View Full Version : Zundapp 200S 1955
Γιώργος Πλ.
09/01/2013, 22:11
Αμάν ρε πατριοτ το πρώτο μου μηχανάκι μου (του πατέρα μου διλ)
Ρε μιλάμε για πολύ σπρώξιμο αλά όταν έπαιρνε μπροστά δεν το σταματούσες με τίποτα
Γιώργος Πλ.
09/01/2013, 22:16
Καλό κουράγιο
Όταν τελείωση με το καλό θέλω βόλτα
Ότι χιαστής πες το
Ελα πατριωτ θα το κανεις βολτα μολις τελειώσει (θα παίρνει και εύκολα μπροστά)..
Το κακό ειναι οτι χάθηκε ο "Ινδός" που θα έκανε τη γραμμή και έχουμε κολλήσει προς το παρον...
Ετοιμάστηκε όμως το πιρούνι..
278826
278827
Πολύ καλό αποτέλεσμα το βάψιμο με το σπρέι αλλά από αντοχή???? Έχεις περάσει κανένα καλό βερνίκι καλό από επάνω???
Είναι μαλακία να τα δέσεις όλα και μετά με το παραμικρό να αρχίσουν να κάνουν σημάδια.
macgyver2180
10/01/2013, 09:47
με το σπρει κανεις πολυ ωραιες δουλειες.υπαρχουν πολλα ειδη σπρει.αν το σπρει το φτιαχνεις και δεν ειναι ετοιματζιδικο εχεις πολυ καλο αποτελεσμα.
το θεμα ειναι οτι τελικα μπορει να δωσεις πολλα παραπανω λεφτα απο το να το βαψεις με πιστολι.περιπου μια μεση τιμη ενος καλου σπρει ειναι στα 15 ευρω.
για να βαψεις ενα ολοκληρο μηχανακι και να πεσεει και βερνικι φαντασου ποσα σπρει χρειαζονται!!!!
Jul, εχω βαψει αρκετές φορες έτσι. Το αποτέλεσμα δεν είναι κορυφαίο βέβαια, αλλά καλύτερο (και απο άποψη αντοχής) απο δουλειές που με έχουν κάνει "επαγγελματίες" βαφείς κατά καιρούς...
sapila racing
10/01/2013, 10:00
Jul, εχω βαψει αρκετές φορες έτσι. Το αποτέλεσμα δεν είναι κορυφαίο βέβαια, αλλά καλύτερο (και απο άποψη αντοχής) απο δουλειές που με έχουν κάνει "επαγγελματίες" βαφείς κατά καιρούς...
Μονο να βαλεις κατάλληλο βερνίκι να μην εχεις πρόβλημα αν πέσει βενζίνη.
Το χρυσό φιλέτο μπορείς να το κάνεις κι εσύ αν μασκάρεις σωστά. :wave2:
Jul, εχω βαψει αρκετές φορες έτσι. Το αποτέλεσμα δεν είναι κορυφαίο βέβαια, αλλά καλύτερο (και απο άποψη αντοχής) απο δουλειές που με έχουν κάνει "επαγγελματίες" βαφείς κατά καιρούς...
Παίδες για να μην παρεξηγηθώ, το παραπάνω σχόλιο το έγραψα για να πάρω πληροφορίες και σε καμία περίπτωση για να υποδείξω. Εγώ με πόνο τσέπης πήγα σε ηλεκτροστατική μια και ότι έβαψα με σπρέι έκανε εύκολα σημάδια (βέβαια χρησιμοποίησα σπρέι τις πλάκας).
Το αποτέλεσμα που βγάζετε με το σπρέι είναι εντυπωσιακό και η μοτοσικλέτα γίνεται κούκλά.
Καλή συνέχεια .
:a014:
στα ρεζερβουαρ το μυστικο για να μην ξεφλουδιζουν κοντα στην ταπα,δεν ειναι το χρωμα και το βερνικι αλλα το ΑΣΤΑΡΙ...
