View Full Version : Όσοι Γνωρίζουν Απο Παπιά!
ZipoWhite
07/12/2012, 18:44
Καλησπέρα παιδιά! Είμαι καινούργιος κ χρειάζομαι βοήθεια.. θέλω ν πάρω παπί αλλα ειμαι τελείως άσχετος κ δν θέλω ν μ πιάσοθν κορόιδο! Εχω βρεί τ εξής:yamaha crypton r '01 με 24.000χλμ, modena kriss '01 με 3.000χλμ μετα απο γενική επισκεύη, honda supra lifan '06 με 5.000χλμ μετα απο ολόκληρη ανακατασκεύη, honda innova '04 με 72.000χλμ..! Δν τ θέλω απλά γ μια βόλτα στη πόλη (αλλιώς θα έπαιρνα 2χρονο) τ θέλω κ για δουλειά δηλ να αντέχει τν καθημερινή μετακίνηση μεγάλης απόστασης! Ολα παίζουν στν ίδια τιμή πάνω κάτω κ τα έχω δει κ έχω κάνει βόλτα όλα και μου φάνηκαν κομπλέ αλλα όπως είπα είμαι άσχετος κ δν μπορώ να συγκρίνω κ ν καταλάβω σημαντικές διαφορές! Οποιός γνώριζει παρακαλώ ας βοηθήσει!!
Cpt. Haddock
07/12/2012, 18:51
Αδερφε, σταματα να ποσταρεις παντου.
ZipoWhite
07/12/2012, 18:54
sorry dike m apla exw psilomperdeutei m t site!
Bradipous
07/12/2012, 18:55
Επισης ελπιζω να προλαβες να διαβασεις αυτο που ειχα ποσταρει πριν... :hmm:
ZipoWhite
07/12/2012, 18:59
οχι δεν προλαβα! υπαρχει κανενας που μπορει να με βοηθηση με το θεμα μου??
Bradipous
07/12/2012, 19:08
Ωραια λοιπον ας το ξαναγραψω τοτε...
Λοιπον
Κατ΄εμε η καλυτερη επιλογη απο αυτες που ανεφερες ειναι το κρυπτον.
Ειναι το πιο αξιοπιστο και με πολυ λιγα χλμ (αν βεβαια ειναι τα αληθηνα που αμφιβαλω) και ας ειναι παλιο.
Το μοντενας εκτος οτι ειναι παλιο, το θεωρω κατωτερο απο γιαμαχα και οχι τοσο αξιοπιστο (ειδικα για μηχανακι 10+ ετων) επισης τα 3000χλμ λογικα ειναι μετα την ανακατασκευη, πραγμα που σημαινει οτι εχει στην πλατη του πολλα περισσοτερα...
Τωρα το χοντα σουπρα λιφαν που αναφερεις προφανως ειναι σουπρα με μοτερ λιφαν (οχι καλο δειγμα) πραγμα που θα με απωθουσε να το επιλεξω και ας εχει μονο 5000χλμ.. ειναι λιφαν...
Το ιννοβα ειναι και αυτο αρκετα αξιοπιστο αλλα εχει παρα πολλα χλμ...