View Full Version : bmw f 650gs 2001 ηλεκτρικα?
RocknRollas
20/12/2012, 00:36
καλησπερα!
το μοντελο ειναι bmw f 650gs 2001 και το προβλημα ειναι το εξης:
καθως πηγαινα στον δρομο μου εσβηνε.. τελικα καταλαβα οτι εσβηνε οταν εστριβα το τιμονι.
με τα πολλα βρισκω οτι το κιτρινο καλωδιο που φευγει απο την μιζα ειχε τσακισει σε ενα σημειο και δεν εκανε καλη επαφη.
το εκοψα το αντικατεστησα και ολα καλα οσον αφορα το σβησιμο της μηχανης.
η βλακεια ειναι οτι πλεον δεν εχω abs,και το ταχυμετρο και ο μετρητης χιλιομετρων δεν λειτουργουν.ενω το στροφομετρο λειτουργει κανονικα.
καμια ιδεα??
να σημειωσω οτι μεχρι να βρω τι ακριβως φταιει και εσβηνε η μηχανη ξελιγωσα την μπαταρια απο τα πολλα αναψε σβησε..εχει σχεσει αυτο μηπως??
Πολυμήχανος
20/12/2012, 00:57
Το καλώδιο της μίζας, τι δουλειά έχει στην περιοχή του τιμονιού;;;;;;;;
RocknRollas
20/12/2012, 01:19
τι εννοεις ακριβως δεν καταλαβαινω?
απο την μιζα βγαινει μια πλεξουδα με 3 ή 4 καλωδια, ενα εκ των οποιων ηταν το κιτρινο το οποιο ηταν τσακισμενο.
Καθως εστριβα το τιμονι δεξια αριστερα κουνιοταν το καλωδιο και δεν εκανε καλη επαφη και εσβηνε η μηχανη.
αυτη η πλεξουδα με τα 3 ή 4 καλωδια που λεω,περναει διπλα απο το δεξι καλαμι του τιμονιου.
Πολυμήχανος
20/12/2012, 01:30
Μίζα είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας ο οποίος θέτει σε κίνηση το μοτέρ για να πάρει μπροστά. Έχει ΕΝΑ χοντρό καλώδιο πάχους περίπου 8 χιλιοστά για να αντέχει τα αμπέρ που χρειάζεται σε σειρά με το ρελέ μίζας και τον θετικό πόλο της μπαταρίας, και κλείνει κύκλωμα με τον αρνητικό πόλο μέσω του μετάλλου κινητήρα-πλαισίου.
Μπας και εννοείς τον διακόπτη της κλειδαριάς; Εκεί ήταν το κίτρινο; Αν ναι, τότε προφανώς όσο ήταν γυμνό, ακούμπαγε στο πλαίσιο, βραχυκύκλωνε, οπότε έχει κάψει κάποια ασφάλεια. Τσέκαρε ασφάλειες που λέει και ο παραπάνω.
RocknRollas
20/12/2012, 01:33
οκ,ναι τον διακοπτη της κλειδαριας εννοω τοτε!
toyar οι ασφαλειες ειναι μια χαρα...
Πολυμήχανος
20/12/2012, 01:36
Αν ασφάλειες είναι Οκ, τότε θέλει περαιτέρω ψάξιμο, ίσως όσο ήταν κομένο έχει δημιουργήσει κάποια βλάβη, ή στο λύσε δέσε έχεις ξεχάσει κάποιο φισάκι που σου διέφυγε.
Πριν το φτιάξεις, δούλευε το όργανο;
τι εννοεις δεν εχεις abs;
προφανως το ταχυμετρο δεν παιρνει ρευμα
ξανατσεκαρε στο ιδιο σημειο γειτονικα καλωδια και φυσες
RocknRollas
20/12/2012, 01:40
εκτος του οτι οι ασφαλειες ειναι οκ
με βαση το τριτο σχολιο εδω του george http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132510
υπαρχουν ασφαλειες για τα 1)BMS (δε ξερω τι ειναι) 2) φωτα κορνα 3)ανεμιστηρα 4) θερμαινομενα
για το abs και το ταχυμετρο εχουν ασφαλειες?
RocknRollas
20/12/2012, 01:44
ναι το ταχυμετρο και ο μετρητης χιλιομετρων δουλευανε κανονικα πριν
και οσον αφορα το abs μετα απο την ''επιδιορθωση'' που εκανα ειναι μονιμα απενεργοποιημενο.
και το κουμπι να πατησω δεν ενεργοποιειται
Πολυμήχανος
20/12/2012, 01:54
Ε τότε, κατά την επιδιόρθωση, κάτι σου ξέφυγε ίσως. Για κάνε ένα επανέλεγχο.
BMS είναι το κύκλωμα διαχείρισης του κινητήρα.
Αυτό εδώ το έχεις δεί; http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#BMS-C2
Πρόσεξε εκεί που λέει
21
Blue and yellow
VFZ
Speedometer
Αν δεν είναι θέμα κάποιας σύνδεσης που σου ξέφυγε, ακολούθα αυτό το πιν 21, φτάνει αγωγιμότητα μέχρι το όργανο ή κόβεται στην διαδρομή;
RocknRollas
20/12/2012, 02:05
ναι αυριο το πρωι θα κανω επανελεγχο στα καλωδια.ελπιζω απλα να ειναι εκει το προβλημα..
ευχαριστω πολυ παιδια..
για οτι νεοτερο θα ενημερωσω
AUFGEBRACHT
20/12/2012, 18:14
Κλασσική παιδική ασθένεια στα πρώτα 650 όπως το δικό σου. Από το εργοστάσιο οι καλωδιώσεις στην περιοχή του τιμονιού ήταν τσίτα και χωρίς περιθώριο και όταν έστριβε το τιμόνι -ιδιαίτερα όταν κάποιος το έστριβε τέρμα- ζορίζονταν με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να κόβονται, με κυριότερο χαρακτηριστικό να μην παίρνει μπροστά. Εκεί που κάνω service έχει ένα συρτάρι γεμάτο ανταλλακτικά καβάτζα για να τα αντικαθιστά. Μοντέλα από 2001-2002 και μετά δεν είχαν πρόβλημα, άφησαν μεγαλύτερο περιθώριο από το εργοστάσιο και λύθηκε το πρόβλημα.
skylos mauros
20/12/2012, 19:07
δεν ηταν μονο στο gs....και τα funduro την ιδια μαλ..... ειχαν.... δυο φορες μου το εβγαλε το πρωην ρημαδι μου....
AUFGEBRACHT
20/12/2012, 21:28
δεν ηταν μονο στο gs....και τα funduro την ιδια μαλ..... ειχαν.... δυο φορες μου το εβγαλε το πρωην ρημαδι μου....
Πάντως τα Funduro έχουν τη φήμη "σκυλιών", ίσως είναι η πρώτη φορά που ακούω πρώην ιδιοκτήτη να το αποκαλεί ρημάδι...
taisteal
20/12/2012, 21:30
[QUOTE=AUFGEBRACHT;2269396]Πάντως τα Funduro έχουν τη φήμη "σκυλιών", ίσως είναι η πρώτη φορά που ακούω πρώην ιδιοκτήτη να το αποκαλεί ρημάδι...
υπαρχουν πολλοι πρωην και νυν ιδιοκτητες που τα σιχτιριζουν
Πολυμήχανος
20/12/2012, 22:06
Καθώς επίσης και συνεργεία που ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ δεν θέλουν να τα βλέπουν, καθώς επίσης και τα αδερφά Aprilia Pegaso.
RocknRollas
21/12/2012, 11:06
κανενα νεοτερο παιδια...τα ελυσα παλι τα καλωδια ολα μια χαρα μου φανηκαν εξωτερικα..μπορει μεσα στον διακοπτη της κλειδαριας να εχουν αποσυνδεθει..θα δω αν μπορω να το ανοιξω και αυτο να το τσεκαρω..
το abs εξακολουθει να ειναι μονιμα απενεργοποιημενο,με το που βαζω μπριος την μηχανη σβηνει το κοκκινο λαμαπκι του abs μεν,αλλα μετα απο 100-200 μετρα αναβει παλι.
RocknRollas
02/01/2013, 12:22
ολα καλα τελικα με το προβλημα που ειχα!
εβγαλα την μπαταρια την καθαρισα γιατι ειχε πιασει πολυ μακα στους πολους και ολα καλα!
λειτουργει κανονικα και το abs και το ταχυμετρο πλεον..
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!
καλη χρονια παιδια,με πολλες βολτες!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.