PDA

View Full Version : How to strivein Manalishi?



Manalishi
21/09/2012, 11:43
Βίντεο δεν τράβηξα, αλλά επιτέλους πήρα τις φωτό....Πότε είναι το επόμενο Track Day στα Μέγαρα??

268826

sniper
21/09/2012, 12:44
Βίντεο δεν τράβηξα, αλλά επιτέλους πήρα τις φωτό....Πότε είναι το επόμενο Track Day στα Μέγαρα??

268826

Eχει συχνά..

Κανένα σχολείο έχεις κάνει; Γιατί αν "εξυνες" τα πατακια σου με τον χάρο που καβαλάς (σόρρυ αλλά δεν μου αρέσουν τα TDM για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους) και με στάση σώματος όπως της φωτό, είσαι ένα κλικ πριν την τούμπα... Για σένα στο λέω..

Manalishi
21/09/2012, 13:10
Ναι, έχω κάνει, απο'κει είναι η φωτό...

1. Όντως έξυνα στις δεξιές...
2. Χάρον ανίκατε μάχαν, ώς εν την Μεγαροίς πίστασι, οσο θες πίπτεις...
3. Γούστα είναι αυτά....
4. Και μετά την πλάκα, ειλικρινά τι λάθος διακρίνεις? Πως θα έπρεπε να "κάθομαι"? Να είμαι πιό όρθιος? Λιγότερο όρθιος? Για λέγε, μην έχουμε τίποτα απρόσμενα....


Αυτή είναι μία φώτο απο τις πολλές, ίσως σε άλλη να έχω καλυτερη στάση. Στην παρακάτω είναι καλύτερα, χειρότερα, το ίδιο??

268833

sniper
21/09/2012, 13:14
Ναι, έχω κάνει, απο'κει είναι η φωτό...

1. Όντως έξυνα στις δεξιές...
2. Χάρον ανίκατε μάχαν, ώς εν την Μεγαροίς πίστασι, οσο θες πίπτεις...
3. Γούστα είναι αυτά....
4. Και μετά την πλάκα, ειλικρινά τι λάθος διακρίνεις? Πως θα έπρεπε να "κάθομαι"? Να είμαι πιό όρθιος? Λιγότερο όρθιος? Για λέγε, μην έχουμε τίποτα απρόσμενα....


Αυτή είναι μία φώτο απο τις πολλές, ίσως σε άλλη να έχω καλυτερη στάση. Στην παρακάτω είναι καλύτερα, χειρότερα, το ίδιο??

268833

Εκει δεν σας είπαν τπτ για την θέση του σώματος; Αν όχι να βγαίνει όλο στο εσωτερικό της στροφής, να κατεβάζεις το κεφάλι και τον κορμό σου προς τα εκεί; :confused:

Όρθιος σαν γκέκας πας... Εχουμε δει αρκετά TDM να κάνουν διάφορα χορευτικά μέσα στα Μέγαρα με ασχημα αποτελέσματα..

Manalishi
21/09/2012, 13:21
Να σου πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι κάποια ιδιαίτερη οδηγία για ττην στάση.... Βέβαια και εγώ το πιστεύω οτι κάνω λάθος, γιατί πλαγιάζω πολύ τη μηχανή αναγκαστικά και έτσι στενεύουν θεωρώ τα περιθώρια αντίδρασης/διόρθωσης.

sniper
21/09/2012, 13:24
Να σου πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι κάποια ιδιαίτερη οδηγία για ττην στάση.... Βέβαια και εγώ το πιστεύω οτι κάνω λάθος, γιατί πλαγιάζω πολύ τη μηχανή αναγκαστικά και έτσι στενεύουν θεωρώ τα περιθώρια αντίδρασης/διόρθωσης.

Ξεκίνα να διαβάζεις τότε εδώ (http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?f=7)

Manalishi
21/09/2012, 15:03
Τους έχω ρίξει μια ματιά, να πω την αλήθεια...

sniper
21/09/2012, 15:07
Τους έχω ρίξει μια ματιά, να πω την αλήθεια...

Συνέχισε πιο εντατικά και ρώτα τι δεν καταλαβαίνεις.

Αν θες πίστα πάντως, πέτα αυτό το χάλι που καβαλάς.

Manalishi
21/09/2012, 15:27
Αυτό διαπίστωσα και εγώ, δεν είναι για πίστα...
.....Αλλά είναι για τις υπόλοιπες 363 μέρες του χρόνου, καθημερινή μετακίνηση, βόλτες....Ειδικά με την βενζίνη στο 1,7x.....( Δεν σας λέω ότι γέμισα σήμερα με 16,5 λίτρα για 336 χλμ, γιατί πάλι θα λέτε οτι λεώ κάλτσες....)

