View Full Version : ax1.Tη γνωμη σας παρακαλω...
Γεια σας και απο μενα παιδια,ειμαι 32 και μολις εβγαλα διπλωμα.Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο παλιο που να μην καιει πολυ,να ειναι ευκολο στην οδηγηση(πρωτη μηχανη),και κυριως να μην τραβαει πολυ το βλεμα(η μηχανη θα αφηνεται εξω-κινδυνος για κλοπη).Κατεληξα στο ax1 και θα ηθελα τη γνωμη σας δεδομενου οτι ειναι καπως ψηλη μηχανη και εγω ειμαι 1.78(εμαθα σε cbf125).Eυχαριστω εκ των προτερων
δεν ειναι και ο kyriakost ρε γαμοτο να μας πει δυο πραματα...
περιμενουμε δεν πειραζει...
περιμενουμε δεν πειραζει...
Θα περιμένεις πολύ..
Όλα τραβάνε τα βλέματα. Καλό το ΑΧ1 αλλά παλιό... για την πολη καλό είναι, τπτ παραπάνω.
Manalishi
27/09/2012, 15:52
Εγώ θα προτιμούσα KLE Anhelo 250
yiannis172
27/09/2012, 16:07
Aν δε θες οπωσδηποτε 250,γιατι δε κοιτας την all time classic λυση...ΧΤ 600;Και ξεχνα,για μενα,το 'να μη τραβαει τα βλεματα' γιατι ακρη δε θα βρεις και κοιτα να εχεις τη μηχανη παντα εντος του οπτικου σου πεδιου...ειναι μα**κια αλλα γινεται συνηθεια.
Εγώ θα προτιμούσα KLE Anhelo 250
Συγκρίνεις το KLE με το ΑΧ;;; :bawl:
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
27/09/2012, 16:28
εαν το αχ ειναι καλο και δεν ειναι παρταλι δεν υπαρχει καλυτερο μηχανακι . ασπαστο σε παει παντου ακομα και με 2 ατομα και δεν ζηταει τιποτε . εκανα την μαλακια και το πουλισα για ενα τρανσαλπ και ακομα βαραω το κεφαλη μου πας οπου θελεις με 120-130 χιλομετρα ακομα και ταξηδη. εαν δεν ειναι παρταλι παρτο και δεν θα θελεις ποτε να τα αλαξης..
Καλησπέρα . Θα σου περιγράψω εν ολίγοις την προσωπική μου εμπειρία ,μήπως και βοηθήσω στην απόφασή σου . Πριν κάποιους μήνες ήμουν στη θέση σου . Πρώτη μηχανή , μικρό budget και χωρίς δυνατότητα να ανταπεξέλθω σε πολλά έξοδα συντήρησης. Άρχισα να ψάχνω παλιό - μικρού κυβισμού - "δε σπάει δε χαλάει" - χαμηλή ....(1.56m και 45kg) ....Παρά την αισθητική παραφωνία του αθάνατου honda έμοιαζε η καλύτερη λύση για πρώτη μηχανή που να μπορώ ενδεχομένως να ικανοποιήσω κάποιες απο τις μοτοτουριστικές μου ανησυχίες....
Βγήκα λοιπόν στην αγορα .....Φεύ....
Όταν πρόκειται να αγοράσεις μια μηχανή 20ετίας ....έχεις κατα νου το 1000ρικο ... αν βρεθεί κάτι καλοσυντηρημένο. Αν έχεις ήδη ψάξει θα δεις οτι κοστολογείται ως αντίκα πια ...1500 - 1700ευρώ έτοιμα να αποσυντεθούν ...όχι δε μιλάμε για γιέν..... Δύσκολο task... + εξοπλισμό που δεν είχα 500 ευρωπαικά ακόμη....
