα δεν έχεις θέμα,στο κατέβασμα όμως θέλει προσοχή...τώρα αν ξεμείνεις στο πουθενά και στην ερημιά από συμπλέκτη που σημαίνει σου αρέσει να φεύγεις για το πουθενά ας πρόσεχες που δεν προνόησες...αλλιώς αν είσαι εντός πόλης πας στο πλησιέστερο ποδηλατάδικο και προμηθεύεσαι συρματόσχοινο και κάνεις δουλειά σου..;)
Κάτω από τη δικιά μου σέλλα πάντως 2 συρματόσχοινα και 3-4 σφιχτηράκια για μένα ή κάποιον που ξέμεινε υπάρχουν πάντα...;)

iliasfyntanidis
24/09/2012, 15:47
Ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη...
Το κάνω συνέχεια.Κάνεις καλό στον συμπλέκτη σου και επίσης κάνεις πάρα πολύ καλό στην καμπάνα σου όταν οι αλλαγές γίνονται σε πολλές στορφές. Οι αλλαγές δεν γίνονται αντιληπτές .Η απελευθέρωση του στις πολλές στροφές κάνει βαθουλώματα στην καμπάνα εκεί που πατάνε τα αυτάκια από τους δίσκους.
Χώρια ότι δεν τον φθείρεις.
Όσον αφορά την ύπαρξη του που ειπώθηκε σε προηγούμενο ποστ ο συμπλέκτης μας βοηθάει φυσικά να ξεκινήσουμε και να κατεβάσουμε.

Sapadak
24/09/2012, 15:48
Ακομα συμπλεκτες με ντιζες εχετε? :smokin:

harris_x
24/09/2012, 15:53
Ακομα συμπλεκτες με ντιζες εχετε? :smokin:
με ή χωρίς, έχουμε συμπλέκτη.....

εσυ;;;;

:smokin:

sniper
24/09/2012, 15:53
Ακομα συμπλεκτες με ντιζες εχετε? :smokin:

1. Αν ενημερωνόσουν καλύτερα θα μάθαινες ότι ξαναγύρισαν οι ντίζες στα μηχανάκια κι έστειλαν τις τρόμπες στους τρόμπες που το σκέφτηκαν.
2. Ναι ακόμα με ντίζες είμαστε
3. Εσύ τι καβαλάς είπαμε; :moutza:

Sapadak
24/09/2012, 15:58
με ή χωρίς, έχουμε συμπλέκτη.....

εσυ;;;;

:smokin:



1. Αν ενημερωνόσουν καλύτερα θα μάθαινες ότι ξαναγύρισαν οι ντίζες στα μηχανάκια κι έστειλαν τις τρόμπες στους τρόμπες που το σκέφτηκαν.
2. Ναι ακόμα με ντίζες είμαστε
3. Εσύ τι καβαλάς είπαμε; :moutza:

Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.

Continuously variable Tranmision :smokin:

nikos_abel
24/09/2012, 16:00
Καποτε παλια πρεπει να ειχα με ντιζα και ειχα προβληματιστει και εγω 2-3 φορες ειναι η αληθεια, αλλα περασαν ΤΟΟΟΟΣΑ χρονια που δεν θυμαμε καλα.

Continuously variable Tranmision :smokin:

Συμπλέκτης; Τι είναι αυτό;

kostas777
24/09/2012, 16:40
τώρα αν ξεμείνεις στο πουθενά και στην ερημιά από συμπλέκτη που σημαίνει σου αρέσει να φεύγεις για το πουθενά ας πρόσεχες που δεν προνόησες...