Για να έχει λιγότερη κλίση η μηχανή, πρέπει να βγάλω το σώμα μου πιο "έξω", σωστά? Το βάρος μου πού το στηρίζω? Πως το στηρίζω? Με τα χέρια? Με τα πόδια? Με τα @@( :D ) Όλα τα παραπάνω?

sniper
21/09/2012, 15:31
Αυτό διαπίστωσα και εγώ, δεν είναι για πίστα...
.....Αλλά είναι για τις υπόλοιπες 363 μέρες του χρόνου, καθημερινή μετακίνηση, βόλτες....Ειδικά με την βενζίνη στο 1,7x.....( Δεν σας λέω ότι γέμισα σήμερα με 16,5 λίτρα για 336 χλμ, γιατί πάλι θα λέτε οτι λεώ κάλτσες....)

Για να έχει λιγότερη κλίση η μηχανή, πρέπει να βγάλω το σώμα μου πιο "έξω", σωστά? Το βάρος μου πού το στηρίζω? Πως το στηρίζω? Με τα χέρια? Με τα πόδια? Με τα @@( :D ) Όλα τα παραπάνω?

Mε οτιδήποτε άλλο ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ... Τι σκ@τά μαθήματα έκανες;

nassosxlvbros
21/09/2012, 15:35
Mε οτιδήποτε άλλο ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ... Τι σκ@τά μαθήματα έκανες;

Δηλ για να θέλει να το στηρίξει (το σώμα), ΠΟΣΟ ΑΡΓΑ ΣΤΡΙΒΕΙ;;;;;;;:D

sniper
21/09/2012, 15:38
Δηλ για να θέλει να το στηρίξει (το σώμα), ΠΟΣΟ ΑΡΓΑ ΣΤΡΙΒΕΙ;;;;;;;:D

Δεν καταλαβα..

Manalishi
21/09/2012, 15:41
Ναι, αυτό το "Χωρίς χέρια" το εκτίμησα δεόντως, με βοήθησε πολύ. Πρέπει όμως να βάζω δύναμη στο "εσω" πόδι? να πιέζω πιο πολύ το έξω, όπως έχω δει σε ένα video?

sniper
21/09/2012, 15:45
Ναι, αυτό το "Χωρίς χέρια" το εκτίμησα δεόντως, με βοήθησε πολύ. Πρέπει όμως να βάζω δύναμη στο "εσω" πόδι? να πιέζω πιο πολύ το έξω, όπως έχω δει σε ένα video?

Ναι. Δεν ξέρω αν το οικονομικό σου μηχανάκι σου δίνει καλά στηρίγματα... δίνει καλά high στην 9 πάντως. Πρόσεχε.

nassosxlvbros
21/09/2012, 15:47
Δεν καταλαβα..

Αυτό το πως το λένε ντε....το TDM....

Manalishi
21/09/2012, 15:55
Ωπα, ώπα, εδώ είμαστε, αλλά μιλάς με γρίφους γέροντα....


Γιατί high στην 9 ??? Μήπως λόγω .....pits( κάμερες, φώτα, χορηγοί, κορίτσια)??? Δεν με προβλημάτισε η έξοδος της 9, πιό πολύ με "φόβιζε η έξοδος της 6 που με έβγαζε πολύ απέναντι, (πού ίσως για μένα).

sniper
21/09/2012, 15:58
Ωπα, ώπα, εδώ είμαστε, αλλά μιλάς με γρίφους γέροντα....


Γιατί high στην 9 ??? Μήπως λόγω .....pits( κάμερες, φώτα, χορηγοί, κορίτσια)??? Δεν με προβλημάτισε η έξοδος της 9, πιό πολύ με "φόβιζε η έξοδος της 6 που με έβγαζε πολύ απέναντι, (πού ίσως για μένα).

θα έπρεπε, είναι σύνηθες φαινόμενο (σε σημειο να ετοιμάζουν φωτογραφικές όλοι) να βλέπεις 2κύλινδρα να ξύνουν πατάκια στην αρχή και μετά να εκτοξεύονται.. φαίνονται από μακρυά.. τόσο που φωνάζεις από μέσα σου να μείνει από βενζίνη μέσα στο γύρο πριν ξαναφτάσει στην 9..

Manalishi
21/09/2012, 16:13
να βλέπεις 2κύλινδρα να ξύνουν πατάκια στην αρχή και μετά να εκτοξεύονται.. φαίνονται από μακρυά..

