PDA

View Full Version : 2T η επιστροφή



MG-KTiNoS
23/01/2013, 17:25
http://www.cycleworld.com/2012/08/13/two-stroke-resurrection/

Φυσικά και είχαν απαγορευτεί τα 2Τ στην Έλμπα και όχι μόνο.
Να θυμίσω ότι για κάτι χρόνια τα 2,5 δεν έτρεχαν στην Αμερική (motogp) γιατί ο νόμος δεν επέτρεπε 2Τ.
Τώρα όπως λέει και το άρθρο με τις νέες τεχνολογίες έχουμε επιστροφή των κινητήρων αυτών.
Να διευκρινίσουμε ακόμα ότι έξω τα παλιά ρυπογόνα οχήματα απλά δεν κυκλοφορούν (δεν περνάνε ΚΤΕΟ)
Δεν μιλάμε δηλαδή για τα παλιά 2Τ αλλά ΜΟΝΟ για τα νέα.
Τέλος για τη ΣΟυιδία δεν ξέρω, αλλά για τη Φιλανδία που έχω πάει μπορώ να σου πω ότι είναι μια χώρα τεράστια που επιτρέπει μεν το εντούρο αλλά σε πολύ περιορισμένες περιοχές.

Πιο παλιά έκανες ότι γούσταρες.
:)

Allst@rf
23/01/2013, 17:43
Να σου υπενθυμίσω ότι σχεδόν όλα τα μεγάλα ονόματα στο extreme enduro τρεχουν με διχρονα...

Τελικά δε μου είπες, γιατί ο jarvis τρεχει με διχρονο husaberg;

MG-KTiNoS
23/01/2013, 17:46
Κάνε ένα κόπο και διάβασε το λινκ και θα έχεις όλες τις απαντήσεις που ζητάς

Allst@rf
23/01/2013, 17:59
Οπως λέει και ο τελευταίος...

δεν υπαρχει ανάσταση των διχρονων. .

Στο extreme enduro δε σταμάτησαν να τα χρησιμοποιουν...
Η ktm δε σταματησε να παραγει διχρονα ...

Εσύ μιλας από τη μεριά των γιαπωνεζων...

Money talks...

motomaniac
23/01/2013, 18:36
οπως και να εχει ειναι πολυ ευχαριστο νεο!

MG-KTiNoS
23/01/2013, 19:03
Οπως λέει και ο τελευταίος...

δεν υπαρχει ανάσταση των διχρονων. .

Στο extreme enduro δε σταμάτησαν να τα χρησιμοποιουν...
Η ktm δε σταματησε να παραγει διχρονα ...

Εσύ μιλας από τη μεριά των γιαπωνεζων...

Money talks...

Ναι και αύριο βράδυ αργά, ξημερώματα δηλαδή, που θα κλείσει το χρηματιστήριο του Τόκιο θα πάρω το Σαπίλα το φίλο μου και αφού παντελονιάσουμε το ρευστό από τις μετοχές της χόντα που έχουμε θα πάμε για Σακέ !

:lol:

Allst@rf
23/01/2013, 22:09
:tooth:

Ρε γιδι δεν εννοώ αυτό...

:p

STOYBI
23/01/2013, 22:29
Ναι και αύριο βράδυ αργά, ξημερώματα δηλαδή, που θα κλείσει το χρηματιστήριο του Τόκιο θα πάρω το Σαπίλα το φίλο μου και αφού παντελονιάσουμε το ρευστό από τις μετοχές της χόντα που έχουμε θα πάμε για Σακέ !

:lol:


Δεν ξερω..... :lol:


Πιστευεις οτι αυτο που εβαλες παραπανω εξηγει τιποτα παραπανω απο τα κιτρινα συμφεροντα...???


Διχρονοι κινητηρες .......
KTM
HUSABERG
Husqvarna
GAS GAS
Συνεχεις εξελιξεις στους διχρονους κινητηρες τους καθε χρονο......!!!

Και αποθεωση................ ΒΕΤΑ ...... Διχρονος κινητηρας 2013 απο λευκο χαρτι .... Ναι.. Ναι απο την χωρα της απαγορευμενης για τα διχρονα εντουρο κατα της γνωμης σου Ελμπα....