Αυτό στο οποίο κατέληξα είναι ένα babyVara του 02 με πρώτη ταξινόμιση το 2004....1400 απο τα ευρωπαικά που λέγαμε , απεδείχθησαν χρυσά για το υπομονετικό, στους άγαρμπους χειρισμους μου και τις δεκάδες εν στάσει πτώσεις, μοτο-γαιδουράκι μου με τελική που δεν ξεπερνά τα 130χλμ/ωρα...V2 κινητήρα πρόθυμο να αντέχει μεγάλες " αργοτουριστικές " διαδρομές χωρίς γκρίνιες.Όσο για αυτονομία και οικονομία ....τι να πω, δε θα το πιστέψεις για υψηλόστροφο μοτερ...517χλμ με ένα γέμισμα (17λίτρα) .
Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις πάντως ... όλοι πριν κάνουμε την πρώτη μας αγορά τις εξαντλούμε μα...Στην αγορά μεταχειρισμένου είναι και λίγο θέμα τύχης ...στο τί θα συναντήσει κανείς ...απο άποψη προτέρου βίου της μηχανής ...το μοντέλο κι η εταιρεία που ψάχνεις είναι απλώς μια κατευθυντήρια γραμμή. Επίσης να προσθέσω πως μεγάλη σημασία έχει η αίσθηση που σου δίνει κάθε μηχανή όταν κάτσεις σ αυτήν...πόσο οικεία νιώθεις.
Καλή τύχη
Drake Ramore
27/09/2012, 17:43
Μηχανάκι 20ετίας να πάρεις μόνο αν πιάνουν τα χέρια σου. Καλά και χρυσά τα ΑΧ1 όταν κυκλοφορούσαν την δεκαετία του '90, αλλά σήμερα δεν υπάρχει ούτε ένα που να μην χρειάζεται τουλάχιστον 500-600 ευρώ σε σέρβις. Κάποιοι που τα έχουν μπιμπελό έχουν ρίξει πολύ χρήμα και χρόνο για να τα έχουν έτσι και φυσικά δεν τα πουλάνε.
Αν έλεγες να πάρεις ένα για να το αναστήσεις και να το κάνεις όπως ήταν όταν πρωτοβγήκε, μαζί σου! Αλλά εσυ θες πρώτη μηχανή, και δεν είσαι ακόμη έτοιμος για μια τέτοια απαιτητική σχέση σε αναλώσιμα και σερβις και βλάβες απο την φθορά του χρόνου. Κοίτα για κάποιο νεώτερο μοντέλο.
endopandou
27/09/2012, 18:49
Mε 1000 έως 1300 παίρνεις AX αστέρι και το πιο πιθανό είναι να μην χρειάζεται τίποτα. Είναι λίγα αυτά βέβαια αλλά υπάρχουν.
Το μοτό είναι απολαυστικό εργαλείο κι ας είναι παλιό, αρκεί να αγοραστεί συνειδητοποιημένα.
Το κέρδος σε σχέση με τα παπιά της ίδιας τιμής είναι πως σε προσέχουν πολύ περισσότερο και πας ξεκούραστα μικρά ταξιδάκια. Για να μην σου πω πως με τις ταχύτητες που κινούνται πλέον τα μεγάλα στα ταξίδια θα πάτε παρέα δικάβαλο.
Μην το φοβάσαι, πάρτο.
Εναλλακτικά: ΚLE (έχει κάποια θεματάκια αξιοπιστίας) ή ΚLR - XLR - ΧΤ (χωρίς μίζα αυτά) αν θές να θες και χώμα.
μηχανακι 20ετιας,χοντα(σαρακακης),παραεισαγωγης.
αμα θελεις μπορω αφιλοκερδως να σου χτυπαω εγω το κεφαλι στα βραχια αντι να παλευεις μονος σου :lol:
μηχανακι 20ετιας,χοντα(σαρακακης),παραεισαγωγης.
αμα θελεις μπορω αφιλοκερδως να σου χτυπαω εγω το κεφαλι στα βραχια αντι να παλευεις μονος σου :lol:
Τα ΑΧ1 τα εισήχθησαν κανονικότατα απο τον Σ... Ψιτ νεαρούλη... 1-0
παιδια αν και με προβληματισατε ,νομιζω με βοηθησατε...μαλλον θα το παρω.Θα κοιταξω για καποιο κολοδιατηρημενο.Εχετε καποιο υπ΄οψη σας???Σας ευχαριστω πολυ.
