View Full Version : XT 250
Η κατάσταση:
ΧΤ250 20ετίας παρατημένο απο τον ιδιοκτήτη του σε γκαράζ κι έχει να το βάλει μπροστά 3-4 χρόνια.
Το πουλάει 500€
Είναι πολλά, λίγα;
Θες δηλαδή minimum άλλο ένα 500αρικο να το κυκλοφορήσεις (λάδια, λάστιχα, τακάκια, αλυσίδα, υγρά φρένων, κ.α). Οπότε πας στο 1000αρικο. Αν δε το ξεπεράσεις θα σου έλεγα οκ, αν το ξεπεράσεις ίσως μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο. Πχ δες : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131314
Πες του να στο δώσει 300 euros.
GIXXERAKIAS
09/10/2012, 11:36
Αν έχει κολλήσει κιόλας είναι πααααρα πολλά.....με ένα 250αρι πάρτο το πολύ.Δές αν γυρνάει ο κύλινδρος καταρχάς μην μπλέξεις με ανταλλακτικα από Σαρακάκη και σε πάρει ο ακατονόμαστος....
sapila racing
09/10/2012, 11:41
Θες δηλαδή minimum άλλο ένα 500αρικο να το κυκλοφορήσεις (λάδια, λάστιχα, τακάκια, αλυσίδα, υγρά φρένων, κ.α). Οπότε πας στο 1000αρικο. Αν δε το ξεπεράσεις θα σου έλεγα οκ, αν το ξεπεράσεις ίσως μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο. Πχ δες : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131314
Πες του να στο δώσει 300 euros.
Αν είναι σε καλή κατάσταση μπορεί να είναι ετοιμο για κυκλοφορία με κατω απο 300 Ευρω, μαζί με τα λάστιχα τα λαδια κι ενα service.
Αν πας στο 1000ρικο βρίσκεις κι αλλα 250 πάντως.
sapila racing
09/10/2012, 11:42
Αν έχει κολλήσει κιόλας είναι πααααρα πολλά.....με ένα 250αρι πάρτο το πολύ.Δές αν γυρνάει ο κύλινδρος καταρχάς μην μπλέξεις με ανταλλακτικα από Σαρακάκη και σε πάρει ο ακατονόμαστος....
Γιατί να έχει κολλήσει το XT και τι δουλειά έχει ο ακατανoμαστος με τα Yamaha? :confused:
1. Το μηχανάκι δεν είναι για μένα
2. Το μηχανάκι δουλευε κανονικά. Ο τύπος παντρευτηκε/παιδι'α/σκυλια/κλπ
3. ΧΤ λέμε όχι ΧR, ποιος Σαρακάκης;
4. ΟΚ
GIXXERAKIAS
09/10/2012, 11:46
Γιατί να έχεi κολλήσει το XT και τι δουλειά έχει ο ακατανoμαστος με τα Yamaha? :confused:
Κεκτημένη ταχύτης....απλά έχω πολλά με την πάρτη του και σε κάθε ευκαιρία του τα χώνω.:bawl::bawl:
Μπορεί να έχει κολλήσει από την ακινησία,γίνεται ευκολά αν παίζει υγρασία στην υπόγα.
nassosxlvbros
09/10/2012, 12:28
Πολλά δε λες τίποτα...μόνο λάστιχα/τακάκια/αλυσίδα και ένα απλό σέρβις +μεταβιβάσεις θες ένα 500-600άρι στο νερό,χωρίς να θέλει χοντρά πράματα όπως βαψίματα/πλαστικά/αμορτισσέρ/σέλλα/τροχούς/ηλεκτρικά/επισκευή μοτέρ κλπ...άρα + 500 αγορά δε λέει...:nono: τα μισά και πάλι πολλά είναι...;)
sapila racing
09/10/2012, 12:46
Πολλά δε λες τίποτα...μόνο λάστιχα/τακάκια/αλυσίδα και ένα απλό σέρβις +μεταβιβάσεις θες ένα 500-600άρι στο νερό,χωρίς να θέλει χοντρά πράματα όπως βαψίματα/πλαστικά/αμορτισσέρ/σέλλα/τροχούς/ηλεκτρικά/επισκευή μοτέρ κλπ...άρα + 500 αγορά δε λέει...:nono: τα μισά και πάλι πολλά είναι...;)
Μονοκύλινδρο 250 είναι, από που τα βγάζεις τα 600 Ευρω για λάστιχα/τακάκια/αλυσίδα και ένα απλό σέρβις +μεταβιβάσεις ????
