PDA

View Full Version : Μετά την Land Rover και η BMW...



harris_x
29/01/2013, 12:22
Μετά την Land Rover και το σύστημα Adaptive Dynamics και η BMW στο S1000RR :eek:

Αντιγράφω από εδώ... (http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/safety_concept/safetyconcept_ddc.html)


Dynamic Damping Control: intelligent damping control for increased safety.

Dynamic Damping Control (DDC) is the next safety-related technology being introduced for BMW Motorrad serial production models, achieving a new stage of evolution within the comprehensive BMW Motorrad concept "Safety 360°".

DDC is a semiactive suspension system which automatically adapts the suspension elements to changing road surfaces and riding manoeuvres. Within just a few milliseconds the sensors in the dampers detect whether the motorcycle is braking or accelerating, what its banking angle is and on what type of surface it is moving.

Based on these parameters, the damper valves are adjusted in such a way that the correct level of damping force is always applied, whatever the situation. The result is an absolutely supreme and dynamic driving response - even in the case of fast manoeuvres and load changes.

DDC works on an interconnected basis, just like the other BMW assistance systems. This means that the parameters measured during travel are exchanged with systems such as Dynamic Traction Control (DTC) and the standard ABS. So you will experience DDC not as a regulatory system which intervenes in ride response but as a function which provides assistance and support as needed for you to enjoy safe riding pleasure.



280645

280646

spyrakos35
29/01/2013, 12:39
και άμα χαλάσει (μπεμβέ είναι αυτή, μην το ξεχνάμε) εκεί που έχεις 580 μοίρες κλίση (:eek:) και το γκάζι τέρμα ανοικτό τί γίνεται??? οεο?

harris_x
29/01/2013, 12:42
και άμα χαλάσει (μπεμβέ είναι αυτή, μην το ξεχνάμε) εκεί που έχεις 580 μοίρες κλίση (:eek:) και το γκάζι τέρμα ανοικτό τί γίνεται??? οεο?
λογικά ή που θα μαλακώσει ή που θα σκληρύνει, αναλόγως πως δουλεύει το σύστημα.
Για να σκοτωθείς, δε το νομίζω... :winka:

spyrakos35
29/01/2013, 12:48
λογικά ή που θα μαλακώσει ή που θα σκληρύνει, αναλόγως πως δουλεύει το σύστημα.
Για να σκοτωθείς, δε το νομίζω... :winka:

κρυφομπεμβεδάκια..... :p

harris_x
29/01/2013, 12:52
κρυφομπεμβεδάκια..... :p
αν έρθεις στην πίτα μη μου θυμίσεις αυτή σου την βρισιά... :a023:

θα είναι άσχημη η εξέλιξη... :boxing:

Bowleno
29/01/2013, 13:00
κρυφομπεμβεδάκια..... :p

Roverakias είναι και δεν το λέει....:p

sniper
29/01/2013, 13:02
Επιτέλους κατάλαβαν στην BMW ποιο είναι το αγοραστικό τους κοινό...

harris_x
29/01/2013, 13:09
Roverakias είναι και δεν το λέει....:p
αν έρθεις στην πίτα ή το γραφείο μη μου θυμίσεις αυτή σου την βρισιά... :a023:

θα είναι άσχημη η εξέλιξη... :boxing:

devil's animal
29/01/2013, 13:18
Μετά την Land Rover και το σύστημα Adaptive Dynamics και η BMW στο S1000RR :eek:

Αντιγράφω από εδώ... (http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/safety_concept/safetyconcept_ddc.html)



280645

280646

ενταξει ψωνιο ειναι το συστημα...
αλλα θα προτιμουσα να το κανει manual ο χρηστης με κουμπακια απο το "control panel", παρα να το ρυθμιζει μονο του...και φυσικα να υπαρχει κουμπακι "default" για να να επανερχεται σε εργοστασιακο mode και να μην σκοτωθεις με τις μ@λακιες που εχεις επιλεξει...:bawl:

