Σύνδεση

View Full Version : BMW F 650gs 2001



jacson123
05/12/2012, 18:51
Παιδιά για χαρά πήρα ένα BMW F650gs μεταχειρισμένο απο ιδώτη και όχι απο μάντρα αλλά θέλω λίγο τη βοήθεια σας. Η μηχανή είναι σε σχετικά καλή κατάσταση εν σχέση με αυτές που έβλεπα στους μαντράδες. H μηχανή έχει 36.000χλμ πραγματικά τουλάχιστον αλλά αυτό που δεν μου αρέσει και είμαι πολύ επιφυλακτικός είναι ότι οι ταχύτητες είναι πάρα πολύ σκληρές όπως μου είπε το παλικάρι που την πήρα ότι έχει αλάξει δίσκο και φαίνεται και στο βιβλίο του service. Πιθανόν να παίζει κάτι ότι δεν το έχουν ρυθμίσει δεν ξέρω.
Όταν η μηχανή κινηθεί και ζεσταθεί δουλεύει πολύ καλύτερα βέβαια σίγουρα όμως πρέπει να το δω το πρόβλημα. Το δεύτερο που θέλω να ρωτήσω είναι ότι μάλλον δεν μου δουλεύουν τα θέρμ grips, πως δουλεύουν αυτά ξέρει κανείς, ηλεκτρικά, έχουν κάποια αντίσταση μέσα τι παίζει.
Κάθε βοήθεια δεκτή.

AUFGEBRACHT
05/12/2012, 19:06
Με 36.000χλμ και άλλαξε κιόλας δίσκους;;; To ότι τα χλμ είναι πραγματικά φαίνεται και από το service book; Βασικά δεν καταλαβαίνω, τί εννοείς όταν λες ότι οι ταχύτητες είναι σκληρές; Εάν είχες συνηθίσει σε αλλαγές ταχύτητας-βούτυρο σε άλλες μοτό, το σασμάν της GS θέλει κάποια συνήθεια, γενικά ας πούμε η εναλλαγή 1ης-2ας είναι αρκετά θορυβώδης. Μήπως είναι πολύ σφιγμένος ο συμπλέκτης; Λες κιόλας ότι άμα δουλέψει ώρα και ζεσταθεί ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα... Ξέρεις μήπως με τί λάδια δουλεύει;
Όσο για τα θερμαινόμενα γκρίπ τί εννοείς μάλλον δε δουλεύουν; Είτε δουλεύουν είτε δε δουλεύουν, μέση κατάσταση δεν υπάρχει... Πώς το εννοείς το μάλλον;

George_Sp
05/12/2012, 23:27
για το θέμα με τα grip πρέπει να κοιτάξεις αν λείπει η ασφάλειά τους από την ασφαλειοθήκη.

βγάζεις τη σέλα και είναι στο δεξί μέρος ένα μικρό κουτάκι με κλιπς :)

276023


7.5A




το σασμαν είναι όντως πιο σκληρό από άλλες μηχανές ιδίως όταν η μηχανή δεν έχει ζεσταθεί.
αυτό που σίγουρα πρέπει να δεις είναι αν έχει αλλάξει λάδι πρόσφατα και ποιο λάδι.

MikeG
05/12/2012, 23:32
Δεν είναι πρόβλημα αυτό με το σασμάν. Έτσι είναι τα σασμάν της BMW. Μη το ψάνχεις καθόλου, απλά συνήθισε το. Αν δε κάνει φασαρία να ανησυχείς. Για να μαλακώσει λίγο, μπορείς να δοκιμάσεις άλλο λάδι, εγώ όταν είχα το μηχανάκι έβαζα το ημισυνθετικό της Castrol, φίλος βάζει τα ημισυνθετικά Torco και μου λέει ότι του έχει μαλακώσει το κιβώτιο.

Τα θερμενόμενα : α) τσέκαρε ασφάλεια
β) τσέκαρε διακόπτη
γ) υπάρχει πιθανότητα κάποιος ατζαμής να προσπάθησε να αλλάξει τα grips και να έκοψε τα καλωδιάκια των αντιστάσεων που υπάρχουν από μέσα.


Καλορίζικη!

jacson123
05/12/2012, 23:57
Ευχαριστώ παιδιἀ. Τα λάδια που είχε μέσα δεν ξέρω τι ήταν αλλά θα αλλαχτούν όλα τα υγρά και θα γίνει κανονικό service και απο ότι την είδε φίλος μηχανικός σήμερα το βράδυ σχετικός με BMW γιατί έτυχε να είναι γειτονας το σασμάν δεν έχει πρόβλημα γιατί έτσι δολεύουν όλα τα BMW F-G 650 στη πρώτη και δευτέρα φυσικά θα αλλάξει τα λάδια και όλα τα υπόλοιπα. Το μόνο πρόβλημα που είδε είναι όντως το δεξί grip δεν δουλεύει και έχουν περάσει το καλώδιο λάθος απο εκεί και πιθανόν να το έχει κόψει. Το αριστερό δούλεψε κανονικά αλλά στο δεξί μάλλον κάποιος καγκουρας πήγε να κάνει κάτι και τα έκοψε καλώδιο.
Θα τη βάλουμε και στο διαγνωστικό να δούμε εαν θα βγάλει κάτι πάντως απο λειτουργία είναι μια χαρά. \
ρε παιδιά μήμπως έχει κανείς το owner manual, το service manual το έχω κατεβάσει μια ματιά στο owner ήθελα να ρίξω.

jacson123
06/12/2012, 15:03
Μήμπως ξέρετε εαν το F650gs στη περίπτωση που σβήσει παίρνει μπροστά με ταχύτητα μέσα και φυσικά ανεβασμένο το stand. Γιατί το δικό μου δεν παίρνει με ταχύτητα πρέπει να βάλω νεκρά για να ξαναπάρει. Το είδα χθες το βράδυ στο γκαράζ αλλά να ξέρω εαν είναι βλάβη να το πω στο μηχανικό ή εαν είναι φυσιολογικό.

Το owner manual το έχει κανείς?

AUFGEBRACHT
06/12/2012, 17:20
TO owner manual εννοείς εάν το έχει κάποιος σε pdf ή το βιβλιαράκι; To να παίρνει μπροστά μόνο με νεκρά δεν είναι το φυσιολογικό; Για το stand φαντάζομαι εννοείς ότι δεν το έχεις ξεχασμένο επειδή δεν παίρνει μπροστά... Τί μηχανάκι είχες πρίν το BMW;

foogr01
06/12/2012, 18:07
Μήμπως ξέρετε εαν το F650gs στη περίπτωση που σβήσει παίρνει μπροστά με ταχύτητα μέσα και φυσικά ανεβασμένο το stand. Γιατί το δικό μου δεν παίρνει με ταχύτητα πρέπει να βάλω νεκρά για να ξαναπάρει. Το είδα χθες το βράδυ στο γκαράζ αλλά να ξέρω εαν είναι βλάβη να το πω στο μηχανικό ή εαν είναι φυσιολογικό.

Το owner manual το έχει κανείς?

Παίρνει μπροστά. (π.χ. 1η ταχύτητα μέσα, το συμπλέκτη πατημένο κ μίζα - εννοείται το πλαϊνό σταντ σηκωμένο).

jacson123
07/12/2012, 11:43
Φυσικά μιλάω για το stand σηκωμένο αλλά όντως δεν παίρνει μπροστά με πρώτη μέσα κάτι ηλεκτρικό είναι και το ψάχνουμε. Δεν είχα ευρωπαική μηχανή ποτέ και πριν απο αρκετά χρόνια ενα gsxr 400.
Το owner manual θα ήθελα εαν κάποιος φίλος το έχει σε pdf.

George_Sp
07/12/2012, 12:12
http://faq.f650.com/main.html


τσέκαρε αν ο διακόπτης που ενεργοποιείται με το stand είναι λειτουργικός ή έχει φρακάρει από τη βρώμα :)

jacson123
07/12/2012, 13:15
http://faq.f650.com/main.html


τσέκαρε αν ο διακόπτης που ενεργοποιείται με το stand είναι λειτουργικός ή έχει φρακάρει από τη βρώμα :)



Ναι εκεί τα έχουμε λύσει και ψάχνουμε, θέλει και καθαρισμό στο inj και μια που τη βάλαμε κάτω θα δει τα δει όλα..... να δουμε θα ξαναχαλάσει μετά :D:D

foogr01
07/12/2012, 23:34
http://faq.f650.com/main.html


τσέκαρε αν ο διακόπτης που ενεργοποιείται με το stand είναι λειτουργικός ή έχει φρακάρει από τη βρώμα :)

Δε θα' πρεπε να του σβήνει όταν έχει βάλει μπρος με νεκρά, σηκώσει το σταντ κ βάλει πρώτη ; Αν όχι συνέχεια θα έπρεπε να του'χει σβήσει κάποιες φορές για να πεις ότι θα ψάξει εκεί. Ίσως κάτι με το συμπλέκτη...

@jacson123: να μας πεις τι έγινε...

thanos_s
08/12/2012, 10:51
Ναι εκεί τα έχουμε λύσει και ψάχνουμε, θέλει και καθαρισμό στο inj και μια που τη βάλαμε κάτω θα δει τα δει όλα..... να δουμε θα ξαναχαλάσει μετά :D:D
Ωχ, τι καθαρισμο στο injection θελει???

George_Sp
08/12/2012, 11:06
Ωχ, τι καθαρισμο στο injection θελει???

λόγω σχεδιασμού του συστήματος με την πεταλούδα, το συγκεκριμένο μοτέρ πάσχει από αναθυμιάσεις στο σύστημα εισαγωγής και στο injection....ειδικά αν ο καρπός στη μανέτα σπάει εύκολα. :)

οπότε και θέλει σχετικά συχνά καθάρισμα :)

foogr01
08/12/2012, 22:39
λόγω σχεδιασμού του συστήματος με την πεταλούδα, το συγκεκριμένο μοτέρ πάσχει από αναθυμιάσεις στο σύστημα εισαγωγής και στο injection....ειδικά αν ο καρπός στη μανέτα σπάει εύκολα. :)

οπότε και θέλει σχετικά συχνά καθάρισμα :)

Δεν ξέρω για τα πιο παλαιά μοντέλα, αλλά το δικό μου είναι ιταλικό (delorto) κ ως γνωστόν... κάθε τι ιταλικό "χάνει" :bawl:

AUFGEBRACHT
08/12/2012, 23:07
Δεν ξέρω για τα πιο παλαιά μοντέλα, αλλά το δικό μου είναι ιταλικό (delorto) κ ως γνωστόν... κάθε τι ιταλικό "χάνει" :bawl:

Dell'orto νομίζω είχε το Funduro, το GS πρέπει να έχει ή Hella ή Bosch

foogr01
08/12/2012, 23:30
Dell'orto νομίζω είχε το Funduro, το GS πρέπει να έχει ή Hella ή Bosch

Τα παιδιά έχουν τo μονόμπουζο, δεν ξέρω τι έχουν, αλλά στο δικό μου το δίμπουζο έχω αυτό :276280

Η φωτό είναι μετά από καθαρισμό :D

AUFGEBRACHT
08/12/2012, 23:38
Τα παιδιά έχουν τo μονόμπουζο, δεν ξέρω τι έχουν, αλλά στο δικό μου το δίμπουζο έχω αυτό :276280

Η φωτό είναι μετά από καθαρισμό :D

Λάθος μου, εγώ αναφερόμουνα στη μονάδα ΒΜS

MikeG
08/12/2012, 23:41
Λάθος μου, εγώ αναφερόμουνα στη μονάδα ΒΜS


Αυτή είναι Bosch

AUFGEBRACHT
08/12/2012, 23:49
Αυτή είναι Bosch

Γιαυτό έγραψα ότι δεν είναι Dell'orto αλλά ή Hella ή Βosch...Αν δεν κάνω λάθος όμως μάλλον, Hella είναι η BMS...αλλά για να το λες εσύ μάλλον κάνω λάθος

MikeG
08/12/2012, 23:58
Γιαυτό έγραψα ότι δεν είναι Dell'orto αλλά ή Hella ή Βosch...Αν δεν κάνω λάθος όmως μάλλον, Hella είναι η BMS...αλλά για να το λες εσύ μάλλον κάνω λάθος


Τελικά έχεις δίκιο. Με βάση αυτό : http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#BMS-C2

Hella λοιπόν!

AUFGEBRACHT
09/12/2012, 00:00
Τελικά έχεις δίκιο. Με βάση αυτό : http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#BMS-C2

Hella λοιπόν!

...κι εγώ εκεί έψαχνα τώρα :wave2:

276281

jacson123
09/12/2012, 16:19
Λοιπόν παιδιά επειδή αφιέρωσα πολύ χρόνο και απο χθές λύθηκε η μηχανή σε πολλά σημεία ξανα δέθηκε για να κάνω καμιά δοκιμή πως πάει κτλ. Έγινε καθαρισμός στο inj ήταν χάλια, το γκάζι κάποιος γκατζόλος και βλάκας συν της άλλης το είχε βάλει λάθος. Δηλαδή εκεί που δένει το γραναζάκι του γκαζιού στη μανέτα έχει βελάκι που λέει ποια είναι η θέση που τερματίζει, αυτός που το έλυσε αφενώς είχε περάσει τα καλώδια του διακόπτη απο πάνω αφετέρου το γραναζάκι ήταν τελειώς λάθος με αποτέλεσμα να τερματίζει το γκάζι χωρίς να έχει τελειώσει η πεταλούδα.



