View Full Version : βοηθεια για επιλογη κρανους
μετα απο ψαξιμο και με δεδομενο οτι το οριο των διαθεσιμων χρηματων ειναι γυρω στα 250 κατεληξα στα εξης.
1. ΜΤ REVENGE CARBON. 1100 GR 220 €
2. ΝΕΧΧ XR1R TRI-COMPOSITE Shell (Carbon, Kevlar and Fiberglass) 1350 GR 250 €
3. SHARK VISION-R 1450 GR 260 €
4. SHARK RSX 240 €
Θα ηθελα τη γνωμη σας αν εχετε καποιο απο αυτα τα κρανη. ειδικα το ρσχ ειναι παλιο μοντελο μεν αλλα η τιμη που το βρηκα ειναι σουπερ. βεβαια σε αυτο το επιπεδο τιμης οποια αλλη προταση θεωρηται αξιολογη...καλοδεχουμενη.
Το πρώτο και το δεύτερο τώρα είναι καλές μάρκες; Δεν ξέρω, αλλά πρώτη φορά τα ακούω.
Έχε υπόψη σου και το Nolan N85 με τιμή στα 150-160
μου προτεινεις νολαν πολυκαρβονικο οταν τα 2 που δε ξερεις ειναι καρμπον το ενα και 3πλο το αλλο ?? συγκρινονται αυτα τα κρανη μεταξυ τους?
μου προτεινεις νολαν πολυκαρβονικο οταν τα 2 που δε ξερεις ειναι καρμπον το ενα και 3πλο το αλλο ?? συγκρινονται αυτα τα κρανη μεταξυ τους?
το οτι ειναι καρμπον δεν παει να πει και κατι απο μονο του, η arai που την θεωρω την μονη σοβαρη εταιρεια στα κρανη, εχει φτιαξει καρμπον και το δεινει 3 χιλιαρικα...
γενικα προτιμισε το κρανος να μην ειναι πολυ παλιο. τα shark ειναι αρκετα καλα οπως και τα nolan στα λεφτα που παιζεις μπορεις να δεισ και για hjc...
akis_trevor
25/10/2012, 23:14
για hjc...
+1821..value for money κρανη κατ' εμε!
μου προτεινεις νολαν πολυκαρβονικο οταν τα 2 που δε ξερεις ειναι καρμπον το ενα και 3πλο το αλλο ?? συγκρινονται αυτα τα κρανη μεταξυ τους?
ζητας τη γνωμη καποιου, στην λεει... και του κανεις επιπληξεις / υποδειξεις ...? ψαχνεις κρανος ή την προσοχη μας?
ζητησα τη γνωμη οποιων τυχον κατοχων των συγκεκριμενων κρανων. και ζητησα προτασεις σε παραπλησια κρανη. το συγκεκριμενο νολαν νομιζω ανηκει σε αλλη κατηγορια. για τα hjc δε το ειχα δει και αξιζει να το δω. δε ζηταω τη προσοχη. αλλωστε δε ψαχνω καποιο high-end κρανος.
Oops sorry, τώρα είδα ότι ήταν κάρμπον αυτά που έβαλες. Έχεις δίκιο να θυμώνεις.
Υπάρχει και το παρακάτω στο ίδιο επίπεδο τιμών :a9:
Μην ψαρώνετε με τα carbon! Ότι γυαλίζει δεν είναι απαραίτητα χρυσός.
Και ότι είναι από κάρβουνο δεν είναι απαραίτητα καλό.
paramedic
26/10/2012, 16:28
Το πρώτο και το δεύτερο τώρα είναι καλές μάρκες; Δεν ξέρω, αλλά πρώτη φορά τα ακούω.
Έχε υπόψη σου και το Nolan N85 με τιμή στα 150-160
Ψαξε λιγο το 2ο και θα δεις αν ειναι καλο η οχι. Επισης δεν ειναι carbon αλλα εχει carbon μεσα. Υπαρχει και carbon σε αυτο αλλα πιο ακριβο. Για το παλικαρι που ρωτησε για τα κρανη να σε πληροφορησω οτι εκτος του 1ου που δεν το ξερω τα αλλα 3 εχουν διαφορετικο προσανατολισμο οποτε καλυτερα να διαλεξεις αυτο που τειριαζει στον χαρακτηρα της μηχανης που οδηγας.
chrisdoum
01/11/2012, 12:34
φίλε μου πουλάω το κράνος μου αν σε ενδιαφέρει θα το δεις στις αγγελίες εδώ είναι ένα ARAI VIPER GT SINISTER BLUE medium ..μου λές,έχω και τηλέφωνο εκεί..ευχαριστώ
φίλε μου πουλάω το κράνος μου αν σε ενδιαφέρει θα το δεις στις αγγελίες εδώ είναι ένα ARAI VIPER GT SINISTER BLUE medium ..μου λές,έχω και τηλέφωνο εκεί..ευχαριστώ
φοραω large.
ασχετα απο αυτο κατεληξα και παρηγγειλα ηδη το shark rsr2 απο ιταλια με τα μεταφορικα 230 ευρω. τωρα ειναι καθοδον. οταν ερθει με το καλο θα βαλω και φωτο.
αφου εκανε το ταξιδακι του επιτελους ηρθε. και ιδου..273287273288273289
μεγεια και αγρατσουνιστο!
:beer:
chrisdoum
03/11/2012, 15:07
μεγιές..
chr1s_86
03/11/2012, 15:14
Ωραίο σχέδιο! :beer:
akis_trevor
03/11/2012, 15:22
ωραιος!!αχρειαστο να ειναι!
MG-KTiNoS
03/11/2012, 22:14
Oops sorry, τώρα είδα ότι ήταν κάρμπον αυτά που έβαλες. Έχεις δίκιο να θυμώνεις.
Υπάρχει και το παρακάτω στο ίδιο επίπεδο τιμών :a9:
πόσο κανει τουτο μ αρέσ...
πόσο κανει τουτο μ αρέσ...
230 ευρω με τα μεταφορικα μου βγηκε. και εσυ large φορας?
μετα απο σχετικη συζητηση που ειχα χθες βαζω το εξης ερωτημα:
τι παιζει με τα επωνυμα κρανη των 100-150 ευρω;
με δεδομενο οτι περνανε προδιαγραφες τελικα προστατευουν λιγοτερο απο τα ακριβοτερα;
αν αφησουμε στην ακρη παραγοντες οπως βαρος, αεροδυναμικη, θορυβος, γραφικα κλπ και μιλησουμε ΜΟΝΟ για ασφαλεια τελικα ισχυει οτι πληρωσεις παιρνεις ή οχι;
με αλλα λογια αν κινουμαι μεσα σε πολη με μοτοσυκλετα μικρου κυβισμου (250) αρα με χαμηλη τελικη αξιζει να δωσω τα παραπανω λεφτα για χαρακτηριστικα που δεν χρειαζομαι ή το ακριβοτερο κρανος θα με προστατευσει καλυτερα την κακια στιγμη απο το φθηνο;
Το ασφαλές κράνος δεν πρέπει να κρίνεται μόνο στην κρούση. Αυτό αν θέλετε είναι η ενεργητική ασφάλεια ενός κράνους.
Ένα καλοζυγισμένο (όχι ελαφρύ σε μάζα) και σχετικά αθόρυβο κράνος με καλό εξαερισμό είναι ΑΝΕΤΟ. Δε σου δημιουργεί δυσφορία και βοηθά στο να μένεις 100% συγκεντρωμένος/η. Δείτε το ως την παθητική ασφάλεια ενός κράνους.
:wave2:
δεν διαφωνω καταλαβαινω τι θελεις να πεις αλλα πρακτικα σε αστικες διαδρομες των 15-20 λεπτων max που ειναι η δικη μου χρηση ποσο παραπανω θα σε κουρασει τελικα ενα κρανος των 100 σε σχεση με ενα των 300 ευρω
μιλαω παντα για επωνυμα κρανη που και τα φθηνοτερα εχουν στοιχειωδως σωστες επενδυσεις, ζελατινες, εξαερισμους κλπ
γι αυτο επικεντρωνω μονο στο θεμα της ασφαλειας και ρωταω αν αξιζουν τα παραπανω χρηματα ή τελικα θα ηταν προτιμοτερο να επενδυθουν σε επιπλεον εξοπλισμο
akis_trevor
12/11/2012, 13:39
για μενα πολυ μεγαλο ρολο παιζει το κρανος..ειδικα αν εχεις κανενα αυχενικο προβληματακι,εκει να δεις ποσο το καταλαβαινεις!!!!!
bentouza
16/11/2012, 19:48
Το ασφαλές κράνος δεν πρέπει να κρίνεται μόνο στην κρούση. Αυτό αν θέλετε είναι η ενεργητική ασφάλεια ενός κράνους.
Ένα καλοζυγισμένο (όχι ελαφρύ σε μάζα) και σχετικά αθόρυβο κράνος με καλό εξαερισμό είναι ΑΝΕΤΟ. Δε σου δημιουργεί δυσφορία και βοηθά στο να μένεις 100% συγκεντρωμένος/η. Δείτε το ως την παθητική ασφάλεια ενός κράνους.
:wave2:
ανποδα
παθητικη ασφλαεια-κρουση, ενεργητικη ασφαλεια-ο,τι αποτρεπει την κρουση.
με δεδομενο οτι περνανε προδιαγραφες τελικα προστατευουν λιγοτερο απο τα ακριβοτερα;
αν αφησουμε στην ακρη παραγοντες οπως βαρος, αεροδυναμικη, θορυβος, γραφικα κλπ και μιλησουμε ΜΟΝΟ για ασφαλεια τελικα ισχυει οτι πληρωσεις παιρνεις ή οχι;
αν βαλουμε διπλα διπλα ενα φτηνο και ενα ΠΟΛΥ φτηνο... το ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ισως υπερεχει στον τομεα της προστασιας κρανίου/ εγκεφάλου απο την αποψη ΟΤΙ:
τα φτηνα κρανη προσφερουν για ολα τα μεγεθη (XS-XL) ενα με δυο μεγεθη κελύφους ... που σημαινει περισσότερο διογκωμενο υλικο αναμεσα στο σημειο κρουσης και το κεφαλι... (ΞΑΝΑΣΗΜΕΙΩΝΩ πως μιλαμε για Πολυκαρβονικα και Fiberglass)
απο την αλλη θα ειναι σα να ψωνιζουμε αρβυλα απο το κινεζικο επειδη δεν ειμαστε κυνηγοι.... το οτι δε θα το δουλεψεις εκτος πολης...
δε σημαινει οτι δε θελεις ανετη εσωτερικη επενδυση και ξεκουραστο κεφαλι... αεραγωγοι , ιμαντες , επενδυση , ζελατινα ...ολα αυτα ειναι παραγοντες στην ποιοτητα κατασκευης που κανουν την συμβιωση με το κρανος ευκολοτερη (χαιρεσαι να το φορας και δεν το περιφερεις στον αγκωνα)
Απο την αλλη ειναι και τα φασών victims που διαλεγνε κρανοι αναλογως την αερΙογρφαφια.... αμαν ειναι Τράημπαλ π.χ.
προσωπικα λογω συνηθειας δεν μπορω να οδηγησω χωρις κρανος
επειδη κανω ολιγολεπτες διαδρομες προτιμω να πληρωσω πρωτα ασφαλεια και μετα ανεση
ξαναλεω οτι αναφερομαι σε επωνυμα κρανη που πληρουν προδιαγραφες και οχι κουβαδες με ζωγραφιες με κοκκινους δρακους
αληθεια με τα υλικα τι παιζει;
ξερεις κανεις πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα αναλογα με το υλικο κατασκευης;
τελικα ποια κρανη ληγουν και ποτε;
διανυοντας 3000χλμ το χρονο δηλ 15000 την πενταετια ποσο αξιζει να διαθεσω 300-400 ευρω για κατι που τοτε θα ειναι για αντικατασταση;
spyrakos35
17/11/2012, 20:22
προσωπικα λογω συνηθειας δεν μπορω να οδηγησω χωρις κρανος
επειδη κανω ολιγολεπτες διαδρομες προτιμω να πληρωσω πρωτα ασφαλεια και μετα ανεση
ως εδώ καλά
διανυοντας 3000χλμ το χρονο δηλ 15000 την πενταετια ποσο αξιζει να διαθεσω 300-400 ευρω για κατι που τοτε θα ειναι για αντικατασταση;
εδώ με μπέρδεψες....
η ασφάλεια δεν έχει τιμή φίλε μου.....
και μιας και μιλάμε για κράνη, συνήθως το ποιοτικό κράνος είναι και άνετο.... εξαρτάται βέβαια και από τις κεφάλες μας.....
paramedic
18/11/2012, 11:11
Πριν 3-4 ημέρες ενα φιλαράκι μου χάρισε μπότες SIDI με φούλ προστασίες και ξύστρες κλπ κλπ. Εκει ήταν και ένας άλλος φίλος που δεν έχει μηχανη.
Αμέσως με ρωτάει: Καλά θα βάλεις αυτές τις μπότες για να οδηγείς το Scooter(αυτη την περίοδο αυτό έχω μιας και δεν έχω πια μηχανή).
Απάντηση: Ο εξοπλισμός προστασίας δεν εξαρτάται απο το τι οδηγείς μιας και με πολλά και με λίγα μπορείς να χτυπήσεις το ίδιο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.