εγώ προνόησες.. έχω ΕΛΠΑ :a13:

kostas777
24/09/2012, 16:42
Συμπλέκτης; Τι είναι αυτό;

το σωστό είναι να πεις:

ανεβάσματα;;; :confused::confused::confused:
.....
κατεβάσματα;;; :confused::confused::confused:

...έχετε ΙΝΤΕΡΝΕΤ στα μηχανάκια ρε;

και τόσα χρόνια έχουν μείνει στο συμπλέκτη; συμπλέβδομη πότε θα βγάλουνε;

:cry:

7gibernau
24/09/2012, 17:02
Ο συμπλεκτης δεν είναι κάτι στα αριστερά στο τιμόνι για να το πατάμε για να κάνει Σουζα η μηχανή με Τρίτη σχέση και πάνω;;δεν το ξερα ότι κάνει και άλλες δουλειές

vaska
24/09/2012, 18:45
Οταν το συνηθίσεις και γίνει αυτόματη κίνηση εχεις καλύτερες αλλαγές και πιο γρήγορες φυσικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!
Αρκεί να μην εφαρμόζεται σε μοτοσυκλέτες που το κιβώτιό τους δεν το σηκώνει! πχ σε BMW boxer μην το δοκιμάσετε, θα το πάρετε στο χέρι.

Όταν οδηγείς από τα 15 σου και είσαι 45 και αγαπάς την οδήγηση και αυτό που οδηγείς, μαθαίνεις ν' "ακούς" αυτό που οδηγείς. Και στη χοντρή με μικρές η μεγάλες ταχύτητες το κάνω.
Το θέμα είναι να μπορείς ν' ακούς, να νιώθεις το μοτέρ, όχι σαν την γυναίκα μου που δεν ακούει τπτ στο smart που οδηγεί. Το πήρα προχθές και άκουσα ρουλεμάν τροχού και η Χρύσα χαμπάρι.

:bawl::bawl:

Opisthogonia
25/09/2012, 02:34
kante enavote re na doume :PP

karfotes pano kai kato 5-6 xronia se ola ta mixanakia mou ...oloi h pareamou episis
kanena provlima mesa kai exo apo pista ...
arkia panta na xereis pos na to kaneis
kai milao gia SS panta ;)

jj okocha
25/09/2012, 08:48
μ αρεσει που κανεις δε ξερει το αυτονοητο??τι γινεται εδω??ποτε ανεβασμα με καρφωτη ουτε ''γλυκα'' ουτε στις χαμηλες,ουτε στις ψηλες,το προβλημα παρουσιαζεται κυριως στα χωματερα,που μπορει να παιξουν και 300 καρφωτες στην εντουραδα ,η στη πιστα,λοιπον εστιαζεται ως εξης...στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη,με αποτελεσμα μεγαλυτερες δυναμεις να ασκουνται στα γραναζια και τους αξονες,με οτι αυτο συνεπαγεται για τη υγεια τους..αντιθετα στο κατεβασμα οι ιδιες δυναμεις που ασκουνται ειναι πολυ μικροτερες-προσοχη σε οτι αφορα το σασμαν,οχι μπιελες-πιστονια κλπ),το ψαξα και το μαθα ,οταν πληρωσα σασμαν για 3!!καρφωτες πανω στη ροπη..οτι θελετε πραξτε-ψαξτε,φιλικα...:beer:

sniper
25/09/2012, 09:31
μ αρεσει που κανεις δε ξερει το αυτονοητο??τι γινεται εδω??ποτε ανεβασμα με καρφωτη ουτε ''γλυκα'' ουτε στις χαμηλες,ουτε στις ψηλες,το προβλημα παρουσιαζεται κυριως στα χωματερα,που μπορει να παιξουν και 300 καρφωτες στην εντουραδα ,η στη πιστα,λοιπον εστιαζεται ως εξης...στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη,με αποτελεσμα μεγαλυτερες δυναμεις να ασκουνται στα γραναζια και τους αξονες,με οτι αυτο συνεπαγεται για τη υγεια τους..αντιθετα στο κατεβασμα οι ιδιες δυναμεις που ασκουνται ειναι πολυ μικροτερες-προσοχη σε οτι αφορα το σασμαν,οχι μπιελες-πιστονια κλπ),το ψαξα και το μαθα ,οταν πληρωσα σασμαν για 3!!καρφωτες πανω στη ροπη..οτι θελετε πραξτε-ψαξτε,φιλικα...:beer:

Σε τι μηχανάκι έγινε αυτό;

kostas777
25/09/2012, 12:02
στο ανεβασμα βρισκει το μοτερ στη ροπη

δηλαδή που αλλού θα το έβρισκε; για να πετύχει πρέπει να τις κάνεις σωστά και γρήγορα τις αλλαγές, με κλείσιμο του γκαζιού. κάνεις την ίδια κίνηση που θα έκανες χρησιμοποιώντας τον συμπλέκτη. αν κάνεις ό,τι σου κατέβει, τότε θα πάρεις όχι μόνο κιβώτιο στο χέρι, αλλά τη μηχανή κολλάρο.

thanos_s
25/09/2012, 12:38
Πως δεν το ειδα νωριτερα αυτο το διαμαντι εγω?? Τεσπα..

Οπως ολοι γνωριζετε, οι πολυδισκοι υγροι συμπλεκτες που εχουμε οι περισσοτεροι ΔΕΝ απομονωνουν πληρως, αφηνοντας ενα 5-12% της συμπλεξης αναλογα το μοντελο, το λιπαντικο, και την κατασταση του συμπλεκτη ακομα και με τερμα πατημενη μανετα.(οποιος εχει αντιθετη αποψη, ας βαλει μια πρωτη με πατημενο συμπλεκτη και σβηστο κινητηρα να δει αν σπρωχνεται το ιδιο ευκολα σε σχεση με νεκρα).
Οι σωστες αλλαγες για να ειναι γλυκες ανεξαρτητως αν παταμε συμπλεκτη η οχι πρεπει να ειναι ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΕΣ (μυτη τακουνι στην τεχνικη οδηγηση αυτοκινητων, με "ξερο" στη μηχανη).
Ο στοχος ειναι πριν καθε αλλαγη ανεβασμα-κατεβασμα, να συγχρονιζουμε ταχυτητα στροφαλου και σασμαν με την ταχυτητα που θα ερθει.Αν αυτο δεν γινεται και παταμε συμπλεκτη και απανωτα κατεβασματα πλησιαζοντας ενα φαναρι με κλειστο γκαζι, ακουμε αυτα τα ωραια κλανκ κρακ πρρ που ακουω σε καθε φαναρι οταν ερχεται vstrom και κουστουμαρισμενο Gs (:D)

Στα κατεβασματα αυτο επιτυχγανεται με ξερο κατα την συμπλεξη, ωστε κατεβαζοντας απο τριτη σε δευτερα πχ, να πετυχουμε περιπου τις στροφες που θα συγχρονισει ο κινητηρας με την ταχυτητα μας.
Στα ανεβασματα, συνηθως ενα απλο αφημα του γκαζιου που επεται επιταχυνσεως θα επιτρεψει στην ταχυτητα να κουμπωσει οσο πιο γλυκα και συγχρονισμενα γινεται.
Τα παραπανω ειναι ΠΟΛΥ χοντρικα, προσωπικα πιστευω οτι ΔΕΝ μαθαινονται μεσα απο οδηγιες, και η χρηση τους εξαρταται απο την αντιληψη του οδηγου και την εμπειρια του επανω στο πως λειτουργει και συμπεριφερεται η μοτο του.

devil's animal
25/09/2012, 13:01
1. Δεν πας γρήγορα.. ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!
2. Κλείνεις εντελώς το γκάζι το αφήνεις να τουλήσει λίγο και πατάς ΑΠΑΛΑ το λεβιέ σου.
3. Είσαι προετοιμασμένος να σου ντριφτάρει ο πίσω και να ματσουκώσει ο μπροστά... Γι αυτό ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΟΓΟΡΑ

Το πρόβλημα είναι όταν σε πιάσει κίνηση ή φανάρι... και σου σβήσει πριν προλάβεις να βάλεις νεκρά... αν είσαι σε ανηφόρα τον ήπιες. Εκεί αυτοσχεδιάζεις.

