View Full Version : innova............. η καταρα του injection !
maik81gr
16/12/2012, 20:19
Μπορει αυτο το θεμα να εχει δημιουργηθει 100 φορες αλλα ασ το κανω 101 !Ειμαι κατοχος ενος honda innova 125i και μπηκα και εγω στο τρυπακι της βελτιωσης.Πιστονι 56mμ + κυλινδρο ρεκιτφιε + εξατμιση protech trioval + εκεντροφορο daytona με ελατηρια βαλβιδων takegawa,(το γραναζι μαμα 14-35 ειναι κουτα γιαυτη τη μετατροπη.).Mε λιγα λογια ανεβηκε στα 143cc αντε να πηρε 3 ιππους το πολυ.Φιλτρο δεν υπαρχει ουτε (kn) ουτε (pipercross) ουτε καποια @@ after market!Στο θεμα injection απλως χαζεψα..... ο καθενας τα δικα του...
1. Αν βαλώ nitro η rapid bike ο κινητηρας θα γινει πουρες..
2.Με ρευματα ποτε μη μπλεχτεις.
3.Να αγοραζες με καρμπυρατερ τι τη πηρες τη μαλ...
4.Θες να το σπασεις?παρε κατι πιο μεγαλο
Αξιζει να κανω καποια επεμβαση στο injection?Mηχανικοι της honda μου ειπανε αυτα εναι αρκετα,να μη κανω καποιο πειραγμα περαιτερω,ακομη και στα σκουτερ pcx kai sh το μονο που αλλαζει απο 125 στα 150 ειναι το πιστονι,ο ψεκασμος παραμενει ιδιος!
Απλως ηθελα να το κανω πιο γρηγορο,δε λυπαμε τα λεφτα που εριξα.
ευχαριστω παιδες!
*αν γνωριζει κανεις κανα φλιτρο αερα για το μπουρδ.... ασ με κατατοπισει.
AUFGEBRACHT
16/12/2012, 20:28
Το είπες μόνος σου, 3 ίππους παραπάνω πήρε, τί παραπάνω να του κάνεις; Από εκεί και πέρα θα μιλάμε για επίπεδο HRC. Επί του ερωτήματός σου τώρα η γνώμη μου είναι τον ψεκασμό να τον αφήσεις ήσυχο να κάνει τη δουλειά του, έστω κι αν έχει να διαχειριστεί πια 3 παραπάνω ίππους...
για μενα αστο ετσει οπως ειναι.
Και ας εχει και καποια κενα στο φασμα στροφων, μιας και ειναι αδιαφορο σε 150 κυβικα να κατσεις να ρυθμιζεις καυσιμο.
Δουλευει κανονικα στον δρομο, αν ναι τοτε καλα ειναι.
maik81gr
16/12/2012, 21:54
φοβαμαι απλως μηπως το τιναξω ........ και ετσι μια χαρα παει ,αλλα διαβαζω και αλλου ολοι πειραζουν...με αποτελεσματα αγνωστα!δεν εχει διαφορα στη καταναλώση αλλα τουλαχιστον ενα φιλτρο αερα θα το ηθελα,οσο και να εψαχνα δε βρηκα τιποτα ουτε after market!
akaposto
17/12/2012, 07:52
αν έχει πάρει 3 άλογα, απο τα 10 παρά που ήταν
είναι μια αύξηση περίπου 33%.
Για βελτίωση κινητήρα (ατμοσφαιρικού) το νούμερο είναι τεράστιο.
Το έχουμε στην φαμίλια το i και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι το πιο χάλι παπί της Honda.
Φίλος μάστορης, μου είπε για κάποιες περιπτώσεις που με λίγα km (~20k) βγάλανε μπιέλα.
Παρόλλα αυτά δεν αξίζει να πετάς λεφτά στο παπί.Όταν με το καλό ανέβεις σε κάτι ελαφρώς καλύτερο θα τα λυπηθείς.
Εκτός και αν καταλήξεις με 4τροχο.
maik81gr
17/12/2012, 10:50
Δε με πειραζει φιλε μαπα ξεμαπα,τωρα το πηρα αν και ειχα kawasaki και τα κραζουνε για μενα ηταν και θα ειναι τα πιο τοπ!Απο τι στιγμη που εχει after market αξεσουαρ βελτιωτικα κτλ και δε χρειαζεται να πειραξεις το καρτερ οκ. Στη φαμιλια εχουμε και αυτοκινητα και σκουτερ(μου ειναι αδιαφορα) και BMW F απλως μαρεσει η ευκολια στο παπι και μου βγαζει τρελα.
