Σύνδεση

View Full Version : Επαναπρογραμματισμός 990



indianos950
22/10/2012, 08:40
Έκανα και μια έρευνα αγοράς για επαναπρογραμματισμο γιατι χωρίς ταπές στις ακραπες στις 4700 σκάει στο κατέβασμα. Απο 100 μέχρι 200 ( προγράμμα r) Δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο οπότε μικρό έξοδα για μτχ μοτοσυκλέτα. Λάδια φίλτρα όλα τα είχε αλλάξει ο προηγούμενος πριν 6-7 μήνες και όλα τα περιφέριακα του είναι καινουρια
Ευχαριστω πολυ για την Βοηθεια αν θες στείλε ένα τηλ σε πμ να σε ρωτήσω κάποια πράματα που δεν γνωρίζω.

Mariner
22/10/2012, 23:20
Έκανα και μια έρευνα αγοράς για επαναπρογραμματισμο γιατι χωρίς ταπές στις ακραπες στις 4700 σκάει στο κατέβασμα. Απο 100 μέχρι 200 ( προγράμμα r) Δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο οπότε μικρό έξοδα για μτχ μοτοσυκλέτα.
Τί εννοείς απο 100 μέχρι 200??? Σου ζητάγανε τόσα για να σου περάσουν το πρόγραμμα του R???? :eek: :evil:

indianos950
22/10/2012, 23:39
Ναι οι παίχτες 200 το προγράμμα του r σε εξουσιοδοτημένο στην Ηπειρο. Αθήνα εκει που αγοράζω ανταλλακτικά για το sxf σαφώς λιγότερα

Mariner
23/10/2012, 09:35
Ναι οι παίχτες 200 το προγράμμα του r σε εξουσιοδοτημένο στην Ηπειρο. Αθήνα εκει που αγοράζω ανταλλακτικά για το sxf σαφώς λιγότερα

Aν δεν το έχεις βάλει ήδη, δώσε 30-50ε, πάρε το καλώδιο κ πέρνα το μόνος σου.. Θα σου μείνει κ το καλώδιο μετά να παίξεις. ;)

indianos950
23/10/2012, 10:01
Μου έλεγε ο Gefr αλλα γίνεται αυτο η θα του βάλω κανένα χάρτη απο παπακι και θα τρέχω. Αυτά τα χακερικα κόλπα δεν τα κατέχω πράμα.

faraway
23/10/2012, 14:02
Καλά .... ποιος κορυφαίος επαγγελματίας της Ηπείρου σου ζήτησε 200€ για 5 λεπτά δουλειά , μαζί με τις καλησπέρες ? :lol::lol:

Τι ήθελε , να κάνει απόσβεση το μηχάνημα με έναν χάρτη ? :lol:

indianos950
23/10/2012, 14:12
50ε για να βγάλει το δεξί καπάκι του κινητήρα που απο κάτω έχει τα πηνια. Χωρίς να βγάλει τα λάδια απο τον κινητήρα

faraway
23/10/2012, 14:23
Ρε συ τώρα κατάλαβα ποιος είσαι !!! :D:D

Πήρες πάλι ktm ?

Πάρε το καλώδιο ρε , και θα σε εκπαιδεύσω εγώ με το tuneEcu . ;)

gefr
23/10/2012, 16:38
50ε για να βγάλει το δεξί καπάκι του κινητήρα που απο κάτω έχει τα πηνια. Χωρίς να βγάλει τα λάδια απο τον κινητήρα

Κάτω από το αριστερό καπάκι βρίσκονται τα πηνία και φυσικά και δεν χρειάζεται να βγάλεις τα λάδια. Για σχήματα της μοτοσυκλέτας εδώ:

http://www.munnracing.com/index.html

Προσοχή γιατί τα μαστόρια της ΚΤΜ είναι λίγο ζαβά... και δεν ξέρουν τί χρεώνουν.

indianos950
23/10/2012, 20:02
3 χρόνια με bmw τραγική επιλογή. Βγάλαμε κ τα Μπουζι ιριδιου κ ήταν αρκετά λευκα=φτωχό. Οπότε δρομολογούμε το προγράμμα