Κι αφου το πιάσαμε... είσαι σε φανάρι, με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη. Πως ξεκινάς;

1. Κουμπώνεις μια 2α και σου σβήνει...
2. Με 2α μέσα (ΟΧΙ 1Η!!!!) μιζάρεις κι αρχίζει να κοπανάει σαν καθαρόαιμο αλλά κάποια στιγμή μετά απο 1-2" παίρνει μπροστά...
3. Αφου πάρει μπροστά συνεχίζεις


γιατι να κανεις το τσιρκο στον δρομο και να ρισκαρεις και τις (την) μπιελιτσα σου οταν μπορεις να κανεις μια οδικη με 20-30€ τον χρονο (μεσα στην ασφαλεια) και να σε παει οπου γουσταρεις...???

ακου 2α και μιζαρεις...:plaf:
μηπως να του'βαζες και φοκο με γεματο ντεποζιτο για να γινει πιο φαντασμαγορικο??:lol:

για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...:smokin:

sniper
25/09/2012, 13:10
γιατι να κανεις το τσιρκο στον δρομο και να ρισκαρεις και τις (την) μπιελιτσα σου οταν μπορεις να κανεις μια οδικη με 20-30€ τον χρονο (μεσα στην ασφαλεια) και να σε παει οπου γουσταρεις...???

ακου 2α και μιζαρεις...:plaf:
μηπως να του'βαζες και φοκο με γεματο ντεποζιτο για να γινει πιο φαντασμαγορικο??:lol:

για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...:smokin:

Kι όλα αυτά με χειμωνιάτικο ψιλόβροχο.. είσαι παγκόσμιος.. :a029:

devil's animal
25/09/2012, 13:21
Kι όλα αυτά με χειμωνιάτικο ψιλόβροχο.. είσαι παγκόσμιος.. :a029:

:a48::a48::a48:

tony_l
25/09/2012, 13:23
Αν το ανέβασμα χωρίς συμπλέκτη δημιουργούσε πρόβλημα στο κιβώτιο, τα μισά αγωνιστικά θα άλλαζαν 2-3 κιβώτια τον αγώνα.... Δηλαδή, με ένα quickshifter πως ανεβάζεις χωρίς συμπλέκτη πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή; Δεν κάνει μαγικά στο κιβώτιο, την ανάφλεξη κόβει στιγμιαία για να πέσουν ελάχιστα οι στροφές και να συγχρονίσει το κιβώτιο την αλλαγή. Ε, αυτό γίνεται και χειροκίνητα, απλώς κόβοντας στιγμιαία το γκάζι... So simple!

Διευκρινίζω, γιατί δεν το ανέφερε κάποιος άλλος νομίζω, ότι το clutchless shifting δεν αναφέρεται σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης, αλλά περισσότερο σε συνθήκες trackday ή αγώνα. Όταν πας για καφέ ή ταξιδάκι, ανεβάζεις κανονικά με τον συμπλέκτη.

Γι'αυτούς που δεν το είχαν ξανακούσει ή τους φαίνεται περίεργο να σας ενημερώσω ότι το ίδιο γίνεται και στο αυτοκίνητο πανεύκολα. Ψαξ'τε βιντεάκια στο YouTube. ;)

sas
25/09/2012, 13:31
1. Δεν πας γρήγορα.. ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!
2. Κλείνεις εντελώς το γκάζι το αφήνεις να τουλήσει λίγο και πατάς ΑΠΑΛΑ το λεβιέ σου.
3. Είσαι προετοιμασμένος να σου ντριφτάρει ο πίσω και να ματσουκώσει ο μπροστά... Γι αυτό ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΡΗΟΓΟΡΑ

Το πρόβλημα είναι όταν σε πιάσει κίνηση ή φανάρι... και σου σβήσει πριν προλάβεις να βάλεις νεκρά... αν είσαι σε ανηφόρα τον ήπιες. Εκεί αυτοσχεδιάζεις.

