View Full Version : Στρώσιμο μηχανής
Καλησπέρα σε όλους σας.. Συγχαρητήρια και για το site σας!!!!Χθες μόλις αγόρασα το Daytona Sprinter injection 125cc!!!Ξεκινάω λοιπόν με το στρώσιμο όπου μέχρι το πρώτο service ο έμπορας μου είπε νορμάλ στροφές και όχι πάνω από 50km..Έχω φτάσει τα 140km μέχρι σήμερα και το πάω πολύ χαλαρά..Η ερώτηση μου είναι η εξής!!Πειράζει που σήμερα το πήγα για μια απόσταση 7Km περίπου με 110km/h????Επίσης ένα τρίξιμο στην μάσκα που έχω εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη τι προτείνετε να κάνω??Ευχαριστώ και για τον χρόνο σας!!!:)
GIXXERAKIAS
30/10/2012, 20:30
Καλησπέρα σε όλους σας.. Συγχαρητήρια και για το site σας!!!!Χθες μόλις αγόρασα το Daytona Sprinter injection 125cc!!!Ξεκινάω λοιπόν με το στρώσιμο όπου μέχρι το πρώτο service ο έμπορας μου είπε νορμάλ στροφές και όχι πάνω από 50km..Έχω φτάσει τα 140km μέχρι σήμερα και το πάω πολύ χαλαρά..Η ερώτηση μου είναι η εξής!!Πειράζει που σήμερα το πήγα για μια απόσταση 7Km περίπου με 110km/h????Επίσης ένα τρίξιμο στην μάσκα που έχω εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη τι προτείνετε να κάνω??Ευχαριστώ και για τον χρόνο σας!!!:)
Δέν πειράζει καθόλου...απλά μην συνεχίσεις το στρώσιμο γιατί πήγε περίπατο.....
Ωχ..Δηλαδή τι εννοείς?Να ανησυχώ για κάτι?Δεν θα μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα?Την μηχανή θέλω να την κρατήσω για πολύ καιρό!!!
GIXXERAKIAS
30/10/2012, 20:37
Ωχ..Δηλαδή τι εννοείς?Να ανησυχώ για κάτι?
Να ανησυχεις για τον τριγμό μόνο όταν είσαι στα 110χιλ....είναι η τελική του γι αυτο τρεμει.κατά τα άλλα μιά χαρά το μοτόρι στρώθηκε για τα καλά!;)
Αν βγάλω τους κόφτες θεωρητικά θα πέρνω κάτι παραπάνω σωστά?Δεν τρέμει όταν πιάνει τα 110 αλλά στα χαλαρά..Ποιος ο λόγος που λένε πως μέχρι τα πρώτα 800km πρέπει να το πας χαλαρά???Επειδή έχω ζόρικη ανηφόρα τι προτείνετε για να πάρω λίγη ροπή παραπάνω?
Cpt. Haddock
30/10/2012, 20:53
[...]Επειδή έχω ζόρικη ανηφόρα τι προτείνετε για να πάρω λίγη ροπή παραπάνω?
Αλλο μηχανακι
nassosxlvbros
30/10/2012, 20:57
πχ ένα 250 ...:)
υγ. μην το συνεχίσεις το τελίκιασμα αν θες να ζήσει για καιρό....;)
Δηλαδή να συνεχίσω με 50-60km και νορμάλ στροφές?Για άλλη μηχανή δύσκολα..Ακόμη δεν ξεκίνησα την 1η από τις 24 δόσεις..Με το kymco spike που είχα ανέβαινα περίφημα χωρίς να έχει κάτι αλλαγμένο απλά δεν ξέρω για το daytona επειδή είναι και injection..Πχ αν βάλω καμιά εξάτμιση χωρίς πολύ θόρυβο και αλλάξω κανένα γρανάζι θα είμαι μια χαρά έτσι?