για δεξαμενες καυσιμου χρειαζεται ΕΠΟΞΙΚΟ ασταρι;)
καλη συνεχεια μια χαρα γινεται:beer:
Pardalotzatziki
10/01/2013, 11:58
Μένει η χρυσή γραμμή γύρω-γύρω...
278276
Καλλιτεχνης.....πολυ καλο...:beer:
Είμαστε για δέσιμο τελικά (κυριολεκτικά και μεταφορικά...)
279132
279133
Το μοτέρ με τις βάσεις του και το στάντ..
279135
Ψαλίδι..
279136
Γράσσο..
279137
279138
Τα μαρσπιέ μπήκαν προσωρινά, θέλουν ίσιωμα και βάψιμο..
279139
Οδηγός αλυσίδας..
279141
vforever
12/01/2013, 12:19
Τελειο φιλε,καλη συνεχεια :beer:
φοβερη δουλεια
bravo
:a013:
Μπίλιες..
279143
Μπήκε και το πιρούνι...
279144
279145
Δεν είναι άσχημο..
279146
Δεν κρατήθηκα και έβαλα πανω το ρεζερβουάρ για να δω πως θα φαίνεται...
279147
Μπροστινός τροχός..
279148
279149
Ταμπούρο..
279150
Πίσω τροχός (με παλαιό λάστιχο προσωρινά, γιατί βρήκαμε μόνο ένα 3.25-16)...
279151
279152
ΦΕΓΓΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ
12/01/2013, 18:16
Αρχίζει να βγάζει όλη την ομορφιά του. Μπραβοοοο!!!!!:eek:
macgyver2180
12/01/2013, 19:17
απιστευτο!!!!ειναι πολυ ομορφο.πολλα μπραβο
Takata Dome
12/01/2013, 19:38
Πάρα πολύ ωραία δουλειά!
giovani64
13/01/2013, 00:17
πανεμορφο. τεραστια ικανοποιηση οταν αρχιζει να δειχνει το εργο σου. μπραβο. εκανες πολυ καλη δουλεια. :eek:
παρα πολλα μπραβο φιλε. εισαι στο ποιο απολαυστικο κοματι το δεσιμο :a014:
Μπραβο!!! Παρα πολυ ωραιο. Ζηλευω :-) να δω ποτε θα φτασει και το δικο μου σε τετοιο σταδιο. Καλη συνεχεια και περιμενουμε και βιντεακι να το ακουσουμε!!!
ereynitis
13/01/2013, 10:42
Όμορφα-όμορφα! :a18:
FRAGISCOS
15/01/2013, 22:06
Δειχνει (και ειναι) πανεμορφο!!!:a014::a014::a014:
petrosvolos
16/01/2013, 15:13
πολυ ωραια δουλεια
srxakias
16/01/2013, 16:40
Απλα τελειο:a014::beer::wave2:
Thanks guys!!
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά τέλειο δεν είναι, είναι αρκετά πράγματα που θα ήθελα να γίνουν διαφορετικά (χρώμια κλπ.)
niklas μη ζηλεύεις εμένα, εγώ ζηλεύω το δικό σου που το κάνεις σωστά. Μπορεί να αργεί, αλλά δεν πειράζει...
Δεν κατάφερα να κάνω και πολλά πράματα τις τελευταίες μέρες, μόνο μικροπράγματα (πεντάλ φρένου, μανέτες).
Οι φωτογραφίες δεν φαίνονται πολύ καλά, κατά το resize που κάνει το μοτο χάνουν αρκετά σε ποιότητα. Παιδεύτηκα λίγο σήμερα με διαφορετικά μεγέθη κλπ, αλλά δεν κατάφερα κάτι καλύτερο. Καλύτερη ποιότητα έχουν αυτές που έχω ανεβάσει στο flickr (http://www.flickr.com/photos/89214359@N06/sets/72157632166146584/)
Mπήκε και το καπάκι του γραναζιού..
