Σύνδεση

View Full Version : HONDA TRAIL 90 ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5

Da.Vintage
27/06/2013, 08:44
ΜΠΡΑΒΟ μάστορα:a20: !!!!














μ ένα τέτοιο θα ήθελα να


γεράσω!!! :giggle::giggle:

Σε ίδια φάση τον βλέπω... με τέτοια δουλειά που έχει κάνει θα γεράσουν και τα εγγόνια του με αυτό!

ereynitis
28/06/2013, 22:37
Σε ίδια φάση τον βλέπω... με τέτοια δουλειά που έχει κάνει θα γεράσουν και τα εγγόνια του με αυτό!

:lol::lol::lol::lol:

giorgos.bmw
24/01/2014, 18:54
Λέω σήμερα να συνεχίσω το φωτορομάντζο.
Σιγά σιγά παίρνει μορφή η γιαγιά.

308318
308319
308320

giorgos.bmw
24/01/2014, 18:57
...
308321

Μπήκαν και τα αμορτισέρ.

308322
308323

vag 70
24/01/2014, 21:49
αντε να το δω και απο κοντα.:pετοιμαζω το τσιπουρο

dlabrakis
24/01/2014, 22:48
πολυ ωραιο ρε μαστορα!!! καταπληκτικο και το χρωμα!!!

αξιος!!!!

Acacius
25/01/2014, 01:11
Μισό να μαζέψω τα σάλια μου από το πληκτρολσκδφξκνεςφεςσεκψδσνσδκωλν

(φοβερή δουλειά, πιο καλό κι από καινούργιο πας να το κάνεις :beer: )

sv9cvk
25/01/2014, 13:56
ΑΨΟΓΟ!!!!!!:beer:

bikas
25/01/2014, 14:20
πολυ ωραίο μπραβο:beer:

ereynitis
25/01/2014, 17:04
Φιλαράκι, ένα Τρέιλ 90 είπαμε να φτιάξεις, όχι το Εντερπράιζ! :a48: Σύμφωνοι, αυτά τα μηχανάκια πάνε παντού, αλλά με τέτοια ηλεκτρονική μη φτάσει και στο φεγγάρι δεν ξέρω! :D

Χώρια τις μπαρούφες μου, μια ομορφιά!!! :a012: Και για να σε ρουφιανέψω και λίγο :ninja: , είναι και κάτι ακόμα που διορθώθηκε στο μηχανάκι και έγινε και πολύ ωραία δουλειά...!! Περιμένουμε και τα νεότερα κύριε Γιώργη! :D

srxakias
25/01/2014, 18:38
:a012::a014::wave2:

giorgos.bmw
25/01/2014, 19:47
Ευχαριστώ ρε παλληκάρια για τα καλά σας λόγια. :beer:

KostasV2
25/01/2014, 19:52
Μόλις βρήκα αυτό: http://www.motorcycle-usa.com/290/16639/Motorcycle-Article/Memorable-Motorcycle--Honda-CT90.aspx

Συνέχισε έτσι. Βγαίνει κουκλί! :beer:

supraman
25/01/2014, 20:41
πο πο πο γιωργο πολυ ωραιο το εργαλειο μπραβο και ελπιζω μια μερα να γινω και γω σαν εσας (που θα γινω :p) λεφτα ειναι το θεμα και χρονο να εχεις απο διαθεση ουυ να φαν και οι κοτες σιγχαριτιρια για την δουλεια σο και να ξερεις θαυμαζω αυτο που κανεις και παλι μπραβο

giorgos.bmw
25/01/2014, 21:30
πο πο πο γιωργο πολυ ωραιο το εργαλειο μπραβο και ελπιζω μια μερα να γινω και γω σαν εσας (που θα γινω :p) λεφτα ειναι το θεμα και χρονο να εχεις απο διαθεση ουυ να φαν και οι κοτες σιγχαριτιρια για την δουλεια σο και να ξερεις θαυμαζω αυτο που κανεις και παλι μπραβο


Όταν κάνης μια αναπαλαίωση (ανακατασκευή) δεν πρέπει να βιάζεσαι να τελείωσης γρήγορα.
1. Το κάνης γιατί σου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο.
2. Το κάνης για να περνά ευχάριστα η ελεύθερες ώρες που έχεις, ( και δεν έχεις διάβασμα)
Άρα μαζεύεις ανταλλακτικά που (βλέπεις από την πρώτη μάτια) σου λείπουνε, με τα χρήματα που σου περισσεύουν, και μετά σιγά σιγά ξεκινάς. Εννοείται ότι στην πορεία της επισκευής θα σου βγούνε και αλλά.
Σίγουρα κανένας δεν γεννήθηκε και να ήξερε να φτιάχνει.
Σίγουρα θα κάνης λάθη αρκεί να μάθεις από αυτά. :wave2:







Και σίγουρα σου έχει κόλληση το μικρόβιο. :D

giorgos.bmw
25/01/2014, 21:53
Είμαστε στα τελειώματα.
308358

308359

308360

giorgos.bmw
25/01/2014, 21:56
Εξάτμιση προσωρινή (μετατροπή) μέχρι να περισσέψουν χρήματα για γνήσια.

308361

308362

308363

giorgos.bmw
25/01/2014, 21:58
Εδώ βλέπουμε και την αποτυχία σέλας. ΓΙΑΝΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ…………

308364

giorgos.bmw
25/01/2014, 22:31
Επιτέλους μετά από τρία χρόνια τελειωμένο. :wlae:

308365

308366

308367

motomaniac
26/01/2014, 01:34
ομορφο!!!

vaska
26/01/2014, 08:03
Τέλειο, τελειότατο άριστο. Μπράβο για τη δουλειά και τις γνώσεις σου μέχρι να φτάσεις σε αυτό το αποτέλεσμα.

:beer:

theofilos888
26/01/2014, 08:45
Εξαιρετική δουλειά! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! :beer:

bikas
26/01/2014, 08:48
ενα βιντεάκι θα συμπλήρωνε την τελειότητα.:beer:

kyo
26/01/2014, 09:58
τελειο:a18:

ereynitis
26/01/2014, 11:33
Φίλε, δεν είχα δει την προηγούμενη σέλα τοποθετημένη. Καμία σχέση! Η καινούρια και μόνο οπτικά φαίνεται κλάσσης ανώτερη! Μόνο να φαντανταστώ μπορώ πόσο πιο ευχαριστημένος θα είναι ο πωπουδάκος σου εν κινήσει !! :D :D

supraman
26/01/2014, 13:32
Όταν κάνης μια αναπαλαίωση (ανακατασκευή) δεν πρέπει να βιάζεσαι να τελείωσης γρήγορα.
1. Το κάνης γιατί σου αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο.
2. Το κάνης για να περνά ευχάριστα η ελεύθερες ώρες που έχεις, ( και δεν έχεις διάβασμα)
Άρα μαζεύεις ανταλλακτικά που (βλέπεις από την πρώτη μάτια) σου λείπουνε, με τα χρήματα που σου περισσεύουν, και μετά σιγά σιγά ξεκινάς. Εννοείται ότι στην πορεία της επισκευής θα σου βγούνε και αλλά.
Σίγουρα κανένας δεν γεννήθηκε και να ήξερε να φτιάχνει.
Σίγουρα θα κάνης λάθη αρκεί να μάθεις από αυτά. :wave2:







Και σίγουρα σου έχει κόλληση το μικρόβιο. :D

μικροβιο δεν λες τιποτα εχω κανει 3 ανακατασκευες και ειμαι μολις 17 χρωνων εχω ακομα μπροστα μου χεχεχε :D

vforever
26/01/2014, 16:52
:beer::a18:

ikarosk
26/01/2014, 17:00
Να το χαίρεσαι το εργαλείο.:a18:
Πανέμορφο έγινε και δυστυχώς για 'μας,.......................... είναι σπάνιο.:cry:
Το πίσω γρανάζι από τι μηχανάκι είναι????

giorgos.bmw
26/01/2014, 17:55
Να το χαίρεσαι το εργαλείο.:a18:
Πανέμορφο έγινε και δυστυχώς για 'μας,.......................... είναι σπάνιο.:cry:
Το πίσω γρανάζι από τι μηχανάκι είναι????


Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το γρανάζι είναι γι΄αυτό το μοντέλο 49–4.28 :)

bruno
26/01/2014, 19:02
Πολύ καλο και σπανιο,μπαβο.Καπου 1997-98 ενας εμπορος ειχε φερει καμια 50αρια τετοια από Αυστραλια εισαγωγη,που τα ειχαν για το ταχυδρομιο εκει,αλλα νομιζω ητα 110cc.

lefteris95
26/01/2014, 19:27
μπραβο συγχαρητηρια για την εξαιρετικη δουλεια και την αφοσιωση που εδειξες πανω στο μηχανακι!!!!:a18:

ereynitis
26/01/2014, 22:09
Κουκλί, ρε Γιώργαρε, μπράβο! :a012: Άντε και εις άλλα με υγεία! :a013: :)

dimitrisTr
26/01/2014, 22:13
καλες και πολες βολτες:wave2: ...

Da.Vintage
27/01/2014, 08:28
Μάγκες δεν του αρέσει πολύ να τον ανεβάζουν με λόγια αλλά, αντικειμενικά... επειδή ήμουν παρών σε αρκετά στάδια της ανακατασκευής του θα πω οτι το εργοστάσιο δεν το έβγαζε έτσι...!

Το μυαλό αυτού του ανθρώπου λειτουργεί όπως στους περισσότερους ευφυής ανθρώπους όταν όμως συναντά εμπόδιο ή απλά κάτι που χρειάζεται λύση τότε το μυαλό του παίρνει απίστευτες στροφές και προς πολλές "περίεργες" κατευθύνσεις που γεννάνε απλές λύσεις απο σύντομους δρόμου...

Απο εργαλεία και ανταλλακτικά ότι δεν έχει , το βρίσκει, ότι δε βρίσκει το κατασκευάζει! έχω δει πράγματα που έχω σταματήσει πια να εκπλήσσομαι!

Πολλές φορές λοιπόν στην ανακατασκευή του ενώ κάτι φαινόταν πραγματικά άψογο το έλυνε και πάλι απο την αρχή! γιατί έβρισκε ψεγάδι (εκεί που δε θα έβλεπε κανείς) τόσο τελειομανής!

Πραγματικά με το επίπεδο ποιότητας που έχει ρίξει... αυτό το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥ τυχερό που έπεσε στα χέρια του... και αυτός πολύ τυχερός που έχει στην κατοχή του μία τόσο ολοκληρωμένη ανακατασκευή η οποία σε άλλα χέρια λόγω σπανιότητας ίσως να ήταν αδύνατη!

Θα μπορούσε αυτό το μηχανάκι καθ'ότι μοναδικό σε λειτουργία αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα, να πέσει σε λάθος χέρια και να παραμείνει ένα μάτσο σίδερα!

RESPECT φίλε! :wave2:

ereynitis
27/01/2014, 09:50
Μάγκες δεν του αρέσει πολύ να τον ανεβάζουν με λόγια αλλά, αντικειμενικά... επειδή ήμουν παρών σε αρκετά στάδια της ανακατασκευής του θα πω οτι το εργοστάσιο δεν το έβγαζε έτσι...!

Το μυαλό αυτού του ανθρώπου λειτουργεί όπως στους περισσότερους ευφυής ανθρώπους όταν όμως συναντά εμπόδιο ή απλά κάτι που χρειάζεται λύση τότε το μυαλό του παίρνει απίστευτες στροφές και προς πολλές "περίεργες" κατευθύνσεις που γεννάνε απλές λύσεις απο σύντομους δρόμου...

Απο εργαλεία και ανταλλακτικά ότι δεν έχει , το βρίσκει, ότι δε βρίσκει το κατασκευάζει! έχω δει πράγματα που έχω σταματήσει πια να εκπλήσσομαι!

Πολλές φορές λοιπόν στην ανακατασκευή του ενώ κάτι φαινόταν πραγματικά άψογο το έλυνε και πάλι απο την αρχή! γιατί έβρισκε ψεγάδι (εκεί που δε θα έβλεπε κανείς) τόσο τελειομανής!

Πραγματικά με το επίπεδο ποιότητας που έχει ρίξει... αυτό το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥ τυχερό που έπεσε στα χέρια του... και αυτός πολύ τυχερός που έχει στην κατοχή του μία τόσο ολοκληρωμένη ανακατασκευή η οποία σε άλλα χέρια λόγω σπανιότητας ίσως να ήταν αδύνατη!

Θα μπορούσε αυτό το μηχανάκι καθ'ότι μοναδικό σε λειτουργία αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα, να πέσει σε λάθος χέρια και να παραμείνει ένα μάτσο σίδερα!

RESPECT φίλε! :wave2:

+10000 :a013: :a013: :a013:

sapila racing
27/01/2014, 10:38
Συγχαρητήρια!
Το αποτέλεσμα σε δικαιώνει, άξιζε τον κόπο. :beer:

Sapadak
27/01/2014, 11:00
Πανεμορφο, μαρεσε και το χρώμα πολύ επίσης.

Ισως θα το προτιμούσα να το δώ με τρακτερωτο λαστιχάκι, εκτος αν εχεις σκοπο να το πολυκυκλοφορεις οποτε καταλαβαινω την επιλογη

:beer:

siraxanz
27/01/2014, 11:10
RESPECT :)

dynagrego
27/01/2014, 15:58
Αυτος ο κινητηρας τη δεκαετια του 80 φορεμενος στο C90,χωρις αργο γρηγορο ομως,μου ειχε παρουσιασει σοβαρο προβλημα ελλειπους λιπανσης του κυλινδρου που δεν ειχε λυθει ουτε με νεα τρομπα λαδιου.

giorgos.bmw
27/01/2014, 21:07
Συγχαρητήρια!
Το αποτέλεσμα σε δικαιώνει, άξιζε τον κόπο. :beer:

Άρη πιστεύω να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά. Θέλω να βγάλω ιστορικές πινακίδες (πιστεύω να βγάζει) και δεν ξέρω τι δικαιολογητικά χρειάζονται.

giorgos.bmw
27/01/2014, 21:14
Πανεμορφο, μαρεσε και το χρώμα πολύ επίσης.

Ισως θα το προτιμούσα να το δώ με τρακτερωτο λαστιχάκι, εκτος αν εχεις σκοπο να το πολυκυκλοφορεις οποτε καταλαβαινω την επιλογη

:beer:


Ναι συμφωνώ. Θα έρθουν μαζί με την εξάτμιση κάποια στιγμή.

308509

308510

giorgos.bmw
27/01/2014, 21:28
Αυτος ο κινητηρας τη δεκαετια του 80 φορεμενος στο C90,χωρις αργο γρηγορο ομως,μου ειχε παρουσιασει σοβαρο προβλημα ελλειπους λιπανσης του κυλινδρου που δεν ειχε λυθει ουτε με νεα τρομπα λαδιου.

Το μοτέρ αυτό δεν έχει καμία σχέση με το C90. Είναι μια παραλλαγή (στο αργό – γρήγορο) από την γουρούνα του 1967

308511

giorgos.bmw
27/01/2014, 21:30
Μάγκες δεν του αρέσει πολύ να τον ανεβάζουν με λόγια αλλά, αντικειμενικά... επειδή ήμουν παρών σε αρκετά στάδια της ανακατασκευής του θα πω οτι το εργοστάσιο δεν το έβγαζε έτσι...!

Το μυαλό αυτού του ανθρώπου λειτουργεί όπως στους περισσότερους ευφυής ανθρώπους όταν όμως συναντά εμπόδιο ή απλά κάτι που χρειάζεται λύση τότε το μυαλό του παίρνει απίστευτες στροφές και προς πολλές "περίεργες" κατευθύνσεις που γεννάνε απλές λύσεις απο σύντομους δρόμου...

Απο εργαλεία και ανταλλακτικά ότι δεν έχει , το βρίσκει, ότι δε βρίσκει το κατασκευάζει! έχω δει πράγματα που έχω σταματήσει πια να εκπλήσσομαι!

Πολλές φορές λοιπόν στην ανακατασκευή του ενώ κάτι φαινόταν πραγματικά άψογο το έλυνε και πάλι απο την αρχή! γιατί έβρισκε ψεγάδι (εκεί που δε θα έβλεπε κανείς) τόσο τελειομανής!

Πραγματικά με το επίπεδο ποιότητας που έχει ρίξει... αυτό το μηχανάκι είναι ΠΟΛΥ τυχερό που έπεσε στα χέρια του... και αυτός πολύ τυχερός που έχει στην κατοχή του μία τόσο ολοκληρωμένη ανακατασκευή η οποία σε άλλα χέρια λόγω σπανιότητας ίσως να ήταν αδύνατη!

Θα μπορούσε αυτό το μηχανάκι καθ'ότι μοναδικό σε λειτουργία αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα, να πέσει σε λάθος χέρια και να παραμείνει ένα μάτσο σίδερα!

RESPECT φίλε! :wave2:


:blush:

giorgos.bmw
27/01/2014, 21:37
:beer::a18:


Πολύ καλο και σπανιο,μπαβο.Καπου 1997-98 ενας εμπορος ειχε φερει καμια 50αρια τετοια από Αυστραλια εισαγωγη,που τα ειχαν για το ταχυδρομιο εκει,αλλα νομιζω ητα 110cc.


μπραβο συγχαρητηρια για την εξαιρετικη δουλεια και την αφοσιωση που εδειξες πανω στο μηχανακι!!!!:a18:


Κουκλί, ρε Γιώργαρε, μπράβο! :a012: Άντε και εις άλλα με υγεία! :a013: :)


καλες και πολες βολτες:wave2: ...


Ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά πραγματικά με συγκινείτε. :beer: :beer: :beer: :beer:

motomaniac
27/01/2014, 22:31
:beer::beer::a20:

dynagrego
28/01/2014, 07:32
Το μοτέρ αυτό δεν έχει καμία σχέση με το C90. Είναι μια παραλλαγή (στο αργό – γρήγορο) από την γουρούνα του 1967

Κι εγω δεν μιλω για το GLX C90 που παρουσιαστηκε πολυ αργοτερα,αλλα για το πρωτο C90 με τον πλατινοφορο στη κεφαλη.
Χαρακτηριστικο τους που τα ξεχωριζε αμεσως απο τα πενηνταρια παπακια χοντα,το καπακι της καμπανας που ηταν ημισφαιρικο οπως στο C90 της φωτο παρακατω.

Ο Σαρακακης τουλαχιστον μεχρι τα τελη της 10ετιας του 80 εφερνε κι ανταλλακτικα για δαυτα.

Da.Vintage
28/01/2014, 08:44
Το μοτέρ αυτό δεν έχει καμία σχέση με το C90. Είναι μια παραλλαγή (στο αργό – γρήγορο) από την γουρούνα του 1967

308511

Πολύ θα ήθελα μία τέτοια.... Ψήνεσαι?

dynagrego
28/01/2014, 10:14
Πρεπει να ψιλοκανει κι αυτο το μανιουαλ.
http://www.carlsalter.com/honda-c90-manual/index.html

Da.Vintage
28/01/2014, 11:05
Γράφει μέσα μερικές ομοιότητες και διαφορες αλλα γενικοποιημένες μέχρι εκεί που διάβασα

gregogti
28/01/2014, 16:40
:beer:Κουκλα εγινε μπραβο σου

sapila racing
28/01/2014, 16:47
Άρη πιστεύω να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά. Θέλω να βγάλω ιστορικές πινακίδες (πιστεύω να βγάζει) και δεν ξέρω τι δικαιολογητικά χρειάζονται.

Οποτε θέλεις Γιώργο. :wave2:

giorgos.bmw
28/01/2014, 22:54
Κι εγω δεν μιλω για το GLX C90 που παρουσιαστηκε πολυ αργοτερα,αλλα για το πρωτο C90 με τον πλατινοφορο στη κεφαλη.
Χαρακτηριστικο τους που τα ξεχωριζε αμεσως απο τα πενηνταρια παπακια χοντα,το καπακι της καμπανας που ηταν ημισφαιρικο οπως στο C90 της φωτο παρακατω.

Ο Σαρακακης τουλαχιστον μεχρι τα τελη της 10ετιας του 80 εφερνε κι ανταλλακτικα για δαυτα.


Αυτό το ct90 (μοντέλο μέχρι 1968) είναι ίδιο με το c90 με την μόνη διαφορά στο αργό – γρήγορο, και είναι ακριβώς όπως τα είπες.

308578

Το δικό μου μοντέλο (από 1968 μέχρι 1978) έχει τελείως διαφορετικό μοτέρ εσωτερικά τουλάχιστον από όσο έχω ψάξει. Και στο λέω επειδή όταν μάζευα ανταλλακτικά όλη η μαστοράντζα μου έλεγαν πάρε από το c90 είναι ίδιο μέχρι που το έλυσα. Εννοείτε δεν ταίριαζε τίποτα (όποιος θέλει ανταλλακτικά για μοτέρ c90 έχω σχεδόν τα πάντα καινούρια).

308579

Το 1978 το έβγαλε ct110 μέχρι το1982 όπου και το σταμάτησε.

308580

dynagrego
28/01/2014, 23:22
:beer:

Da.Vintage
29/01/2014, 07:41
Το δικό μου μοντέλο (από 1968 μέχρι 1978) έχει τελείως διαφορετικό μοτέρ εσωτερικά τουλάχιστον από όσο έχω ψάξει. Και στο λέω επειδή όταν μάζευα ανταλλακτικά όλη η μαστοράντζα μου έλεγαν πάρε από το c90 είναι ίδιο μέχρι που το έλυσα. Εννοείτε δεν ταίριαζε τίποτα (όποιος θέλει ανταλλακτικά για μοτέρ c90 έχω σχεδόν τα πάντα καινούρια).

308579




Εγώ ένα θα πω αυτή η μεταλλική σέλα εκεί πίσω είναι πολύ άβολη ρε παιδάκι μου ειδικά αν ο οδηγός είναι λίγο κεφτές και ψάχνει να πέσει σε όλες τις λακούβες ή πάει καρφί επάνω στους μεταλλικούς ανακλαστήρες του λεωφορειόδρομου! :cry:

giorgos.bmw
30/01/2014, 20:30
Εγώ ένα θα πω αυτή η μεταλλική σέλα εκεί πίσω είναι πολύ άβολη ρε παιδάκι μου ειδικά αν ο οδηγός είναι λίγο κεφτές και ψάχνει να πέσει σε όλες τις λακούβες ή πάει καρφί επάνω στους μεταλλικούς ανακλαστήρες του λεωφορειόδρομου! :cry:

:moutza:

Da.Vintage
31/01/2014, 07:45
:moutza:


Ακόμα δε παραδέχεσαι οτι το έκανες επίτηδες ... Σουρουχλεμέ! :evil:

giorgos.bmw
15/02/2014, 14:38
Μετά την πρώτη βόλτα διαπιστώθηκε ότι τα πηνία παρέδωσαν πνεύμα (δεν φόρτωνε η μπαταρία). Ευτυχώς δεν έμεινα στο δρόμο αλλά στον κουμπάρο και εκεί έμαθα ότι όταν δεν έχει μπαταρία δεν παίρνει μπρος.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα της παλιάς τεχνολογίας και πρέπει να λυθεί.
Δυστυχώς δεν έχω φώτο από το ξανά λύσιμο και την νέα περιέλιξη των πηνίων.
Σύντομα θα σας δείξω πως γίνετε η περιέλιξη και η μόνωση με παιδική πλαστελίνη στα σημεία που δεν θέλουμε να πάει βερνίκι.
Η παλιά περιέλιξη έβγαζε τρία καλώδια εναλλασσόμενου ρεύματος (ένας από του λόγους που δεν δουλεύει χωρίς μπαταρία). Τώρα η νέα περιέλιξη βγάζει δυο καλώδια εναλλασσόμενου όπως τα νέα μοντέλα μοτοσυκλετών . Βέβαια μου μπήκε ο διάολος να το κάνω 12V αλλά τελικά το άφησα 6V για να παραμείνει μαμά. Τώρα δεν ξέρω ακόμα αν θα το αφήσω με πλατίνες ή θα του βάλω φωτοκύτταρο.

309837

Τα νέα πηνία με καινούρια καλώδια σιλικόνης.
309838

309839

giorgos.bmw
15/02/2014, 14:40
...
309840

309841

309842

giorgos.bmw
15/02/2014, 14:41
...
309843

309844

giorgos.bmw
15/02/2014, 14:47
...
309846

309847

309848

Αυτά για σήμερα σας εύχομαι καλό σαββατοκύριακο. :wave2:

srxakias junior
15/02/2014, 16:05
:a014:

bikas
15/02/2014, 16:31
ψηφίζω πλατινες αν και δεν ξερω ούτε εγω πως ρυθμίζονται ακόμα,παρολο που διαβασα τα μανουαλ..
όταν ετοιμαστει όλο το πακέτο εκει θα γίνει και η τελική ρύθμιση.

ereynitis
15/02/2014, 19:47
Δώσε καλλιτεχνίες στο λαό, δώσε!!! Παρ' όλο που δεν καταλαβαίνω τίποτα απ' αυτά, μ' αρέσει να τα βλέπω και να τα διαβάζω και όλο και κάτι πιάνουμε. Καλή συνέχεια, φίλε! :wave2:

supraman
15/02/2014, 19:51
Δωσε πονω γιωργο ;)
Και περιελιξει πινιων μωρε μπραβο εγω μια φορα δοκιμασα να κανω και αστο καλυτερα :P ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΓΙΩΡΓΑΡΑ ΕΤΣΙ

srxakias
15/02/2014, 20:16
:a014::a18::wave2:

Da.Vintage
17/02/2014, 08:26
Γ@μησ€$ πάλι αγόρι μου! :beer:

MaiTak
18/02/2014, 16:20
:eek: :eek:

:beer: έτσι για προθέρμανση μετά θα βρεθούμε να τις πιούμε από κοντά....

giorgos.bmw
18/02/2014, 19:31
:eek: :eek:

:beer: έτσι για προθέρμανση μετά θα βρεθούμε να τις πιούμε από κοντά....

Ακόμα περιμένω. :a55: Όλο λόγια είσαι, πιστεύω εσύ να πίνεις κανένα ποτηράκι όχι σαν το φιλαράκι σου ονόματα δεν λέμε. :lol:

giorgos.bmw
18/02/2014, 21:41
Έχω πρόβλημα με το βολάν. :a018:
Έχει απομαγνητιστεί τελείως, και δεν κολάι πάνω ούτε ροδέλα. :evil:
310106

Αν έχει κάποιος τέτοιο βολάν το θελωωωωωωωωωωωωωω. :a2:
Μου κάνη από CB 125 – CB 175 – CB 200 Από 80 μοντέλο και κάτω. :)

vaska
18/02/2014, 21:53
Έχω πρόβλημα με το βολάν. :a018:
Έχει απομαγνητιστεί τελείως, και δεν κολάι πάνω ούτε ροδέλα. :evil:
310106

Αν έχει κάποιος τέτοιο βολάν το θελωωωωωωωωωωωωωω. :a2:
Μου κάνη από CB 125 – CB 175 – CB 200 Από 80 μοντέλο και κάτω. :)

Αυτό είναι φούτσα σοβαρή και ήταν ένας προβληματισμός μου ανέκαθεν, αν δηλ απομαγνητιστεί το βολάν πάμε γι' άλλο ή υπάρχει τρόπος να επαναφέρουμε το ίδιο (κατάλληλα μηχανήματα κλπ).
Για πε μιας και είσαι γνώστης.

giorgos.bmw
18/02/2014, 22:10
Αυτό είναι φούτσα σοβαρή και ήταν ένας προβληματισμός μου ανέκαθεν, αν δηλ απομαγνητιστεί το βολάν πάμε γι' άλλο ή υπάρχει τρόπος να επαναφέρουμε το ίδιο (κατάλληλα μηχανήματα κλπ).
Για πε μιας και είσαι γνώστης.

Θεωρητικά ο πεσμένος μαγνήτης (σκέτος μαγνήτης και όχι το βολάν) επανέρχεται ή γίνετε ακόμα πιο ισχυρός αν τυλίξουμε ένα πηνίο από πάνω και το τροφοδοτήσουμε με ρεύμα (συνήθως 12 volt).
Τώρα, το βολάν είναι μαγνήτης μαζί με σίδερο, αλουμίνιο, ή άλλο μέταλλο, και τον μαγνητισμό από το πηνίο το τραβά το μέταλλο και όχι ο μαγνήτης γι΄ αυτό και με των καιρό απομαγνητίζεται (τουλάχιστον η παλιά γενιά μαγνήτες).

supraman
18/02/2014, 22:11
Θεωρητικά ο πεσμένος μαγνήτης (σκέτος μαγνήτης και όχι το βολάν) επανέρχεται ή γίνετε ακόμα πιο ισχυρός αν τυλίξουμε ένα πηνίο από πάνω και το τροφοδοτήσουμε με ρεύμα (συνήθως 12 volt).
Τώρα, το βολάν είναι μαγνήτης μαζί με σίδερο, αλουμίνιο, ή άλλο μέταλλο, και το μαγνητισμό από το πηνίο το τραβά το μέταλλο και όχι ο μαγνήτης γι΄ αυτό και με των καιρό απομαγνητίζεται (τουλάχιστον η παλιά γενιά μαγνήτες).

και τωρα πας για καινουργιο βολαν δλδ ?
α.......ια να ρωτησω και γω ρε γιωργαρα μην εχει κανεις απο εδω ?

http://www.ebay.com/itm/66-67-68-69-70-71-72-73-74-CT90-HONDA-TRAIL-90-CT-90-FLYWHEEL-FREE-SHIPPING-/370892466475?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item565ae9e92b&vxp=mtr

αυτο πως σου φενεται ρε γιωργαρα

Da.Vintage
19/02/2014, 07:31
Ακόμα περιμένω. :a55: Όλο λόγια είσαι, πιστεύω εσύ να πίνεις κανένα ποτηράκι όχι σαν το φιλαράκι σου ονόματα δεν λέμε. :lol:

:moutza:

Da.Vintage
19/02/2014, 07:53
Έφαγα όλο το car.gr και στις 25 σελίδες "βολάν" δεν υπήρχε τίποτα που να σου κάνει... το μόνο ένα cb250N αλλά το είδα δεν έχει σχέση με το δικό σου!
Αλλά έριξα και μία ματιά γενικότερα για cb 125-175-200 και βρήκα αυτά

http://www.car.gr/parts/view/4495248/

http://www.car.gr/parts/view/533113/


Αν τα 28,5€ είναι καλή τιμή παραγγέλνουμε αυτό απο το ebay που βρήκε ο supraman

nikosk2
20/02/2014, 08:13
απο την φωτο και μονο ,νομιζω οτι σας κανει και απο cb125 s -cd125s -cb 100-sl 100

Da.Vintage
20/02/2014, 08:27
Τον δέρνει η γκαντεμιά του... για χρόνια είχε μία κούτα γεμάτη ο κουμπάρος του και μολις πέρυσι αφού σκόνταφτε επάνω τα έστειλε...

supraman
21/02/2014, 10:46
γιωργο ρωτησα εδω στο μεσολογγι δεν εχει κανεις και οσοι ειχαν η τις πουλησαν η τις πηγαν για ανακυκλωση :/

DimChios
21/02/2014, 12:35
Γιώργο... τι σου εχω ετοιμο εγω????

Ε? ε?

:D

310268

Da.Vintage
21/02/2014, 12:55
Ωραίος ο Μητσάρας! Γιατί με τα μίλια αναρωτιώμασταν!

Da.Vintage
24/02/2014, 09:42
Ωραίος ο Μητσάρας! Γιατί με τα μίλια αναρωτιώμασταν!


Άκυρο :evil: είναι για το SS του πεθερού :eek:

DimChios
24/02/2014, 09:43
Άκυρο :evil: είναι για το SS του πεθερού :eek:

ηθελα να σε δω να "τσιμπας" γιατι μου το ειχε πει για τα μιλια!

:lol:

dlabrakis
24/02/2014, 18:48
Γιώργο... τι σου εχω ετοιμο εγω????

Ε? ε?

:D

310268
:a18::a18::a18::a012:

giorgos.bmw
24/02/2014, 20:15
Το πρόβλημα με το βολάν λύθηκε φώτο σύντομα.
Έγινε και η μετατροπή στο φανάρι με επιτυχία.
Το φανάρι είναι seal beam δηλαδή φανάρι και λάμπα μαζί, και δυστυχώς η μεσαία σκάλα είναι καμένη.
Το φανάρι στο χειρουργικό τραπέζι.

310522

310523

310524

giorgos.bmw
24/02/2014, 20:17
...
310526

310527

giorgos.bmw
24/02/2014, 20:19
...
310528

Το φανάρι δωρητής.

310529

310530

ereynitis
24/02/2014, 20:21
Να σου πω, τί φανάρι θα φτιάξεις εκεί ;! Κανονικό ή θα πηγαίνουμε για πυροφάνι στη στεριά ;!! :D

giorgos.bmw
24/02/2014, 20:22
...
310531

Και έτοιμο.

310532

310533

ereynitis
24/02/2014, 20:25
Ωραίος! :a013:

giorgos.bmw
24/02/2014, 20:44
Να σου πω, τί φανάρι θα φτιάξεις εκεί ;! Κανονικό ή θα πηγαίνουμε για πυροφάνι στη στεριά ;!! :D