Κι αφου το πιάσαμε... είσαι σε φανάρι, με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη. Πως ξεκινάς;

1. Κουμπώνεις μια 2α και σου σβήνει...
2. Με 2α μέσα (ΟΧΙ 1Η!!!!) μιζάρεις κι αρχίζει να κοπανάει σαν καθαρόαιμο αλλά κάποια στιγμή μετά απο 1-2" παίρνει μπροστά...
3. Αφου πάρει μπροστά συνεχίζεις

Ακριβώς όπως τα λέει ο από πάνω κύριος. Όταν είχα μείνει με το 950 από συμπλέκτη σε κάποιο βουνό στη χαλκίδα χρειάστηκε να επιστρέψω με καρφωτές. Όλα μια χάρα μέχρι το σημείο που μπήκα Χάλκιδα (άκα κίνηση) και έπρεπε να εφαρμόσω το 2....

kostas777
25/09/2012, 13:38
για να μην το καταστρεψεις θα'πρεπε οπως εισαι στο φαναρι και με νεκρα (δουλευει το μοτερ) να δωσεις λιιιγο γκαζι και να καρφωσεις 2α...θα κανεις μια σουζα 5αστερη και θα συνεχιζες τον δρομο σου...αλλα αυτα ειναι για γνωστες...:smokin:

:lol:

νομίζω ότι σου έχω την καλλίτερη λύση. δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά δεν βλέπω λόγο για να μη δουλέψει.

α. χαλαρώνουμε τη ντίζα
β. σπρώχνουμε με το δεξί χέρι μπροστά το εξής καβλιτσέκι πάνω στον κινητήρα
γ. κουμπώνουμε πρώτη
δ. αφήνουμε σιγάαααα σιγά το καβλιτσέκι στο ρελαντί και η μηχανή ξεκινάει
ε. μετά μπορούμε να δώσουμε γκάζι και να ξεκινήσουμε

ή κόβεις τη ντίζα εκεί και την τραβάς με το χέρι.. άμα καταφέρει κανείς να το κάνει χωρίς να καεί και να του βγουν τα δάχτυλα, ας το πει :D

kostas777
25/09/2012, 13:45
Διευκρινίζω, γιατί δεν το ανέφερε κάποιος άλλος νομίζω, ότι το clutchless shifting δεν αναφέρεται σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης, αλλά περισσότερο σε συνθήκες trackday ή αγώνα. Όταν πας για καφέ ή ταξιδάκι, ανεβάζεις κανονικά με τον συμπλέκτη.

το αναφέρω στο αρχικό post

tony_l
25/09/2012, 13:47
Ναι, έχεις δίκιο Κώστα. Sorry, παράλειψή μου. ;)

sniper
25/09/2012, 15:13
Προσοχή στις προσωπικές αντιπαραθέσεις...

Κατά το παρελθόν έχουν στείλει ολόκληρα θρεντ στα τάρταρα...

Τo whom it may concern δλδ...

harris_x
25/09/2012, 15:19
Το θέμα καθαρίστηκε, όποιος έχει κάτι σχετικό να πει ας το κάνει, τα υπόλοιπα θα φεύγουν.

cheers

xtzanos
25/09/2012, 16:25
Δε θα δουλεψει γιατί δεν θα μπορέσεις ούτε καν να σπρώξεις το καβλιτσέκι πόσο μάλλον να το αφήσεις σιγά σιγά. Θέλει πολύ δύναμη αδύνατον να εφαρμοστεί με το χέρι.
Το να τραβήξεις με την ντίζα, αν δε σου χει κοπέι από κάτω, επίσης μου φαίνεται δύσκολο για τον ίδιο λόγο.

[[SIZE=1]νομίζω ότι σου έχω την καλλίτερη λύση. δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά δεν βλέπω λόγο για να μη δουλέψει.