DrIoannis
29/01/2013, 15:29
Υπάρχει ήδη στο ΗΡ4 S1000RR.Λένε ότι στο δρόμο και σε σχετικά γρήγορο ρυθμό πίστα είναι εξαιρετικό.

toyar
29/01/2013, 15:54
τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια πασης φυσεως υπαρχουν για να διορθωνουν αδυναμιες μηχανικων συστηματων λογω ελλιπους σχεδιασμου και μελετης
φυσικα ειναι φθηνοτερα για τον κατασκευαστη και εντυπωσιακοτερα για τον αγοραστη
με ενα ESP πχ μπορει ενα αυτοκινητο με μετριες αναρτησεις και λαστιχα να στριβει οπως ενα πολυ πιο εξελιγμενο και ακριβο
ο μεσος αναβατης BMW θα μαγευτει απο αλλο ενα συστημα hi-tech ακομα κι αν δεν αντιληφθει ποτε τη λειτουργια του
φυσικα θα το χρυσοπληρωσει ευχαριστως ωστε να το επιδεικνυει ασυστολα και τα δυσκολα θα ερθουν οταν χρειαστει να το συντηρησει ή να το επισκευασει

sapila racing
29/01/2013, 16:06
τα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια πασης φυσεως υπαρχουν για να διορθωνουν αδυναμιες μηχανικων συστηματων λογω ελλιπους σχεδιασμου και μελετης
φυσικα ειναι φθηνοτερα για τον κατασκευαστη και εντυπωσιακοτερα για τον αγοραστη
με ενα ESP πχ μπορει ενα αυτοκινητο με μετριες αναρτησεις και λαστιχα να στριβει οπως ενα πολυ πιο εξελιγμενο και ακριβο
ο μεσος αναβατης BMW θα μαγευτει απο αλλο ενα συστημα hi-tech ακομα κι αν δεν αντιληφθει ποτε τη λειτουργια του
φυσικα θα το χρυσοπληρωσει ευχαριστως ωστε να το επιδεικνυει ασυστολα και τα δυσκολα θα ερθουν οταν χρειαστει να το συντηρησει ή να το επισκευασει

Δηλαδή το traction control κλπ που χρησιμοποιουν οι παγκόσμιοι τα έχουν λόγω 'ελλιπους σχεδιασμου και μελετης' ?
Δεν νομίζω....
Το συστημα αυτό μπορεί να ρυθμίζει τις αναρτήσεις ωστε να εχουν βελτιστες ρυθμίσεις και για την Πατησίων με την σουρωμένη άσφαλτο απο τα τρολλει, και για την Αττική οδό, και για τις Σερρες.
Αν ξερεις καποιο μηχανακι που να τα εχει ολα αυτα μαζί, εστω με Ohlins η δεν ξερω γω τι, να μας το πείς!

Δεν ειμαι φαν των ηλεκτρονικών μπλιμπλικιων σε δικό μου μηχανάκι, αλλά δεν μπορώ παρα να αναγνωρίσω οτι έχει χρήση και σιγουρα θα βοηθάει τον οδηγό.

DrIoannis
29/01/2013, 18:15
Δηλαδή το traction control κλπ που χρησιμοποιουν οι παγκόσμιοι τα έχουν λόγω 'ελλιπους σχεδιασμου και μελετης' ?
Δεν νομίζω....
Το συστημα αυτό μπορεί να ρυθμίζει τις αναρτήσεις ωστε να εχουν βελτιστες ρυθμίσεις και για την Πατησίων με την σουρωμένη άσφαλτο απο τα τρολλει, και για την Αττική οδό, και για τις Σερρες.
Αν ξερεις καποιο μηχανακι που να τα εχει ολα αυτα μαζί, εστω με Ohlins η δεν ξερω γω τι, να μας το πείς!

Δεν ειμαι φαν των ηλεκτρονικών μπλιμπλικιων σε δικό μου μηχανάκι, αλλά δεν μπορώ παρα να αναγνωρίσω οτι έχει χρήση και σιγουρα θα βοηθάει τον οδηγό.

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.toyar είναι σα να λες ότι οι απόλυτες μηχανές των MotoGP και τα υπερτούμπανα SBK είναι κακοσχεδιασμένες.

toyar
29/01/2013, 18:59
ρε παιδια τωρα συγκρινετε πολιτικο μηχανακι που θα αγορασει οποιοσδηποτε απλα εχει λεφτα , με αγωνιστικες υπερκατασκευες που τις οδηγουν οδηγοι κλασης μετρημενοι στα δαχτυλα παλευοντας για απολυτους χρονους σε πιστες;
χρειαζεται τοση τεχνολογια για να περασεις την πατησιων;
απλα πανε να πουλησουν πανακριβα φθηνη και αχρηστη αλλα εντυπωσιακη τεχνολογια
κατι παρομοιο με τα iphone κλπ
ενεργητικες αναρτησεις και τιμονια υπαρχουν σε αυτοκινητα BMW εδω και 20 χρονια
ποσο δυσκολο πιστευετε οτι ειναι να προσαρμοσουν ενα ακομα γκατζετακι για να πουλησουν στους τρελαμενους ''τεχνολογια αιχμης''

stefanos
29/01/2013, 19:16
ποσο δυσκολο πιστευετε οτι ειναι να προσαρμοσουν ενα ακομα γκατζετακι για να πουλησουν στους τρελαμενους ''τεχνολογια αιχμης''

Αν ο τρελαμένος έχει μηχανάκι 250 κιλών με 200 άλογα και ροπή τρένου θα έλεγα ότι κάτι τέτοιοι μηχανισμοί είναι απαραίτητοι για να τον προφυλάξουν από την άγνοιά του.

Acacius
29/01/2013, 19:29
ρε παιδια τωρα συγκρινετε πολιτικο μηχανακι που θα αγορασει οποιοσδηποτε απλα εχει λεφτα , με αγωνιστικες υπερκατασκευες που τις οδηγουν οδηγοι κλασης μετρημενοι στα δαχτυλα παλευοντας για απολυτους χρονους σε πιστες;
χρειαζεται τοση τεχνολογια για να περασεις την πατησιων;
απλα πανε να πουλησουν πανακριβα φθηνη και αχρηστη αλλα εντυπωσιακη τεχνολογια
κατι παρομοιο με τα iphone κλπ
ενεργητικες αναρτησεις και τιμονια υπαρχουν σε αυτοκινητα BMW εδω και 20 χρονια
ποσο δυσκολο πιστευετε οτι ειναι να προσαρμοσουν ενα ακομα γκατζετακι για να πουλησουν στους τρελαμενους ''τεχνολογια αιχμης''Αν πάρουμε τη λογική σου και την τραβήξουμε από τα αυτιά δε χρειαζόμαστε ούτε ψεκασμό, ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε δισκόφρενα, ούτε καν αναρτήσεις, ανάλογα το πόσο οπισθοδρομικοί θέλουμε να γίνουμε. Ούτε καν μοτοσυκλέτες, μια χαρά ήταν τα άλογα(!).

Προσωπικά νεκρόφιλος είμαι (για να έχω την ψευδαίσθηση ότι μπορώ οτιδήποτε να το φτιάξω μόνος μου), αλλά το να περνάει η τεχνολογία αιχμής στην καθημερινότητά μας, είναι από τα βασικά ζητούμενα της τεχνολογικής προόδου. Απλά κάθε άνθρωπος θεωρεί δεδομένη την πρόοδο που έχει συμβέι μέχρι νά ενηλικιωθεί αλλά συχνά γίνεται λιγότερο δεκτικός από ένα σημείο και μετά.