( Τωρα πως διαβολο μια ιταλικη διχρονη μηχανη που παιρνει εγκριση τυπου για κυκλοφορια στην ιταλια απαγορευεται να κυκλοφορει σε ιταλικο νησι επειδη ειναι διχρονη.. ?? Οταν μπορεις μου λυνεις την απορια ...!)



Οι παραπανω χρησιμοποιουν διχρονους κινητηρες για μοτοσυκλετες μονο....!!!!

Πες μου τωρα εσυ που χρησιμοποιει ο ιαπωνας διχρονο... Πουθενα !!!



Το τι ηθελε να πετυχει ο ιαπωνας με την καταργηση των διχρονων κινητηρων....???

Επιστροφη στο τετραχρονο με απεραντο οικονομικο ωφελος σε ανταλακτικα και σερβις ( ειδικα αυτο μαζι με αναλωσιμα ) στην απεραντη γκαμα τους απο διχρονους κινητηρες που αφορουσαν .....

Μοτοσυκλετες....

jet ski...

Εξωλεμβιες ....


Οπου το κοστος συντηρησης του διχρονου κινητηρα τους μπορω να σου πω με σιγουρια ειναι τουλαχιστον 70% κατω.....!!


Υγ Και στην Ελλαδα εχουν απαγορευμενες περιοχες για καθε ειδους μηχανοκινητη δραστηριοτητα και οχι μονο...!!!


:wave2:

MG-KTiNoS
24/01/2013, 11:41
Κοίτα εγώ δεν ξέρω για κίτρινα συμφέροντα. (αλλά υπάρχουν αφού τα λεφτά πάνε στα λεφτά κλπ κλπ)
Αυτό που ξέρω είναι ότι
τα 2Τ που απαγορεύτηκαν δεν είναι τα ίδια με τα σημερινά νέας τεχνολογίας
που επιτρέπονται.
Έξω δεν είναι όπως εδώ να περνάνε ΚΤΕΟ τα πάντα.
Αν δεν έχει εύρω 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 17 απαγορεύεται να κυκλοφορεί.
Τα μότο κρος και τα εντούρο που δεν βγάζουν αριθμό στην ΕΕ φυσικά συνέχισαν να βγαίνουν.
Αυτά δεν ήταν ΜΟΝΟ 2Τ να σου θυμίσω και το DRάκι
Τα κλασικά παίρνουν ειδικές άδειες και συχνά όχι σε αστικά κέντρα.
Φυσικά και τα 2Τ ΔΕΝ είναι για πέταμα.
Η Χούσαμπεργκ είχε διακόψει τη παραγωγή 2Τ και την ξανάρχισε πριν μερικά χρόνια προκαλώντας τη γενική έκπληξη.

Υγ
Στην Ελλάδα γάμησε τα…
Δεν υπάρχει καν κουβέντα να κάνουμε…

STOYBI
25/01/2013, 10:00
Κοίτα εγώ δεν ξέρω για κίτρινα συμφέροντα. (αλλά υπάρχουν αφού τα λεφτά πάνε στα λεφτά κλπ κλπ)
Αυτό που ξέρω είναι ότι
τα 2Τ που απαγορεύτηκαν δεν είναι τα ίδια με τα σημερινά νέας τεχνολογίας
που επιτρέπονται.
Έξω δεν είναι όπως εδώ να περνάνε ΚΤΕΟ τα πάντα.
Αν δεν έχει εύρω 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 17 απαγορεύεται να κυκλοφορεί.
Τα μότο κρος και τα εντούρο που δεν βγάζουν αριθμό στην ΕΕ φυσικά συνέχισαν να βγαίνουν.
Αυτά δεν ήταν ΜΟΝΟ 2Τ να σου θυμίσω και το DRάκι
Τα κλασικά παίρνουν ειδικές άδειες και συχνά όχι σε αστικά κέντρα.
Φυσικά και τα 2Τ ΔΕΝ είναι για πέταμα.
Η Χούσαμπεργκ είχε διακόψει τη παραγωγή 2Τ και την ξανάρχισε πριν μερικά χρόνια προκαλώντας τη γενική έκπληξη.

Υγ
Στην Ελλάδα γάμησε τα…
Δεν υπάρχει καν κουβέντα να κάνουμε…



Ποιος σου ειπε οτι τα εντουρο ηταν απαγορευμενα και δεν εβγαζαν νουμερο στην ΕΕ...???

Ποτε δεν απαγορευτηκε το διχρονο......!