α. χαλαρώνουμε τη ντίζα
β. σπρώχνουμε με το δεξί χέρι μπροστά το εξής καβλιτσέκι πάνω στον κινητήρα
γ. κουμπώνουμε πρώτη
δ. αφήνουμε σιγάαααα σιγά το καβλιτσέκι στο ρελαντί και η μηχανή ξεκινάει
ε. μετά μπορούμε να δώσουμε γκάζι και να ξεκινήσουμε

ή κόβεις τη ντίζα εκεί και την τραβάς με το χέρι.. άμα καταφέρει κανείς να το κάνει χωρίς να καεί και να του βγουν τα δάχτυλα, ας το πει :D[/QUOTE]

kostas777
25/09/2012, 16:40
Δε θα δουλεψει γιατί δεν θα μπορέσεις ούτε καν να σπρώξεις το καβλιτσέκι πόσο μάλλον να το αφήσεις σιγά σιγά. Θέλει πολύ δύναμη αδύνατον να εφαρμοστεί με το χέρι.
Το να τραβήξεις με την ντίζα, αν δε σου χει κοπέι από κάτω, επίσης μου φαίνεται δύσκολο για τον ίδιο λόγο.

σωστά. χιουμοριστικά βέβαια το έγραψα σε ανάλογο ύφος με το προηγούμενο επί του θέματος.

παρ'όλα αυτά ίσως μπορεί να γίνει μια πρόχειρη πατέντα να το σπρώχνεις κάπως. το όλο κόλπο είναι να πάει αυτό μπροστά με κάποιον τρόπο. μόνο για την εκκίνηση χρειάζεται και μετά πας με καρφωτές και εννοείται σε περίπτωση ανάγκης, αλλιώς σταματάς στην άκρη και καλείς το φορτηγό/τρέϊλερ.

Bladerunner
25/09/2012, 16:43
το όλο κόλπο είναι να πάει αυτό μπροστά με κάποιον τρόπο. μόνο για την εκκίνηση χρειάζεται και μετά πας με καρφωτές

Αν η μπαταρία δεν είναι πεθαμένη, μια χαρά ξεκινάει με μίζα και δευτέρα.

sniper
25/09/2012, 16:49
Πάντως η εμπειρία να καβαλάς ss χωρίς συμπλέκτη είναι μοναδική...

Καλύτερη κι από το no brakes των μαθημάτων :winka:

jj okocha
25/09/2012, 22:27
τα sbk παλιοτερα μεναν συχνα απο σασμαν στη διαρκεια του αγωνα,ακριβως για αυτο το λογο,ειδικα κατα ιταλια μερια..,υποτιθεται οτι οι περισσοτεροι ξερουν να αλλαζουν χωρις συμπλεχτη,και χωρις κρακ-κρουκ,αλλα οτι εγραψα ισχυει,τι να συγκρινουμε τις εργοστασιακες ομαδες που χουν τις κασετες τα κιβωτια καβατζα για καθε αγωνα με το χομπιστα,που για καποιο.. ανεξηγητο λογο του κουρεψε δευτερα-τριτη..?προσωπικα μου τυχε σε drz400,κοστος επισκευης 700ε,ισως τα στρητ να το δεχονται καλυτερα,τα shifter και τα λοιπα κολπα θεωρουνται αγωνιστικη βελτιωση τουλαχιστον μεχρι να μπουν σε ευρεια παραγωγη,και ως τετοια πρεπει να αντιμετωπιζονται.,με οτι αυτο συνεπαγεται.:)ναι θα εβαζα αμα ειχα φραγκα και ss.,αμα ειχα λεμε..:beer:

fkol k4
25/09/2012, 22:49
1. GSXR 600 αγορασμένο καινούριο το 2004.
2. Ανεβάσματα 90% χωρίς συμπλέκτη (μόνο στην πρώτη). Ανεξαρτήτως ρυθμού. Χαλαρή βόλτα, βόλτα «βαριέμαι που ζω και βαριέμαι και να πατήσω συμπλέκτη», βόλτα γρήγορη, trackday, περίπτερο για τσιγάρα (πριν το κόψω, τώρα τσίχλες), you name it. Παντού και πάντα.
3. Συμπλέκτης και κιβώτιο ακόμα της μαμάκας του, δεν πατινάρει, δε βογγάει, δεν τσινάει, δεν μουρμουρίζει, δεν γκρινιάζει, γενικώς δεν...