Stergios69
17/12/2012, 12:52
O μόνος ασφαλής τρόπος να κάνεις το μηχανάκι να είναι πιο γρήγορο, είναι να πάρεις ένα πιο γρήγορο μηχανάκι...
Και μια και δείχνεις σοβαρός, 33% αύξηση σε ιπποδύναμη είναι άπιαστο όνειρο για πολλά μοτέρ.
Μην το πειράζεις άλλο και όταν μαζέψεις φράγκα, αγοράζεις κάτι καλύτερο...
O μόνος ασφαλής τρόπος να κάνεις το μηχανάκι να είναι πιο γρήγορο, είναι να πάρεις ένα πιο γρήγορο μηχανάκι...
Εναλλακτικά, μπορείς να το κυκλοφορείς φορτωμένο 12αρια μποντρέλια και όταν τα ξεφορτώνεις το μηχανάκι να πηγαίνει όντως σφαίρα.. :p
Stergios69
17/12/2012, 17:03
Εναλλακτικά, μπορείς να το κυκλοφορείς φορτωμένο 12αρια μποντρέλια και όταν τα ξεφορτώνεις το μηχανάκι να πηγαίνει όντως σφαίρα.. :p
Σου είχα πει για μια φορά που έβαλα 40 κιλά ζιργίνες στη βαλίτσα του άφρικα και από τότε το υποπλαίσιο έχει αλληθωρήσει;:D:beer:
maik81gr
18/12/2012, 01:27
χαχαχαχαχ δεκτο
*********** ...............ΤΗ ΜΑΝΑ
Περίμενε τά μεθεόρτια,βαράγαν πού βαράγαν μπιέλλα
τώρα θά τό πάρεις μιά ώρα άρχύτερα στό χέρι.....
maik81gr
20/12/2012, 17:21
τελικα θελει ρυθμιση και ο ψεκασμος ........ αν εχεις κανει σωστα τα σερβις τοτε οκ, τρια παιδια :smokin: που εχουν το ιδιο με την ιδια μετατροπη μου ειπανε οκ:cool:
Εναλλακτικά, μπορείς να το κυκλοφορείς φορτωμένο 12αρια μποντρέλια και όταν τα ξεφορτώνεις το μηχανάκι να πηγαίνει όντως σφαίρα.. :p
άγνωστη λέξη <<μποντρέλια >>?????
άγνωστη λέξη <<ζιργίνες >>????
για πείτε ,ρε παιδιά
Stergios69
20/12/2012, 18:23
Οι ζιργίνες είναι βέργες διαμέτρου 8χιλ και μήκους περίπου ενός μέτρου συνήθως, που χρησιμοποιούνται στις οικοδομές, στην κατασκευή τοιχείων από οπλισμένο σκυρόδεμα, μεζί με κάτι άλλα εξαρτήματα που λέγονται ''πεταλούδες'', προκειμένου να μην ανοίξει ή παραμορφωθεί το καλούπι, όταν πέφτει μέσα το μπετόν.
Φαντάσου ένα ξύλινο καλούπι, οι ζιργίνες το διαπερνάν πέρα για πέρα και στο σημείο που περνάν οι ζιργίνες, από την έξω πλευρά μπαίνουν οι πεταλούδες, ώστε να κλειδώσουν και να μείνουν στη θέση τους.
Παρατήρησε καμιά οικοδομή που είναι στα μπετά ακόμη, πρέπει να υπάρχουν μπόλικες, και δες κάτι σίδερα να βγαίνουν από τα τοιχεία...
Αυτές είναι οι ζιργίνες.
Τα μποντρέλια, σύμφωνα με τον σιδερά μου, είναι οποιαδήποτε σιδερένια κοιλοδοκός.
Τα μποντρέλια, σύμφωνα με τον σιδερά μου, είναι οποιαδήποτε σιδερένια κοιλοδοκός.
Να αλλάξεις σιδερά γιατί σΕ πουλάει χουρντάδες..!! :D
(τα μποντρέλια είναι δοκοί διπλού πέλματος, άνευ κοιλότητας..)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.