Trickster
27/11/2012, 11:39
Επερώτηση στο θέμα... Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει tuner/βελτιωτής/δυναμομετρητής κλπ κλπ στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που δουλεύει το tuneECU και κατέχει τα μυστικά των 990 (sd,adv,smt) για fine tuning κλπ;

DrBig
27/11/2012, 13:54
Επερώτηση στο θέμα... Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει tuner/βελτιωτής/δυναμομετρητής κλπ κλπ στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που δουλεύει το tuneECU και κατέχει τα μυστικά των 990 (sd,adv,smt) για fine tuning κλπ;

Ενα πουλακι μου ειπε οτι παιζει φιλτρο-κουτι ITG ;)
Προσπαθησε να βρεις απο advrider χαρτη για το φιλτρο, η rotweiler δινει ενα μαζι με τα φιλτρα που πουλαει, που οπως ξερεις ειναι ITG ετσι κι αλλιως.

Αλλιως, επενδυσε σ' ενα wideband να το ρυθμισεις μονος και στο δρομο.

Trickster
27/11/2012, 14:18
Ενα πουλακι μου ειπε οτι παιζει φιλτρο-κουτι ITG ;)
Προσπαθησε να βρεις απο advrider χαρτη για το φιλτρο, η rotweiler δινει ενα μαζι με τα φιλτρα που πουλαει, που οπως ξερεις ειναι ITG ετσι κι αλλιως.

Αλλιως, επενδυσε σ' ενα wideband να το ρυθμισεις μονος και στο δρομο.

:)

Δυστυχώς οι Αμερικάνοι δύσκολα δίνουν χάρτες. Και εγώ και το πουλάκι έχουμε φάει πόρτα σε αυτό το θέμα. Αν μπορείτε να βρεί κάποιος τότε με χαρά να μοιραστούμε την τεχνογνωσία σχετικά με το φιλτροκούτι.
Αυτό με το wideband γνωρίζεις όμως εν κινήση πως μπορείς να μετρήσεις; Γενικά έχεις ασχοληθεί;

Lioulios
27/11/2012, 14:38
...Για συνεχίστε ...

DrBig
27/11/2012, 14:43
:)

Δυστυχώς οι Αμερικάνοι δύσκολα δίνουν χάρτες. Και εγώ και το πουλάκι έχουμε φάει πόρτα σε αυτό το θέμα. Αν μπορείτε να βρεί κάποιος τότε με χαρά να μοιραστούμε την τεχνογνωσία σχετικά με το φιλτροκούτι.
Αυτό με το wideband γνωρίζεις όμως εν κινήση πως μπορείς να μετρήσεις; Γενικά έχεις ασχοληθεί;

Ειναι απλο, αρκει να εχεις καλο οργανο και χρονο. Στα ψεκαστα υπαρχει και η λυση powercommander+autotune οπου η ρυθμιση γινεται αυτοματα και ειναι μονο λιγο ακριβοτερη απο ενα σκετο καλο wideband. Αν στο tuneEcu γραφεις τον χαρτη οπως και στο PC (με % καυσιμο σε rpm vs TPS μητρα) τοτε ρυθμιζεις με PC και μετα περνας τις τιμες με reflash στο ECU. Πραγμα που σημαινει οτι το εξοδο PC+autotune μπορουν να το μοιραστουν πολλοι μαζι.

Trickster
27/11/2012, 14:56
Μάλιστα.. αλλά δεν ήθελα να ξεφύγω εκτός tuneECU. Είναι και κατά τι $280 περισσότερο απο όσο διαθέτω. Έχεις άτομο που το έχει ή μπορεί να ασχοληθεί με wideband για διορθώσεις μέσω tuneECU;

indianos950
27/11/2012, 15:35
Και τρέχει το ίδιο για όλα τα υψόμετρα καιρο και άλλους παράγοντες που μεταβαλοντε;. Γιατι στο αμερικα δεν έχει πάντα ήλιο

DrBig
27/11/2012, 17:15
Μάλιστα.. αλλά δεν ήθελα να ξεφύγω εκτός tuneECU. Είναι και κατά τι $280 περισσότερο απο όσο διαθέτω. Έχεις άτομο που το έχει ή μπορεί να ασχοληθεί με wideband για διορθώσεις μέσω tuneECU;

Οχι....αυτο ειναι κατι που μονο εσυ θα μπορεις να κανεις, θελει αρκετες ωρες οδηγημα και πολλλες βολτες μεχρι να καταληξεις σε καλες ρυθμισεις.

panos_zip
27/11/2012, 18:44
Πάντως εγώ προτείνω:
- καλώδιο από ebay 20$ περίπου
- κατέβασμα το TuneEcu δωρεάν
- Διαλέγεις έναν από τους πολλούς μαμά/custom χάρτες που ταιριάζει στο setup σου από τον κατάλογο του TuneEcu επίσης δωρεάν
Και έχεις ένα υγιέστατο μηχανάκι.

Εάν δεν είσαι ικανοποιημένος με αυτό, πας σε έναν προγραμματιστή (που όπως και να το κάνουμε έχει και μια παραπάνω εμπειρία, χρησιμοποιείς σαν βάση τον χάρτη που ήδη κατέβασες
και με 3-4 πατήματα σε δυναμόμετρο έχεις φτιάξει σχεδόν ένα τέλειο σύνολο.

Και έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα για το μηχανάκι ΣΟΥ και δεν έχεις φτάσει την τιμή του Power Commander ή του wideband λ

Trickster
27/11/2012, 19:31
Οχι....αυτο ειναι κατι που μονο εσυ θα μπορεις να κανεις, θελει αρκετες ωρες οδηγημα και πολλλες βολτες μεχρι να καταληξεις σε καλες ρυθμισεις.

Δεν αντιλέγω.. αυτό ίσως υποκαθιστά την δυναμομέτρηση. Δυναμόμετρο σέλας που λένε και στο advrider. Αλλά αν δεν έχεις ένα σημείο αναφοράς να ξέρεις αν έχεις φτωχό ή πλούσιο μίγμα πας λίγο στα τυφλά. Δλδ τα surge και τα flats πως τα λύνεις αν δεν έχεις ένα wideband;

Trickster
27/11/2012, 19:34
Πάντως εγώ προτείνω:
- καλώδιο από ebay 20$ περίπου
- κατέβασμα το TuneEcu δωρεάν
- Διαλέγεις έναν από τους πολλούς μαμά/custom χάρτες που ταιριάζει στο setup σου από τον κατάλογο του TuneEcu επίσης δωρεάν
Και έχεις ένα υγιέστατο μηχανάκι.

Εάν δεν είσαι ικανοποιημένος με αυτό, πας σε έναν προγραμματιστή (που όπως και να το κάνουμε έχει και μια παραπάνω εμπειρία, χρησιμοποιείς σαν βάση τον χάρτη που ήδη κατέβασες
και με 3-4 πατήματα σε δυναμόμετρο έχεις φτιάξει σχεδόν ένα τέλειο σύνολο.

Και έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα για το μηχανάκι ΣΟΥ και δεν έχεις φτάσει την τιμή του Power Commander ή του wideband λ

Ναι βρε άνθρωπε.. αυτό ρώτησα αν υπάρχει κανένας να ασχολείται με tuneECU και να έχει κανένα δείγμα δουλειάς να μας παρουσιάσει..

indianos950
27/11/2012, 20:46
Δηλαδη το προγράμμα της akrapovic δεν θα δουλέψει σωστά; Παρατήρησα πως χωρίς σιγαστηρες έχει κουφιο δουλεμα απο 4000 εώς 4600 και έχει πολυ απότομη αποκρηση απο κλειστό γκάζι σε λίγο άνοιγμα μέσα στην πόλη. Αυτο διορθώνεται με προγράμμα έχετε δει διάφορα; Σε adv 2006