Συμπέρασμα:
Όλοι όσοι ορκίζεστε πως τα ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη χαλάνε το μηχανάκι, παρακαλείστε να μην το πείτε στο δικό μου. Ως τώρα το έχω πιάσει και πολύ κορόιδο.
:beer:

GIXXERAKIAS
26/09/2012, 08:18
1. GSXR 600 αγορασμένο καινούριο το 2004.
2. Ανεβάσματα 90% χωρίς συμπλέκτη (μόνο στην πρώτη). Ανεξαρτήτως ρυθμού. Χαλαρή βόλτα, βόλτα «βαριέμαι που ζω και βαριέμαι και να πατήσω συμπλέκτη», βόλτα γρήγορη, trackday, περίπτερο για τσιγάρα (πριν το κόψω, τώρα τσίχλες), you name it. Παντού και πάντα.
3. Συμπλέκτης και κιβώτιο ακόμα της μαμάκας του, δεν πατινάρει, δε βογγάει, δεν τσινάει, δεν μουρμουρίζει, δεν γκρινιάζει, γενικώς δεν...

Συμπέρασμα:
Όλοι όσοι ορκίζεστε πως τα ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη χαλάνε το μηχανάκι, παρακαλείστε να μην το πείτε στο δικό μου. Ως τώρα το έχω πιάσει και πολύ κορόιδο.
:beer:

Same here....και στο 600 Κ4 και στο τωρινό Κ8 1000 μιά χαρά το σασμάν και με πολλά κατεβάσματα clutchless χωρίς πρόβλημα.

nassosxlvbros
26/09/2012, 08:37
1. GSXR 600 αγορασμένο καινούριο το 2004.
2. Ανεβάσματα 90% χωρίς συμπλέκτη (μόνο στην πρώτη). Ανεξαρτήτως ρυθμού. Χαλαρή βόλτα, βόλτα «βαριέμαι που ζω και βαριέμαι και να πατήσω συμπλέκτη», βόλτα γρήγορη, trackday, περίπτερο για τσιγάρα (πριν το κόψω, τώρα τσίχλες), you name it. Παντού και πάντα.
3. Συμπλέκτης και κιβώτιο ακόμα της μαμάκας του, δεν πατινάρει, δε βογγάει, δεν τσινάει, δεν μουρμουρίζει, δεν γκρινιάζει, γενικώς δεν...

Συμπέρασμα:
Όλοι όσοι ορκίζεστε πως τα ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη χαλάνε το μηχανάκι, παρακαλείστε να μην το πείτε στο δικό μου. Ως τώρα το έχω πιάσει και πολύ κορόιδο.
:beer:

+599...Τα ίδια κάνω και με το Hornet,και πάνω (κυρίως)και κάτω,και νεκρα....και οδεύει στα 75000κμ αβίαστα-αβασάνιστα...:cool:

jj okocha
26/09/2012, 09:06
αθραυστα να ναι,και να κρατησουν μια ζωη,αν δε το παθαινα δε θα γραφα τιποτα:beer:

thanos_s
26/09/2012, 09:09
+599...Τα ίδια κάνω και με το Hornet,και πάνω (κυρίως)και κάτω,και νεκρα....και οδεύει στα 75000κμ αβίαστα-αβασάνιστα...:cool:

τα ιδια κανω με πανω απο 10 μηχανακια που εχω αλλαξει τα τελευταια χρονια,και οχι ολα ss και street..

harris_x
27/09/2012, 08:26
νομίζω αρκετά είπαμε.

:wave2: