View Full Version : ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΧΟΝΤΑ ΑΠΟ 17-10-2012
Ή Χόντα άνακοίνωσε νέες τιμές σέ πολλά μοντέλλα στόκ παλαιότερων έτών
Ό τιμοκατάλογος της ίσχύει άπό 17-10-2012 καί μέχρι τέλους τών άποθεμάτων.
Σάν τίς πιό καλές προσφορές διέκρινα τά cbf- 600 καί 1000.
CBF-600 06 ΧΩΡΙΣ ABS 5000 ΕΥΡΩ.
CBF -1000 06-07 5990 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ABS .
CBF -1000 07-08 6490 ME ABS
CBF -1000 09 7970 ABS
HORNET-600 09 7280 ΕΥΡΩ
PANEUROPEAN 08 ABS 13200 ΕΥΡΩ.
Έχει κι άλλα όπως κάποια cb καί κάποια R έξακοσάρια καί 1000.
Κάποια μάλλον δέν τά είχα δεί καλά.
Ξανακατέβασα τόν κατάλογο άπό Χόντα.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ.......ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΑΛΛΑ ΤΙΣ SHOCK-OFFERS..!!
Αύτά πρός ένημέρωσιν άγοραστών καί πωλητών.....
:wave2:
KostasV2
17/11/2012, 20:40
Το CBF1000 ABS φαίνεται πολύ καλό στα 6500...
ΟΝΤΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ........
Ρώτησα στή Χόντα,ύπάρχει σέ χρυσαφί τού 2008 τό χιλιάρι.
Έπίσης 5000 εύρώ τό 600 τού 2006 χωρίς abs.
Παίρνεις καινούργιο μηχανάκι μέ 2 χρόνια έγγύηση.
Τά μεταχειρισμένα πουλιούνται 3000-3500 καί ό θεός βοηθός..!!
Βάλε καί τό σινιάρισμα 3-4 κατοστάρικα,πάς σχεδόν στά 4000.
Έγραψα τίς τιμές όχι μόνο γιά ένημέρωση τών άγοραστών,
άλλά καί γιά νά προσγειωθούν κάποιοι πού ΛΕΝΕ ότι θέλουν
νά πουλήσουν..!!
Δέ γίνεται νά πουλάει ή άντιπροσωπεία καινούργιο 6500 τού 2008
καί τά μεταχειρισμένα νά πουλιούνται 5000-5500 τεσσάρων καί πέντε έτών
έπειδή τούς έκαναν δώρο μία μπαγκαζιέρα καί έναν συναγερμό τής πλάκας.
Τό άν τό άγόρασαν 10000+ ,αύτό πλέον ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ τήν άγορά.
Δυστυχώς, καλώς ή κακώς όταν άγοράζουμε καί πουλάμε πρέπει νά είμαστε
έξοικειωμένοι μέ τή χασούρα,άλλιώς κρατάμε τό μηχανάκι μας 10-15 χρόνια
μέχρι νά τό πετάξουμε..!!
Μέ δεδομένο ότι άπέναντι στίς 1.250.000 πωλήσεις μοτό σέ όλη τήν Εύρώπη τό 2008
φέτος ή χρονιά ύπολογίζεται νά κλείσει στίς 690.000 μέ τό ζόρι,
γιά πάνω άπό 500 κυβικά σύμφωνα μέ τήν Τράϊομφ,
νομίζω ότι θά ύπάρξουν πολλές έκπτώσεις ,είδικά σέ μοτό στόκ..!!!!!!!!!!!!
Έξάλλου βλέπουμε πώς καί οί έταιρείες έκτός άπό τίς ταξιδιάρες μοτό στίς έκθέσεις
Κολωνίας καί Μιλάνου παρουσιάζουν πλέον μοτό μέ μικρούς κυβισμούς έπί τό πλείστον
καί σκουτεροειδή άφουγκραζόμενες τούς σφυγμούς τής έποχής.
Τά 3 500άρια Χόντα ,τό μικρό ΚΤΜ, τό 800 ταξιδιάρικο τής Ντουκάτι καί BMW μαζί
μέ τά πολλά σκούτερ.
Άκόμα όμως καί στίς μεγάλες ή Γιαμάχα π.χ. προτίμησε τό λίφτιγκ γιά τό FJR.
Ή Χόντα άκόμα άλλάζει τήν μεγάλη πάλαι ποτέ ναυαρχίδα της blackbird,
τό άναμενόμενο νέο paneuropean-1200 δέν έμφανίστηκε,
ή Σουζούκι μετά άπό 5 χρόνια μάς έβαλε μία δαγκάνα στό hayabusa,
καί συνεχίζει μέ bandit καί FA στά 1250 κυβικά,μάς έβγαλε καί τό 250άρι της.
Όλα αύτά μάς δείχνουν πώς ή άγορά προσαρμόζεται στίς άπαιτήσεις χαμηλή κατανάλωση
καί φθηνό μεταφορικό μέσον μέ τά σκούτερ νά κυριαρχούν λόγω εύχρηστίας
καί εύκολίας όδήγησης γιά τόν άρχάριο άναβάτη,τά κυβικά πέφτουν γιά νά πέσει
και τό κόστος συντήρησης .
Στά πλαίσια αύτά έρχεται καί ό κάθε Σαρακάκης καί άνακοινώνει μεγάλες μειώσεις τιμών
έστω καί σέ στόκ,μοτό όμως πού δέν έχουν νά ζηλέψουν τίποτε άπό τά μοντέλλα τού 2012+
στό θέμα άξιοπιστία,εύκολία όδήγησης κ.λ.π...
Οί τρείς χάρτες,τά τράξιον κοντρόλ,τά κρούιζ κ.λ.π....δέν προσθέτουν παρά φιγούρα...!!
Ένα ABS καί αύτό όχι άκόμα γιά όλους είναι άρκετό,καί αύτό μέ διακόπτη άπενεργοποίησης.
Ένα μονοκύλινδρο π.χ. τού 1980 δέν έχει καί μεγάλη διαφορά άπό ένα ΧΤ τού 2012...!!
Μή σάς πώ ότι ήταν καί πιό άξιόπιστο τό παλιό.
Συνεπώς ,θέλω νά πώ ότι μηχανάκια τού 2006-07-08 είναι καί σήμερα πολύ σύγχρονα
μετά άπό 5-6 χρόνια καί άν μάς τά προσφέρουν σέ τόσο δελεαστικές τιμές είναι προτιμότερα
άπό ένα μεταχειρισμένο πού έχει μόνο 15000χλμ.:lol:, κ.λ.π.....κ.λ.π.....
Έπειδή ψάχνω νά άγοράσω, κάτι πρός όλους τούς ύποψήφιους άγοραστές...........
Άν πάτε σέ έταιρεία ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ, άς βγάλουμε τά σπασμένα,δέν κουνιέται φύλλο..!!!!!!
Άν πάτε σέ ίδιώτη ,δώστε του νά καταλάβει ότι σέ καμμία περίπτωση δέν θά θέλατε
ή δικιά του δυσκολία νά τύχει άντικείμενο έκμετάλλευσης , ΑΛΛΑ...... έξηγείστε του ότι
άν θέλει νά πουλήσει πρέπει νά προσαρμοστεί στούς ρυθμούς τής άγοράς χωρίς νά θεωρεί
τόν έαυτό του κορόιδο....!!
Άλλιώς μάλλον ψάχνει αύτός τό κορόϊδο...!!!
pipe_smoker
18/11/2012, 16:14
ΟΝΤΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ........
Θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό με το ποστ σου, έχω όμως κάποιες ενστάσεις.
Αν συγκρίνεις το πόσο πουλιέται ένα στοκ μηχανάκι του '06 από την αντιπροσωπεία με τις καινούριες τιμές που ανακοίνωσαν κλπ σε σχέση με το πόσο το πουλάει ο ιδιώτης το ίδιο μηχανάκι μεταχειρισμένο, όντως συμφέρει από κάθε πλευρά να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία. Αυτό πάντα βέβαια ΑΝ σε ενδιαφέρει "καινούριο" μηχανάκι του '06. Και θα επανέλθω σε αυτό.
Ο ιδιώτης δεν έγινε ξαφνικά μεγαλοκαρχαρίας, ούτε η αντιπροσωπεία άγιος. Απλά επειδή ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι (για διαφορετικούς λόγους για τον καθένα), ο μεν ιδιώτης θέλει να πουλήσει τη μηχανή του, και η αντιπροσωπεία θέλει να ξεστοκάρει, γιατί της έχουν μείνει παλιά μοντέλα στο σβέρκο (πιθανότατα γιατί κάποτε είχε τις τιμές της σε ύψη που δε θα έπρεπε να τις έχει...) και φοβάται πλέον ότι στο τέλος θα τα βάλει στον π@το της.
Είπες ότι πρέπει να είμαστε εξοικειωμένοι με τη χασούρα όταν πουλάμε κλπ. Συμφωνώ. Μην ξεχνάμε όμως ότι η σκέψη της χασούρας στην πώληση, έρχεται ήδη από τη στιγμή της αγοράς (γνωστή και ως αξία μεταπώλησης). Από τόσο νωρίς αρχίζει κανείς τη διαδικασία της εξοικείωσης, όταν σκέφτεται πχ πόσο της παντρειάς θεωρείται το όχημά του, ή όταν μελετάει το πόσα εξτρά θα ρίξει επάνω γνωρίζοντας ότι τα λεφτά αυτά δε θα τα πάρει ποτέ πίσω όταν θα πουλήσει. Πολλές φορές όμως, συμβαίνουν κάποια αναπάντεχα γεγονότα τα οποία, όπως και να το κάνουμε, φέρνουν την "αγορά" σε μία κατάσταση την οποία δεν μπορούσες να την είχες φανταστεί όταν αγόραζες και συνεπώς να είχες προσαρμοστεί σε αυτήν αναλόγως από πριν και να είχες εξοικειωθεί μαζί της.
Με βάση το παραπάνω, σέβομαι τον ιδιώτη ο οποίος δε θέλει να σκοτώσει τη μηχανή του.
Δε λέω λοιπόν ότι πρέπει να τη δούμε εμείς (σαν αγοραστές) καλοί Σαμαρείτες και να πάμε να αγοράσουμε την μπακατέλα του καθενός στην τιμή που θα της αναλογούσε σε άλλες εποχές γιατί "κρίμα είναι το παιδί", αλλά ούτε να ζητάμε (και να περιμένουμε) και μία λίβρα σάρκα ως άλλοι Σάιλοκ από τον κάθε ιδιώτη λόγω εποχής κι αναγκών.
Κι αφού τελειώσαμε με τα γενικά, επανέρχομαι σε αυτό που είπα στην αρχή. Οτι καλές οι προσφορές, ΑΝ ενδιαφέρεται κάποιος να αγοράσει "καινούριο" μηχανάκι του '06.
Το πρόβλημα που διακρίνω εγώ είναι ότι το μηχανάκι είναι "παλιό" μοντέλο και υστερεί σε διάφορους τομείς ανα περίπτωση με τα τελευταία μοντέλα (αλλά σαφώς αυτό κάποιον μπορεί να μην τον ενδιαφέρει), και κυρίως το γεγονός ότι θα έχει "από τη μάνα του" +7 χρόνια στην πλάτη του με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μεταπώλησή του. Το πόσα μοντέλα θα έχουν βγει εν τω μεταξύ, το ότι κάθε χρόνος κατοχής του μετράει +7 (οπότε και 3 χρόνια όλα κι όλα να θες να το κρατήσεις που λέει ο λόγος, η μηχανή σα μοντέλο είναι πλέον 10ετίας) κλπ.
Δε λέω ότι οι προσφορές είναι για το πέος. Σαφώς και θα εξυπηρετηθεί κόσμος που δε διαθέτει χρήματα για να αγοράσει τελευταία μοντέλα. Αλλά δεν τα μοιράζουν και για πενταροδεκάρες.
ΥΓ. Επαυξάνω όσο δε φαντάζεσαι στο "ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ" αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχουν βάλει ή πρόκειται να βάλουν μυαλό οι αντιπροσωπείες. Το ότι πάνε να ξεστοκάρουν με προσφορές δε μου λέει και πάρα πολλά.
Χαμενοι σε αυτη την περιπτωση ειναι αυτοι που αγορασαν μηχανη στην αρχικη τιμη λιανικης.Μετα ο αντιπροσωπος ξεστοκαρει πουλοντας σχεδον στην τιμη του μεταχεισμενου και ο κακομοιρης πρεπει παλι να χασει πουλοντας φτηνοτερα απο το sτοck offer.Πρεπει δηλαδη να χαρισει η να μην πουλησει.Παραλιγο να το παθω, κωλοφαρδος.Τωρα τα στοκαρισμενα μηχανακια επειδη ειναι συναρμογημενα απο τον εκτελονισμο πολυ συχνα θελουν λαστιχα.Εχουν στραβωσει απο την ακινησια και ειναι κουτσουρα.Κατα τα αλλα φοβερες προσφορες για καποιον που ψαχνει ενα μοντελο πισω και εχει εγγυηση και ειναι απατητο.ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ.Μην σκεφτει καποιος οτι θα του αλλαξουν λαστιχα στην εγγυηση δεν το κανουν(φιλος πηρε ΚΤΜ950 sm stockαρισμενο και εγιναν τα παραπανω απο γνωστο κεντρικο καταστημα)η εγγυηση για ολα τα αλλα πηγε κανονικα)
spyrakos35
18/11/2012, 22:55
CBF -1000 07-08 6490 ME ABS
CBF -1000 09 7970 ABS
έχουν τέτοια διαφορά τα μοντέλα που να δικαιολογεί σήμερα τα 1500 ευρά στην τιμή???
KostasV2
18/11/2012, 23:33
CBF -1000 07-08 6490 ME ABS
CBF -1000 09 7970 ABS
έχουν τέτοια διαφορά τα μοντέλα που να δικαιολογεί σήμερα τα 1500 ευρά στην τιμή???
Οι τιμές βγαίνουν με εμπορικά κριτήρια...
akis_trevor
18/11/2012, 23:44
μπορει να κανω λαθος αλλα νομιζω οτι το 09' αλλαξε το μοντελο...
Τα χρωματα αλλαξαν μονο. Το FA βγηκε το 2010 :beer:
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.............
Μέχρι καί τό 2009
τό μοντέλλο άλλαζε μόνο χρώματα.
Βέβαια ή Χόντα έχει μιά τακτική νά μήν άνακοινώνει ποτέ κάποιες μικροαλλαγές
γιά νά μή χάνει τό μοντέλλο τήν έμπορικότητα του.
Πράγμα πού τό μαθαίνουν όταν συμβαίνει οί έξουσιοδοτημένοι μηχανικοί
στά σεμινάρια όπου πηγαίνουν.
ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΟΜΩΣ...............ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ άπό τό 2006 έως τό 2009.
Νά συμπληρώσω ότι ΛΑΣΤΙΧΑ ίσως χρειαστεί καί φυσικά δέν καλύπτονται.
ΜΠΑΤΑΡΙΑ όμως μού είπαν ότι θά άλλάξουν,καί ή όρίτζιναλ Japan πάει
πάνω άπό 100 εύρώ..!!
Όπότε ύπολογίστε καί 250-300 εύρώ γιά λάστιχα ΑΝ ,άλλά και πάλι
πολύ μεγάλη διαφορά άν σκεφτείτε ότι βγήκε στήν άγορά τό μοτόρι
μέ 10000+.
Έκείνο πού θέλω νά τονίσω είναι.........
ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ όσοι θέλετε νά άγοράσετε,ή άγορά καταρρέει καί τό παράδειγμα
τής Χόντα θά τό άκολουθήσουν ΟΛΟΙ.
Όπου δηλαδή ύπάρχει στόκ...!!!
Γιά τά καινούργια όμως ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ αίσιόδοξος,πιστεύω ότι τά νέα μοντέλλα
θά είναι άπιαστο όνειρο πλέον,έφόσον θά έρχονται κατόπιν παραγγελίας.
Όπως λοιπόν τότε πού τά άγοράζαμε άπό τίς φωτογραφίες...!!!
Καί περιμέναμε .......καί περιμέναμε καί είχαμε σκάσει καί τά λεφτά μας,
καί πολλοί τόν τρώγαμε γιατί πέφταμε καί σέ λαμόγια.
Αύτοί άνεξαρτήτως έποχών..............πάντα είναι στήν έπικαιρότητα...!!
ΤΕΛΟΣ ό καιρός πού μπαίναμε στό μαγαζί καί διαλέγαμε χρώμα έπί τόπου
άπό τό καινούργιο χιλιάρι SS...!!!
ΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ.............παραεισαγωγής, ΠΕΘΑΝΑΝπλέον.
Στήν μέν Θεσσαλονίκη σχεδόν όλοι έκλεισαν,στήν δέ Άθήνα όσοι έμειναν
έχουν μόνο παπάκια στή βιτρίνα καί ότι ξέμεινε στοκαρία.
Μεγάλη μηχανή ΔΕΝ ΕΙΧΕ κανείς πού ρώτησα...ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΗ.
Καί οί τιμές κατόπιν παραγγελίας............καμμία διαφορά μέ τό παζάρι
άπό τόν έπίσημο,όπότε..??
ΜΑΛΛΟΝ τελείωσαν κι αύτοί.......
Ό μοναδικός λόγος πού τούς προτιμούσαμε ήταν ή τιμή.
Όταν τώρα ρωτάω καί πουλάνε π.χ. κι αύτοί τό Χαγιαμπούζα 15700,όσο
οί έπίσημοι γιατί νά πάω έκεί..??
Γιά νά ψάχνομαι άν τύχει κάτι στήν έγγύηση..??
Νά ψάχνω τό δίκαιο μου μέ τήν ντεμέκ Πανευρωπαϊκή..??
Έκείνο πού άκόμα δέν μπορώ νά καταλάβω είναι αύτούς πού ΛΕΝΕ ότι πουλάνε
μεταχειρισμένα,είδικά τούς ίδιώτες διότι ό έμπορος άν βάλει τό κέρδος έπάνω θέλει νά ξεπουλήσει
γιαυτόν είναι ζημιά ή κάθε μέρα πού κάθεται στό μαγαζί του ένα μηχανάκι.
Άλλά οί ίδιώτες ρέ παιδιά,πολλοί είναι στόν κόσμο τους ή παίζουν χωρίς νά θέλουν
νά πουλήσουν.
Άπό κάποιους άκουσα τό έξής ώραίο,νά έκανα μιά πρώτη κρούση νά δώ τί πιάνει πώς θά πάει κ.λ.π....
Σίγουρα άπό κάπου ξεκινάς καί βλέπεις,μάλλον έπεφτα όλο πάνω στίς πρώτες κρούσεις:lol:,τί νά πώ.
Έχω πουλήσει μηχανάκια κατά καιρούς,πιστέψτε με σέ ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση,μέ τά βιβλία τους σέρβις
τά πραγματικά χιλιόμετρα πού φαίνονται στίς έπίσημες άποδείξεις τών μαγαζιών κ.λ.π.....
Πήγα νά άγοράσω μοτό μεταχειρισμένη ,όταν έπιτέλους πετύχαινα κάποια όπως οί δικές μου
αύτός ζήταγε πιό πολλά άπό τό καινούργιο........!!!!!!!!!!!
Τέλος πάντων,
καλές βόλτες ,καί θά τολμήσω καλές άγορές στίς δύσκολες μέρες πού ζούμε.
Έτσι κι άλλιώς αύτοί ΟΙ ΑΠΛΗΣΤΟΙ πού μάς έξουσιάζουν,έτοιμάζονται νά τά βάλουν στόν πάτο τους
πολλά πράμματα,όχι μόνο τά μηχανάκια....!!!!!!!!!
Διότι μέ 400 καί 500 εύρώ πρώτα κοιτάς νά ζήσεις.....
[QUOTE=Terens;2258472
Έκείνο πού άκόμα δέν μπορώ νά καταλάβω είναι αύτούς πού ΛΕΝΕ ότι πουλάνε
μεταχειρισμένα,είδικά τούς ίδιώτες διότι ό έμπορος άν βάλει τό κέρδος έπάνω θέλει νά ξεπουλήσει
γιαυτόν είναι ζημιά ή κάθε μέρα πού κάθεται στό μαγαζί του ένα μηχανάκι.
[/QUOTE]
Για να μη τα γραφω εγω, δες πως τα γράφει ενας έμπορος
274679
endopandou
20/11/2012, 10:48
Οι καιροί απαιτούν συμβιβασμούς απο όλους μας. Δεν είμαστε μόνο αγοραστές ή πωλητές αλλά και τα δυο.
Σαν πωλητής με καίει όταν βλέπω ξαφνικά το μοτό μου να πωλείται καινούριο στην τιμή του μεταχειρισμένου. Αυτό σημαίνει πως το παντρεύτηκα και βγάζει ΨΕΎΤΕΣ τους ίδιους όταν έλεγαν πως έκανε 14 χαρτιά καινούριο λόγω ακριβών περιφερειακών. Έπεσαν οι τιμές στα περιφερειακά και δεν το γνωρίζω; (Το παράδειγμα αφορά σε ΚΤΜ 990)
Οι αντιπροσωπίες ποσώς ενδιαφέρθηκαν ποτέ για την γενικότερη αγορά αφού μέχρι πριν λίγο πουλούσαν ζεστό ψωμί. Το ίδιο κάνουν και τώρα λοιπόν και πάλι έχουν κέρδος. Μην νομίσει κανείς πως το cbf με 6,5 χιλιάρικα δεν θα αφήσει κέρδος και στα μαγαζιά. Λιγότερο μεν αλλά κέρδος.
Αυτή η τακτική των εταιριών δεν τιμά και τόσο τους πελάτες που πλήρωσαν για ένα καινούριο μοτό 10+ το οποίο σε 5 χρόνια τιμάται 6,5.
Το cbf (πχ) ακόμα και σε στοκ είναι μια εξαιρετική και τίμια μοτοσυκλέτα που αν συνυπολογιστεί και η νέα της τιμή είναι σούπερ ευκαιρία.
Η εταιρία που ξεφτίλισε την τιμή λέω πως είναι αναξιόπιστη. Φυσικά αυτό εντέλει θα γυρίσει μπούμερανγκ και θα το λουστούν όπως έχει ξανασυμβεί (σε moto και auto)
Στις προσφορές...
Χαίρομαι που βλέπω πως οι καταναλωτές επιτέλους συνειδητοποιούν (αναγκαστικά λόγω καιρών) πως όποιος κυνηγάει την τεχνολογία την πληρώνει.
Τι νόημα έχει για κάποιον να ξεφορτωθεί 12 χαρτιά για νέο cbf όταν με σχεδόν τα μισά κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά; Αν συγκριθεί δε με άλλα μοτά που αφορούν στους συγκεκριμένους αγοραστές τότε ούτε πιο παλιό σχεδιαστικά είναι ούτε χειρότερο (το αντίθετο ίσως) και είναι και πιο φθηνό. Για παράδειγμα θα το αγόραζα εύκολα αντί ενός tdm.
Συνοπτικά αυτές τις τιμές τις θεωρώ απο άριστες έως ευκαιρία.
notakos600
20/11/2012, 11:21
Οι τιμές είναι ευκαιρία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχουν πια λεφτά, αλλά και να υπάρχουν είναι στη καβάτζα για μια ώρα ανάγκης.
Θα συμφωνήσω κι εγώ πως κάποια μηχανάκια πρέπει να τα βάλει στο πάτο του ο Σαρακάκης, πόσα μύρια έβγαλε στις πλάτες μας;
Που θα πάει, θα ανακαλύψουμε και την Αμερική σε λίγο...
Ποϊτάνα κρίση, μας κάνεις και σκεφτόμαστε.
Το CBF 1000 είναι πολύ καλή ευκαιρία για κάποιον που μπορεί να επωμισθεί τέλη,ασφάλειες κλπ 1000 κυβικών. Το 600άρι παρόλο την πολύ χαμηλή τιμή έχει μεγάλες διαφορές με το επόμενο μοντέλο. Εγώ πχ δεν θα αγόραζα με τίποτα σήμερα μηχανάκι με καρμπυρατέρ και χωρίς ABS. Αλλά περί ορέξεως...
Terens νομιζω οτι την μπαταρια δεν την συνδεουν ποτε αν δεν ειναι να παραδωθει σε πελατη οποτε δεν παιζει φοβος φθορας της.τα λαστιχα πραγματι βραστα.
endopandou αν ελεγες για το 990 SMR επεσε η τιμη 1,7 χιλιαρικα αλλα δεν ειναι το ιδιο μηχανακι,δεν εχει σφυρηλατες ζαντες,τα ακριβα BREMBO και την ακριβη σειρα WP.αν καταλαβα καλα.
τωρα τα στοκαρισμενα μηχανακια καπου θα πουληθουν και πρωτες χωρες ειναι αυτες της κρισης.γιατι οι αλλοι δεν καταδεχονται ακομα.δεν ξερουν τι τους περιμενει...
μπορει λοιπον να εχουν ξεμεινει η να ηρθαν εδω για να βρουν γαμπρο.παντου μενουν μηχανακια.:wave2:
μακαρι,:D
εχω κλισει στην τιμη με τον τοπικο αντιπροσοπο της aprilia να του δοσω το δικο μου και να παρω to dorsoduro που ειχε παλι καποια προσφορα το καλοκαιρι και οπως μου ειπε κατα τον Δεκεμβριο ολο και κατι θα παιξει
endopandou
20/11/2012, 21:59
Το super duke λέω
LogOutGoRide
21/11/2012, 10:45
Terens νομιζω οτι την μπαταρια δεν την συνδεουν ποτε αν δεν ειναι να παραδωθει σε πελατη οποτε δεν παιζει φοβος φθορας της.τα λαστιχα πραγματι βραστα.
:wave2:
Η δικιά μου μπαταρία, που ήταν ξεσυνδεμένη, είχε κλάσει μια χαρά. Επιτόπου και χωρίς να πω τίποτα, μπήκε επάνω καινούργια και την παλιά είπαν θα την περάσουν εγγύηση. Είναι yasa (πως διάολο τις λένε) και γράφει made in japan.
Τα λάστιχα δυστυχώς όσο και να τα βράσεις...
Η δικιά μου μπαταρία, που ήταν ξεσυνδεμένη, είχε κλάσει μια χαρά. Επιτόπου και χωρίς να πω τίποτα, μπήκε επάνω καινούργια και την παλιά είπαν θα την περάσουν εγγύηση. Είναι yasa (πως διάολο τις λένε) και γράφει made in japan.
Τα λάστιχα δυστυχώς όσο και να τα βράσεις...ok δεν συμβαινει τακτικα αλλα γιαυτο εχουν εγγυηση.:wave2:
ωραιο Avatar.
Terens νομιζω οτι την μπαταρια δεν την συνδεουν ποτε αν δεν ειναι να παραδωθει σε πελατη οποτε δεν παιζει φοβος φθορας της.τα λαστιχα πραγματι βραστα.
endopandou αν ελεγες για το 990 SMR επεσε η τιμη 1,7 χιλιαρικα αλλα δεν ειναι το ιδιο μηχανακι,δεν εχει σφυρηλατες ζαντες,τα ακριβα BREMBO και την ακριβη σειρα WP.αν καταλαβα καλα.
τωρα τα στοκαρισμενα μηχανακια καπου θα πουληθουν και πρωτες χωρες ειναι αυτες της κρισης.γιατι οι αλλοι δεν καταδεχονται ακομα.δεν ξερουν τι τους περιμενει...
μπορει λοιπον να εχουν ξεμεινει η να ηρθαν εδω για να βρουν γαμπρο.παντου μενουν μηχανακια.:wave2:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ..........ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Έστω καί άν δέν είναι συνδεδεμένες,έχουν ήμερομηνία λήξης.
Άν έχουμε λοιπόν ένα μηχανάκι τού 2007-2008 ύπολόγισε ότι
ή μπαταρία του έχει παραχθεί περίπου πρίν ένα χρόνο......
όπότε καί στό φούρνο νά τήν έχεις μετά άπό 5-6 χρόνια
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΩΗ....!!
Είτε μέ ύγρά πού δέν ύπάρχουν πιά σέ τέτοια μηχανάκια είτε τζέλ,
δέ βαστάνε τόσο πολύ έστω καί χωρίς νά έχουν ένεργοποιηθεί.
Γιαυτό φυσικά καί μού τό πρότειναν,άλλιώς άν θεωρούσαν ότι θά έβγαζε 2 χρονάκια
δέν είναι κορόϊδα νά μού τήν άλλάξουν καί νά χρεωθούν τήν κατοστάρα..!!
Τώρα τά λάστιχα..??
Μετά άπό 5 χρόνια..??
ΑΠΛΑ.........ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ,καί στήν καλύτερη άποθήκη.
Άλλά έδώ μάς χαρίζουν γαϊδαρο ,θά τον κοιτάμε στά δόντια..??
Πάντως προτείνω όσοι θέλετε νά άγοράσετε...............ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ,
θά δούμε κι άλλα..!! αύτόν τόν χειμώνα.
kostaspetrou
22/11/2012, 08:38
Χμμ...σκέφτομαι κατά πόσο είναι καλό ένα μοτέρ που έχει να πάρει μπροστά 6 χρόνια...Βέβαια 2 χρόνια εγγύηση καλό κάνει.
Το ότι έχει καρμπυρατέρ μη σας απασχολεί καθόλου.Ισα ίσα το ρυθμίζετε και μόνοι σας αν πετάξετε πάνω τίποτα γιοσομούργια... :lol:
endopandou
22/11/2012, 09:30
Μιας και αναφέρθηκαν τα γιοσομούρια υπάρχει άλλο ένα πλεονέκτημα. Τα μοτά που εισάχθηκαν το 2006 ήταν χωρίς καταλύτη δηλαδή γιούρο2.
Αρα στο cbf πχ το να φύγουν τα διπλά και να μπεί ένα μονό πλαϊνό θα δώσει άλογα σε όλο το φάσμα, θα δώσει ευχάριστο θορυβάκι, θα κόψει βάρος και θα κοστίσει ~400 γιούρα.
Το μόνο μειονέκτημα του καρμπιρατέρ είναι η αυξημένη κατανάλωση αλλά κι αυτό μόνο στις χαμηλομεσαίες και μιλάμε για max μισό λίτρο... Κατά τα άλλα μόνο υπέρ έχει σε τέτοια μοτά.
devil's animal
22/11/2012, 14:39
Συνοπτικά αυτές τις τιμές τις θεωρώ απο άριστες έως ευκαιρία.
Οι τιμές είναι ευκαιρία, το θέμα είναι πως δεν υπάρχουν πια λεφτά, αλλά και να υπάρχουν είναι στη καβάτζα για μια ώρα ανάγκης.
παιδακια οι τιμες ΔΕΝ ειναι ευκαιρια...
ειναι φυσιολογικες...
οπως επρεπε να ηταν τοσα και τοσα χρονια...
αποδειξη σε αυτο ειναι οι τιμες που πουλουσαν οι αντιπροσωπειες των αλλων ευρωπαϊκων χωρων ή ακομα και της Αμερικης...
μην ψαχνεστε με φορους, δασμους και πρασινα αλογα που μας τσαμπουνουσαν...
μπορουσαν καλλιστα να πουλουσαν πριν 4-6 χρονια στις τιμες που θεωρουνται "ευκαιρια" σημερα και να εβγαζαν το φυσιολογικο κερδος τους...
δεν γινεται ενα μηχανακι να πωλειται απο την επισημη αντιπροσωπεια 10.000€ στην Ελλαδα και στην Αμερικη 6.000€...
οσους φορους και αν το "φορτωνει" το ελληνικο κρατος δεν το παει 60% πανω της αξιας του...
ετρωγαν ΠΟΛΛΑ και για ΠΟΛΛΑ χρονια ολοι τους (αντιπροσωπειες, παραεισαγωγεις και γενικοτερα εμποροι), διοτι το χρημα ερρεε και δεν ενδιεφερε κανεναν πως και τι...
τωρα...ανακαλυπτουμε την Αμερικη που λεει και ο σκοπευτης...
καληνυχτα μας...
:rolleyes:
παιδακια οι τιμες ΔΕΝ ειναι ευκαιρια... ειναι φυσιολογικες... οπως επρεπε να ηταν τοσα και τοσα χρονια... αποδειξη σε αυτο ειναι οι τιμες που πουλουσαν οι αντιπροσωπειες των αλλων ευρωπαϊκων χωρων ή ακομα και της Αμερικης... μην ψαχνεστε με φορους, δασμους και πρασινα αλογα που μας τσαμπουνουσαν... μπορουσαν καλλιστα να πουλουσαν πριν 4-6 χρονια στις τιμες που θεωρουνται "ευκαιρια" σημερα και να εβγαζαν το φυσιολογικο κερδος τους... δεν γινεται ενα μηχανακι να πωλειται απο την επισημη αντιπροσωπεια 10.000€ στην Ελλαδα και στην Αμερικη 6.000€... οσους φορους και αν το "φορτωνει" το ελληνικο κρατος δεν το παει 60% πανω της αξιας του... ετρωγαν ΠΟΛΛΑ και για ΠΟΛΛΑ χρονια ολοι τους (αντιπροσωπειες, παραεισαγωγεις και γενικοτερα εμποροι), διοτι το χρημα ερρεε και δεν ενδιεφερε κανεναν πως και τι... τωρα...ανακαλυπτουμε την Αμερικη που λεει και ο σκοπευτης... καληνυχτα μας... :rolleyes: Επίσης λέει ότι λές μ@λακίες. Φυσικά και τα μηχανάκια είχαν μεγάλο καπέλο και από τους φόρους. Όπως και τ' αυτοκίνητα. Οι έμποροι για μηχανάκια των 14Κ έβγαζαν το πολύ ένα χιλάρικο κι αυτό δεν πήγαινε τσέπη όλο αφού κι αυτό φορολογείται συν τα υπόλοιπα έξοδα του. Τώρα βέβαια δεν βγάζουν τίποτα αφού δεν πουλάνε τίποτα. Καιρός είναι να χαρούμε όλοι που τα καταφέραμε. Βγάλανε λεφτά αυτοί που έφερναν απο την Ιαπωνία τα 400ρια, τ' αγοραζαν με το κιλό και τα πουλούσαν με το κομμάτι. Αλλά είμαστε όλοι ειδικοί σε όλα.
akis_trevor
22/11/2012, 15:31
στις πωλησεις καινουργιων παιζουν και διαφορα μπονους απτις εταιρειες...
AristidisZ
22/11/2012, 15:34
...
Δες πόσο έχει ένα AUDI στη Δανία, στην Ελλάδα και στη Γερμανία...
devil's animal
22/11/2012, 15:54
Επίσης λέει ότι λές μ@λακίες. Φυσικά και τα μηχανάκια είχαν μεγάλο καπέλο και από τους φόρους. Όπως και τ' αυτοκίνητα. Οι έμποροι για μηχανάκια των 14Κ έβγαζαν το πολύ ένα χιλάρικο κι αυτό δεν πήγαινε τσέπη όλο αφού κι αυτό φορολογείται συν τα υπόλοιπα έξοδα του. Τώρα βέβαια δεν βγάζουν τίποτα αφού δεν πουλάνε τίποτα. Καιρός είναι να χαρούμε όλοι που τα καταφέραμε. Βγάλανε λεφτά αυτοί που έφερναν απο την Ιαπωνία τα 400ρια, τ' αγοραζαν με το κιλό και τα πουλούσαν με το κομμάτι. Αλλά είμαστε όλοι ειδικοί σε όλα.
μαυρα μεσανυχτα εχεις.
1 χιλιαρικο δεν εβγαζαν στην καμια...
δες ποσο ειχαν τα ΚΤΜ εδω και ποσο στην Ιταλια...
δες ποσο ειχαν τα Honda στην Αμερικη και ποσο εδω...
μπορει τα 400αρια να τα εφερναν με το κιλο και να τα πουλουσαν με το κομματι αλλα ηταν πιο τιμιο απο το να πουλας τα καινουργια με καπελο μεγαλυτερο του Χουντινι...
και στην τελικη εκεινα τα μηχανακια ηταν πιο value for money...ολα εχουν αντεξει και ζουν και βασιλευουν μεχρι σημερα...
οταν ακομα και πριν 3 χρονια ο παραεισαγωγεας εφερνε το ιδιο μηχανακι (π.χ. K9 1000) 2 χιλιαρικα κατω απο την επισημη αντιπροσωπεια και ειχε και (καλο) κερδος, πες μου πως γινεται να μην εβγαζε η επισημη αντιπροσωπεια πανω απο 4 χιλιαρικα στο μηχανακι...
τοτε με το που εβγαινε το μηχανακι ειχε 14κ και τωρα το πουλανε 11κ και καλα "τιμες προκληση" (http://www.suzuki.gr/motos/article.php?id=540)...
και παλι βγαζουν...
μαλλον καποιος αλλος λεει τις μ@λακιες...
:wave2:
μαυρα μεσανυχτα εχεις. 1 χιλιαρικο δεν εβγαζαν στην καμια... δες ποσο ειχαν τα ΚΤΜ εδω και ποσο στην Ιταλια... δες ποσο ειχαν τα Honda στην Αμερικη και ποσο εδω... μπορει τα 400αρια να τα εφερναν με το κιλο και να τα πουλουσαν με το κομματι αλλα ηταν πιο τιμιο απο το να πουλας τα καινουργια με καπελο μεγαλυτερο του Χουντινι... και στην τελικη εκεινα τα μηχανακια ηταν πιο value for money...ολα εχουν αντεξει και ζουν και βασιλευουν μεχρι σημερα... οταν ακομα και πριν 3 χρονια ο παραεισαγωγεας εφερνε το ιδιο μηχανακι (π.χ. K9 1000) 2 χιλιαρικα κατω απο την επισημη αντιπροσωπεια και ειχε και (καλο) κερδος, πες μου πως γινεται να μην εβγαζε η επισημη αντιπροσωπεια πανω απο 4 χιλιαρικα στο μηχανακι... τοτε με το που εβγαινε το μηχανακι ειχε 14κ και τωρα το πουλανε 11κ και καλα "τιμες προκληση" (http://www.suzuki.gr/motos/article.php?id=540)... και παλι βγαζουν... μαλλον καποιος αλλος λεει τις μ@λακιες... :wave2: Aν αναφέρεσαι στον Σ ας πουμε για την H δεν ξερω τα περιθώρια κέρδους του. Ξέρω όμως του επίσημου (πχ. Βυνιος, Μπαξεβάνης, Σουλτάτης κλπ) εμπόρου. Αν ο παραεισαγωγέας το έφερνε 2Κ πιο κάτω (απο την τελική τιμή του εμπόρου - όχι πόσο το πουλαγε ας πουμε ο Σ στον έμπορο) σημαίνει ότι αυτή η διαφορά ειναι φόροι. Εκτός αν έχεις άλλα επίσημα ποσά (πίνακες με τιμές εισαγωγής, ποσοστά κέρδους του εισαγωγέα, ποσό πώλησης στον έμπορο και ποσοστό κέρδους αυτού) τότε το μόνο που κάνεις είναι να υποθέτεις. Και με υποθέσεις δεν γ@μησε κανένας.
AristidisZ
22/11/2012, 16:25
http://www.honda.de/motorraeder/modelle_cbf600_daten__preise.php
Αν ξέρει κανείς Γερμανικά μας εξηγεί
η τιμή πάντως είναι ίδια με εδώ..
edit
και απο Αγγλία πάνω κάτω το ίδιο
http://www.honda.co.uk/motorcycles/naked/#!/cb600f/
Oλλανδία:
http://www.honda.nl/motorfietsen/modellen_cbf600_tophalf_abs_technische_gegevens.php
Ρουμανία:
http://www.honda-moto.ro/modele/view/nakedstreet/cbf600sa#descriere
TVA λογικά θα ναι το Φ.Π.Α. ...
Red Rider
22/11/2012, 16:31
Κάποτε ο Βύρωνας είχε ανεβάσει κάτι τιμοκαταλόγους χονδρικής,αλλά δεν βρίσκω το τόπικ.
Αν θυμάται και έχει κάποιος λίνκ ας το βάλει.
devil's animal
22/11/2012, 16:57
Aν αναφέρεσαι στον Σ ας πουμε για την H δεν ξερω τα περιθώρια κέρδους του. Ξέρω όμως του επίσημου (πχ. Βυνιος, Μπαξεβάνης, Σουλτάτης κλπ) εμπόρου. Αν ο παραεισαγωγέας το έφερνε 2Κ πιο κάτω (απο την τελική τιμή του εμπόρου - όχι πόσο το πουλαγε ας πουμε ο Σ στον έμπορο) σημαίνει ότι αυτή η διαφορά ειναι φόροι. Εκτός αν έχεις άλλα επίσημα ποσά (πίνακες με τιμές εισαγωγής, ποσοστά κέρδους του εισαγωγέα, ποσό πώλησης στον έμπορο και ποσοστό κέρδους αυτού) τότε το μόνο που κάνεις είναι να υποθέτεις. Και με υποθέσεις δεν γ@μησε κανένας.
μα το αναφερω στο ποστ μου οτι μιλαω για τιμες ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ...
οι τιμες των επισημων εμπορων ηταν κατα κατι καλυτερες της αντιπροσωπειας αλλα οχι σπουδαια πραγματα...πιο πολυ εδιναν "δωρα" παρα εκαναν κατι καλυτερο στην τιμη...(και φυσικα τους συνεφερε καλυτερα)
αντε να το εβρισκες 500€ κατω σε σχεση με την αντιπροσωπεια και αυτο μετα απο πολυ κοπο και ψαξιμο και φυσικα μετρητα...
που σημαινει οτι ο αντιπροσωπος εφερνε με μια τιμη Χ...
πουλαγε λιανικη Χ+50% στον ιδιωτη, Χ+30% στον εμπορο και με την σειρα του ο εμπορος πουλαγε Χ+45% στον ιδιωτη...αρα ειχε περιπου 15% κερδος...(ενταξει δεν μπορει να εχει ενας Β ή ενας Μ το +50% του Σ αλλα και παλι ηταν καλα τα λεφτα)...
ο παραεισαγωγεας πουλαγε με μια τιμη Χ+20% στον ιδιωτη και μας φαινοταν σε σχεση με το +50% ή το +45% ΠΟΛΥ φτηνα...
α,και για να μην ξεχνιομαστε ολα τα αποπανω ειναι απλα υποθεσεις...
:cool:
:wave2:
Μην ξεχνατε οτι περασε και η εποχη πριν το 2000 που ενα μηχανακι εκανε 1.920 δρχ.το αγοραζες μετρητα και ηθελαν και τα 20 χιλιαρικα.Αλαζουν οι καιροι μαζι και εμεις.Αλωστε η συζητηση ειναι υποθετικη γιατι σχεδον κανεις δεν εχει να αγορασει.Οποιος παει να αγορασει ολο και κατι ακομα μπορει να κερδισσει.
pipe_smoker
22/11/2012, 21:49
Οποιος παει να αγορασει ολο και κατι ακομα μπορει να κερδισσει.
Αν μιλάμε για κάτι άλλο πέραν των "δώρων" πολύ αμφιβάλλω.
Προσωπικά στα @@ μου άμα την είδες αη Βασίλης και θες να με φορτώσεις με ένα κάρο μ@λακίες, που στο φινάλε μπορεί ήδη να τις έχω κρατήσει από την προηγούμενή μου μηχανή (βαλίτσες, κράνη, μπουφάν, γάντια, και δε συμμαζεύεται) ή μπορεί να μην έχουν καμία σχέση με αυτά που θα θέλω και σκοπεύω να αγοράσω εγώ (εσύ κάνεις δώρο μπουφάν mike γιατί αυτά έχεις στο μαγαζί σου, κι εγώ θέλω adibas γιατί αυτά μου κάνουν, μου αρέσουν, μου you name it).
Έκπτωση της προκοπής μπορείς να κάνεις? Και δεν αναφέρομαι μόνο στις προσφορές, ή μόνο σε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία/αντιπροσωπεία/επίσημους εμπόρους εννοείται. Γενικά για όλους μιλάω.
Από όση εμπειρία έχω, στο εμπόριο των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών, σοβαρές εκπτώσεις δεν έπαιζαν ποτέ. Και ξαναλέω: μιλάω για εκπτώσεις! "Κάνει τόσο και σου κόβω ένα Χ%."
Από αυτή την πλευρά δε νομίζω ότι θα καταφέρει κανένας να κερδίσει κάτι. Προσφορές ναι, δώρα όλο και περισσότερα ναι (σε λίγο θα πρέπει να φέρνεις φίλο με φορτηγάκι για να φορτώνεις όλα αυτά που θα σου δίνουν), αλλά "Μάστορα κάνε λίγο ψαλίδι...", που θα λέγαν και στο χωριό μου αν ήμουν από χωριό, ΝΟ!
Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ μου, δε νομίζω ότι έχει αλλάξει κάτι δραματικά προς όφελος του αγοραστή, ακόμα κι αν είχε λεφτά να αγοράσει.
Φιλε pipe_smoker και εγω οταν αγοραζω μηχανακι το ιδιο θελω και ζητω την καλυτερη τιμη χωρις κανενα δωρο.ο καθενας τωρα απο μας οτι μπορει κανει.παιζει ρολο και η εταιρια και η στιγμη της αγορας.εγω στο honda κατι καταφερα ο αδελφος μου στο KTM τιποτα.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ............ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ..??
Όταν έχεις χώσει π.χ. 8500 εύρώ γιά v-strom καί έδώ καί καιρό πουλιέται 7000
αύτό δέν είναι έκπτωση...??
Άπαντώ στό φίλο πού είπε ότι δέν ύπάρχουν καί σπουδαίες έκπτώσεις.
Έπειδή παρακολουθώ τίς τιμές άπό τόν Ίούνιο πού πούλησα τό μηχανάκι μου,
έχω νά πώ ότι είδα τά ΧΟΝΤΑ νά κατεβαίνουν δύο καί τρείς φορές..!!
μόνο τό παπί τους έμεινε στά 2100.
Ή Γιαμάχα πήγε τό TDM άπό 10000+ , στά 8500...........!!!!!!!!
Τό fjr σχεδόν 3 χιλιάρικα κάτω,τό tenere-1200 προσφορά.
Όλες οί έταιρείες έχουν ρίξει πολύ τίς τιμές.
Τώρα άν είχαν περιθώριο κέρδους καί άν έβγαζαν πολλά καί τώρα πάλι κερδίζουν
αύτό τί μάς άφορά..??
Άν καί άπό τήν πορεία τών μαγαζιών πού κλείνουν άμφιβάλλω άν ,καί πόσο κερδίζουν
διότι ύπάρχουν καί έξοδα .
Μέσα στή Θεσσαλονίκη χωρίς νά άναφέρω όνόματα,όλοι οί μεγάλοι έκλεισαν
τά δεύτερα μαγαζιά τους γιατί δέν άντεχαν στά έξοδα.
Έπίσης πολλοί μαζεύονται σέ μικρότερους χώρους γιά νά περιορίσουν τά έξοδα τους..!!
Τώρα άν ό Χ Σφακιανάκης έχει 10 πλέον άντιπροσωπείες,έ αύτός δέν ξέρω πόσο ζορίζεται.
Συνεπώς δέν ξέρω ΠΟΣΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ..?? πιά.
Πάντως οί τράπεζες γιά νά δώσουν δάνειο άπαιτούν ψηλό έπασφάλιστρο άφού έχουν καεί
καί στό γιαούρτι..!!
Άν κανείς κάνει άγορά 10000 π.χ. γιά νά έλπίζει σέ δάνειο,έφόσον είναι καθαρός έννοείται
θά πρέπει νά βάζει πάνω άπό 6000..!!
Καί τά 4 στά δανείζουν διασφαλίζοντας πώς άν τούς πιστολιάσεις θά χάσεις καί τά 6000 δικά σου.
Δέ νομίζω πώς δανείζουν πλέον χωρίς ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ.
Θά πώ ξανά πώς αύτοί πού θέλετε νά άγοράσετε...........
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ
έτσι κι άλλιώς χειμώνας έρχεται.
pipe_smoker
22/11/2012, 22:58
Φιλε pipe_smoker και εγω οταν αγοραζω μηχανακι το ιδιο θελω και ζητω την καλυτερη τιμη χωρις κανενα δωρο.ο καθενας τωρα απο μας οτι μπορει κανει.παιζει ρολο και η εταιρια και η στιγμη της αγορας.εγω στο honda κατι καταφερα ο αδελφος μου στο KTM τιποτα.
Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο, δε θα διαφωνήσω.
Κι εγώ μελετάω μια αγορά από καιρό και ίσως (καλώς εχόντων των πραγμάτων) να την πραγματοποιήσω κατά την άνοιξη προς μέσα του '13. Αν έχουν πάει τα οικονομικά μου όπως υπολογίζω, αν δεν προκύψουν άλλα πράγματα (άμα τελικά καταλήξω και στο ποιά μηχανή, αλλά αυτό είναι αλλη ιστορία).
Κι εγώ για να διεκδικήσω θα πάω. Και θα το ψάξω, και θα το κυνηγήσω, και "τα δώρα χάρισμά σας και κόφτε κανά ευρώ" θα πω, και και και.
Αυτό που λέω είναι ότι το σκεπτικό που έχουν κάποιοι (δικαίως ή αδίκως, σωστό ή λάθος από κάθε πλευρά, δεν το κρίνω), ότι δηλαδή λόγω κρίσης θα μπουκάρει ο πελάτης μέσα στο μαγαζί και θα αρχίσει ο πωλητής τις κωλοτούμπες από τη χαρά του, θα παζαρέψει σαν τους μαύρους στα φανάρια που η αρχική τιμή της ηλεκτρικής ρακέτας για τις μύγες είναι 5 ευρώ κι εσύ την παίρνεις 1, μπας και του κάνει ο πελάτης τη χάρη να αγοράσει καμιά μηχανή, κι έτσι και κλείσει το deal θα βαράνε παλαμάκια τα @@ του από την πολλή συγκίνηση, δεν παίζει στον αιώνα τον άπαντα. Είτε κρίση έχουμε, είτε περιμένουμε τον αρμαγεδδώνα.
Το "η ποτάνα στα 80 αρχινάει και κάνει σκόντα" δεν ισχύει (δυστυχώς) στο εμπόριο αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Από τα όσα γνωρίζω κι έχω δει εγώ τουλάχιστον εκεί έχω καταλήξει.
pipe_smoker
22/11/2012, 23:17
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ............ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ..??
Καμία μονομαχία.
Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκε πουθενά το ύφος μου αλλά δεν τα "έβαλα" με κάποιον ούτε κάποια επίθεση έκανα.
Το τι κερδίζουν και τι όχι και το αν μπαίνουν μέσα ή όχι είναι άλλο θέμα και δε με πολυαπασχολεί. Ή ίσως πιο σωστά δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με τους ισολογισμούς του χ,ψ εισαγωγέα.
Περί εκπτώσεων είπα τη γνώμη μου. Την προσφορά δεν τη θεωρώ έκπτωση. Ούτε το ξεστοκάρισμα. Το ότι κάποιοι θα αγοράσουν μηχανάκι με αυτό τον τρόπο και καλά θα κάνουν, δεν αναιρεί το ένα το άλλο.
Κάποια μηχανάκια σαφώς κι έχουν πέσει. Άλλα δεν έχουν πέσει. Υπάρχει και το σκεπτικό που λες, να περιμένουμε να πέσουν. Φτάσαμε να αγοράζουμε μηχανάκια λες και είναι μετοχές.
Όπως και να'χει, ξαναλέω, μιλάω για το σκεπτικό των εκπτώσεων. Όχι για εκ των προτέρων μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένα μοντέλα για τον άλφα ή βήτα λόγο.
Ολα ειναι θεμα προσφορας και ζητησης.Προφανως η χονδα και καθε χονδα προτιμαει απο το να βαλει στο παχυ εντερο τα 1000 cbf περασμενης χρονιας και αλλες μηχανες που δεν φευγουν πια να κανει μια πολυ καλη μειωση μπας και φυγουν.Οπως αντιστοιχα αλλες εταιρειες οπως η καβα με τον παλιο ζουζουρα και η σουζουκι με ληστες και παλια στρωματα.Κερδος θα ναι γι αυτους γτ θα μπει ζεστο χρημα απο κατι που πιθανον δεν θα φευγε ποτε και θα το κοιταζαν,
Τωρα αν εγω ή ο παραδιπλα γουσταρει να παρει ενα στοκ γτ του κανει η μηχανη και την θελει κουτα και οχι μεταχειρω τοτε καλα κανει και την τσιμπαει την προσφορα.Αλλαζεις μια μπαταρια και λαστιχα και σ ωραιος.
Τωρα ολα τα υπολοιπα γτ εβγαζαν καποιοι πολλα και δουλευαν τον κοσμο ειναι αλλη κουβεντα.Στην τελικη ας προσεχε ο κοσμος και αν εκρινε οτι αυτο που αγοραζει το παιρνει πολυ ακριβοτερα απο οτι αξιζε ας μην το παιρνε.Αλλα τοτε στ @@ τους ολοι.Πουλαγανε φυκια οι πωλητες,αγοραζε ο αλλος γτ η τραπεζα εβγαζε το δανειο την αλλη μερα,εβγαινε βολτα σαν τον γαρδελη με την γκομενα πισω την αλλη μερα με το 1000ρι και ολοι περνουσαν καλα.
Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο, δε θα διαφωνήσω.
Κι εγώ μελετάω μια αγορά από καιρό και ίσως (καλώς εχόντων των πραγμάτων) να την πραγματοποιήσω κατά την άνοιξη προς μέσα του '13. Αν έχουν πάει τα οικονομικά μου όπως υπολογίζω, αν δεν προκύψουν άλλα πράγματα (άμα τελικά καταλήξω και στο ποιά μηχανή, αλλά αυτό είναι αλλη ιστορία).
Κι εγώ για να διεκδικήσω θα πάω. Και θα το ψάξω, και θα το κυνηγήσω, και "τα δώρα χάρισμά σας και κόφτε κανά ευρώ" θα πω, και και και.
Αυτό που λέω είναι ότι το σκεπτικό που έχουν κάποιοι (δικαίως ή αδίκως, σωστό ή λάθος από κάθε πλευρά, δεν το κρίνω), ότι δηλαδή λόγω κρίσης θα μπουκάρει ο πελάτης μέσα στο μαγαζί και θα αρχίσει ο πωλητής τις κωλοτούμπες από τη χαρά του, θα παζαρέψει σαν τους μαύρους στα φανάρια που η αρχική τιμή της ηλεκτρικής ρακέτας για τις μύγες είναι 5 ευρώ κι εσύ την παίρνεις 1, μπας και του κάνει ο πελάτης τη χάρη να αγοράσει καμιά μηχανή, κι έτσι και κλείσει το deal θα βαράνε παλαμάκια τα @@ του από την πολλή συγκίνηση, δεν παίζει στον αιώνα τον άπαντα. Είτε κρίση έχουμε, είτε περιμένουμε τον αρμαγεδδώνα.
Το "η ποτάνα στα 80 αρχινάει και κάνει σκόντα" δεν ισχύει (δυστυχώς) στο εμπόριο αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Από τα όσα γνωρίζω κι έχω δει εγώ τουλάχιστον εκεί έχω καταλήξει.
ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ..............
Όσο γιά τήν άγορά σου,πίστεψε με ή χειρότερη έποχή είναι ή άνοιξη γιά νά πετύχεις τιμή.
Ή καλύτερη σου..??
Όταν κλείνει ό χρόνος καί έχουμε καί τούς λεγόμενους στόχους τών έταιρειών,μόλις έχουν
τελειώσει καί οί έκθέσεις μέ τά νέα μοντέλλα.
Άν ύπάρχουν στόκ μηχανάκια έκεί ναί παζαρεύεις,άν είναι άγορασμένα άπό τόν ντήλερ ΄έκεί
παζαρεύεις καλύτερα άνάλογα μέ τό πόσο χρειάζεται τά μετρητά.
Όταν όμως θέλεις τό καινούργιο μοντέλλο τότε όντως δέν ίσχύει όπως είπες τό βαράω παλαμάκια.
Τήν καλύτερη τιμή σέ μηχανάκι πέτυχα όταν έκλεινε κάποιο κατάστημα πρίν μερικά χρόνια.
Βέβαια έκεί θέλει προσοχή μή φάς καμμία τόγκα..!!
Νομίζω πώς όσο καί νά έχει κλατάρει ή άγορά μετά άπό τό Φεβρουάριο,οί πωλητές γενικά
άρχίζουν νά έχουν μία έπαρση.
Είναι αύτό πού λέμε ,άν τή βγάλουμε τό χειμώνα.........
Έχω μπεί σέ μαγαζί ίσως σού φανεί ύπερβολή,πού τά είχαν μέ τόν καιρό όπως οί άγρότες.
Έβρεχε μέρες καί μού λένε,..............έχει νά πατήσει άνθρωπος έδώ μέσα......
Έκεί άν τούς πετύχεις καί θέλουν μετρητό όπως είναι καί μέ πεσμένο ήθικό μπορεί νά κερδίσεις.
:wave2::beer:
endopandou
23/11/2012, 07:20
Διυλίετε τον κώνωπα παίδες :wave2:
Η αγορά αυτή είναι. Οποιος θέλει να αγοράσει, αγοράζει απο τώρα έως τον Φεβρουάριο. Ρωτήστε τον λογιστή σας αν δεν ξέρετε το γιατί.
Σιγά μην δεν πάρεις μοτοσακό γιατί ο έμπορας επιμένει να σου δώσει 10 δώρα και όχι να σου κόψει 100 γιούρα. Ημαρτον κιόλας. :a21:
Ρε καρντάσια 6,5 χαρτιά ΚΟΥΤΑ CBF με combined ABS και το συζητάμε για το αν θα πέσει άλλα 200 γιούρα γιατί τόσο έπρεπε να κάνει? :a12:
οι τιμες μας ειναι χρονια τωρα πιο ακριβες απο ολη την παγκοσμια αγορα.
Το θεμα ομως τωρα ειναι οτι εδω δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο για γουστα.
Οτι και να πουμε λοιπον ειναι εκτος πραγματικοτητας....
Καλη μας επιβιωση
AristidisZ
23/11/2012, 09:40
οι τιμες μας ειναι χρονια τωρα πιο ακριβες απο ολη την παγκοσμια αγορα.
Το θεμα ομως τωρα ειναι οτι εδω δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο για γουστα.
Οτι και να πουμε λοιπον ειναι εκτος πραγματικοτητας....
Καλη μας επιβιωση
Καλά, με αυτή τη λογική σε κάθε forum τα μόνα θέματα που θα έπρεπε να συζητιούνται είναι πως να φυτρώσουμε τομάτες και αγγούρια στο μπαλκόνι μας για να τη περάσουμε
Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη, το ξέρουμε όλοι αυτό, αλλά από την άλλη να είσαι σίγουρος ότι αυτοί που "μπορούν", υπάρχουν, και είναι κρυμμένοι στις γωνίες και καιροφυλακτούν...
Αυτός είναι κι ο λόγος που η αγορά πραγματικά έχει παγώσει, ακόμα και οι έχοντες ή οι "μπορώντες", περιμένουν
Έτσι ακριβώς δημιουργείται το death spiral στην οικονομία, κανείς δεν αγοράζει τίποτα (παρόλο που μπορεί), και το χρήμα που, πίστεψέ με, υπάρχει, δεν κάνει βόλτες, με αποτέλεσμα το στραγγαλισμό του "συστήματος" και την δυστυχώς όλο και αυξανόμενη ανεργία κλπ κλπ.
Δε λέω ότι με το να καταναλώνουμε ασύστολα θα λύσουμε το πρόβλημα της οικονομίας, όμως και το άλλο άκρο, δημιουργεί πραγματικά ασφυξία
Όσο και να μη γουστάρω τα honda παραδέχομαι πως το cbf1000 στα 6 και 6.5 χιλιάρικα όπως και το transalp στα 6.600 είναι άπαιχτες αγορές.
Φυσικά χρειάζονται και λεφτά για βενζίνη, ενώ ένα άλλο σημαντικό μειονέκτημα είναι πως είτε φθηνά είτε ακριβά τα μηχανάκια δεν τρώγονται...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.