Μονοκύλινδρο 250 είναι, από που τα βγάζεις τα 600 Ευρω για λάστιχα/τακάκια/αλυσίδα και ένα απλό σέρβις +μεταβιβάσεις ????
Kι εμένα πολλά μου ακούγονται...
Αν δεν έχει κάτι το μοτέρ τότε με πολύ λιγότερα το φέρνει στα ίσια... Δεν τον ενδιαφέρουν τα πλαστικά (τα που δεν έχει και πολλά το ΧΤάκι)..
nassosxlvbros
09/10/2012, 13:21
Μμμμ,ναι αλλά αν βάλεις κάτω πως για να κυκλοφορήσει κανονικά θες τα εξής:
Λάστιχα /σαμπρέλες κάνα 200άρι χοντρικά...
αλυσίδα/γρανάζια 100-120€,
μικρό σέρβις (μπουζί.λάδια φίλτρα) 50-70€
ένα σέρβις στις αναρτήσεις 100€
και τακάκια κάνα 50άρι
μεταβίβαση Κατηγορία Α Κυβικά 51-400 (30€)
και ασφάλεια 120-130€
κάνε τη πρόσθεση...:eek:
Θες στρογγυλά ένα 600σάρι...;)
και μόνο βενζίνη να θέλει,ένα 350άρι θες στο νερό ΜΟΝΟ για λάστιχα /ασφάλεια μεταβίβαση...:cry:
Μμμμ,ναι αλλά αν βάλεις κάτω πως για να κυκλοφορήσει κανονικά θες τα εξής:
Λάστιχα /σαμπρέλες κάνα 200άρι χοντρικά...
Τόσο πάνε τα 190ρια για το CBR μου
αλυσίδα/γρανάζια 100-120€,
Αλυσίδα σίγουρα, τα γρανάζια δεν τα έχουμε δει.
μικρό σέρβις (μπουζί.λάδια φίλτρα) 50-70€
ένα μπουζί κι ένα λιτρο λάδι 70€;;;;
ένα σέρβις στις αναρτήσεις 100€
Οι τσιμουχες σίγουρα έχουν ξεραθεί αλλά και πάλι δεν το ξέρεις... πες ΟΚ, 60-80€
και τακάκια κάνα 50άρι
Δεν χαλάνε τα τακάκια με τον καιρό
μεταβίβαση Κατηγορία Α Κυβικά 51-400 (30€)
και ασφάλεια 120-130€
110€ (το εξάμηνο) δίνω εγώ για το 954...
κάνε τη πρόσθεση...:eek:
Θες στρογγυλά ένα 600σάρι...;)
Κάντην πάλι..
thanos_s
09/10/2012, 13:26
Μμμμ,ναι αλλά αν βάλεις κάτω πως για να κυκλοφορήσει κανονικά θες τα εξής:
Λάστιχα /σαμπρέλες κάνα 200άρι χοντρικά...
αλυσίδα/γρανάζια 100-120€,
μικρό σέρβις (μπουζί.λάδια φίλτρα) 50-70€
ένα σέρβις στις αναρτήσεις 100€
και τακάκια κάνα 50άρι
μεταβίβαση Κατηγορία Α Κυβικά 51-400 (30€)
και ασφάλεια 120-130€
κάνε τη πρόσθεση...:eek:
Θες στρογγυλά ένα 600σάρι...;)
και μόνο βενζίνη να θέλει,ένα 350άρι θες στο νερό ΜΟΝΟ για λάστιχα /ασφάλεια μεταβίβαση...:cry:
Η μεταβιβαση εχει 39ε μαζι με το τελος εκδοσης αδειας δικυκλων 9ε
nassosxlvbros
09/10/2012, 13:37
Τόσο πάνε τα 190ρια για το CBR μου...-για το πίσω μόνο; εδώ λέμε 200€ για 1 σετ λάστιχα + σαμπρέλες;
εδώ (http://www.tyreshop.gr/244/) τα λάστιχα/τιμές.
Αλυσίδα σίγουρα, τα γρανάζια δεν τα έχουμε δει. ε,θα αλλάξεις μόνο αλυσίδα;μα με 100-120 τα αλλάζεις όλα...
ένα μπουζί κι ένα λιτρο λάδι 70€;;;;-απ'όσο ξέρω (http://rawrats.com/ServiceManualx.pdf) 1μπουζί κοστίζει το πολύ 7-8 € αλλά το ΧΤ δεν παίρνει μόνο 1 λίτρο λάδι,αλλά 1.30 L άρα θα πάρεις 2 λίτρα θες δε θες...θες και φίλτρο λαδιού+ φίλτρο αέρα... (1.37 US qt) (1.14 Imp.qt)
Οι τσιμουχες σίγουρα έχουν ξεραθεί αλλά και πάλι δεν το ξέρεις... πες ΟΚ, 60-80€
Δεν χαλάνε τα τακάκια με τον καιρό -αλλά ξεραίνονται,καλό είναι να αλλαχτούν πάντως......
110€ (το εξάμηνο) δίνω εγώ για το 954... 120€ είναι για χρόνο...;)
Κάντην πάλι..
Συνεπώς δες το μηχανάκι πάλι,ξανακάνε τη πρόσθεση και να δούμε πόσο θα βγει τελικά...
kostas777
09/10/2012, 14:57
πριν λίγα χρόνια έδωσε ο αδερφός μου σε φίλο του KLE 500 του '98-'00 (δεν είμαι σίγουρος), σε καλή κατάσταση να δουλεύει άψογα και με καινούργια λάστιχα.. 800 ευρώ. τα οποία δεν τα έλαβε ποτέ, οπότε το μηχανάκι ουσιαστικά χαρίστηκε και καλή καρδιά..
οπότε αν το ήθελα θα το έπαιρνα αν μου έκοβε τουλάχιστον 150, όχι λιγότερα
nassosxlvbros
09/10/2012, 15:35
Ε,κάπως έτσι αγόρασα το XRάκι...ήταν παρατημένο και ζήταγε ο τύπος 500€ αλλά το μόνο που είχε καλό (ως και σήμερα) ήταν τα...λάστιχα! (ΜΤ-21)ΟΛΟ το άλλο μηχανάκι ήθελε συμμάζεμα από το μηδέν...το κουβεντιάσαμε για λίγο και το πήρα 200€
την επόμενη μέρα μπήκε στο γκαράζ και γδύθηκε..
πήρε μπροστά με την 456ή μανιβελιά,αλλά έσβησα αμέσως γιατί...ντουμάνιασε ο τόπος από το λάδι που έκαιγε...
μην τα πολυλογώ,λύθηκε το μοτέρ και ήθελε εν ολίγοις:
-επισκευή κεφαλής (οδηγοί βαλβίδων)έφτυσε αίμα ο μάστορας για να τη συνεφέρει...90€ εργασίες και υλικά
-γρανάζι εκκεντροφόρου + καδένα + τεντωτήρας,70-80€ αν θυμάμαι καλά
-2-3 κοκκοράκια 10-15€
-αλλαγή ρουλεμάν στροφάλου και μπιέλας να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο,άλλα 90€...
-αλλαγή ελατηρίων πιστονιού,τσιμούχες ρουλεμάν μοτέρ,σετ φλαντζών + 100-120€
-αλλαγή αλυσίδας/γραναζιών 110€ (ήθελα και D.I.D βλέπετε..)
-σετ σαμπρέλας μπρος-πίσω μοτοκροσάδικες 60€
-τακάκια εμπρός 25€
-λάδια/ξύδια φίλτρα κλπ 30€
-επισκευές στα ηλεκτρικά (φανάρι στοπ καλωδίωση,φυσάκια,λάμπες κλπ) 20€
-γλύστρα αλυσίδας 20€ (δεν είχε καν...)
-ρουλεμάν πίσω τροχού 10-15€ (ούτε που θυμάμαι πόσο)
-επισκευή εξάτμισης (Παπαγιάννης) 25€ (υαλοβάμβακες+συμμάζεμα γιατί κοπάναγε..
