View Full Version : BMW R 1200 GS - 2013
Έλα , τα καταναλωτικά:lol:....
270102
270103
270104
και η γυμνή αληθεια...
270106
270105
270107
Το μονο που με συγκινει στο καινουργιο GS ειναι οτι κανανε αυτο ακριβως που περιμενα, βαλανε τις εισαγωγες προς τα πανω, ωστε να ερθει το τεποζιτο πιο πισω και κατω.
Απο θεμα ισχυος απο πρωτο ειναι πλεον το προ-τελευταιο (πλην του τενερε) στον ανταγωνισμο.
Κατι μου λεει οτι θα ανεβει ακομα περισσοτερο ο μεσος ορος ηλικιας των αγοραστων και θα πεσουν οι αριθμοι πωλησεων...
βγηκαν και τα τεχνικα στα ...ιταλικα...:cry:
Κατά αρχήν , η μηχανή είναι 1200…. (αλλάξτε τίτλο);)
125 αλογατα /7700 rpm
Ροπη 125nM /6500rpm
238 κιλά (ζωή να’χει)
Όποιος ξέρει φραγκολεβαντινικα ας μας πει και τα υπόλοιπα…:sick:
http://www.motociclismo.it/bmw-r-1200-gs-my-2013-moto-52785
•propulsore completamente riprogettato
•più potenza (125 CV) e più coppia (125 Nm)
•cilindri con aspirazione e scarico verticali
•raffreddamento misto aria/liquido
•carter a suddivisione verticale con cambio integrato
•frizione a bagno d’olio con antisaltellamento
•cinque riding mode Rain, Road, Dynamic, Enduro, Enduro Pro con farfalle e-gas (ride-by-wire) integrato con l’ASC (controllo di stabilità)
•impostazioni speciali dell’ABS e dell’ASC per il fuoristrada
•nuova ciclistica con telaio a doppia trave in tubi di acciaio
•trasmissione cardanica con EVO Paralever sul lato sinistro e Telelever rivisto
•sospensioni semiattive Dynamic ESA
•inedite misure dei cerchi e dei pneumatici (120/70x19”, 170/60x17”)
•pinze Brembo monoblocco
•luce a LED
•sella, manubrio e parabrezza regolabili
•nuova strumentazione combinata
I numeri principali:
•potenza 125 CV (+ 15 CV rispetto alla GS 2012) a 7.700 giri
•coppia 125 Nm (+ 5 NM) a 6.500 giri
•peso in ordine di marcia 238 kg (+ 9 kg)
Και στα ελληνικα (http://www.mrbike.gr/website/Street/BMW-R-1200-GS-2013-–-parousiastike-to-proto-igropsikto-boxer.html)
Από το επίσημο site της BMW (http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/fascination/ride-of-your-life/overview.html&no)
Εμένα πάντως με αρέσει. Να το κοιτάξω αυτό γιατρέ μου????
;)
Εμένα πάντως με αρέσει. Να το κοιτάξω αυτό γιατρέ μου????
;)
Εσυ να αρχιζεις να ανεβαζεις χιλιομετρα στο δικο σου αντι να κατεβαζεις :lol:
Βλέπω ότι παρ' όλες τις αλλαγές που υπέστη, παραμένει ιδανικό για γιατρούς. :cool:
Εσυ να αρχιζεις να ανεβαζεις χιλιομετρα στο δικο σου αντι να κατεβαζεις :lol:
με 1,8 η βενζίνη και 8/100 κατανάλωση με βλέπω μία φορά την εβδομάδα Πάτρα Ρίον και πίσω 20 χλμ δλδ.
:bawl::bawl:
AUFGEBRACHT
02/10/2012, 19:48
ΙMHO μακράν το πιο άσχημο GS... Το φτερό μπροστά είναι λες και κάποιος το έχει ξεδοντιάσει, άσε που όσο περισσότερο το θωρώ, δεν ξέρω γαιτί αλλά μου θυμίζει αυτό:
270135
siraxanz
02/10/2012, 20:52
Το μονο που με συγκινει στο καινουργιο GS ειναι οτι κανανε αυτο ακριβως που περιμενα, βαλανε τις εισαγωγες προς τα πανω, ωστε να ερθει το τεποζιτο πιο πισω και κατω.
Απο θεμα ισχυος απο πρωτο ειναι πλεον το προ-τελευταιο (πλην του τενερε) στον ανταγωνισμο.
Κατι μου λεει οτι θα ανεβει ακομα περισσοτερο ο μεσος ορος ηλικιας των αγοραστων και θα πεσουν οι αριθμοι πωλησεων...
ΙMHO μακράν το πιο άσχημο GS... Το φτερό μπροστά είναι λες και κάποιος το έχει ξεδοντιάσει, άσε που όσο περισσότερο το θωρώ, δεν ξέρω γαιτί αλλά μου θυμίζει αυτό:
270135
Θα σας περάσει σιγά-σιγά.....και θα το συνηθίσετε....
Οπότε μην σας πιάνει αγωνία...
Μηχανή για λεφτάδες(που δεν υπάρχουν πλέον....) ας μην κριθει έτσι....
Εκτός αν το φόρουμ είναι μόνο για ιαπωνικά... αξιόπιστα............ χαχαχαχα
Πάντως κύριοι βλέπετε τον leader (http://thesaurus.com/browse/leader) και αυτή είναι η πραγματικότητα....
.
Θα σας περάσει σιγά-σιγά.....και θα το συνηθίσετε....
Οπότε μην σας πιάνει αγωνία...
Μηχανή για λεφτάδες(που δεν υπάρχουν πλέον....) ας μην κριθει έτσι....
Εκτός αν το φόρουμ είναι μόνο για ιαπωνικά... αξιόπιστα............ χαχαχαχα
Πάντως κύριοι βλέπετε τον leder και αυτή είναι η πραγματικότητα....
.
Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι άρχοντα...........
:beer::beer::beer:
stavrouliasp
02/10/2012, 21:42
Από το επίσημο site της BMW (http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/fascination/ride-of-your-life/overview.html&no)
...το UNSTOPPABLE ENDURO στο επίσημο site είναι για πολλά γέλια...