Με τα πηνία που έφτιαξα και κάτι πυκνωτές που έβαλα παράλληλα μετά την ανόρθωση έβγαλα ρεύμα για πέντε μηχανάκια. Τα παλαιού τύπου μηχανάκια έχουν την ανόρθωση που μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές αλλά χωρίς σταθεροποίηση γι΄ αυτό έκαψα και το φανάρι. Αλλά αυτό λύθηκε με κάτι έξτρα γέφυρες. Όσο για φώτα; ολυμπιακό στάδιο με λάμπα 6V 25-25. :wlae:

ereynitis
24/02/2014, 20:47
:a012::a012::a012:

nicolasmyrl
24/02/2014, 22:05
Η ερώτηση του χαζού : Πως ακριβώς έγινε αυτό;; :eek: :eek: :eek:

giorgos.bmw
24/02/2014, 23:09
Η ερώτηση του χαζού : Πως ακριβώς έγινε αυτό;; :eek: :eek: :eek:

Δεν κατάλαβα σε τη έχεις απορία για να σου εξηγήσω.

nicolasmyrl
25/02/2014, 01:09
Δεν κατάλαβα σε τη έχεις απορία για να σου εξηγήσω.

Σωστό, δεν έθεσα σωστά την ερώτηση μου. Πως ξεκόλλησε η λάμπα απο το φανάρι;

RMS
25/02/2014, 08:49
Πολύ καλές οι μετατροπές-βελτιώσεις που κάνεις.
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις με λεπτομέρειες

1]πως έκανες περιέλιξη στα πηνία για να τα μετετρέψεις από 3 γραμμών σε 2,
2]πως έλυσες το πρόβλημα μαγνητισμού του βολάν και
3]τι χρησιμοποίησες μετά την ανόρθωση για καλύτερη σταθεροποίηση.

giorgos.bmw
25/02/2014, 10:22
Σωστό, δεν έθεσα σωστά την ερώτηση μου. Πως ξεκόλλησε η λάμπα απο το φανάρι;

Το πίσω μέρος του φαναριού είναι μεταλλικό και η λάμπα ήταν κολλημένη με καλάι φαίνετε και στης φώτο. Ξεκόλλησα την λάμπα και κόλλησα την βάση.

giorgos.bmw
25/02/2014, 10:24
Πολύ καλές οι μετατροπές-βελτιώσεις που κάνεις.
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις με λεπτομέρειες

1]πως έκανες περιέλιξη στα πηνία για να τα μετετρέψεις από 3 γραμμών σε 2,
2]πως έλυσες το πρόβλημα μαγνητισμού του βολάν και
3]τι χρησιμοποίησες μετά την ανόρθωση για καλύτερη σταθεροποίηση.


1) Τα πηνία έχουν δυο τυλίγματα. Ένα με 1,2mm σύρμα και ένα με 0,6mm. Το 1,2mm σύρμα είναι τυλιγμένο και στης έξι μπομπίνες ενώ το 0,6mm είναι μόνο στης τρεις πρώτες μπομπίνες. Η είσοδος τον πηνίων είναι κοινή αλλά έχουν ξεχωριστή έξοδο, με αποτέλεσμα τα τρία καλώδια. Τα δυο καλώδια του 1,2mm πάνε κατευθείαν στην ανόρθωση ενώ η έξοδο του 0,6mm πάει κατευθείαν στο φανάρι (με αποτέλεσμα το φως να είναι καντήλι και όταν μαρσάρεις να δυναμώνει). Τώρα παίρνω την είσοδο και την έξοδο και των δυο πηνίων και τα παραλληλίζω και τα στέλνω στην ανόρθωση με αποτέλεσμα να έχω διπλάσιο ρεύμα.
2) Βολάν έβαλα από cb175 12βολτο που έχει τον διπλάσιο και παραπάνω μαγνητισμό από το 6βολτο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να έχω παρά πολύ ρεύμα.
3) Έβαλα παράλληλα με το + και το – της μπαταριάς δυο πυκνωτές 16V 30.000mf και στην έξοδο της ανόρθωσης έφτιαξα μια πλακέτα για σταθεροποίηση.

310559
310560

supraman
25/02/2014, 10:29
po ti kanei o daskalosss

RMS
25/02/2014, 10:43
Είσαι ωραίος!!!!

Το σχέδιο για την πλακέτα σταθεροποίησης και τα υλικά μπορείς να μας τα δείξεις ???

nicolasmyrl
25/02/2014, 10:46
Το πίσω μέρος του φαναριού είναι μεταλλικό και η λάμπα ήταν κολλημένη με καλάι φαίνετε και στης φώτο. Ξεκόλλησα την λάμπα και κόλλησα την βάση.

Αχά, κατάλαβα.. Η αποκόλληση έγινε με το κολλητήρι ή είχαν να κάνουν κάτι κ τα 2 χάλκινα σύρματα που πάνε αριστερά και δεξιά της βάσης;; Εκεί ήταν που μπερδεύτικα.

giorgos.bmw
25/02/2014, 10:53
Αχά, κατάλαβα.. Η αποκόλληση έγινε με το κολλητήρι ή είχαν να κάνουν κάτι κ τα 2 χάλκινα σύρματα που πάνε αριστερά και δεξιά της βάσης;; Εκεί ήταν που μπερδεύτικα.

Όχι τα σύρματα είναι ασφάλεια για να μην λύνουν οι βίδες από τους κραδασμούς