AUFGEBRACHT
30/10/2012, 21:14
Mη μασάς που για 7km πήγες με 110... μου θυμίζει τον άλλο που έστρωνε το μηχανάκι και θα σκοτωνόταν γιατί έκανε προσπέραση, ερχόταν ο άλλος από το απέναντι ρεύμα και φοβόταν να το ανοίξει μήπως χαλάσει ο κινητήρας και δε στρωθεί καλά...
Χμμμ οπότε συνεχίζω κανονικά μέχρι τα 800km και το 1ο service...Η αλήθεια είναι πως το άνοιξα άλλες 4-5 φορές αλλά δεν πήγα πάνω από 100 και ούτε πάνω από 50-100 μέτρα.. Ωστόσο εδώ τα κόβουμε όλα για να μην έχουμε άλλο θέμα!!
nassosxlvbros
30/10/2012, 22:51
Χμμμ οπότε συνεχίζω κανονικά μέχρι τα 800km και το 1ο service...Η αλήθεια είναι πως το άνοιξα άλλες 4-5 φορές αλλά δεν πήγα πάνω από 100 και ούτε πάνω από 50-100 μέτρα.. Ωστόσο εδώ τα κόβουμε όλα για να μην έχουμε άλλο θέμα!!
Δεν του κάνει κακό μιά στο τόσο λίγο τσίτωμα αλλά με μέτρο,ειδικά στα πρώτα 500 κμ.Κι αν είναι το μοναδικό σου μέσο πρόσεξέ το να σε προσέξει...Καταλαβαίνω πως το στρώσιμο είναι βαρετό,αλλά αν θες να δουλέψει σωστά και για καιρό,παράτεινε το στρώσιμο μέχρι τα 1000-1500 κμ,άσε τις τσίτες για αργότερα!....αλλά και στρωμένο, ποτέ παρατεταμένα με το γκάζι στο στόπ....
Η ιπποδύναμη που θα σου δώσει μια εξάτμιση είναι ασήμαντη σε σχέση με το ξαλάφρωμα στη τσέπη...το γρανάζωμα που αναφέρεις δεν έχεις κανένα λόγο να το κάνεις εκτός αν μένεις σε...βουνό! :)
Το μοναδικό μέσον δυστυχώς..Μετά τα 800km να το ανοίγω λίγο περισσότερο 70-80 η ούτε και τότε ως τα 1000-1500??
Billymuse
30/10/2012, 23:18
γενικά να γεμίζεις και τις ταχύτητες σε φυσιολογικά πλαίσια δηλαδή μη τις φορτώνεις με πολλά η λίγα χιλιόμετρα,κάνε τις αλλαγές όταν πρέπει
Δεν του κάνει κακό μιά στο τόσο λίγο τσίτωμα αλλά με μέτρο,ειδικά στα πρώτα 500 κμ.Κι αν είναι το μοναδικό σου μέσο πρόσεξέ το να σε προσέξει...Καταλαβαίνω πως το στρώσιμο είναι βαρετό,αλλά αν θες να δουλέψει σωστά και για καιρό,παράτεινε το στρώσιμο μέχρι τα 1000-1500 κμ,άσε τις τσίτες για αργότερα!....αλλά και στρωμένο, ποτέ παρατεταμένα με το γκάζι στο στόπ....
Η ιπποδύναμη που θα σου δώσει μια εξάτμιση είναι ασήμαντη σε σχέση με το ξαλάφρωμα στη τσέπη...το γρανάζωμα που αναφέρεις δεν έχεις κανένα λόγο να το κάνεις εκτός αν μένεις σε...βουνό! :)
Αυτό κίολας που λέει ο φίλος,για φαντάσου ένα φρέσκο κύλινδρο που δεν έχει αλλάξει ακόμα το πρώτο του λαδάκι να έρχεται συχνά στα όρια του...
nassosxlvbros
30/10/2012, 23:39
Το μοναδικό μέσον δυστυχώς..Μετά τα 800km να το ανοίγω λίγο περισσότερο 70-80 η ούτε και τότε ως τα 1000-1500??