Σχετικά με κάτι που είπες παραπάνω, τα ηλεκτρονικά μπορούν όντως να καλύψουν κάποιες εγγενείς αδυναμίες ενός οχήματος (σώζοντας και ζωές κάνοντάς το), αλλά όπως λένε κι οι Άγγλοι, "η κουράδα δε γυαλίζεται".

RaGe_Raptor
30/01/2013, 12:24
Τα ηλεκτρονικά μπορούν να κρύψουν αδυναμίες ή να κολακέψουν ένα ήδη καλό σύνολο...όπως και να'χει σε πάνε 1-2 επίπεδα πάνω...κι από την άλλη προσαρμόζονται στις εκάστοτε συνθήκες με το πάτημα ενός κουμπιού. Κάθε τι καινούργιο μας φοβίζει μέχρι να καθιερωθεί (αν αξίζει). Βέβαια αυτές οι αναρτήσεις υπάρχουν στα αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες. Στον τομέα των ηλεκτρονικών η μοτοσυκλέτα είναι αιώνες πίσω από το αυτοκίνητο. Και θα πουν οι ρομαντικοί:"καλύτερα χωρίς ηλεκτρονικά , πιο ανόθευτη αίσθηση κτλ"
Τα ίδια δε λέγαμε και για το abs???

sniper
30/01/2013, 12:36
.... Τα ίδια δε λέγαμε και για το abs??? Κι εξακολουθούμε και τα λέμε... και το μηχανάκι αυτό δεν ειναι για τον μέσο αναβάτη. Ασχετα ποιοι το αγοράζουν.

RaGe_Raptor
30/01/2013, 13:31
Κι εξακολουθούμε και τα λέμε... και το μηχανάκι αυτό δεν ειναι για τον μέσο αναβάτη. Ασχετα ποιοι το αγοράζουν.

Βασικά εννοούσα τα αυτοκίνητα για το abs.τώρα το s1000rr έχει πολύ σοφιστικέ κι εξελιγμένα ηλεκτρονικά που σε μερικά χρονάκια θα υπάρχουν στην πλειοψηφία των μοτοσυκλετών.κάτι όχι απαραίτητα κακό...

sniper
30/01/2013, 13:35
Βασικά εννοούσα τα αυτοκίνητα για το abs.τώρα το s1000rr έχει πολύ σοφιστικέ κι εξελιγμένα ηλεκτρονικά που σε μερικά χρονάκια θα υπάρχουν στην πλειοψηφία των μοτοσυκλετών.κάτι όχι απαραίτητα κακό... Σωστά.Και λέγεται εξέλιξη, ποθ επιτρέπει σε εμάς να κινούμαστε σήμερα σε μηχανάκια που είναι γρηγορότερα από τα MotoGP των 80ς

stefanos
30/01/2013, 19:32
Σωστά.Και λέγεται εξέλιξη, ποθ επιτρέπει σε εμάς να κινούμαστε σήμερα σε μηχανάκια που είναι γρηγορότερα από τα MotoGP των 80ςχωρίς να έχουμε την πείρα ή την ικανότητα.
Εξέλιξη του marketing.
:D

toyar
30/01/2013, 19:56
χωρίς να έχουμε την πείρα ή την ικανότητα.
Εξέλιξη του marketing.
:D

ετσι ακριβως

sniper
30/01/2013, 20:08
χωρίς να έχουμε την πείρα ή την ικανότητα.
Εξέλιξη του marketing.
:D

Nαι.

RaGe_Raptor
30/01/2013, 20:17
χωρίς να έχουμε την πείρα ή την ικανότητα.
Εξέλιξη του marketing.
:D


με πολύ λιγότερο ταλέντο μπορούμε και δαμάζουμε πολύ περισσότερα άλογα από τα αγωνιστικά προηγουμένων ετών...βάλε τώρα στο μίξερ και την "ασφάλεια" (πρόφαση,εμείς γρηγορότερα θάλουμε να πηγαίνουμε) και ..... τώρα είναι η σειρά των ηλεκτρονικών να εισβάλουν στον κόσμο της μοτοσικλέτας...