Σύνδεση

View Full Version : Σκεφτομαι να αγορασω ενα εντουρακι και θελω γνωμες



Xrider
06/12/2012, 19:54
Τελευταια ειχα ενα σκουτερ καινουργιο αλλα ηταν πολυ μπουρδελο και το πουλησα γιατι αν το κραταγα λιγο ακομα θα μου ειχαν σπασει τα νευρα.
Οι αλλες 2 μηχανες που εχω ειναι παροπλησμενες .
Με τα λεφτα που πηρα απο το γαμωσκουτερ θελω να παρω μια αλλη μηχανη και σκεφτομαι κατι σε παλιο -96 και μετα - σε XR 400, XT500/600 WR 400.
Βασικα ενα XR 400 θα το γουσταρα πολυ , να μην με απασχολει οτι και να γινει και γιατι τελικα μετα απο χρονια μηχανων ...μονο τα Χοντα ειναι σκυλια.
Για το XR 400,εχει μιζα η θα κρεμασει το γονατο? Γνωμες απο κατοχους θα ηθελα
Το WR 400 δεν θυμαμαι αν ειναι η εκδοση του YZ πολιτισμενη?
Το ΧΤ ,ειναι ψοφιο αλλα ειναι το μηχανακι που βρησκω πιο ευκολα μεχρι τωρα και πιο φτηνό απο τα αλλα. Βασικα αν ειναι να καταληξω σε αυτο θα ηθελα αυτο που λεγαμε καποτε Μπενετον αλλα δεν θυμαμαι αν ειναι το 400 και ποιας χρονιας.

Μιλαμε παντα για μτχρσμνα ...οσα λεφτα πηρα απο το σκουτερ και κανενα 100αρικο ειναι το προγραμμα ..1500/1600 ευρια μαξ.

Ακουω γνωμες και ευχαριστω εκ των προτερων

john620
06/12/2012, 21:14
το ΧΤ δεν εχει καμια σχεση με τα αλλα δυο, ειναι ον οφ ενω τα αλλα ποιο χωματινα και πεχνιδιαρικα
το xr σιγουρα δεν εχει μιζα, το xt εχει το wr δεν ξερω...
για xr παντως εχω να σου δειξω αυτο ενος γνωστου και πολυ καλο....
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3072101/

Aνεμος
06/12/2012, 21:42
το wr 400 είναι καθαρόαιμο enduro, χωρίς μίζα, πανάλαφρο και πολύ δυνατό και οχι οτι καλύτερο αν σκέφτεσαι να κυκλοφορείς καθημερινά με αυτό, καθότι θεωρητικά απαιτεί αγωνιστική συντήρηση (με ώρες) αν και γενικά πολύ αξιόπιστο (αν δεν είναι ξεσκισμένο απο τον προηγούμενο.

το xr δεν έχει μίζα, είναι τέρας αξιοπιστίας,δεν απαιτεί τρελή συντήρηση,καλό σχολείο για χώμα (αλλα βαρύ για αυτή την χρήση- συγκριτικά με μηχανάκια τυπου WR) , κυκλοφορείς και κάθε μέρα μαζί του αν δεν σε πειράζει η μανιβέλα

Το ΧΤ δεν έχει σχέση με τα απο πάνω,αυτό που λές Beneton ήταν το 600 του 89 , πχ
http://http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2903234/

αυτό αλλα σε πράσινο μωβ- εξ ου και το benetton - χωρίς μίζα και αυτό,παλιό πλέον, αν και παίζει να βρείς κάποιο σε πολύ καλή κατάσταση αλλα πανάκριβα για την ηλικία του