Για εξηγήσου λιγο...τί φαίνεται ως λάθος και παράδειγμα προς αποφυγείν απο τόσο νωρίς?

Ταχύτητα?
Θέση στην πίστα?
Κλίση?
Θέση σώματος?

sniper
21/09/2012, 16:16
Για εξηγήσου λιγο...τί φαίνεται ως λάθος και παράδειγμα προς αποφυγείν απο τόσο νωρίς?

Δεν εχω να πω κατι παραπάνω απο αυτα που έχω ηδη πει για την φωτό σου..

Αν ξυνεις δε τα πατακια, πρόσεχε το πως και πόσο ανοίγεις το γκάζι σου. Λιγα άλογα μεν, αρκετή ροπή χαμηλά δε. Δεν αρέσει αυτό στα λάστιχά σου.

Manalishi
21/09/2012, 16:30
:a013: :a013:

Allst@rf
21/09/2012, 16:59
Μην πελαγωνεις είναι πολλά, άλλα για αρχή φτιαξε λίγο τη θέση του σωματος...είναι βασικοτατο και βοηθάει στο να πηγαινεις σβελτα με ασφάλεια...

Χαλαρωσε τα χέρια,μετακίνησε το σώμα σου λίγο πιο πίσω, προς την καμπύλη της σέλας που χωρίζει αναβατη από συνεπιβατη, σφιξε το τεποζιτο με τα μπουτια και προπάντων μην πηγαινεις γρήγορα... ωραίο το ξυσιμο στην αρχή, γελας από κ**λα μέσα από το κρανος, αλλά για να χτισεις αυτόπεποιθηση πρέπει να πηγαινεις σιγά...

Manalishi
21/09/2012, 17:09
@ Allst@rf: :beer:

Ναι το άτιμο, είναι γλυκό...το ξύσιμο...ειδικά αμα βρεις το σημείο που σε τρώει....

Μπορεί να μη έχω τελειοποιήσει την στάση του σώματός μου, που θέλω πολύ δουλειά, αλλά πήρα μια καλή γεύση πώς και πόσο μπορεί να στρίψει/κλίνει η μηχανή που έχω

BLiTzER
21/09/2012, 17:43
Τι σκ@τά μαθήματα έκανες;

Δε νομίζω ότι ασχολούνται με θέση σώματος μέχρι το level 3. Εμένα μπήκε εκπαιδευτής μέσα, στο level 1 (πρώτη μου φορά πίστα) και μου έδειξε πως και πότε (χοντρικά) μόνο όταν είδε ότι έβγαζα σώμα σε κάθε στροφή και ήθελε τουλάχιστον να το κάνω όσο το δυνατόν πιο σωστά, μέχρι να φτάσω στο 3, όπου αναλύεται εκτενέστερα.

Allst@rf
21/09/2012, 17:56
Ναι το άτιμο, είναι γλυκό...το ξύσιμο...ειδικά αμα βρεις το σημείο που σε τρώει....


:tooth:

,όλες στριβουν τεζα κάτω, μεχρι τα ορια που τους έχει δώσει ο κατασκευαστης τους και ο
χαρακτήρας τους...

Edit...
Μπορείς να παρέμβεις στα όρια τους με την στάση του σώματος σου και με αφτερμαρκετ περιφερειακά... από όσο ξέρω το TDM δεν περνει ρυθμιζομενα μαρσπιε (ευτυχώς δλδ) αλλά μπορεις να αλλάξεις εσύ...

Παντός και σώμα να βγαλεις ,το ξυσιμο από το μηχανακι ,φοβάμαι ότι δεν αποφεύγεται...

VASOS
21/09/2012, 18:52
:tooth:

...Παντός και σώμα να βγαλεις ,το ξυσιμο από το μηχανακι ,φοβάμαι ότι δεν αποφεύγεται...

Γι' αυτό βγάζουμε τις μπίλιες από τα μαρπιέ :D.

Allst@rf
21/09/2012, 19:10
Γι' αυτό βγάζουμε τις μπίλιες από τα μαρπιέ :D.


Σίγουρη επιτυχια για τρελή σαβουρα...

;)

VASOS
21/09/2012, 19:12
Σίγουρη επιτυχια για τρελή σαβουρα...

;)

Το ν' αφήσεις τις μπίλιες και να ξύνουν στις 40 μοίρες κλίση ναι είναι εγγυημένη σαβούρα.

Εδιτ: Άλλωστε τα ρυθμιζόμενα μαρπιέ που πρότεινες στον φίλο αλλά δεν υπάρχουν για την μηχανή του δεν έχουν μπίλιες και δεν έχουν επίσης ελατήριο επαναφοράς...

sniper
21/09/2012, 19:16
Γι' αυτό βγάζουμε τις μπίλιες από τα μαρπιέ :D.

και ξύνουμε και τα πατάκια... :bawl:

268849

VASOS
21/09/2012, 19:17
Ναι ρε σκοπευτή, την αίσθηση της κλίσης την έχουμε με τις ξύστρες, όχι με τις μπίλιες.

Τώρα άμα ξύνουμε πατάκια (χε χε χε) αλλάζει το πράμα :).

εδιτ: BTW η φωτό τα σπάει :beer::beer:

sniper
21/09/2012, 19:28
Ναι ρε σκοπευτή, την αίσθηση της κλίσης την έχουμε με τις ξύστρες, όχι με τις μπίλιες.

Τώρα άμα ξύνουμε πατάκια (χε χε χε) αλλάζει το πράμα :).

εδιτ: BTW η φωτό τα σπάει :beer::beer:

Eίδες να λέω κάπου το αντίθετο; Ευτυχώς μου εμειναν τα μαμά πατάκια απο το κίτρινο 954 (οι Γ#$:΅@##@#$ το πήραν με τα ρυθμιζόμενα Arrow) και θα τ' αλλάξω.. δεν έχει μείνει και πολύ από το δεξί...

Σερρες, Κ11 :cry:

VASOS
21/09/2012, 19:37
Πλάκα στην πλάκα μ' έχεις ψήσει πολύ με το 954 και αρχίζω να το ψάχνω στις αγγελίες :D

sniper
21/09/2012, 19:39
Πλάκα στην πλάκα μ' έχεις ψήσει πολύ με το 954 και αρχίζω να το ψάχνω στις αγγελίες :D

Aς αγοραζες το δικό μου όταν το πούλαγα.. :tooth:

Allst@rf
21/09/2012, 20:33
Το ν' αφήσεις τις μπίλιες και να ξύνουν στις 40 μοίρες κλίση ναι είναι εγγυημένη σαβούρα.

Εδιτ: Άλλωστε τα ρυθμιζόμενα μαρπιέ που πρότεινες στον φίλο αλλά δεν υπάρχουν για την μηχανή του δεν έχουν μπίλιες και δεν έχουν επίσης ελατήριο επαναφοράς...

Ότι θες διαβαζεις αλλά δε πειράζει...

Μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρεις...

g_m900
21/09/2012, 21:59
εγω παντως εχω αλλαξει καρινα και λινκ εξατμισεων...

Allst@rf
22/09/2012, 01:15
εγω παντως εχω αλλαξει καρινα και λινκ εξατμισεων...


Εγώ από την άλλη δε μπορω να καταλάβω γιατί επιμενεις τόσο με το TDM, και εξακολουθεις να πηγαινεις πίστα με αυτό...

g_m900
22/09/2012, 05:28
Εγώ από την άλλη δε μπορω να καταλάβω γιατί επιμενεις τόσο με το TDM, και εξακολουθεις να πηγαινεις πίστα με αυτό...

1. γιατι οπως ειπε ο παραπανω το μηχανακι το εχω πρωτα για δουλεια και τελευταιο για διασκεδαση στην πιστα
2. γιατι ακομα και με 110.000 χλμ που το εχω τωρα μπαινει και κανει χαλαρα μερικα 20λεπτα χωρις προβλημα
3. γιατι το επιπεδο μου σαν οδηγος μου επιτρεπει να το παω αρκετα καλα χωρις να μπορω να κρινω ολες αυτες τις αδυναμιες που λετε κατα καιρους...πλην της δυναμης του κινητηρα
4. γιατι δεν κανει high στην πλατεια εκτος αν μπεις με κανα 1η...
5. γιατι περα απο τα γουστα στην πιστα ...οταν πηρα το tdm ημουν εντελως απειρος και η πιστα με εμαθε να το φρεναρω σωστα.
6. γιατι μπικικινι δεν υπαρχει για κατι αλλο αλλα και να υπηρχε λιγες θα ηταν οι επιλογες για χρηση μικτη οπως κανω τωρα.
7. γιατι εχει πλακα να απορει ο μεγας Ελληναρας παγκοσμιος με κατι GSXR-R1-CBR γιατι τον περασε ενα μηχανακι που θεωρει κατωτερο (και ειναι) οταν εγω παω στην πιστα να βελτιωθω σαν οδηγος και αυτος παει στην πιστα για να εχει να λεει στις καφετεριες τις παπαριες του.

Allst@rf υπαρχουν και αλλοι λογοι αλλα αυτοι ειναι για την πιστα.
το μηχανακι το εχω βαλει με μαμα αναρτησεις πιστα και πισω κλασμενη αναρτηση και μετα οπως βλεπεις στη φωτο.
η διαφορα ηταν οτι με τα usd απλα σημαδευες και εστριβες ενω με το μαμα πηρουνι ηθελε λιγο προσπαθεια να μην χασεις την ιδανικη εισοδο στη στροφη.

δεν μπορει ο Παπαεωργιου jr (o motocrossας ντε...) να παει αερα στην Αττικη οδο με το δικο του TDM και να μην μου εχει παραπονεθει για πλαισια-φρενα-στησιμο και εμεις εδω να λεμε παντα για το τι μπουρδελο ειναι.

Allst@rf
22/09/2012, 15:34
1. γιατι οπως ειπε ο παραπανω το μηχανακι το εχω πρωτα για δουλεια και τελευταιο για διασκεδαση στην πιστα
2. γιατι ακομα και με 110.000 χλμ που το εχω τωρα μπαινει και κανει χαλαρα μερικα 20λεπτα χωρις προβλημα
3. γιατι το επιπεδο μου σαν οδηγος μου επιτρεπει να το παω αρκετα καλα χωρις να μπορω να κρινω ολες αυτες τις αδυναμιες που λετε κατα καιρους...πλην της δυναμης του κινητηρα
4. γιατι δεν κανει high στην πλατεια εκτος αν μπεις με κανα 1η...
5. γιατι περα απο τα γουστα στην πιστα ...οταν πηρα το tdm ημουν εντελως απειρος και η πιστα με εμαθε να το φρεναρω σωστα.
6. γιατι μπικικινι δεν υπαρχει για κατι αλλο αλλα και να υπηρχε λιγες θα ηταν οι επιλογες για χρηση μικτη οπως κανω τωρα.
7. γιατι εχει πλακα να απορει ο μεγας Ελληναρας παγκοσμιος με κατι GSXR-R1-CBR γιατι τον περασε ενα μηχανακι που θεωρει κατωτερο (και ειναι) οταν εγω παω στην πιστα να βελτιωθω σαν οδηγος και αυτος παει στην πιστα για να εχει να λεει στις καφετεριες τις παπαριες του.

Allst@rf υπαρχουν και αλλοι λογοι αλλα αυτοι ειναι για την πιστα.
το μηχανακι το εχω βαλει με μαμα αναρτησεις πιστα και πισω κλασμενη αναρτηση και μετα οπως βλεπεις στη φωτο.
η διαφορα ηταν οτι με τα usd απλα σημαδευες και εστριβες ενω με το μαμα πηρουνι ηθελε λιγο προσπαθεια να μην χασεις την ιδανικη εισοδο στη στροφη.

δεν μπορει ο Παπαεωργιου jr (o motocrossας ντε...) να παει αερα στην Αττικη οδο με το δικο του TDM και να μην μου εχει παραπονεθει για πλαισια-φρενα-στησιμο και εμεις εδω να λεμε παντα για το τι μπουρδελο ειναι.

κοίταξε ,το ότι έχεις βελτιώσει ένα μηχανάκι που η δουλειά του είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από πίστα ,εμένα μου λέει πολλά...

Προσωπικα ,σοβαρό λόγω από τους παραπάνω βρίσκω αυτόν για τα λεφτά...όλοι οι άλλοι λόγοι είναι καθαρά προσωπικές σου εκτιμήσεις που εμένα δε με βρίσκουν σύμφωνο...και πιστεύω ότι ο λόγος μου έχεις μια ελάχιστη βαρύτητα ως πρώην κάτοχος tdm ...

Το παραπάνω όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι σέβομαι την απόφαση σου και τις απόψεις σου...

VASOS
24/09/2012, 12:09
Ότι θες διαβαζεις αλλά δε πειράζει...

Μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρεις...

Ρε συ καταλαβαίνω πού το πας και τί θέλεις να περάσεις στο φίλο, δηλ. να φτιάξει σώμα και να βελτιωθεί σταδιακά ή/και ν' αλλάξει μοτοσικλέτα προκειμένου ν' ασχοληθεί με την πίστα, αλλά προσωπικά θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο το ξύσιμο σταθερού τμήματος της μοτοσικλέτας (μαρπιέ, σταντ, εξάτμιση) από οτιδήποτε άλλο :)

jezuz
30/09/2012, 01:09
Αυτή είναι μία φώτο απο τις πολλές, ίσως σε άλλη να έχω καλυτερη στάση. Στην παρακάτω είναι καλύτερα, χειρότερα, το ίδιο??