το στρώσιμο το κάνεις όπως σου είπε ο έμπορας ή όπως το γράφει το μάνουαλ τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...Ακόμα και αν το στρώσεις δεν έχει κανένα νόημα να το πηγαίνεις συνέχεια τέρμα γκάζι...
Συνηθίζω να το αλλάζω εκεί κοντά στις 3,000 στροφές!!Έχω φτάσει πλέον τα 250Km κοντά!!!Δεν ξεπερνάω με τίποτα 50-60Km!!!Συγγνώμη και που καθυστέρησα αλλά χάλασε το computer και ξαναμπήκα σήμερα..Έχω να κάνω και 3-4 άλλες ερωτησούλες!!!Χθες και ύστερα από την βροχή που μας έπνιξε την Πέμπτη στο κοντέρ ( εσωτερικά) εμφάνισε σημάδια υγρασίας δηλαδή υδρατμούς..Πήγα από εκεί που την πήρα και μου λέει πως δεν είναι κάτι ανησυχητικό και πως στο horner του υπαλλήλου του εμφανίζει το ίδιο..Το θέμα είναι πως μέσα σε λίγες ώρες έφυγε!!!Προτείνετε να ανακατέψω την εταιρεία?Επίσης το άλλο μου θέμα!!!Κάπου εκεί κοντά στα 50Km έχω τρίξιμο στην μάσκα εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη με φλας...Κατά την διάρκεια του τριξίματος αν δοκιμάσω να σηκώσω λίγο την μάσκα το τρίξιμο φεύγει!!!Προτείνετε πχ σε όλη την μάσκα περιμετρικά να βάλω ταινία διπλής όψεως για να απορροφάει το τρίξιμο???Ένα άλλο θεματάκι είναι πως όταν οδηγάω σε 1 κατηφόρα και ενώ την κατεβαίνω με φρένα κάνει εκεί η μάσκα ένα γκλούπ γκλούπ λες και κουνιέται το φανάρι (ίσως και να πάει να φύγει)..Το ίδιο το νιώθω όταν θα πλακωθώ ξαφνικά στα φρένα..Πέφτω σε τίποτα λακκούβες και είναι λες και πάει να φύγει η μάσκα!!!Παίζει να μην έχει βιδωθεί κάτι σωστά η μήπως θα είναι ιδέα μου?Νομίζω πως το φανάρι είναι λίγο έξω και δεν είναι σφιχτό πάνω στην μάσκα!!!Τελευταίες 2 ερωτησούλες και σύντομες.....Θέμα 1ο καμιά φορά μου σβήνει η μηχανή,όχι σε πολλά km...Είναι επειδή είναι καινούργιο?Και 2η ερώτηση καμιά φορά με κλειστό το γκάζι το στροφόμετρο παίζει και η μηχανή ανεβάζει λίγες στροφές και τις κρατάει εκεί..Πρέπει να δώσω λίγο μαρσάρισμα και μετά στρώνει...Αυταααααααααά!!!Συγγνώμη που σας κούρασα!!Θα περιμένω τις απαντήσεις σας!!!
?
AUFGEBRACHT
03/11/2012, 16:35
Όλα ιδέα σου είναι, προσπάθησε να χαλαρώσεις γιατί σε βλέπω είτε να το πουλάς σύντομα, είτε να στα τρώνε χωρίς λόγο οι μάστορες... παπί Daytona είναι, τί φινίρισμα και ποιότητα συναρμολόγησης περιμένεις; Απέφευγε και τις λακούβες όσο μπορείς και θα αποφύγεις και τους θορύβους. Ααααα, όσο για την υγρασία στο κοντέρ άσε ήσυχη την εταιρεία και βρες καμιά πυλωτή...
Απλά δεν πίστευα πως θα είναι κατώτερο και από το kymco spike που είχα..Καινούργια μηχανή είναι!!!Και ακόμη είμαι στην αρχή δηλαδή σε 2.000km από τώρα τι θα κάνει?
spyrakos35
03/11/2012, 21:18
daytona ξεdaytona, εγώ θα περίμενα λίγο ακόμα να βγάλει τυχόν άλλα κουλά για να το πάω μία και καλή στον εμπορα για φτιάξιμο στην εγγύηση.