Δεν υπηρχε ποτε απαγορευση για exc ( ktm ) ec (gas ) kαι γενικα οποιαδηποτε διχρονη μηχανη εντουρο ...!

Απαγορευση σημαινει ..... Απαγορευση...

Δεν εχει κτεο κλπ...... Απαγορευση..... Τελος !!!




Η Χούσαμπεργκ δεν ειχε ποτε παλια διχρονο εντουρο .... Τα τελευταια δυο χρονια εβγαλε.... Κατι θα ηξεραν...!!;)


Υγ Ακου και λιγο διχρονο στην αρχη στην ελμπα να γουσταρουμε....!!!:) http://www.youtube.com/watch?v=OqP3z5TAvSs


:wave2:

sniper
25/01/2013, 10:22
Η μόνη περιοχή στον πλανήτη που (αν δεν κάνω λάθος) έχουν απαγορευτεί τα 2Τ είναι η Πολιτεία της Καλιφόρνια, αλλά εκεί θα απαγορεύσουν και το κλ@σιμο στο τέλος.

MG-KTiNoS
25/01/2013, 10:30
Ποιος σου ειπε οτι τα εντουρο ηταν απαγορευμενα και δεν εβγαζαν νουμερο στην ΕΕ...???

Ποτε δεν απαγορευτηκε το διχρονο......!

Δεν υπηρχε ποτε απαγορευση για exc ( ktm ) ec (gas ) kαι γενικα οποιαδηποτε διχρονη μηχανη εντουρο ...!

Απαγορευση σημαινει ..... Απαγορευση...

Δεν εχει κτεο κλπ...... Απαγορευση..... Τελος !!!




Η Χούσαμπεργκ δεν ειχε ποτε παλια διχρονο εντουρο .... Τα τελευταια δυο χρονια εβγαλε.... Κατι θα ηξεραν...!!;)


Υγ Ακου και λιγο διχρονο στην αρχη στην ελμπα να γουσταρουμε....!!!:) http://www.youtube.com/watch?v=OqP3z5TAvSs


:wave2:


Είναι η Τρίτη φορά που σου το λέω…
(και έχω κουραστεί)

ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΦΡΑΦΕΣ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΥΜΕΡΟ
ΤΑ ΠΑΛΙΑ 2Τ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ


Η Χούσαμπεργκ έκοψε τα 2Τ ακριβώς για αυτήν απαγόρευση και ξαναέβγαλε μετά όταν τους πήρε η ΚΤΜ
Το ίδιο έκαναν και οι Γιαπωνέζοι.


ΕΛΕΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ

sapila racing
25/01/2013, 10:32
Ναι και αύριο βράδυ αργά, ξημερώματα δηλαδή, που θα κλείσει το χρηματιστήριο του Τόκιο θα πάρω το Σαπίλα το φίλο μου και αφού παντελονιάσουμε το ρευστό από τις μετοχές της χόντα που έχουμε θα πάμε για Σακέ !

:lol:

A... όλα κι όλα!
Εγώ δεν τις πουλάω. :lol:

sniper
25/01/2013, 10:36
Είναι η Τρίτη φορά που σου το λέω… (και έχω κουραστεί) ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΦΡΑΦΕΣ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ 2Τ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ Η Χούσαμπεργκ έκοψε τα 2Τ ακριβώς για αυτήν απαγόρευση και ξαναέβγαλε μετά όταν τους πήρε η ΚΤΜ Το ίδιο έκαναν και οι Γιαπωνέζοι. ΕΛΕΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ Κάτι δεν πίνεις σωστά...

STOYBI
25/01/2013, 10:40
Είναι η Τρίτη φορά που σου το λέω…
(και έχω κουραστεί)

ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΙΑΦΡΑΦΕΣ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΥΜΕΡΟ
ΤΑ ΠΑΛΙΑ 2Τ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ


Η Χούσαμπεργκ έκοψε τα 2Τ ακριβώς για αυτήν απαγόρευση και ξαναέβγαλε μετά όταν τους πήρε η ΚΤΜ
Το ίδιο έκαναν και οι Γιαπωνέζοι.


ΕΛΕΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ


Να μην κουραζεσαι........!!!



Eιναι η τελευταια φορα που στο λεω και εγω.......


Πες μου ποια μοντ απο οποιο διχρονο μηχανακι θελεις ..... Ποια χρονια-ες δεν μπορουσαν να βγαλουν νουμερο ....???