Ειδικος δεν ειμαι, αλλα αυτο που παρατηρω ειναι οτι και το τιμονι/ροδα σου εχει μεγαλη κλιση προς το εσωτερικο της στροφης, πραγμα που σε μεγαλυτερη κλιση/ταχυτητα θα ηταν επικινδυνο για lowside.
Αν ομως ησουν πιο σκυφτος και ειχες ριξει το βαρος σου προς το εσωτερικο της στροφης, το μηχανακι θα εστριβε χωρις το τιμονι να εχει γυρισει το πολυ (απο το βαρος σου και τις δυναμεις), πραγμα που θα εκανε τη ζωη στο ελαστικο σου πιο ευκολη.

TROOPER
01/10/2012, 07:38
Να σου πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι κάποια ιδιαίτερη οδηγία για ττην στάση.... Βέβαια και εγώ το πιστεύω οτι κάνω λάθος, γιατί πλαγιάζω πολύ τη μηχανή αναγκαστικά και έτσι στενεύουν θεωρώ τα περιθώρια αντίδρασης/διόρθωσης.

χαλαρωσε τα χερια σου,καμψε κορμο προς το εσωτερικο της στροφης,γυρνα κεφαλι.εχει δικιο ο σναιπερ που λεει οτι πας ορθιος.:wave2:

Manalishi
01/10/2012, 09:27
@JEZUZ: Ευχαριστώ για την επισήμανση, προφανώς αναφέρεσαι στην κλίση τιμονιού/ρόδας στον κατακόρυφο άξονα, όχι στον οριζόντιο, σωτά??

@TROOPER : Ευχαριστώ,, τί εννοείς "κάμψε κορμό προς το εσωτερικό"? Να γείρω πιό πολύ ενώ κάθομαι στη θέση μου? Να βγώ απο το κάθισμα όπως βλέπω απο τις δικές σας φωτό?

TROOPER
01/10/2012, 09:34
.......@TROOPER : Ευχαριστώ,, τί εννοείς "κάμψε κορμό προς το εσωτερικό"? Να γείρω πιό πολύ ενώ κάθομαι στη θέση μου? Να βγώ απο το κάθισμα όπως βλέπω απο τις δικές σας φωτό?

βιδωσε σε πρωτη φαση τον πισινο στη σελα και κανε στροφη και καμψη του κορμου προς το εσωτερικο της στροφης και γυρνα μαζι και το κεφαλι.για να το πετυχεις αυτο ειναι προφανες οτι πρεπει να χαλαρωσεις τελειως τα χερια σου.το να βγεις απο τη σελα ερχεται πολυ αργοτερα.:wave2:

Manalishi
01/10/2012, 09:49
βιδωσε σε πρωτη φαση τον πισινο στη σελα και κανε στροφη και καμψη του κορμου προς το εσωτερικο της στροφης και γυρνα μαζι και το κεφαλι.για να το πετυχεις αυτο ειναι προφανες οτι πρεπει να χαλαρωσεις τελειως τα χερια σου.το να βγεις απο τη σελα ερχεται πολυ αργοτερα.:wave2:

Κατάλαβα τι λες, το ξέρω αυτό, και ο εξωτερικό ώμος να πλησιάζει το αντίθετο γκριπ, σωστά??

TROOPER
01/10/2012, 10:13
Κατάλαβα τι λες, το ξέρω αυτό, και ο εξωτερικό ώμος να πλησιάζει το αντίθετο γκριπ, σωστά??

ακριβως.ουσιαστικα ο εξωτερικος ωμος να δειχνει που θες να πας ;)

sniper
01/10/2012, 10:17
βιδωσε σε πρωτη φαση τον πισινο στη σελα και κανε στροφη και καμψη του κορμου προς το εσωτερικο της στροφης και γυρνα μαζι και το κεφαλι.για να το πετυχεις αυτο ειναι προφανες οτι πρεπει να χαλαρωσεις τελειως τα χερια σου.το να βγεις απο τη σελα ερχεται πολυ αργοτερα.:wave2:

Tip : Σφίξε τα πόδια σου πάνω στο ντεπόζιτο. Δύσκολο αν δεν υπάρχουν κοιλιακοί αλλά θα τους φτιάξεις στην πορεία.

TROOPER
01/10/2012, 10:22
Tip : Σφίξε τα πόδια σου πάνω στο ντεπόζιτο. Δύσκολο αν δεν υπάρχουν κοιλιακοί αλλά θα τους φτιάξεις στην πορεία.