est
07/12/2012, 09:58
Το WR στα 400 κυβικά έχει μανιβέλα, αν δεν κάνω λάθος στο μεθεπόμενο μοντέλο των 450 απέκτησε μίζα. Θέλει τέχνη για να το βάλεις μπροστά, κάτι που αποκτάς με τον καιρό..ξέρεις..σπάσιμο συμπίεσης, εύρεση Ανω Νεκρού Σημείου και μια γεμάτη και αντρική για να πάρει. Αν σβήσει όταν είναι ζεστό έχει hot start τσοκάκι πάνω στο καρμπ που μπορεί να σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη..μπορεί και όχι..
Το XR σαφώς πιο αδύναμο από το πάνω, αλλά πιο φιλικό και πιο εύκολο στην καθημερινή χρήση. Στο χώμα υποδεέστερο του Γιαμάχα, αλλά τα κέφια θα στα κάνει μια χαρά. Επίσης η συντήρηση που θέλει είναι κάτι που εύκολα το κάνεις και μόνος σου. Μανιβέλα και σε αυτήν την περίπτωση, αλλά δεν θα σε ταλαιπωρήσει.
Το ΧΤ είναι άλλο πράγμα..ον-οφφάκι που θα σε πάει και σε ένα βατό χωματόδρομο και αναλογικά με τα άλλα 2, βαρύ και αδύναμο. Αξιόπιστο σαφώς, όμως ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο από το Χόντα. Αν θα το προτιμήσεις, θα είναι καθαρά για την καθημερινή σου ευκολία και μόνο αν πάρεις μοντέλο με μίζα.

sober
07/12/2012, 11:03
το xr δεν έχει μίζα, είναι τέρας αξιοπιστίας,δεν απαιτεί τρελή συντήρηση,καλό σχολείο για χώμα (αλλα βαρύ για αυτή την χρήση- συγκριτικά με μηχανάκια τυπου WR) , κυκλοφορείς και κάθε μέρα μαζί του αν δεν σε πειράζει η μανιβέλα



ακριβως!!
στο χωμα δε σε τρομαζει, πολυ ευελικτο (στριβει για την πλακα του) και δεν το λυπασαι (σκυλι γαρ),το μονο σπαστικο ειναι οτι η σελα του δεν ευνοει την ορθια θεση οδηγησης αλλα και παλι αυτο μπορει να αποτελεσει πλεονεκτημα οταν καιγονται τα ποδαρακια μας απο την κουραση....στην πολη εννοειται χωραει παντου και ειναι ευκολο και φιλικο σαν παπακι!Τι σε πειραζει η μανιβελα??? Το δικο μου παιρνει με μιση μανιβελια! ;)

Xrider
07/12/2012, 11:30
Δεν ειμαι χωματινος...σε ασφαλτο και αντε σε κανενα νορμαλ χωματοδρομο.
Στην ουσια για μετακινηση το θελω καθε μερα.Το ΧΤ το εχει φιλος και το εχω κανει αρκετες βολτες και ξερω οτι ειναι λιγο ψωφιο και οτι βγαζει και προβληματα.
Γιαυτο σκεφτομαι κατι χωρις πολλα ηλεκτρονικα,ελαφρυ και παιχνιδιαρικο.Με τις μανιβελες δεν εχω καλες σχεσεις και γιαυτο κοιταω μηπως και την αποφυγω. -η μανιβελα του ΚΤΜ μου εχει αφησει σημαδια στο καλαμι λες και επαιζα μουι ται-

est
07/12/2012, 11:40
Δεν είναι και πολλά αυτά που μπορείς να βρεις στα χρήματα που θες, να έχουν μίζα, να είναι παιχνιδιάρικα και να αντέχουν..
Αλήθεια, τι προβλήματα έχουν τα ΧΤ;

Julius
07/12/2012, 11:42
εφόσον δεν θέλεις μανιβέλα γιατί τα έχεις βάλει τα άλλα δύο μέσα στις επιλογές?

Το ΧΤ είναι η ιδανική λύση για αυτό που θέλεις, Και OXI δεν βγάζει προβλήματα.

Έχε υπόψη σου οτι μια μοτοσικλέτα των 1500 eurο Αρχικά θα θέλει πολλά αναλώσιμα σίγουρα. Δηλαδή λάστιχα – αλισιδογράναζα, τακάκια, service ίσως και μπαταρία σε μοντέλα με μίζα.