Πες μου ποια χρονια ( προτου τα κοψει ) εβγαζε διχρονα η χουσα...???


Να δεχτω πολυ ευχαριστως τις αποψεις αλλα ... Τεκμηριωμενες....!!!!

STOYBI
25/01/2013, 10:50
Και για να τελειωνουμε με τους περιορισμους τυπου euro στα 2τ.....

Ο περιορισμος αυτος στο gas 300 του 08 που εχω , αρχιζε και τελειωνε σε ενα πλαστικο διαφραγμα σε μεγεθος καπακιου απο νες καφε στο φιλτροκουτι ( με μια τρυπα στο κατω μερος ) οπου το τραβαγες με τα δαχτυλα εξω και τελειωνε το θεμα.....!!!


:wave2:

MG-KTiNoS
25/01/2013, 11:20
Η Χούσαμπεργκ πριν γίνει Χούσαμπεργκ πως λέγονταν ?
Για θυμήσου…
Όταν λοιπόν έγιναν Χούσαμπεργκ (και πήγαν 2 τετράγωνα πάρα κάτω την φάμπρικα) είπαν ότι λόγο νομοθεσίας δεν θα βγάλουν πια 2Τ γιατί οι νόμοι μπλα μπλα.
Φυσικά και τους ήταν πολύ πιο εύκολο να βγάλουν το 2,5.
Έλεγαν μάλιστα (από όσο θυμάμαι, περιοδικό μοτό ) τότε ότι τα ελάφια δεν τρομάζουν τόσο με τα 4Τ.
Την ίδια εποχή ανακοίνωσε και η Χόντα ότι 2Τ τέλος.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩ 0 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

και από πιο πριν σχεδόν σε όλες τις περιοχές που δεν είχε άσφαλτο εκτός τις ΙΧ.
Μπορεί βέβαια η Ελλάδα (η Πολωνία κλπ) να εξαιρείται ακόμα αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου.
(Και δεν μιλάμε για το 08)

:wave2:

STOYBI
26/01/2013, 21:03
Η Χούσαμπεργκ πριν γίνει Χούσαμπεργκ πως λέγονταν ?
Για θυμήσου…
Όταν λοιπόν έγιναν Χούσαμπεργκ (και πήγαν 2 τετράγωνα πάρα κάτω την φάμπρικα) είπαν ότι λόγο νομοθεσίας δεν θα βγάλουν πια 2Τ γιατί οι νόμοι μπλα μπλα.
Φυσικά και τους ήταν πολύ πιο εύκολο να βγάλουν το 2,5.
Έλεγαν μάλιστα (από όσο θυμάμαι, περιοδικό μοτό ) τότε ότι τα ελάφια δεν τρομάζουν τόσο με τα 4Τ.
Την ίδια εποχή ανακοίνωσε και η Χόντα ότι 2Τ τέλος.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩ 0 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

και από πιο πριν σχεδόν σε όλες τις περιοχές που δεν είχε άσφαλτο εκτός τις ΙΧ.
Μπορεί βέβαια η Ελλάδα (η Πολωνία κλπ) να εξαιρείται ακόμα αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου.
(Και δεν μιλάμε για το 08)

:wave2:


Σου εκανα δυο ερωτησεις στο παραπανω ποστ....

Δεν μου απαντησες στην μια την βασικη και στην αλλη το ψαχνουμε ακομα......!

Η Χούσαμπεργκ πριν γίνει Χούσαμπεργκ ....... Μαλιστα...Πως λεγοταν ...???


Ολα τα ευρω 0 απαγορευονται παντου Αλλα αποφασισε γιατι θα διαφωνησουμε.....?? ( εσυ μιλαγες για απαγορευση των 2 τ παντως και απο εκει εχει αρχισει η κουβεντα .... Το ευρω ισχυει για καθε ειδους κινητηρα ...)

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2Τ....!!! ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ Η ΟΧΙ...??????

ΕΓΡΚΙΣΗ ΧΩΡΙς ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 2Τ....

ΟΥΤΕ ΓΙΑ 4Τ...

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΤΙΖΕΛ.....

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΑΖΟΥΤ.....!!!


:cry: ΜΕ ΓΟΝΑΤΙΣΕΣ ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!