279479
279480
279481
Τώρα πρέπει να μπεί η μανιβέλα με το ελατήριο..
279530
που ασφαλίζει με σφήνα όπως οι βραχίονες των παλιών ποδηλάτων..
279531
Τα ελατήρια είναι δυο, το ενα μέσα στο άλλο..
279532
Μπήκε και η μανιβέλα. Στις τρύπες που φαίνονται πιάνουν τα άκρα των ελατηρίων..
279533
και η καινούργια σφήνα
279534
279535
Το πεντάλ του φρένου ήταν στραβό. Ζέσταμα και ίσιωμα λοιπόν και μετά τρίψιμο για ώρες μεχρι να αποκτήσει μια αξιοπρεπή εμφάνιση..
279536
Φτιάχτηκε και η βίδα που ρυθμίζει το ύψος στο πίσω μέρος, γρασσαρίστηκε (η φωτό το αδικεί, στην πραγματικότητα είναι λίγο καλύτερο)...
279537
Ο διακόπτης του στόπ..
279538
μπάνιο στο καθαριστικό..
279539
Ετοιμος (δουλεύει κιόλας)...
279540
Στη θέση του..
279541
Ντίζα πίσω φρένου. Καθάρισμα του σπειρώματος..
279542
Τρίψιμο και βάψιμο..
279543
279544
Ελατήριο..
279545
Στο παξιμάδι ρύθμισης όμως έχουμε πρόβλημα. Πρέπει να φτιαχτεί καινούργιο..
279546
οτι και να πω ειναι λιγο...! ΜΠΡΑΒΟ
οι μαυρες ζαντες του πανε παρα πολυ :eyepop: :beer:
Επειδή όμως όπως είπαμε το budget ειναι low, στάλθηκαν για αμμοβολή και βάφτηκαν
Μπορει να κρατας χαμηλα το budget αλλα η δουλεια που κανεις ειναι προσεγμενη.
Κουκλα θα γινει,βαλε με και εμενα στη λιστα για βολτα:beer:
macgyver2180
17/01/2013, 21:12
επαναλαμβανω απο τα πιο ομορφα μηχανακια.φυσικα ιφειλεται η ομορφια του και στην δουλεια που εκανες
το low budjet κανει τη δουλεια σου ακομα πιο αξιεπαινη:beer:
ΦΕΓΓΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ
17/01/2013, 22:14
Τέτοια κομμάτια αξίζουν ότι και να ξοδέψεις, έφερες το παρελθόν στο παρών μπράβο και πάλι.:a18:
dimmie_72
17/01/2013, 22:50
Ότι βάζεις επάνω, έχεις φροντίσει να έχει έρθει σε τέλεια κατάσταση με βάση τις δυνατότητες που σου παρέχονται. Γι αυτό και μόνο, συγχαρητήρια!
motomaniac
18/01/2013, 00:22
Ελατήριο..
279545
Στο παξιμάδι ρύθμισης όμως έχουμε πρόβλημα. Πρέπει να φτιαχτεί καινούργιο..
279546
να θυμηθω αυριο να κοιταξω αμα εχω μπρουτζινη πεταλουδα? απο βεσπα νομιζω ηταν και την ειχα στο παπι.
Μ6 πασο εχει? αν εξαιρεσεις το ασημι χρωμα στο μοτε που δεν με πειθει για την αντοχη του ολο το αλλο ειναι κουκλαρα!!!
να θυμηθω αυριο να κοιταξω αμα εχω μπρουτζινη πεταλουδα? απο βεσπα νομιζω ηταν και την ειχα στο παπι.
Μ6 πασο εχει? αν εξαιρεσεις το ασημι χρωμα στο μοτε που δεν με πειθει για την αντοχη του ολο το αλλο ειναι κουκλαρα!!!
Ευχαριστώ, αλλά είναι Μ8. Θα φτιάξω ένα ίδιο στον τόρνο μόλις βρω ευκαιρία, δεν είναι τίποτα σπουδαίο..
Γιώργος Πλ.
18/01/2013, 21:41
Τι έγινε Γιωργάκη λουφάρουμε ή κρυώνουμε
δεν βλέπω τίποτα καινούριο
Λουφάραμε (κρύο δεν έκανε πολύ)...
Συνεχίζουμε όμως...
Οι μανέτες ήταν έτσι (ή μάλλον χειρότερα γιατί ήταν στραβές, αλλά τις είχα ισιώσει νωρίτερα)..
280660
Μετά απο αρκετό τρίψιμο, εμφανίστηκαν τα στοιχεία ταυτότητος..
280661
Τελικά έγιναν έτσι...
280662
Γκαζιέρα..
280668
Στη θέση της..
280670
Μπήκε και η ντίζα του γκαζιού και στο καρμπ...
280674
280676
Λύθηκαν επιτέλους και τα αμορτισέρ (που δεν είναι τα δικά του δυστυχώς)...
280679
Βάψιμο γυάλισμα κλπ..
280680
Γιώργος Πλ.
29/01/2013, 19:50
καλά το πας είχαμε ζέστες τελευταίος
ρε -3 είχε το πρωί
Στο ταμπούρο η υποδοχή του ρεγουλατόρου της ντίζας έχει σπείρωμα Μ6. Ο ρεγουλατόρος όμως είναι Μ7. Μικρό το κακό όμως..
Πρώτα τρύπημα με τρυπάνι 6mm...
280686
Κολαούζο Μ7...
280688
Ετοιμο..
280690
Λουφάραμε (κρύο δεν έκανε πολύ)...
Συνεχίζουμε όμως...
Οι μανέτες ήταν έτσι (ή μάλλον χειρότερα γιατί ήταν στραβές, αλλά τις είχα ισιώσει νωρίτερα)..
280660
Μετά απο αρκετό τρίψιμο, εμφανίστηκαν τα στοιχεία ταυτότητος..
280661
Τελικά έγιναν έτσι...
280662
:beer:Πολυ ωραια!!!
Μπήκε και η ντίζα του γκαζιού και στο καρμπ...
280674
280676
Να κανεις κατι με τις βιδες!! Χαλανε ολο το συνολο στο μοτερ.(και αν μπορεις και το καρμπ!!)
Κατα τα αλλα !!!:a10::a18:
ereynitis
30/01/2013, 04:43
Πολύ ωραία δουλειά! Αποτελεσματική και γρήγορη, ακόμα και με τη λούφα! Ωραίος! :a013::a013::a013:
Να κανεις κατι με τις βιδες!! Χαλανε ολο το συνολο στο μοτερ.(και αν μπορεις και το καρμπ!!)
Αυτές οι βίδες είναι περίεργες. Είναι Μ8 φρεζάτες με κεφάλι για ίσιο κατσαβίδι και πολύ μακριές, η μια μάλιστα (στο καπάκι της γεννήτριας) δεν είναι βίδα, αλλά παξιμάδι. Δεν υπάρχουν τέτοιες στο εμπόριο...
Οι χαρακιές είναι πολύ βαθειές και αν τις τρίψω να φύγουν, δεν θα μείνει τίποτα..
Οσο για την τάπα του λαδιού κάτω απ το καρμπ που είναι κατασφαγμένη, έχω σκοπο να φτιάξω άλλη.
Το καρμπ μια υαλοβολή την ήθελε, αλλά δεν έχουμε...
Επιτέλους βρηκα ευκαιρία να φτιάξω το ρεγουλατόρο του φρένου..
282551
Πρόσωπο και κέντρο..
282552
Κετέβασμα σε Φ15
282553
282554
Στη φρέζα..
282555
για κόψιμο πατούρας με κονδύλι Φ16
282556
Κόψιμο..
282557
Απ την άλλη μεριά. Κέντρο..
282558
Τρύπημα με τρυπάνι Φ6.8
282559
Σπείρωμα Μ8x1.25
282560
The finishing touch..
282561
Ετοιμο..
