View Full Version : μεγαλη κατανάλωση βενζίνης
χαιρετω και εγω την παρέα σας!!
έχω το cbr1000 05, και εδω κι ένα μήνα(με το πεσαν τα πολλα κρύα) ρουφάει βενζίνη σαν τρελό, με 6litra κάνω 40χλμ. ενώ παλαιότερα με 6litra έκανα 70χλμ.
φταίνε οι χαμηλες θερμοκρασίες ή το πρόβλημα είναι αλλο??
AUFGEBRACHT
20/12/2012, 22:51
Εγώ όταν ακούω ξαφνική αύξηση κατανάλωσης μου πάει ο νους σε τροφοδοσία καυσίμου, ψεκασμό... φαίνεται να ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο ξαφνικά;
οχι. δουλευει κανονικα!!με την μόνη διαφορα λόγο του κρυου όταν το ζεσταίνω δουλευει με περισσοτεροσ στροφες.κατι που ειναι λογικο.
άλλαξα και βενζινάδικο μήπως η βενζινη ήταν μαπα.
chr1s_86
21/12/2012, 08:16
με 6litra κάνω 40χλμ. ενώ παλαιότερα με 6litra έκανα 70χλμ.
Μέσα στην πόλη; Σε επαρχιακούς με 100χαω; Στην εθνική με 250χαω;
με το πεσαν τα πολλα κρύα
Στην εθνική με 250χαω;
Τα φτιάχνεις με την γυναίκα του Λωτ...
Τα φτιάχνεις με την γυναίκα του Λωτ...
Λες ότι είναι ανάλατος; :bawl:
Έχει κάτι αλλάξει γενικότερα στη συμπεριφορά της μηχανής (γιατί ο βενζινάς πρέπει να είναι πολύ πιο φιλικός πλέον).
τα χλμ που αναφέρω είναι μέσα στην πόλη. αλλα οπως έχω πει μέσα στην πολη με 6litra έκανα 70χλμ ενώ τώρα 40χλμ.
και η μηχανη δεν έχει κάποια αλλαγη εκτοσ το ότι ρουφαει ππολύ καύσιμο
Σίγουρα τη ρουφάει η μηχανή;
Μήπως υπάρχει κανένας "καλοθελητής" που διψάει για καύσιμο;
τα χλμ που αναφέρω είναι μέσα στην πόλη. αλλα οπως έχω πει μέσα στην πολη με 6litra έκανα 70χλμ ενώ τώρα 40χλμ.
και η μηχανη δεν έχει κάποια αλλαγη εκτοσ το ότι ρουφαει ππολύ καύσιμο
Εκείνο το φίλτρο αέρα, πότε το καθάρισες τελευταία φορά;
Λογικα θα το καθάρισαν όταν το έκανα service πριν κανα μήνα.παιζει τοσο μεγαλο ρολο αυτο?
Λογικα θα το καθάρισαν όταν το έκανα service πριν κανα μήνα.παιζει τοσο μεγαλο ρολο αυτο?
Αρκετά μεγάλο...
θα το καθαρίσω αν ειναι σημερα κιολας.αλλα μιλαμε για 30% αυξημένη κατανάλωση.το φίλτρο τοση μεγαλη διαφορα?το κοιταω και επανέρχομαι..
θα το καθαρίσω αν ειναι σημερα κιολας.αλλα μιλαμε για 30% αυξημένη κατανάλωση.το φίλτρο τοση μεγαλη διαφορα?το κοιταω και επανέρχομαι..
Τι εννοείς θα το καθαρίσεις; Αν ειναι μαμά, το αλλάζεις. Αν είναι αφτερ, θες το σετ καθαρισμού.
Και πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι (είναι κάτω απο το ντεπόζιτο)
ξέρω που βρίσκεται!! KN είναι το φιλτρο και απο όσο θυμαμαι κατι πρεπει να έχω για καθάρισμα
ξέρω που βρίσκεται!! KN είναι το φιλτρο και απο όσο θυμαμαι κατι πρεπει να έχω για καθάρισμα
Και λάδι μετά.
αλλα αν είχε προβλημα με το φίλτρο δεν θα υπηρχε και προβλημα στην λειτουργια του μοτερ?διοτι δεν θα έπερνε όσο αέρα χρειαζόταν?
αλλα αν είχε προβλημα με το φίλτρο δεν θα υπηρχε και προβλημα στην λειτουργια του μοτερ?διοτι δεν θα έπερνε όσο αέρα χρειαζόταν?
Από εδώ μόνο εικασίες κάνουμε. Δεν ξέρουμε τι κάνει το μηχανάκι σου κι αν λειτουργεί καλά ή όχι κλπ κλπ
Με βρώμινο φίλτρο σίγουρα καις παραπάνω βενζίνη. Για το μοτέρ δεν ξέρω αλλά η τσέπη σου όμως σίγουρα θα είε πρόβλημα.
αλλα αν είχε προβλημα με το φίλτρο δεν θα υπηρχε και προβλημα στην λειτουργια του μοτερ?διοτι δεν θα έπερνε όσο αέρα χρειαζόταν?