<<< και από πιο πριν σχεδόν σε όλες τις περιοχές που δεν είχε άσφαλτο εκτός τις ΙΧ.
Μπορεί βέβαια η Ελλάδα (η Πολωνία κλπ) να εξαιρείται ακόμα αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου.
(Και δεν μιλάμε για το 08) >>> :confused:


Αυτο δεν το καταλαβα .... Αλλα δεν πειραζει ! :rolleyes:

Allst@rf
26/01/2013, 23:40
Στούμπι για να σε παρηγορησω δεν είσαι ο μόνος που δε βγαζεις άκρη με τον ktinos...

:tooth:

Η χουσαμπεργκ πριν ονομαστεί χουσαμπεργκ πως λεγόταν...

Κλαίω... :lol: :tooth:

MG-KTiNoS
27/01/2013, 00:04
Στούμπι για να σε παρηγορησω δεν είσαι ο μόνος που δε βγαζεις άκρη με τον ktinos...

:tooth:

Η χουσαμπεργκ πριν ονομαστεί χουσαμπεργκ πως λεγόταν...

Κλαίω... :lol: :tooth:


Κι εγώ έκλαιγα όταν μου έλεγαν ότι στις εκδρομές του μοτο σε φωνάζουν ο ξάπλας…
:wave2:

MG-KTiNoS
27/01/2013, 00:13
Σου εκανα δυο ερωτησεις στο παραπανω ποστ....

Δεν μου απαντησες στην μια την βασικη και στην αλλη το ψαχνουμε ακομα......!

Η Χούσαμπεργκ πριν γίνει Χούσαμπεργκ ....... Μαλιστα...Πως λεγοταν ...???


Ολα τα ευρω 0 απαγορευονται παντου Αλλα αποφασισε γιατι θα διαφωνησουμε.....?? ( εσυ μιλαγες για απαγορευση των 2 τ παντως και απο εκει εχει αρχισει η κουβεντα .... Το ευρω ισχυει για καθε ειδους κινητηρα ...)

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2Τ....!!! ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ Η ΟΧΙ...??????

ΕΓΡΚΙΣΗ ΧΩΡΙς ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 2Τ....

ΟΥΤΕ ΓΙΑ 4Τ...

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΤΙΖΕΛ.....

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΑΖΟΥΤ.....!!!


:cry: ΜΕ ΓΟΝΑΤΙΣΕΣ ΕΛΕΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!



<<< και από πιο πριν σχεδόν σε όλες τις περιοχές που δεν είχε άσφαλτο εκτός τις ΙΧ.
Μπορεί βέβαια η Ελλάδα (η Πολωνία κλπ) να εξαιρείται ακόμα αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου.
(Και δεν μιλάμε για το 08) >>> :confused:


Αυτο δεν το καταλαβα .... Αλλα δεν πειραζει ! :rolleyes:


Κοίτα εγώ δεν ξέρω για κίτρινα συμφέροντα. (αλλά υπάρχουν αφού τα λεφτά πάνε στα λεφτά κλπ κλπ)
Αυτό που ξέρω είναι ότι
τα 2Τ που απαγορεύτηκαν δεν είναι τα ίδια με τα σημερινά νέας τεχνολογίας
που επιτρέπονται.
Έξω δεν είναι όπως εδώ να περνάνε ΚΤΕΟ τα πάντα.
Αν δεν έχει εύρω 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 17 απαγορεύεται να κυκλοφορεί.
Τα μότο κρος και τα εντούρο που δεν βγάζουν αριθμό στην ΕΕ φυσικά συνέχισαν να βγαίνουν.
Αυτά δεν ήταν ΜΟΝΟ 2Τ να σου θυμίσω και το DRάκι

Η Χούσαμπεργκ είχε διακόψει τη παραγωγή 2Τ και την ξανάρχισε πριν μερικά χρόνια προκαλώντας τη γενική έκπληξη.