κυριες και κύριοι....
μια μοτοσυκλετιστική παραδοση δεκαετιων δεν υπαρχει πια.... :(
ενος λεπτου σιγη ως φορο τιμης....
270147
Cpt. Haddock
02/10/2012, 21:56
κυριες και κύριοι....
μια μοτοσυκλετιστική παραδοση δεκαετιων δεν υπαρχει πια.... :(
ενος λεπτου σιγη ως φορο τιμης....
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
κυριες και κύριοι....
μια μοτοσυκλετιστική παραδοση δεκαετιων δεν υπαρχει πια.... :(
ενος λεπτου σιγη ως φορο τιμης....
270147
Αν εννοείς τις χούφτες, εκτιμώ θα τις πουλάνε όχι στο βασικό πακέτα αλλά στα εξτρά και θα χρεώνουν 800-900 ευρώ
:bawl::cry:
Αν εννοείς τις χούφτες, εκτιμώ θα τις πουλάνε όχι στο βασικό πακέτα αλλά στα εξτρά και θα χρεώνουν 800-900 ευρώ
:bawl::cry:
Βασίλη , εχεις το παλιο 1200 GS και γι αυτο δεν θες να το δεις και να το πιστεψεις, ε?
κατσε καπου αναπαυτικα....
παρε κοντα σου τα υπογλωσσια....
κανε κουραγιο... θα στω πω.....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΛΑΣ !!!!!
Βασιλη... ? εισαι καλα...?
harris_x
02/10/2012, 22:20
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΛΑΣ !!!!!
Βασιλη... ? εισαι καλα...?
:lol: :lol: :lol:
Πολυμήχανος
02/10/2012, 22:23
Ο ''leder'' τι είναι ρε παιδιά;
BTW ωραίο μοτέρ για ultralights. Του βγάζεις το κιβώτιο-συμπλέκτη, το αντικαθιστάς με τα απαραίτητα για να δουλεύει η αντλία λαδιού χωρίς αυτά και να βγαίνει ένας άξονας μπροστά, και έχεις μια χαρά ροπάτο μοτέρ για κίνηση έλικας. Η ίδια η ροή του αέρα το ψύχει, οπότε δεν χρειάζεται πολυπλοκότητες όπως υδρόψυξη, τέλειο.
Σαν αυτό>>
http://www.homebuiltairplanes.com/forums/attachments/firewall-forward-props-fuel-system/4622d1255711091-bmw-r1200-motorcycle-engine-027.jpg
θα το έχω στα υπόψην μου...
Βασίλη , εχεις το παλιο 1200 GS και γι αυτο δεν θες να το δεις και να το πιστεψεις, ε?
κατσε καπου αναπαυτικα....
παρε κοντα σου τα υπογλωσσια....
κανε κουραγιο... θα στω πω.....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΛΑΣ !!!!!
Βασιλη... ? εισαι καλα...?
Ναι κοροϊδεύετε εσείς, αν ήξερες μόνο πόσες φορές θέλοντας να πατήσω κόρνα για ν' αποφύγω κάποιου τη μαλακία, άναψα φλάς, δεν θα κοροϊδεύατε.
Όμως ο συνδυασμός του ακυρωτικού των φλάς με το μπουτόν του δεξιού σβήνουν τα φώτα. Να δω πως θα γίνεται τώρα
:bawl::bawl:
εμενα εμφανισιακα μου αρεσει αλλα αυτο που ειναι ενα γκριπ με 8 διακοπτες οχι απλα προξενει γελιο αλλα πονοκεφαλο!!!:lol::lol:
spyrakos35
03/10/2012, 07:24
.............. αλλα αυτο που ειναι ενα γκριπ με 8 διακοπτες οχι απλα προξενει γελιο αλλα πονοκεφαλο!!!:lol::lol:
ετσι γ@μανε οι αριστερόχειρες...... :bawl:
ετσι γ@μανε οι αριστερόχειρες...... :bawl:
αυτοι ευθυνονται δλδ που εχει βγει η δικαιολογια ''εχω πονοκεφαλο''?:lol:
spyrakos35
03/10/2012, 07:49
αυτοι ευθυνονται δλδ που εχει βγει η δικαιολογια ''εχω πονοκεφαλο''?:lol:
ναι, αυτοι και η bmw.... :lol:
DimChios
03/10/2012, 07:58
αυτο το "θα το συνηθισετε" μη το λες ρε Χαρη!!! Σαν τις δικαιολογιες των ΚΤΜαδων για το καινουριο τους ειναι! Δε με καλυπτει προσωπικα!
ολο το πακετο ειναι καλο ΕΚΤΟΣ του φτερου και των φλας! ΜΕΓΑΛΗ μλκια τους!
Βασκα, ΠΟΤΕ απ αρχης που την ειχα δεν μπερδεψα τα φλας και τη λειτουργεια τους! Ισα ισα, μπορω να πω με βολεψαν!
Σπυρακο, η Χαρα μου ρε ειναι αριστεροχειρας, να αρχισω να ανησυχω?
Οσο για τους πολλους διακοπτες...θα δειξει η συνεχεια τί προβληματα μπορει να βγουν! Αν δεν βγουν, τοτε θα γ@μανε!
Μονο η ντουκατι δλδ επιτρεπεται να το κανει?
Απο το 1150adv και μετα, εμενα μ αρεσουν πολυ οι μπεμπες! Η συγκεκριμενη ειπα τι με χαλαει! Εξακολουθει να ειναι ομορφοτερη απο το Τενερε παντως
ΥΓ τις επιδοσεις δε τις σχολιαζω. ετσι κι αλλιως ειναι πλεον υπεραρκετα τα αλογα για αυτα τα μηχανακια
:wave2:
spyrakos35
03/10/2012, 08:19
τα όργανα, και από τον λαιμό και πίσω είναι όμορφο....
η μούρη είναι για τον γαιδαρο καβάλα....
