PDA

View Full Version : KTM Duke iii



Sandra4
07/11/2012, 20:41
Kαλησπέρα!
Θα ήθελα να μου πείτε γνώμες (εντυπώσεις) για το Δούκα!
Οτιδήποτε θεωρείτε οτι θα μου ήταν χρήσιμο!
Π.χ κατανάλωση, το γνωστό θέμα με τυχόν προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει κ.ά.
Α! Και πώς θα σας φαινόταν για γυναίκα?
Ευχαριστώ!
;)

mikes
07/11/2012, 20:47
καλησπερα! για ποιον δουκα μιλας??

Sandra4
07/11/2012, 20:52
Το γράφω στον τίτλο. Duke III 690.

mikes
07/11/2012, 21:04
Το γράφω στον τίτλο. Duke III 690.

το 690 δεν το εγραφες! υπαρχει και το 125!! :p
το 690 παντως το εχει μια γνωστη μου, και μια χαρα την εχει βολεψει!! τωρα για το θεμα αξιοπιστιας των ΚΤΜ που θα ακουσεις να λενε, αποψη μου ειναι πως ειναι
μπαρουφες!!! αλιμονο αν εν ετη 2012, μηχανακια ευρωπαικα βγαζαν τοσα προβληματα οσα ο κανεντρεχεις γιαπωνεζοφιλοι θελουν να διαδιδουν! για καταναλωσεις
και λοιπα, δεν γνωριζω να σου πω!
το αλλο θεμα τωρα, δεν ειναι πως το βλεπουμε εμεις για γυναικα.. ειναι τι θες εσυ απο ενα μηχανακι!γιατι εχω γνωστη που προσφατα περασαν στα χερια της δυο
μηχανακια που εμεις τα θεωρουμε καθαρα αντρικα εργαλεια και ουτε στα πιο τρελα παιχνιδια του μυαλου μας δεν μπορουσαμε να φανταστουμε οτι θα μπορουσε
γυναικα να καβαλησει ποτε τετοιο μηχανημα!

Sandra4
07/11/2012, 21:20
Ε, ναι το 690 δεν το έγραφα... :blush:
Για 2 χρόνια περίπου οδηγούσα το Duke II '04. Δεν ήταν δικό μου όμως. Από τον ιδιοκτήτη είχα ακούσει οτι γενικά είχε θεματάκια συχνά πυκνά. Μάλιστα σε μένα ορισμένες φορές που το "δούλευα" χαμηλά την άκουγε λίγο. Οπότε δεν ξέρω αν το ΙΙΙ θα έχει πρόβλημα στην πόλη-κίνηση.
Δεν γνωρίζω όμως αν είναι το ίδιο και το ΙΙΙ...
(Να αναφέρω οτι από μηχανολογικά δεν ξέρω και πολλά)
Μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση αλλά με προβληματίζουν όλα αυτά που ακούω....

BLiTzER
07/11/2012, 21:46
Το 690 είναι το πιο αξιόπιστο μοτεράκι που έχει βγάλει ποτέ η ΚΤΜ. Γενικά, σαν μονοκύλινδρο, θέλει να παίζεις με το γκαζάκι του και να μην οδηγείς συνεχώς σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών. Πόσο μάλλον σαν ΚΤΜ ;) To σκορτσάρισμα γενικά να το αποφεύγεις. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην πόλη είναι ότι δεν έχω αρκετά μεγάλη διαδρομή (15 χλμ μόνο :/) μέχρι τη δουλειά μου για να το απολαύσω :touched:

Lioulios
07/11/2012, 21:54
Wellcome Sandra 4 .
ότι σου είπε ο απο πάνω .
Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις με το 690 . Πολύ καλό μηχανάκι ,αλλά θα πρέπει να του φερθείς και εσύ ανάλογα ....

Τα σέρβις στην ώρα τους από κάποιον που να γνωρίζει από ΚΤΜ.
Ζέσταμα στην αρχή ή πολύ χαλαρά στα πρώτα χλμ (μετά το σκίζεις).

...Και το βασικότερο ... Θέλει να του πίνεις το αίμα . Χαλαρή οδήγηση και ΚΤΜ δεν πάνε μαζί . Για αυτό χαλάνε . Δεν είναι μηχανάκια που δουλεύουν χαμηλά και ειδικά το συγκεκριμένο .

Αν δεν μπορείς να το πηγαίνεις ,καλύτερα να μην το πάρεις .

Αυτά .

:wave2:

Aνεμος
07/11/2012, 21:58
Καλησπέρα και καλως ήρθες :wave2:

Το 690 είναι γενικά πιο εύκολο μηχανάκι απο το 640, και ο Δούκας ο τρίτος είναι και πιο χαμηλός απο τον ΙΙ που οδηγούσες.

Πιο πολιτισμένο δούλεμα,θέλει κι αυτό να μην το δουλεύεις χαμηλα γιατί σκορτσάρει αλλα σε γενικές γραμμές πιο ελαστικό απο το 640,- δεν την ακούει τόσο-,θέλει ενα μεγαλύτερο γρανάζι πίσω για αποφυγή του παραπάνω "ακούσματος" , οικονομικό απο κατανάλωση, γύρω στα 4 κόμμα κάτι λίτρα ανα 100χλμ.

Μηχανάκι σχολείο με τεράστιες δυνατότητες . Φοβερά φρένα, πολύ γκάζι, οδηγικά θα σου φανεί ευκολότερο απο το Duke II.

Πιο αξιόπιστο γενικά , με σωστή συντήρηση στην ώρα της (ση-μα-ντι-κό-τα-το !! ) και αποφεύγοντας να το δουλεύεις στα χαμηλά (όπως ήδη έχεις εκπαιδευτεί απο το 640 :D )

θα σε συντροφεύει για πολλάααα χιλιόμετρα.

Πως μας φαίνεται για γυναίκα ?? Αφού καβάλαγες το 640, το Duke III 690 θα σου φανεί εύκολο. Και σαν θέαμα........:a32: :)

ziggΥ
07/11/2012, 22:02
Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην πόλη είναι ότι δεν έχω αρκετά μεγάλη διαδρομή (15 χλμ μόνο :/) μέχρι τη δουλειά μου για να το απολαύσω :touched:

προβλήματα ρε πστ μου που έχουν μερικοί άνθρωποι.. :lol::lol:

Lioulios
07/11/2012, 22:04
...Και επειδή περιμένπουμε μια φωτό από μια άλλη τύπησα με δούκα σε κάποιο άλλο θρέντ...Άμα το πάρεις ,βάλε εσύ για να κλήσει και το θέμα γυναίκα και δούκας .

Sandra4
07/11/2012, 22:32
Α! Άλλο ένα θέμα που είχα ήταν οτι στο ΙΙ πατούσα με τις μύτες στο έδαφος. Οπότε αν το ΙΙΙ είναι χαμηλότερο, ακόμα καλύτερα.
Νομίζω οτι αν οδηγήσεις ΚΤΜ, δεν θές κανένα άλλο. Σκεφτόμουν στην αρχή για Yamaha Mt 03 αλλά... έχω κολλήσει με το Δούκα απ' όλες τις απόψεις..
Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι τα προβλήματα που λένε οτι βγάζει. Η κλασική ατάκα δηλαδή "Κάθε Τρίτη Μάστορα"...
Αλλά αν είναι έτσι όπως τα λέτε, κολλάω ακόμα περισσότερο..
Οπότε το συστήνετε για πόλη, έ?
Και ταξίδια?
Με το ΙΙ υπήρχε θέμα. Ζοριζόταν ακριβώς επειδή δεν θέλει να δουλεύει για ώρα σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών όπως προανέφερε και ο BLiTzER. Επίσης, για τον "πίσω" δεν ήταν και πολύ ευχάριστο. Και δεν παίρνει και πλαινά για βαλίτσες... :(

BLiTzER
07/11/2012, 22:50
Α επίσης είναι πιο οικονομικό σε καύσιμο από το 640 SM που είχα. Και πολύ πιο άνετο σε μεγαλύτερες/πιο ανοιχτές διαδρομές. Απλά μην περιμένεις να οδηγήσεις motard, το μηχανάκι είναι ένα καθαρά street/γυμνό μηχανάκι, με ευέλικτο μονοκύλινδρο μοτέρ και σφιχτές αναρτήσεις. Ένα πόντο χαμηλότερο από το 640 SM και μισό κιλό κάτω, αν θυμάμαι καλά.

"Μικρό" σέρβις κάνω κάθε 2,500 χλμ (στα 5,000 λέει η ΚΤΜ) και δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα, εκτός από μια τρόμπα βενζίνης αμέσως μόλις το αγόρασα (μεταχειρισμένο), την οποία χρεώθηκε το μαγαζί. Το μόνο θεματάκι που έχουν κάποια ('08 νομίζω μόνο) είναι ότι σβήνουν, χωρίς ιδιαίτερο λόγο μερικές φορές. Κι αυτό, όμως, αν ρωτήσεις εμένα, είναι λόγω ιδιαιτερότητας των συγκεκριμένων εργαλείων. Θέλει συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης, θα το συνηθίσεις. Παραδίδω μαθήματα ;P

BLiTzER
07/11/2012, 22:53
Δε χρειάζεται να πατάς σταθερά. Εγώ πατάω με μισή μύτη. Τρόπο θέλουν, όχι κόπο. Στην πόλη, το μηχανάκι "σκοτώνει". Σε ταξίδι, χμου, το χω κάνει, αλλά δεν είναι ότι πιο ευχάριστο. Έχω κάνει και 500 χλμ με 5λεπτη στάση για βενζίνη. Αν αντέχεις εσύ, το μηχανάκι σίγουρα θα αντέξει. Αλλά σε καμία περίπτωση σταθερό γκάζι.

Βαλίτσες? Αλήθεια? Γιατί θέλεις Duke είπαμε? :P

Sandra4
07/11/2012, 23:03
Δεν έχω οδηγήσει τίποτε άλλο, ούτε άλλη μηχανή, ούτε σκουτεράκι, ούτε τίποτα. Εκεί έμαθα και αυτό οδηγούσα μόνο. Άρα δεν ξέρω πως είναι τα άλλα που λες.
Άσε, φοβάμαι οτι μεταχειρισμένο που θα θέλω θα το έχουν σκίσει, ειδικά αν ο άλλος το έχει ζορίσει..
Όσο για τον τρόπο οδήγησης του συγκεκριμένου μου χρειάστηκα αρκετές προσπάθειες για να τον μάθω. Πολύ γέλιο.
Σκέψου να μην εχεις ιδέα από μηχανές και να πιάνεις Δούκα για πρώτη φορά.
Καλά κι εσύ γιατί το παίρνεις μόνο για να πάς στη δουλειά???!!! Εγώ αν το είχα θα αλώνιζα όοοοοολη μέρα..

ziggΥ
07/11/2012, 23:05
Εγώ αν το είχα θα αλώνιζα όοοοοολη μέρα..

μέχρι να αρχίσει να βγάζει καπνούς απο παντού :cry:

Sandra4
07/11/2012, 23:06
Δε χρειάζεται να πατάς σταθερά. Εγώ πατάω με μισή μύτη. Τρόπο θέλουν, όχι κόπο. Στην πόλη, το μηχανάκι "σκοτώνει". Σε ταξίδι, χμου, το χω κάνει, αλλά δεν είναι ότι πιο ευχάριστο. Έχω κάνει και 500 χλμ με 5λεπτη στάση για βενζίνη. Αν αντέχεις εσύ, το μηχανάκι σίγουρα θα αντέξει. Αλλά σε καμία περίπτωση σταθερό γκάζι.

Βαλίτσες? Αλήθεια? Γιατί θέλεις Duke είπαμε? :P

Γυναίκες.. τι περιμένεις??? Τα θέλουμε όλα σε ένα. :lol:

Sandra4
07/11/2012, 23:07
μέχρι να αρχίσει να βγάζει καπνούς απο παντού :cry:

:lol:

ziggΥ
07/11/2012, 23:09
:lol:

καλά καλά, γέλα εσύ.. :lol:

Aνεμος
07/11/2012, 23:09
Αυτό που εννοεί είναι οτι το μηχανάκι είναι τόσο απολαυστικό στην οδήγηση που ακόμα και όταν είσαι στον δρόμο για ενα άχαρο προορισμό όπως είναι η δουλειά, περνάς τόσο καλά στην σέλα του που παρακαλάς να μην τελειώσει ο δρόμος ;)

Sandra4
07/11/2012, 23:12
Αυτό που εννοεί είναι οτι το μηχανάκι είναι τόσο απολαυστικό στην οδήγηση που ακόμα και όταν είσαι στον δρόμο για ενα άχαρο προορισμό όπως είναι η δουλειά, περνάς τόσο καλά στην σέλα του που παρακαλάς να μην τελειώσει ο δρόμος ;)


;) Σωστός....

devil's animal
07/11/2012, 23:12
εγιναν και τα duke 690, commuters...:rolleyes:
συνεχιστε..

ziggΥ
07/11/2012, 23:14
συνεχιστε..

ευχαριστούμε..

BLiTzER
07/11/2012, 23:17
Αυτό που εννοεί είναι οτι το μηχανάκι είναι τόσο απολαυστικό στην οδήγηση που ακόμα και όταν είσαι στον δρόμο για ενα άχαρο προορισμό όπως είναι η δουλειά, περνάς τόσο καλά στην σέλα του που παρακαλάς να μην τελειώσει ο δρόμος ;)

Αυτό ακριβώς. Φυσικά το χρησιμοποιώ για τα πάντα.

spyrakos35
08/11/2012, 04:13
..........Επίσης, για τον "πίσω" δεν ήταν και πολύ ευχάριστο.... :(

θα το πω εγώ που είμαι παντρεμένος με παιδί και δεν φοβάμαι πια ενώ οι άλλοι το παίζουν κυριλέ........

οχι ρε πστμ, υπάρχει και "ο πίσω"....... :cry:

mtsop
08/11/2012, 07:32
Όπως έχω γράψει και σε άλλο θέμα πριν λίγο καιρό κατέβασα το μοτερ από το 690 Enduro μου. Ρουλεμάν στροφάλου, εκκεντροφορου και μίζας (κόμπλερ). Όλα τα σερβις σε εξουσιοδοτιμένα ή εξειδικευμένα.

Το παλιό 640 μου είχε βαρέσει και αυτό ρουλεμάν στροφάλου αλλά μόνο αυτό, όχι και τα υπόλοιπα ρουλεμαν.

Βγάλε συμπέρασμα τώρα.

Από κατανάλωση είναι όπως τα λένε 4 και κάτι λίτρα τα 100.

Σημείωσε ότι το λάδι που προτείνει η ΚΤΜ το Motorex 10W60 κοστίζει στα 25 με 26 ευρώ το λίτρο και σε κάθε αλλαγή θες 1,7 λτ.

Lioulios
08/11/2012, 13:44
Σημείωσε ότι το λάδι που προτείνει η ΚΤΜ το Motorex 10W60 κοστίζει στα 25 με 26 ευρώ το λίτρο και σε κάθε αλλαγή θες 1,7 λτ.

Nομίζω πως ήθελες να πεις 10/50 .

Αυτό κοστίζει 16.65 Ευρώ http://makinaparts.com/tetraxrona-ladia-4t/27-motorex-power-synt-4t-10w-50-oil-ladi-mhxans.html
και το φίλτρο το γνήσιο 6.27 Ευρώ http://makinaparts.com/ktm/83-59038046144-oil-filter-ktm-filtro-ladiou-gnisio-exc-400-exc-520-exc-525-sx-400-sx-520-sx-525-short-duke-690-smc-690-enduro-690.html

mtsop
08/11/2012, 14:15
273831

10W60 όπως λέει το εγχειρίδιο. Το λάδι αυτό το βρίσκεις μόνο από την ΚΤΜ στη τιμή που έγραψα.
Αν δοκιμάσεις κάτι άλλο θα σου κοπανάει το κιβώτιο. :(

Lioulios
08/11/2012, 14:18
...Σςςςςς .

Ημουν σίγουρος πως είχες πατήσει διπλανό πλήκτρο και έγραψες 6 αντί για 5 ... Και όταν πας στο σάιτ της Μακίνα(που έχει σχεδόν όλα τα πράγματα της ΚΤΜ) και επιλέξεις δούκα690 σου βγάζει 10/50..Γιατί ;;;

xristakis91
21/10/2016, 02:11
Καλημέρα στο team θέλω και εγώ να πάρω 1 ktm duke III 690 βρήκα 1 οικονομικό και λέω να το πάρω.

Κατηγορία:
Μοτοσυκλέτα - Super Motard
Χρονολογία:1 / 2007
Χιλιόμετρα:43.600 χμ
Καύσιμο:Βενζίνη
Κυβικά:690 cc
Ίπποι:80 bhp
Χρώμα:Μαύρο

σαν προηγούμενο μηχανάκη είχα 1 suzuki fx με μοτέρ από suzuki fx-r 150 που στην πορεία το ανέβασα στα 190cc. βέβαια το κολησα αρκετες φορες 5-6 το ktm το θελω για εντος αττικης περιστερι - αιγαλεω - πειρεα και τετοιες διαδρομες περισσοτερο βολταδικο. οι αποψης σας ποιες ειναι ?

Black Mamba
21/10/2016, 09:37
Καλως τον...
Καμια σχεση με αυτο που ειχες κατ' αρχην.
Την αγγελια ΔΕΝ την βλεπουμε εδω για να τσεκαρουμε κατασταση.
Να ειναι σε οσο το δυνατον μαμα κατασταση, χωρις εξατμιση+φιλτρα+ξιδια κλπ.
Να εχει ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ το service book ενημερωμενο για να δεις αν εγιναν τα service στην ωρα τους.
Επισης φαινονται σε εξουσιοδοτημενο αν εχει γινει καποια σοβαρη επισκευη απο μπαμ.
Για το την διαδρομη που το θελεις παντως σου κανει και παπι...
Αν τελικα το παρεις, ΕΥΛΑΒΙΚΑ τα service του (τα οποια δεν ειναι και φτηνα), ΟΧΙ ταπα το γκαζι για πολυ ωρα (ειναι μονοκυλινδρο, ετσι?).
Δεν εχει βγαλει προβληματα οπως οπως τα LC4, μονο κατι χαζα.
Να προσεχεις, γιατι θα την ψωνισεις με το στησιμο-γκαζι του και θελει λιγο ρεγουλο για να μην αγορασεις κανα οικοπεδακι, το λιγοτερο.
Δεν καιει πολυ αρκει να το πηγαινεις κανονικα (λεμε τωρα...).
Προσοχη επισης μην αγορασεις το SM με μουτρα+τιμη Δουκα, γιατι παιζει πολυ αυτη η μοντα. (την εχω κανει και εγω...).
:wave2:

xristakis91
21/10/2016, 10:42
τωρα σε αυτο που ειπες ο δουκας που σου λεω οτι βρηκα τον δινι το παλικαρι 3900 συζυτησιμη και εχει και εξατμιση ολοσωμη και προγραμμα και ξενον μου προτινης να τον αποφυγω δλδ ? γιατι ψαχνω καπως ετσι μηχανακη. η akrapa οπως και να το κανεις ειναι διαφορετικη πανω στον δουκα :) αλλα εχει κανει ολα τα σερβις λεει μεσα στην ktm

Black Mamba
21/10/2016, 16:33
Aν εχει την Ακραπα επανω, ειναι καλη τιμη.
Τα ξενον δεν σε πειραζουν.
Σιγουρεψου οτι η αδεια γραφει επανω οτι ειναι Δουκας.
Τσεκαρε και το βιβλιο των σερβις αν εχει σφραγιδες του εξουσιοδοτημενου συνεργειου (μεσα απο την ΚΤΜ, τι σημαινει?).
Γνωμη μου ειναι να το πας να το τσεκαρουν σε εξουσιοδοτημενο, διαφορετικο απο εκει που εκανε τα σερβις,
να ριξουν μια ματια.
Αν ειναι αγγελια στο car.gr βαλε να την δουμε.
Oτι θελεις, εδω ειμαστε, ρωτα.

xristakis91
21/10/2016, 17:45
Aν εχει την Ακραπα επανω, ειναι καλη τιμη.
Τα ξενον δεν σε πειραζουν.
Σιγουρεψου οτι η αδεια γραφει επανω οτι ειναι Δουκας.
Τσεκαρε και το βιβλιο των σερβις αν εχει σφραγιδες του εξουσιοδοτημενου συνεργειου (μεσα απο την ΚΤΜ, τι σημαινει?).
Γνωμη μου ειναι να το πας να το τσεκαρουν σε εξουσιοδοτημενο, διαφορετικο απο εκει που εκανε τα σερβις,
να ριξουν μια ματια.
Αν ειναι αγγελια στο car.gr βαλε να την δουμε.
Oτι θελεις, εδω ειμαστε, ρωτα.



http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8839813/

xristakis91
21/10/2016, 17:50
Σιγουρα θα παω σε αλλο συνεργειο αυτος μενει γλυφαδα και εγω θα το παω στην κτμ στο αιγαλεω μπωρει να παρω και 1 2η γνωμη απο τον μηχανικο μου που ειναι στον πειρεα κιολας σου ανερτησα την αγγελια απο πανω περιμενω αποψη για το τη να κανω.

Black Mamba
21/10/2016, 21:39
Αμα σου λεω...
Το SM ειναι...
Το 2007 δεν ειχε βγει Δουκας...
Το 2009 πρωτοβγηκε.
Μου την δινουν μερικοι-μερικοι που το παιζουν εξυπνοι ρε πστμ...
Για να μην το κουραζουμε:
Εχει κανει την μοντα που εχω κανει και εγω δλδ μουτρο, εξατμιση, ζαντες, τρομπες, φτερο απο Δουκα...
Ριξτου την τιμη ενα 500-600 ευρω τουλαχιστον...
Αμα σου λεει μα και μου, οτι δεν ειναι, πες του να σου δειξει την αδεια και τελειωσε.
Καλο φαινεται αρκει να το τσεκαρεις.

BLiTzER
21/10/2016, 21:41
2008-2011 έβγαινε το Duke III. :p

nauagios
21/10/2016, 22:33
ενας αλλος τροπος να δεις αν ειναι οριτζιναλ ειναι το σταντ και τα πατακια συνεπιβατη. στον δουκα οι βασεις του συνεπιβατη ειναι μαυρες ματ και το σταντ ειναι ενα κομψοτεχνημα και οχι ενας απλος σωληνας. τουλαχιστο αυτος εχει κανει σωστη μετατροπη. αλλοι τα πουλανε για δουκα ενω δεν εχουν καν τα σωστα φρενα και συμπλεκτη.

xristakis91
21/10/2016, 22:38
αφου δεν ειναι duke III original δεν αξιζη να το παρω καν θα παω για αυτο εδω τοτε : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8697940/
η για αυτο εδω θα τα δω και τα 2 παντως : http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8070867/

noodles
22/10/2016, 22:13
ειπα και εγω, duke iii με 3900 και δεν εχει πουληθει, χθες?

το sm-μετατροπη σε duke της αγγελιας παραπανω αν υποθεσουμε οτι δεν εχει πτωση η κατι αλλο σοβαρο, αξιζει?

εχουν διαφορες σε μοτερ, φρενα, αναρτηση, πλαισιο?