αν δεν και μα-μου, στον εισαγωγέα._
Ε ναι αλλά μπορούν να σε κάνουν κάτι για το τρίξιμο??Δύσκολα....
AUFGEBRACHT
04/11/2012, 00:48
Ε ναι αλλά μπορούν να σε κάνουν κάτι για το τρίξιμο??Δύσκολα....
273369
Ρεεεεεεε μην κοροϊδεύετε :D
endopandou
04/11/2012, 18:53
φιλαράκο το θρεντ σου είναι τρολιά του κερατά.
Για να διασκεδάσεις όμως λίγο ακόμα σου προτείνω να το πας στο παλιό πιστάκι της Πεντέλης και να στρίψεις στην ''πάνω'' ανηφορική με σκασμένη τρίτη. Στο μεγάλο άλμα μόνο πρόσεξε γιατί δεν φαίνεται καλά απο τον αριστερό καθρέπτη ο πίσω:cool:
Τι εννοείς με όλα αυτά που γράφεις?
endopandou
04/11/2012, 21:59
Τι εννοείς με όλα αυτά που γράφεις?
Να βάλεις τρακτερωτά και να πας στην πίστα λέμε. Δεν θα ακούς πια τριγμούς :a013:
Συνεχίζω να μην σε καταλαβαίνω αλλά οκ.. Παρεμπιπτόντως δεν είμαι από Αθήνα!
Πλέον έχω φτάσει τα 750km..Υπήρξαν λίγες στιγμές που το άνοιξα κάπως αλλά για πολυ μικρή απόσταση!!!Λίγες φόρες έβαζα και 2ο άτομο πολύ ελαφρύ όμως 50kg!!!Πράγματα που μου φάνηκαν περίεργα η εμφάνιση σκουριάς σε 2-3 σημεία (με καλύπτει η εγγύηση)??Επίσης το θόλωμα στο κοντέρ ακόμη και μέρες που έχει να βρέξει όπως και επίσης κάτι άλλο τρελλό!!!Βάζω από 1 συγκεκριμένο βενζινάδικο και μια μέρα λοιπόν εκεί που άδειαζε το ρεζερβουάρ μου πήγα όμορφα και ωραία να το γεμίσω!!!Μου βάζει βενζίνη και μετά από κάποια km που έκανα ριμάχτηκε να σβήνει στο ρελαντί...Μιλάμε για πολλές φορές!!!Καμιά 10αριά φορές!!!Πάω στο μάστορα και μου είπε πως στο service θα μου καθαρίσει κάτι επαφές και αν δεν είναι από αυτό θα είναι από την βενζίνη!!!Πάντως μετά από εκείνη την μέρα σταμάτησε!!!Ωστόσο σβησήματα είχα και πιο παλιά!!!