μαγκιά θα ήταν, τώρα που όλοι έβγαλαν μπεμβε λουκ μηχανάκια (ακόμα και η μπουζούκι.....), να βγάλει το καινούργιο τζι ες με εντελώς άλλο μούτρο, να τους στείλει όλους αδιάβαστους.....
σε ότι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά, περιμένεις να μην έχει πρόβλημα??? αλήθεια???
υγ.... ρε μήτσε, όποτε βρεις τα δύσκολα, μπλέκεις την Χαρά.... τι άντρας είσαι συ βρε......:p
Και τώρα κυριες και κύριοι αντιγράψτε (και πάλι) ελεύθερα! :wave2:
Και τώρα κυριες και κύριοι αντιγράψτε (και πάλι) ελεύθερα! :wave2:
Δλδ τι παραπάνω να κάνουν? Το πολύ πολύ όλα τα καινούρια μοντέλα από ducati, thriumph να έχουν αυτό το κόψιμο στο εμπρός φτερό. Και για να μη θεωρεί αντιγραφή η ducati θα κάνει 1 δόντι και η triumph 3. Honda και yamaha θα το αφήσουν όπως είναι γιατί δεν έχουν ξεστοκάρει ακόμα το παλιό.
Θα βγει και σαν κιτ αναβάθμισης κομπλε φτερό ή special tool που θα κάνει το παλιό ίδιο με του bmw.
stefanos
03/10/2012, 11:10
Δλδ τι παραπάνω να κάνουν? Το πολύ πολύ όλα τα καινούρια μοντέλα από ducati, thriumph να έχουν αυτό το κόψιμο στο εμπρός φτερό. Και για να μη θεωρεί αντιγραφή η ducati θα κάνει 1 δόντι και η triumph 3. Honda και yamaha θα το αφήσουν όπως είναι γιατί δεν έχουν ξεστοκάρει ακόμα το παλιό.
Θα βγει και σαν κιτ αναβάθμισης κομπλε φτερό ή special tool που θα κάνει το παλιό ίδιο με του bmw.
Συγνώμη αλλά το αηδία look μούρη το ανακάλυψε η suzuki το 90 και η bmw και η υπόλοιποι απλά ακολούθησαν.
Μην λέμε και ότι θέμε.
Συγνώμη αλλά το αηδία look μούρη το ανακάλυψε η suzuki το 90 και η bmw και η υπόλοιποι απλά ακολούθησαν.
Μην λέμε και ότι θέμε.
Το ξέρω ρε stef. Η bmw αντέγραψε την σουζούκι και όλοι οι άλλοι αντιγράφουν την bmw. :lol: Αλλά η bmw πρωτοπόρησε και άλλαξε την σχεδίαση και τώρα όλοι θα τρέχουν και δε θα φτάνουν. Μουαχαχα..
sapila racing
03/10/2012, 12:36
κυριες και κύριοι....
μια μοτοσυκλετιστική παραδοση δεκαετιων δεν υπαρχει πια.... :(
ενος λεπτου σιγη ως φορο τιμης....
Αυτό είναι γεγονός. Οχι για τους διακόπτες αλλά για την υδρόψυξη.
Θελω να δω τωρα τι θα κανουν οι απανταχού Adventure οταν φανε την τούμπα κι εκτός απο το να το σηκώσουν θα εχουν να ανησυχούν και για ψυγεία κλπ.
sapila racing
03/10/2012, 12:37
BTW ωραίο μοτέρ για ultralights.
Παρε κανα rotax καλύτερα, η κανα πιο παλιό boxer.
Δες παραπάνω!
Παντως τα αεροψυκτα κανανε καριερα και σε αντλιες πυροσβεστικης.
Πρωτα βαζει φωτιες η εταιρεια με τα υπερ-οπλα και μετα τις σβηνει.
sapila racing
03/10/2012, 12:54
Παντως τα αεροψυκτα κανανε καριερα και σε αντλιες πυροσβεστικης.
Πρωτα βαζει φωτιες η εταιρεια με τα υπερ-οπλα και μετα τις σβηνει.
Υπάρχουν και ντοκουμέντα.
Την φωτό την εχω τραβηξει στο Μουσείο της Πυροσβεστικής στην Παλλήνη όπου είχε γίνει εκκίνηση ενος ραλλυ το 2008.
Αυτό είναι γεγονός. Οχι για τους διακόπτες αλλά για την υδρόψυξη.
Θελω να δω τωρα τι θα κανουν οι απανταχού Adventure οταν φανε την τούμπα κι εκτός απο το να το σηκώσουν θα εχουν να ανησυχούν και για ψυγεία κλπ.
:lol: Σωστό κι αυτό… απλώς , μηχανές χωρίς υδροψυξη υπάρχουν κι άλλες … (ισως όχι αυτής της δεκαετίας):lol:
Άλλα μηχανές με τρία κουμπιά για να λειτουργήσεις τα φλας , πόσες υπάρχουν ???:confused:
(νομίζω ότι είχε κάτι παρόμοιο και η χαρλευ ένα φεγγαρι… σαπίλα τα φώτα σου…)
sapila racing
03/10/2012, 13:41
:lol: Σωστό κι αυτό… απλώς , μηχανές χωρίς υδροψυξη υπάρχουν κι άλλες … (ισως όχι αυτής της δεκαετίας):lol:
Άλλα μηχανές με τρία κουμπιά για να λειτουργήσεις τα φλας , πόσες υπάρχουν ???:confused:
(νομίζω ότι είχε κάτι παρόμοιο και η χαρλευ ένα φεγγαρι… σαπίλα τα φώτα σου…)
Mαζί σου, απλά ο Boxer της BMW εχει πάρα πολλάχρόνια ζωής ήδη, οπότε είναι ενα τέλος εποχής.