τα 690 sm βλεπω παιζουν σε τιμες ξεφτιλα, σχεδων ιδια με τα lc4 640, αλλα αυτη η μουρη τους δε χωνευεται με τιποτα ομως. αν το μετατρεψεις σε duke γινεται πολυ ομορφοτερο...

Black Mamba
23/10/2016, 08:36
ειπα και εγω, duke iii με 3900 και δεν εχει πουληθει, χθες?

το sm-μετατροπη σε duke της αγγελιας παραπανω αν υποθεσουμε οτι δεν εχει πτωση η κατι αλλο σοβαρο, αξιζει?

εχουν διαφορες σε μοτερ (ο Δουκας εχει λιγο πιο δυνατο μοτερ με δυνατοτητα ρυθμισης χαρτων), φρενα (ακτινικες τρομπες φρενων, συμπλεκτη ο Δουκας), αναρτηση (το sm εχει ψηλοτερες αναρτησεις με λιγοτερες ρυθμισεις), πλαισιο (το ιδιο)?

τα 690 sm βλεπω παιζουν σε τιμες ξεφτιλα, σχεδων ιδια με τα lc4 640, αλλα αυτη η μουρη τους δε χωνευεται με τιποτα ομως. αν το μετατρεψεις σε duke γινεται πολυ ομορφοτερο...

Οντως αυτη η μουτσουνα ειναι καπως αλλα εχει χαρακτηρα!:cry:

BLiTzER
23/10/2016, 11:53
Και μονόδρομο συμπλέκτη έχει το Duke, που νομίζω δεν έχει το SM.

Black Mamba
23/10/2016, 13:34
Και μονόδρομο συμπλέκτη έχει το Duke, που νομίζω δεν έχει το SM.

Σε τσακωσα...:lol:

Εχει και το ΣΜ...

BLiTzER
23/10/2016, 13:54
Το δέχομαι! Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με τις διαφορές, γιατί δε μπορούσα ούτε να το βλέπω το SM. :lol: Αν θες SM, πάρε SMC. ^^

macdeath_s
23/10/2016, 19:53
Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αυτό με το σκίσιμο που λένε μερικοί ισχύει ? Ότι αν δεν τα σκίζεις χαλάνε... Ισχύει μόνο για τα 690 ή και για τα μεγαλύτερα ? Δεν θεωρώ ότι ξέσκιζα το 990 μιας και τα περισσότερα χλμ είναι πόλη και ακόμη περισσότερο δεν σκίζω πλέον σε καμία περίπτωση το 1290 το οποίο οδηγάω σε πόλη με αυστηρά όρια (κάτω των 80) και φουλ ραντάρ. Παρόλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλά 1290 και γενικά 1000 τα οποία παρά τα πάμε όλοι κότες δεν έχω ακούσει κανέναν να πάθει τπτ.

Το να μη το δουλεύεις φουλ σε χαμηλές στροφές συνεχώς μου στέκει αλλά αυτό με το σκίσιμο μου θυμίζει λίγο 2 δεκαετίες πίσω :p

BLiTzER
23/10/2016, 20:01
Αν δεν το "σκίζεις", δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις ΚΤΜ.

ptc
23/10/2016, 20:02
Αμα σου λεω...
Το SM ειναι...
Το 2007 δεν ειχε βγει Δουκας...
Το 2009 πρωτοβγηκε.
Μου την δινουν μερικοι-μερικοι που το παιζουν εξυπνοι ρε πστμ...
Για να μην το κουραζουμε:
Εχει κανει την μοντα που εχω κανει και εγω δλδ μουτρο, εξατμιση, ζαντες, τρομπες, φτερο απο Δουκα...
Ριξτου την τιμη ενα 500-600 ευρω τουλαχιστον...
Αμα σου λεει μα και μου, οτι δεν ειναι, πες του να σου δειξει την αδεια και τελειωσε.
Καλο φαινεται αρκει να το τσεκαρεις.

Ελα ρε, γινεται τετοια μαγκια; :eek:

Κοιτα να δεις τι μαθαινεις...