View Full Version : ρυθμιση μειγματος
wrenchfzr
24/09/2005, 19:01
οταν αλλαζει η συμπιεση χρειαζεται αλλαγη του μιγματος και δεν απομενει στην διαθεση μας αν το θελουμε η οχι .το μειγμα ειναι ενα μεσον για να βελτειωσουμε τον τροπο που ανεβαζει στροφες το μοτερ.οι κατασκευαστες των τετραχρονων εχουν μια (θερμικη ασπιδα)αυξηση του μειγματος(πχ αντι103 σε108 ζιγλερ)και ο λογος ειναι οτι ενω το τετραχρονο ψυχεται εκτος του βασικου τροπου ,και απο το λαδι το οποιο ψεκαζεται απο κατω και αποροφα μεγαλο μερος της θερμοκρασιας που αναπτυσεται κατα την καυση(εχει αναφερθει οτι σε οριακα βελτειωμενους κινητηρες η θερμοκρασια της καυσης φτανει 1800 η και 2500 κελσιου στιγμιαια)και ενας αλλος τροπος ψυξης ειναι το πλουσιοτερο μειγμα.Αυτα στον τετραχρονο.
Στον διχρονο τα πραγματα ειναι αρκετα πιο οριακα και ευαισθητα.οι διχρονοι απο κατω απο το πιστονι εχουν αερα(μειγμα)αρα δεν ψυχονται οπως τα τετραχρονα.
αρα εκτος του βασικου τροπου αερα η υγρο, το επομενο ειναι το μειγμα.
το κανουμε αρκετα πιο πλουσιο αλλα αυτο εχει επιπτωσεις στον τροπο που ανεβαζει στροφες.το πλουσιο μειγμα δεν αφηνει να ανεβουν οι στροφες με ευκολια.
wrenchfzr
24/09/2005, 19:02
ο πιο αλανθαστος τροπος διαπιστωσης του μειγματος ειναι το χρωμα του μπουζι σε τετραχρονους μπορει να φτασει και κοντα στο λευκο μονο σε τελειως τερμα με τελευταια ταχυτητα για να δειξει την συμπεριφορα στο φουλ φορτιο εκει που μπορει να συμβει το ανεπιθυμιτο.
στον διχρονο αν ειναι μεσης αποδοσης κινητηρας απλα τον ζοριζουμε με ενα φορτομα της τελευταιας ταχυτητας και βλεπουμε το χρωμα.
πρεπει να ειναι απο ανοικτο καφε ως λιγο πιο σκουρο καφε.
αν ο κινητηρας ειναι μεγαλης αποδοσης τοτε πρεπει να υπολογισουμε και το υψομετρο και τις κλιματολογικες συνθηκες.πχ αν ο τελευταιος αγωνας ηταν σε περιοδο καλοκαιριου δεν ειναι απιθανο να κολησει τον χειμωνα.αυτο οταν εχει ξεφυγει απο τις ρυθμισεις του κατασκευαστη εξατμιση εμβολο κλπ.
Υπαρχουν και ειδικα μπουζι τα οποια μας δειχνουν μεσα από τον γυαλινο πυρηνα τους το χρωμα της καυσης
Αν λοιπον εχουμε φτωχο μειγμα ο κινητηρας γινεται πιο αποτομος στην περιοχη που εμφανιζεται η ροπη αλλα η δυναμη που ερχεται μετα δεν ειναι ψευδαισθηση οτι ειναι πιο μεγαλη γιατι το δειχνουν και οι στροφες που ανεβαζει πιο πανω.
Το fzr μου ειχε 107 ζιγκλερ και με εξατμιση φιλτρο το μειγμα αντεξε μια μειωση στο 103 και στην στην δυναμομετρηση ειχα 4 ιππους παραπανω στο συνολο αλλα το ωραιο ηταν ότι εμφανιζιταν στις 7500 αντι στις 7000 αλλα δεν κρεμαγε μετα τις 10000 αλλα συνεχιζε μεχρι τις 11000 με περιπου οριζοντιοση της ροπης .πολυ ωραια συμπεριφορα να εχεις 3000 την ιδια περιπου ροπη χωρις μειωση δεδομενου ότι ειχα περασει τις στροφες αποδοσης ροπης.
Και να σκεφτητε ότι το dynojet που ειχα βαλει και το αφαιρεσα μετα από 3 βδομαδων προσπαθεια να το κανω να δουλεψει σωστα ειχε σαν επιλογη 110-115.
Και επιστρεφοντας στον πρωτο λογο μου για μειωση του μειγματος σας λεω ότι το fzr μου δουλευε ετσι για 47000 χλμ
wrenchfzr
24/09/2005, 19:13
ειναι βεβαια αληθεια οτι πολλοι μηχανικοι και μη εχουν μια παλια συνηθεια να εμπλουτιζουν το μειγμα, απο τον καιρο που οι εξατμισεις 4-1 ηταν επιλογη του αγοραστη ακι οχι πρωτη τοποθετηση του εργοστασιου.και επειδη οι θαλαμοι καυσεως καθαριζαν καλιτερα με τις 4-1 το μειγμα φτωχενε και εκανε διακοπες μετα το μισο του γκαζιου.το να ρυθμισεις το μειγμα θελει προσοχη γιατι με τον ιδιο τροπο που μπορει να σερνεται απο πολλη βενζινη το ιδιο και να υπερθερμενεται.τωρα με τους ψεκασμους αυτα για λιγο εχουν μεινει στην ακρη αλλα εαν καποιος θελει αν πειραξει το μοτερ του ολο και πατεντες για να τον επιρεασεις (τον εγκεφαλο)θα βρεθουνπαντως οποιο σημειο που αφορα χρονισμο,συμπιεση,ελευθερη εισαγωγη αερα,κλπ θελει μετα επανεξεταση του μειγματος
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Ειλικρινά ρε Φιλαράκι, ένα πράγμα θέλω να ρωτήσω ....
Αυτά που γράφεις, τα καταλαβαίνεις ???
ΧΑ χα χα χα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Βγάλ' την σκούφια σου και βάρα τον !!! :lol: :lol:
:wave2:
gdevelek
26/09/2005, 16:49
Κοίτα ποιός μιλάει!!!
wrenchfzr
27/09/2005, 21:52
αφου μπορεις και διαβαζεις τοτε μιλαμε τουλαχιστον την ιδια γλωσσα .αρα κατι αλλο φταιει που δεν με καταλαβαινεις ,η εισαι ασχετος η δεν εχεις τροπους
για το πρωτο καπου θα μαθεις για το τι ειναι το μπουζι ,αλλα για το δευτερο τιποτα δεν σε σωζει
iste oloi me to daxtilo stin skandali :uplate: kai ama ginei kamia lalakia :evil: ...
opion parei o xaros... :bawl: :bawl:
xalarwste ligo re... gia pio logo grafete idika sta texnika?
gia na sas dojasoune?
giati psaxneste?
gia na valete ta pragmata se taxi kai tous trikimia sto limani?:D
xalara oloi to ido pathos gia ta mixanimata exoume as minoume se auto...
:beer: :beer: :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.