PDA

View Full Version : Θέμα με τα φώτα (ανάβει μόνο ένα-διαφορετικό σε κάθε σκάλα)



Lioulios
02/12/2012, 10:14
To μηχανάκι είναι το SYM Joyride και επειδή είμαι άσχετος με ηλεκτρικά τέτοιου επιπέδου .....Ρωτώ .

Όταν ανάβω τα φώτα πόλεως , ανάβουν και τα δύο . Όταν ανάβω τα πορείας ανάβει μόνο το ένα στην μικρή σκάλα και όταν ανάβω την μεγάλη , ανάβει πάλι μόνο το ένα ,αλλά όχι απο την ίδια πλευρά αλλά από την άλλη .

...Δηλαδή αν ανάβει το αριστερό της μικρής σκάλας (χωρίς πάντα να ανάβει το δεξί) , τότε το αριστερό στη μεγάλη δεν ανάβει ,αλλά ανάβει το δεξί ....


Έτσι παει ή κάτι παίζει λάθος ;;;

Δυο μέρες το έχω το μηχανάκι (Joyride 200i EVO 2012 ) και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο , αλλά έχει συναγιερμό .

Να πάω να το κοιτάξω γιατί δεν μου φαίνεται οκ , ή έτσι λειτουργει υπο κανονικές συνθήκες;



Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις εμπεριστατωμένες απαντήσεις .

:alien:

mikes
02/12/2012, 13:03
σε πολλες μηχανες με διπλο φαναρι γινεται αυτο!! (cbr πχ!) εχουν τη μεσαια σκαλα στο ενα φαναρι και τη μεγαλη στο αλλο! στο τριουμφ σου αναβαν ολα μαζι???

spyrakos35
02/12/2012, 13:57
στο παρακάτω βίντεο κοίτα στο 0:52

μάλλον έτσι δουλεύουν

http://www.youtube.com/watch?v=TKthVyxGA1E

Lioulios
02/12/2012, 15:15
Mικέ , στο τράιουμφ δούλευαν και τα δύο και στις δύο σκάλες

Η φωτό είναι του Giorgos19 από άλλο θρέντ

275796

Σπυράκο ,αν είναι να το κρατήσω έτσι να κλήνω το μάτι στα γκομενάκια .

ΛΟγικά η μεγάλη σκάλα με κάποιο γεφύρωμα μπορεί να δουλεύει και με τα δύο φώτα ...Ε ;;;

vaska
02/12/2012, 15:54
Θα το καταλάβεις από τις λάμπες που φοράει το μηχανάκι σου. Και στην BMW κάθε προβολέας έχει μέσα μία λάμπα με μονό νήμα, οπότε η κάθε "σκάλα" έχει τον προβολέα της με την λάμπα του.

TROOPER
03/12/2012, 09:41
στα φειζερ παντως ετσι επαιζε σιγουρα!νομιζω οτι ετσι δουλευει και στο δικο σου.

spyrakos35
03/12/2012, 09:46
......ΛΟγικά η μεγάλη σκάλα με κάποιο γεφύρωμα μπορεί να δουλεύει και με τα δύο φώτα ...Ε ;;;

λογικά όχι