Τωρα για τα φλας τι να σου πω, το ενα BMW μου είναι του 1957 και δεν έχει τέτοια προβλήματα αφού από καινούριο δεν είχε φλας. :lol:
Το άλλο πάλι που είναι του 1975 εχει έναν διακόπτη για δεξί και αριστερό, απλά τον έχει στο δεξι χέρι και ειναι ευκολο να τον συνηθίσεις μετα απο μερικά χρόνια. :p
Καποια Harley παλι ειχαν το αριστερο φλας στον αριστερό διακόπτη και το δεξί στον δεξιό. Απλό είναι.
Πιο παλιά είχαν το γκάζι στο δεξί σκρίπ, το αβανς στο αριστερό σκρίπ, (έπρεπε να τα γυρνας ταυτόχρονα για να επιταχύνεις), τον συμπλέκτη στο αριστερό πόδι και τις ταχύτητες στο αριστερό χέρι. Οπως καταλαβαίνεις είναι καλύτερα τώρα! :bawl:
Edit! ggs για το 1000στό σου πόστ στο moto.gr κερδίζεις ενα χαλασμένο διακόπτη Yamaha! Στείλε πμ να κανονισουμε την παραλαβή! :beer:
:bawl: :lol: :bawl: :lol: :bawl: :lol:
Edit! ggs για το 1000στό σου πόστ στο moto.gr κερδίζεις ενα χαλασμένο διακόπτη Yamaha! Στείλε πμ να κανονισουμε την παραλαβή! :beer:
:bawl: :lol: :bawl: :lol: :bawl: :lol:
:lol::lol:
Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε , άλλα δεν μπορώ να δεχτώ ένα τόσο ΣΠΑΝΙΟ δώρο…
:bawl:
:lol::lol:
Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε , άλλα δεν μπορώ να δεχτώ ένα τόσο ΣΠΑΝΙΟ δώρο…
:bawl:
ΩΩΩ.. Τι είπε!!!!
:D:beer:
sapila racing
03/10/2012, 14:07
:lol::lol:
Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε , άλλα δεν μπορώ να δεχτώ ένα τόσο ΣΠΑΝΙΟ δώρο…
:bawl:
Εντάξει δεν ειναι και τελείως χαλασμένος, απλά πρέπει να αναψεις πρωτα το για μερικά milisecond το δεξι για να αναψεις μετα το αριστερό! Καπως ετσι γίνοταν και στα BMW φαντάζομαι, απλά δεν το έκαναν επίτηδες! :lol:
:wave2:
siraxanz
03/10/2012, 22:08
Ο ''leder'' τι είναι ρε παιδιά;......................................
Κακιούλες :D :smokin:
siraxanz
03/10/2012, 22:18
αυτο το "θα το συνηθισετε" μη το λες ρε Χαρη!!! Σαν τις δικαιολογιες των ΚΤΜαδων για το καινουριο τους ειναι! Δε με καλυπτει προσωπικα!
ολο το πακετο ειναι καλο ΕΚΤΟΣ του φτερου και των φλας! ΜΕΓΑΛΗ μλκια τους!
Βασκα, ΠΟΤΕ απ αρχης που την ειχα δεν μπερδεψα τα φλας και τη λειτουργεια τους! Ισα ισα, μπορω να πω με βολεψαν!
Σπυρακο, η Χαρα μου ρε ειναι αριστεροχειρας, να αρχισω να ανησυχω?
Οσο για τους πολλους διακοπτες...θα δειξει η συνεχεια τί προβληματα μπορει να βγουν! Αν δεν βγουν, τοτε θα γ@μανε!
Μονο η ντουκατι δλδ επιτρεπεται να το κανει?
Απο το 1150adv και μετα, εμενα μ αρεσουν πολυ οι μπεμπες! Η συγκεκριμενη ειπα τι με χαλαει! Εξακολουθει να ειναι ομορφοτερη απο το Τενερε παντως
ΥΓ τις επιδοσεις δε τις σχολιαζω. ετσι κι αλλιως ειναι πλεον υπεραρκετα τα αλογα για αυτα τα μηχανακια
:wave2:
Δημήτρη γενικολογώ...
Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου ειδικα το φτερο είναι γτπ
Όσον αφορά την μηχανή... έχει πολλά χαρίσματα... έχει και ελλατώματα...
Με την καμμία δεν θα δεχθώ όμως όλη αυτή τη φιλολογία κατά της BMW
Όλα τα παιδιά με τα κακα SS αλλά και ότι άλλο γιαπωνέζικο street αν στριμωχτούν με καμμιά μπέμπα στον κωλοσουρτη (https://maps.google.gr/maps?saddr=%CE%95%CE%9F+%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85+%CE%A4%CF%81%CE%B9%CF%80%CF %8C%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%82%2F%CE%95%CF%80%CE%B1%CF%81.%CE%9F%CE%B4.+%CE%9A%CE%AC%CF%84%CF%89+%CE%94 %CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD&daddr=%CE%95%CE%9F+%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85+%CE%A4%CF%81%CE%B9%CF%80%CF%8C%C E%BB%CE%B5%CF%89%CF%82&hl=el&ie=UTF8&ll=37.528515,22.624454&spn=0.118847,0.264187&sll=37.5284,22.62504&sspn=0.118847,0.264187&geocode=FTjFPAId2qFaAQ%3BFR3ZPAIdaM9XAQ&t=h&mra=ls&z=13)θα παραμιλάνε
Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε...
Όλα τα παιδιά με τα κακα SS αλλά και ότι άλλο γιαπωνέζικο street αν στριμωχτούν με καμμιά μπέμπα στον κωλοσουρτη θα παραμιλάνε
Εμ βεβαια, αφου και η κουτση μαρια μπορει να οδηγησει γρηγορα ενα ον-οφφ ενω τα SS θελουν ικανοτητες πολυ πανω του μεσου οδηγου. Οταν βρεθει αυτος ομως δεν υπαρχει συγκριση ακομα και σε πιστα καρτ.
dimitrioskosmas
03/10/2012, 23:43
Ποτέ δεν μου έκατσε καλά στο μάτι το gs αλλά αυτό εμφανισιακά είναι το καλυτερο gs ever
mixalakis
04/10/2012, 08:10
κυριες και κύριοι....
