PDA

View Full Version : Τελικά χάλασε... (πρόβλημα τροφοδοσίας μάλλον)



Stergios69
28/11/2012, 08:32
Τελικά και τα άφρικα χαλάνε...
Μου συνέβη το εξής:
Χθες, πρώι, τραβάω τσοκ, παίρνει, πάω στη δουλειά μου, 5-6 χλμ μακρυά.
Μετά από 15 λεπτά, ξανανεβαίνω πάνω, γυρνάει μίζα, αλλά τίποτα, ώσπου ξελιγώνεται και η μπαταρία...
Συνδέω άλλη μπαταρία με καλώδια και μετά από 5-6 μιζιές παίρνει και μυρίζει άκαυστη βενζίνη από την εξάτμιση.
Γυρνάω πίσω, μετά από καμιά ώρα ξαναπαίρνει μπρος, πάω σε δουλειά και μετά πάλι δεν ξαναπαίρνει και κάνω τις ίδιες ενέργειες με πριν, καλώδια, μιζιές πολλές αυτή τη φορά και μυρωδιά άκαυστης βενζίνης.
Το μηχανάκι είναι άφρικα μοντέλο 1993, σέρβις στα καρμπρατέρ έγινε πριν 4 χρόνια, η μπαταρία φορτίζει κανονικά, ο ανορθωτής είναι μετρημένος, αντλία βενζίνης είναι ακόμα η ''μαμα''.
Μόνη παρατήτηση, το τσοκ μΕ φαίνεται λίγο χαλαρό, αλλά τα κυλινδράκια στις άκρες της ντίζας του προς τα καρμπυρατερ τα έχω αλλάξει με μεταλικά πριν πολλά χρόνια.
Τι να φταίει;
Καμιά μεβράνη; Τα καρμπυρατερ τα ίδια; Οι βελόνες το pilot circuit;
Δώστε καμιά ίδεά, γιατί έρχεται χειμώνας...
:D:wave2:

jokey66
28/11/2012, 09:01
Μήπως είναι τα βαρελάκια και είναι κολλημένο το τσοκ
Θα έπερνε μπροστά βέβαια αν είχαν κολλήσει τα βαρελάκια απλά θα σου έσβηνε και θα σου έκανε μπερδέματα
Την τρόμπα βενζίνης την είδες αν δουλεύει?

Stergios69
28/11/2012, 17:09
Η μηχανή πέρα από την εκκίνηση, δεν κάνει κάποιο άλλο σύπτωμα.
Δεν σβήνει στο ρελαντί και δεν κάνει σκασίματα στην πορεία.
Η τρόμπα βενζίνης σχεδόν σίγουρα δουλεύει, αλλιώς δεν θα έπαιρνε καθόλου.

Manuel650
28/11/2012, 17:25
Τελικά και τα άφρικα χαλάνε...
η μπαταρία φορτίζει κανονικά, ο ανορθωτής είναι μετρημένος,
:D:wave2:

Είσαι σίγουρος ότι ο ανορθωτής είναι ΟΚ?
Μέτρησες σήμερα ότι φορτίζει κανονικά ή το είχες τσεκάρει παλιότερα?

Stergios69
29/11/2012, 09:39
Ο ανορθωτής είναι αλλαγμένος από το 2006 με τον SXelctronics.
Γιατί όμως να φταίει ο ανορθωτής;
Θα τον μετρήσω βέβαια καλού κακού.

Julius
29/11/2012, 10:25
Τρόμπα βενζίνης. για αυτό δεν παίρνει καπάκι όταν σβήσει και παίρνει όταν κρυώσει.

LKOSTAS
29/11/2012, 10:36
Και μένα για τρόμπα μου κάνει αλλά ρίξε και μια ματιά στα μπουζί σου πρώτα να δεις τις ακίδες.
Όσον για την τρόμπα όταν ανοίγεις το διακόπτη πρέπει να ακούς ένα θόρυβο από αυτήν.
Όταν βάλεις μπροστά ακούμπα τα δάχτυλά σου επάνω στην τρόμπα και πρέπει να νιώσεις ψιλοκραδασμούς αν δουλεύει.

Stergios69
30/11/2012, 11:21
Αντλία;
Δεν θα έπρεπε να μην παίρνει καθόλου μπρός;

harris_x
30/11/2012, 12:36
Αντλία;
Δεν θα έπρεπε να μην παίρνει καθόλου μπρός;
Συνήθως η αντλία σταματάει όταν έχει ζεσταθεί.
Γι’ αυτό όταν έσβησε δεν έπαιρνε μπρος. Στη συνέχεια όταν η αντλία κρύωσε, πήρε κανονικά μέχρι να ξαναζεσταθεί.

viper1
30/11/2012, 14:12
Δες και το φιλτρο βενζινης πριν την αντλία.Αν εχει μαζεψει μακα εμποδιζει την ροη και ζεστενεται η αντλια και κοβει

jhonny
30/11/2012, 15:54
Για να μην παιδεύεσαι λύσε τη σταυρωτή βίδα από το πλαστικό μέρος της αντλίας και τσέκαρε σε τι κατάσταση είναι οι πλατίνες.
Αν είναι ριπισμένες ΄ζεστένονται και δεν ανοιγοκλείνουν κατά συνέπεια σταματά η αντλία να δουλεύει. χρειάζεσαι καινούργιες.

http://www.ebay.com/itm/190585090547?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Μπορείς να γεμίσεις το τεπόζιτο βενζίνη να παρακάμψεις την αντλία να ενώσεις δηλ. το σωληνάκι από το τεπόζιτο κατευθείαν στο σωληνάκι που φεύγει από την αντλία και πάει στα καρμπυρατέρ. Έτσι μπορείς να κάνεις 150 χιλιόμετρα περίπου μέχρι περίπου να φτάσει η βενζίνα στη μέση και θα δεις αν είναι όντως η αντλία σου προβληματική.

naxiotis
02/12/2012, 17:53
αντλια mazda και ξένοιασες λέμεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!

cityfly
02/12/2012, 18:45
Η τρόμπα βενζίνης σχεδόν σίγουρα δουλεύει, αλλιώς δεν θα έπαιρνε καθόλου.

άμα έχεις αρκετή βενζίνη μέσα δουλεύει και χωρίς τρόμπα

Stergios69
08/01/2013, 12:43
Τελικά ήταν αντλία βενζίνης...
Εβαλα μία απο Cesna και μάλλον ησύχασα...
:beer::wave2:

Stergios69
10/01/2013, 10:45
... Μου φαινεται οτι ειναι κατι εκτος αντλιας.
Τα συμπτωματα παραμενου και μετα την αλλαγη.
Να αρπαξε καμια ηλεκτρονικη;
Παρακαλω βοηθειατε ...

jokey66
10/01/2013, 12:32
Το να μυρίζει άκαυστη βενζίνη το θεωρώ λογικό αφού πατας μίζα ανεβάζει καύσιμο δεν το καίει και όταν πάρει μπροστά τα πετάει
Μήπως έχεις δει τίποτα περίεργα με τα ηλεκτρικά?
Δες και κανα μπουζί τι χρώμα έχει, τουλάχιστον τα δύο μπουζί που βγαίνουν εύκολα

Stergios69
10/01/2013, 18:10
Λεω μήπως είναι τα μπουζί, αλλά από την άλλη, γίνεται να καήκαν και τα 4 μαζί;

Manuel650
10/01/2013, 22:58
... Μου φαινεται οτι ειναι κατι εκτος αντλιας.
Τα συμπτωματα παραμενου και μετα την αλλαγη.
Να αρπαξε καμια ηλεκτρονικη;
Παρακαλω βοηθειατε ...

Ηλεκτρονική πάντως δεν είναι. Αν ήταν, δεν θα έπαιρνε καθόλου μπρος ή θα δούλευε με τον 1 κύλινδρο μόνο...

Είπες ότι έχεις τσεκάρει ότι φέρνει ρεύμα. Όταν λειτουργεί φορτίζει η μπαταρία ή την βάζεις μπρος μόνο με ρεύμα από εξωτερική πηγή?

Stergios69
11/01/2013, 07:02
H μοτό πλέον δεν παίρνει μπρος καθόλου, ούτε όταν είναι κρύα.
Όταν δούλευε, με βολτόμετρο είδα ότι φόρτιζε.
Η μίζα γυρνάει κανονικά.

McGyver
11/01/2013, 07:14
Σπινθήρα έχεις στα μπουζί;

jokey66
11/01/2013, 14:51
Σε έναν φίλο ,του μένει η μηχανή στον δρόμο
Προσπαθεί να την βάλει μπροστά....τίποτα
Τα ρεύματα όμως δούλευαν κανονικά, απλά δεν γύριζε η μίζα
Τελικά και ενώ είχαμε κοιτάξει ασφάλειες ,διακόπτες, κτλ , διαπίστωσε οτι δεν πάταγε κάτω από την ασφαλειοθήκη του ρελέ της μίζας το ένα καλώδιο
Αυτός βέβαια δεν είχε καθόλου μίζα
Εσύ με τα λεγόμενά σου θα πρότεινα να επικεντρωθείς στους πολαπλασιαστές μήπως και αντιμετωπίζεις κάτι παρόμοιο
Τον κινητήρα τον κλείνεις με το kill switch?
Μήπως έχει κολλήσει κανας διακόπτης?

Stergios69
11/01/2013, 16:51
Εχω σκεφτεί κατι τέτοιο και αύριο πριν αρχίσω να λύνω πλαστικά θα κάνω έναν έλεγχο σε καλώδια σταντ και ψέκασμα στους διακόπτες.

jokey66
14/01/2013, 12:49
Τον διακόπτη του σταντ είναι εύκολο να τον βγάλεις και να τσεκάρεις.Επίσης μπορείς να τον βραχυκυκλώσεις και να τον καταργήσεις.Αν σου είχει κοπεί κανα καλώδιο σύριζα στον διακόπτη του σταντ, μην μασήσεις επισκευάζεται.Ξηλώνονται όλα και φτάνεις στην ψυχή του όπου έχει κάτι φύσες.

Stergios69
21/01/2013, 12:44
Λοιπόν πάιδες, κάποιος με δουλεύει...
Χθες, έτσι για πλάκα, λέω να βαρέσω κανα δυό μιζιές... ΚΑΙ ΠΗΡΕ!!!
Το έκανα μια βόλτα καλή, το έσβησα, και ξαναπήρε!!!
Έλυσα το kill switch, το ψέκασα με υγρό καθαρισμού και από εκείνη τη στιγμή δουελύει κανονικά...
Θα το δοκιμάσω λίγες μέρες να σιγουρευτώ, άλλα μάλλον πρέπει να ήταν κάτι τυχαίο.

Manuel650
21/01/2013, 21:14
Λοιπόν πάιδες, κάποιος με δουλεύει...
Χθες, έτσι για πλάκα, λέω να βαρέσω κανα δυό μιζιές... ΚΑΙ ΠΗΡΕ!!!
Το έκανα μια βόλτα καλή, το έσβησα, και ξαναπήρε!!!
Έλυσα το kill switch, το ψέκασα με υγρό καθαρισμού και από εκείνη τη στιγμή δουελύει κανονικά...
Θα το δοκιμάσω λίγες μέρες να σιγουρευτώ, άλλα μάλλον πρέπει να ήταν κάτι τυχαίο.

Μην το θεωρήσεις τυχαίο. Ίσως να είναι αυτό το πρόβλημα.
Τις τελευταίες μέρες φίλος Αφρικάνος αντιμετώπιζε παρόμοια προβλήματα.
Μετά από τράμπα που κάναμε σε κάποια ηλεκτρικά απάρτια, το πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή του kill switch.
Μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον...:)