Μια φορά κι ένα καιρό ήταν μια καλή Σουηδική εταιρία που τη λέγανε Χουσκβάρνα.
Η εταιρία αυτή αγοράστηκε από τους Ιταλούς (Καστιλιόνι) το 87. Σήκωσαν λοιπόν τη φάμπρικα και την πήγαν στην Ιταλία.
Κάποιοι μηχανικοί όμως μ αρχηγό τον Γκούσταβσον έμειναν Σουιδία και άνοιξαν τη Χούσαμπεργκ. (88)
Οι μηχανικοί αυτοί μπορούσαν φυσικά να φτιάξουν οτιδήποτε αφού και 2Τ έφτιαχναν ως τότε και 4Τ και ότι γουστάρανε.
Φυσικά θα τους ήταν και πιο εύκολο να φτιάξουν 2Τ
Βλέποντας όμως τους νόμους που ψήφιζαν στο Ευρωκοινοβούλιο τον καιρό εκείνο έστρεψαν τη προσοχή τους στα 4Τ όπως και η Χόντα.
Είχαν μάλιστα εξηγήσει και τους λόγους
Απαγορεύτηκαν τα 2Τ? Φυσικά και απαγορεύτηκαν αλλά όχι ρητά, έμμεσα σε πρώτη φάση. Απλά δεν κάλυπταν τις προδιαγραφές που έβαζαν.

Έγινε και εισαγωγή 4Τ σε όλους τους αγώνες τα οποία σιγά εκτόπισαν τα 2Τ. Με το ίδιο σκεπτικό και η Ντόρνα και πολλοί άλλοι έβλεπαν ότι τα 2Τ πάνε για κατάργηση και έπαιρναν τα μέτρα τους.

Την ίδια εποχή πάνω κάτω είχε γίνει και το ISDE στην Έλπμα και εκεί άρχισε ο καυγάς αλλά και η κουβέντα για την οικολογία.

MG-KTiNoS
27/01/2013, 00:24
μισό

MG-KTiNoS
27/01/2013, 00:26
<<< και από πιο πριν σχεδόν σε όλες τις περιοχές που δεν είχε άσφαλτο εκτός τις ΙΧ.
Μπορεί βέβαια η Ελλάδα (η Πολωνία κλπ) να εξαιρείται ακόμα αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα χρόνου.
(Και δεν μιλάμε για το 08) >>> :confused:


Αυτο δεν το καταλαβα .... Αλλα δεν πειραζει ! :rolleyes:

http://www.provinz.bz.it/guteluft/provvedimenti/traffico.asp

Τα 2Τ απαγορεύτηκαν ρητά σε πολλές περιοχές Εντός και εκτός πόλεων καθορισμένες όμως.
Δηλαδή λένε
Απαγορεύεται ότι δεν είναι Εύρω 1 και 2 και όλα τα 2Τ

STOYBI
27/01/2013, 00:42
http://www.provinz.bz.it/guteluft/provvedimenti/traffico.asp

Τα 2Τ απαγορεύτηκαν ρητά σε πολλές περιοχές Εντός και εκτός πόλεων καθορισμένες όμως.
Δηλαδή λένε
Απαγορεύεται ότι δεν είναι Εύρω 1 και 2 και όλα τα 2Τ




Δεν ξερω ιταλικα γαμω την κενωνια μου και ο μεταφραστης μου βγαζει οτι να ειναι.........:cry:


Αλλα παλι οτι και να γραφουν στειλτους αυτο...... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132370 ;)


Πεσ τους οτι βγαζει κανονικα νουμερο απο το ιταλικο υπουργειο και γενικα απο τα υπουργεια ολης της ευρωπης και κανει μεχρι και για ντελιβερι σπαγγετι στα γυρω στενα απο το κολοσαιο.............. :D


Και η Χουσβαρνα.... Ποτε δεν σταματησε να υπαρχει ( με εξαιαρεση την περιοδο που την πηρε η bmw.......) Δεν ξερω τι αλλαξοκωλιες κανανε με τα ονοματα αλλα και η χουσα εβγαλε το 09-10 διχρονα για να σωθει....!!!! :)


Υγ Και εμενα καποιοι με φωναζουν τουμπακια αλλα ..... :a021:

:lol:

:wave2:

MG-KTiNoS
27/01/2013, 01:09
Στο υπουργείο συγκοινωνιών της Ιταλίας να το στείλω αυτό?
:lol:


Πιο κάτω στη σελίδα έχει ένα πινακάκι

Χωρίζει την περιοχή σε 3 ζώνες

-Ενδιάμεση ζώνη (κυκλοφορούν όλοι)