nassosxlvbros
05/12/2012, 22:44
Συνηθίζω να το αλλάζω εκεί κοντά στις 3,000 στροφές!!Έχω φτάσει πλέον τα 250Km κοντά!!!Δεν ξεπερνάω με τίποτα 50-60Km!!!Συγγνώμη και που καθυστέρησα αλλά χάλασε το computer και ξαναμπήκα σήμερα..Έχω να κάνω και 3-4 άλλες ερωτησούλες!!!Χθες και ύστερα από την βροχή που μας έπνιξε την Πέμπτη στο κοντέρ ( εσωτερικά) εμφάνισε σημάδια υγρασίας δηλαδή υδρατμούς..Πήγα από εκεί που την πήρα και μου λέει πως δεν είναι κάτι ανησυχητικό και πως στο horner του υπαλλήλου του εμφανίζει το ίδιο..Το θέμα είναι πως μέσα σε λίγες ώρες έφυγε!!!Προτείνετε να ανακατέψω την εταιρεία?Επίσης το άλλο μου θέμα!!!Κάπου εκεί κοντά στα 50Km έχω τρίξιμο στην μάσκα εκεί κοντά στον αριστερό καθρέπτη με φλας...Κατά την διάρκεια του τριξίματος αν δοκιμάσω να σηκώσω λίγο την μάσκα το τρίξιμο φεύγει!!!Προτείνετε πχ σε όλη την μάσκα περιμετρικά να βάλω ταινία διπλής όψεως για να απορροφάει το τρίξιμο???Ένα άλλο θεματάκι είναι πως όταν οδηγάω σε 1 κατηφόρα και ενώ την κατεβαίνω με φρένα κάνει εκεί η μάσκα ένα γκλούπ γκλούπ λες και κουνιέται το φανάρι (ίσως και να πάει να φύγει)..Το ίδιο το νιώθω όταν θα πλακωθώ ξαφνικά στα φρένα..Πέφτω σε τίποτα λακκούβες και είναι λες και πάει να φύγει η μάσκα!!!Παίζει να μην έχει βιδωθεί κάτι σωστά η μήπως θα είναι ιδέα μου?Νομίζω πως το φανάρι είναι λίγο έξω και δεν είναι σφιχτό πάνω στην μάσκα!!!Τελευταίες 2 ερωτησούλες και σύντομες.....Θέμα 1ο καμιά φορά μου σβήνει η μηχανή,όχι σε πολλά km...Είναι επειδή είναι καινούργιο?Και 2η ερώτηση καμιά φορά με κλειστό το γκάζι το στροφόμετρο παίζει και η μηχανή ανεβάζει λίγες στροφές και τις κρατάει εκεί..Πρέπει να δώσω λίγο μαρσάρισμα και μετά στρώνει...Αυταααααααααά!!!Συγγνώμη που σας κούρασα!!Θα περιμένω τις απαντήσεις σας!!!
?
χμ...μόνο τόσα έχεις ακόμα;...θα είχα φτάσει στο πρώτο σέρβις χαλαρά!:D Συνέχισε έτσι χαλαρά μέχρι τα 500 και άρχιζε να ανοίγεις για λίγα δευτερόλεπτα όλο και πιο πολύ.Αυτό το κρυφτούλι συνέχισέ το μέχρι τα 1000.Μετά τα 1500 ρίχτου κάνα τελίκιασμα και από κει και πέρα συνέχισε τη ζωή του κανονικά αποφεύγοντας να το τελικιάζεις για πολύ ώρα-όπως κάθε μηχάνημα άλλωστε...
Οι υγρασίες στο κοντέρ καλό είναι να μην υπήρχαν ποτέ,αλλά οκ φτηνό μηχανάκι είναι θα έχεις τέτοια...
Τα σβησίματα καλό είναι να εξαφανιστούν,πήγαινέ το για ρύθμιση.
Τα τριξιματάκια θα τά'χεις και μάθε να ζεις με αυτά...τώρα αν δεν υποφέρονται πας στον αντιπρόσωπο και πιθανόν να σου πει τι θα κάνεις ή να τα διορθώσει.
Αχ δεν διάβασες παραπάνω τι έγραψα :D
Πλέον έχω φτάσει τα 750km..Υπήρξαν λίγες στιγμές που το άνοιξα κάπως αλλά για πολυ μικρή απόσταση!!!Λίγες φόρες έβαζα και 2ο άτομο πολύ ελαφρύ όμως 50kg!!!Πράγματα που μου φάνηκαν περίεργα η εμφάνιση σκουριάς σε 2-3 σημεία (με καλύπτει η εγγύηση)??Επίσης το θόλωμα στο κοντέρ ακόμη και μέρες που έχει να βρέξει όπως και επίσης κάτι άλλο τρελλό!!!Βάζω από 1 συγκεκριμένο βενζινάδικο και μια μέρα λοιπόν εκεί που άδειαζε το ρεζερβουάρ μου πήγα όμορφα και ωραία να το γεμίσω!!!Μου βάζει βενζίνη και μετά από κάποια km που έκανα ριμάχτηκε να σβήνει στο ρελαντί...Μιλάμε για πολλές φορές!!!Καμιά 10αριά φορές!!!Πάω στο μάστορα και μου είπε πως στο service θα μου καθαρίσει κάτι επαφές και αν δεν είναι από αυτό θα είναι από την βενζίνη!!!Πάντως μετά από εκείνη την μέρα σταμάτησε!!!Ωστόσο σβησήματα είχα και πιο παλιά!!!
nassosxlvbros
05/12/2012, 23:11
Ωχ ναι...έχεις δίκιο!