μια μοτοσυκλετιστική παραδοση δεκαετιων δεν υπαρχει πια.... :(
ενος λεπτου σιγη ως φορο τιμης....
270147
Αφού μας έπρηξε τόσα χρόνια η BMW με το πόσο βολικά είναι τα δύο φλας, τελικά άλλαξε γνώμη! Το ίδιο και με το ψυγείο.
Πάντως αν δεν είχαμε κρίση, θα είχαν αναστενάξει οι καφετέριες!!
Προβλέπω παραμιλητά του ειδικού τύπου όχι για το νέο κινητήρα αλλά για το φρενάρισμα και το κράτημα.
Έχουμε βαρύτερα ζάντα-λάστιχο αλλά ελαφρύτερες δαγκάνες-telelever (το οποίο είναι σημαντικά λεπτότερο από το προηγούμενο)
Η BMW έκανε μεγάλη μαγκιά με τις διαστάσεις των ελαστικών, έγινε το μηχανάκι καλύτερο street και on-off ταυτόχρονα, με μία κίνηση...
Η BMW έκανε μεγάλη μαγκιά με τις διαστάσεις των ελαστικών, έγινε το μηχανάκι καλύτερο street και on-off ταυτόχρονα, με μία κίνηση...
Σολαρεις μιλαμε. Εχω αρχισει να αμφιβαλλω αν εχεις διπλωμα οδηγησης.
Σολαρεις μιλαμε. Εχω αρχισει να αμφιβαλλω αν εχεις διπλωμα οδηγησης.
το έχεις ακουστά φαντάζομαι πως το gs βγαίνει με ακτινωτές και χυτές ζάντες ε;
θεωρείς πως το 120/70-19 και το 170/60-17 δεν το κάνουν καλύτερο street;
τα αντίστοιχα τρακτερωτά στις ακτινωτές λες να το χειροτερεύουν ε;
έχω δίπλωμα μάγειρα, ότι θες ρώτα...
το έχεις ακουστά φαντάζομαι πως το gs βγαίνει με ακτινωτές και χυτές ζάντες ε;
θεωρείς πως το 120/70-19 και το 170/60-17 δεν το κάνουν καλύτερο street;
τα αντίστοιχα τρακτερωτά στις ακτινωτές λες να το χειροτερεύουν ε;
έχω δίπλωμα μάγειρα, ότι θες ρώτα...
Πες καμια καλη συνταγη για αυθεντικο saag panir γιατι το ιντερνετ εχει τις εμπορικες εκδοχες.
ΥΓ
Οι διαστασεις ελαστικων που αναφερεσαι σαφως το κανουν καλλιτερο ον και επισης σαφως το κανουν χειροτερο οφ.
Πες καμια καλη συνταγη για αυθεντικο saag panir γιατι το ιντερνετ εχει τις εμπορικες εκδοχες.
ΥΓ
Οι διαστασεις ελαστικων που αναφερεσαι σαφως το κανουν καλλιτερο ον και επισης σαφως το κανουν χειροτερο οφ.
Ναι... έχεις δίκιο!
Να το πεις και στα μαστόρια της φίρμας που μπήκαν στον κόπο να παραγγείλουν διαστάσεις ελαστικών που δεν έχουμε ξαναδεί για να κάνουν το πιο καλοπουλημένο μηχανάκι τους χειρότερο off...
Ναι... έχεις δίκιο!
Να το πεις και στα μαστόρια της φίρμας που μπήκαν στον κόπο να παραγγείλουν διαστάσεις ελαστικών που δεν έχουμε ξαναδεί για να κάνουν το πιο καλοπουλημένο μηχανάκι τους χειρότερο off...
και καλύτερο on.. :cool:
elrodeo77
04/10/2012, 14:59
‘’Καλοπροαίρετες σκέψεις από έναν άσχετο’’
παιδιά εδώ μέσα μοιραζόμαστε όλοι το κοινό πάθος για τις μηχανές, ποτέ δεν κατάλαβα όμως σε αυτό το φόρουμ την αντιπάθεια και το μένος προς την BMW και τους οδηγούς αυτής. Σίγουρα σε τεχνικά θέματα δεν σκαμπάζω ,σαν οδηγός δεν μπορώ να πω ότι είμαι έμπειρος ούτε θα κάνω την εξτριμ οδήγηση. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορώ να δοκιμάσω μια μηχανή στα άκρα και να την αξιολογήσω,γι'αυτο δεν καταλαβαίνω γιατί η bmw δεν είναι ''καλή μηχανη''.
Αυτό όμως που σίγουρα γνωρίζω ως άνθρωπος που ασχολείται με το εμπόριο είναι το εξής :
Α) η τιμή της πώλησης ποτέ δεν βγαίνει τυχαία (σχέση τιμής – ποιότητας) , αν υπάρξει το αντίθετο αυτό θα φανεί στα νούμερα των πωλήσεων μελλοντικά π.χ πτώση
Β) χαμηλή ποιότητα κατασκευής = πτώση πωλήσεων
Γ) κακή σχεδίαση= πτώση πωλήσεων
Δ) έλλειμμα εμπιστοσύνης του πελάτη προς τον κατασκευαστή = πτώση πωλήσεων
Ε) τεχνικά προβλήματα = πτώση πωλήσεων
Ζ)………………
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Όλα τα παραπάνω και άλλα τόσα σαν αποτέλεσμα θα είχαν την ενίσχυση των ανταγωνιστών .
Αν όντως ισχύουν όλα αυτά που διαβάζω πως εξηγείτε όλα αυτά τα εκατομμύρια κομμάτια που έχει πουλήσει και φυσικά σε εισαγωγικά δεν έχει ανταγωνισμό όσο και αν προσπαθούν οι άλλες εταιρίες .
οι εξηγήσεις marketing , ψώνιο για την προπέλα και τα λοιπά τα έχω ακούσει ξανά ,άλλα επιχειρήματα υπάρχουν?
‘’Καλοπροαίρετες σκέψεις από έναν άσχετο’’
Δεν υπάρχει πτώση των πωλήσεων μόνο και μόνο γιατί ο κύριος όγκος πωλείται σε ανθρώπους με άγνοια ή σε αυτούς που εθελοτυφλούν.
Η όποια επιτυχία δεν οφείλεται στην αξιοπιστία του μοντέλου αλλά στο μάρκετιν που οργιάζει εδώ και κάμποσα χρόνια στις συνειδήσεις όλων μας.
Edit. Όσο για την τιμή αυτή είναι ανάλογη προς την ποιότητα και αντιστρόφως ανάλογη ως προς την συχνότητα βλαβών. Όταν ο ποιοτικός έλεγχος πέφτει λόγο της υπερβολικής ζήτησης τι περιμένεις?
Πριν 2 χρονια υπηρχαν 2-3 μεγαλα ον-οφφ, τωρα μετραμε 5-10
Δεν υπαρχει περιπτωση ΟΥΤΕ μια στο εκατομμυριο να πουλαει η μπεμπα τους αριθμους που πουλαγε πριν.
elrodeo77 θα στο πω πιο απλά. Όσοι έχουν ktm και λένε ότι δεν χαλάει είναι επειδή πριν είχαν bmw.
Κατάλαβες τώρα? :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin:
Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Σε κανα μήνα που θα ξανακάνω login τα ξαναλέμε. :wave2:
elrodeo77
04/10/2012, 19:00
Ρε παιδιά όλα χαλάνε.Πραγματικά στοιχεία,νούμερα ,ποσοστά βλαβων επι πωληθεντων κομματιων έχουμε?Νομίζω ότι οι μισοί λένε κτμ κάθε τετάρτη μάστορα και οι άλλοι λενε τα gs βγάζουν όλο βλάβες.Έχουμε κάποια σοβαρή έρευνα οι θα ειμαστε οσφπ vs pao?
Ρε παιδιά όλα χαλάνε.Πραγματικά στοιχεία,νούμερα ,ποσοστά βλαβων επι πωληθεντων κομματιων έχουμε?Νομίζω ότι οι μισοί λένε κτμ κάθε τετάρτη μάστορα και οι άλλοι λενε τα gs βγάζουν όλο βλάβες.Έχουμε κάποια σοβαρή έρευνα οι θα ειμαστε οσφπ vs pao?
Ελροντεο αγόρι μου πανε να το πάρεις και μη μας σκοτίζεις! :lol:
elrodeo77
04/10/2012, 19:19
Daz κρυφο κτμακιας είμαι, πρώτος έρωτας 640 adv και μετά 990 adv, ίσως τελικά περιμένω το 800adv αλλά αυτοί οι gsασακιδες μου λένε πως συνέχεια θα είμαι στον μάστορα!
Δεν εχει νοημα η κουβεντα τα μεν χαλανε, τα δε δε χαλανε. Το μονο που εχει νοημα ειναι να ξερεις τι βλαβες μπορεις να αντιμετωπισεις σε καθε περιπτωση και πως θα αναταπεξελθεις τεχνικα και οικονομικα. Αν τα ξερεις αυτα, κρινεις και πρατεις, αφου βεβαια συνυπολογισεις και τον παραγοντα οδηγικη συμπεριφορα που σου ταιριαζει.
stefanos
04/10/2012, 19:27
‘’Καλοπροαίρετες σκέψεις από έναν άσχετο’’
παιδιά εδώ μέσα μοιραζόμαστε όλοι το κοινό πάθος για τις μηχανές, ποτέ δεν κατάλαβα όμως σε αυτό το φόρουμ την αντιπάθεια και το μένος προς την BMW και τους οδηγούς αυτής. Σίγουρα σε τεχνικά θέματα δεν σκαμπάζω ,σαν οδηγός δεν μπορώ να πω ότι είμαι έμπειρος ούτε θα κάνω την εξτριμ οδήγηση. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορώ να δοκιμάσω μια μηχανή στα άκρα και να την αξιολογήσω,γι'αυτο δεν καταλαβαίνω γιατί η bmw δεν είναι ''καλή μηχανη''.
Αυτό όμως που σίγουρα γνωρίζω ως άνθρωπος που ασχολείται με το εμπόριο είναι το εξής :
Α) η τιμή της πώλησης ποτέ δεν βγαίνει τυχαία (σχέση τιμής – ποιότητας) , αν υπάρξει το αντίθετο αυτό θα φανεί στα νούμερα των πωλήσεων μελλοντικά π.χ πτώση
Β) χαμηλή ποιότητα κατασκευής = πτώση πωλήσεων
Γ) κακή σχεδίαση= πτώση πωλήσεων
Δ) έλλειμμα εμπιστοσύνης του πελάτη προς τον κατασκευαστή = πτώση πωλήσεων
Ε) τεχνικά προβλήματα = πτώση πωλήσεων
Ζ)………………
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Κτλ
Όλα τα παραπάνω και άλλα τόσα σαν αποτέλεσμα θα είχαν την ενίσχυση των ανταγωνιστών .
Αν όντως ισχύουν όλα αυτά που διαβάζω πως εξηγείτε όλα αυτά τα εκατομμύρια κομμάτια που έχει πουλήσει και φυσικά σε εισαγωγικά δεν έχει ανταγωνισμό όσο και αν προσπαθούν οι άλλες εταιρίες .
οι εξηγήσεις marketing , ψώνιο για την προπέλα και τα λοιπά τα έχω ακούσει ξανά ,άλλα επιχειρήματα υπάρχουν?
Υπάρχουν στα site των εταιρειών στοιχεία πωλήσεων για κάθε έτος και συνήθως και κάθε εξάμηνο.
Εκατομμύρια κομμάτια δεν πουλάει ούτε η bmw ούτε η ΚΤΜ.:lol:
Οι παραπάνω παρατηρήσεις σου είναι πολύ σωστές αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ισχύουν για τις παραπάνω εταιρείες.
Η ΚΤΜ είναι ΠΟΛΥ ειδική εταιρεία με ανύπαρκτο ανταγωνισμό, και πολύ καλή πολιτική πωλήσεων έως πρίν μερικά χρόνια (στην Ελλάδα τουλάχιστον).
Η BMW είναι εταιρεία που πουλάει prestige οπότε ποιότητα βλάβες κλπ δεν παίζουν και μεγάλο ρόλο.
Daz κρυφο κτμακιας είμαι, πρώτος έρωτας 640 adv και μετά 990 adv, ίσως τελικά περιμένω το 800adv αλλά αυτοί οι gsασακιδες μου λένε πως συνέχεια θα είμαι στον μάστορα!
:lol: gsάκιδες στο είπαν αυτό?
Οι bmwάκιδες έχουν φοβερό χιούμορ ρε 'συ. Φαίνεται άλλωστε και απ' τα μηχανάκια που οδηγούν. :lol:
Δες την απάντηση το δόκτορα από πάνω και όταν έρθει η ώρα άνοιξε θρεντάκι να τα πούμε για να μην σπαμάρουμε εδώ. ;) :beer:
Πριν 2 βδομάδες ένα GS σε διπλανό φόρουμ πάτησε απροβλημάτιστα τα 200.000 χλμ.
Κι έβλεπα ένα ΚΤΜ εδώ μέσα πριν κανά δίμηνο που γιόρταζε τα μισά.
Ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα όμως!!!
Doc τα έχεις εύκαιρα τα λινκ η να ψάξω να τα βρω?
Μη καταλήξει και εδώ BMW vs όλων. Διαφορετικά θα πάει για κλείδωμα το thread.
Thanks guys!
Moto.GR moderation Team
Doc τα έχεις εύκαιρα τα λινκ η να ψάξω να τα βρω?
Ο cpmodem (πνευματικος παππους του orange crush στο advrider) εχει νομιζω πατησει τα 250,000 μιλια με 950 του 03 χωρις να ανοιξει κινητηρα. Υπαρχει και θρεντ για το κλαμπ των 100,000+ μιλιων.
με τους ακτινωτους τροχους και ισια σελα παντως δεν φαινεται διολου ασχημο...
270383
Αν αυτο ειχε αλυσιδα πισω και πηρουνια μπροστα κι εγω ειχα πολλα λεφτα θα το 'παιρνα (κι αυτο) :D
harris_x
05/10/2012, 08:09
τα χερούλια είναι για το τραβάνε έτσι και κολλήσει;;;
270385
:lol: :rotflmao: :rotflmao::lol: :rotflmao: :rotflmao::lol: :rotflmao: :rotflmao:
devil's animal
05/10/2012, 08:19
ουτε κρυο, ουτε ζεστη...:look:
elrodeo77
05/10/2012, 12:23
ενδιαφέρον............ http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/beta-on-off-test/3430-dokimes-on-off-bmw-r1-1200-gs-2013-parousiasi.html :a014:
ενδιαφέρον............ http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/beta-on-off-test/3430-dokimes-on-off-bmw-r1-1200-gs-2013-parousiasi.html :a014:
Υπερβολική ανάλυση για μηχανή καφετέριας! :D
...το UNSTOPPABLE ENDURO στο επίσημο site είναι για πολλά γέλια...
Συμφωνώ απολύτως με την αξιολόγησή σου περί του UNSTOPPABLE ENDURO, είναι για γέλια μέχρι δακρύων.
Καταστροφική εξέλιξη είχε η πρώτη δοκιμή από τους δημοσιογράφους της νέας BMW R1200GS στη Νότιο Αφρική αφού σκοτώθηκε ένας από τους διασημότερους και πιο καταρτισμένους δημοσιογράφους, ο Βρετανός Kevin Ash.
Πολύ κρίμα για τον άνθρωπο που είχε 3 παιδιά αλλά και για τους μοτοσυκλετιστές αφού η γνώμη του είχε αξία.
http://www.ashonbikes.com/
Το Βαυαρικό χάι-τεκ καφενείο σε νέες περιπέτειες...
http://www.autoevolution.com/news/no-2013-bmw-r1200gs-deliveries-the-telelever-is-screwed-up-photo-gallery-55983.html
http://blog.motorcycle.com/2013/03/07/manufacturers/bmw/2013-bmw-r1200gs-telelever-problem-explained-in-transport-canada-recall/
Να πληρώνεις μια περιουσία για να πάρεις μηχανάκι από μια εταιρία που επί σχεδόν 10 χρόνια δεν μπορεί να σταματήσει να βγάζει σαπάκια κι επικίνδυνα...
Ντροπή.
spyrakos35
14/03/2013, 12:18
Το Βαυαρικό χάι-τεκ καφενείο σε νέες περιπέτειες...
http://www.autoevolution.com/news/no-2013-bmw-r1200gs-deliveries-the-telelever-is-screwed-up-photo-gallery-55983.html
http://blog.motorcycle.com/2013/03/07/manufacturers/bmw/2013-bmw-r1200gs-telelever-problem-explained-in-transport-canada-recall/
Να πληρώνεις μια περιουσία για να πάρεις μηχανάκι από μια εταιρία που επί σχεδόν 10 χρόνια δεν μπορεί να σταματήσει να βγάζει σαπάκια κι επικίνδυνα...
Ντροπή.
είσαι εμπαθής μου φαίνεται.....
και δεν με χαλάει καθόλου
:bawl:
Όχι δεν είμαι εμπαθής, ίσα ίσα που αν δεν ήταν σαπάκια θα ήταν αριστουργήματα.
Είναι όμως κι επικίνδυνα γιατί όλοι ξέρουμε πως έχει τσακιστεί κόσμος με τα "χάι-τεκ" φρένα τους.
Η BMW σε σύγκριση με την YAMAHA για παράδειγμα, σε θέμα ποιότητας - αξιοπιστίας είναι πολλά σκαλιά κατώτερη.
elrodeo77
14/03/2013, 23:18
ποια σαπακια και ποια φρενα ρε μαστορα?.ποιος εχει τσακιστει πες μας να μαθουμε.ξερω τοσους απο τα φορουμ με bmw τετοια πραγματα δεν εχω ξαναματακουσει.υμαρτον ποια αυτο το κολλημα με τα bmw.ο καθενας γραφει το κοντο του και το μακρυ του χωρις να το τεκμηριωνει.
AUFGEBRACHT
15/03/2013, 00:31
ποια σαπακια και ποια φρενα ρε μαστορα?.ποιος εχει τσακιστει πες μας να μαθουμε.ξερω τοσους απο τα φορουμ με bmw τετοια πραγματα δεν εχω ξαναματακουσει.υμαρτον ποια αυτο το κολλημα με τα bmw.ο καθενας γραφει το κοντο του και το μακρυ του χωρις να το τεκμηριωνει.
Όλοι ξέρουν από μια-δυο περιπτώσεις που ο περιπτεράς του μπατζανάκη του κουνιάδου του γαμπρού του συνάδελφου ενός φίλου τσακίστηκε με BMW... το έχω ακούσει πολλές φορές το κλασσικό: -Τα φρένα των BMW είναι χάλια... -Ποιό μοντέλο οδήγησες και ήταν έτσι; -Δεν έχω οδηγήσει ποτέ BMW...
AUFGEBRACHT
15/03/2013, 00:34
Όχι δεν είμαι εμπαθής, ίσα ίσα που αν δεν ήταν σαπάκια θα ήταν αριστουργήματα.
Είναι όμως κι επικίνδυνα γιατί όλοι ξέρουμε πως έχει τσακιστεί κόσμος με τα "χάι-τεκ" φρένα τους.
Η BMW σε σύγκριση με την YAMAHA για παράδειγμα, σε θέμα ποιότητας - αξιοπιστίας είναι πολλά σκαλιά κατώτερη.
Όχι και όλοι...καμιά 10ρια άτομα που ξέρω προσωπικά δεν έχουν τσακιστεί αλλά παίζει και τα μηχανάκια τους να είναι ελαττωματικά...
exei vgei mylti kainourio kai skatem adventure kai ka8este kai asxolieste me to vavariko plidirio royxwn?
Ένα ψάξιμο στα φόρουμ αρκεί για περιπτώσεις που τα υποβοηθούμενα φρένα έχουν υποβοηθηθεί από καλικάτζαρους κι έχουν ρίξει κάτω ανυποψίαστους αναβάτες, η εταιρία έκανε την αθώα περιστερά μέχρι που τα κατάργησε.
Είχα ακούσει για περίπτωση στην Ελλάδα πολύ πριν αντίστοιχα περιστατικά γίνουν βούκινο στα φόρουμ και δεν το πίστευα.
Για κάποιο μυστήριο λόγο πρέπει να δικαιολογήσουμε μια εταιρία που φτιάχνει πανάκριβα σαπάκια επειδή η καημένη έχει υπερπαραγωγή και δεν προλαβαίνει να τα φτιάξει σωστά, στο κάτω κάτω τι είναι 18.000 ευρουλάκια σήμερα;
Από την άλλη όσοι δεν έχουμε φόβο μη και πέσουν οι μετοχές μπορούμε να τα λέμε λίγο πιο χύμα.
Τα φρένα της BMW είναι γενικότερα άγκυρες φίλε μου. Είναι ίσως ότι καλύτερο έχουν αυτές οι μηχανές.
Εσύ προφανώς αναφέρεσαι στα σερβόφρενα τα οποία ήταν μια μεγάλη αστοχία της εταιρεία και τα κατήργησε το 2006.
Μιλαμε για τεχνολογια οχι φιφες.....
http://www.youtube.com/watch?v=LVa6N7U3BDU
http://www.youtube.com/watch?v=MImBGeTJ7OI
Μιλαμε για τεχνολογια οχι φιφες.....
http://www.youtube.com/watch?v=LVa6N7U3BDU
Εχει turbulence system...
http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/bmw-on-off-test/4183-dokimes-on-off-2013-bmw-r-1200-gs-maniatis.html
elrodeo77
17/05/2013, 17:35
http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-off-test/bmw-on-off-test/4183-dokimes-on-off-2013-bmw-r-1200-gs-maniatis.html
ρε συ φιλαράκι τι να λένε και οι δοκιμές?!δίνεις μια περιούσια και τελικά όλο ζημιές βγάζουν......ωραίο αλλά δεν θα το παιρνα !
AUFGEBRACHT
17/05/2013, 17:43
ρε συ φιλαράκι τι να λένε και οι δοκιμές?!δίνεις μια περιούσια και τελικά όλο ζημιές βγάζουν......ωραίο αλλά δεν θα το παιρνα !
Παθών;
Προς το παρον το μονο που εχει ακουστει ειναι οτι τα παιζουν οι διακοπτες οταν βραχουν οπως και στο Κ1600. Χρησιμοποιει κορυφαιο συστημα κατα το οποιο ρινισματα χαλκου εκχυονται μαζι με το πλαστικο, το οποιο ομως δεν δουλευει και πολυ καλα κατα πως φαινεται.
stefanos
17/05/2013, 19:42
Χρησιμοποιει κορυφαιο συστημα κατα το οποιο ρινισματα χαλκου εκχυονται μαζι με το πλαστικο, το οποιο ομως δεν δουλευει και πολυ καλα κατα πως φαινεται.
:bawl:
elrodeo77
17/05/2013, 23:13
Παθών;
εμπειρία από boxer δεν έχω,μαθαίνω από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ.....
για να λέτε όλοι ότι υπάρχουν προβλήματα θεωρώ πως έτσι θα είναι!
AUFGEBRACHT
18/05/2013, 07:22
εμπειρία από boxer δεν έχω,μαθαίνω από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ.....
για να λέτε όλοι ότι υπάρχουν προβλήματα θεωρώ πως έτσι θα είναι!
Ήμουν σίγουρος....
MCN Adevture bikes 2013 Off road tests (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LXi-UjW7kuI)
spyrakos35
22/05/2013, 05:28
ο τύπος τα σπάει.....
http://www.youtube.com/watch?v=tiCVZ8vZa00
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.