Τα ΑΧ1 τα εισήχθησαν κανονικότατα απο τον Σ... Ψιτ νεαρούλη... 1-0
ε αμα τα εισηχθησαν...ενταξει τοτε. :cry: σημειωσατε Χ
Drake Ramore
28/09/2012, 01:16
Κι όμως, εχω την εντύπωση ότι ποτέ δεν εισήχθησαν επίσημα. Απλά υπήρχαν ανταλλακτικά απο τα ΝΧ 250 τα οποία εισήχθησαν επίσημα. Φθηνότερο μοντέλο απο το ΑΧ1 ειδικά σε επίπεδο περιφεριακών, αλλά με ίδια μηχανικά μέρη κατα 99,9%
LOUKILOUK
28/09/2012, 05:18
Κι όμως, εχω την εντύπωση ότι ποτέ δεν εισήχθησαν επίσημα. Απλά υπήρχαν ανταλλακτικά απο τα ΝΧ 250 τα οποία εισήχθησαν επίσημα. Φθηνότερο μοντέλο απο το ΑΧ1 ειδικά σε επίπεδο περιφεριακών, αλλά με ίδια μηχανικά μέρη κατα 99,9%
Έτσι εκριβώς... ΝΧ250 με ταμπούρο πίσω και διαφορετικό φανάρι μπροστά (μονό αντί για διπλό).Κατά τα άλλα ακριβώς τα ίδια...Αν είσαι τυχερός και βρεις κάτι αξιόλογο σε λογική τιμή χτύπα το...αλλιώς υπομονή και κοιτάς για άλλα...
Θα το πω μετά από χρόνια... η ανακατασκευή του ΑΧ1 του τύπου από τον Βόλο με έκανε να εγγραφώ στο φόρουμ...μέχρι τότε απλά διάβαζα...γιατί έφαγε μπαν τελικά αυτός; ή μήπως κάτι άλλο έγινε;
υ.γ.Και για να μην ξεχνιόμαστε...σιμπι 400 να πάρεις φίλε...ΤΟ σχολείο...λένε...εγώ δεν ξέρω...έτσι διάβασα έτσι λέω...ιχιιιχιχιχι
spyrakos35
28/09/2012, 05:21
ΔΕΝ γίνανε επίσημη εισαγωγή καθώς προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά και μόνο....
η επίσημη εισαγωγή ήταν τα ΝΧ 250 τα οποία ήταν 3 άλογα παρακάτω (σύμφωνα με τον Τύπο της εποχής) και είχαν κάποιες διαφοροποιήσεις στα πλαστικά.....
στα +..... 7 χρόνια και 84000χλμ στα χέρια μου δεν χρειαστηκε τίποτα εκτός από λάδια - φίλτρα - μπουζί..... ορισμός του δεν σπαω - δεν χαλαω
στα - .... αναρτησεις μπρος - πίσω....
Κι όμως, εχω την εντύπωση ότι ποτέ δεν εισήχθησαν επίσημα. Απλά υπήρχαν ανταλλακτικά απο τα ΝΧ 250 τα οποία εισήχθησαν επίσημα. Φθηνότερο μοντέλο απο το ΑΧ1 ειδικά σε επίπεδο περιφεριακών, αλλά με ίδια μηχανικά μέρη κατα 99,9%
Nαι σωστά, λάθος μου, το ΝΧ είχα στο μυαλό μου αλλά ΑΧ έγραψα.. Τι μου συμβαίνει..
Πάντως το και το ΑΧ και το ΝΧ είναι απο τα τιμιότερα μηχανάκια...
Cpt. Haddock
28/09/2012, 10:20
Πάντως το και το ΑΧ και το ΝΧ είναι απο τα τιμιότερα μηχανάκια...
Μεχρι και τα Φιλιατρα σε πανε... :smokin:
Μεχρι και τα Φιλιατρα σε πανε... :smokin:
Και σε γυρίζουν... Γαργαλιάνοι-Μαραθόπολη μας πήγαν μάστορα... :smokin:
Και θυμάσαι σε τι κατάσταση ήταν... Με KLE ούτε θα το σκέφτόμουν..
Manalishi
28/09/2012, 10:31
Εμένα πάντως, μια χαρά με έβγαλε τον γύρο της Άνδρου δικάβαλος για διήμερο και αντίστοιχα τριήμερο στην Τήνο...ίσως έβαλε και η Παναγία το χέρι της βέβαια....:D
Εμένα πάντως, μια χαρά με έβγαλε τον γύρο της Άνδρου δικάβαλος για διήμερο και αντίστοιχα τριήμερο στην Τήνο...ίσως έβαλε και η Παναγία το χέρι της βέβαια....:D
Το ποιο;
Cpt. Haddock
28/09/2012, 10:43
Και σε γυρίζουν... Γαργαλιάνοι-Μαραθόπολη μας πήγαν μάστορα... :smokin:
Και θυμάσαι σε τι κατάσταση ήταν... Με KLE ούτε θα το σκέφτόμουν..
Ειμασταν και 5 χρονια νεωτεροι βεβαια... :tooth:
Ειμασταν και 5 χρονια νεωτεροι βεβαια... :tooth:
So?
Για εμάς δεν ξέρω αλλά το συγκεκριμένο ΑΧ συνεχίζει να κάνει τη δουλειά που έκανε στο συνεργείο...
Αν δεν είναι κανένα σαπάκι, για 4-5 κατοστάρικα είναι μια χαρά μεταφορικό μέσο για κοντά.
Manalishi
28/09/2012, 10:52
Το ποιο;
Το KLE, εαν αυτό ρωτάς.
Υ.Γ. Και για 1,5 χρόνο, μια χαρά με έβγαλε το KLE Μεταμόρφωση-Γλυφάδα και για μπάνια το καλοκαίρι, και 2-3 χωμάτινες βόλτες.
Το KLE, εαν αυτό ρωτάς.
Nαι, αυτό ρώτησα...
Κέρδισες και το τζοκερ χθες ε; :bawl:
Manalishi
28/09/2012, 11:17
:)
Αμα είχα κερδίσει για το KLE και το AX θα μιλάγαμε????
Θα του έδινα το TDM δώρο.... και θα έπαιρνα........ΚΤΜ!!!!!
Κι εγώ το βρίσκω (το ΑΧ, ε;) καλή επιλογή για πρώτο ή και για δεύτερο (παράλληλα με κάποιο άλλο δλδ.) μηχανάκι. Και αισθητικά μια χαρά επίσης το βρίσκω. Και ευκολοοδήγητο, σαν ποδήλατο, και ελαφρύ κλπ κλπ.
gregogti
28/09/2012, 15:47
μια χαρα και το ΑΧ1 και το ΚΛΕ οποιο και να επιλεξεις θα τα ευχαριστηθεις σιγουρα.καντα και μια βολτα να δεις πιο σου κανει το κλικ
μια χαρα και το ΑΧ1 και το ΚΛΕ οποιο και να επιλεξεις θα τα ευχαριστηθεις σιγουρα.καντα και μια βολτα να δεις πιο σου κανει το κλικ
To AX δουλεύει καλά στις 5-7.000 στροφές (στις 8-9 τα κοκκινα αν θυμαμαι καλά) και το ΚΛΕ στις 8-10 (12-13 τα κόκκινα; )... Δεν καίει και τίποτα το ΚΛΕ :rolleyes:
Manalishi
28/09/2012, 17:12
KLE: Κόκκινο στις 14,500, χρειάζεται το γκάζακι του για να πηγαίνει, εαν θυμάμαι καλά ήθελες 10-11χιλ στροφές για τα 110-120χλμ/ώρα, με ανάλογο κόστος στην κατανάλωση.
chr1s_86
28/09/2012, 17:38
Superbike με λίγα λόγια το KLE :lol::lol:
Drake Ramore
28/09/2012, 20:54
Superbike με λίγα λόγια το KLE :lol::lol:
Φορούσε τον ίδιο κινητήρα με το zzr 250 ninja της εποχής, οπότε δεν πέφτεις και πολύ έξω.
το serow 225 της Yamaha τι λεει ;
το serow 225 της Yamaha τι λεει ;
Αν θέλει το καλό του καλά είναι να μην βγάλει κουβέντα..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.