PDA

View Full Version : ερωτηση για αναρτηση εντουρο Marzocchi..



fazer1000s
26/09/2012, 12:37
λοιπον αλλαχτηκαν τσιμουχες και λαδια με λιγο ταλαιπωρια βεβαια γιατι το εκανα πρωτη φορα σε μηχανη αν και το εχω κανει πολλες φορες σε ποδηλατο.αλλα εχω ενα θεμα η ρυθμισεις στο τερμα μαλακο και τερμα σκληρο δεν εχουν πολυ μεγαλη διαφορα οπως νομιζω θα επρεπε.
στα ποδηλατο αυτο οφειλεται σε σταθμη λαδιου αλλα εδω δεν ξερω ακολουθησα τις οδηγιες του μανυαλ μαλιστα εφτιαξα και εργαλειακι για να τραβηξω το περισσιο λαδι και αφησα oil level 10 εκατοστα.
τι πιστευετε οτι παιζει με τις ρυθμισεις?
υποψην οι αναρτησεις ειχαν γινει revalving στο παρελθον δεν ξερω απο ποιον αλλα σιγουρα ειχε βαρυ χερι στο σφιξιμο.χαχαχα επισης ειχε ενα εχτρα πλαστιο πανω απο το ελατηριο που εδινε εχτρα πιεση στο ελατηριο.

sapila racing
26/09/2012, 12:44
λοιπον αλλαχτηκαν τσιμουχες και λαδια με λιγο ταλαιπωρια βεβαια γιατι το εκανα πρωτη φορα σε μηχανη αν και το εχω κανει πολλες φορες σε ποδηλατο.αλλα εχω ενα θεμα η ρυθμισεις στο τερμα μαλακο και τερμα σκληρο δεν εχουν πολυ μεγαλη διαφορα οπως νομιζω θα επρεπε.
στα ποδηλατο αυτο οφειλεται σε σταθμη λαδιου αλλα εδω δεν ξερω ακολουθησα τις οδηγιες του μανυαλ μαλιστα εφτιαξα και εργαλειακι για να τραβηξω το περισσιο λαδι και αφησα oil level 10 εκατοστα.
τι πιστευετε οτι παιζει με τις ρυθμισεις?
υποψην οι αναρτησεις ειχαν γινει revalving στο παρελθον δεν ξερω απο ποιον αλλα σιγουρα ειχε βαρυ χερι στο σφιξιμο.χαχαχα επισης ειχε ενα εχτρα πλαστιο πανω απο το ελατηριο που εδινε εχτρα πιεση στο ελατηριο.

Δεν εχουν πολύ μεγάλη διαφορά η δεν εχουν καθόλου?
Οταν γεμιοσες καθε καλάμι, τρομπάρισες το εμβολο αρκετές φορές να φυγει όλος ο αέρας και να γεμίσεο ολος ο χώρος λάδι? Αν δεν το έκανες, εχεις πολύ λιγότερο λάδι μέσα απ οτι πρέπει.

Τα κλίκ του ρυθμιστή απόσβεσης στο πάνω μέρος είναι ακριβώς όσα ήταν?

fazer1000s
26/09/2012, 12:48
τρομπαρισα πολλες φορες κιολας οποτε συμπληρωνα μετα λαδι μεχρι να πιασω τα 10 εκατοστα Oil level.εχουν διαφορα αλλα μικρη οχι τοση οση πιστευω οτι θα επρεπε.γιατι δεν το τσεκαρα πριν τις ανοιξω για να δω μηπως το προβλημα υπηρχε και απο πριν

OldMan
26/09/2012, 12:56
Το πλαστικό κομμάτι που προφόρτιζε το ελατήριο το ξαναέβαλες..??

fazer1000s
26/09/2012, 13:06
ε φυσικα,ας θεωρησουμε οτι οπως ακριβως λυθηκε ετσι δεθηκε.εγραψα οτι δεν εχω ξανακανει σε μηχανη αλλα δυσκολες και μεγαλης διαδρομης ποδηλατου εχω κανει οποτε εχω μια αποψη για αναρτησεις,σιγουρα δεν ειναι ακριβως ιδιες αλλα ειναι περιπου στην ιδια φιλοσοφια.

OldMan
26/09/2012, 13:13
Επειδή οι αναρτήσεις σου είναι "γαργαλημένες" χωρίς να ξέρεις προς ποια κατεύθυνση, είναι δύσκολο να βγαλεις συμπεράσματα ως προς την αποτελεσματικότητα των ρυθμίσεων..