σωστο σαν τιπ.βεβαια πανω σε tdm δεν θα σε ωφελησει ιδιαιτερα αλλα ειναι το σωστο και καλο ειναι να το μαθεις.

Manalishi
01/10/2012, 10:49
SPAM:

ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ THREAD!!!!!:a25::a25::a09::a09::a54::rockon:

@ Σε όλους όσους μεταλαμπαδεύουν γνώσεις για το στρίβειν: :a18::a10::kiss::a46:

sniper
01/10/2012, 10:54
SPAM:

ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ THREAD!!!!!:a25::a25::a09::a09::a54::rockon:

@ Σε όλους όσους μεταλαμπαδίζουν γνώσεις για το στρίβειν: :a18::a10::kiss::a46:

ΟΚ, αλλά όταν χρησιμοποιείς το "@" κόλλα και το ":" δίπλα γιατί έτσι φαίνεται ότι μας μοιράζεις @ :tooth:

spyro
01/10/2012, 15:33
1. γιατι οπως ειπε ο παραπανω το μηχανακι το εχω πρωτα για δουλεια και τελευταιο για διασκεδαση στην πιστα
2. γιατι ακομα και με 110.000 χλμ που το εχω τωρα μπαινει και κανει χαλαρα μερικα 20λεπτα χωρις προβλημα
3. γιατι το επιπεδο μου σαν οδηγος μου επιτρεπει να το παω αρκετα καλα χωρις να μπορω να κρινω ολες αυτες τις αδυναμιες που λετε κατα καιρους...πλην της δυναμης του κινητηρα
4. γιατι δεν κανει high στην πλατεια εκτος αν μπεις με κανα 1η...
5. γιατι περα απο τα γουστα στην πιστα ...οταν πηρα το tdm ημουν εντελως απειρος και η πιστα με εμαθε να το φρεναρω σωστα.
6. γιατι μπικικινι δεν υπαρχει για κατι αλλο αλλα και να υπηρχε λιγες θα ηταν οι επιλογες για χρηση μικτη οπως κανω τωρα.
7. γιατι εχει πλακα να απορει ο μεγας Ελληναρας παγκοσμιος με κατι GSXR-R1-CBR γιατι τον περασε ενα μηχανακι που θεωρει κατωτερο (και ειναι) οταν εγω παω στην πιστα να βελτιωθω σαν οδηγος και αυτος παει στην πιστα για να εχει να λεει στις καφετεριες τις παπαριες του.

Allst@rf υπαρχουν και αλλοι λογοι αλλα αυτοι ειναι για την πιστα.
το μηχανακι το εχω βαλει με μαμα αναρτησεις πιστα και πισω κλασμενη αναρτηση και μετα οπως βλεπεις στη φωτο.
η διαφορα ηταν οτι με τα usd απλα σημαδευες και εστριβες ενω με το μαμα πηρουνι ηθελε λιγο προσπαθεια να μην χασεις την ιδανικη εισοδο στη στροφη.

δεν μπορει ο Παπαεωργιου jr (o motocrossας ντε...) να παει αερα στην Αττικη οδο με το δικο του TDM και να μην μου εχει παραπονεθει για πλαισια-φρενα-στησιμο και εμεις εδω να λεμε παντα για το τι μπουρδελο ειναι.

μ’ αρέσεις γιατι γουστάρεις το μηχανάκι σου και το υπερασπίζεσαι. Αυτό για μένα λέει πολλα. Όσο και πατάτα να είναι, αρκει να μας κάνει τα κέφια και να γουυστάρουμε να το καβαλάμε. Και πίστες και βόλτες και δουλειές και όλα. Να μην είμαστε γκρινιάριδες και να ξέρουμε ότι τα μηχανάκια μας έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες από έμας. :beer:

Αλλά να ξέρουμε όμως και τα όρια του. Μην πάμε να βγάλουμε τρελούς όλους τους άλλους. Το ότι ο ο Παπαεωργιου jr (o motocrossας ντε...) το πάει φέτες δε σημαίνει τίποτα.

Το ότι ο Kevin Carmichael σουζάρει το Triumph Rocket αυτό δεν κάνει το rocket μηχανάκι για σούζες.

Το TDM έχει δυο μέτρα απόσταση από τη σέλα μέχρι το μπροστινό. Η σχεδίαση του (μεταξόνιο, κέντρο βάρους, τρειλ, κάστερ κτλ) είναι παλαιότερης κοπής πώς να το κάνουμε. Όλοι μας λιγο πολύ το έχουμε καβαλήσει. Όλοι μας τελικά στρίψαμε καλύτερα με οτιδήποτε άλλο σε σχέση με αυτό. Τυχαίο δεν είναι.
Ωσπου να πληροφορηθείς (ότι αναρτήσεις και να χεις) για το τι συμβαίνει με τη πρόσφυση σου στο μπροστινό το χεις χάσει ήδη.