282562
Μπήκε και στη θέση του..
282563
απιστευτη προσοχη στη λεπτομερια..... :beer:
Τα μαρσπιέ ήταν αρκετά στραβά. Ισιώθηκαν με ζέσταμα..
282564
Τρίφτηκαν..
282565
Βάφτηκαν..
282566
Και τελικά μπήκαν στη θέση τους..
282567
282568
Το φανάρι τώρα..
282570
282571
282572
282573
Ο καθρέφτης φαίνεται χάλια..
282574
Αλλά με μπόλικο τρίψιμο έστρωσε..
282575
282576
282577
Κόρνα..
282578
282579
282580
Μετά τις γνωστές διαδικασίες, έγινε έτσι..
282581
282582
282583
Steering damper..
282584
Οι καφέ ροδέλες δεν είναι σκουριασμένες, αλλά φιμπερένιοι δίσκοι τριβής..
282585
282586
Ο αυτόματος ήταν αλλαγμένος και είναι σε πολύ καλή κατάσταση..
282593
282594
Απο μέσα..
282595
282596
Καθάρισμα, βάψιμο το καπάκι και έτοιμος..
282597
Τρομερή λεπτομέρεια και εκπληκτικό αποτελέσματα στις εργασίες αποκατάστασης!!!!!!!!
καλή συνέχεια :beer:
GIXXERAKIAS
19/02/2013, 12:52
Ι'm watching you......δέν σχολιάζω αλλά απολαμβάνω σιωπηλά....respect!;)
Φίλε συγχαρητήρια, το παρακολουθώ εξαρχής το θέμα! Ο ρεγουλατόρος του φρένου... "μ' έστειλε"!
Όσον αφορά τον αυτόματο, είναι βέβαια "αυτοκινητάδικος" και όχι ο δικός της που πρέπει να είναι δυσεύρετος και πανάκριβος. Ούτε ξέρω κατά πόσον έχεις τη διάθεση - και το χρήμα - για να αποκαταστήσεις πλήρως τα ηλεκτρικά της. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι όλοι αυτοί οι aftermarket αυτοκινητάδικοι αυτόματοι, θέλουν μεγαλύτερο ρεύμα για να διεγερθούν και να λειτουργήσουν σωστά με αποτέλεσμα να "ταλαιπωρείται" η "πομπίνα" και σε λίγο καιρό να "τα παίζει" και αυτή, ενώ ο αυτόματος παραμένει ανέπαφος! :) Πολλά από τα παλιά BMW τα παράτησαν στο τέλος οι ιδιοκτήτες τους γιατί "έβγαζαν ηλεκτρικά προβλήματα", όσα βέβαια είχαν τέτοιο αυτόματο. Συν του ότι το παραπάνω ρεύμα που αναγκάζεται να βγάλει η μηχανή, το "πληρώνουν" τα λίγα αλογάκια του κινητήρα και έχεις ένα επιπλέον φρένο στη μηχανή.
Πως τά' μαθα όλα αυτά; Όταν κάποια μέρα στο δρόμο μου κάηκε η πομπίνα από μια BMW R26 που έχω και εκεί που το μηχανάκι "σκασμένο" έπιανε τα 90-100 το έβλεπα να πηγαίνει σα ραπτομηχανή με 110- 120 και δεν ήξερα τι μου συνέβαινε. Μου τά' παν όμως μετά οι παλιοί μαστόροι...:rolleyes:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φοβερη λεπτομερια μπραβο
motomaniac
19/02/2013, 14:51
ωραιες δουλειες πατριωτη!!
Σπείρωμα Μ8x1.25
282560
The finishing touch..
282561
Ετοιμο..
282562
:eek:
:a18:
FRAGISCOS
19/02/2013, 15:15
Κοσμηματοποιος!!!:a014:
:eek: :eyepop: :a8: :a18: :a20: :a10: :a23:
CRAZYMINI
19/02/2013, 19:44
:a012::a012::a18::a18:
Πολυ ωραιο φινιρισμα στο αλουμινιο,δεν εχει την γυαλαδα της σχοινοβρουτσας με σαπουνι,υαλοβολη δεν ειναι λες αν και μοιαζει,περιμενω να αποκαλυψεις την τεχνικη σου!
Κατα τα αλλα: μηπως καποιος προπαππους σου ηταν ελβετος ωρολογοποιος???
vforever
19/02/2013, 21:37
:a18::a20:
Γιώργος Πλ.
20/02/2013, 13:05
Ρε να σας φέρω κάνα δυο κομμάτια που δεν με επέτυχαν να τα φτιάξετε
Μπράβο τέλια δουλειά
Και ποίος θα ρεγουλάρει πλατίνες και θα το κάνει δοκιμή πρώτος δε χρειάζεται ξέρετε ποιος είναι εεεεεεεεεεε.
Ευχαριστω παλληκάρια, αλλά δεν ειναι κατι τρομερό...
ΥΓ. πλατίνες ρυθμίσαμε ήδη...
Φίλε συγχαρητήρια, το παρακολουθώ εξαρχής το θέμα! Ο ρεγουλατόρος του φρένου... "μ' έστειλε"!
Όσον αφορά τον αυτόματο, είναι βέβαια "αυτοκινητάδικος" και όχι ο δικός της που πρέπει να είναι δυσεύρετος και πανάκριβος. Ούτε ξέρω κατά πόσον έχεις τη διάθεση - και το χρήμα - για να αποκαταστήσεις πλήρως τα ηλεκτρικά της. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι όλοι αυτοί οι aftermarket αυτοκινητάδικοι αυτόματοι, θέλουν μεγαλύτερο ρεύμα για να διεγερθούν και να λειτουργήσουν σωστά με αποτέλεσμα να "ταλαιπωρείται" η "πομπίνα" και σε λίγο καιρό να "τα παίζει" και αυτή, ενώ ο αυτόματος παραμένει ανέπαφος! :) Πολλά από τα παλιά BMW τα παράτησαν στο τέλος οι ιδιοκτήτες τους γιατί "έβγαζαν ηλεκτρικά προβλήματα", όσα βέβαια είχαν τέτοιο αυτόματο. Συν του ότι το παραπάνω ρεύμα που αναγκάζεται να βγάλει η μηχανή, το "πληρώνουν" τα λίγα αλογάκια του κινητήρα και έχεις ένα επιπλέον φρένο στη μηχανή.
Πως τά' μαθα όλα αυτά; Όταν κάποια μέρα στο δρόμο μου κάηκε η πομπίνα από μια BMW R26 που έχω και εκεί που το μηχανάκι "σκασμένο" έπιανε τα 90-100 το έβλεπα να πηγαίνει σα ραπτομηχανή με 110- 120 και δεν ήξερα τι μου συνέβαινε. Μου τά' παν όμως μετά οι παλιοί μαστόροι...:rolleyes:
Εχεις δικιο, αλλά είπαμε ο δικος της αυτόματος ηταν πάνω στο μοτέρ, μέσα στο καπάκι της γεννήτριας και κατι τέτοιο δεν έτυχε να δω πουθενά..
Με μια πρωτη δοκιμή, αυτός εδω δείχνει να δουλεύει καλά, οι λεπτομέρειες θα φανουν στην πορεία...
Πολυ ωραιο φινιρισμα στο αλουμινιο,δεν εχει την γυαλαδα της σχοινοβρουτσας με σαπουνι,υαλοβολη δεν ειναι λες αν και μοιαζει,περιμενω να αποκαλυψεις την τεχνικη σου!
Κατα τα αλλα: μηπως καποιος προπαππους σου ηταν ελβετος ωρολογοποιος???
Αν εννοείς την πεταλούδα στο τιμόνι, τρίφτηκε με 400 ντουκόχαρτο και μετά με scotch-brite. Το κάτω κομμάτι είναι σίδερο και είναι απλά βαμμένο..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.