Εαν τό έχετε λύσει θα καταλαβατε τι θέλω να πω.
Το clutch switch βρίσκεται στο αριστερό grid όπως το έχει, το πήρα λοιπόν στο χέρι το μέτρησα και είναι χαλασμένο, επίσης βλέπεις ότι όταν βραχυκυκλώσεις τα καλώδια η μηχανή πέρνει μπροστα κανονικά με πρώτη μέσα (με ανεβασμένο το stand διότι εκει´έχει άλλο switch).

Θα ρωτήσω τη BMW πόσο έχει αυτό, αλλά εαν έχει κανείς κάποιο link για μεταχςιρισμένο ας μου το στείλει, δεν αξίζει το κόπο για καινούργιο είναι μια βλακεία πολύ minor ένα microswitch είναι που στα ηλεκτρονικά το βρίσκεις με 5 euro και η BMW θα το έχει 50. Αλλά δεν ταιριάζουν οι βόλτες στου εμπορίου είναι μικρότερα.


Τώρα εκει´ που θέλω λίγο βοήθεια είναι εαν έχει κάποιος την ίδια μηχανή και μπορεί να το δεί θα διευκολύνει τη κατάσταση ανοίγοντας λοιπόν την τάπα του λαδιού την κοιτάω απο κάτω και βλέπω να έχει κάνει μια άσπρη κρούστα σαν κρέμα σα σαπούνι κάτι῎῎῎῎και όσοι γνωρίζουν αυτό δεν είναι καλό γιατί σημαίνει ότι πάμε για βλάτζα :bawl::bawl: .......αλλά το περίεργο είναι ότι βγάζοντας τα λάδια δεν βλέπω ίχνος νερού:(:(..... είναι καθαρά.

Και κόλησα τι είναι αυτό ?

Από την άλλη η μηχανή μετά το καθαρισμό του inj και αλλαγή λαδιών μπουζί κτλ πάει πολύ καλύτερα. Τώρα βέβαια θα πρέπει να κάνω μερικά χλμ και να βγάλω τα μπουζί ξανά για να καταλάβω τι παίζει. Η ερώτηση λοιπόν είναι εξής επειδή αυτή εκ των πραγμάτων έχει αναθυμιάσεις αρκετές είναι κάτι φυσιολογικό αυτό, το έχει δει και κάποιος άλλος. Είναι πάντως εύκολο εαν έχεις gs να το δεις ανοίγεις την τάπα και την γυρνάς για να δεις εαν έχει κάνει λευκή κρούστα απο κάτω εαν είναι καθαρή σημαίνει κακα μαντάτα.
Δεν ξέρω και έχω κολλήσει. :uplate::uplate:

ermhc
29/03/2013, 07:39
Από την άλλη η μηχανή μετά το καθαρισμό του inj και αλλαγή λαδιών μπουζί κτλ πάει πολύ καλύτερα. Τώρα βέβαια θα πρέπει να κάνω μερικά χλμ και να βγάλω τα μπουζί ξανά για να καταλάβω τι παίζει. Η ερώτηση λοιπόν είναι εξής επειδή αυτή εκ των πραγμάτων έχει αναθυμιάσεις αρκετές είναι κάτι φυσιολογικό αυτό, το έχει δει και κάποιος άλλος. Είναι πάντως εύκολο εαν έχεις gs να το δεις ανοίγεις την τάπα και την γυρνάς για να δεις εαν έχει κάνει λευκή κρούστα απο κάτω εαν είναι καθαρή σημαίνει κακα μαντάτα.
Δεν ξέρω και έχω κολλήσει. :uplate::uplate:[/QUOTE]

Χαχαχαχα οχι φιλε μου ειναι απολυτα φυσιολογικο και ειδικα με κρυο και υγρο καιρο ειναι συνηθισμενο φαινομενο ...το μηχανακι σου ειναι σκυλαρος,,,,,,,,,,, καλοριζικο και καλοταξιδο!!!!

kaggelis
05/11/2019, 19:05
Καλησπερα σε ολους!!!
Εχω κιεγω ενα 650 GS ,και εχω το εξης με το σανζμαν....
Ενω εχω δευτερα και πηγαινω αργα κανει σαν να πηδαει (η βγαινει ας πουμε...)
Τι μπορει να συμβαινει θεωρητικα?
Ευχαριστω