Εκτός και αν δε το πιέζεις πολύ που σε αυτή τη περίπτωση τότε όλα καλά και μεγιά σου με χαρά σου. Το τι πέρασες και κανα cbrrrrtrm 12335 όμως δε μου λεει τίποτα γιατι αυτό έχει συμβεί και με ένα σκουτεράκι και έναν τυπά αεράτο που πέτυχα εγώ στα Μέγαρα πέρσι και τους πέρναγε από πάνω διάφορους με cbrrrrtrm 12335. Αυτό δεν έκανε το εν λόγω σκουτεράκι άξιο μηχανάκι για στρίβειν στη πίστα.

:wave2:

TZANNSPY
03/11/2012, 21:33
ΟΚ, αλλά όταν χρησιμοποιείς το "@" κόλλα και το ":" δίπλα γιατί έτσι φαίνεται ότι μας μοιράζεις @ :tooth:

Πανάθεμά σε, μου βγήκαν τα μακαρόνια από την μύτη... :lol:

Argonautis46
16/05/2013, 19:53
χαλαρωσε τα χερια σου,καμψε κορμο προς το εσωτερικο της στροφης,γυρνα κεφαλι.εχει δικιο ο σναιπερ που λεει οτι πας ορθιος.:wave2:


Το θέμα είναι.. για εναν αρχάριο μιλώντας.. τι διαφορετικό θα παρατηρήσει στη συμπερηφαρά της μηχανής του που θα τον κάνει να καταλάβει οτι το κάνει σωστα??:confused:

TROOPER
19/05/2013, 20:14
Το θέμα είναι.. για εναν αρχάριο μιλώντας.. τι διαφορετικό θα παρατηρήσει στη συμπερηφαρά της μηχανής του που θα τον κάνει να καταλάβει οτι το κάνει σωστα??:confused:

σταθεροτητα.

Argonautis46
21/05/2013, 14:37
σταθεροτητα.
λοιπόν σε μία απο τις δοκιμές π έκανα βγάζοντας το σώμα μ αφου είχα ήδη μπεί στη στροφή (το ξέρω είναι λάθος να βγάζεις σώμα μεσα στη στροφή αλλα είχα λίγα χιλιόμετρα κ το δοκίμασα) παρατήρησα οτι σηκώθηκε το εργαλείο. Μειώθηκε η κλίση με τα ίδια χιλιόμετρα. ΤΡΟΜΕΡΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΓΟΥΣΤΑΡΑ:D
επίσης υστερα απο αυτο π συνειδητοποίησα εκανα βόλτα με το ποδήλατο σε άκυρη χρονική στιγμή.. εχω το συνήθειο απο μικρός, για άγνωστους λόγους να σηκώνομαι όρθιος κ να γέρνω το ποδήλατο είτε αριστερά είτε δεξιά. ε παρατήρησα οτι τελικα δε γέρνω το ποδήλατο απλα εγώ στην ευθεία που πάω βγάζω το κορμί μου δεξιά ή αριστερα κ το ποδήλατο πάει απο μόνο του στην αντίθετη!! ( πιστευω ειναι σωστο συμπέρασμα αυτο π λέω)
Επιτέλους ανακάλληψα την Αμερική!
Απο αύριο πίστα!:a09:

zephyr1
21/05/2013, 18:33
Από τη φωτο που βλέπω 3 πράγματα θα σου πω.
Προσπάθησε πριν τη στροφή να βγάλεις το ένα κωλομερι εξω,κατά την επιταχυνση πλησιασε οσο μπορεις τον αριστερο ωμο προς τον δεξι καθρεφτη σου,και θα δεις ότι το αριστερο σου ποδι τραβαει μεσα στην στροφη το μηχανακι, ετσι μπορεις να επιταχυνεις με ασφαλεια.

Και το tdm είναι γαμω τα μηχανακια για αυτό που χει φτιαχτει να κανει.

TROOPER
22/05/2013, 09:24
.......... Μειώθηκε η κλίση με τα ίδια χιλιόμετρα.........

αρα ειχες πιο ορθιο το μηχανακι, που σημαινει οτι μπορει να ανοιξεις περισοτερο το γκαζι το οποιο θα κανει μεταφορα φορτιου στον πισω τροχο, αρα αποφορτιση απο τον μπροστα, αρα μεγαλυτερη σταθεροτητα.

καλες προπονησεις.:wave2: