PDA

View Full Version : Ιστορικές Πινακίδες για Κλασσική Μοτοσυκλέτα



Johnny_Nik
29/09/2012, 11:04
Ίσως κάποιος από εδώ μπορεί να γνωρίζει κάτι παραπάνω. Έχουμε ένα JAWA 250 του 1980, ένα μηχανάκι το οποίο πλέον έχει εξαφανιστεί. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να το επαναλειτουργήσω και ξεκίνησα τις επαφές με τον παλιό ιδιοκτήτη για να μπορέσω να το πάρω και να το αναπαλαιώσω. Ήδη βρίσκομαι σε καλό δρόμο μιας και το έχω λύσει για να βαφτεί ότι είναι για βάψιμο. Σε λιγότερο δηλαδή από ένα μήνα θα το έχω έτοιμο προς κυκλοφορία. Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα:

Ο ιδιοκτήτης έχει κάνει οριστική διαγραφή της μοτοσυκλέτας από το 2006 οπότε και την ακινητοποίησε εντελώς. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει πινακίδες υπουργείου, αλλά λόγω ηλικίας είναι δυνατόν να βγάλει ιστορικές. Ο λόγος που θέλω να βγάλω πινακίδες είναι για να μην καταλήξει στα σκουπίδια ή γίνει στόχος καλοθελητών που θα θέλουν να τους αδειάσει τη γωνιά. Προς το παρόν έχει βρει μια γωνιά σε ένα υπόγειο αλλά μετά την επισκευή θα πρέπει να φύγει και από εκεί.

Θα ήθελα μια βοήθεια λοιπόν από όποιον γνωρίζει κάτι παραπάνω, μιας και τα άτομα που γνωρίζω από τις διάφορες ομοσπονδίες δεν βοήθησαν ιδιαίτερα. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου έχει υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση ότι μου παραχωρεί τη μοτοσυκλέτα για αναπαλαίωση καθώς και μια εξουσιοδότηση για να προβώ στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ξανατεθεί σε κυκλοφορία είτε ως ιστορικό είτε ως κανονικό όχημα. Το δεύτερο προφανώς δεν ισχύει αλλά δεν γνώριζα ότι είχε γίνει οριστική διαγραφή. Επίσης μου έχει δώσει αντίγραφο της οριστικής διαγραφής γιατί είχε χάσει και αυτός το γνήσιο. Με τα παραπάνω μπορώ να κινηθώ ώστε να βγάλει η μηχανή ιστορικές πινακίδες;

Αν ναι ποιό είναι το κόστος; Αξίζει το κόπο ή είναι προτιμότερο να τη πετάξω;

sapila racing
29/09/2012, 11:43
Johnny_Nik Μια κι έχουν ξαναειπωθεί αυτα που ρωτάς ρίξε μια ματιά εδω

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129542&page=5&p=2211647&highlight=πιστοποίηση#post2211647

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=66436&p=1254407&highlight=%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7#post1254407

Στο 3ο τευχος του περιοδικού της Λέσχης Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, ο πρόεδρος της Λέσχης ο Τακης ο Μαριολόπουλος έχει απαντήσει στις συνήθεις ερωτήσεις καλύτερα από οποιονδήποτε, μια και είναι και ο πιο κατάλληλος.
Διάβασέ το κι αν έχεις απορίες ρώτα εδώ, η περνα μια μέρα απο την Λέσχη στην πλατεία Ασωμάτων στο Θησείο, Δευτερα η Πέμπτη μετα τις 9 το βράδυ.
http://www.classicbike.gr/content/kr/Kradasmoi3.pdf

:wave2:

Johnny_Nik
29/09/2012, 13:30
Johnny_Nik Μια κι έχουν ξαναειπωθεί αυτα που ρωτάς ρίξε μια ματιά εδω

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129542&page=5&p=2211647&highlight=πιστοποίηση#post2211647

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=66436&p=1254407&highlight=%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7#post1254407

Στο 3ο τευχος του περιοδικού της Λέσχης Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, ο πρόεδρος της Λέσχης ο Τακης ο Μαριολόπουλος έχει απαντήσει στις συνήθεις ερωτήσεις καλύτερα από οποιονδήποτε, μια και είναι και ο πιο κατάλληλος.
Διάβασέ το κι αν έχεις απορίες ρώτα εδώ, η περνα μια μέρα απο την Λέσχη στην πλατεία Ασωμάτων στο Θησείο, Δευτερα η Πέμπτη μετα τις 9 το βράδυ.
http://www.classicbike.gr/content/kr/Kradasmoi3.pdf

:wave2:

Σε ευχαριστώ. Τα έχω διαβάσει όλα αυτά εδώ και καιρό. Όπως και το αρθράκι. Στη μηχανή δεν θα αλλαχτεί τίποτα παρά μόνο το χρώμα το οποίο από μαύρο θα πάρει κάποιες πινελιές μπέζ σε συγκεκριμένα σημεία. Έχω δει ανάλογη βαφή ονλάιν και μου άρεσε. Το μαύρο της θεωρώ ότι τη σκουραίνει πολύ.

Στο θέμα τώρα, αυτό που με ενδιαφέρει πριν μπλέξω με λέσχες, συλλόγους και γενικά με την έκδοση πινακιδών είναι εάν με τα χαρτια που έχω στα χέρια μου μπορώ να συνεχίσω. Θα προσπαθήσω Δευτέρα να περάσω αλλά μάλλον για Πέμπτη το κόβω.

ΥΓ: Αναφέρεται μόνο σε κόστος ασφάλισης. Δεν είναι αυτό που με απασχολεί αλλά το συνολικό κόστος, μαζί με έκδοση καρτών και πινακίδας καθώς και τι γίνεται μετά (ετήσια κόστη - συνδρομές κλπ).

sapila racing
29/09/2012, 13:46
Σε ευχαριστώ. Τα έχω διαβάσει όλα αυτά εδώ και καιρό. Όπως και το αρθράκι. Στη μηχανή δεν θα αλλαχτεί τίποτα παρά μόνο το χρώμα το οποίο από μαύρο θα πάρει κάποιες πινελιές μπέζ σε συγκεκριμένα σημεία. Έχω δει ανάλογη βαφή ονλάιν και μου άρεσε. Το μαύρο της θεωρώ ότι τη σκουραίνει πολύ.

Στο θέμα τώρα, αυτό που με ενδιαφέρει πριν μπλέξω με λέσχες, συλλόγους και γενικά με την έκδοση πινακιδών είναι εάν με τα χαρτια που έχω στα χέρια μου μπορώ να συνεχίσω. Θα προσπαθήσω Δευτέρα να περάσω αλλά μάλλον για Πέμπτη το κόβω.

ΥΓ: Αναφέρεται μόνο σε κόστος ασφάλισης. Δεν είναι αυτό που με απασχολεί αλλά το συνολικό κόστος, μαζί με έκδοση καρτών και πινακίδας καθώς και τι γίνεται μετά (ετήσια κόστη - συνδρομές κλπ).

Δεν νομίζω οτι θα έχεις πρόβλημα με τα χαρτιά που έχεις. Το κόστος μπορεί να εχει αλλάξει από τότε που έκανα εγω πιστοποιήσεις οπότε μην το πάρεις τοις μετρητοίς, ρωτα στην Λέσχη καλύτερα.
Εγώ είχα πληρώσει 160 Ευρώ συνολικά, αυτα τα χρήματα είναι για άδεια FIVA που εχει διάρκεια 10 χρόνια. Η ασφάλεια ειναι 40 Ευρω το χρόνο.
Αν είχες πινακίδα θα μπορούσες απλά να την πιστοποιήσεις χωρίς να παρεις πινακίδα ΦΙΛΠΑ, εχει μικρότερο κόστος αλλά συνεχίζεις να πληρώνεις τέλη και η ασφάλεια ειναι 90 Ευρω το χρόνο.
Πρέπει όμως να είσαι και μέλος της Λέσχης οπότε πρέπει πρωτα να γραφτείς και να πληρώνεις ετησια συνδρομή. Δεν θυμαμαι πόσο εναι η εγγραφή, η συνδρομή είναι 50 Ευρω το χρόνο.

Johnny_Nik
02/10/2012, 18:53
Από τη λέσχη μου είπαν τα παρακάτω:

1. Εγγραφή στη λέσχη + Συνδρομή ετήσια (30 + 50)

2. Κάρτα ΦΙΛΠΑ για 10 χρόνια όπως είχε πει και εσύ 160 ευρώ

3. Ετήσια και υποχρεωτική ασφάλιση άλλα 40 ευρώ.

Σύνολο 260. Η ενημέρωση ήταν άμεση και με κατατόπισαν πλήρως στα σημεία που πρέπει να έχω υπόψιν για να δέσω και ετοιμάσω τη μηχανή για έλεγχο.

Επίσης κουβέντα είχα και με άτομα εκτός της λέσχης, ο οποίοι με παρέπεμψαν στην ΕΛΠΑ για πινακίδες ΙΟ. Το κόστος τους (ολικό) είναι 160 ευρώ με τα 110 εφάπαξ για την έκδοση πινακίδας. Δηλαδή ετήσιο κόστος από εκεί και έπειτα 50 ευρώ.

Εκτός, από το χρηματικό το οποίο έχει και ιδιαίτερη σημασία για μένα, όπως και κάποια άλλα πράγματα τα οποία δεν θα ήθελα να αναφέρω ονλάιν, τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ - Λέσχης; Το δεδομένο μας είναι ότι δεν θέλω η μηχανή να καταλήξει στα σκουπίδια, δεν τρελαίνομαι για τρεχάματα και εκδηλώσεις, ιδιαίτερα όταν είναι και υποχρεωτικά. (Έστω και η μία το χρόνο)

sapila racing
03/10/2012, 08:56
Επίσης κουβέντα είχα και με άτομα εκτός της λέσχης, ο οποίοι με παρέπεμψαν στην ΕΛΠΑ για πινακίδες ΙΟ. Το κόστος τους (ολικό) είναι 160 ευρώ με τα 110 εφάπαξ για την έκδοση πινακίδας. Δηλαδή ετήσιο κόστος από εκεί και έπειτα 50 ευρώ.

Εκτός, από το χρηματικό το οποίο έχει και ιδιαίτερη σημασία για μένα, όπως και κάποια άλλα πράγματα τα οποία δεν θα ήθελα να αναφέρω ονλάιν, τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ - Λέσχης; Το δεδομένο μας είναι ότι δεν θέλω η μηχανή να καταλήξει στα σκουπίδια, δεν τρελαίνομαι για τρεχάματα και εκδηλώσεις, ιδιαίτερα όταν είναι και υποχρεωτικά. (Έστω και η μία το χρόνο)

Σε αυτό δεν μπορω να βοηθήσω, δεν ξερω τι ρόλο βαράνε οι πινακίδες ΕΛΠΑ.
Οτι και να κάνεις, ελπίζω να το φτιάξεις και να ξανακυκλοφορήσει. :wave2:

Johnny_Nik
03/10/2012, 10:12
Σε αυτό δεν μπορω να βοηθήσω, δεν ξερω τι ρόλο βαράνε οι πινακίδες ΕΛΠΑ.
Οτι και να κάνεις, ελπίζω να το φτιάξεις και να ξανακυκλοφορήσει. :wave2:

To να το φτιάξω έγινε πλέον θέμα τιμής. :D Προχωράω αρκετά αργά όμως λόγω του οικονομικού και λόγω περιορισμένου χρόνου αλλά είμαι σε καλό δρόμο. Όταν τελειώσει θα ψάξω πιο εντατικά για το θέμα πινακίδας

kokkiklhs
03/03/2013, 09:31
Άντε ρε Γιαννάκο, ρίξε καμιά φωτό να δούμε και μεις οι ξενιτεμένοι, να γουστάρουμε.... ;)