-κοντέρ και ντίζα γιατί δεν είχε...60€ (μεταχείρω)
...και διάφορα άλλα ψιλολόγια+ασφάλεια κλπ,το σύνολο κοντά στο 700άρι ΧΩΡΙΣ ολική επισκευή...:cry:
Βέβαια,το ευτύχημα είναι πως 4+χρόνια συνεχούς χρήσης με αρκετά και ζόρικα κμ χρήση σαν παπί αλλά και με αρκετές εντουροβόλτες δεν έχει κάνει τσίκ το άτιμο... :rockon:
sapila racing
09/10/2012, 15:56
[QUOTE=nassosxlvbros;2243683]Ε,κάπως έτσι αγόρασα το XRάκι...
...και διάφορα άλλα ψιλολόγια+ασφάλεια κλπ,το σύνολο κοντά στο 700άρι ΧΩΡΙΣ ολική επισκευή...:cry:
QUOTE]
Τo XR που πήρες δεν ηταν απλά παρατημένο, ηταν λιωμένο πριν το παρατήσουν, εχει μεγάλη διαφορά. ;)
nassosxlvbros
09/10/2012, 16:05
[QUOTE=nassosxlvbros;2243683]Ε,κάπως έτσι αγόρασα το XRάκι...
...και διάφορα άλλα ψιλολόγια+ασφάλεια κλπ,το σύνολο κοντά στο 700άρι ΧΩΡΙΣ ολική επισκευή...:cry:
QUOTE]
Τo XR που πήρες δεν ηταν απλά παρατημένο, ηταν λιωμένο πριν το παρατήσουν, εχει μεγάλη διαφορά. ;)
...που δεν ήταν και XR,αλλά XL-R τελικά..Ναι,λιωμένο δε θα πει τίποτα...πάνω σε αυτό παίζει να έχει μάθει σχεδόν όλη η Αττική,από εντούρο μέχρι μηχανολογία και ηλεκτρολογία...ακόμα πατέντες διορθώνω! (όποτε έχω κέφι και λεφτά βασικά)...
Ένυγουέι που λεν και στο χωριό παρατημένα μηχανάκια κατά 90% παίζει να είναι ΚΑΙ λιωμένα,όχι "και καλά"το γνωστό παραμύθι "γέννησε η γυναίκα και την είδα οικογένεια με τζάρτζαλα μάντζαλα πεθερικά οκτάβια κιέτς'...;)
MG-KTiNoS
09/10/2012, 17:42
Εγώ ένα σΕ λέω..
Άμα δε δεις το μηχανάκι με τα μάτια σου δεν ξέρεις αν είναι πολλά ή λίγα.
Πάνε δες και κρίνε.
Τα άλλα όλαπου λετε εδώ μέσα είναι στον αέρα.
Μπορεί να είναι τζιτζι και ευκαιριάρα μπορεί και χρέπι.
Μάγοι είσαστε ?
:D
devil's animal
09/10/2012, 18:03
Η κατάσταση:
ΧΤ250 20ετίας παρατημένο απο τον ιδιοκτήτη του σε γκαράζ κι έχει να το βάλει μπροστά 3-4 χρόνια.
Το πουλάει 500€
Είναι πολλά, λίγα;
πολλα ειναι...
εδωσα λειτουργικοτατο XR250R που ηθελε μονο λαστιχα με 750€...
ολα τα παρατημενα Νικο θελουν ενα 500αρι μεσα στο νερο...
μονο λαστιχα και αλυσιδογραναζα να υπολογισεις φτανει στα 3-3,5 κατοσταρικα...
οπως σου ειπαν, αν πας σε λαδια, φιλτρα λαδιου, φιλτρα αερα, υγρα φρενων, τακακια (ναι ψωριαζουν με τον καιρο) το ξεπερνας το 400αρι...
κοιτας και τις ντιζουλες του και τις αλλαζεις προληπτικα... (4 χρονια ειναι αυτα)
μετα ειναι ασφαλειες-μεταβιβασεις...
ααα, εχε υπ'οψιν σου οτι πιθανοτατα να θελει και ενα καλο καθαρισμα το καρμπ του και ισως και το ντεποζιτο απο θεμα σκουριων κλπ...
μπορει να μην μεταφραζεται σε πολυ χρημα, αλλα σιγουρα θελει κοπο και χρονο απο τον ιδιοκτητη...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.