-Οικολογική ζώνη από Δευτέρα ως Παρασκευή
7:00 – 10:00 e 16:00 – 19:00
Απαγορεύεται η κυκλοφορία σε όλα τα οχήματα Εύρω 1 και 2 (τα μηδέν πήγαν ανακύκλωση) και οι μοτοσυκλέτες 2Τ
Επιτρέπονται όλα τα οχήματα από Ευρω 2 και πάνω οι μοτοσυκλέτες 4Τ και τα ντίζελ

-Ζώνη για πεζούς
7 μέρες την εβδομάδα 24 ώρες το 24ωρο
Απαγορεύεται η κυκλοφορία σε όλα τα οχήματα Εύρω 1 και 2 και οι μοτοσυκλέτες 2Τ
Επιτρέπονται όλα τα οχήματα από Ευρω 2 και πάνω οι μοτοσυκλέτες 4Τ και τα ντίζελ

Εδώ μιλάει για το Μπολτζάνο αλλά πάνω κάτω θα δεις τα ίδια σε όλους τους δήμους ΚΑΙ στην Αθήνα (πράσινος δακτύλιος)
Κάποτε…

STOYBI
27/01/2013, 07:59
Στο υπουργείο συγκοινωνιών της Ιταλίας να το στείλω αυτό?
:lol:


Πιο κάτω στη σελίδα έχει ένα πινακάκι

Χωρίζει την περιοχή σε 3 ζώνες

-Ενδιάμεση ζώνη (κυκλοφορούν όλοι)

-Οικολογική ζώνη από Δευτέρα ως Παρασκευή
7:00 – 10:00 e 16:00 – 19:00
Απαγορεύεται η κυκλοφορία σε όλα τα οχήματα Εύρω 1 και 2 (τα μηδέν πήγαν ανακύκλωση) και οι μοτοσυκλέτες 2Τ
Επιτρέπονται όλα τα οχήματα από Ευρω 2 και πάνω οι μοτοσυκλέτες 4Τ και τα ντίζελ

-Ζώνη για πεζούς
7 μέρες την εβδομάδα 24 ώρες το 24ωρο
Απαγορεύεται η κυκλοφορία σε όλα τα οχήματα Εύρω 1 και 2 και οι μοτοσυκλέτες 2Τ
Επιτρέπονται όλα τα οχήματα από Ευρω 2 και πάνω οι μοτοσυκλέτες 4Τ και τα ντίζελ

Εδώ μιλάει για το Μπολτζάνο αλλά πάνω κάτω θα δεις τα ίδια σε όλους τους δήμους ΚΑΙ στην Αθήνα (πράσινος δακτύλιος)
Κάποτε…



Καλα.... Στο συγκεκριμενο σημειο θα πηγαινω απο τον Απριλιο μεχρι τον Οκτωμβριο που επιτρεπεται.....!!! :D



Τελος απο εμενα....!!!



:wave2:

Allst@rf
27/01/2013, 08:10
Κι εγώ έκλαιγα όταν μου έλεγαν ότι στις εκδρομές του μοτο σε φωνάζουν ο ξάπλας…
:wave2:

Σε ευχαριστώ που στενοχωριοσουν για μένα...

:tooth:

Vstrommer71
27/01/2013, 19:14
http://www.cycleworld.com/2012/08/13/two-stroke-resurrection/
...Τέλος για τη ΣΟυιδία δεν ξέρω...
:)
Οσο κι αν φαινεται παραξενο,εδω η χωρα ειναι αρκετα ελευθερη στο θεμα.Μπορεις να κανεις εντουρο(βολτες) γενικα ΠΑΝΤΟΥ,εκτος καποιων λιγων κλειστων περιοχων πχ δρυμοι κλπ.Γενικα δεν εχεις προβλημα αν κανεις ησυχα το χομπυ σου,δεν σηκωνεις τον κοσμο στη φασαρια και δεν κανεις καγκουριες.Κανεις δεν σε πειραζει αμα δεν ενοχλεις.
Α και επιτρεπεται παντου το ελευθερο καμπιγκ,ακομα και η συλλογη καρπων απο δαση(συνταγματικα κατοχυρωμενο οσο κι αν φαινεται παραξενο).Απλα αν εισαι σε ακτινα μικροτερη απο 500μ απο σπτι σε ιδιωτικη περιοχη τυπικα πρεπει να ειδοποιησεις οτι σκοπευεις να κατασκηνωσεις.
Παραξενο βεβαια για Σκανδιναβια,αλλα το 98% των χωματοδρομων ειναι ελευθεροι!