Υ.Γ.
Με το ιξώδες του λαδιού τι έπαιξε..??

fazer1000s
26/09/2012, 13:25
ναι εχεις δικιο σαυτο σιγουρα ,ιξωδες εβαλα 7.5 οπως λεει το μαναυλ,αλλα υπαρχει περιπτωση λογω οτι οπως ειπα ειχε εκεινο το πλαστικο πανω απο το ελατηριο που ηταν μεγαλο περιπου 10ποντους να αλλαξε και την σταθμη λαδιου που επρεπε να βαλω η ακομα και το ιξωδες.δλδ εγω εβαλα οτι λεει το μανουαλ αλλα ισως μετα το revalving να αλλαξαν τα δεδομενα

OldMan
26/09/2012, 15:09
ειχε εκεινο το πλαστικο πανω απο το ελατηριο που ηταν μεγαλο περιπου 10ποντους
Πόσο ήταν ..???:eek:

fazer1000s
26/09/2012, 15:15
Ναι ειχε γυρω στους 10 ποντους μηκος και πιεζει το ελατηριο.προφανως βαλαν πιο κοντο ελατηριο γιατι η προφορτιση ειναι καλη.

stefanos
26/09/2012, 19:50
Άσχετο αλλά τα 10 εκατοστά αέρα νομίζω είναι λίγα.

OldMan
27/09/2012, 12:43
Ναι ειχε γυρω στους 10 ποντους μηκος και πιεζει το ελατηριο.προφανως βαλαν πιο κοντο ελατηριο γιατι η προφορτιση ειναι καλη.
Ανοίγεις ιστορίες τώρα...

Ιστορία Νο1: Περίπτωση υπερβολικά "πεσμένου" ελατηρίου (ώστε να χρειάζεται τόοοοση προφόρτιση) μάλλον είναι άκρως φρικιαστική και την αφήνουμε στην άκρη..

Ιστορία Νο2: Ωφέλιμη διαδρομή του υπάρχοντος "κοντού" ελατηρίου, η οποία και έχει άμεσο αποτέλεσμα στην διαδρομή της ανάρτησης... (μερικώς φρικιαστική)

Ιστορία Νο3: Διαφορετικοί όγκοι μανίσιου και after ελατηρίων με επίσης άμεσο αποτέλεσμα στην διαφορετική σταθμη του λαδιού..(βαθμός φρίκης ως άνω)


Αν συνεκτιμήσουμε τις Νο2, Νο3 και την επίσης σωστή παρατήρηση του Στεφάνου, μάλλον καταλήγουμε στο ότι έχεις μια ανάρτηση σχεδόν "κλειδωμένη" σε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά (μικρή διαδρομή και με αδυναμία - πρακτικά - ρυθμίσης των αποσβέσεων)

fazer1000s
27/09/2012, 14:13
Ανοίγεις ιστορίες τώρα...

Ιστορία Νο1: Περίπτωση υπερβολικά "πεσμένου" ελατηρίου (ώστε να χρειάζεται τόοοοση προφόρτιση) μάλλον είναι άκρως φρικιαστική και την αφήνουμε στην άκρη..

Ιστορία Νο2: Ωφέλιμη διαδρομή του υπάρχοντος "κοντού" ελατηρίου, η οποία και έχει άμεσο αποτέλεσμα στην διαδρομή της ανάρτησης... (μερικώς φρικιαστική)

Ιστορία Νο3: Διαφορετικοί όγκοι μανίσιου και after ελατηρίων με επίσης άμεσο αποτέλεσμα στην διαφορετική σταθμη του λαδιού..(βαθμός φρίκης ως άνω)


Αν συνεκτιμήσουμε τις Νο2, Νο3 και την επίσης σωστή παρατήρηση του Στεφάνου, μάλλον καταλήγουμε στο ότι έχεις μια ανάρτηση σχεδόν "κλειδωμένη" σε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά (μικρή διαδρομή και με αδυναμία - πρακτικά - ρυθμίσης των αποσβέσεων)

αυτο μου φαινεται λογικο,οτι προφανως ειναι σεταρισμενη ετσι ωστε να μην εχουν πολυ επιδραση οι ρυθμισεις στην αναρτηση και επισης ισως να ηθελε λιγο περισσοτερο λαδι ωστε να δουλεψουν σωστα οι ρυθμισεις.γιατι ξεχασα να πω οτι στην αρχη το εκανα 11 ποντους το Oil level και ηταν νεκρες οι ρυθμισεις μετα το εκανα 10 και κατι εγινε αλλ μου φανηκε υπερβολικο να το κανω 9 και φοβηθηκα μην γινει πολυ σκληρο μετα.παντως σαν δουλεμα εχει ωραια μαλακο και γραμμικο απλα οι ρυθμιστες δεν ανταποκρινονται

KaTaNaS
31/10/2012, 20:16
Καλησπέρα, κατ'αρχήν το Marzocchi σου τι διαμέτρου είναι ; (45αρι; ) και απο τί μηχανάκι;

Ο μαύρος κύλινδρος απο τεφλόν μπαίνει κάτω απο ελατήριο.

Στα 45αρια Marzocchi σωστό (μαμά) ύψος του μαύρου κυλίνδρου είναι περί των 45mm στα 0.45 σκληρότητας ελατήρια και 33mm στα 0.48 σκληρότητας.

Aν πραγματι βρήκες μέσα στο μπροστινό σου κύλινδρο ύψους 100mm, αρχικά απορώ πώς κατάφερες να σφίξεις την τάπα στο φυσίγγιο και κατα δεύτερον πως το δουλεμα της σου φάινεται μαλακό.