Τότε συνεχίζεις ψίλο-χαλαρά μέχρι το πρώτο σέρβις,και σημείωσε όλα αυτά που έχουν εμφανιστεί μέχρι τώρα....:)
nikos_abel
06/12/2012, 07:00
Διαβάστε αυτό
http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=17
Την έχω ξανακούσει αυτή τη μέθοδο και μάλιστα πριν από πολλά χρόνια.. έχει τους υποστηρικτές της, αλλά όπως λέει και στο άρθρο πρέπει να ξέρεις τι κάνεις. Δεν είναι για όλους..
Καλησπέρα παιδιά..Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα μου!!Όπως είχα αναφέρει και από την αρχή που αγόρασα την μηχανή έχω αρκετά σβησίματα!!!Είμαι απογοητευμένος με την μηχανή..Ότι και να κάνω,είτε βάλω super 100 οκτανίων είτε γυρίσω όλα τα βενζινάδικα της πόλης μου το ίδιο πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει..Μέσος όρος 1 σβήσιμο την ημέρα!!!Έχω πάει πόσες φορές στον έμπορα που το πήρα και λύση δεν βρίσκει!!!Τι reset τον εγκέφαλο έκανε τι καθάρισε το φίλτρο τι το ένα τι το άλλο το πρόβλημα συνεχίζεται..Μου λέει ίσως είναι από την βενζίνη!Του λέω πας καλά?Ο φίλος μου δηλαδή που βάζει από το ίδιο βενζινάδικο γιατί δεν έχει σβησίματα μιας και είναι κ αυτουνού με εγκέφαλο??Έχω φτάσει 2,200km και δεν ξέρω πια τι να κάνω!!!Υπάρχει κάποιος άλλος με την ίδια μηχανή που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα!!Παιδιά Sos!!!!
AUFGEBRACHT
20/04/2013, 11:32
Καλησπέρα παιδιά..Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα μου!!Όπως είχα αναφέρει και από την αρχή που αγόρασα την μηχανή έχω αρκετά σβησίματα!!!Είμαι απογοητευμένος με την μηχανή..Ότι και να κάνω,είτε βάλω super 100 οκτανίων είτε γυρίσω όλα τα βενζινάδικα της πόλης μου το ίδιο πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει..Μέσος όρος 1 σβήσιμο την ημέρα!!!Έχω πάει πόσες φορές στον έμπορα που το πήρα και λύση δεν βρίσκει!!!Τι reset τον εγκέφαλο έκανε τι καθάρισε το φίλτρο τι το ένα τι το άλλο το πρόβλημα συνεχίζεται..Μου λέει ίσως είναι από την βενζίνη!Του λέω πας καλά?Ο φίλος μου δηλαδή που βάζει από το ίδιο βενζινάδικο γιατί δεν έχει σβησίματα μιας και είναι κ αυτουνού με εγκέφαλο??Έχω φτάσει 2,200km και δεν ξέρω πια τι να κάνω!!!Υπάρχει κάποιος άλλος με την ίδια μηχανή που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα!!Παιδιά Sos!!!!
Για τί μοτοσυκλέττα μιλάμε; Ψεκασμό και αισθητήρα λ (εάν έχει) έχεις κοιτάξει;
Καλησπέρα παιδιά..Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα πρόβλημα μου!!Όπως είχα αναφέρει και από την αρχή που αγόρασα την μηχανή έχω αρκετά σβησίματα!!!Είμαι απογοητευμένος με την μηχανή..Ότι και να κάνω,είτε βάλω super 100 οκτανίων είτε γυρίσω όλα τα βενζινάδικα της πόλης μου το ίδιο πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει..Μέσος όρος 1 σβήσιμο την ημέρα!!!Έχω πάει πόσες φορές στον έμπορα που το πήρα και λύση δεν βρίσκει!!!Τι reset τον εγκέφαλο έκανε τι καθάρισε το φίλτρο τι το ένα τι το άλλο το πρόβλημα συνεχίζεται..Μου λέει ίσως είναι από την βενζίνη!Του λέω πας καλά?Ο φίλος μου δηλαδή που βάζει από το ίδιο βενζινάδικο γιατί δεν έχει σβησίματα μιας και είναι κ αυτουνού με εγκέφαλο??Έχω φτάσει 2,200km και δεν ξέρω πια τι να κάνω!!!Υπάρχει κάποιος άλλος με την ίδια μηχανή που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα!!Παιδιά Sos!!!!
Από βενζίνες σου είπε ε; να το πας σε έναν σοβαρό (και εξουσιοδοτημένο αν είσαι ακόμα στην εγγύηση) πέρασε από το μυαλό σου η μπα;
Με τηλεδιαγνώσεις χειρότερα θα μπλέξεις ;)
Daytona Sprinter Efi...Σωστά ψεκασμό και αισθητήρα λ!!Τι εννοείς να κοιτάξω εκεί?Είναι σε εγγύηση..Νοέμβριο το πήρα!!!Και το πάω από εκεί που το πήρα μιας και είναι και εξουσιοδοτημένο!!!
nikos_abel
20/04/2013, 13:27
Daytona Sprinter Efi...Σωστά ψεκασμό και αισθητήρα λ!!Τι εννοείς να κοιτάξω εκεί?Είναι σε εγγύηση..Νοέμβριο το πήρα!!!Και το πάω από εκεί που το πήρα μιας και είναι και εξουσιοδοτημένο!!!
Οχι, να το πας σε ΑΛΛΟ εξουσιοδοτημένο από αυτόν που το πήρες.
Μακάρι να είχα στην πόλη μου..Λέτε να είναι o tps?
Daytona Sprinter Efi...Σωστά ψεκασμό και αισθητήρα λ!!Τι εννοείς να κοιτάξω εκεί?Είναι σε εγγύηση..Νοέμβριο το πήρα!!!Και το πάω από εκεί που το πήρα μιας και είναι και εξουσιοδοτημένο!!!
Είπα ΣΟΒΑΡΟ μάστορα....:rolleyes: και εφόσον δεν υπάρχει στην πολη σου αναγκαστικά θα πας σε άλλη, με αυτόν άκρη δεν θα βρεις...
Bradipous
20/04/2013, 15:19
Δες μηπως ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι σου... (αν στο κανει οταν εισαι σταματημενος)
Και μιας και ειναι στην εγγυηση πες του να κοψει το κεφαλι του να βρει τι εχει :mad:
Έλα μου όμως που φαίνεται τσαπατσούλης και αρχίζει να μου την δίνει...Για να καταλάβετε πως μου σβήνει θα σας δώσω παράδειγμα!!Ανεβαίνω μια ανηφόρα με δευτέρα..Για γύρω στα 10 δευτερόλεπτα!!Μετά συνεχίζω με την ίδια ταχύτητα σε μια ευθεία για 5 δευτερόλεπτα και παίρνω μια κατηφόρα για 2,5 δευτερόλεπτα για να κάνω αναστροφή την μηχανή μου και να την παρκάρω..Εκεί που τελειώνει η κατηφόρα και πάω να βάλω πρώτη τσαπ ξεψυχάει!!Η αντλία βενζίνης συνεχίζει να δουλεύει!!!Δεν είναι θέμα ρελαντί γιατί θα μου το κάνει πάρα πολύ σπάνια όταν θα είμαι σταματημένος με νεκρά!!Αυτό για τον αισθητήρα tps που σας είπα παίζει να είναι??
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.