Εάν δε πάς σε κάτι ποιο «παιχνιδιάρικο» (στην προκειμένη περίπτωση ποιο αμιγώς χωμάτινο μηχανάκι με σχετική προγενέστερη χρήση) θα έχεις ΚΑΙ άλλα θέματα μηχανικά.

Με λίγα λόγια πρέπει να υπολογίσεις στην αγορά και όλα τα παραπάνω.

Xrider
07/12/2012, 12:14
στο καρ.γρ εχω βρει αρκετα με τιμη συζητήσιμη και ειναι στα λεφτα που διαθετο. Στα + ειναι οτι εχω φιλο που αγοραζει μηχανακια απο ιδιωτες ,τα φτιαχνει και τα ξαναπουλαει και με αυτα που μου εχει πει το συμπερασμα ειναι οτι πολλοι ειναι εντελως ασχετοι και απλα αγοραζουν ενα μηχανακι για να κανουν το γουστο τους γιατι απλα τους αρεσε εμφανισιακα..μετα κατι γινεται και το σπρωχνουν..μπορει να "ξαπλωσαν" σε καμμια στροφη η καποιος αλλος να ξαπλωσε και απο φοβο η μικροχτυπηματα στο μηχανακι ,τα δινουν και σε πολυ "σπασμενες" τιμες .Ετρσι μπορω να βρω -μεσω του φιλου μου-
Το "προβλημα" ειναι οτι δεν εχω ενα συγκεκρημενο στο μυαλο μου και οτι οπως ειπα και πριν με τις μανιβελες δεν τα παμε καλα.
Γιαυτο ψαχνω για κατι απο το 96 και μετα - σχεδον 15ετιας- δλδ στα λεφτα που διαθετω,να μην εχει πολλα περιφερειακά ,να εχω το κεφαλι μου ησυχο απο ηλεκτρονικες παπαριες και οτι ειναι για αλαγη να ειναι τα απολυτως βασικα,αλυσιδα,γραναζια,τακακια φρενων και κανενα λαδι.

Το ΧΤ ,τουλαχιστον αυτο του φιλου μου, εχει περασει ολα τα σταδια προβληματων ,μιζα,τσιμουχες στα πηρουνια -εφτυνε λαδια- , τσιμουχες στον κυλινδρο εφτυνε λαδια παλι- ,κυλινδρο ,κλειδαρια ,πλαστικα που αποφασιζουν οτι θελουν να φυγουν ακομα και απο παρκαρησμενο.
Ο συγκεκρημενος εχει παρει αλλα 2 τρακαρισμενα για να εχει ανταλλακτικα για το "καλο" δικο του . Και σε χωμα δεν εχει πατησει το μηχανακι!
Δεν ξερω αν ειναι η περιπτωση αλλα απο αυτο δεν εχω την εντυπωση ενος Χοντα για το ΧΤ

est
07/12/2012, 12:31
Αν έχεις θέμα και πας για Χόντα σώνει και ντε, το αντίστοιχο 'ΧΤ' που μπορείς να βρεις είναι το Ντομινέιτορ αλλά
α.δεν είναι και τόσο παιχνιδιάρικο και
β.από αυτά που έχω διαβάσει και εδώ μέσα, κάποια έχουν θεματάκι με την τροφοδοσία.
Θα σου έλεγα και για το XR650L το 'αμερικάνικο' αλλά είναι δύσκολο να βρεις κάποιο και να αξίζει.
Αν τελικά αποφασίσεις ότι το παιχνίδι το αφήνεις σε δεύτερη μοίρα υπάρχει πάντα και η επιλογή ενός Transalp :D

Sapadak
07/12/2012, 13:06
Με τοσα χρηματα, ισως οριακα παραπανω κοιτας για FMX, XTR

OldMan
07/12/2012, 13:07
Το WR στα 400 κυβικά έχει μανιβέλα,
Αν μιλατε για το 426, να το πάρει ο φίλος ΜΟΝΟ αν έχει δει στον ύπνο του καλόγερο να τηγανίζει μπαρμπούνια..;)
(και να ολοκληρώνεται το τηγάνισμα..)

est
07/12/2012, 13:14
Ψάχνω τόση ώρα στον ονειροκρίτη/καζαμία του 2012 και δεν βρίσκω τίποτα για συνδυασμό καλόγερου και μπαρμπουνιού..φαντάσου!:D

OldMan
07/12/2012, 13:17
Ψάχνω τόση ώρα στον ονειροκρίτη/καζαμία του 2012 και δεν βρίσκω τίποτα για συνδυασμό καλόγερου και μπαρμπουνιού..φαντάσου!:D
Παθαίνεις ότι ακριβώς και οι κάτοχοι των 426 όταν προσπαθούσαν να το βάλουν μπροστά μετά από πτώση ...:D

sniper
07/12/2012, 13:32
Παθαίνεις ότι ακριβώς και οι κάτοχοι των 426 όταν προσπαθούσαν να το βάλουν μπροστά μετά από πτώση ...:D Το πρόβλημα σύντροφε και συναγωνιστή είναι ότι οτιδήποτε μη δρομίσιο το λένε εντούρο... Ρε παλικάρι, αφου ψάχνεις εντουράκι, γιατι δεν παίρνεις ένα Τρανσάλπ;

Aνεμος
07/12/2012, 13:36
Βάζοντας κριτήρια τιμής 500 - 1500, είδος on off και κυβικά απο 450 - 650, βγαίνουν τα παρακάτω 244, στα οποία περιλαμβάνονται και dominator, freewind, kle , xt 600 e , africa, τα οποία καλύπτουν καθημερινή χρήση, ταξιδάκια, χωματάκι, το καθε ένα με τις παραχωρήσεις του σε κάποιον τομέα και τα προτερήματα του σε κάποιον άλλο, πχ ενα ΧΤ είναι παπί στην πόλη αλλα στο ταξίδι θέλει τις υποχωρήσεις απο πλευράς αναβάτη,ενα τρανσαλπ θα ταξιδέψει καλύτερα αλλα είναι λίγο πιο μπούγιο στην πόλη,ενα ΚΤΜ θα τα περάσει όλα σουζαριστά απο πάνω και μετά θα χαθείς στο ηλιοβασίλεμα στην ονειρεμένη παραλία που κρύβεται πίσω απο το βουνο ναι το ξερω ειμαι προκατειλημένος οπότε σταματαω εδω

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=30&make=&variant=&price-from=%3E500&price-to=%3C1500&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E450&engine_size-to=%3C650&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=

est
07/12/2012, 13:38
Το πρόβλημα σύντροφε και συναγωνιστή είναι ότι οτιδήποτε μη δρομίσιο το λένε εντούρο... Ρε παλικάρι, αφου ψάχνεις εντουράκι, γιατι δεν παίρνεις ένα Τρανσάλπ;

Φαντάζομαι ότι ο ΜΟΝΟΣ λόγος που δεν έχει πει κάποιος για βεστρομ ακόμα είναι το μπάτζετ του παιδιού.. :lol:

OldMan
07/12/2012, 13:44
Ρε παλικάρι, αφου ψάχνεις εντουράκι, γιατι δεν παίρνεις ένα Τρανσάλπ;
Γιατί μετά θα ψάχνει δερματινη φόρμα για να το βάλει στην πίστα, товарищ Николай..;)

sniper
07/12/2012, 13:55
Γιατί μετά θα ψάχνει δερματινη φόρμα για να το βάλει στην πίστα, товарищ Николай..;) Если вы можете разместить GPS, это нормально

Bowleno
07/12/2012, 15:45
Если вы поймать русского скажите мне, чтобы оставить .....;):p