Ακριβώς γι αυτό ο ψεκασμός "πλακώνεται" στην έγχυση βενζίνης, προσπαθώντας - με όση νοημοσύνη μπορεί να διαθέτει μια ECU, στην οποία κανείς δεν λέει ότι το καύσιμο μίγμα δεν είναι κι τόσο "σόϊ" - να ανταποκριθεί στην μειωμένη απόδοση...
αν ξεκινας το πρωι κρυος και κανεις μικρη διαδρομη στο 80% της οποιας ο ψεκασμος δουλευει σε φαση προθερμανσης ειναι λογικο η καταναλωση να εκτοξευεται
GiannisBlessed
21/12/2012, 20:31
Ακριβώς γι αυτό ο ψεκασμός "πλακώνεται" στην έγχυση βενζίνης, προσπαθώντας - με όση νοημοσύνη μπορεί να διαθέτει μια ECU, στην οποία κανείς δεν λέει ότι το καύσιμο μίγμα δεν είναι κι τόσο "σόϊ" - να ανταποκριθεί στην μειωμένη απόδοση...
πιστευω οτι ειναι αντιθετα.
αν δεν μπορει να παρει αερα, παντου θα ειναι πλουσιοτερο και θα προσπαθει να μειωσει βενζινες.
οι μηχανες εχουν συνηθως εναν narowband λ της κακιας ωρας που οταν πηγαινεις με σταθερες στροφες η καθεται η μηχανη στο ρελαντι λεει οτι το μειγμα ειναι η σωστο η κοντα στο σωστο η λαθος(ειτε προς το πλουσιο ειτε προς το φτωχο).
η μηχανες συνηθως δεν εχουν αισθητηρα ογκου αερα οποτε ποτε δεν ξερουν ποσος αερας ρουφιεται οντως απο το μοτερ.
αυτο που εχουν ειναι θερμοκρασια αερα και ατμοσφαιρικη πιεση με αυτον τον τροπο υπολογιζουν ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ οτι η μηχανη παιρνει τον αερα που επερνε οταν ηταν καινουρια.
φθορα,ελειψη συντηρησης κτλ αλλαζουν την ποσοτητα αερα που ρουφαει ενα μοτερ καθως και την ποσοτητα βενζινης που θεωρει οτι ψεκαζει.ο αισθητηρας λ συνηθως ειναι για τον φουτσο και πολλες φορες δεν αποθηκευονται καν οι ρυθμισεις που εγιναν απο τον ανεγκεφαλο να σωσει την κατασταση.
μπορει να κανω και λαθος αλλα απο την ως τωρα ερευνα μου σε αυτα τα συστηματα κατι τετοιο εχω καταλαβει!!
καταρχήν καλή χρονιά σε όλους.
λίγο οι γιορτές, λίγο το κρύο δεν ασχολήθηκα με την μηχανη μέσα στις γιορτές.
το συζήτησα με ένα δυο φίλους και μου είπαν πως δεν παίζει να είναι απο το φλιτρο αλλά απο το πολυ κρύο που κάνει και ότι το μοτερ κρυωνει γρήγορα και το αφήνω αρκετές φορές να δουλευει ρελαντι γι ανα ζεσταθει. εγω πάλι όμως καθάρισα το φίλτρο, χωρίς βέβαια κάποια αλλαγή. το μόνο που μένει να κάνω είναι μαλλον υπομονή να στρώσει ο καιρός..
pipe_smoker
14/01/2013, 17:42
το μόνο που μένει να κάνω είναι μαλλον υπομονή να στρώσει ο καιρός..
Καλή χρονιά και σε σένα.
Δε θες να πας για ψάρεμα για να περιμένεις να στρώσει ο καιρός, ούτε να βρεις γκόμενα (μιας και ως γνωστόν "Τον Απρίλη και το Μάη το μ@@νί παρακαλάει").
Καλές οι συμβουλές από τα φόρα (ενίοτε) , καλές οι συμβουλές από τους φίλους (ενίοτε) αλλά αν δε τη δει μηχανικός το κεφάλι σου ήσυχο δε θα το έχεις. Εγώ τουλάχιστον δε θα το είχα (ενίοτε και πάλι, αλλά πιο "ενίοτε" από τα προηγούμενα "ενίοτε").
Κατ'εμέ τράβα σε ένα συνεργείο κι ας έχει και κρύο και παλιόκαιρο:wave2:
Το μηχανάκι είναι μαμά; Έχεις βάλει μήπως εξάτμιση, τελικό ή ολόσωμη, power commander, έχεις φτιάξει δικό σου χάρτη;
MG-KTiNoS
14/01/2013, 17:58
1 Άλλαξε βενζινα να δεις αν έχεις διαφορά.
2 Κάνε σερβις μεγάλο με βαλβίδες και καυσανάλυση
Αν δεν είναι το 1ο θα λυθεί με το 2ο
MG-KTiNoS
14/01/2013, 18:00
(μιας και ως γνωστόν "Τον Απρίλη και το Μάη το μ@@νί παρακαλάει").
Πω ρε φίλεεεε !!!
Τι ε'ιπες τώρα ???!!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.