PDA

View Full Version : Αγορά πρώτης μηχανής-επιλογή κυβικών



loki21
22/10/2012, 19:15
Καλησπέρα στους φίλους του φόρουμ αφού γράφω για πρώτη φορά αν και τον τελευταίο καιρό σας παρακολουθούσα.

Είμαι εντελώς αρχάριος στον κόσμο των δυο τροχών αφού εως τώρα οδηγούσα μόνο αυτοκίνητο αλλά αποφάσισα πως μια μηχανή μου είναι απαραίτητη και εδώ χρειάζομαι την βοήθειά σας.:)
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αποφασίσει ούτε καν τα κυβικά που θα ήταν καλύτερα για ξεκίνημα.Ακούω διάφορες απόψεις πάνω στο θέμα όπως να ξεκινήσω με κάτι μικρό και σιγά σιγά να ανεβαίνω όσο αποκτώ εμπειρία, όπως και άλλοι που λένε πως μια μεγαλύτερη μηχανή(πχ 600cc) έχει καλύτερες αντιδράσεις, φρένα κτλ αν βέβαια είμαι συντηρητικός στο γκάζι.

Θα ήθελα να το συζητήσουμε και να ακούσω τις γνώμες σας μήπως και αποφασίσω και εγώ με ποια κατηγορία και ποια μηχανή θα ήταν προτιμότερο να ξεκινήσω.

AUFGEBRACHT
22/10/2012, 19:20
Καλώς όρισες στην κεφάτη και χαρούμενη παρέα μας!!! Η ερώτησή σου είναι πολύ της μόδας εδώ μέσα τελευταία και το ερώτημά σου έχει τεθεί περισσότερες φορές και από το εάν η Παπαρίζου φορούσε βρακί στον τελικό της Eurovision. Κάνε ένα κόπο και πάτα το μαγικό κομβίο (αγγλιστί search).

loki21
22/10/2012, 20:10
Καλώς σας βρήκα φίλε.
Νομίζω πως τελικά η παπαρίζου δεν φορούσε βρακί.:lol:

Έχω διαβάσει αντίστοιχα θέματα αρχάριων αλλά η κουβέντα γίνεται περισσότερο για μηχανές και προτάσεις μοντέλων.Έλεγα να συζητούσαμε γενικότερα(τουλάχιστον αρχικά) για τα υπέρ και τα κατά στις μοτοσυκλέτες μικρού και μεγάλου κυβισμού σε έναν αρχάριο.

AUFGEBRACHT
22/10/2012, 20:22
Καλώς σας βρήκα φίλε.
Νομίζω πως τελικά η παπαρίζου δεν φορούσε βρακί.:lol:

Έχω διαβάσει αντίστοιχα θέματα αρχάριων αλλά η κουβέντα γίνεται περισσότερο για μηχανές και προτάσεις μοντέλων.Έλεγα να συζητούσαμε γενικότερα(τουλάχιστον αρχικά) για τα υπέρ και τα κατά στις μοτοσυκλέτες μικρού και μεγάλου κυβισμού σε έναν αρχάριο.