Trickster
28/11/2012, 08:41
Το tuneECU σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις edit πάνω στον υπάρχον χάρτη, ότι και αν είναι αυτός akrapovic, μαμά ή ότι άλλο. Αν κρατήσεις την στοιχειομετρική αναλογία μεταξύ αέρα-καυσίμου τότε έχεις και πιο οικονομία στο καύσιμο και λιγότερα απότομα κοψίματα σε γκάζι. Ο χάρτης της akrpapovic είναι πολύ πλούσιος και ο μαμά φτωχός αλλά με δυναμόμετρο και ένα wideband και λίγο πείραγμα κάτι θα γινόταν.

indianos950
28/11/2012, 14:28
Κανένα ζιγκλερακι ρε παιδιά δεν παίζει να αλλάξουμε; Θέση στη βελόνα;;;;

indianos950
29/11/2012, 01:17
Το tuneECU σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις edit πάνω στον υπάρχον χάρτη, ότι και αν είναι αυτός akrapovic, μαμά ή ότι άλλο. Αν κρατήσεις την στοιχειομετρική αναλογία μεταξύ αέρα-καυσίμου τότε έχεις και πιο οικονομία στο καύσιμο και λιγότερα απότομα κοψίματα σε γκάζι. Ο χάρτης της akrpapovic είναι πολύ πλούσιος και ο μαμά φτωχός αλλά με δυναμόμετρο και ένα wideband και λίγο πείραγμα κάτι θα γινόταν.
Με καυσανάλυση κάνουμε τίποτα γιατι δυνάμομετρο και άνθρωπο να ασχοληθεί δεν βρίσκεις εύκολα αν δεν πληρώσεις αδρά και το 990 δεν είναι ένα Μοτο που ψάχνεις τόσο απόλυτες επιδόσεις όσο σωστό δουλεμα. Ο αισθητηρας λ δεν ρυθμίζει μόνος του ένα εύρος καυσίμου ;

panos_zip
30/11/2012, 10:48
Ο αισθητήρας λ μπορεί να κάνει μικρές διορθώσεις, που αφορούν σε αλλαγές θερμοκρασίας, βαρομετρικής πίεσης κλπ.
Παραπάνω δεν μπορεί. Θα βόλευε πάντως να ήταν έτσι γιατί δεν θα χρειαζόταν να γίνει χάρτης στο δυναμόμετρο από το μηδέν, θα έβαζαν όλοι έναν χάρτη κονσέρβα και θα φτιαχνόταν μόνος του.

Πάντως ένας καλός χάρτης στο δυναμόμετρο δυστυχώς δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τίποτα. Και φυσικά στο δυναμόμετρο δεν πας μόνο για τα άλογα.

panos_zip
30/11/2012, 10:53
Ναι βρε άνθρωπε.. αυτό ρώτησα αν υπάρχει κανένας να ασχολείται με tuneECU και να έχει κανένα δείγμα δουλειάς να μας παρουσιάσει..

Εάν ψάχνεις για προγραμματιστή μα δυναμόμετρο φαντάζομαι πως όλοι σχεδόν μπορούν να το αναλάβουν. Εάν θες μπορώ να ρωτήσω έναν φίλο πού έφτιαξε το δικό του πρόγραμμα και να σου πω.

Εάν ψάχνεις για κάποιον χομπίστα ίσως θα μπορούσα να σε βοηθήσω και εγώ.
Δεν έχω σχέση με το αντικείμενο (ναυτικός είμαι) απλά έχω ασχοληθεί αρκετά με το δικό μου μηχανάκι και με φίλων μου.

kakricas
02/12/2012, 04:26
Gia to filo pou rotise gia magazi pou xerei apo tuneecu kai exeis gnosis kai to exei xanakanei pigaine sto meremeti sto poligono mila me ton dimitri

xaotikos
12/12/2012, 21:38
Για τα smt/smr έχει γράψει ένα πολύ καλό οδηγό/βιβλίο ένας τύπος στο ktmsmt.com

έχει κάνει πολλές αλλαγές, έχει φτάσει το smt 125 άλογα δυναμομετρημένα με φίλτρο, εξάτμιση, πρόγραμμα και μικρές ψιλοαλλαγές.

http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=3299

To link για όποιον ενδιαφέρεται. Έχει και τους χάρτες που φτιάχνει με το tuneECU κάθε φορά και με διαγράμματα.